M'n vader had letterlijk linglongs onder zn volvo liggen.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:35 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Nankang is geen linglong. Zeer geprezen fabrikant voor raceauto's en trackdays
Wat een heerlijke banden zijn dat Grip ohne Ende!quote:Op maandag 10 september 2018 06:31 schreef JF_ het volgende:
Ik heb een complete set afgeschreven na 12000km, ben ik nu ook een achterlijke rijder? Goodyear f1 asymmetric. Wat een kutbanden waren dat.
Jaquote:Op maandag 10 september 2018 06:31 schreef JF_ het volgende:
[..]
Ik heb een complete set afgeschreven na 12000km, ben ik nu ook een achterlijke rijder?
Mwah..quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:00 schreef bokkepoot het volgende:
Kleber all season, daar zeg je het ook wel mee.
Een B merk met nog de slechtste keuze qua regen. Dan wil de auto inderdaad glijden.
Gooi er maar een a merk zomerband op en je zal het verschil merken.
Inderdaad.. ik haal gewoon 40k+ op een set voorbanden (daarna nooit meer splinternieuwe voorop) De achterbanden zouden theoretisch gewoon wel 100k mee kunnen gaan denk ik, al schuiven die bij een wissel van de voorste versleten banden gewoon naar voren om te zorgen dat leeftijd geen probleem wordtquote:
Dat is dan weer een voordeel voor mij: ik schrijf vier banden tegelijk af omdat ze even hard slijten dus nooit nadenken wat waar moet.quote:Op vrijdag 14 september 2018 06:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik haal gewoon 40k+ op een set voorbanden (daarna nooit meer splinternieuwe voorop) De achterbanden zouden theoretisch gewoon wel 100k mee kunnen gaan denk ik, al schuiven die bij een wissel van de voorste versleten banden gewoon naar voren om te zorgen dat leeftijd geen probleem wordt
30dkm op de aangedreven voorwielen, is niet rijden als een achterlijke. 12000dkm wel.quote:Op vrijdag 14 september 2018 07:00 schreef JF_ het volgende:
Maar met zacht rubber, weinig zin om te remmen voor bochtjes en een grote rechtervoet vind ik 25 a 30000 best nog okee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |