abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 september 2018 @ 17:18:29 #1
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181730087
Op de middebare school werd ik gepest door een meisje dat zelf niet de meest knappe of intelligente verschijning is (daar pestte ze mij mee). Vandaag kwam ik haar tegen, met haar moeder, in een klein kledingwinkeltje waar ik met mijn moeder meeging omdat ze daar wat wilde rondsnuffelen. Zeg maar het kaliber mutsenwinkel met allemaal kortpittige kapsels die het allemaal beter weten, die koffie staan te leuten. Nu wilde ik dat meisje eigenlijk de grond in boren en haar moeder confronteren met het feit dat het opvoeden van haar enigste kind niet zo goed was gelukt, omdat dat engeltje wat nu naast haar stond en d’r bek niet open durfde te trekken, op de middelbare school haar manieren niet kon houden.

Uiteindelijk heb ik het niet gedaan, omdat ik mijn moeder niet in verlegenheid wilde brengen en ik niet weet waar ik de net voorgestelde koffieleutmutsjes ooit tegen ga komen. Om nu meteen het imago bitch te creeëren, vond ik nogal jammer voor mezelf, al was een flinke terugpakactie best fijn geweest voor mijn gevoel.

Heb ik juist gehandeld of zeggen jullie, had wraak genomen?

Side info: ik woon in een kleine stad waar het ons kent ons is, en dr moeder was opzich best een aardig mens.
With love :*
  Spellchecker donderdag 6 september 2018 @ 17:21:39 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181730174
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Op de middebare school werd ik gepest door een meisje dat zelf niet de meest knappe of intelligente verschijning is (daar pestte ze mij mee). Vandaag kwam ik haar tegen, met haar moeder, in een klein kledingwinkeltje waar ik met mijn moeder meeging omdat ze daar wat wilde rondsnuffelen. Zeg maar het kaliber mutsenwinkel met allemaal kortpittige kapsels die het allemaal beter weten, die koffie staan te leuten. Nu wilde ik dat meisje eigenlijk de grond in boren en haar moeder confronteren met het feit dat het opvoeden van haar enigste kind niet zo goed was gelukt, omdat dat engeltje wat nu naast haar stond en d’r bek niet open durfde te trekken, op de middelbare school haar manieren niet kon houden.

Uiteindelijk heb ik het niet gedaan, omdat ik mijn moeder niet in verlegenheid wilde brengen en ik niet weet waar ik de net voorgestelde koffieleutmutsjes ooit tegen ga komen. Om nu meteen het imago bitch te creeëren, vond ik nogal jammer voor mezelf, al was een flinke terugpakactie best fijn geweest voor mijn gevoel.

Heb ik juist gehandeld of zeggen jullie, had wraak genomen?
Weet niet hoelang het geleden is maar het zit je nog wel hoog.
Kan me goed voorstellen dat je "wraak" wou nemen ..... maar ik vind dat je de eer aan jezelf hebt gehouden, om welke reden dan ook.

Zei zij niks?
  donderdag 6 september 2018 @ 17:23:58 #3
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181730226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:21 schreef maily het volgende:

[..]

Weet niet hoelang het geleden is maar het zit je nog wel hoog.
Kan me goed voorstellen dat je "wraak" wou nemen ..... maar ik vind dat je de eer aan jezelf hebt gehouden, om welke reden dan ook.

Zei zij niks?
Nee ze keek alleen. Zoals ik al zei: ze durfde dr mond niet open te trekken.

Tsja, dit soort mensen hebben gezorgd dat ik uiteindelijk bij een psycholoog zit. Ik weet dat vergeven goed schijnt te zijn, maar ik kan dat gewoon niet bij mijn vroegere pesters. Bij een psycholoog terechtkomen als gevolg van pesten vind ik nogal wat namelijk.
With love :*
  donderdag 6 september 2018 @ 17:25:14 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_181730264
Ik had juist wel spijkerharde wraak genomen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 6 september 2018 @ 17:25:28 #5
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181730272
Ligt eraan hoe erg je gepest, maar ik heb ooit in een discotheek een gozer een paar tikken gegeven omdat hij mijn broertje een hele tijd heeft gepest in de brugklas. Werd er wel uitgezet maar wat voelde dat goed zeg.
#KICKOUTZP
  donderdag 6 september 2018 @ 17:32:39 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181730456
Zo hé wat een zoete wraak zou dat geweest zijn. Eén of ander gekkie in de winkel gaat ineens lopen katten op 2 vrouwen die gewoon wat kleren aan het kijken zijn. _O-

Wees blij dat je jezelf niet zo voor joker hebt gezet man.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181730476
Wat win je ermee?

Laat je het dan eindelijk wél los?

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2018 17:34:15 ]
  donderdag 6 september 2018 @ 17:41:37 #8
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_181730658
Denk dat je jezelf vooral voor schut zet, als dit iets uit het verleden is heb je best kans dat ze er zelf ondertussen ook achter is gekomen dat wat ze heeft gedaan kansloos is geweest.

Nee dan moet je haar 1 op 1 aanspreken, anders ben je gewoon op haar niveau bezig wat mij betreft.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_181730689
Ik had op een subtiele manier laten weten dat zij ver beneden mij staat en nooit boven mij uit zal reiken.
  donderdag 6 september 2018 @ 17:45:54 #10
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181730751
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:43 schreef Krollie het volgende:
Ik had op een subtiele manier laten weten dat zij ver beneden mij staat en nooit boven mij uit zal reiken.
Heb altijd medelijden met mensen die nog zo in hun verleden blijven zitten
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 6 september 2018 @ 17:46:58 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181730774
Hoelang is 't geleden?

Weet zij überhaupt wel hoeveel ellende het jou heeft bezorgt? Of had ze dit misschien niet echt door.
Misschien heeft ze er spijt van en alles.

Dus zou zeker niet gelijk wraak nemen. Nergens goed voor.
Je zal er zelf mee moeten leren leven, en doorgaan.

En anders ben jij ineens de pester, lijkt me ook niet de bedoeling.
pi_181730839
Wraak nemen slaat nergens op. Je trekt je daarmee alleen naar het niveau toe wat de pester hanteert, en verliest daarmee het eigen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_181730868
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoelang is 't geleden?

Weet zij überhaupt wel hoeveel ellende het jou heeft bezorgt? Of had ze dit misschien niet echt door.
Misschien heeft ze er spijt van en alles.
Dit zijn niet relevante vragen.

TS, ik denk dat je goed hebt gehandeld. Ik denk dat wanneer je wraak wilt nemen je het veel beter kan doen als jij de situatie zelf in handen hebt. En in dit geval heb je goed gehandeld door je moeder niet in verlegenheid te brengen. Mocht je ooit weer die kans krijgen, gewoon wel doen.
  donderdag 6 september 2018 @ 17:50:37 #14
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181730875
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:49 schreef Metalfrost het volgende:
Wraak nemen slaat nergens op. Je trekt je daarmee alleen naar het niveau wat de pester hanteert, en verliest daarmee het eigen.
Ach in deze situatie misschien, in genoeg situaties kan het best wel hoor. Bij dit soort gepraat is niemand gebaat want iedereen krijgt dit al te horen sinds ze 0 jaar oud zijn, waardoor jij het ook maar gewoon weer blaat
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181730883
Dan zet je jezelf gigantisch voor schut en dan kun je daar weer mee naar je psycholoog.
  donderdag 6 september 2018 @ 17:52:07 #16
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181730931
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:41 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat je jezelf vooral voor schut zet, als dit iets uit het verleden is heb je best kans dat ze er zelf ondertussen ook achter is gekomen dat wat ze heeft gedaan kansloos is geweest.

Nee dan moet je haar 1 op 1 aanspreken, anders ben je gewoon op haar niveau bezig wat mij betreft.
Nee, want als ze mij tegenkomt en ze is met vriendinnen is het hetzelfde liedje. ze gaat dan fluisteren, naar mij wijzen en lachen.

Overigens ben ik niet een zielig persoon die dat mijn hele leven laat beïnvloeden. Ik heb het best goed voor elkaar en heb op eigen houtje hogere doelen bereikt dan iedereen vroeger voor mogelijk hield. Dit was gewoon een gevalletje flashback en wraak willen nemen.
With love :*
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 17:53:42 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181730981
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:52 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nee, want als ze mij tegenkomt en ze is met vriendinnen is het hetzelfde liedje. ze gaat dan fluisteren, naar mij wijzen en lachen.

Overigens ben ik niet een zielig persoon die dat mijn hele leven laat beïnvloeden. Ik heb het best goed voor elkaar en heb op eigen houtje hogere doelen bereikt dan iedereen vroeger voor mogelijk hield. Dit was gewoon een gevalletje flashback en wraak willen nemen.
Wat dus wél je leven beïnvloedt. Je hebt het niet laten gaan, je wil nog steeds wraak. Je laat het je dus wél beïnvloeden, hoe hard je ook roept dat dat niet zo is.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 6 september 2018 @ 17:54:56 #18
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181731003
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:52 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nee, want als ze mij tegenkomt en ze is met vriendinnen is het hetzelfde liedje. ze gaat dan fluisteren, naar mij wijzen en lachen.

Overigens ben ik niet een zielig persoon die dat mijn hele leven laat beïnvloeden. Ik heb het best goed voor elkaar en heb op eigen houtje hogere doelen bereikt dan iedereen vroeger voor mogelijk hield. Dit was gewoon een gevalletje flashback en wraak willen nemen.
Je hebt dus gewoon je kans laten liggen. Ik had het wel geweten. Nu loop je weer jarenlang rond met een wraakgevoel maar ja dan kom je haar niet meer tegen
#KICKOUTZP
  donderdag 6 september 2018 @ 17:55:52 #19
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_181731023
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:52 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nee, want als ze mij tegenkomt en ze is met vriendinnen is het hetzelfde liedje. ze gaat dan fluisteren, naar mij wijzen en lachen.

Overigens ben ik niet een zielig persoon die dat mijn hele leven laat beïnvloeden. Ik heb het best goed voor elkaar en heb op eigen houtje hogere doelen bereikt dan iedereen vroeger voor mogelijk hield. Dit was gewoon een gevalletje flashback en wraak willen nemen.
Wauw oké, is dat mens net zo oud als jij dan? _O- :')

Ik zou er werkelijk waar geen seconde aan proberen te verspillen, iemand van in de 20 die nog zo kinderachtig is.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 6 september 2018 @ 17:56:15 #20
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181731032
Ik heb een keer 'wraak' genomen door meerdere keren op iemands hoofd te slaan. Was best wel mooi om te doen. Deze verdiende het ook wel echt. Maar zat x jaar na dato toen ik hem voor het eerst weer zag ook nog raar te doen. Is wat anders dan een meid die stil is en verder niet uitlokt. Maar wraak kan wel heel fijn zijn als het je lukt. Als ik in elkaar geslagen zou zijn op dat moment zou ik me waarschijnlijk extra kut voelen lol xd Dus ja je moet wel weten wat je doet
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181731070
Hoe oud zijn jullie?
  donderdag 6 september 2018 @ 17:58:04 #22
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181731087
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:57 schreef Eleanoor het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
33
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181731134
Zo lang met wraakgevoelens kunnen rondlopen, je bent nog steeds een slachtoffer maar nu van jezelf, want je pester is al jaren uit de picture.
-nee-
pi_181731415
Wraak is verkeerd. Maar je hoeft haar niet te vergeven.
Ik begrijp dat je die neiging had haar terug te pakken en vind dat je juist hebt gehandeld door er niet aan toe te geven.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_181731522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:58 schreef mercimarci het volgende:

[..]

33
Holy moly. Ga door met je leven.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:17:49 #26
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181731566
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:16 schreef Messina het volgende:

[..]

Holy moly. Ga door met je leven.
he?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 6 september 2018 @ 18:18:24 #27
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181731576
Ik ben niet de TS hé..
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 6 september 2018 @ 18:21:31 #28
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181731638
Nee we zijn 27. Niet veel jonger maarja.
With love :*
  donderdag 6 september 2018 @ 18:25:57 #29
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181731712
Je hebt juist gehandeld, want je had alleen maar voor lul gestaan. Je had haar wel stiekem kunnen laten struikelen.
pi_181731739
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:18 schreef mercimarci het volgende:
Ik ben niet de TS hé..
Oh sorry. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_181731772
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:23 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nee ze keek alleen. Zoals ik al zei: ze durfde dr mond niet open te trekken.

Tsja, dit soort mensen hebben gezorgd dat ik uiteindelijk bij een psycholoog zit. Ik weet dat vergeven goed schijnt te zijn, maar ik kan dat gewoon niet bij mijn vroegere pesters. Bij een psycholoog terechtkomen als gevolg van pesten vind ik nogal wat namelijk.
Het is aan jezelf dat je bij een psycholoog beland, toch? Ik vind dit een beetje slachtofferrol-achtig. Het is goed dat je hulp zoekt hoor, maar om nou een schuldige aan te wijzen..?
  donderdag 6 september 2018 @ 18:40:51 #32
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181732001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:28 schreef Messina het volgende:

[..]

Oh sorry. :@
Geeft niet, kan de beste overkomen, jou dus ;) :*
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181732126
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Nee we zijn 27. Niet veel jonger maarja.
Hoe wil je wraak nemen eigenlijk?

Kijk, als je de volgende keer dat ze tof doet gaat vragen wat haar probleem is en duidelijk gaat maken dat ze normaal moet doen, prima.

Maar wraak, zodat je nog meer drama hebt/krijgt... Wat win je daarmee?

Je wil voor jezelf opkomen, da's wat anders dan wraak nemen.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:50:38 #34
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181732199
Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dat wekt in mij een nieuwsgierigheid op: wanneer neem je wraak en wanneer kom je voor jezelf op?

Over de opmerking dat ik een slachtoffer-rol aanneem: tuurlijk. Dus die angststoornis en dat minderwaardigheidscomplex fake ik ook zeker. Deed het alleen om aandacht te krijgen, want ik wilde geen rustig leven zonder dat mensen om gekke redenen me raar behandelen.

Wat denk je zelf? Ik doe er tenminste wel wat aan ;)
With love :*
pi_181732284
''Hey Loes, wat leuk je hier te zien. Hoe is het? Wist je nog toen je mij pestte op de middelbare school en ik toen zelfmoord wilde plegen?''

*stilte

Krekels
pi_181732328
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dat wekt in mij een nieuwsgierigheid op: wanneer neem je wraak en wanneer kom je voor jezelf op?

Over de opmerking dat ik een slachtoffer-rol aanneem: tuurlijk. Dus die angststoornis en dat minderwaardigheidscomplex fake ik ook zeker. Deed het alleen om aandacht te krijgen, want ik wilde geen rustig leven zonder dat mensen om gekke redenen me raar behandelen.

Wat denk je zelf? Ik doe er tenminste wel wat aan ;)
Wat wil je nou precies bereiken?

Wil je gaar pijn doen? Of wil je dat ze normaal doet tegen je?
pi_181732347
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dat wekt in mij een nieuwsgierigheid op: wanneer neem je wraak en wanneer kom je voor jezelf op?

Over de opmerking dat ik een slachtoffer-rol aanneem: tuurlijk. Dus die angststoornis en dat minderwaardigheidscomplex fake ik ook zeker. Deed het alleen om aandacht te krijgen, want ik wilde geen rustig leven zonder dat mensen om gekke redenen me raar behandelen.

Wat denk je zelf? Ik doe er tenminste wel wat aan ;)
Gaat er niet om dat je fake doet of niet. Dat zeg ik niet. Maar met een vingertje wijzen naar mensen die het in jouw ogen hebben veroorzaakt lijkt me zo onnodig. Het gaat om jou en hoe jij ermee omgaat. Bovendien is het vaak toch een combinatie van dingen waardoor je een angststoornis krijgt.
pi_181732373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:25 schreef PiyeReloaded het volgende:
Je hebt juist gehandeld, want je had alleen maar voor lul gestaan. Je had haar wel stiekem kunnen laten struikelen.
Dit dacht ik ook :@

Of als je zo iemand tegenkomt, dat die nu hamburgers omdraait ofzo, zoiets zou me dan wel genoegdoening geven :@
pi_181732408
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook :@

Of als je zo iemand tegenkomt, dat die nu hamburgers omdraait ofzo, zoiets zou me dan wel genoegdoening geven :@
Want ongeschoold werk doen staat gelijk aan lijden?
  donderdag 6 september 2018 @ 19:04:03 #40
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181732458
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik zie dat de meningen verdeeld zijn. Dat wekt in mij een nieuwsgierigheid op: wanneer neem je wraak en wanneer kom je voor jezelf op?
Ach ja voor mezelf sprekend, ik zou wraak nemen als ik me nog gekwetst genoeg voel en het idee heb dat ik wraak zou kunnen nemen. Dus echt behoefte eraan heb en weet dat ik mezelf er niet meer door zou verneuken.

Voor jezelf opkomen doe je gewoon op het moment zelf (wraak in de toekomst, opkomen in het nu). Lijkt me nooit verkeerd om dat te doen, maar zelf wist ik tot ongeveer mijn 18e niet echt hoe ik dat moest doen. Is gewoon hoe je geestelijk bent, ik lag toen achter jammer genoeg.

Maar ja dat ik in mijn pubertijd kwetsbaarder was maakt niet dat wraak later zomaar gerechtvaardigd is. Zelf vind ik dat er wel meer dan een dergelijke aanleiding moet zijn (Bijvoorbeeld als je erg gepest bent, de persoon op het moment dat je haar zag nog weer neerbuigend deed etc)
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181732551
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:01 schreef Viespeuk2018 het volgende:

[..]

Want ongeschoold werk doen staat gelijk aan lijden?
Nee, dat niet. Meer dat ik dan blij zou zijn dat ik ‘beter’ terecht ben gekomen.
pi_181732816
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:45 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Heb altijd medelijden met mensen die nog zo in hun verleden blijven zitten
Ik denk nooit meer aan ze en ik denk nooit meer terug aan het gepest.
  donderdag 6 september 2018 @ 19:25:58 #43
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181732856
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:24 schreef Krollie het volgende:

[..]

Ik denk nooit meer aan ze en ik denk nooit meer terug aan het gepest.
Ja sorry was een beetje onnodige reactie van me.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 6 september 2018 @ 19:39:28 #44
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_181733126
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:23 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nee ze keek alleen. Zoals ik al zei: ze durfde dr mond niet open te trekken.

Tsja, dit soort mensen hebben gezorgd dat ik uiteindelijk bij een psycholoog zit. Ik weet dat vergeven goed schijnt te zijn, maar ik kan dat gewoon niet bij mijn vroegere pesters. Bij een psycholoog terechtkomen als gevolg van pesten vind ik nogal wat namelijk.
What goes around, comes around. Je had haar met de grond gelijk moeten maken.
soooo, da's mooi!
pi_181734891
Juist gehandeld! Als je had gedaan wat je wilde doen, had je een figuur geslagen. En die vrouw had je waarschijnlijk met i dont care blik aangekeken, waardoor je nog meer gefrustreerd de zaak zou verlaten.

Je hebt mooi de eer aan jezelf gehouden :)
  donderdag 6 september 2018 @ 21:17:41 #46
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181735854
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook :@

Of als je zo iemand tegenkomt, dat die nu hamburgers omdraait ofzo, zoiets zou me dan wel genoegdoening geven :@
Het beste is natuurlijk om erboven te staan. Alleen gaat dat makkelijker als zij op de grond ligt. })
pi_181736945
Je schiet er niet zoveel mee op en je hebt ook nog eens kans om als tokkie op Dumpert te komen. Ben je lekker mee.

Dat je met de gebeurtenissen zit is logisch, maar laat de veroorzakers achter je.
pi_181737325
Je hebt zeker juist gehandeld. Ik ben vroeger veel gepest. Nu heb ik erover na kunnen denken, en het gezien als verrijking van mijn leven (zoiets kan echt alleen achteraf). Ik zou sommige van mijn pesters graag willen zien bij een reunie, maar ik hoop dat die nog wordt georganiseerd. Niet om wraak te nemen, maar gewoon om te zien wat er van ze geworden is. Het accepteren als levenservaring geeft uiteindelijk veel meer voldoening dan wraak geloof me.

quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:54 schreef Viespeuk2018 het volgende:
''Hey Loes, wat leuk je hier te zien. Hoe is het? Wist je nog toen je mij pestte op de middelbare school en ik toen zelfmoord wilde plegen?''

*stilte

Krekels
Als dit nog niet gedaan is dan is het wel leuk voor een tv programma 2 vliegen in 1 klap leuk om de reactie te zien en sensatie emo goedmaakdiner

[ Bericht 16% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 06-09-2018 22:09:49 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181738100
INB4 de wraak van de pittig kortgeknipte fokdames.
pi_181738514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:25 schreef Id_do_her het volgende:
Ik had juist wel spijkerharde wraak genomen.
Zo is dat.

Ik ben niet haatdragend...…….. maar wel wraakzuchtig. })

#gemistekans ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181739021
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Nee we zijn 27. Niet veel jonger maarja.
27 en dan nog met haar 'dinnies' achter iemands rug smoezen en lachen. Wat een grap.

De volgende keer als je merkt dat ze dat doen loop jij met je kin omhoog langs die troela's en je begroet ze hartelijk. Sterker nog, ga erbij staan voor een praatje over het weer ofzo. Hiermee laat je zien dat het je geen drol interesseert wat ze over je zeggen en lachen.

Die zijn geestelijk gezien blijven hangen in de brugklas, kan niet anders.
pi_181739579
quote:
5s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:29 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Het is aan jezelf dat je bij een psycholoog beland, toch? Ik vind dit een beetje slachtofferrol-achtig. Het is goed dat je hulp zoekt hoor, maar om nou een schuldige aan te wijzen..?
Een verkrachte vrouw heeft het zeker ook aan haarzelf te danken, immers ze is vrouw. Als ze een kort rokje draagt vooral.
pi_181740053
Je bent toch geen puber meer :')

Als ik boos moest worden voor alle puberale acties op de middelbare school waar ik slachtoffer van was of vice versa dan zou ik een moeilijk leven hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2018 23:38:31 ]
pi_181744690
De beste wraak is nog altijd met een glimlach langs der af lopen en gewoon lekker in je vel zitten en ze dat te laten zien.
Het pesten is gewoon een manier om jou naar beneden te halen omdat ze weten dat jij boven hen staat.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:55:45 #55
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_181745421
Tja, je pesters hebben het excuus dat ze jong waren. Als je zo nodig wraak wil nemen, wat is dan het jouwe?
Ik ga naar huis.
pi_181745522
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Een verkrachte vrouw heeft het zeker ook aan haarzelf te danken, immers ze is vrouw. Als ze een kort rokje draagt vooral.
Ik vind dit 'n domme reactie. Allereerst zeg ik niet dat de angststoornis haar eigen schuld is. Ten tweede vind ik pesten absoluut absoluut niet in vergelijking staan met verkrachting. De vergelijking al vind ik erg :r. Het gaat erom dat met een vingertje wijzen naar kinderen die jou 20 jaar geleden hebben gepest, geen enkele zin heeft. 'Het is de schuld van de pesters dat ik nu in therapie ben, dat is nogal wat'. Nee, je bent voor jezelf in therapie en dat je bent gepest zal d'r vast ook aan hebben bijgedragen, maar dat doet er helemaal niet meer toe wie de schuldige zou zijn. Die kinderen waren kinderen en je bent nu volwassen. Werk aan jezelf, wees blij dat je de capaciteiten hebt om aan jezelf te werken en laat die mensen voor wat het is. Maar dat ze wraak wil nemen laat al zien dat ze er nog lang niet is.
pi_181745566
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik vind dit 'n domme reactie. Allereerst zeg ik niet dat de angststoornis haar eigen schuld is. Ten tweede vind ik pesten absoluut absoluut niet in vergelijking staan met verkrachting. De vergelijking al vind ik erg :r. Het gaat erom dat met een vingertje wijzen naar kinderen die jou 20 jaar geleden hebben gepest, geen enkele zin heeft. 'Het is de schuld van de pesters dat ik nu in therapie ben, dat is nogal wat'. Nee, je bent voor jezelf in therapie en dat je bent gepest zal d'r vast ook aan hebben bijgedragen, maar dat doet er helemaal niet meer toe wie de schuldige zou zijn. Die kinderen waren kinderen en je bent nu volwassen. Werk aan jezelf, wees blij dat je de capaciteiten hebt om aan jezelf te werken en laat die mensen voor wat het is. Maar dat ze wraak wil nemen laat al zien dat ze er nog lang niet is.
Ik had ergens gelezen dat het 'pesten' nog steeds doorgaat in de vorm van roddelen en uitlachen als de pester met wat vriendinnen TS ziet ergens ziet. Ik kan me dan voorstellen dat je het ook niet kan verwerken als het nog steeds gaande is.
pi_181745669
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat het 'pesten' nog steeds doorgaat in de vorm van roddelen en uitlachen als de pester met wat vriendinnen TS ziet ergens ziet. Ik kan me dan voorstellen dat je het ook niet kan verwerken als het nog steeds gaande is.
Dus als ik het goed begrijp ze zijn allemaal 28, wonen ze nog allemaal in hetzelfde gat als waar ze vandaan komen en kunnen ze elkaar dagelijks tegenkomen..?

Misschien wordt het eens tijd om uit dat dorp te vertrekken dan!
pi_181745754
Dat zie ik in mijn oude 'stad' (half dorp) ook: ik ben nu 24 en de mensen die daar nu nog wonen, gaan ook niet meer weg. Dat zijn de mensen met de grootste bekken vroeger die over 6 jaar al uitgepoept zijn en 3 kinderen hebben, een huisje dichtbij alles wat ze gewend zijn en de kinderen gaan naar dezelfde school als waar pa en ma de schooltijd hebben doorgebracht. Ik kan echt niet begrijpen dat je dat zou willen als mens. Ga weg uit het dorp waar al je 'pesters' nog zitten en ga gewoon lekker leven.
pi_181745815
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik vind dit 'n domme reactie. Allereerst zeg ik niet dat de angststoornis haar eigen schuld is. Ten tweede vind ik pesten absoluut absoluut niet in vergelijking staan met verkrachting. De vergelijking al vind ik erg :r. Het gaat erom dat met een vingertje wijzen naar kinderen die jou 20 jaar geleden hebben gepest, geen enkele zin heeft. 'Het is de schuld van de pesters dat ik nu in therapie ben, dat is nogal wat'. Nee, je bent voor jezelf in therapie en dat je bent gepest zal d'r vast ook aan hebben bijgedragen, maar dat doet er helemaal niet meer toe wie de schuldige zou zijn. Die kinderen waren kinderen en je bent nu volwassen. Werk aan jezelf, wees blij dat je de capaciteiten hebt om aan jezelf te werken en laat die mensen voor wat het is. Maar dat ze wraak wil nemen laat al zien dat ze er nog lang niet is.
Je zei letterlijk dat ze ervoor kiest. Daarnaast is de mate van ernstigheid tussen jarenlang gepest worden en verkracht worden niet meer dan een meningskwestie. Ik duid simpelweg aan dat je een achterlijke, onwetende bullshit opmerking maakte, en vooral een respectloze. Deal with it.
pi_181745886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Dat zie ik in mijn oude 'stad' (half dorp) ook: ik ben nu 24 en de mensen die daar nu nog wonen, gaan ook niet meer weg. Dat zijn de mensen met de grootste bekken vroeger die over 6 jaar al uitgepoept zijn en 3 kinderen hebben, een huisje dichtbij alles wat ze gewend zijn en de kinderen gaan naar dezelfde school als waar pa en ma de schooltijd hebben doorgebracht. Ik kan echt niet begrijpen dat je dat zou willen als mens. Ga weg uit het dorp waar al je 'pesters' nog zitten en ga gewoon lekker leven.
Jupz, dat is ook in de stad (eigenlijk zo klein als een dorp, maar het heeft wonderwel stadsrechten) waar ik vandaan kom. Iedereen blijft daar maar hangen. Nog erger: daardoor kent iedereen elkaar met bijbehorend geroddel. Blegh. Heb het al jaren geleden verlaten voor Rotterdam en ik wil er echt nooit meer naar terug.
pi_181748381
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:38 schreef spiritusbus het volgende:
Je bent toch geen puber meer :')

Als ik boos moest worden voor alle puberale acties op de middelbare school waar ik slachtoffer van was of vice versa dan zou ik een moeilijk leven hebben.
Waarom loop je in topics mensen alleen af te zeiken dan. Is het om je verleden te compenseren?
pi_181748502
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:34 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Waarom loop je in topics mensen alleen af te zeiken dan. Is het om je verleden te compenseren?
Dat afzeiken valt wel mee hoor. Voel je je aangevallen omdat ik vind dat je onzin uitslaat als het om belastingen gaat? Dan mag je dat ook gewoon in je eigen topic aanvechten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2018 12:45:17 ]
pi_181748552
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp ze zijn allemaal 28, wonen ze nog allemaal in hetzelfde gat als waar ze vandaan komen en kunnen ze elkaar dagelijks tegenkomen..?

Misschien wordt het eens tijd om uit dat dorp te vertrekken dan!
Vluchten voor je problemen. Als je nog eens tips hebt :')
pi_181748559
Ik moet zeggen dat TS zichzelf wel een lekker elitaire houding heeft weten aan te meten. 'Kijk die kortpittige kapseletjes, koffieleutmevrouwtjes, haha ik ben daar boven verheven, ik kwam ook alleen in die winkel omdat mijn moeder dat wilde trouwens'.

Maar goed, on topic, je hebt er niet zoveel meer aan he. Als jouw manier van wraak nemen is om tegen haar moeder te zeggen dat ze een stom kind heeft, wat gaat dat voor jou dan oplossen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181750133
Niets mis met de eer aan jezelf houden.

God weet wat die meid thuis heeft mee moeten maken, pesters zitten vaak met zichzelf in de knoop door allerlei redenen.
Geen excuus voor zulk soort gedrag natuurlijk, maar de beste wraak in bijna alle vormen van naar verleden veroorzaakt door persoon of personen.. is gewoon een goed leven hebben.
pi_181750165
Dat meisje pestte jou dat je geen intelligente mooie verschijning was op school maar was dat eigenlijk zelf niet?

Als jij mooier bent dan haar en jij hebt mooi lang haar en zij is dik met een kort pittig kapsel dan heb jij gewoon gewonnen klaar ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')