abonnement Unibet Coolblue
pi_181728576
Hoi! Ik wilde mijn eigen topic maken waar ik mijn tekeningen in plaats. Dit voornamelijk omdat ik eigenlijk gewoon te weinig teken. Ik weet niet waarom, maar ik raak heel snel ontmoedigd of gedemotiveerd. Ik hoop dat een eigen topic daarmee helpt :) Normaal gesproken maak ik 2 tekeningen/schilderijen ofzo per jaar :') dus dat is wel weinig. Mensen zeggen ook altijd dat ik meer moet tekenen/schilderen, dus eigenlijk wil ik dat ook wel :P

Ik teken voornamelijk digitaal (met een tekentablet). Geen bijzondere kunstjes, gewoon een kwastje en losgaan :P van echte fotobewerking zoals mensen normaal in Photoshop doen bak ik niets, ben vroeger ook in Paint begonnen met tekenen :')
Ik teken eigenlijk in verschillende stijlen, van realistisch tot anime/manga :P Vaak ook wel iets er tussenin.

Hier wat oudere werkjes van me, af en niet af :P Even in een spoiler omdat er ook naaktheid tussen kan zitten :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoeling is dat ik dankzij dit topic hopelijk wat vaker kan updaten met een nieuw werk :+
pi_181728604
Mooi!
Ben benieuwd naar de rest.
pi_181728644
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:09 schreef Hiddendoe het volgende:
Mooi!
Ben benieuwd naar de rest.
Dankje!

Gisteravond deze nog gemaakt, een verjaardagscadeautje voor een vriendin :)


Note to self: nooit meer vogels tekenen :')
pi_181730702
Mooi, Emmy. Ik kan je stijl waarderen. Ben benieuwd naar eventueel nieuw werk.
pi_181732055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:44 schreef -Ondskapt- het volgende:
Mooi, Emmy. Ik kan je stijl waarderen. Ben benieuwd naar eventueel nieuw werk.
Dankjewel :)
  donderdag 13 september 2018 @ 21:39:36 #6
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_181888216
Dat ziet er goed uit zeg, zowel de schetsen, potloodtekeningen als de digitale werken, mooi gedaan! Valksparkiet goed gelukt hoor. *O*

Ik teken en schilder ook graag en hoor ook vaak dat ik er meer mee moet doen. Heb jaren bedrijfsmatig mijn geld er mee verdiend en daardoor werd het als hobby minder leuk. Nu meer bezig met fotografie en creaties mbt het smaakpalet als in koken. ;)

Ik ben benieuwd naar meer werk dus blijf zeker wat posten jij! :)
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_181905141
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:39 schreef SiennaForrest het volgende:
Dat ziet er goed uit zeg, zowel de schetsen, potloodtekeningen als de digitale werken, mooi gedaan! Valksparkiet goed gelukt hoor. *O*

Ik teken en schilder ook graag en hoor ook vaak dat ik er meer mee moet doen. Heb jaren bedrijfsmatig mijn geld er mee verdiend en daardoor werd het als hobby minder leuk. Nu meer bezig met fotografie en creaties mbt het smaakpalet als in koken. ;)

Ik ben benieuwd naar meer werk dus blijf zeker wat posten jij! :)
Dankjewel! *O* En ja, dat probleem had ik ook maar dan met opleiding :) Meer posten ga ik proberen, moet nu alweer motivatie verzamelen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')