abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181719576
Ondanks dat ik al tientallen jaren terug had gehoord van dat spel, had ik nog geen speelervaring tot vandaag. Dat spel lijkt natuurlijk best simpel, maar ik heb toch wat vraagjes:

- zijn er eigenlijk wel meerdere levels. Er is natuurlijk een teller voor, maar dat vierkant krijg je dus nooit leeg. Ik heb het vandaag 2 uur lang geprobeerd zonden resultaat. Zouden ze die teller hebben toegevoegd, zodat mensen blijven proberen? :?

- ik vroeg me af, of je zelf ook die spoken kan eten. Ik bedoel als je hun van te voren ziet aankomen, dan zou je toch ook zelf moeten kunnen happen? :?

Hoop dat jullie mij duidelijkheid kunnen verschaffen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181727188
Ik denk even op Youtube kijken je vragen wel beantwoord.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  donderdag 6 september 2018 @ 15:05:55 #3
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_181748665
Deze is leuker.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_181749415
Pacman moet je in de verschillende levels precies volgens een bepaald patroon volgen. Anders red je het niet.

Ik wil je spelplezier niet verpesten en ook voor een ander niet, dus ik vertel geen verdere informatie (die is er wel)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181824082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:27 schreef Sigaartje het volgende:
Pacman moet je in de verschillende levels precies volgens een bepaald patroon volgen. Anders red je het niet.

Ik wil je spelplezier niet verpesten en ook voor een ander niet, dus ik vertel geen verdere informatie (die is er wel)
Kun je die niet per PM sturen? Ik probeer het nu al een paar dagen, maar ik geraak niet verder dan het 2e niveau.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181826110
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:24 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Kun je die niet per PM sturen? Ik probeer het nu al een paar dagen, maar ik geraak niet verder dan het 2e niveau.
Je hebt hem...

Succes.
Maar opgepast, hier staat precies in hoe je het moet spelen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181826411
Ik speel Pacman ook graag, op de Atari 2600 emulator, net zoals Pitfall. Er is een hele library op internet met 2600-roms.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181836388
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:33 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je hebt hem...

Succes.
Maar opgepast, hier staat precies in hoe je het moet spelen.
Bedankt ^O^
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181849917
Nou, ik denk, ik ga jou even verslaan, maar de Pacman op de Atari is erg primitief.
Dus even gezocht op internet voor eentje voor de Commodore 64. Was best wel pittig. De helft werkte gewoon niet, maar eentje gevonden. Hij gaat lekker!

Dit is de Atari


En deze is op de C64
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')