abonnement Unibet Coolblue
pi_181800997
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Kasich, Flake en of Haley, maar grotere kans dat Nikki wacht tot 2024.

Het is over het algemeen moeilijk om een zittende president te verslaan. Laat staan als het er eentje is uit je eigen partij.
Ik denk niet dat een primary challenge zal lukken, maar als er iemand ook maar in de buurt komt is dat heel slecht nieuws voor Trump.
pi_181801118
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 18:45 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik stel ook niet dat dat een 'imitatie' is. Maar jij vroeg wat mij de beste kandidaat leek, en in mijn opzicht heeft dit duo de beste kansen. Weet jij iemand anders?
Laat ik het anders stellen. Wat maakt Harris wat dat betreft wel een goede keuze en Booker niet? Harris en Booker komen duidelijk uit verschillende vleugels. Booker is meer een centrist, Harris zit op de linkerflank.

Wat mij betreft is het vooral heel erg voorbarig om nu al potentiële kandidaten af te serveren of tot favoriet te bombarderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 19:00:37 #253
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181801248
De GOP liet ook al doorschemeren dat het mogelijk is dat de liegende Canadese zoon van de JFK-moordenaar met die lelijke vrouw wel eens van O'Rourke zou kunnen verliezen in Texas.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181801334
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 18:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen. Wat maakt Harris wat dat betreft wel een goede keuze en Booker niet? Harris en Booker komen duidelijk uit verschillende vleugels. Booker is meer een centrist, Harris zit op de linkerflank.

Wat mij betreft is het vooral heel erg voorbarig om nu al potentiële kandidaten af te serveren of tot favoriet te bombarderen.
Booker zit in de neoliberale hoek, waar ook Clinton vandaan kwam. Dit terwijl er momenteel veel energie los komt op de linkerflank van de Democratische Partij. Ik denk dat Harris beter in staat zal zijn dan Booker om die groep op te komen laten dagen. Je ziet dat Booker nu wel naar links aan het opschuiven is. Zo steunt hij nu bijvoorbeeld wel het single payer voorstel van Sanders, terwijl hij dat eerder niet wilde. Maar bij Harris komen de progressieve idealen authentieker over. Hetzelfde geldt voor het feit dat zij een vrouw is en hij een man.
pi_181801349
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef Ulx het volgende:
Dat die Melania hem niet de deur uitschopt. Trump geeft nu gewoon toe dat hij andere vrouwen neukte terwijl zij lag te baren. En ze vindt het blijkbaar prima.
Fuck Melania. Die doet het toch ook alleen voor het geld en de macht. Het lijkt mij ook sterk dat zij niet weet dat Trump overal rond loopt te neuken. Ik denk dat ze het vooral fijn vindt dat hij het dan iig niet met haar doet.
  Overall beste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 19:08:10 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181801383
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:06 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Fuck Melania. Die doet het toch ook alleen voor het geld en de macht.
Een soort Hillary Clinton dus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 19:26:53 #257
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181801793
https://twitter.com/AynRa(...)608906595151872?s=19

Mee eens. De vrouwtjes dienen zich te onderwerpen aan hun man omdat God dat zo wil. Maga.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 9 september 2018 @ 19:38:39 #258
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181802051
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:26 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/AynRa(...)608906595151872?s=19

Mee eens. De vrouwtjes dienen zich te onderwerpen aan hun man omdat God dat zo wil. Maga.
Timothy 2:12, zitten en stil zijn.
  zondag 9 september 2018 @ 19:39:48 #259
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181802078
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:26 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/AynRa(...)608906595151872?s=19

Mee eens. De vrouwtjes dienen zich te onderwerpen aan hun man omdat God dat zo wil. Maga.
De Republikeinen hebben zo ook hun goede kanten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 9 september 2018 @ 19:44:45 #260
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_181802241
axios twitterde op zondag 09-09-2018 om 19:38:01 Omarosa says on MSNBC that staffers would text each other #tfa — meaning 25th Amendment — whenever President Trump did something "crazy" or "unhinged." She says it occurred more than 100 times. https://t.co/1LVPxcMkWA reageer retweet
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_181802958
Draadje:
SethAbramson twitterde op zondag 09-09-2018 om 18:46:13 What's this? What I and many others have been saying all along? Be still my heart!Seriously, though: not surprising. Only to the trolls. https://t.co/1a4FSHoJYN reageer retweet
quote:
Former Trump campaign adviser George Papadopoulos suggested Sunday that his testimony could help special counsel Robert Mueller's investigation demonstrate collusion between the Trump campaign and Russia.

"Do you think when the entire Mueller investigation is finished that they will demonstrate that there was collusion between the Trump campaign, Trump advisers and the Russians?" ABC's George Stephanopoulos asked Papadopoulos on "This Week."

"I have no idea," the former Trump campaign adviser responded. "All I can say is my testimony might have helped move something towards that."

George Papadopoulos on if he believes collusion will be demonstrated between the Trump campaign and Russia once the special counsel investigation concludes: "I have no idea. All I can say is that my testimony might have helped move something towards that."
ThisWeekABC twitterde op zondag 09-09-2018 om 15:40:02 George Papadopoulos on if he believes collusion will be demonstrated between the Trump campaign and Russia once the special counsel investigation concludes: "I have no idea. All I can say is that my testimony might have helped move something towards that." https://t.co/de8rwfjb7S https://t.co/zq5p1aMp0m reageer retweet
Papadopoulos insisted that he could not comment on further details of his conversations with Justice Department officials, given Mueller's special counsel investigation is ongoing.

Papadopoulos was sentenced on Friday to fourteen days in federal prison and one year supervised release for lying to FBI investigators about his Russia contacts during the 2016 election. He pleaded guilty in October to lying to FBI agents and is the first Trump campaign official to be sentenced as part of Mueller's probe.

Papadopoulos told ABC that he did not believe he incriminated President Trump in cooperating with Mueller's probe.

"Of course I'm remorseful, I'm contrite and I did lie [to the FBI] but you know you're just taken off guard, I guess, in such a momentous occasion where you're potentially sitting there incriminating the president. Even though, of course, I don't think I did," he said.

"That was probably in the back of my mind, of what exactly am I doing here talking about Russian hacking or election interference with a candidate that I just worked for," he added.


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 09-09-2018 20:25:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181803069
Wel lullig voor die Trump mensen. Waren bang dat ze klem gezet werden door de FBI en gladjakkers als Strzok. Zeiden toen niet zulke handige dingen en moeten nu op de blaren zitten

Witch hunt!
  zondag 9 september 2018 @ 20:28:07 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_181803144
En inmiddels is Alex Jones zijn app ook verwijderd van de app store, womp womp.

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef Ulx het volgende:
Dat die Melania hem niet de deur uitschopt. Trump geeft nu gewoon toe dat hij andere vrouwen neukte terwijl zij lag te baren. En ze vindt het blijkbaar prima.
Het lijkt me wel duidelijk dat ze een keiharde prenup hebben. Die blijft alleen een Trump voor het geld en de kinderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181803296
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:43 schreef Ulx het volgende:
Dat die Melania hem niet de deur uitschopt. Trump geeft nu gewoon toe dat hij andere vrouwen neukte terwijl zij lag te baren. En ze vindt het blijkbaar prima.
Ik denk dat Trump wel op huwelijkse voorwaarden is getrouwd, kan ze beter wachten en haar leventje leiden. En achteraf een boek schrijven. Trump lijkt me trouwens ook wel de man die er alles aan zal doen om Barron het lijdend voorwerp van een scheiding te maken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 20:38:39 #265
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181803382
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:28 schreef speknek het volgende:
En inmiddels is Alex Jones zijn app ook verwijderd van de app store, womp womp.

[..]

Het lijkt me wel duidelijk dat ze een keiharde prenup hebben. Die blijft alleen een Trump voor het geld en de kinderen.
Het lijkt me dat een lekkere vechtscheiding wel vuurwerk op zal leveren. Wat wil Trump doen? Haar aan de bedelstaf brengen? Melania laten deporteren? Volgens mij mag hij dan op de knieën.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181803794
quote:
6s.gif Op zondag 9 september 2018 20:18 schreef Kijkertje het volgende:
Draadje:
SethAbramson twitterde op zondag 09-09-2018 om 18:46:13 What's this? What I and many others have been saying all along? Be still my heart!Seriously, though: not surprising. Only to the trolls. https://t.co/1a4FSHoJYN reageer retweet
[..]

Het hele interview eens bekeken.

Met andere woorden. Papadopoulos was een beetje aan het netwerken in het buitenland om contact te leggen met verschillende regeringen, zoals eigenlijk alle presidentiele campagnes doen. Ze waren lekker aan het feesten na de overwinning toen hij ondervraagd werd en, omdat hij een baantje wilde en geen beeld had van de ernst van de zaak hield hij zijn mond.

Later werd hij opgepikt door de FBI en toen verklaarde hij dus bovenstaand.

Lulkoek verhaal die hele Russian collusion. :')
  zondag 9 september 2018 @ 20:53:36 #267
262 Re
Kiss & Swallow
pi_181803897
't is als een tumor die gozer... in een getermineerde appendix
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_181803927
nikkihaley twitterde op zondag 09-09-2018 om 20:48:30 On September 10, as part of the US presidency of the UN Security Council, I will convene the first-ever Security Council meeting that will focus on corruption and its consequences for conflict around the world. https://t.co/WrIBHvhHeb reageer retweet
Nikki gaat de wereld schoonvegen.

Pas maar op Pechtold :7
  Overall beste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 20:55:37 #269
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181803981
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het hele interview eens bekeken.

Met andere woorden. Papadopoulos was een beetje aan het netwerken in het buitenland om contact te leggen met verschillende regeringen, zoals eigenlijk alle presidentiele campagnes doen. Ze waren lekker aan het feesten na de overwinning toen hij ondervraagd werd en, omdat hij een baantje wilde en geen beeld had van de ernst van de zaak hield hij zijn mond.

Later werd hij opgepikt door de FBI en toen verklaarde hij dus bovenstaand.

Lulkoek verhaal die hele Russian collusion. :')
Je bent een geweldige speurneus zeg. Heb je dat geleerd uit Suske en Wiske albums of waren het de boekjes van De Vijf die jou tot een echte Sherlock hebben gemaakt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 9 september 2018 @ 21:37:49 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181805333
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:54 schreef Nintex het volgende:
nikkihaley twitterde op zondag 09-09-2018 om 20:48:30 On September 10, as part of the US presidency of the UN Security Council, I will convene the first-ever Security Council meeting that will focus on corruption and its consequences for conflict around the world. https://t.co/WrIBHvhHeb reageer retweet
Nikki gaat de wereld schoonvegen.

Pas maar op Pechtold :7
Laat haar maar beginnen met het Witte Huis ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181805462
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:54 schreef Nintex het volgende:
nikkihaley twitterde op zondag 09-09-2018 om 20:48:30 On September 10, as part of the US presidency of the UN Security Council, I will convene the first-ever Security Council meeting that will focus on corruption and its consequences for conflict around the world. https://t.co/WrIBHvhHeb reageer retweet
Nikki gaat de wereld schoonvegen.

Pas maar op Pechtold :7
Haha, is dit een grap? :')
pi_181805810
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het hele interview eens bekeken.

Met andere woorden. Papadopoulos was een beetje aan het netwerken in het buitenland om contact te leggen met verschillende regeringen, zoals eigenlijk alle presidentiele campagnes doen. Ze waren lekker aan het feesten na de overwinning toen hij ondervraagd werd en, omdat hij een baantje wilde en geen beeld had van de ernst van de zaak hield hij zijn mond.

Later werd hij opgepikt door de FBI en toen verklaarde hij dus bovenstaand.

Lulkoek verhaal die hele Russian collusion. :')
Ah dus omdat hij de ernst van de zaak niet inzag loog hij tegen de FBI :?

Logisch! :')

Edit: en omdat Trump de ernst van de zaak niet inzag hield hij zeker ook zijn mond over de contacten met Rusland toen hij zijn eerste classified briefing kreeg?

SethAbramson twitterde op zondag 09-09-2018 om 01:53:01 HOLY COW. Just realized that when Trump got his first classified security briefing in August 2016, and he was told Russia was trying to infiltrate his campaign--which it already had--surely the CIA/FBI briefers asked if he had any info to report, and surely he lied. That's a crime. reageer retweet
En niet te vergeten Sessions, Flynn en Manafort....

Logisch! :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 09-09-2018 22:11:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181807747
Trump wist er niet van. Er is welgeteld een zo'n foreign policy meeting geweest met de hele club.
Daarna was het opgeheven. Er was nog een heel schandaal dat geen van de mensen betaald werd die het slachtoffer werden van de infighting tussen Manafort en Lewandowski.

Manafort en Gates hadden geld nodig, omdat hun gravy days in Oekraine over waren. Toen kwam de Trump campagne op stoom en sprongen ze op die boot.

Er is nog geen greintje bewijs geleverd dat Trump A) samenwerkte met de Russen. B) wist van eventuele contacten tussen zijn campagne en de Russen.

Het dichtstbij een dergelijk geval is de meeting die Don Jr. had met de Russische advocate en Roger Stone die via twitter wat PMs gestuurd zou hebben. Nou moe. wat een collusion. :')

Het begint steeds meer op een broodje aap verhaal te lijken. Wat iedereen eigenlijk al wist. Ja Rusland heeft de verkiezingen beinvloed, net als Amerika de Russische verkiezingen beinvloed. Een beetje porren en trollen met wat Facebook berichtjes. Net als tieners in Moldavie trouwens.
Daarnaast had iedere geheime dienst overal op de wereld inmiddels de badkamer server van Hillary clinton gekraakt en zweefde de e-mails ook rond op de laptop van Anthony Weiner.

En wie bliezen dat verhaaltje op? (waar eigenlijk niet eens zo heel veel nieuws in stond), juist, dezelfde media die nu 'Russia Russia Russia' roepen. Morning Joe, CNN, MSNBC gaan er vanuit dat mensen het geheugen van een goudvis hebben en dat blijkt ook zo te zijn.
pi_181807888
Nintex, wat betaalt zo'n baantje als troll / fake news verspreider eigenlijk. Lijkt me ook wel geinig om te doen.
pi_181808212
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:54 schreef Nintex het volgende:
Trump wist er niet van. -knip-
Je pretendeert een hoop te weten over welke contacten er allemaal precies zijn geweest, welk bewijs daarvan is en wat Trump daarvan wist. En dat terwijl het onderzoek nog steeds loopt. Als je het niet erg vindt wacht ik wel op de conclusies van Mueller, daar heb ik toch iets meer vertrouwen in ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')