abonnement Unibet Coolblue
pi_181744105
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:06 schreef Crooyzwans het volgende:
Kon verdomme mijn parkeerplaats niet op omdat die is afgezet door de brandweer omdat daar brandweerslangen liggen om vuur in pand ietsje verder te bestrijden.

Snap de initiële gedachte wel, maar denk dan ook wel weer: wat kun jij soms een egoïstische zak zijn! meneer kan zijn parkeerplaats niet op, boehoe!
Dat had ik van de week toen ik 2 uur extra moest omreizen omdat er een aanrijding met een persoon was. Ik weet dat het voor de familie van die persoon een stuk kutter is, en ik kon zelfs gewoon in de trein werken. Maar toch!
pi_181744107
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Erg mooi setje, daar ga je veel plezier aan beleven. Vind de tuinset die je tegenwoordig kan kopen ook veel 'huiselijker' zijn. Een tuin is dan meer een plek om te leven. Hopelijk krijgen we meer van deze zomers dan heb je een geweldig plekje eraan
Precies, en voor die prijs heb ik ook meteen voldoende zitplekken. Nu nog een hoes om er overheen te doen. Kan ik volgend jaar lente naar de konijnen kijken als ze door hun ren hollen O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181744132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies, en voor die prijs heb ik ook meteen voldoende zitplekken. Nu nog een hoes om er overheen te doen. Kan ik volgend jaar lente naar de konijnen kijken als ze door hun ren hollen O+
Ja erg tof, had jij ook een overkapping?
pi_181744141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:06 schreef Crooyzwans het volgende:
Kon verdomme mijn parkeerplaats niet op omdat die is afgezet door de brandweer omdat daar brandweerslangen liggen om vuur in pand ietsje verder te bestrijden.

Snap de initiële gedachte wel, maar denk dan ook wel weer: wat kun jij soms een egoïstische zak zijn! meneer kan zijn parkeerplaats niet op, boehoe!
Goed verhaal
pi_181744148
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja erg tof, had jij ook een overkapping?
Klopt, die had ik. Stond een pergola aan mijn huis, maar die was zo lelijk en verrot dat we die weggehaald hebben. Pa heeft dat hout in de kachel thuis gegooid, en hij was er heel blij mee :P

Nu geen overkapping, maar straks wel een flinke parasol.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181744151
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Goed verhaal
Lekker kort ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181744160
Vandaag alleen op kantoor. Saai.
pi_181744165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klopt, die had ik. Stond een pergola aan mijn huis, maar die was zo lelijk en verrot dat we die weggehaald hebben. Pa heeft dat hout in de kachel thuis gegooid, en hij was er heel blij mee :P

Nu geen overkapping, maar straks wel een flinke parasol.
Ik heb een serre staan met twee openslaande deuren, zit eraan te denken om een soort rek te maken voor aardbeien planten, die dan een meter van de grond hangen en dan bv 3 rijen. Ik hou wel van aardbeien, maar als hier straks de konijnen naar buiten hobbelen gaan ze daar ook aan kauwen
pi_181744179
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
Vandaag alleen op kantoor. Saai.
Vandaag alleen op kantoor. Heerlijk.

Nou ja, zitten verderop mensen, maar zijn geen directe collega's.
pi_181744180
Alleen thuis.
Heerlijk
pi_181744182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ik heb een serre staan met twee openslaande deuren, zit eraan te denken om een soort rek te maken voor aardbeien planten, die dan een meter van de grond hangen en dan bv 3 rijen. Ik hou wel van aardbeien, maar als hier straks de konijnen naar buiten hobbelen gaan ze daar ook aan kauwen
Allicht, die denken "ETEN!" :P Serre past hier niet en dan lever ik ook enorm veel ruimte in. Nu heb ik echt een goede oppervlakte die ik lekker kan benutten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181744188
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Vandaag alleen op kantoor. Heerlijk.

Nou ja, zitten verderop mensen, maar zijn geen directe collega's.
Ja, als je een berg werk hebt is dat wel fijn. Bij mij valt het tegen
pi_181744192
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, die denken "ETEN!" :P Serre past hier niet en dan lever ik ook enorm veel ruimte in. Nu heb ik echt een goede oppervlakte die ik lekker kan benutten.
Kijk aan zoiets denk ik dan

Dat neemt ook niet zoveel ruimte in en je hebt door de aantal lagen toch groot oppervlakte aardbeien . En er kunnen tenminste geen konijnen of slakken bij. Strooi dan zout om de poten >:)
pi_181744193
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
Vandaag alleen op kantoor. Saai.
In zo’n gevallen werk ik lekker vanuit thuis.
pi_181744198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Kijk aan zoiets denk ik dan [ afbeelding ]

Dat neemt ook niet zoveel ruimte in en je hebt door de aantal lagen toch groot oppervlakte aardbeien . En er kunnen tenminste geen konijnen of slakken bij. Strooi dan zout om de poten >:)
Slakken, daar had ik best veel last van. Nu niet meer gelukkig. En dan helpt zout idd een heleboel.

Wel een mooie stellage, kan je er goed bij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181744200
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

In zo’n gevallen werk ik lekker vanuit thuis.
Als ik een laptop had, had ik dat ook gedaan.
pi_181744226
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Slakken, daar had ik best veel last van. Nu niet meer gelukkig. En dan helpt zout idd een heleboel.

Wel een mooie stellage, kan je er goed bij.
Ja heb je ook geen rare kringen op de grond en het is mooi groen zo. In de winter haal je ze leeg heb je er ook geen troep van. Tenminste dat is het idee voor het voorjaar, niet zo groot als deze, heb maar kleine tuin en beperkt ruimte waar je zoiets neer kan zetten. Moet uiteraard wel in de zon staan
pi_181744235
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Als ik een laptop had, had ik dat ook gedaan.
Leve Office365. Ik kan thuis precies hetzelfde als op het werk of onderweg (werk/onderweg laptop, thuis pc) *G*
pi_181744239
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja heb je ook geen rare kringen op de grond en het is mooi groen zo. In de winter haal je ze leeg heb je er ook geen troep van. Tenminste dat is het idee voor het voorjaar, niet zo groot als deze, heb maar kleine tuin en beperkt ruimte waar je zoiets neer kan zetten. Moet uiteraard wel in de zon staan
Hebben de konijnen ook meteen een beetje schaduw :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181744241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Leve Office365. Ik kan thuis precies hetzelfde als op het werk of onderweg (werk/onderweg laptop, thuis pc) *G*
Ja, dat werkt als je een tiepmiep bent.
pi_181744252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hebben de konijnen ook meteen een beetje schaduw :D
Ja en het is goed buiten hun bereik, ze mogen best een aardbei, maar die geef ik dan zelf wel, die hoeven ze niet zelf te plukken
pi_181744292
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, dat werkt als je een tiepmiep bent.
Of coach/manager/po. Zoals ik :Y)
pi_181744300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:41 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Of coach/manager/po. Zoals ik :Y)
Ja, dat zeg ik.
pi_181744305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja en het is goed buiten hun bereik, ze mogen best een aardbei, maar die geef ik dan zelf wel, die hoeven ze niet zelf te plukken
Hebben ze zo'n rood bekje, lijken het net een stel seriemoordenaars :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181744309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik.
_O-

Fair enough :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')