abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182150260
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Topics mergen kunnen wij niet zelf doen. ;)

Even geduld.
Tuurlijk wel :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182150287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :D
Nee, dat doen de FA's.
pi_182150355
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat doen de FA's.
Oh ik zie regematig een topic van a naar b gaan. Komt geen FA aan te pas
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182150500
Erg jammer dat Tim en Joa de dupe nu zijn geworden
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_182155351
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Erg jammer dat Tim en Joa de dupe nu zijn geworden
Aan de ene kant klopt, aan de andere kant, research beter wat je verkoopt. Maar zeggen dat ze Willems en wegens belazeren, neehoor.
pi_182157008
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:54 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Aan de ene kant klopt, aan de andere kant, research beter wat je verkoopt. Maar zeggen dat ze Willems en wegens belazeren, neehoor.
Deden ze dus wel.
Door te zeggen dat kettingen in Italië door nonnen werden gemaakt. Dat ze daarna door een priester van het Kathedraal van Italié met weiwater besprenkeld waren. En daarna nog eens door een priester van de St. Jans kerk. En dat een gedeelte van de opbrengst naar het winkeltje van de kerk zou gaan. 3 dingen die gewoon niet kloppen en wat ze bewust gewoon hebben laten staan op de webshop.
pi_182159566
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 01:12 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Deden ze dus wel.
Door te zeggen dat kettingen in Italië door nonnen werden gemaakt. Dat ze daarna door een priester van het Kathedraal van Italié met weiwater besprenkeld waren. En daarna nog eens door een priester van de St. Jans kerk. En dat een gedeelte van de opbrengst naar het winkeltje van de kerk zou gaan. 3 dingen die gewoon niet kloppen en wat ze bewust gewoon hebben laten staan op de webshop.
wat jij wil oke ben je nu happy
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_182160559
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Joa , Tim
bellen naar opgelicht
willen hun naam gezuiverd
Marjolein , de redactur zy zelf is er maandag weer
en de eindredacteur eind van de middag
Joa doet de rest van het verhaal ..tv programma . enz enz
Dame berijpt het en adviseerd vanmidd terug te bellen
Joa ; w ebellen tussen 13/14uur terug
Dame ; helemaa prima ik ga het doorgeven
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:44 schreef Zeyina het volgende:
Joa was aan het bellen met Tros Opgelicht. Redacteur en eindredacteur niet aanwezig.
In loop van de middag bellen ze terug voor redacteur. Eindredacteur is er maandag pas weer.
Joa vertelde dat hij vindt dat hun naam gezuiverd moet worden
^O^
pi_182163152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 01:12 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Deden ze dus wel.
Door te zeggen dat kettingen in Italië door nonnen werden gemaakt. Dat ze daarna door een priester van het Kathedraal van Italié met weiwater besprenkeld waren. En daarna nog eens door een priester van de St. Jans kerk. En dat een gedeelte van de opbrengst naar het winkeltje van de kerk zou gaan. 3 dingen die gewoon niet kloppen en wat ze bewust gewoon hebben laten staan op de webshop.
Ik heb een stuk gemist idd. Dat over Italië vond ik ook nogal vaag.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')