abonnement Unibet Coolblue
pi_181744216
Wat een gestoorde.

Ben overigens wel benieuwd wat voor zulk soort landen de beste oplossing is. Militaire staat met een dictator om de bendes op te ruimen, of juist veel meer vrijheid zodat er minder bendevorming is?
pi_181744271
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Laatste aansprekende politieke moord is gepleegd door een rechtse extremist in Engeland.

Nu heb je je eigen topic kapot gemaakt dude.
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar alleen omdat de laatste een rechts iemand was, betekent het niet dat het niet waar is dat het vooral links is die het doet. (Wat ik dus niet weet)
  vrijdag 7 september 2018 @ 08:41:39 #28
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_181744297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar alleen omdat de laatste een rechts iemand was, betekent het niet dat het niet waar is dat het vooral links is die het doet. (Wat ik dus niet weet)
Zullen we het erop houden dat het mentaal gestoorden zijn die dit doen? Mensen die niet goed wijs zijn en in een inrichting thuis horen. En ja daar zijn er helaas best veel van.
pi_181744306
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Laatste aansprekende politieke moord is gepleegd door een rechtse extremist in Engeland.

Nu heb je je eigen topic kapot gemaakt dude.
Het telt pas als het slachtoffer komt te overlijden? Dit was een soort ezeltje-prik? :')

Grappig wel hoeveel moeite bepaalde mensen hebben met democratie wanneer er rechtse mensen of partijen kunnen winnen. Wereldwijd ontstaat er dan gescheld, gestampt, huilbuien, het ligt aan het domme kiesvolk en meer van dat soort moois. Zelfreflectie op jarenlang falend beleid? Ho maar.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:29:23 #30
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181747133
Walgelijke daad. Ik ben nog altijd bang dat één of andere freak President Trump overhoop gaat knallen. De redeloze, blinde haat tegen die man is zo intens, je wordt er misselijk van.
pi_181747173
#PrayForBolsonaro
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181747249
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:35 schreef Montagui het volgende:
Een fascist pleegt een politiek aanslag op een presidentskandidaat.

Ben een beetje klaar met die politieke aanslagen.
Fascisten onder elkaar blijkbaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 7 september 2018 @ 12:36:01 #33
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181748403
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Walgelijke daad. Ik ben nog altijd bang dat één of andere freak President Trump overhoop gaat knallen. De redeloze, blinde haat tegen die man is zo intens, je wordt er misselijk van.
Lekker relevant.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181748849
Brazilie doet bijna een Fortuyntje.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 7 september 2018 @ 22:13:54 #35
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181760441
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:42 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het telt pas als het slachtoffer komt te overlijden? Dit was een soort ezeltje-prik? :')

Grappig wel hoeveel moeite bepaalde mensen hebben met democratie wanneer er rechtse mensen of partijen kunnen winnen. Wereldwijd ontstaat er dan gescheld, gestampt, huilbuien, het ligt aan het domme kiesvolk en meer van dat soort moois. Zelfreflectie op jarenlang falend beleid? Ho maar.
Heeft dat niet te maken dat er sowieso altijd (over het algemeen gezonde) kritiek is op de regerende partij en dat deze de laatste tijd vaak een rechtsere signatuur in vele landen heeft?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181962098
Jair is herstellende en staat op winst! Brazilië kan gered worden!

https://uk.reuters.com/ar(...)urgery-idUKKCN1LT2O0

https://www.express.co.uk(...)o-stabbing-sao-paulo
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 17 september 2018 @ 13:31:42 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181962188
quote:
15s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:26 schreef heywoodu het volgende:
Dit zal vast op een of andere manier goed zijn voor zijn kansen, wat niet zo best is.
Dat staat ook in de tweede alinea:

quote:
Het ziet ernaar uit dat de aanslag de ‘Braziliaanse Trump’, zoals hij wel wordt getypeerd, flink in de kaart zal spelen. Bolsonaro afficheert zich als de sterke man die wel eens een einde zal maken aan de corruptie en de misdaad in het land. Die boodschap valt goed bij veel Brazilianen die de corruptie en het geweld – ieder jaar zijn er rond 60 duizend moorden – zat zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 september 2018 @ 13:32:28 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181962195
Gelukkig kijk ik dan weer heel goed naar de datum van de OP.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181962634
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:25 schreef Oostwoud het volgende:
Jair is herstellende en staat op winst! Brazilië kan gered worden!

https://uk.reuters.com/ar(...)urgery-idUKKCN1LT2O0

https://www.express.co.uk(...)o-stabbing-sao-paulo
_O_
pi_182009586
Het hilarische is trouwens dat deze Bolsonaro vooral massale steun heeft onder de hoge inkomens en hoogopgeleiden. Dat is iets wat je niet zo snel ziet bij rechtspopulisten. Alleen Trump had nog best wat steun onder hoge inkomens, maar dat was meer omdat hij een Republikein is en veel rijke Amerikanen al hun hele leven Republikein zijn (en dan nog heeft Trump het vergeleken met andere Republikeinen historisch slecht gedaan bij de rijken). Maar de Braziliaanse (hogere) middenklassers zijn doodsbang dat ze zelf de volgende slachtoffers zijn van een roofmoord. Brazilië is sowieso best wel een klassenmaatschappij.
pi_182386891
quote:
Jair Bolsonaro was born on 21 March 1955 in the town of Glicério, São Paulo,[15] in the southeast region of Brazil, to Perci Geraldo Bolsonaro and Olinda Bonturi. Jair Bolsonaro is of Italian and German descent. According to Bolsonaro himself, his great-grandfather was German and was a soldier of Adolf Hitler: "He had no choice: either he was a soldier, or he would be killed", he said.[16][17]
Jair Bolsonaro is in 1955 geboren, 10 jaar na de oorlog. Als zijn overgrootvader Hitler diende als soldaat dan moet deze flink oud geweest zijn.
  maandag 8 oktober 2018 @ 11:50:08 #42
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182387622
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 september 2018 01:25 schreef lao_tse het volgende:
Nog een rechtse halve gare. Iemand neersteken is ook geen optie, maar de laatste tijd wemelt het wel van de rechtse halve garen wereldwijd.
Gelooft deze man ook dat de aarde plat is en 6000 jaar oud en de maan van kaas of is het geen christen- of BNW-gekkie?
Mwah, neersteken is best een optie. Moet je het wel goed doen. Op deze manier weet je zeker dat hij de verkiezingen wint. :')
pi_182387862
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:31 schreef Murdera het volgende:
Wat een gestoorde.

Ben overigens wel benieuwd wat voor zulk soort landen de beste oplossing is. Militaire staat met een dictator om de bendes op te ruimen, of juist veel meer vrijheid zodat er minder bendevorming is?
geen idee. Die samenleving werkt voor geen meter. Corruptie en in efficiënt tot de laagste mensen.

Deze gek is gestoord maar de tegenkandidaat komt vanuit het kamp wat al tig jaren de baas is en alleen maar corruptie bracht. Notabene zit de nr1 van die arbeiderspartij in de cel hiervoor en stuurt hij nu vanuit de cel die pop aan.

Ik zou het niet weten maar er moet echt heel veel veranderen daar, geen redden aan anders.
pi_182388310
De Braziliaanse Flores de la Gravure is bezig geweest...

Links kan niet winnen met argumenten dan maar moorden voor het linkse gedachtegoed.
pi_182389224
Een extreem-rechtse homofoob aan de macht; daar zal Brazilië (en het toerisme in dat land) wel bij varen. Not.

Het is natuurlijk verwerpelijk dat de man destijds is neergestoken, maar of zijn winst nu zo goed voor het land is... ik waag het ernstig te betwijfelen.
pi_182390049
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:05 schreef Elfletterig het volgende:

Het is natuurlijk verwerpelijk dat de man destijds is neergestoken
Want?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:50:56 #47
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182390215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:46 schreef zarosje het volgende:
Het hilarische is trouwens dat deze Bolsonaro vooral massale steun heeft onder de hoge inkomens en hoogopgeleiden. Dat is iets wat je niet zo snel ziet bij rechtspopulisten.
Daaraan zie je ook dat dit eigenlijk helemaal geen Trump, Baudet of Salvini is. Die komen namelijk expliciet op voor de ''forgotten men and women''. Niet voor rijke elites die boos zijn omdat de allerarmsten een beetje sociale zekerheid krijgen.

Deze Braziliaan is gewoon een fascistische klootzak a la Pinochet met een grote bek en een fetish voor extreem geweld. Ik distantieer mijzelf van hem op iedere mogelijke wijze.

Als Trump liep te bazelen over het slaan van een homofiele zoon of het afslachten van Haitianen zou ik hem ook niet steunen.

Ohja PS: iemand neersteken is nog steeds een walgelijke daad.
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:59:15 #48
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_182390337
Het zou ook kunnen dat Brazilië en dat soort landen gewoon nog niet rijp zijn voor een inclusieve democratie á la het Westen. Als meer dan 50% van de stemgerechtigden nauwelijks de basisschool hebben doorlopen, dan kan het toch bijna niet anders dan dat politici worden verkozen die de hemel beloven en vervolgens zichzelf verrijken en hun collega's daarmee helpen en het land verder de penarie induwen?

(In Nederland was het heel lang zo dat alleen diegenen die ook daadwerkelijk belasting betaalden mochten stemmen)
pi_182390682
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:41 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Want?
Het neersteken van politici tijdens campagnetijd is een directe aanslag op de democratie. Zie ook de moord op Pim Fortuyn of het Britse parlementslid Cox.
pi_182390771
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jair Bolsonaro is in 1955 geboren, 10 jaar na de oorlog. Als zijn overgrootvader Hitler diende als soldaat dan moet deze flink oud geweest zijn.
Misschien fout gegaan in de vertaling en is het zijn opa? Of ze moeten allemaal rond de 18 vader zijn geworden. :+

Vader geboren 1937
Grootvader geboren 1919
Overgrootvader geboren 1901

Dan was ie 38 toen de oorlog begon. :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')