abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 september 2018 @ 00:09:50 #76
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_181740823
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Alleen heette ze toen vast nog niet zo.
Ik heb een paar jaar nauwelijks meegelezen, dus heb waarschijnlijk wel een paar naamwissels gemist. Op de een of andere manier blijft de eerste bij mij bekende naam beter hangen (bixister, Maneki.Neko)
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_181743836
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 22:16 schreef amaranta het volgende:
Ik ben pas naar oud gekomen toen ik zwanger was. Had daarvoor die behoefte niet echt.
Sterker nog, volgens mij zelden tot nooit in oud geweest daarvoor.
Ik toen het niet lukte om zwanger te worden en iemand me wees op Fok cq "Als zwanger worden..."
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_181744515
Mijn account dateert ook uit 2000. Eerst vooral ses en lif (oa de trouwen reeks en lush).Toen een tijdje weggeweest en sinds eind 2010 in oud. Voorheen ook nooit meegelezen eigenlijk.
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:01:52 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181744541
ik lurkte vooral omdat de wens van kinderen er al was, maar mijn (toenmalige) man nog niet wilde.. ik heb toen volledig over het rammelaars topic heen gekeken :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181745217
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:01 schreef Barreltje het volgende:
ik lurkte vooral omdat de wens van kinderen er al was, maar mijn (toenmalige) man nog niet wilde.. ik heb toen volledig over het rammelaars topic heen gekeken :P
En volgens mij zaten wij daarna even samen in WOHTS toch? Jij dan nog met je toenmalige man.
pi_181745413
**** komt ook heel voorzichtig uit lurkstand *****

Begonnen met meelezen toen ik zwanger was van de oudste, in 2006. Tazz hing hier al rond sinds BB1 en we zochten een 2e naam voor onze dochter. DIe had hij hier gezien (Junah, weet niet meer van wie dat een dochter is, maar bedankt! ) dus of ik even wilde kijken...
Zodoende gaan mee lezen en af en toe posten.
Naar de meet in Utrecht geweest, waar ik al die kindjes wel herkende maar de ouders niet, vond het zo spannend. De oudste van Vicky die rondkroop en een groepje fotograven die erachter aan kropen . Mijn oudste met die Sjak op een kleedjes en al die andere baby's en peuters waarvan er veel nu brugpieper zijn!
Zwanger van de 2e ook weer wat vaker actief.
Weet de zwangerschap van Mignonne nog goed, die tekende op haar benen, die vol vocht zaten!! Het verhaal van Simmu staat me ook nog zo goed bij, de boekjes die we rondstuurde en en volplakte en schreven! En nog veel meer mooie verhalen waarvan ik de namen niet meer weet....
Veel gelurkt en soms gepost. Nu lurk ik weer wat actiever, geen idee waarom. Was idd een tijdje wat minder leuk denk ik, mss omdat je uit een bepaalde periode bent met de kinderen?
Het is idd het meeleven van iedereen, meekijken en het advies, soms herkenning in waar je tegenaan loopt.

**** kruipt weer onder haar lurksteen :W *****
  vrijdag 7 september 2018 @ 10:13:25 #82
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_181745724
Oh ja, round Robin, secret Santa, de OUD-awards.
Ik heb toen heel lang in “wachten op het 2e streepje” gezeten en zag de een naar de andere vertrekken, toen naar “als zwanger worden/blijven” en ook daar zag ik heel veel komen en gaan. Meiden die toen hun eerste kregen en nu zelf een 2e of 3e hebben.
Voor mijn gevoel is het vorig jaar pas, maar inmiddels ook al 10 jaar
Be happy with the little things in life
pi_181746406
Jaaa Round Robin idd! Secret Santa, ook paar keer aan meegdaan! Best bijzondere dingen!
Oud awards ja! Zijn die er nog eigenlijk?
pi_181746626
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 00:09 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ik heb een paar jaar nauwelijks meegelezen, dus heb waarschijnlijk wel een paar naamwissels gemist. Op de een of andere manier blijft de eerste bij mij bekende naam beter hangen (bixister, Maneki.Neko)
Die ken ik allebei niet :D Laziness en Mignonne kregen hun kinderen heel dicht bij mijn eerste. Laziness pikte zelfs mijn plekje waar ik al dagen op wachtte. Die vergeet ik niet zo snel ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181746937
Ik zit inmiddels langer wel op Fok! dan niet. :o Mijn eerste account stamt uit 1999.

Maar in OUD kom ik niet echt meer. Ik moet bekennen dat ik het forum vooral fijn vond toen ikzelf middenin de babyfase zat en graag ervaringen uitwisselde. Nu vind ik het niet meer prettig om alles onder een vergrootglas te leggen. Het gaat belachelijk goed met die koters van me en daar valt eigenlijk ook niet zoveel over te zeggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181746995
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit inmiddels langer wel op Fok! dan niet. :o Mijn eerste account stamt uit 1999.

Maar in OUD kom ik niet echt meer. Ik moet bekennen dat ik het forum vooral fijn vond toen ikzelf middenin de babyfase zat en graag ervaringen uitwisselde. Nu vind ik het niet meer prettig om alles onder een vergrootglas te leggen. Het gaat belachelijk goed met die koters van me en daar valt eigenlijk ook niet zoveel over te zeggen.
Wat lokte je nu hierheen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181747086
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat lokte je nu hierheen?
Ik struin regelmatig tijdens loze momenten het forum af. Hier gluur ik soms even om te kijken hoe het gaat met de kinderen die in dezelfde periode zijn geboren als mijn kinderen. Die blijven toch speciaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:31:45 #88
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_181747180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:03 schreef Moonah het volgende:
Overigens ben ik er helemaal niet trots op om al zo lang hier rond te hangen. Mijn hemel, ik wilde dat ik niet zo verslavingsgevoelig was.... :{
Haha idem hier! Erg zijn we!
in de haak.
pi_181747252
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:31 schreef trui het volgende:

[..]

Haha idem hier! Erg zijn we!
Jullie zijn deel van het meubilair geworden. Ik kan me geen forum voorstellen zonder Moonah en trui.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:42:12 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_181747348
Haha! Nou ik kom hier toch nu echt wel een stuk minder dan vroeger. Maar het blijft een leuk forum hoor. En met een aantal mensen van hier heb ik ook buiten fok wel contact.
in de haak.
pi_181747431
Augustus 2000 ben ik geregistreerd. Eerst een aantal jaren vooral R&P, later hier. Wat ben ik blij geweest met AZWNZGG. En met users als Slaapmeisje <3 Wat heb ik veel geleerd van haar positieve kijk op het leven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:51:04 #92
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181747535
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die ken ik allebei niet :D Laziness en Mignonne kregen hun kinderen heel dicht bij mijn eerste. Laziness pikte zelfs mijn plekje waar ik al dagen op wachtte. Die vergeet ik niet zo snel ;)
Je kent ze beide wel denk ik 😊.

Mijn eerste oude account stamt van 2002 😨. Ook een oudje hier En gestart in oud.
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 7 september 2018 @ 11:54:17 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181747616
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:44 schreef Kyara het volgende:

[..]

En volgens mij zaten wij daarna even samen in WOHTS toch? Jij dan nog met je toenmalige man.
was dat nog met je oudste? ( ik hou niet zo goed bij hoe oud ieders kind is sorry :@ )
ik weet nog wel dat ik enorm onder de indruk was van het feit dat je een tweeling kreeg..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181747655
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:42 schreef trui het volgende:
Haha! Nou ik kom hier toch nu echt wel een stuk minder dan vroeger. Maar het blijft een leuk forum hoor. En met een aantal mensen van hier heb ik ook buiten fok wel contact.
O+
Fijne (irl) vriendschappen opgedaan met een paar fokusters
pi_181747708
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit inmiddels langer wel op Fok! dan niet. :o Mijn eerste account stamt uit 1999.

Maar in OUD kom ik niet echt meer. Ik moet bekennen dat ik het forum vooral fijn vond toen ikzelf middenin de babyfase zat en graag ervaringen uitwisselde. Nu vind ik het niet meer prettig om alles onder een vergrootglas te leggen. Het gaat belachelijk goed met die koters van me en daar valt eigenlijk ook niet zoveel over te zeggen.
Ik heb eigenlijk nooit wat met de diverse topic gehad, omdat ik niet zo de behoefte heb om over mijn kinderen te vertellen.
Maar de SC vind ik super leuk.
En van kleuter tot puber ook wel, om gezellig mee te kletsen, zonder het specifiek over mijn mini’s te hebben.
pi_181747792
ik struin ook alweer heel wat jaar rond op FOK!. maar met mijn vorige account zat ik in de fora waar OUD werd afgekraakt dus hier lees ik pas mee sinds dit account. Al die dingen waar jullie het nu over hebben ken ik niet dus dat lurken valt nog best mee.

Maar bedenk me door wat iemand anders zei dat ik enkelen van hier 'ken' en heb ontmoet (vooral met FHF acties) die waarschijnlijk geen idee hebben dat ik nu onder dit account post.
pi_181748292
Leuk al die oude bekende namen hier. Ik moest dus ook even geen lurken 😁
Hier pas in 2002 geregistreerd, daarvoor lurker vanwege het feit dat ik meegesleurd werd door mijn vriend naar de kroeg waar hij met een paar had afgesproken. Dat bleken Fokkers te zijn en ik begreep echt niets van al die gespreksonderwerpen 🤭 Ik moest er dus achter komen wat Fok was.
pi_181748726
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

was dat nog met je oudste? ( ik hou niet zo goed bij hoe oud ieders kind is sorry :@ )
ik weet nog wel dat ik enorm onder de indruk was van het feit dat je een tweeling kreeg..
Ja klopt. Voor de meiden heb ik niet in wohts gezeten. En voor de oudste was ik toen ook net naar azwbnzmg verhuisd.
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:05:47 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181748968
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:53 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja klopt. Voor de meiden heb ik niet in wohts gezeten. En voor de oudste was ik toen ook net naar azwbnzmg verhuisd.
zijn de meiden dan azwbnzmg resultaten? :o
ik durfde daar toen niet te komen geloof ik.. veel te ingewikkeld allemaal! en Naalden waarmee je je zelf moet prikken!! doe normal joh dat ga ik toch zeker nooit doen..

little did I know ;) :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181749992
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:51 schreef Books1 het volgende:

[..]

Je kent ze beide wel denk ik 😊.

Mijn eerste oude account stamt van 2002 😨. Ook een oudje hier En gestart in oud.
Niet met die naam.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')