abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 9 september 2018 @ 00:02:50 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_181786527
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat is mijn verwoording van jouw gedachtengoed. Jij doet je voor als een zelfbenoemd intellectueel.

Hahahahaha, ik ben alles behalve intellectueel. En ik heb ook nooit geclaimd dat te zijn.
Ik heb alleen een tyfushekel aan rechtsextremisten zoals jij.

Dus flikker gewoon op naar stormfront ofzo ipv dit forum te verzieken met je xenofobie.
pi_181786655
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 00:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Oef, fiscaal recht, dan zit je bij het type werkgevers waar ik van gruwel. Eigenlijk van hetzelfde laken een pak met de accountancy.

Een lekker mediterraans klimaat maakt een mens gelukkiger imo, dat missen wij hier wel een beetje.

Je praat toch niet met zo'n accent hé? :P
Exact, was één van de redenen dat ik een punt zette achter opleidingen in die sector. Ben een echte meritocraat en gruwel van aristocratie en dingen die ernaar neigen. Veel geblaat, weinig wol, inhoud doet er niet altijd toe etcetera.

Eens. Weer zoals hier is hooguit uit te houden maar niet ideaal. Zweden etcetera is ronduit shit.

Amsterdammers horen veelal dat ik een accent heb maar geen zware, kom uit Breda dus niet diep in Brabant. Vind dat zelf eveneens irritant, laat staan Limburger accent.

Jij?
pi_181790546
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
Ik heb alleen een tyfushekel aan rechtsextremisten zoals jij.
Excusez-moi? Ben je misschien in de warm met iemand anders?
quote:
Dus flikker gewoon op naar stormfront ofzo ipv dit forum te verzieken met je xenofobie.
Ik ben alles behalve xenofoob. Dat de overheid maatregelen moet treffen tegen illegale migratie, heeft niets met xenofobie te maken, maar met de realiteit, dat we niet iedereen in ons postzegellandje kunnen huisvesten.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181790592
Mogge!

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_181791063
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Maar daar verhef ik mijn stem tegen. En ik hoop ook dat je inziet dat je met jouw gedragingen veel mensen afschrikt, inclusief degene die enigszins gelijke politieke gedachten hebben, maar niet geassocieerd willen worden met een marginaal, die de fatsoensnormen niet in acht neemt.

Ik ga niet mee in het verwensen met enge ziektes of de dood (of een hypothetische andere wereld, voor lafaards die zich tegen de moderatie willen weren). Ik hoop daarentegen dat je die haat van je af kunt zetten en kunt ervaren wat liefde is, inclusief naastenliefde, inclusief naastenliefde jegens mensen met een andere mening.
Lees je eigen eerste paar posts in deze topic-reeks nog eens terug met bovenstaande in gedachten zou ik zeggen. Conservatieve christen fundi die hypocriet is, je verwacht t niet..
pi_181792047
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:51 schreef Hamlapjes het volgende:
In ander nieuws: ter voorbereiding op een halve marathon in wedstrijdverband, heb ik vandaag vast zo'n afstand getraind.
Alles in m'n benen doet pijn nu. :P
Welke gaat het worden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181792083
De mening van Pino in een notendop:


Vroeger werden dit soort meningen gewoon onder extreem-rechts geschaard.
  zondag 9 september 2018 @ 10:06:03 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181792148
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:02 schreef FlipjeHolland het volgende:
De mening van Pino in een notendop:


Vroeger werden dit soort meningen gewoon onder extreem-rechts geschaard.
Dat was het ook en is het nog steeds.
Maar helaas zijn we zoveel aan civilisatie verloren dat dit soort dingen tegenwoordig maar "gezegd moeten mogen worden", want "vrijheid van meningsuiting" :r

Alsof het gedrag van ma Flodder normaal en acceptabel zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181792618
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 10:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was het ook en is het nog steeds.
Maar helaas zijn we zoveel aan civilisatie verloren dat dit soort dingen tegenwoordig maar "gezegd moeten mogen worden", want "vrijheid van meningsuiting" :r

Alsof het gedrag van ma Flodder normaal en acceptabel zou zijn.
Vooral de FP en NWS is een broeinest geworden voor extreem-rechtse meningen en samenzweringstheorieën.

Ik vind het vooral schandalig dat Fok! zich tegenwoordig leent voor dit soort meningen en er niks tegen doet, omdat (zo heb ik me laten vertellen) 'moderators het onderling niet eens kunnen worden over wat extreem-rechts precies inhoudt'.

Dat is natuurlijk een enorm kul-argument (genoeg informatie op internet) en lijkt er meer op dat ze elke retard maar hun achterlijke mening laten ventileren om nog een beetje page clicks te krijgen en Danny geen uitkering hoeft aan te gaan vragen.

[ Bericht 3% gewijzigd door FlipjeHolland op 09-09-2018 11:29:53 ]
pi_181793048
Ja, extreemrechts is wel behoorlijk uit de taboesfeer inmiddels. Daar hebben trouwens nogal wat mensen aan meegewerkt. Iedereen die dat soort troep 'ook gewoon een mening' noemt, of al die nuttige idioten die dachten dat het vanzelf over zou gaan als je maar naar dat tyfustuig luistert.

En kijk waar we nu zijn. Ooit was de CD met twee zetels op zijn hoogtepunt. Nu halen PVV/FvD er samen vijftien keer zoveel. Ooit was pleiten voor deportaties van bevolkingsgroepen ondenkbaar, nu zijn dergelijke pleidooien her en der te vinden.

Die situatie van gisteren met die twee kinderen was illustratief. We worden geconfronteerd met de onbedoelde bijeffecten van regels en er dreigen twee Nederlandse kinderen op transport te worden gezet. Natuurlijk grijp je dan in. Maar wat gebeurt er? De VVD is bang om rechtsradicalen teleur te stellen en accepteert het verlies van die kinderen daar graag voor, anderen verschuilen zich achter regelgeving.

Allemaal op zich al te triest voor woorden, maar dan heb je het dieptepunt nog niet gehad. Dat was onder andere bij de buren te vinden. Daar buitelen de rechtsextremisten over elkaar heen om maar met de grootste woorden duidelijk te maken hoe hard die kinderen het land uitgezet moeten worden. Even voor de goede orde: kinderen van 12 en 13. Serieus.

Toen duidelijk werd dat de uitzetting toch niet doorging was de teleurstelling groot. Alsof Nederland zojuist de WK-finale had verloren door een ten onrechte afgekeurd doelpunt. En dan heb ik het niet over een of twee posts, maar over honderden. Het ging in een enorm tempo.

Het is helaas niet alleen FOK! waar je dit ziet gebeuren. Het is niet voor niets dat vrijwel alle nieuwssites de reactiemogelijkheid van hun pagina verwijderden. Er viel niet meer op te modereren tegen de eindeloze stroom ranzigheid. En ook Facebook heeft er nogal mee te kampen.

Maar het grote verschil is dat die eerder genoemde sites er actief iets tegen probeerden te doen. Zo zijn steeds meer nieuwssites aan het experimenteren met moderatie vooraf, of ze laten alleen betalende leden reageren. Hier zijn het gewoon 'andere meningen' waar je respect voor moet hebben. Nou, ik heb er geen enkel respect voor. 'Blijf dan weg.' Prima. Succes met dat gore tuig.

Op FOK! is er al door talloze mensen gewezen op de manier waarop de site via extreemrechts ten onder gaat. Een fatsoenlijke reactie is dan uitgesloten en een ban behoort tot de serieuze mogelijkheden. Het begint dan langzamerhand te lijken op een bewuste keuze om deze politieke kleur centraal te stellen. Ik zou dat graag gewoon heel dom vinden, maar ik vind het vooral heel verwerpelijk.

Jajaja, kom maar met die notes.
pi_181793145
Je mag hier gerust de meeste verwerpelijke denkbeelden hebben, als je ze maar netjes uit. Er komt een tijd dat Danny en z'n team zich mogen verantwoorden.
pi_181793417
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 10:06 schreef Leandra het volgende:

Alsof het gedrag van ma Flodder normaal en acceptabel zou zijn.
Ma Flodder is nog lief in vergelijking
pi_181793494
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Hahahahaha, ik ben alles behalve intellectueel.
Oh?
pi_181793900
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
Jajaja, kom maar met die notes.
Die notes stellen toch ook geen reet voor?

Ik kreeg notes van anonieme modjes omdat ik bv heb gezegd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Modjes zijn gewoon enorme snowflakes en je krijgt al een note als je iets zegt wat niet in hun straatje past, terwijl de echte shit gewoon blijft staan, zoals de Armeense kinderen-reeks goed weergeeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door FlipjeHolland op 09-09-2018 12:09:37 ]
pi_181793988
Over Ma Flodder gesproken; genieten, dat Nicky Verstappentopic. Totaal demasqué van de oppersneu... ehhhh...speurneus.

[ Bericht 0% gewijzigd door IntensiveGary op 09-09-2018 12:04:05 ]
pi_181794058
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 11:41 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Die notes stellen toch ook geen reet voor?

Inderdaad. Je kunt zien wat een of andere anonieme persoon opvallend vindt. Superboeiend.
  zondag 9 september 2018 @ 11:55:24 #242
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_181794177
quote:
5s.gif Op zondag 9 september 2018 10:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Welke gaat het worden?
Welke wedstrijd? Die van Disneyland Parijs. 8-)
  zondag 9 september 2018 @ 12:00:59 #243
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181794290
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 11:46 schreef IntensiveGary het volgende:
Over Ma Flodder gesproken; genieten, dat Nicky Verstappen topic. Totaal demasqué van de oppersneu... ehhhh...speurneus.
Die had vanochtend na een nachtje haar roes uitslapen spijt :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 9 september 2018 @ 13:14:31 #244
104871 remlof
Europees federalist
pi_181795720
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:57 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, extreemrechts is wel behoorlijk uit de taboesfeer inmiddels. Daar hebben trouwens nogal wat mensen aan meegewerkt. Iedereen die dat soort troep 'ook gewoon een mening' noemt, of al die nuttige idioten die dachten dat het vanzelf over zou gaan als je maar naar dat tyfustuig luistert.

En kijk waar we nu zijn. Ooit was de CD met twee zetels op zijn hoogtepunt. Nu halen PVV/FvD er samen vijftien keer zoveel. Ooit was pleiten voor deportaties van bevolkingsgroepen ondenkbaar, nu zijn dergelijke pleidooien her en der te vinden.

Die situatie van gisteren met die twee kinderen was illustratief. We worden geconfronteerd met de onbedoelde bijeffecten van regels en er dreigen twee Nederlandse kinderen op transport te worden gezet. Natuurlijk grijp je dan in. Maar wat gebeurt er? De VVD is bang om rechtsradicalen teleur te stellen en accepteert het verlies van die kinderen daar graag voor, anderen verschuilen zich achter regelgeving.

Allemaal op zich al te triest voor woorden, maar dan heb je het dieptepunt nog niet gehad. Dat was onder andere bij de buren te vinden. Daar buitelen de rechtsextremisten over elkaar heen om maar met de grootste woorden duidelijk te maken hoe hard die kinderen het land uitgezet moeten worden. Even voor de goede orde: kinderen van 12 en 13. Serieus.

Toen duidelijk werd dat de uitzetting toch niet doorging was de teleurstelling groot. Alsof Nederland zojuist de WK-finale had verloren door een ten onrechte afgekeurd doelpunt. En dan heb ik het niet over een of twee posts, maar over honderden. Het ging in een enorm tempo.

Het is helaas niet alleen FOK! waar je dit ziet gebeuren. Het is niet voor niets dat vrijwel alle nieuwssites de reactiemogelijkheid van hun pagina verwijderden. Er viel niet meer op te modereren tegen de eindeloze stroom ranzigheid. En ook Facebook heeft er nogal mee te kampen.

Maar het grote verschil is dat die eerder genoemde sites er actief iets tegen probeerden te doen. Zo zijn steeds meer nieuwssites aan het experimenteren met moderatie vooraf, of ze laten alleen betalende leden reageren. Hier zijn het gewoon 'andere meningen' waar je respect voor moet hebben. Nou, ik heb er geen enkel respect voor. 'Blijf dan weg.' Prima. Succes met dat gore tuig.

Op FOK! is er al door talloze mensen gewezen op de manier waarop de site via extreemrechts ten onder gaat. Een fatsoenlijke reactie is dan uitgesloten en een ban behoort tot de serieuze mogelijkheden. Het begint dan langzamerhand te lijken op een bewuste keuze om deze politieke kleur centraal te stellen. Ik zou dat graag gewoon heel dom vinden, maar ik vind het vooral heel verwerpelijk.

Jajaja, kom maar met die notes.
Dit.
pi_181796272
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 08:03 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik ben alles behalve xenofoob. Dat de overheid maatregelen moet treffen tegen illegale migratie, heeft niets met xenofobie te maken, maar met de realiteit, dat we niet iedereen in ons postzegellandje kunnen huisvesten.
Dat kan de overheid helemaal niet meer, hun handen zijn gebonden, door wie kan jij je wel voorstellen neem ik aan.

Of ze het voor invoering konden waag ik te betwijfelen? Beter had men het goed doordacht en had het later gedaan.
Hardlopers zijn doodlopers?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2018 13:47:23 ]
pi_181796563
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 10:02 schreef FlipjeHolland het volgende:
De mening van Pino in een notendop:


Vroeger werden dit soort meningen gewoon onder extreem-rechts geschaard.
Ach pakweg een jaar of 10 geleden werd men nog kwaad als je de PVV vergeleek met het VB of FN. Tegenwoordig gaat men bij de buren braaf mee in de neonazipropaganda en doet men alsof Rudolf Hess best wel een prima kerel was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181796726
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach pakweg een jaar of 10 geleden werd men nog kwaad als je de PVV vergeleek met het VB of FN. Tegenwoordig gaat men bij de buren braaf mee in de neonazipropaganda en doet men alsof Rudolf Hess best wel een prima kerel was.
In wat voor buurt woon jij?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_181796856
Gaat lekker met de VVD

Hebben jullie gezien wat het nieuwe kamerlid allemaal heeft getweet in het verleden.
pi_181796890
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 14:24 schreef skysherrif het volgende:
Gaat lekker met de VVD

Hebben jullie gezien wat het nieuwe kamerlid allemaal heeft getweet in het verleden.
Doe eens een linkje dan.
pi_181796918




abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')