abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:10:48 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181745670


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:32:22 #2
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_181746128
Heeft er iemand HOT?
pi_181747598
Zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_181747622
Hodlers nu
pi_181747726
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:54 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]Hodlers nu
funding secured.
pi_181748002
Ook geen 38
pi_181748258
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 september 2018 @ 12:34:29 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181748375
Wel mooi hoe het werkt. Paar dagen bull gehad en opeens schieten de Twitter TA mafkezen weer uit de grond.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:40:26 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181748465
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:34 schreef Kyran het volgende:
Wel mooi hoe het werkt. Paar dagen bull gehad en opeens schieten de Twitter TA mafkezen weer uit de grond.
Jep, ik zie continu zo'n nobody die in april riep dat we naar ATH gingen en mensen veel geld heeft gekost ineens roepen dat er binnen 10 dagen nieuws komt wat BTC direct naar 13k zal pompen. Hele tijd lekker een beetje cryptisch doen omdat hij claimt insider info te hebben die hij echt niet naar buiten kan brengen :')

En mensen geloven het ook nog _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181749012
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jep, ik zie continu zo'n nobody die in april riep dat we naar ATH gingen en mensen veel geld heeft gekost ineens roepen dat er binnen 10 dagen nieuws komt wat BTC direct naar 13k zal pompen. Hele tijd lekker een beetje cryptisch doen omdat hij claimt insider info te hebben die hij echt niet naar buiten kan brengen :')

En mensen geloven het ook nog _O-
Tja als je op 13k gekocht hebt zul je elke hint dat het omhoog gaat snel geloven.

Ik geloof ook eerder positief dan negatief nieuws, alhoewel ik daar wel op probeer te letten :P
pi_181749398
we zakken nog ff verder weg
pi_181749668
Toch voelt het nog steeds een beetje uhhhhh ongemakkelijk, dat ik van wat ooit een kapitaal moest voorstellen naar niets aan het gaan ben.
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:42:24 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181749723
Tsja je portfolio kan net zo hard in elkaar klappen als dat het kan stijgen. Dat is het mooie aan crypto, je kunt hetzelfde bereiken als op de normale beurs, alleen gaat alles in supersneltreinvaart. Het kan net zo makkelijk dat je over een half jaar weer op ATH staat.

Het kan ook zijn dat je platzak bent natuurlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181750485
Weer paar duizend EOS gevonden. 8-)

Word nog rijk van die mongolen om me heen die de registratie gemist hebben.
pi_181751047
Ethereum is ondertussen ook weer terug de stenen tijdperk in gegaan.
pi_181751087
ETH is volgens mij geen lang leven meer beschoren.
  vrijdag 7 september 2018 @ 14:59:53 #17
62913 Blik
The one and Only!
pi_181751094
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Tsja je portfolio kan net zo hard in elkaar klappen als dat het kan stijgen. Dat is het mooie aan crypto, je kunt hetzelfde bereiken als op de normale beurs, alleen gaat alles in supersneltreinvaart. Het kan net zo makkelijk dat je over een half jaar weer op ATH staat.

Het kan ook zijn dat je platzak bent natuurlijk
Ik heb altijd het idee dat het harder in elkaar klapt dan dat het stijgt. Eergisteren even winst van 2 weken in 1 uurtje compleet weggevaagd
pi_181751121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 14:59 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat het harder in elkaar klapt dan dat het stijgt. Eergisteren even winst van 2 weken in 1 uurtje compleet weggevaagd
Het is hoofdzakelijk dat de alts gewoon 2x zo hard (of meer) crashen, maar wanneer Bitcoin zich herstelt, de alts niet zodanig herstellen en steeds verder onderuit glijden.
pi_181751250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 04:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Nooit van buy/sell Walls gehoord?
Ja hanky, maar onder normale omstandigheden heb ik gwn gelijk.
pi_181751252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 14:59 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat het harder in elkaar klapt dan dat het stijgt. Eergisteren even winst van 2 weken in 1 uurtje compleet weggevaagd
Daar kom je nu al achter? Alts worden langzaam leeg getrokken.
It All Goes Back in the Box
pi_181751325
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 15:05 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ja hanky, maar onder normale omstandigheden heb ik gwn gelijk.
_O- _O- _O-
pi_181751358
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 15:09 schreef illusions het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Wat een lekker ventje ben jij toch ook. :*
pi_181751401
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 15:11 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Wat een lekker ventje ben jij toch ook. :*
Dan heb je nu toch eindelijk ergens gelijk in gekregen. :P
  vrijdag 7 september 2018 @ 15:43:25 #24
131603 Afwazig
Serious business
pi_181751995
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 14:26 schreef illusions het volgende:
Weer paar duizend EOS gevonden. 8-)

Word nog rijk van die mongolen om me heen die de registratie gemist hebben.
Gevonden, wat?
pi_181753018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 15:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan heb je nu toch eindelijk ergens gelijk in gekregen. :P
Ik bedoelde als de markt omstandigheden normaal zijn. Maar ja, jij snapt niks. Jij raakt zelfs je 2FA code kwijt. En die avatar van jou doet je niet slimmer laten lijken met zijn lompe benen.
  vrijdag 7 september 2018 @ 16:21:00 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181753039
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 15:05 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ja hanky, maar onder normale omstandigheden heb ik gwn gelijk.
Nee dat heb je niet.

Leer eerst maar eens hoe een orderboek werkt, en verdiep je daarna eens in dogecoin en kom maar terug als je weer schouders hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181753112
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee dat heb je niet.

Leer eerst maar eens hoe een orderboek werkt, en verdiep je daarna eens in dogecoin en kom maar terug als je weer schouders hebt.
Koop jij eens even voor $10,000 aan Lethean, en dan in één keer. Dan zal je zien dat jij geen gelijk heb.
pi_181753791
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:23 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Koop jij eens even voor $10,000 aan Lethean, en dan in één keer. Dan zal je zien dat jij geen gelijk heb.
Wat een viespeuk he, die viespeuk :7
Lambo of Rekt
pi_181754170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat een viespeuk he, die viespeuk :7
sstttt...
pi_181754217
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:06 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

sstttt...
Goorlap :D
Lambo of Rekt
pi_181754366
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:19 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ik bedoelde als de markt omstandigheden normaal zijn. Maar ja, jij snapt niks. Jij raakt zelfs je 2FA code kwijt. En die avatar van jou doet je niet slimmer laten lijken met zijn lompe benen.
Dan moet ik toch rectificeren, helaas heb je nog steeds nergens gelijk in gekregen dan. :D
pi_181754425
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 15:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gevonden, wat?
Ja, maat van me en een kennis zijn EOS vergeten te registreren dus ben nu op zoek naar de wallets verspreid over z'n computers om vervolgens de tokens met het fallback mechanisme terug te krijgen. Krijg ik een flink deel van omdat ze als "verloren" waren beschouwd.
pi_181754449
En illusions dom noemen , dan loop je nog niet lang genoeg mee gast... sjonge, doe ns normaal man.
Lambo of Rekt
pi_181754459
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:23 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Koop jij eens even voor $10,000 aan Lethean, en dan in één keer. Dan zal je zien dat jij geen gelijk heb.
Lethean kopen. :') Daarom ben je zo pissig zeker. _O-
pi_181754621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan moet ik toch rectificeren, helaas heb je nog steeds nergens gelijk in gekregen dan. :D
Oké dan, dus niemand kan de prijzen manipuleren behalve diegene die 85% van de coins bezitten.

Ik vind jou echt een slimmerik.

Wat een bolle boos, die illusions. :')
pi_181754732
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:
En illusions dom noemen , dan loop je nog niet lang genoeg mee gast... sjonge, doe ns normaal man.
:*
pi_181754742
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:22 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Oké dan, dus niemand kan de prijzen manipuleren behalve diegene die 85% van de coins bezitten.

Ik vind jou echt een slimmerik.

Wat een bolle boos, die illusions. :')
Snap je punt wel hoor, maar dat heeft niks met enkel de prijs te maken.
pi_181754785
Gooodverdomme internet weer 's zo traag als dikke schijt door een trechter. -O- Wat een 3e wereldland is dit toch.
pi_181754817
Kan niet eens Space Invaders meer spelen met EOS tokens. :(
pi_181754831
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Snap je punt wel hoor, maar dat heeft niks met enkel de prijs te maken.
Man o man o man.

Laat maar gaan.
  vrijdag 7 september 2018 @ 17:39:44 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181754980
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:23 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Koop jij eens even voor $10,000 aan Lethean, en dan in één keer. Dan zal je zien dat jij geen gelijk heb.
Als ik een sell wall heb staan van 50k maakt dat niet veel uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181755321
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ik een sell wall heb staan van 50k maakt dat niet veel uit.
Als, als..... als. Daarom zeg ik toch onder normale omstandigheden. Zie je nu een sell wall staan van $50k?
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:25:50 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181755912
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:55 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Als, als..... als. Daarom zeg ik toch onder normale omstandigheden. Zie je nu een sell wall staan van $50k?
Eenmalig een shitcoin pumpen met je laatste spaargeld en vervolgens met enorme bags blijven zitten is geen manipulatie. Dat is dom handelen en je eigen glazen ingooien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181756550
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Eenmalig een shitcoin pumpen met je laatste spaargeld en vervolgens met enorme bags blijven zitten is geen manipulatie. Dat is dom handelen en je eigen glazen ingooien.
Want niemand heeft meer dan $10,000 spaargeld.

Het was maar een voorbeeld. :|W
  vrijdag 7 september 2018 @ 19:00:40 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181756665
We blijven de troll maar feeden :')
pi_181756871
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:00 schreef leolinedance het volgende:
We blijven de troll maar feeden :')
:7
Lambo of Rekt
pi_181757142
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:00 schreef leolinedance het volgende:
We blijven de troll maar feeden :')
:')
pi_181758168
Lambo of Rekt
pi_181758584
bigblaster22 twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 19:40:24 @darrenrovell @alannarizzo @Dodgers As a 62 year old man, I can honestly say that I have absolutely no idea what you just tweeted, here. No, please, don’t explain it. I am kind of reveling in my ignorance. reageer retweet
We zijn nog "early adopters"
pi_181758594
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:22 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er best wel realistisch uit en ik geloof ook dat we die kant op gaan.

2020 word een mooi jaar. ^O^
pi_181759512
Zijn we al rekt?
Lambo of Rekt
pi_181759748
Het is een speelbal geworden.
pi_181759846
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:40 schreef sig000 het volgende:
Het is een speelbal geworden.
WE GAAN REKT PIET
Lambo of Rekt
pi_181759876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

WE GAAN REKT PIET
Heen en weer meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2018 21:46:01 ]
  vrijdag 7 september 2018 @ 23:50:54 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181762878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:53 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Want niemand heeft meer dan $10,000 spaargeld.

Het was maar een voorbeeld. :|W
Je mist het punt, achterlijke.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181765183
pi_181765289
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181766490
quote:
Toen Ether nog meer waard was dan 250 USD :D
pi_181769698
Flashcrash.
Lambo of Rekt
pi_181772186
Donders mooie gifjes heb jij altijd, chroestjov. :Y
pi_181772538
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:59 schreef Blaatje38 het volgende:
Donders mooie gifjes heb jij altijd, chroestjov. :Y
Het is een copy/paste van Reddit :')
pi_181774129
nee
pi_181775130
Als iedereen nou ff dumpt dan zijn we daar gelijk van af, ja toch? Dan hoef ik niet meer te wachten om te kopen, nee toch?
pi_181775329
Jongens, die LTHN staat op 20 sats, dat jullie het ff weten. ;)
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:56:48 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181775913
Ff 10k er tegenaan gegooid net
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181776388
Hij hoeft maar op de 1 cent komen te staan en je hebt 7x winst.
pi_181778718
Zieke dump
pi_181778742
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Zieke dump
Het is weer zover.
pi_181778757
Sale
pi_181778816
Afscheid genomen van een deel van mijn DOGE, allemaal ingekocht voor circa 35 tot 40 sat, het was een emotioneel afscheid.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181778927
BitcoinDark heeft het wel naar zijn zin zo te zien.
pi_181779212
Is er al buy the dip gepost?
pi_181779371
Buy The Dip!
Vakman pur sang
pi_181779392
Ik wacht nog even op een paar dips voordat ik weer ga shoppen.
pi_181780169
Gelukkig is het Wavesmaand. BTC :') :') :')
pi_181780233
Eth blijft echt niks van over :')
pi_181780272
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Eth blijft echt niks van over :')
Dan gaan alle ETH coins er ook aan.
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:33:26 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_181781084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:04 schreef BadVlad het volgende:
Gelukkig is het Wavesmaand. BTC :') :') :')
Waves _O_. Maandag smart contracts.

Vandaag de Ledger binnen en gelijk allemaal Waves tokens over gezet. Werkt super.
pi_181781956
Ik heb mijn doel in crypto ruimschoots bereikt. Een hele eth. Heb er nu 3 :')
pi_181783902
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik heb mijn doel in crypto ruimschoots bereikt. Een hele eth. Heb er nu 3 :')
Meid toch. :D

Nou hopen dat Ethereum weer gaat moenen.
pi_181785073
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik heb mijn doel in crypto ruimschoots bereikt. Een hele eth. Heb er nu 3 :')
Koop er XRP van. Thank me later
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181787125
Gaat niet helemaal goed met mijn muntjes.
pi_181787965
Het komt niet meer goed.
pi_181788208
Rien ne va plus !
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181788634
Verdomme zeg, als je zo aan het zuipen bent en aan het scrollen op fok, komen de beste ideeën op. Ik ga binnenkort zelf een munt lanceren. F#ck dit is het beste idee aller tijden. Bedankt allemaal!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181788746
Bitcoin is dood, het zal nooit meer overleven, het zal kapot gaan en in de diepste krochten van de hel te vinden zijn nadat het als een heipaal de grond in is geslagen. We gaan rekt, kapot, over, finished, DONE.
Lambo of Rekt
pi_181789003
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 01:27 schreef EggsTC het volgende:
Bitcoin is dood, het zal nooit meer overleven, het zal kapot gaan en in de diepste krochten van de hel te vinden zijn nadat het als een heipaal de grond in is geslagen. We gaan rekt, kapot, over, finished, DONE.
Waar iedereen eerst positief was over bitcoin en nu negatief, is daarna weer alleen positief.. Zonder negatief, geen positief. Bitcoin doet mensen nu geestelijk pijn, hierna weer vreugde. Volhouden jongen, aan het eind van de tunnel is weer licht.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181789027
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 01:41 schreef Mand het volgende:

[..]

Waar iedereen eerst positief was over bitcoin en nu negatief, is daarna weer alleen positief.. Zonder negatief, geen positief. Bitcoin doet mensen nu geestelijk pijn, hierna weer vreugde. Volhouden jongen, aan het eind van de tunnel is weer licht.
Yin yang heet dat, bedankt kerel, ik neem het ter harte en hodl til rekt.
Lambo of Rekt
pi_181790167
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 01:19 schreef Mand het volgende:
Verdomme zeg, als je zo aan het zuipen bent en aan het scrollen op fok, komen de beste ideeën op. Ik ga binnenkort zelf een munt lanceren. F#ck dit is het beste idee aller tijden. Bedankt allemaal!
Nou thank fuck dat iemand eens verantwoording neemt, anders was Ethereum echt ten dode opgeschreven.
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:33 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Ik wacht nog even op een paar dips voordat ik weer ga shoppen.
Meid toch, dacht dat je uitgestapt was? Volgens mij had je al je knikkergeld in ADA gestopt?
pi_181790231
Hmm, behalve ETH wordt het niet veel slechter dan Cardano als je naar de top 20 kijkt. _O- Neem aan dat niemand hier zo simpel geweest is om daarmee te kutten toch?
  zondag 9 september 2018 @ 08:47:08 #91
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_181790909
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:24 schreef Mand het volgende:

[..]

Koop er XRP van. Thank me later
Done
pi_181792363
Hoi, ik begin een beetje zenuwachtig te worden over mijn ETH. Met de kennis van nu was het geen supergoed idee om in jan-feb daarin te investeren. Altijd wel vertrouwen in herstel gehad, maar het loopt nu een beetje uit de hand. Iemand een zinnig advies voor me? Volgend jaar maar weer eens kijken of er nog iets van over is?
  zondag 9 september 2018 @ 10:24:17 #93
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181792466
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:18 schreef PilgrimSands het volgende:
Hoi, ik begin een beetje zenuwachtig te worden over mijn ETH. Met de kennis van nu was het geen supergoed idee om in jan-feb daarin te investeren. Altijd wel vertrouwen in herstel gehad, maar het loopt nu een beetje uit de hand. Iemand een zinnig advies voor me? Volgend jaar maar weer eens kijken of er nog iets van over is?
Niet meer kijken.
Alarm zetten in Delta bij dikke moon.
En vergeten.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181793081
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 05:41 schreef illusions het volgende:
Hmm, behalve ETH wordt het niet veel slechter dan Cardano als je naar de top 20 kijkt. _O- Neem aan dat niemand hier zo simpel geweest is om daarmee te kutten toch?
Hier worden immer toptrades gedaan toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181793165
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 10:24 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niet meer kijken.
Alarm zetten in Delta bij dikke moon.
En vergeten.
Alles in seal doen toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181793551
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:18 schreef PilgrimSands het volgende:
Hoi, ik begin een beetje zenuwachtig te worden over mijn ETH. Met de kennis van nu was het geen supergoed idee om in jan-feb daarin te investeren. Altijd wel vertrouwen in herstel gehad, maar het loopt nu een beetje uit de hand. Iemand een zinnig advies voor me? Volgend jaar maar weer eens kijken of er nog iets van over is?
Zo zullen veel ico's zich nu ook wel voelen die ooit miljoenen ophaalden. ETH zakt nog wel even door..

PeterLBrandt twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 21:50:06 Capitulation is not the last stage of a trend -- after capitulation comes panic when longs say "I don't care what prices end up doing, I need to exit my position just to stop the pain." reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door Aventuras op 09-09-2018 11:34:51 ]
It All Goes Back in the Box
pi_181793818
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:18 schreef PilgrimSands het volgende:
Hoi, ik begin een beetje zenuwachtig te worden over mijn ETH. Met de kennis van nu was het geen supergoed idee om in jan-feb daarin te investeren. Altijd wel vertrouwen in herstel gehad, maar het loopt nu een beetje uit de hand. Iemand een zinnig advies voor me? Volgend jaar maar weer eens kijken of er nog iets van over is?
gaat nog wel meer zakken wanneer Alle eth van ico's gedropped worden op de markt
  zondag 9 september 2018 @ 11:47:38 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181794019
Mooie organische groei van 200 dollar binnen een minuut weer ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181794062
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:
Mooie organische groei van 200 dollar binnen een minuut weer ^O^
Inderdaad, slaat helemaal nergens meer op. Mensen laten zich niet gebruiken als speelbal.
Dit geouwehoer moet gestopt worden.

Allemaal in universa, lost alles op ^O^
(Zoals ik. 3 dgn geleden heb gedaan ;( )
Vakman pur sang
pi_181794151
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 00:50 schreef MaGNeT het volgende:
Het komt niet meer goed.
Onzin, tuurlijk wel.
pi_181794351
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 05:20 schreef illusions het volgende:
[..]

Meid toch, dacht dat je uitgestapt was? Volgens mij had je al je knikkergeld in ADA gestopt?
Nee, pas als ADA op één cent staat ben ik all-in.

Nu even wachten en aankijken tot hoe laag ze het weer gaan dumpen. :{
pi_181794474
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 11:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Onzin, tuurlijk wel.
Hoe staat het er voor met je warmtepomp maestro?
Vakman pur sang
pi_181794790
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 11:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Onzin, tuurlijk wel.
Je moet niet naar die kerel luisteren hoor. Die heeft een klap van de cryptomolen gehad.
pi_181794828
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 10:24 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Niet meer kijken.
..
En vergeten.
Het is moeilijk. :P
pi_181794891
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:27 schreef PilgrimSands het volgende:

[..]

Het is moeilijk. :P
Is het mogelijk om bij te kopen of ben je er met alles ingesprongen?
pi_181795253
ik word echt misselijk van deze rollercoaster
pi_181795538
https://pigzbe.com/

Ga er zelf niets instoppen, maar leuk initiatief.
  zondag 9 september 2018 @ 13:03:14 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_181795549
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ik word echt misselijk van deze rollercoaster
VEN :')
pi_181795750
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je moet niet naar die kerel luisteren hoor. Die heeft een klap van de cryptomolen gehad.
Nee, dat negatieve gedoe altijd.
Het wordt weer tijd voor de opgaande neerwaartse spiraal.
pi_181795766
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoe staat het er voor met je warmtepomp maestro?
Prima :) Maandag komt de installateur weer, helemaal uitgerust van de bouwvak :P

Er liggen ook nog 68 panelen in de garage dus als hij klaar is met de WP dan heb ik nog wel een klusje voor 'm :P

edit: hij appt me net, hij heeft komende week iemand beschikbaar om te assisteren bij het leggen van de panelen dus wss gaat hij eerst het dak op morgen haha. Ik heb hoogtevrees als het op ladders aankomt dus aan mij heeft hij weinig, kan wel wat materialen aangeven etc.



[ Bericht 11% gewijzigd door TheFreshPrince op 09-09-2018 13:30:13 ]
pi_181796459
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

VEN :')
?
pi_181796558
Die zwakte van ETH is toch ook wel een dingetje. 95 van de top 100 tokens draaien op ETH. Is dit het einde van de hype? Of de beste buy-the-dip kans evah
pi_181797764
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:04 schreef Roellie80 het volgende:
Die zwakte van ETH is toch ook wel een dingetje. 95 van de top 100 tokens draaien op ETH. Is dit het einde van de hype? Of de beste buy-the-dip kans evah
De prijs van Ether is toch niet heel relevant voor de tokens die erop draaien?
pi_181797801
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:04 schreef Roellie80 het volgende:
Is dit het einde van de hype? Of de beste buy-the-dip kans evah
Je bent toch geen mietje?

Bij wen der is blat in de striets ieven wen its jor own blat.
pi_181797819
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

De prijs van Ether is toch niet heel relevant voor de tokens die erop draaien?
Ik denk dat de waarde van Ether vooral zo is gegroeid door alle tokens op het platform. Andersom denk ik dat ook dat wanneer de waarde van Ether daalt dit ook ten koste zal gaan van de waarde van de tokens
pi_181798769
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Prima :) Maandag komt de installateur weer, helemaal uitgerust van de bouwvak :P

Er liggen ook nog 68 panelen in de garage dus als hij klaar is met de WP dan heb ik nog wel een klusje voor 'm :P

edit: hij appt me net, hij heeft komende week iemand beschikbaar om te assisteren bij het leggen van de panelen dus wss gaat hij eerst het dak op morgen haha. Ik heb hoogtevrees als het op ladders aankomt dus aan mij heeft hij weinig, kan wel wat materialen aangeven etc.

[ afbeelding ]
Ah hou wel van een beetje techniek in de installatie.
Kijk ook eens naar Loxone voor de automatisering van het geheel. (¤500 een volledig zelf te programmeren miniserver)

Maar 68 panelen, daar kun je ook een complete plantage op laten draaien :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 09-09-2018 18:16:08 ]
Vakman pur sang
pi_181799650
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 08:47 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Done
:')
Lambo of Rekt
pi_181799675
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:40 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik denk dat de waarde van Ether vooral zo is gegroeid door alle tokens op het platform. Andersom denk ik dat ook dat wanneer de waarde van Ether daalt dit ook ten koste zal gaan van de waarde van de tokens
Ja maar dit riep ik al een tijdje terug, het is overigens andersom;
De tokens falen en alles, daardoor minder traffic op ETH, daardoor ETH onderuit.
Lambo of Rekt
  zondag 9 september 2018 @ 17:42:24 #119
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181799724
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar dit riep ik al een tijdje terug, het is overigens andersom;
De tokens falen en alles, daardoor minder traffic op ETH, daardoor ETH onderuit.
Alles naar de klote.
Maar ohne gein, hoe verleidelijk is het nu niet, je stacks te verdubbelen? Dingen zijn ubercheap.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181799825
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 17:42 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Alles naar de klote.
Maar ohne gein, hoe verleidelijk is het nu niet, je stacks te verdubbelen? Dingen zijn ubercheap.
Jep, SEAL vertrippled.
Lambo of Rekt
pi_181799880
Lambo of Rekt
  zondag 9 september 2018 @ 17:53:22 #122
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181799937
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, SEAL vertrippled.
Niet enkel SEAL, zowat alles?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181800472
SEAL al gelist? _O-
  zondag 9 september 2018 @ 18:40:35 #124
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181800850
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:21 schreef illusions het volgende:
SEAL al gelist? _O-
Nee.
En weet zelf ook niet wat te denken of het HitBTC is met hun gekut of SEAL.
Maar boeit me ook verder niets. Ze hebben niets gemist in de markt. :P

Wat me wel boeit is wanneer het weer upwards gaat?
Ook al heb ik winsten eruit, had gehoopt op meer en sneller :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181800908
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:21 schreef illusions het volgende:
SEAL al gelist? _O-
Seal doet een dikke exitscam
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 9 september 2018 @ 18:43:48 #126
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181800920
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Seal doet een dikke exitscam
Zeker, zeker.
VEN ook.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181801051
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zeker, zeker.
VEN ook.
Als VET nu een exitscam doet ben ik niet eens boos, dan hebben ze mijn cryptomunten dubbel en dwars verdiend.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 9 september 2018 @ 18:56:17 #128
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181801155
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 18:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als VET nu een exitscam doet ben ik niet eens boos, dan hebben ze mijn cryptomunten dubbel en dwars verdiend.
Maargoed dat ik dat ook al heb.
Snap het heel punt verder niet. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181801195
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 18:56 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Maargoed dat ik dat ook al heb.
Snap het heel punt verder niet. :D
Hij werkt bij Karwei.
Vakman pur sang
pi_181801765
crypt0snews twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 20:42:44 I'm stoked. Crypto price markets have been repeating fractal patterns, and the beginning of 2015 is when I seriously began buying Bitcoin to hodl. Well, it seems like we're again back at that point- the point when prices hit their lowest, and began trending upwards...#bitcoin https://t.co/IF1nu85qux reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181801875
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:25 schreef chroestjov het volgende:
crypt0snews twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 20:42:44 I'm stoked. Crypto price markets have been repeating fractal patterns, and the beginning of 2015 is when I seriously began buying Bitcoin to hodl. Well, it seems like we're again back at that point- the point when prices hit their lowest, and began trending upwards...#bitcoin https://t.co/IF1nu85qux reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik zie de prijzen trouwens nu pas, hij heeft het fout, want de bovenste is ETH, staat ook in de comments, maar voor het patroon maakt het natuurlijk niet heel veel uit, want de totale dump van ETH is ook buiten proporties.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181802616
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ah hou wel van een beetje techniek in de installatie.
Kijk ook eens naar Loxone voor de automatisering van het geheel. (¤500 een volledig zelf te programmeren miniserver)

Maar 68 panelen, daar kun je ook een complete plantage op laten draaien :D
Ik hang een Raspberry Pi in de meterkast voor het uitlezen van de meters, voor de rest vind ik het wel mooi :P
pi_181804137
Goede avond pikkies, hoe staan we dr nou voor?
  zondag 9 september 2018 @ 21:17:00 #134
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181804713
Universa staat er ook lekker voor zeg.
pi_181804785
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Universa staat er ook lekker voor zeg.
Blijkbaar vind cobinhood dat ik er te weinig heb om dus mag ze niet traden :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_181804847
Zitten we al in de despair fase of moet die nog komen? Wat denken jullie?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 9 september 2018 @ 21:23:54 #137
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181804945
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:20 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Zitten we al in de despair fase of moet die nog komen? Wat denken jullie?
een week geleden zouden we weer naar 10k gaan, een week daarvoor naar 3k. Maak je niet druk
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_181808028
Er komt nog een capitulatie, BTC naar $4000, ETH naar $100. Feest!
  zondag 9 september 2018 @ 23:13:10 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_181808068
Moet snel komendan, bakkt gaat live in november en dan komt het grote geld binnen blijkbaar...
  zondag 9 september 2018 @ 23:14:22 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181808086
Bakkt?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 9 september 2018 @ 23:20:00 #141
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_181808196
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:25 schreef chroestjov het volgende:
crypt0snews twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 20:42:44 I'm stoked. Crypto price markets have been repeating fractal patterns, and the beginning of 2015 is when I seriously began buying Bitcoin to hodl. Well, it seems like we're again back at that point- the point when prices hit their lowest, and began trending upwards...#bitcoin https://t.co/IF1nu85qux reageer retweet
[ afbeelding ]
Dit is echt al de honderdste keer dat ik zo'n vergelijking zie, en ja ooit gaat er iemand wel een keer gelijk hebben :')
  zondag 9 september 2018 @ 23:27:10 #142
62913 Blik
The one and Only!
pi_181808341
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:14 schreef fathank het volgende:
Bakkt?
Nieuws van vandaag: https://medium.com/@Litec(...)ovember-d0ad04881977

Wel ltc shill, daar moet je even doorheen lezen
pi_181809027
quote:
Bakkt, a subsidiary of the New York Stock Exchange (NYSE) owners ICE Markets is set to make waves when it goes live this November.
Jaaaaaaa!!!!! Dat is een hint! November Waves maand!!!!!
pi_181809654
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jaaaaaaa!!!!! Dat is een hint! November Waves maand!!!!!
Mytracknet begint in trek te geraken, heb er nog maar 15k over, dus de weg naar jouw sell order is bijna vrij.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 08:12:35 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181811489
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nooit meer broeder, nooit meer.

Marketcap :

Januari 2018 : 800 miljard
Februari 2018 500 miljard
Maart 2018 400 miljard
April 2018 400 miljard
Mei 2018 350 miljard
Juni 2018 300 miljard
Juli 2018 250 miljard
Augustus 2018 200 miljard

Ik hoef je hopelijk niet uit te leggen waar deze trend zich naar toe zal bewegen in december 2018 hé... Nou ja, laat ik het dan toch maar doen :

December 2018 75 miljard :)
Onder de 200 miljard *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 10 september 2018 @ 08:31:35 #146
62913 Blik
The one and Only!
pi_181811570
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jaaaaaaa!!!!! Dat is een hint! November Waves maand!!!!!
Illuminati confirmed
pi_181812596
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 18:40 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nee.
En weet zelf ook niet wat te denken of het HitBTC is met hun gekut of SEAL.
Maar boeit me ook verder niets. Ze hebben niets gemist in de markt. :P

Wat me wel boeit is wanneer het weer upwards gaat?
Ook al heb ik winsten eruit, had gehoopt op meer en sneller :(
winsten uit SEAL ? _O-
pi_181812954
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

winsten uit SEAL ? _O-
Ja, apart. Wist nog niet dat je die zooi kon verkopen.
pi_181813052
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, apart. Wist nog niet dat je die zooi kon verkopen.
en ik vraag me af hoeveel winst aangezien er maar 1500 dollar per dag aan volume is _O-
wat een shitcoin :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Predator38 op 10-09-2018 10:54:46 ]
  maandag 10 september 2018 @ 11:26:16 #150
62913 Blik
The one and Only!
pi_181813928
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, apart. Wist nog niet dat je die zooi kon verkopen.
Dat er uberhaupt kopers zijn verbaasd me nog meer...
pi_181814399
SEAL gaat het doen.
Lambo of Rekt
  maandag 10 september 2018 @ 12:29:58 #152
131603 Afwazig
Serious business
pi_181814984
Wavesmaand CONFIRMED
pi_181814986
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:56 schreef EggsTC het volgende:
SEAL gaat het doen.
crashen?
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:32:07 #154
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181815011
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:29 schreef Afwazig het volgende:
Wavesmaand CONFIRMED
magnet is weer ingestapt
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_181815040
Kijk Waves gaan joh
pi_181815087
Waves Community token zelfs meer dan 100% stijging. Wavesmaand!!!!!
pi_181816254
Vervolgens nam hij hem mee naar Jeruzalem en plaatste hem op het hoogste punt van de tempel. Hij zei tegen hem: ‘Als je een zoon van God bent, spring dan naar beneden,+ 10 want er staat geschreven: “Hij zal voor jou zijn engelen bevel geven je te beschermen” 11 en: “Ze zullen je op hun handen dragen, zodat je je voet niet aan een steen zult stoten.”’+ 12 Jezus antwoordde: ‘Er is gezegd: “Je mag Jehovah, je God, niet op de proef stellen.”
Lambo of Rekt
  maandag 10 september 2018 @ 14:05:05 #158
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181816312
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:01 schreef EggsTC het volgende:
Vervolgens nam hij hem mee naar Jeruzalem en plaatste hem op het hoogste punt van de tempel. Hij zei tegen hem: ‘Als je een zoon van God bent, spring dan naar beneden,+ 10 want er staat geschreven: “Hij zal voor jou zijn engelen bevel geven je te beschermen” 11 en: “Ze zullen je op hun handen dragen, zodat je je voet niet aan een steen zult stoten.”’+ 12 Jezus antwoordde: ‘Er is gezegd: “Je mag Jehovah, je God, niet op de proef stellen.”
^O^
Hmz...
pi_181816527
LOL hoe kan dit, Waves? Alles naar de tyfus en Waves +25% _O-
  maandag 10 september 2018 @ 14:19:52 #160
62913 Blik
The one and Only!
pi_181816575
Real world adoption:

https://newsroom.accentur(...)e-ocean-shipping.htm

https://www.accenture-ins(...)0d-8d60-ea7d5b1bd0ae

Ben wel benieuwd of ze gepartnerd hebben met bekende blockchains, die worden namelijk niet genoemd
pi_181816840
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:17 schreef illusions het volgende:
LOL hoe kan dit, Waves? Alles naar de tyfus en Waves +25% _O-
wavesmaand
pi_181816865
DOGE ook goed in de plus. Godencoin, zei het toch? :P
pi_181817260
Volgens mij was het een Wavesuurtje, daar gaat ie weer. :P
  maandag 10 september 2018 @ 15:41:20 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181817855
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:19 schreef Blik het volgende:
Real world adoption:

https://newsroom.accentur(...)e-ocean-shipping.htm

https://www.accenture-ins(...)0d-8d60-ea7d5b1bd0ae

Ben wel benieuwd of ze gepartnerd hebben met bekende blockchains, die worden namelijk niet genoemd
Klopt, maar ik weet wel wie er met Kuehne Nagel een blockchain oplossing voor zulk soort problemen aan het ontwikkelen was :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181817925
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 15:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klopt, maar ik weet wel wie er met Kuehne Nagel een blockchain oplossing voor zulk soort problemen aan het ontwikkelen was :D
Accenture zit volgens mij bij Hyperledger. Als een van de "founder" enterprises dacht ik zelfs.
  maandag 10 september 2018 @ 15:47:54 #167
131603 Afwazig
Serious business
pi_181817977
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:17 schreef illusions het volgende:
LOL hoe kan dit, Waves? Alles naar de tyfus en Waves +25% _O-
Niet weten dat het Wavesmaand is :'). Ben je hier nieuw ofzo?
pi_181818038
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2018 15:47 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Niet weten dat het Wavesmaand is :'). Ben je hier nieuw ofzo?
Wavesdag*

Nu nog maar 18% :P
  maandag 10 september 2018 @ 15:51:18 #169
131603 Afwazig
Serious business
pi_181818060
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Wavesdag*

Nu nog maar 18% :P
De maand is nog jong.
pi_181818092
Voor mij is het EOSmaand :D
pi_181818310
Iemand hier trouwens enige ervaring met die EOS airdrops om te zetten naar EOS? Al die tooltjes van die gasten staan nog flink in de kinderschoenen.

Ik was zelfs de 1e die https://eostoolkit.io/ gebruikte volgens de devs. _O-
pi_181818433
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:05 schreef illusions het volgende:
Iemand hier trouwens enige ervaring met die EOS airdrops om te zetten naar EOS? Al die tooltjes van die gasten staan nog flink in de kinderschoenen.

Ik was zelfs de 1e die https://eostoolkit.io/ gebruikte volgens de devs. _O-
Je moet toch wat he, als je maar 4 miljard opgehaald hebt voor development.
pi_181818542
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:12 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Je moet toch wat he, als je maar 4 miljard opgehaald hebt voor development.
Niet echt onderzoek naar gedaan (echt niet), maar als ik die wallets bekijk lijkt het alsof het merendeel niet van EOS zelf is.

Die memo-functie wordt ook flink misbruikt. Krijg elke zoveel dagen 0.0001 EOS van overal vandaan met een of andere advertentie in de memo, crypto casino's enzo. :')
pi_181818650
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Wavesdag*

Nu nog maar 18% :P
Ben begonnen met verkopen bij 40k sat, inmiddels toch al circa 0.3 BTC winst behaald uit traden op basis van double down.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181818679
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:23 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ben begonnen met verkopen bij 40k sat, inmiddels toch al circa 0.3 BTC winst behaald uit traden op basis van double down.
Beter druk je je winst in een percentage uit :P Dan is het enigszins te beoordelen.

Maar wat is double down? :@ Ben een trade noob.
pi_181818707
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Beter druk je je winst in een percentage uit :P Dan is het enigszins te beoordelen.

Maar wat is double down? :@ Ben een trade noob.
Zelfde als cost averaging. Double down wordt meer gebruikt in de gokwereld.
pi_181818730
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Zelfde als cost averaging. Double down wordt meer gebruikt in de gokwereld.
Ah oke. Thanks ^O^
pi_181818837
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Beter druk je je winst in een percentage uit :P Dan is het enigszins te beoordelen.

Maar wat is double down? :@ Ben een trade noob.
Zo reken ik niet echt, maar het komt neer op verkopen en vervolgens goedkoper terugkopen. Ik reken winsten in holdings niet mee, dit is de pure directe winst uit trades.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181818935
Meh, exchange gevonden voor EosBlack, EosDac, en HorusPay en uitgerekend de enige die flink wat waard is, is compleet uitgeschakeld. EosDac alleen Withdrawal uitgeschakeld maar dat boeit weinig zolang Deposit maar werkt.
pi_181819204
Gevonden. 8-) BigONE
pi_181819295
Ja wtf is dit nou weer... prijs op 1 exchange is $0.089452 (waar ik niks mee kan) en op de andere $0.025322. Zo kan ik het ook. :')
pi_181819742
sub 200 billion wow
pi_181820102
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:23 schreef iloveshitcoins het volgende:
sub 200 billion wow
Nog steeds 2% hoger dan 4 weken geleden O-)
  maandag 10 september 2018 @ 17:41:40 #184
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181820160
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:17 schreef illusions het volgende:
LOL hoe kan dit, Waves? Alles naar de tyfus en Waves +25% _O-
Smart contracts toch live vandaag?

En Eos is een grote shitshow met skypemeetings van blockproducers die zich gedragen als buitengewoon talentvolle dictators.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181820592
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:41 schreef fathank het volgende:

En Eos is een grote shitshow met skypemeetings van blockproducers die zich gedragen als buitengewoon talentvolle dictators.
Weet ik. Boeit me weinig, ben geen EOS fan ofzo.
pi_181820700
SEAL gaat al onze zorgen wegnemen.
Lambo of Rekt
pi_181820759
zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_181820900
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:11 schreef EggsTC het volgende:
zijn we al moen?
Nee, maar we blijven hopen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 10 september 2018 @ 18:21:53 #189
131603 Afwazig
Serious business
pi_181820915
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:21 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Nee, maar we blijven hopen.
The hopium is real.
pi_181820932
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 17:39 schreef Drxx het volgende:

[..]

Nog steeds 2% hoger dan 4 weken geleden O-)
wow
pi_181821068
Misschien moeten we een cryptofonds op gaan zetten boys; Help eggs de winter door.
Lambo of Rekt
  maandag 10 september 2018 @ 18:33:27 #192
62913 Blik
The one and Only!
pi_181821190
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:22 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

wow
Staat gelijk aan 6 jaar rente bij een leaseplanbank... dus zeer indrukwekkend
pi_181821262
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:21 schreef Afwazig het volgende:

[..]

The hopium is real.
De handel in OCL begint ook steeds fijner te lopen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181821293
Er is maar één pad, en dat is het pad van de Heer.
Lambo of Rekt
pi_181821311
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:36 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De handel in OCL begint ook steeds fijner te lopen.
Die heb ik al even weggedaan, wel 10x op gemaakt ofzo, ik kreeg dubbel uitgekeerd met de ico.
Lambo of Rekt
pi_181821406
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:37 schreef EggsTC het volgende:
Er is maar één pad, en dat is het pad van de Heer.
Er kroop er anders vandaag nog 1 door m’n tuin.
pi_181821515
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 18:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er kroop er anders vandaag nog 1 door m’n tuin.
Dan zal dat die ene zijn geweest.
Lambo of Rekt
pi_181821564
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:36 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De handel in OCL begint ook steeds fijner te lopen.
$2467 per 24uur is fijn?
pi_181821754
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:45 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

$2467 per 24uur is fijn?
Schijnbaar ben ik dan verantwoordelijk voor een aanzienlijk deel daarvan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181821776
ETH = dead
pi_181821839
next support $135
pi_181822139
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die heb ik al even weggedaan, wel 10x op gemaakt ofzo, ik kreeg dubbel uitgekeerd met de ico.
Heb er ook al vaak winst mee gemaakt om er uiteindelijk geen enkele over te houden, maar er zitten weer wat nieuwe dingen aan te komen waardoor er ook weer leven in komt, probeer nu om continu tussen de 10 à 20% te pakken met buy/sell orders, wat steeds beter functioneert omdat de spreiding groter is getrokken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 10 september 2018 @ 19:04:15 #203
131603 Afwazig
Serious business
pi_181822160
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:36 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De handel in OCL begint ook steeds fijner te lopen.
Zei ik toch. De komende maanden zitten er nog wat leuke dingen aan te komen. :7
pi_181822188
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:52 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Schijnbaar ben ik dan verantwoordelijk voor een aanzienlijk deel daarvan.
het was eerst $10 per dag dus het gaat wel omhoog.
pi_181823320
quote:
Braak.

"When I think about blockchain and crypto and AR"

DING DING DING ALLE BUZZ WORDS GEHAD. Nog even een vergelijking met e-commerce en internet en het is compleet hoor. De tering :')
pi_181823372
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Braak.

"When I think about blockchain and crypto and AR"

DING DING DING ALLE BUZZ WORDS GEHAD. Nog even een vergelijking met e-commerce en internet en het is compleet hoor. De tering :')
"Sinds enkele jaren doe ik alles in de cloud" is ook een klassiekertje. :')
pi_181823395
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:54 schreef illusions het volgende:

[..]

"Sinds enkele jaren doe ik alles in de cloud" is ook een klassiekertje. :')
Internet of things op een cloud met blockchain met AI start-ups.
pi_181823410
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Internet of things op een cloud met blockchain met AI start-ups.
Financed by a groundbreaking venture capitalist fund.
pi_181823439
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Financed by a groundbreaking venture capitalist fund.
Buzzword bingo zit vol.
pi_181823452
Ik ervaar vaak JOMO. The joy of missing out on this shit.
pi_181823478
Actionable analytics komt ook vaak voorbij.

Wat zou het tegenovergestelde zijn? Data waar je geen reet mee kan? _O-
pi_181823657
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:05 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

het was eerst $10 per dag dus het gaat wel omhoog.
Ja, het was eerst compleet dood en de prijs in Waves was 2x lager dan nu.

quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 19:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zei ik toch. De komende maanden zitten er nog wat leuke dingen aan te komen. :7
Volgens mij is de supply ook vrij goed verdeeld over een groot aantal verschillende adressen, is ook een belangrijk gegeven voor een gezonde coin.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181823696
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:06 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij is de supply ook vrij goed verdeeld over een groot aantal verschillende adressen, is ook een belangrijk gegeven voor een gezonde coin.
Een van de meest ondergewaardeerde metrics imo.
pi_181823776
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Een van de meest ondergewaardeerde metrics imo.
Inderdaad, één van de aspecten die EOS een shitcoin maakt .. al hebben ze 't beste project ter wereld (als.. ik zeg niet dat ze een goed product hebben ofzo). Dat is een beetje wat er fout is met de huidige economie.
  maandag 10 september 2018 @ 20:16:09 #216
131603 Afwazig
Serious business
pi_181823874
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:06 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, het was eerst compleet dood en de prijs in Waves was 2x lager dan nu.

[..]

Volgens mij is de supply ook vrij goed verdeeld over een groot aantal verschillende adressen, is ook een belangrijk gegeven voor een gezonde coin.
Ben blij dat ik op de bodem voor een veel te groot bedrag ingeslagen heb. Was een gokje maar pakt tot nu toe goed uit.
pi_181823927
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Inderdaad, één van de aspecten die EOS een shitcoin maakt .. al hebben ze 't beste project ter wereld (als.. ik zeg niet dat ze een goed product hebben ofzo). Dat is een beetje wat er fout is met de huidige economie.
Ja het vervelende is wel dat ik ook fan ben van privacy coins (XMR bijvoorbeeld) en daarmee zou een dergelijke metric helemaal verdwijnen. De monero rich list bestaat niet :P
pi_181824076
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja het vervelende is wel dat ik ook fan ben van privacy coins (XMR bijvoorbeeld) en daarmee zou een dergelijke metric helemaal verdwijnen. De monero rich list bestaat niet :P
Dat klopt, het is kiezen of delen. Maargoed, Monero bleek toch niet zo privé te zijn als men dacht - met redelijke zekerheid was een transactie terug te herleiden. Is dat ooit nog opgelost?
pi_181824226
wie gelooft hier nog in crypto
pi_181824514
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat klopt, het is kiezen of delen. Maargoed, Monero bleek toch niet zo privé te zijn als men dacht - met redelijke zekerheid was een transactie terug te herleiden. Is dat ooit nog opgelost?
Ja die paper heb ik ook gezien, maar een transactie achterhalen is wat anders dan een rich list opbouwen denk ik.

Heb er niet genoeg verstand van om echt iets zinnigs te zeggen over de exacte methode die toen gebruikt werd, maar in principe is privacy -> weg metric van verdeling dus dan kan een adres 99% hebben zonder dat "we" dat weten.

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gelooft hier nog in crypto
Ik :D
pi_181824590
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gelooft hier nog in crypto
Ik geloof in crypto, maar mijn vertrouwen in mede crypto traders is geslonken. o|O
pi_181824619
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gelooft hier nog in crypto
Ben vandaag alle hoop verloren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181824765
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 20:16 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ben blij dat ik op de bodem voor een veel te groot bedrag ingeslagen heb. Was een gokje maar pakt tot nu toe goed uit.
Waarom niet een deel verkopen voor het aantal aan Waves dat je erin hebt gestoken? Dan staat die winst i.i.g. vast en je kan er ook weer mee traden om er nog meer te generen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181824846
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:48 schreef chroestjov het volgende:
Dan staat die winst i.i.g. vast en je kan er ook weer mee traden om er nog meer te generen.
Als je weer ermee gaat handelen staat de winst toch niet vast? Dan kan je het namelijk ook weer verliezen.
  maandag 10 september 2018 @ 20:54:39 #225
131603 Afwazig
Serious business
pi_181824899
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:48 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Waarom niet een deel verkopen voor het aantal aan Waves dat je erin hebt gestoken? Dan staat die winst i.i.g. vast en je kan er ook weer mee traden om er nog meer te generen.
Omdat ik wel geloof dat de komende maanden de prijs in Waves omhoog gaat en ik 20% rente krijg door dat masternode systeem van OCL.
pi_181825307
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:54 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Omdat ik wel geloof dat de komende maanden de prijs in Waves omhoog gaat en ik 20% rente krijg door dat masternode systeem van OCL.
Holy moly, 20% is erg nice.
pi_181825327
We gaan moeeeeeeeeeeeehoehoehoen
Lambo of Rekt
pi_181825538
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Als je weer ermee gaat handelen staat de winst toch niet vast? Dan kan je het namelijk ook weer verliezen.
Je moet het wel heel bont maken om alles weer te verliezen in WAVES-OCL, en natuurlijk ook maar een deel gebruiken van het aantal aan Waves dat eruit is gehaald, daarnaast is diversificatie ook belangrijk.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181826824
Blij dat ik lekker in dash zit
  maandag 10 september 2018 @ 22:03:42 #230
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181826870
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 21:07 schreef EggsTC het volgende:
We gaan moeeeeeeeeeeeehoehoehoen
Nou
pi_181827462
Ja hoppa moooooooon

Instappen
pi_181830185
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja die paper heb ik ook gezien, maar een transactie achterhalen is wat anders dan een rich list opbouwen denk ik.
Klopt, het heeft alleen niet de anonimiteit die het adverteert. Als ze je transactie om welke reden dan ook willen achterhalen dan kan dat met ik meen te herinneren 80% zekerheid, als je dan meerdere transacties hebt (bijv. via trades) dan wordt het al gauw 100% en hoef je alleen nog te wachten tot een withdrawal en je bent compleet je privacy kwijt. Maar inderdaad, je kunt er geen Forbes-list van maken.

quote:
Heb er niet genoeg verstand van om echt iets zinnigs te zeggen over de exacte methode die toen gebruikt werd, maar in principe is privacy -> weg metric van verdeling dus dan kan een adres 99% hebben zonder dat "we" dat weten.
Weet het ook niet meer maar de manier van Monero is dat jouw transactie wordt verborgen door het samen te pakken met een hoop bullshit-transacties zodat je door de bomen 't bos niet meer kan zien. Daar was dus een manier op gevonden om dat toch te omzeilen en dat was redelijk simpel, zo van de 1e of 2e transactie was de juiste. Magoed, weet 't niet meer en ben te lui om het te onderzoeken. Gebruik toch geen enkele crypto waar 't voor "bedoeld" is, alleen beetje traden en zelfs dat niet momenteel.
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:43 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ik geloof in crypto, maar mijn vertrouwen in mede crypto traders is geslonken. o|O
De ironie. :D
  dinsdag 11 september 2018 @ 11:34:05 #233
131603 Afwazig
Serious business
pi_181834764
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Holy moly, 20% is erg nice.
Yep!

quote:
TOKENMASTERNODE ACTIVATION FOR OCL
As a reward for the patience of our supporters, and a way to have a better users ratio, we're introducing the Tokenmasternode system to the OCL token. OCL is an utility token and a good distribution and circulation among users is becoming far more important than holding and speculation in regards to all the services that we're planning to release in 2019.

We're aiming at two improvements:

- Rewarding the regular holders and speculators independently of any market.
- Encouraging circulation of the token and a proper distribution to ease access to new users for our services.

Distribution parameters and conditions:

- You start receiving Tokenmasternode rewards when the amount of $OCL Oceanlab on your wallet is more than 50000 units, the distribution process is automated. Payouts are made weekly.

- Those with an amount of tokens in their wallet between 50000 and 99999 $OCL Oceanlab will benefit from a yearly reward of 5% of their holdings distributed over 52 weeks (for example, 65000 waves stored on a wallet would award 3250 $OCL Oceanlab in one year distributed weekly (52 payments of 62.5 $OCL Oceanlab)

- Those with an amount of tokens in their wallet between 100000 and 249999 $OCL Oceanlab will benefit from a yearly reward of 10% of their holdings distributed over 52 weeks

- Those with an amount of tokens in their wallet with a minimum of 250000 $OCL Oceanlab will benefit from a yearly reward of 20% of 250000 $OCL Oceanlab tokens distributed over 52 weeks(Even if you have more than 250000, your reward will be capped to 50000 $OCL Oceanlab, 52 payments of approximately 961.53 $OCL Oceanlab)

- For this reward system to encourage only active wallets and token movement/use as an utility, any weekly distribution will occur only to wallets that have a 1% difference in holding from the previous week. (for example, if you have 65000 tokens on week 1 your amount held on week 2 should at least 65650 or less than 64350 to qualify for the distribution)

Due to the changes needed to the distribution system in accordance with rewarding only active wallets, the launch of the $OCL Oceanlab TokenMasternode rewards is postponed to the 15th of september 2018

That also means that the script capabilities will be enabled for other tokens as well: (Multiple level rewards, rewarding only active wallets, reward capping, ...), the TokenMasternode for every Waves platform tokens is still planned for October

The amount of tokens necessary for the maintenance of this rewarding service for the first year has been secured by the team by buying those from the market. It will be analyzed again one year after launch to determine the right and sustainable parameters to keep the rewarding service running
Zie ook: https://oceanlab.eu/
pi_181835665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 01:17 schreef illusions het volgende:
[..]

De ironie. :D
Ik geloof in de technologie, niet in de schijtenbroeken die na een scheet alles dumpen. Dat zijn dezelfde mensen die aan het FOMOen waren tijdens de vorige bullrun. Nou duidelijk?
pi_181835672
Heb nog 252.000 OCL dus dat wordt veel heen-en-weer sturen :P
pi_181835701
Eerst elkaar gek maken samen met ome Mcafee en dan lopen huilen dat crypto waardeloos is....
pi_181837357
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
Heb nog 252.000 OCL dus dat wordt veel heen-en-weer sturen :P
Als je dat naar waves adres "monday" stuurt, krijg je het 10voudige terug he.
Lambo of Rekt
  dinsdag 11 september 2018 @ 14:31:53 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_181837408
Heel langzaam worden de alts weer leeg getrokken
pi_181837424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:39 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Eerst elkaar gek maken samen met ome Mcafee en dan lopen huilen dat crypto waardeloos is....
Ik vind jouw posts altijd erg goed.
pi_181837790
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik vind jouw posts altijd erg goed.
_O_
Lambo of Rekt
pi_181837797
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:36 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ik geloof in de technologie, niet in de schijtenbroeken die na een scheet alles dumpen. Dat zijn dezelfde mensen die aan het FOMOen waren tijdens de vorige bullrun. Nou duidelijk?
Oh het was al compleet duidelijk hoor. :P Vind het alleen ironisch dat uitgerekend jij het vertrouwen in crypto traders bent verloren. :')
pi_181838070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_
Danku
pi_181838090
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:31 schreef Blik het volgende:
Heel langzaam worden de alts weer leeg getrokken
Ik word ook weleens leeg getrokken. :@

En ik leef nog steeds.
pi_181838122
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh het was al compleet duidelijk hoor. :P Vind het alleen ironisch dat uitgerekend jij het vertrouwen in crypto traders bent verloren. :')
Er zullen vast meer zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat alles weer een keer omhoog gaat en er weer leningen worden afgesloten.
pi_181838425
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:13 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Er zullen vast meer zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat alles weer een keer omhoog gaat en er weer leningen worden afgesloten.
leningen :?
pi_181838611
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:28 schreef illusions het volgende:

[..]

leningen :?
Vorige bullrun werd er een hoop geleend geld in crypto gestopt. Er waren ook mensen die zowat hun hele vermogen in bitcoin en ethereum hadden gestopt en dit gaat vast en zeker nog een keer gebeuren.
pi_181838840
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:40 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Vorige bullrun werd er een hoop geleend geld in crypto gestopt. Er waren ook mensen die zowat hun hele vermogen in bitcoin en ethereum hadden gestopt en dit gaat vast en zeker nog een keer gebeuren.
Ok, dus je zegt dat je geen vertrouwen meer in mede crypto traders hebt omdat dit niet meer gebeurt? _O-
pi_181838938
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok, dus je zegt dat je geen vertrouwen meer in mede crypto traders hebt omdat dit niet meer gebeurt? _O-
Ik ben te naïef geweest en kansen misgelopen om met grote winst te verkopen. De volgende keer ben ik voorzichtiger met wachten. Dat vertrouwen die ik had om voor 100x te verkopen is weg en zal ik genoegen nemen met 5 - 10x.
pi_181839056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:59 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Ik ben te naïef geweest en kansen misgelopen om met grote winst te verkopen. De volgende keer ben ik voorzichtiger met wachten. Dat vertrouwen die ik had om voor 100x te verkopen is weg en zal ik genoegen nemen met 5 - 10x.
Hmmkay. Gaan jouw reacties ooit wel eens over de post die je quote?
pi_181839071
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Hmmkay. Gaan jouw reacties ooit wel eens over de post die je quote?
Jij moet beter leren lezen. Ik had gezegd dat mijn vertrouwen was geslonken, jij maakt er wat anders van.
  dinsdag 11 september 2018 @ 16:30:06 #251
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_181839422
Hmz...
pi_181839578
Cardano richting de 5 cent.
pi_181839752
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je dat naar waves adres "monday" stuurt, krijg je het 10voudige terug he.
Done!
pi_181839970
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:40 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Cardano richting de 5 cent.
nice. kopen op 1 cent.
pi_181840964
ConanOBitcoin twitterde op maandag 10-09-2018 om 21:06:25 February...Bitcoin: $106 BillionAltcoins: $214 BillionToday...Bitcoin: $106 Billion ( +0% )Altcoins: $87 Billion ( -60% )Let that sink in. 🤔#bitcoin #hodl https://t.co/Dw0dP3imTj reageer retweet
pi_181841476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:43 schreef Piva het volgende:
ConanOBitcoin twitterde op maandag 10-09-2018 om 21:06:25 February...Bitcoin: $106 BillionAltcoins: $214 BillionToday...Bitcoin: $106 Billion ( +0% )Altcoins: $87 Billion ( -60% )Let that sink in. 🤔#bitcoin #hodl https://t.co/Dw0dP3imTj reageer retweet
Inderdaad, en daarom #hodl ik dus niet.
pi_181841572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Inderdaad, en daarom #hodl ik dus niet.
makkelijk lullen achteraf :D :P
pi_181841597
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

makkelijk lullen achteraf :D :P
Hoe bedoel je, achteraf? Dit is al flink lang gaande.
pi_181843567
Wel lekker rustig zo.
pi_181844153
vechainofficial twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 18:02:39 Join us at 7 pm on September 19th in Amsterdam to meet @kfeng027, @JeromeGrilleres, Noah, @MustangChain and @SafeHavenio! Due to fire marshal restraints, please complete the following form so we can best accommodate our potential guests.https://t.co/suKc5EFBMV https://t.co/xT8VX2mgaK reageer retweet
gaan we

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 20:16:55 ]
pi_181844315
Bitcoin dominance 57%
pi_181844603
Willem Middelkoop was te gast bij BNR's cryptocast. Hij voorspelt dat crypto de volgende asset class gaat worden en dat daarmee de bitcoin prijs makkelijk naar 100k zal gaan stijgen. Podcast is hier te beluisteren:

https://www.bnr.nl/podcas(...)e-waarde-van-bitcoin
pi_181844724
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Gehrman het volgende:
Willem Middelkoop was te gast bij BNR's cryptocast. Hij voorspelt dat crypto de volgende asset class gaat worden en dat daarmee de bitcoin prijs makkelijk naar 100k zal gaan stijgen. Podcast is hier te beluisteren:

https://www.bnr.nl/podcas(...)e-waarde-van-bitcoin
Noway dat ik een podcast luister van die conspirancy gast.
Vakman pur sang
pi_181844760
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Gehrman het volgende:
Willem Middelkoop was te gast bij BNR's cryptocast. Hij voorspelt dat crypto de volgende asset class gaat worden en dat daarmee de bitcoin prijs makkelijk naar 100k zal gaan stijgen. Podcast is hier te beluisteren:

https://www.bnr.nl/podcas(...)e-waarde-van-bitcoin
lol

eerst zn bags vullen dan shillen
pi_181844909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:10 schreef Predator38 het volgende:

[..]

makkelijk lullen achteraf :D :P
Zoiets niet zien aankomen :')
pi_181845957
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:47 schreef Piva het volgende:

[..]

Zoiets niet zien aankomen :')
Jep, want jij wel _O_
Lambo of Rekt
pi_181846083
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Gehrman het volgende:
Willem Middelkoop was te gast bij BNR's cryptocast. Hij voorspelt dat crypto de volgende asset class gaat worden en dat daarmee de bitcoin prijs makkelijk naar 100k zal gaan stijgen. Podcast is hier te beluisteren:

https://www.bnr.nl/podcas(...)e-waarde-van-bitcoin
Ben benieuwd hoe hij er nu in staat. Paar jaar geleden was hij nog terughoudend over Bitcoin en crypto :s)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181846256
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:22 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Bitcoin dominance 57%
Slecht teken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181846356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:22 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Bitcoin dominance 57%
Goed teken.
pi_181846361
Kuehne Nagel blockchain deployment

Vechain wordt niet genoemd, de partnership lijkt gebakken lucht als ik dit en dit lees.

quote:
Vorige maand werd al bekend dat Accenture samen met AB InBev, APL en Kuehne + Nagel bezig is met een eigen blockchainoplossing voor de logistieke sector. Dat zou volgens eigen zeggen een enorme efficiëntieverbetering moeten opleveren.

De door Accenture en partners ontwikkelde oplossing versnelt de stroom aan transportdocumenten, reduceert de vereiste gegevensinvoer met 80 procent, vereenvoudigt gegevenswijzigingen tijdens het verzendproces, stroomlijnt de controles die vereist zijn voor vracht en vermindert de last en het risico van boetes voor de naleving van de douanevoorschriften die aan klanten worden opgelegd.
Lambo of Rekt
pi_181846406
deze of volgende maand btc naar 5k. dat is gelijk de bodemt.
pi_181846472
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:45 schreef EggsTC het volgende:
Kuehne Nagel blockchain deployment

Vechain wordt niet genoemd, de partnership lijkt gebakken lucht als ik dit en dit lees.

[..]

Klik even door op de Reddit link en je ziet het alweer keihard debunked worden. Laat de FUDders je niet verleiden vriend.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181846484
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klik even door op de Reddit link en je ziet het alweer keihard debunked worden. Laat de FUDders je niet verleiden vriend.
Heb je een bron waar kuehne nagel dit bevestigt dan? Voorlopig lijken ze bezig met een eigen chain met Accenture.

Er kan zoveel in whitepapers en devpapers staan. En waarom wordt Vechain niet genoemd in het bericht van Kuehne, is behoorlijk vreemd.
Lambo of Rekt
pi_181846540
pi_181846543
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je een bron waar kuehne nagel dit bevestigt dan? Voorlopig lijken ze bezig met een eigen chain met Accenture.

Er kan zoveel in whitepapers en devpapers staan.
Jongen je plaatst een link van 7 maanden geleden wasmetjou
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181846578
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jongen je plaatst een link van 7 maanden geleden wasmetjou
Waarom wordt vechain 0 genoemd in het kuehne nagel bericht dan? In het bericht hebben ze het over "de partners", dat lijkt om accenture en co te gaan. Verder, was in april de "vechain+kuehne" partnership toch allang bekend?

Wees kritisch bradder, wees kritisch.
Lambo of Rekt
pi_181846697
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom wordt vechain 0 genoemd in het kuehne nagel bericht dan? In het bericht hebben ze het over "de partners", dat lijkt om accenture en co te gaan. Verder, was in april de "vechain+kuehne" partnership toch allang bekend?

Wees kritisch bradder, wees kritisch.

Dropje was degene die 12 dollah eoy zó belachelijk laag vond dat hij vroeg om bans voor mensen die dat soort koersen durfden te noemen hè.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181846777
Ik hoor het wel zodra het lek boven is, we hebben een insider hier toch. :7
Lambo of Rekt
pi_181846780
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom wordt vechain 0 genoemd in het kuehne nagel bericht dan? In het bericht hebben ze het over "de partners", dat lijkt om accenture en co te gaan. Verder, was in april de "vechain+kuehne" partnership toch allang bekend?

Wees kritisch bradder, wees kritisch.
Waarom denk je dat er voor K&N slechts 1 blockchain oplossing kan zijn vriend
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181846803
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er voor K&N slechts 1 blockchain oplossing kan zijn vriend
T gaat over logistiek, wat ze met Accenture aan het doen waren in april.... Logistiek... supplychain? VeChain aan de kant? Of wat.

De grond wordt heet, broeder in criminaliteit, de grond wordt heet.
Lambo of Rekt
pi_181846922
Ben echt bang nu
pi_181846924
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

T gaat over logistiek, wat ze met Accenture aan het doen waren in april.... Logistiek... supplychain? VeChain aan de kant? Of wat.

De grond wordt heet, broeder in criminaliteit, de grond wordt heet.
Oké verkoop dan maar alles.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181846980
WE GAAN ERAAN!
Lambo of Rekt
pi_181847167
12 dollah eoy bradda! 12 dollah eoy!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181847600
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
12 dollah eoy bradda! 12 dollah eoy!
Als dat zo is ga jij mee naar kuehne nagel en ik regel een wereldwijde rondleiding voor je.
Lambo of Rekt
pi_181847633
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als dat zo is ga jij mee naar kuehne nagel en ik regel een wereldwijde rondleiding voor je.
Deal!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181847794
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Deal!
Zet m maar in de belofte maakt schuld, VET 12USDEOY en je bent er zeker bij.
Lambo of Rekt
pi_181848037
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zet m maar in de belofte maakt schuld, VET 12USDEOY en je bent er zeker bij.
Bij 12 dollah cent eoy niet zeker? -O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181848082
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij 12 dollah cent eoy niet zeker? -O-
Nee, dan regelt droppie het.
Lambo of Rekt
pi_181848113
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, dan regelt droppie het.
In dat geval ben ik ff #teamEggs _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181848894
Alts sale
pi_181848906
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Alts sale
_O_
Lambo of Rekt
pi_181848911
Alles gaat kapooooooooooooooooooot
Lambo of Rekt
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:15:38 #294
62913 Blik
The one and Only!
pi_181849131
XLM gaat omhoog, joepie!
pi_181849168
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom wordt vechain 0 genoemd in het kuehne nagel bericht dan? In het bericht hebben ze het over "de partners", dat lijkt om accenture en co te gaan. Verder, was in april de "vechain+kuehne" partnership toch allang bekend?

Wees kritisch bradder, wees kritisch.
Accenture heeft het platform gebouwd toch? Dat stond in dat artikel. Accenture -> Hyperledger.
pi_181849178
Hoppa moooooon eindelijkst
pi_181849187
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:17 schreef Dwaalboy het volgende:
Hoppa moooooon eindelijkst
POMPENMET DIE HANDELLL
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:27:19 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181849348
Wanneer gaan we weer moonen?
pi_181849362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:27 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer gaan we weer moonen?
2020
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181849370
OOK
Lambo of Rekt
pi_181849371
dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')