abonnement Unibet Coolblue
pi_181707314
Premier Mark Rutte ziet geen reden voor minister Stef Blok (Buitenlandse Zaken) om te vertrekken vanwege diens omstreden uitspraken over migratie. Volgens Rutte heeft Blok zijn uitspraken teruggenomen en kan hij daarmee ,,prima doorfunctioneren''. :') |:(



Om te :r die lul

In Ruttes ogen heeft Blok zijn fouten rechtgezet. Blok zei op een besloten bijeenkomst deze zomer onder meer dat hij geen land kent waar mensen van verschillende culturen vreedzaam samenleven.

,,Ook daarvan zei Stef Blok dat hij die woorden ongelukkig en onzorgvuldig heeft gekozen en terugneemt'', aldus Rutte, die aanstipte dat de Tweede Kamer Blok nog wel aan de tand wil voelen over de kwestie.

,,Er komt nog een Kamerdebat. Wat ik belangrijk vind is dat hij heeft gezegd 'ik neem die woorden terug'. Mijn ervaring is dat als je een fout maakt en je zet dat recht dat dat de effectiviteit van het Nederlandse buitenlandbeleid niet in de weg staat.''

Praten
Minister Stef Blok van Buitenlandse Zaken zei eerder vandaag dat hij verder wil praten met Suriname, dat nog altijd boos is over de beledigende uitspraken die de minister vorige maand deed. Blok heeft de voormalige Nederlandse kolonie al zijn excuses aangeboden, maar Suriname neemt daarmee geen genoegen

https://www.ad.nl/politie(...)-stef-blok~ac6487d1/

Rutte is echt stekeblind om te :r en gierend incompetent :(
Hoe lang nog deze lul aan de macht :? }:|
  woensdag 5 september 2018 @ 16:55:10 #2
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181707432
Rutte is juist helemaal niet incompetent. Hij is enorm vaardig in een ministersteam vol kneuzen, stuntelaars en politiek incorrecte figuren drijvend houden. Gaat iemand echt te ver, dan wordt hij vervangen en zeilt het schip met een stralend lachende kapitein Mark gewoon verder.

Rutte II was ook een nachtmerrie voor een premier, maar hij heeft de termijn volgemaakt. Hij is nu al succesvoller dan Balkenende.

Kijk, met zijn beleid kun je het natuurlijk oneens zijn...
pi_181707456
Als Blok vertrekt is alles weer goed? :')
pi_181707737
Half Nederland heeft op die droeftoeter gestemd. :')
pi_181707792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:07 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Half Nederland heeft op die droeftoeter gestemd. :')
Jij snapt het allemaal niet echt he?
pi_181707804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:10 schreef OpslugtAfMorket het volgende:

[..]

Jij snapt het allemaal niet echt he?
Nee idd, hoe kan je nou op zo'n klootviool stemmen.
  woensdag 5 september 2018 @ 17:40:53 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181708450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:07 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Half Nederland heeft op die droeftoeter gestemd. :')
Allergisch voor andere meningen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181708526
Ik zie eigenlijk geen reden waarom die zou moeten vertrekken.

Eindeloos gezeik. Ze moeten zich kunnnen bezig houden met belangrijke zaken i.p.v. deze onzin.

Grow a pair
pi_181708545
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Allergisch voor andere meningen?
Jezelf vrijwillig in het O-tje laten nemen. :')
  woensdag 5 september 2018 @ 17:47:08 #10
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181708585
Dit vind ik helemaal geen reden om te vertrekken. Ben het zelfs met hem eens (goh, gek hé?).

Echter hadden ze die hele gore pauper overheid al vijf keer voor de fussilage mogen gooien vanwege al die fraude die ze massaal aan het plegen zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')