abonnement Unibet Coolblue
pi_181702446
Ik heb dit topic oorspronkelijk geopend in POL, waar het zonder goede reden gesloten is. Het is tegelijkertijd nieuws, dus kan het prima hier.

Artikel DW.com

Studie van Friedrich Ebert Stiftung

Media Bias/Fact Check van Deutsche Welle News

Van DW.com:
quote:
Right-wing populists are often depicted as angry white men. A new study, however, has found that women are increasingly supporting right-wing populist parties, and they are often more radical than their male peers.

Indeed, most people tend to picture the prototypical supporter of Germany's far-right PEGIDA movement and right-wing populist Alternative for Germany (AfD) party as angry white men. But that's not entirely accurate, according to a new study by the Friedrich Ebert Foundation (FES), which is affiliated with Germany's center-left Social Democratic Party. The report, which examines right-wing populist voters in Germany, France, Greece, Poland, Sweden and Hungary, found that women are increasingly drawn to right-wing populist parties.

So, what is it that makes these parties so appealing to women? Elisa Gutsche, who edited the FES study, argued that many right-wing populist parties examined in the report seek to garner female votes by promising to strengthen the welfare system. "Parties say they will raise child benefit payments and make related allowances to promote families," she said.

Poland's PiS, for instance, has launched the Family 500+ initiative, which guarantees families with two children a monthly payment of approximately ¤120 ($140) per child until they reach the age of 18.

Germany's AfD, in turn, champions a "welcome culture for children" — in contrast to the country's much lauded "welcome culture" towards foreign refugees. Indeed, a sizable number of female voters have opted to support the party due to anxiety over what the future might hold and fears that Germany's pension system may collapse. Social issues, therefore, often motivate many women to back right-wing populists.

The report also highlights how women are actually more inclined to subscribe to strong xenophobic and Islamophobic beliefs than men.
Nadat ik eerder al demonstreerde dat het idee dat rechtse partijen domme kiezers hebben berust op een mediafabeltje en herhaling in de linkse echokamer volgt een nieuwe interessante bevinding.

Ik heb wel begrip voor de vrouwen. Vrouwen weten ook: het gezicht van mijn dief, verkrachter, nasisser, mishandelaar of terrorist zal eerder een gekleurd gezicht zijn met donkere ogen dan een gezicht dat veel met mij gemeen heeft.

Daarnaast is het bemoedigend om te zien dat vrouwen liever een welkomstcultuur omarmen aangaande eigen kinderen dan jegens buitenlanders.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181702610
Niet zo heel vreemd inderdaad dat als toenemend geweld vanuit een bepaalde hoek komt, je je daarvan gaat afzetten.

Heel begrijpelijk en realistisch.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 september 2018 @ 13:01:33 #3
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181702663
Ik ben niet verrast. Vrouwen zijn over het algemeen extremer dan mannen in hun denkbeelden, dat zie je zowel aan de SJW / neo-Marxistische kant als in de Pepe the Frog-scene.

En sinds de opkomst van Le Pen jr. en Weidel zijn het alleen nog de uber-feministen die durven te stellen dat vrouwen ethisch superieur zijn en dat er heul geen rechtse politiek zou zijn zonder die nare mannen. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Vader_Aardbei op 05-09-2018 13:10:26 ]
pi_181702722
Op CNBC was er een media deskundige die beweerde dat informatie in toenemende mate voor oorlogvoering benut gaat worden. Je kunt politieke doelen veel eenvoudiger en goedkoper bereiken door manipulatie middels de MSM en de social media.

Propaganda en nep-nieuws is natuurlijk al 1000den jaren oud, maar in deze tijd krijgt het door de mogelijkheden van de moderne techniek een extra dimensie.

Als ik naar het nieuws kijk of zaken lees in de media, dan is mijn eerste vraag altijd : wie heeft er belang bij dit nieuws. Vervolgens kijk je naar de bron, vergelijkt met andere bronnen.
Als het bijv. niet over Rusland gaat dan heeft RT vaak een heel verfrissende kijk op het actuele nieuws.

OT: je moet als vrouw wel erg dom zijn om islamitische baardapen en ander tuig binnen te halen of "welkom welkom" te gaan zingen of "de wereld is van iedereen"
Oh, nee, blanken doen het ook 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:15:24 #5
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181702949
quote:
Many right-wing populist parties do, however, have prominent female figures among their leadership, such as AfD co-leader Alice Weidel, National Rally President Marine Le Pen and Poland's former Prime Minister and PiS member Beata Szydlo.

"These women are there to give these parties a more open, modern guise and to appeal to female voters," explained Gutsche. "These are not progressive parties; there is no real gender equality."
Dit soort belachelijke, gekleurde conclusies trekken de geloofwaardigheid van het onderzoek dan weer onderuit. Ja hoor mevrouw Gutmensch, Marine Le Pen is alleen maar leider van Front National geworden om de partij een zachtaardiger karakter te geven. :') Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat vrouwen ook ambitie en talent kunnen hebben om een rechts-populistische partij te leiden? Waarom moet alles altijd een fucking samenzwering zijn, een truc?
pi_181703012
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:59 schreef Red_85 het volgende:
Niet zo heel vreemd inderdaad dat als toenemend geweld vanuit een bepaalde hoek komt, je je daarvan gaat afzetten.

Heel begrijpelijk en realistisch.
Je mag het beestje gerust bij de naam noemen. Moslims.
pi_181703121
Het zou goed kunnen komen doordat vrouwen meer last hebben van de "multiculturele" samenleving. Een eigen negatieve ervaring weegt toch wat zwaarder dan het geroeptoeter van iemand die zijn wit rijk dorpje zelden uitkomt. Even een klein voorbeeldje:

Aafke Romeijn, toch een duidelijk uitgesproken linkse jongedame:






Ook hier gaat langzaam het licht aan, wil niet zeggen dat ze meteen "rechts" is maar de ze begint wel directer te worden in haar uitspraken. Daarbij rechts, links, het is allemaal een beetje achterhaalt. Links staat al jaren niet meer voor de idealen welke het eerst vertegenwoordigde, in dat gat is rechts dankbaar gesprongen. Je kan zo links zijn als de neten, maar kritiek hebben op het immigratiebeleid dan ben je in de ogen van vele media en linkse mensen al een rechtsextremist.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:23:27 #8
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703135
Neonazigleuven. :') :{w
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181703173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
Neonazigleuven. :') :{w
Alsof jij interesse hebt in gleuven. :{w
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:27:42 #10
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703201
quote:
Ook hier gaat langzaam het licht aan, wil niet zeggen dat ze meteen "rechts" is maar de ze begint wel directer te worden in haar uitspraken. Daarbij rechts, links, het is allemaal een beetje achterhaalt. Links staat al jaren niet meer voor de idealen welke het eerst vertegenwoordigde, in dat gat is rechts dankbaar gesprongen. Je kan zo links zijn als de neten, maar kritiek hebben op het immigratiebeleid dan ben je in de ogen van vele media en linkse mensen al een rechtsextremist.
Dit is gewoon totale bullshit. Alsof links zijn betekent dat je per definitie een hardlinende knuffelaar bent die problemen negeert. Dit is juist toonaangevend voor rechtse tokkies, die zien de wereld alleen in zwart/wit en kennen geen nuance.

Je kunt echt uitstekend een voorstander zijn van een soepel immigratiebeleid en tegelijkertijd vinden dat onopgevoede mocrokneusjes een probleem vormen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181703207
'Angry man' betekent gewoon stoere, mannelijke mannen die veel testosteron hebben en zich niet de kaas vh brood laten eten. En daar geilen vrouwen gewoon op. Vele malen meer dan op de SJW-soja-etende 65 kg wegende linkse rakkers.



[ Bericht 54% gewijzigd door De_Onnoembare op 05-09-2018 13:35:12 ]
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181703272
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

Je kunt echt uitstekend een voorstander zijn van een soepel immigratiebeleid en tegelijkertijd vinden dat onopgevoede mocrokneusjes een probleem vormen.
Dat is letterlijk dweilen met de kraan open.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 13:34:50 #13
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:31 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat is letterlijk dweilen met de kraan open.
Nee hoor. Mensen zijn prima in staat om dusdanig te integreren in dit land dat ze probleemloos kunnen samenleven.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181703398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dit is gewoon totale bullshit. Alsof links zijn betekent dat je per definitie een hardlinende knuffelaar bent die problemen negeert. Dit is juist toonaangevend voor rechtse tokkies, die zien de wereld alleen in zwart/wit en kennen geen nuance.
Jij bent nieuw? Want ik hoef maar een topic te openen en ik kan je 50 voorbeelden binnen 10 minuten naar je hoofd gooien wie er werkelijk zwart/wit denkt? Daarbij is het geen bullshit, bij de linkse politiek draait het nog maar om één ding, dat is het demoniseren van rechts en vooral blijven geloven in je eigen idealen al heeft de meerderheid van de bevolking er helemaal niets mee. Het is je misschien niet opgevallen, maar Links is zwaar afgestraft de laatste verkiezingen, waarom roeptoeteren ze dan nog altijd het meeste en het hardst in de media?

quote:
Je kunt echt uitstekend een voorstander zijn van een soepel immigratiebeleid en tegelijkertijd vinden dat onopgevoede mocrokneusjes een probleem vormen.
Dat klopt, maar gezien de feiten die op tafel liggen moet je gestoord zijn om voor een soepeler immigratie beleid te zijn, of je moet er financieel winst uithalen of het moet jou niets kosten. En om die discussie gaat het meestal, voorstander zijn van een opener immigratiebeleid komt keer op keer uit op dezelfde discussie. Tegenstanders zijn nazi's, rechts-extremisten, moslims-haters, angstzaaiers etc. Dat is pas zwart/wit denken, want er is geen enkel argument wat het huidige beleid verdedigd dan keer op keer dezelfde dooddoeners die al duizenden keren onderuit gehaald zijn.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:40:51 #15
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181703426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit soort belachelijke, gekleurde conclusies trekken de geloofwaardigheid van het onderzoek dan weer onderuit. Ja hoor mevrouw Gutmensch, Marine Le Pen is alleen maar leider van Front National geworden om de partij een zachtaardiger karakter te geven. :') Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat vrouwen ook ambitie en talent kunnen hebben om een rechts-populistische partij te leiden? Waarom moet alles altijd een fucking samenzwering zijn, een truc?
Mee eens.

Voor mij als vrouw een goede extra reden alt rechts te vermijden. Die zullen mij als vrouw niet voor vol aanzien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181703431
Komt omdat rechtse mannen knapper en intelligenter zijn, zoals TS ook al heeft aangetoond.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:47:12 #17
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
bij de linkse politiek draait het nog maar om één ding, dat is het demoniseren van rechts
Hahaha, de stereotype blanke mannelijke bevooroordeelde die zichzelf een slachtoffer vindt. :')

Janken! Huilen! Droeftoeteren! :'(

quote:
Dat klopt, maar gezien de feiten die op tafel liggen moet je gestoord zijn om voor een soepeler immigratie beleid te zijn, of je moet er financieel winst uithalen of het moet jou niets kosten.
Nee hoor, het gaat om het opvangen van mensen die in eigen land niet veilig zijn. Dat mag gerust iets kosten.

quote:
er is geen enkel argument wat het huidige beleid verdedigd dan keer op keer dezelfde dooddoeners die al duizenden keren onderuit gehaald zijn.
Hoezo niet? Ik woon in een klein appartementencomplexje met 9 huishoudens, 8x blank en 1x Syrisch en mijn Syrische buurman is Nederland ultiem dankbaar dat hij hier mag zijn. Dat vind ik een top argument. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181703580
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]
blanke mannelijke
Racistische seksist gespot.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181703599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:34 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee hoor. Mensen zijn prima in staat om dusdanig te integreren in dit land dat ze probleemloos kunnen samenleven.
Jammer dat de realiteit al 50 jaar een tegenovergestelde trend laat zien.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 13:49:22 #20
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:48 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Racistische seksist gespot.
Wat is daar racistisch en seksistisch aan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181703633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:49 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat is daar racistisch en seksistisch aan?
Je spreekt mensen aan op hun ras en geslacht en verbind daar inherente conclusies aan.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 13:51:02 #22
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703644
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jammer dat de realiteit al 50 jaar een tegenovergestelde trend laat zien.
Dat is natuurlijk gewoon onzin, verreweg de meeste immigranten doen het prima, al helemaal als je naar de laatste 50 jaar gaat kijken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181703663
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:51 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gewoon onzin, verreweg de meeste immigranten doen het prima, al helemaal als je naar de laatste 50 jaar gaat kijken.
Nee. Men wordt alleen maar religieus conservatiever en meer anti-Westers.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 13:52:09 #24
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je spreekt mensen aan op hun ras en geslacht en verbind daar inherente conclusies aan.
Nee hoor, ik spreek hem aan op z'n gedrag en stel vast dat het stereotype dat bestaat over zijn status, geslacht en ras daarmee wordt bevestigd.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 5 september 2018 @ 13:53:54 #25
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703709
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee. Men wordt alleen maar religieus conservatiever en meer anti-Westers.
Dat geldt voor een hele kleine groep en dan nog is er van die kleine groep maar een nogmaals hele kleine groep die ook daadwerkelijk voor problemen zorgt.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181703733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hahaha, de stereotype blanke mannelijke bevooroordeelde die zichzelf een slachtoffer vind. :')

Janken! Huilen! Droeftoeteren! :'(

Hej, zwart/wit denken, en meteen weer teruggrijpen naar de standaard kinderachtige opmerkingen.

quote:
Nee hoor, het gaat om het opvangen van mensen die in eigen land niet veilig zijn. Dat mag gerust iets kosten.

Dat is jouw mening, en als het merendeel van Nederland daarvoor beslist heb ik dat te accepteren. Maar gezien het merendeel van Nederland, en eigenlijk Europa steeds meer kritiek begint te krijgen op het asielbeleid zal dat een stukje "rechtser" worden de komende jaren. De grote vraag is dan natuurlijk accepteer jij dat?

quote:
Hoezo niet? Ik woon in een klein appartementencomplexje met 9 huishoudens, 8x blank en 1x Syrisch en mijn Syrische buurman is Nederland ultiem dankbaar dat hij hier mag zijn. Dat vind ik een top argument. ^O^
Apart, ik heb in een klas gezeten waarvan meer dan 50% een allochtonen afkomst had, de haat richting Nederland en hun blanke inwoners kreeg ik dagelijks te horen. Dat vind ik een top argument om vooral het beleid aan te passen?

Natuurlijk zijn dit niet de argumenten wat ik bedoel, maar jij hebt een persoonlijke mening gebaseerd op een (blijkbaar) fatsoenlijke Syrische buurman. Waarom is het zo moeilijk voor te stellen dat er een hele hoop mensen in Nederland rondlopen die niet zo'n fijne ervaringen hebben? Die hebben geen fijne Syrische buurman, maar die hebben wel tientallen criminele allochtonen in hun straat rondlopen waardoor ze zich niet meer veilig voelen of inmiddels al zelf slachtoffer van zijn geworden?

De argumenten die vaak gegeven worden voor de massa-immigratie zijn vaak persoonlijke argumenten zoals een buurman, kennis, etc. die dan wel fatsoenlijk is. Maar voor elke fatsoenlijke kan ik er denkelijk al 10 opnoemen die niet fatsoenlijk zijn, maar die mening telt dan opeens niet? Bij velen is het zo "wat zij niet ervaren is onzin", met dat principe zouden we al het kankeronderzoek kunnen stopzetten. Ik heb er immers geen last van dan stelt de rest zich ook aan en hebben ze last van een kankerfobie.
pi_181703777
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:51 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gewoon onzin, verreweg de meeste immigranten doen het prima, al helemaal als je naar de laatste 50 jaar gaat kijken.
Nee nee nee en nog eens nee.

Allereerst, waar is de bron dat het merendeel het goed doet? Want veel statistieken laten toch heel wat anders zien. En laten we vooral niet vergeten hoe vaak zaken onder de pet gehouden worden zoals deze week weer met de uitkeringsfraude van de Polen wat jaren stil gehouden is geworden en nu nog doorgaat. De problemen die aan het licht zijn gekomen zijn het puntje van de ijsberg. Als je de immigranten in groepen gaat verdelen kun je wel een bepaalde conclusie trekken, zo doen immigranten uit bepaalde landen en van bepaalde afkomst het stukken slechter dan anderen. Maar ja, Nederlanders zijn nu immers selectief racistisch zeker.
pi_181703781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
De argumenten die vaak gegeven worden voor de massa-immigratie zijn vaak persoonlijke argumenten zoals een buurman, kennis, etc. die dan wel fatsoenlijk is. Maar voor elke fatsoenlijke kan ik er denkelijk al 10 opnoemen die niet fatsoenlijk zijn,
Nou kom maar op dan.
pi_181703785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:52 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee hoor, ik spreek hem aan op z'n gedrag en stel vast dat het stereotype dat bestaat over zijn status, geslacht en ras daarmee wordt bevestigd.
Oh zo iets als tegen een luie overspelige neger zeggen dat hij lui en overspelig is en daarmee het stereotype dat bestaat over zijn geslacht en ras wordt bevestigd? En dat is geen racisme? Duidelijk.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181703844
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:41 schreef Ludachrist het volgende:
Komt omdat rechtse mannen knapper en intelligenter zijn, zoals TS ook al heeft aangetoond.
Rechts is zo knap dat ze nog niet eens zien dat de bendes reuzen de mooie knappe kleinere vrouwen beroven van hun maagdelijkheid.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:03:58 #31
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hej, zwart/wit denken, en meteen weer teruggrijpen naar de standaard kinderachtige opmerkingen.

[..]

Dat is jouw mening, en als het merendeel van Nederland daarvoor beslist heb ik dat te accepteren. Maar gezien het merendeel van Nederland, en eigenlijk Europa steeds meer kritiek begint te krijgen op het asielbeleid zal dat een stukje "rechtser" worden de komende jaren. De grote vraag is dan natuurlijk accepteer jij dat?

[..]

Apart, ik heb in een klas gezeten waarvan meer dan 50% een allochtonen afkomst had, de haat richting Nederland en hun blanke inwoners kreeg ik dagelijks te horen. Dat vind ik een top argument om vooral het beleid aan te passen?

Natuurlijk zijn dit niet de argumenten wat ik bedoel, maar jij hebt een persoonlijke mening gebaseerd op een (blijkbaar) fatsoenlijke Syrische buurman. Waarom is het zo moeilijk voor te stellen dat er een hele hoop mensen in Nederland rondlopen die niet zo'n fijne ervaringen hebben? Die hebben geen fijne Syrische buurman, maar die hebben wel tientallen criminele allochtonen in hun straat rondlopen waardoor ze zich niet meer veilig voelen of inmiddels al zelf slachtoffer van zijn geworden?

De argumenten die vaak gegeven worden voor de massa-immigratie zijn vaak persoonlijke argumenten zoals een buurman, kennis, etc. die dan wel fatsoenlijk is. Maar voor elke fatsoenlijke kan ik er denkelijk al 10 opnoemen die niet fatsoenlijk zijn, maar die mening telt dan opeens niet? Bij velen is het zo "wat zij niet ervaren is onzin", met dat principe zouden we al het kankeronderzoek kunnen stopzetten. Ik heb er immers geen last van dan stelt de rest zich ook aan en hebben ze last van een kankerfobie.
Ik snap je acceptatievraag niet, is er een alternatief voor politieke besluitvormingen die je niet bevallen dat jij praktisch wel ziet zitten?

Overigens geloof ik helemaal niets van de stelling dat 'we' steeds rechtser worden. Ik ben van mening dat +/- 30%-40% van de mensheid (iig in deze samenleving) hufter is en dat lijkt al tientallen jaren een statisch gegeven te zijn. Ik zie dat zeker geen meerderheid worden, temeer ook omdat rechtse mensen aantoonbaar dommer zijn dan linkse mensen en dus ook minder gebruik maken van hun stemrecht.

Je vroeg mij om een argument voor het immigratiebeleid en dat heb ik je gegeven. Het omgekeerde van een immigrant die hier z'n geluk vindt, namelijk een immigrant die hier de hufter uithangt vind ik geen argument tegen het immigratiebeleid. Het gaat mij namelijk om de positieve effecten. De negatieve effecten neem je erbij en probeer je zo goed mogelijk op te lossen. Bovendien zijn jouw cijfers (meer dan 90% is een hufter) natuurlijk volstrekt ridicuul en uit je duim gezogen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181703896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:01 schreef torentje het volgende:

[..]

Rechts is zo knap dat ze nog niet eens zien dat de bendes reuzen de mooie knappe kleinere vrouwen beroven van hun maagdelijkheid.
Ik snap echt totaal niet wat hier staat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181703903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zou goed kunnen komen doordat vrouwen meer last hebben van de "multiculturele" samenleving. Een eigen negatieve ervaring weegt toch wat zwaarder dan het geroeptoeter van iemand die zijn wit rijk dorpje zelden uitkomt. Even een klein voorbeeldje:

Aafke Romeijn, toch een duidelijk uitgesproken linkse jongedame:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook hier gaat langzaam het licht aan, wil niet zeggen dat ze meteen "rechts" is maar de ze begint wel directer te worden in haar uitspraken. Daarbij rechts, links, het is allemaal een beetje achterhaalt. Links staat al jaren niet meer voor de idealen welke het eerst vertegenwoordigde, in dat gat is rechts dankbaar gesprongen. Je kan zo links zijn als de neten, maar kritiek hebben op het immigratiebeleid dan ben je in de ogen van vele media en linkse mensen al een rechtsextremist.
Wel grappig, die linkse meisjes. Iedereen is racistisch voor het benoemen van problemen met bepaalde groepen, tot het hen een keer overkomt, dan is het geen racisme om het te benoemen.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:05:32 #34
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181703905
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Mee eens.

Voor mij als vrouw een goede extra reden alt rechts te vermijden. Die zullen mij als vrouw niet voor vol aanzien.
Van mij mag je, maar ik snap niet dat mensen zo krampachtig doen over vrouwen die wel voor die hoek kiezen. Alsof het blasfemie is om te stellen dat vrouwen niet allemaal pure links georiënteerde 'engeltjes' zijn. Nee als ze kiezen voor rechts populisme zijn ze verward, gehersenspoeld, door een man beïnvloed, etc. :')
pi_181703926
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik snap je acceptatievraag niet, is er een alternatief voor politieke besluitvormingen die je niet bevallen dat jij praktisch wel ziet zitten?

Overigens geloof ik helemaal niets van de stelling dat 'we' steeds rechtser worden. Ik ben van mening dat +/- 30%-40% van de mensheid (iig in deze samenleving) hufter is en dat lijkt al tientallen jaren een statisch gegeven te zijn. Ik zie dat zeker geen meerderheid worden, temeer ook omdat rechtse mensen aantoonbaar dommer zijn dan linkse mensen en dus ook minder gebruik maken van hun stemrecht.

Je vroeg mij om een argument voor het immigratiebeleid en dat heb ik je gegeven. Het omgekeerde van een immigrant die hier z'n geluk vindt, namelijk een immigrant die hier de hufter uithangt vind ik geen argument tegen het immigratiebeleid. Het gaat mij namelijk om de positieve effecten. De negatieve effecten neem je erbij en probeer je zo goed mogelijk op te lossen. Bovendien zijn jouw cijfers (meer dan 90% is een hufter) natuurlijk volstrekt ridicuul en uit je duim gezogen.
Bekijk het je, ik heb je een kans gegeven normaal te doen al zie ik je hier al weken trollen en wat radicalen uitspraken doen. Ik ben hier snel klaar mee.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:07:25 #36
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181703933
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
Alsof links zijn betekent dat je per definitie een hardlinende knuffelaar bent die problemen negeert.

[..]

Dit is juist toonaangevend voor rechtse tokkies, die zien de wereld alleen in zwart/wit en kennen geen nuance.
Gast. Ik betrap mijzelf ook wel eens op dubbele standaarden. Maar niet in één en dezelfde post!
pi_181703944
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wel grappig, die linkse meisjes. Iedereen is racistisch voor het benoemen van problemen met bepaalde groepen, tot het hen een keer overkomt, dan is het geen racisme om het te benoemen.
Toch wil ze nog niet aan de oorzaak: dat door hun ouders, de moskee etc hun vanaf dag 1 geleerd wordt dat niet-moslima's vieze hoeren zijn. En dat is exact ook waarom ze zo doen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181703964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zou goed kunnen komen doordat vrouwen meer last hebben van de "multiculturele" samenleving. Een eigen negatieve ervaring weegt toch wat zwaarder dan het geroeptoeter van iemand die zijn wit rijk dorpje zelden uitkomt. Even een klein voorbeeldje:

Aafke Romeijn, toch een duidelijk uitgesproken linkse jongedame:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook hier gaat langzaam het licht aan, wil niet zeggen dat ze meteen "rechts" is maar de ze begint wel directer te worden in haar uitspraken. Daarbij rechts, links, het is allemaal een beetje achterhaalt. Links staat al jaren niet meer voor de idealen welke het eerst vertegenwoordigde, in dat gat is rechts dankbaar gesprongen. Je kan zo links zijn als de neten, maar kritiek hebben op het immigratiebeleid dan ben je in de ogen van vele media en linkse mensen al een rechtsextremist.
De hokjes liggen er al lang niet meer zo bij als tijdens de verzuiling. Bij het onderwijs vind ik het wel belangrijk dat scholieren de structuren te leren; je moet immers wel alle regels kennen om er kritisch naar te kunnen kijken.

Maar bewegingen in de tijd zijn helaas vrij dynamisch en niet alle details qua kritiek zijn heel precies in links of rechts in te delen.

Persoonlijk vind ik veel problemen vervangingen zijn van problemen die er altijd al geweest zijn. Maar de gemiddelde burger in ieder willekeurig land romantiseert juist het verleden en heeft sowieso een bepaalde standaardvrees voor het heden en de toekomst. Die had men toen ook al, maar men laat dat buiten beschouwing.

Ook omdat het medialandschap t.o.v. de jaren '80 en '90 gi-gantisch is gegroeid wordt er steeds minder op algemeen landelijk nieuws ingezet en wordt er steeds meer gezocht naar lokale menselijke verhalen in binnen en buitenland die een bepaalde emotionele trigger opleveren waarmee gescoord kan worden. Vroeger wist iemand uit Noord Nederland nauwelijks iets van
wat er zich lokaal in een wijk in Den Haag afspeelde. Nu is men met een microscoop op zoek, of tweet er iemand wat en gaat zoiets meteen over het net.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:09:57 #39
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bekijk het je, ik heb je een kans gegeven normaal te doen al zie ik je hier al weken trollen en wat radicalen uitspraken doen. Ik ben hier snel klaar mee.
..en doei maar weer. :W
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 5 september 2018 @ 14:10:55 #40
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181703986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Gast. Ik betrap mijzelf ook wel eens op dubbele standaarden. Maar niet in één en dezelfde post!
Ik ben persoonlijk nog nooit een PVV tokkie tegengekomen die genuanceerd kon nadenken. Jij wel?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181704004
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bekijk het je, ik heb je een kans gegeven normaal te doen al zie ik je hier al weken trollen en wat radicalen uitspraken doen. Ik ben hier snel klaar mee.
Ik ken trouwens 4 moslims die een perfecte voorbeeld zijn voor de maatschappij; 2 collega's en 2 oud-studiegenoten. Kun jij me nog 4 x 10 = 40 persoonlijke voorbeelden van slecht geïntegreerde moslims noemen. Alvast bedankt
  woensdag 5 september 2018 @ 14:12:39 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181704017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Van mij mag je, maar ik snap niet dat mensen zo krampachtig doen over vrouwen die wel voor die hoek kiezen. Alsof het blasfemie is om te stellen dat vrouwen niet allemaal pure links georiënteerde 'engeltjes' zijn. Nee als ze kiezen voor rechts populisme zijn ze verward, gehersenspoeld, door een man beïnvloed, etc. :')
Ik doe daar niet krampachtig over.

Ik stel enkel vast dat de boze, conservatieve, alt rechtse man die vrouwen ook nooit voor vol aan zal zien.

Het hele het is een truuk, ze volgen enkel de rechtse of linkse pik komt toch echt uit de conservatieve/alt rechts koker.

Want je neukt vrouwen rechts, anders soppen ze op klaver toch, andere redenen dat te doen als vrouw zijn er niet.
Kennis opgedaan dankzij fok!.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181704026
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wel grappig, die linkse meisjes. Iedereen is racistisch voor het benoemen van problemen met bepaalde groepen, tot het hen een keer overkomt, dan is het geen racisme om het te benoemen.
Is dat niet het grote probleem van de migratie/allochtonen/islam discussie? Ik heb dat vaker geschetst, was ik in een andere buurt geboren, in een ander (rijker) gezin dan was ik denkelijk niet rechts geweest. Dan had ik op een witte school gezeten, in een witte buurt. Dan waren de verhalen van Wilders ook dikke onzin in mijn ogen omdat Ali of Fatima die bij mij op school zaten wel degelijk fatsoenlijk waren en hun ouders werkten beiden hard. Maar de realiteit is dat ik niet in zo'n buurt geboren ben, dat ik in een arm gezin geboren ben en dus heb meegemaakt hoe groepen allochtonen zich kunnen gedragen, hoe ze de buurt domineren, mensen afpersen of overvallen. Als ik 100 confrontaties/problemen heb gehad in mijn leven zijn daarvan 99 toe te schrijven aan één bepaalde groep, dan is het toch normaal dat je meer naar rechts nijgt.

Zo'n meisjes zijn nog nooit geconfronteerd met de werkelijkheid, dat zijn vele mensen die links stemmen. Die zijn niet hoger opgeleid, niet slimmer of wat dan ook, dat zijn mensen die zich niet herkennen in de kritiek omdat ze het niet meemaken of ooit hebben meegemaakt en daar zit de problematiek. Ik ken redelijk wat mensen die ooit links waren, (op FOK lopen er ook enkelen rond) die na enkele jaren en meerdere confrontaties of problemen ook naar rechts zijn opgeschoven. Uiteindelijk schuift iedereen op naar rechts als we dit beleid blijven hanteren, misschien de echte die-hards niet, maar het wordt alleen maar erger en ik houd mijn hart vast voor Nederland en Europa als mensen maar blijven wegkijken.
pi_181704032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik ken trouwens 4 moslims die een perfecte voorbeeld zijn voor de maatschappij; 2 collega's en 2 oud-studiegenoten. Kun jij me nog 4 x 10 = 40 persoonlijke voorbeelden van slecht geïntegreerde moslims noemen. Alvast bedankt
Geen probleem:

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181704096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik ken trouwens 4 moslims die een perfecte voorbeeld zijn voor de maatschappij; 2 collega's en 2 oud-studiegenoten. Kun jij me nog 4 x 10 = 40 persoonlijke voorbeelden van slecht geïntegreerde moslims noemen. Alvast bedankt
Wat een achterlijke opmerkingen zijn dit toch altijd.

Ik ken ook alleen maar goed geintegreerde Moslims. Dat komt omdat ik Moslims tegenkom op werk en vroeger op de Uni. Noodzakelijkerwijs zijn die goed geintegreerd. Dat is echter geen willekeurige selectie. Zelfs als hypothetisch, 95% van de Moslims ongeintegreerd zouden zijn, zou ik alsnog alleen maar goed geintegreerde Moslims kennen.
pi_181704114
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:16 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat een achterlijke opmerkingen zijn dit toch altijd.

Ik ken ook alleen maar goed geintegreerde Moslims. Dat komt omdat ik Moslims tegenkom op werk en vroeger op de Uni. Noodzakelijkerwijs zijn die goed geintegreerd. Dat is echter geen willekeurige selectie. Zelfs als hypothetisch, 95% van de Moslims ongeintegreerd zouden zijn, zou ik alsnog alleen maar goed geintegreerde Moslims kennen.
Niet zo boos worden. Natuurlijk is het een achterlijke opmerking, maar ik wil gewoon van Jarvis horen dat hij er 40 persoonlijk kent die niet zijn geïntegreerd.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:17:35 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181704118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Is dat niet het grote probleem van de migratie/allochtonen/islam discussie? Ik heb dat vaker geschetst, was ik in een andere buurt geboren, in een ander (rijker) gezin dan was ik denkelijk niet rechts geweest. Dan had ik op een witte school gezeten, in een witte buurt. Dan waren de verhalen van Wilders ook dikke onzin in mijn ogen omdat Ali of Fatima die bij mij op school zaten wel degelijk fatsoenlijk waren en hun ouders werkten beiden hard. Maar de realiteit is dat ik niet in zo'n buurt geboren ben, dat ik in een arm gezin geboren ben en dus heb meegemaakt hoe groepen allochtonen zich kunnen gedragen, hoe ze de buurt domineren, mensen afpersen of overvallen. Als ik 100 confrontaties/problemen heb gehad in mijn leven zijn daarvan 99 toe te schrijven aan één bepaalde groep, dan is het toch normaal dat je meer naar rechts nijgt.

Zo'n meisjes zijn nog nooit geconfronteerd met de werkelijkheid, dat zijn vele mensen die links stemmen. Die zijn niet hoger opgeleid, niet slimmer of wat dan ook, dat zijn mensen die zich niet herkennen in de kritiek omdat ze het niet meemaken of ooit hebben meegemaakt en daar zit de problematiek. Ik ken redelijk wat mensen die ooit links waren, (op FOK lopen er ook enkelen rond) die na enkele jaren en meerdere confrontaties of problemen ook naar rechts zijn opgeschoven. Uiteindelijk schuift iedereen op naar rechts als we dit beleid blijven hanteren, misschien de echte die-hards niet, maar het wordt alleen maar erger en ik houd mijn hart vast voor Nederland en Europa als mensen maar blijven wegkijken.
Tuurlijk jongen, ik woon op de maan. Daar komen vrouwen en zeker links geaarde vrouwen vandaan. Die weten niets van het 'echte' leven en moeten geleid worden als de onwetende huisdiertjes die ze zijn.

Wat is het nou? Ben ik langharig tuig die aan de onderkant bungelt of ben ik een prinsesje in haar ivoren toren? Je bent je ervan bewust dat die 2 niet alleen elkaar tegenspreken, maar ook onzin zijn?

Beetje in de lijn van elke pvv stemmer is een tokkie?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181704182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:13 schreef HPLC het volgende:

[..]

Je kent ze alle 40 persoonlijk?
Ja. Net zo controleerbaar als die 4 van jou.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 14:21:22 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181704216
Die stompzinnige aannames van Jarvis. Prachtig.

Geboren en getogen in Stratum, het Woensel-West van de jaren 70/80.
Altijd ‘linksig’ geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181704223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja. Net zo controleerbaar als die 4 van jou.
Oei, val ik hier even door de mand
pi_181704247
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:21 schreef Copycat het volgende:
Die stompzinnige aannames van Jarvis. Prachtig.

Geboren en getogen in Stratum, het Woensel-West van de jaren 70/80.
Altijd ‘linksig’ geweest.
Je vraagt je toch af hoe het komt dat zo'n iemand het voor elkaar krijgt om al maandenlang te janken op een forum
pi_181704296
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:11 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik ken trouwens 4 moslims die een perfecte voorbeeld zijn voor de maatschappij; 2 collega's en 2 oud-studiegenoten. Kun jij me nog 4 x 10 = 40 persoonlijke voorbeelden van slecht geïntegreerde moslims noemen. Alvast bedankt
Geloof het of niet, ja dat kan ik makkelijk. Ik kom uit een buurt met voornamelijk allochtonen. In mijn jeugdjaren was het een groepje van 15-25 man. Lag een beetje aan de situatie, maar die hingen steeds bij elkaar, leeftijd als ik moet gokken tussen 8 en 25 jaar. Dat hing bij elkaar, dat was alleen al in mijn buurt, even ter voorstelling de achterbuurt waar ik woonde omhelsde toen ongeveer 4 tot 5 straten waarbij 2 straten "klein Marokko" was. Toen ik naar de middelbare ging kwam ik andere groepen tegen want de stad is wat groter dan de wijk waar ik in woonde en ook daar was het een groepje van ongeveer 20 personen die de dienst uitmaakte. Ik heb zelfs gezien hoe ze een lerares sloegen.

Ik ken ook enkele fatsoenlijke, maar het merendeel (en dan voornamelijk mannen) wat ik ken, waar ik mee in aanraking ben geweest was/is crimineel of heeft radicale haatgedachte over Nederland en haar inwoners. (Let op dit was in de jaren eind 80 en 90) Iedere dag hoorde ik hoe kut dit kaasjesland was met de witte mensen, spugen als je langsliep met je moeder, uitschelden van moeder en zusje. Er ging geen dag voorbij dat er geen problemen waren, en niet alleen met ons nee ook de andere buren hadden hier allemaal last van. En bij het bellen van de politie altijd de onschuld uithangen, "ik zweer, ik zweer", waar 25 jaar geleden al de termen "racisme" continue vielen als je ze aansprak. Hadden ze hun huiswerk niet af in de klas en kregen straf was het racisme, alles was racisme.

Hoe vaak heeft iemand al eens voor jou gestaan en je bedreigd met een wapen? Bij mij staat de teller op 4 inmiddels, allemaal in die wijk. In een wijk waar bijna geen allochtonen wonen (nja tot enkele jaren geleden) nog nergens last van gehad? Hoe vaak ben jij moeten vluchten naar een andere stad/dorp bij familie omdat je een aanvaring had gehad met Marokkanen waar de politie pas kon ingrijpen als het te laat was terwijl je met de dood bedreigd werd door de complete Marokkaanse gemeenschap in de buurt? Aangezien links mensen het zo fijn vinden een excuses te zoeken waarom sommige mensen niet functioneren in de maatschappij wil ik er nog bij melden dat ik op dat moment 7 jaar was. Vertel eens even wat zoiets doet met een 7-jarige?

Ik kan er een boek over schrijven maar voor mij was het 18 jaar een grote hel in die buurt, en mij interesseert het niet hoeveel goede er rondlopen, elke medaille heeft een andere kant en de ellende wat ik en anderen hebben meegemaakt mag nooit of te nimmer onder het tapijt geschoven worden omdat er ook enkele goede zijn. Ruim de rotzooi met al dat crimineel tuig op en dan zie ik misschien ook weer eens wat meer goede lopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 05-09-2018 14:36:34 ]
  woensdag 5 september 2018 @ 14:23:58 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181704298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef HPLC het volgende:

Je vraagt je toch af hoe het komt dat zo'n iemand het voor elkaar krijgt om al maandenlang te janken op een forum
Het mooiste vind ik nog dat 99,9% van al zijn klaagzangen het zgn ongefundeerd geklaag van anderen betreft. Dan zit je wel erg diep in je slachtofferrol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 september 2018 @ 14:24:53 #55
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181704324
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:20 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja.
Hoe heten ze dan en waar ken je van?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181704390
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:24 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoe heten ze dan en waar ken je van?
Farid
Rachid
Mohammed
Guzel
Toczel
van Baarle
van Doorn
Firat
Mehmet
Mustafa
Ahmet
Ali
Hüseyin
Hasan
Ibrahim
İsmail
Osman
Yusuf
Abbas
Abdullah
Abidin
Bagatur
Baghadur
Baghatur
Bahadir
Bahri
Bahtiyar
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 14:27:48 #57
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181704392
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef HPLC het volgende:

[..]

Je vraagt je toch af hoe het komt dat zo'n iemand het voor elkaar krijgt om al maandenlang te janken op een forum
Het antwoord daarop is dat tegenwoordig een flink gedeelte van de moderators net zo dom en rechts is en dergelijke figuren graag stimuleert hier op Fok!
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 5 september 2018 @ 14:28:34 #58
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181704411
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:27 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Farid
Rachid
Mohammed
Guzel
Toczel
van Baarle
van Doorn
Firat
Mehmet
Mustafa
Ahmet
Ali
Hüseyin
Hasan
Ibrahim
İsmail
Osman
Yusuf
Abbas
Abdullah
Abidin
Bagatur
Baghadur
Baghatur
Bahadir
Bahri
Bahtiyar
"En waar ken je ze van?"
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181704412
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

"En waar ken je ze van?"
De straat.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181704414
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:21 schreef Copycat het volgende:
Die stompzinnige aannames van Jarvis. Prachtig.

Geboren en getogen in Stratum, het Woensel-West van de jaren 70/80.
Altijd ‘linksig’ geweest.
Maar gezien ik jou al meermaals rotopmerkingen heb zien maken over "witjes" zoals je ons noemt weet ik niet wat ik over jou moet denken. Een typetje haat Sylvana, een liegende moslima die haar ideologie en geloofsgenoten beschermd of toch gewoon een naïef links meisje met een identiteitscrisis. Wat ik in ieder geval zeker weet is dat ik jou even serieus neem als een nazi die roept dat Hitler niet zo slecht voor de Joden was.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:29:01 #61
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181704419
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

De straat.
Welke straat precies?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181704423
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:29 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Welke straat precies?
Hoofdzakelijk Beijerlandselaan.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 14:29:20 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181704426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Maar gezien ik jou al meermaals rotopmerkingen heb zien maken over "witjes" zoals je ons noemt
Vertel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181704453
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar gezien ik jou al meermaals rotopmerkingen heb zien maken over "witjes" zoals je ons noemt weet ik niet wat ik over jou moet denken. Een typetje haat Sylvana, een liegende moslima die haar ideologie en geloofsgenoten beschermd of toch gewoon een naïef links meisje met een identiteitscrisis. Wat ik in ieder geval zeker weet is dat ik jou even serieus neem als een nazi die roept dat Hitler niet zo slecht voor de Joden was.
Eenzaam kattenvrouwtje dat echt eens letterlijk heeft gezegd dat haar straat met 'zoveel prachtige culturen' (oude teringwijk vol Turken en Marocs en belwinkels) veeeeeeeeeeel fijner was dan een goede buurt want die was 'te blank'. Typisch zelfhatertje.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 14:31:17 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181704467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:30 schreef De_Onnoembare het volgende:

Eenzaam kattenvrouwtje dat echt eens letterlijk heeft gezegd dat haar straat met 'zoveel prachtige culturen' (oude teringwijk vol Turken en Marocs en belwinkels) veeeeeeeeeeel fijner was dan een goede buurt want die was 'te blank'. Typisch zelfhatertje.
Vertel!

En waar zit die belwinkel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 september 2018 @ 14:31:37 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181704476
En ik heb liever een hond dan kat als huisdier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181704485
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel!

En waar zit die belwinkel?
Ach kindje dat is jaaaaren geleden. Ik ga dat echt niet meer opzoeken hoor.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 14:32:20 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181704493
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

Ach kindje dat is jaaaaren geleden. Ik ga dat echt niet meer opzoeken hoor.
Uhuh.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 september 2018 @ 14:32:48 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181704506
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel!
Daar sta je bekend om, dat weet iedereen! Een quote zoeken is echt niet nodig, jeweets ofzo!


Zucht.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:34:30 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181704549
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Daar sta je bekend om, dat weet iedereen! Een quote zoeken is echt niet nodig, jeweets ofzo!

Zucht.
Oh ja. Mijn hoofddoek zat waarschijnlijk te strak over mijn afro.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 september 2018 @ 14:35:03 #71
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181704558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Geloof het of niet, ja dat kan ik makkelijk. Ik kom uit een buurt met voornamelijk allochtonen. In mijn jeugdjaren was het een groepje van 15-25 man. Lag een beetje aan de situatie, maar die hingen steeds bij elkaar, leeftijd als ik moet gokken tussen 8 en 25 jaar. Dat hing bij elkaar, dat was alleen al in mijn buurt, even ter voorstelling de achterbuurt waar ik woonde omhelsde toen ongeveer 4 tot 5 straten waarbij 2 straten "klein Marokko" was. Toen ik naar de middelbare ging kwam ik andere groepen tegen want de stad is wat groter dan de wijk waar ik in woonde en ook daar was het een groepje van ongeveer 20 personen die de dienst uitmaakte. Ik heb zelf gezien hoe ze een lerares sloegen.

Ik ken ook enkele fatsoenlijke, maar het merendeel (en dan voornamelijk mannen) wat ik ken, waar ik mee in aanraking ben geweest was/is crimineel of heeft radicale haatgedachte over Nederland en haar inwoners. Iedere dag hoorde ik hoe kut dit kaasjesland was met de witte mensen, spugen als je langsliep met je moeder, uitschelden van moeder en zusje. Er ging geen dag voorbij dat er geen problemen waren, en niet alleen met ons nee ook de andere buren hadden hier allemaal last van. En bij het bellen van de politie altijd de onschuld uithangen, "ik zweer, ik zweer", waar 25 jaar geleden al de termen "racisme" continue vielen als je ze aansprak. Hadden ze hun huiswerk niet af in de klas en kregen straf was het racisme, alles wat racisme.

25 jaar geleden werd er nog discriminatie geroepen. Racisme is pas van de laatste jaren omdat inmiddels niemand het eeuwige discriminatie roepen nog serieus neemt.
Voor de rest geloof ik wel dat je gelijk hebt. Heb vroeger tijdelijk in een flat moeten wonen waar veel allochtonen woonden en dat waren niet echt van die fijne mensen. Er waren vast ook wel paar fatsoenlijke tussen maar die hielden zich angstvallig op de achtergrond.
Niet zo vreemd want de oorspronkelijke gastarbeiders behoorden in hun eigen land ook tot de laagste van t laagste. Dus wat kun je van hun nazaten verwachten ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181704566
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja. Mijn hoofddoek zat waarschijnlijk te strak over mijn afro.
Nee dat was je slobbertrui. Maar je hebt echt echt gezegd, want zo'n wijk was maar 'saaaaaaai'.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 14:36:39 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181704587
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:35 schreef De_Onnoembare het volgende:

Nee dat was je slobbertrui. Maar je hebt echt echt gezegd, want zo'n wijk was maar 'saaaaaaai'.
Echt, echt? Nou, dan zul je wel gelijk hebben. En moet ik toch eens beter kijken voor die belwinkel.
En slobbertruien zijn voor de winter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181705152
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:53 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat geldt voor een hele kleine groep en dan nog is er van die kleine groep maar een nogmaals hele kleine groep die ook daadwerkelijk voor problemen zorgt.
Gaan we echt deze plaat weer afdraaien? Dit is al meermaals onjuist gebleken:
https://nos.nl/artikel/22(...)-aan-hun-geloof.html
https://www.volkskrant.nl(...)-de-moskee~b7d8d585/
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a72dd582/
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181705181
quote:
quote:
Alleen de seculiere (nauwelijks praktiserende) moslims kijken positief naar onze samenleving, meldt het onderzoek. Zij zijn het meest progressief in hun opvattingen, hebben het vaakst betaald werk, voelen zich verbonden met Nederland, en hebben relatief veel sociale contacten buiten de herkomstgroep. Alleen is deze groep maar heel klein: slechts 7 procent van de Turkse en 2 procent van de Marokkaanse moslims.
_O-
pi_181705207
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik doe daar niet krampachtig over.

Ik stel enkel vast dat de boze, conservatieve, alt rechtse man die vrouwen ook nooit voor vol aan zal zien.

Het hele het is een truuk, ze volgen enkel de rechtse of linkse pik komt toch echt uit de conservatieve/alt rechts koker.

Want je neukt vrouwen rechts, anders soppen ze op klaver toch, andere redenen dat te doen als vrouw zijn er niet.
Kennis opgedaan dankzij fok!.
Kun je mij uitleggen wat de Friedrich Ebert Stiftung, nota bene gelieerd aan de SPD, te maken heeft met alt-right of Klaver?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181705580
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Dat geldt voor een hele kleine groep en dan nog is er van die kleine groep maar een nogmaals hele kleine groep die ook daadwerkelijk voor problemen zorgt.
Hoi Judith!
pi_181705599
Rechtse vrouwen :@
pi_181705675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:53 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat geldt voor een hele kleine groep en dan nog is er van die kleine groep maar een nogmaals hele kleine groep die ook daadwerkelijk voor problemen zorgt.
54% van de Marokkaanse jongens heeft voor zijn 23e een (geregistreerd) misdrijf gepleegd (2010). Het werkelijke percentage zal nog een stukje hoger liggen.

Het is dus niet echt een hele kleine groep die voor problemen zorgt.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:45:07 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181705900
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:36 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

54% van de Marokkaanse jongens heeft voor zijn 23e een (geregistreerd) misdrijf gepleegd (2010). Het werkelijke percentage zal nog een stukje hoger liggen.

Het is dus niet echt een hele kleine groep die voor problemen zorgt.
Oef, 20% van de autochtone jeugd die met name vernielt en de openbare orde verstoort. Dat is een gigantische groep :r Dan toch liever een Marokkaan die af en toe eens een mars pikt uit de winkel dan zo'n lompe dronken Hollander die hele bushokjes de tyfus in trapt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181705968
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Oef, 20% van de autochtone jeugd die met name vernielt en de openbare orde verstoort. Dat is een gigantische groep :r Dan toch liever een Marokkaan die af en toe eens een mars pikt uit de winkel dan zo'n lompe dronken Hollander die hele bushokjes de tyfus in trapt.
Leuke act weer _O_
pi_181706030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Oef, 20% van de autochtone jeugd die met name vernielt en de openbare orde verstoort. Dat is een gigantische groep :r Dan toch liever een Marokkaan die af en toe eens een mars pikt uit de winkel dan zo'n lompe dronken Hollander die hele bushokjes de tyfus in trapt.
Ah wat lief zo'n jongen die af en toe een Mars pikt. De middenstand kan opgelucht ademhalen en een doosje marsen voor hen klaarzetten

En de lompe Hollanders drinken te veel, dat doen Marokkanen natuurlijk nooit want die zijn islam
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:53:47 #83
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181706127
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:36 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

54% van de Marokkaanse jongens heeft voor zijn 23e een (geregistreerd) misdrijf gepleegd (2010). Het werkelijke percentage zal nog een stukje hoger liggen.

Het is dus niet echt een hele kleine groep die voor problemen zorgt.
En? Er zijn meer immigranten dan alleen maar jonge jongens. En zoals gezegd: los problemen op ipv janken dat de grenzen dicht moeten.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181706270
Haalt iemand hier eigenlijk nog iets uit? Deze discussies? Boosrechts, goedpraat moslims, naief links meisje, torentje die wat onbegrijpelijks er doorheen gooit, Dven die ik weet niet wat voor lolletje heeft.

Zijn er nog mensen die dit allemaal lezen en het gevoel hebben dat ze een nieuw gesprek hebben gelezen?
pi_181706278
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:34 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee hoor. Mensen zijn prima in staat om dusdanig te integreren in dit land dat ze probleemloos kunnen samenleven.
Een deel wel en een deel niet.

Mee eens?
pi_181706326
Eerlijk is eerlijk, ik ben altijd bezorgd om vrouwen met veel politieke macht. Het is omdat die moedergevoelens op een gegeven moment de overhand krijgen en ze daarna de hele wereld uitnodigen met alle consequenties van dien. Ik ga daar niet over liegen.
  woensdag 5 september 2018 @ 16:03:36 #87
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181706330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:01 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Een deel wel en een deel niet.

Mee eens?
Mja, weet ik niet. Ik denk dat in principe bijna iedereen wel de capaciteit heeft om te integreren.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181706343
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Oef, 20% van de autochtone jeugd die met name vernielt en de openbare orde verstoort. Dat is een gigantische groep :r Dan toch liever een Marokkaan die af en toe eens een mars pikt uit de winkel dan zo'n lompe dronken Hollander die hele bushokjes de tyfus in trapt.
Liever geen van beide.

En daarom zeker geen nieuwe import van marsen jattende Marokkanen.
  woensdag 5 september 2018 @ 16:04:17 #89
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181706348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:03 schreef Jellereppe het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik ben altijd bezorgd om vrouwen met veel politieke macht. Het is omdat die moedergevoelens op een gegeven moment de overhand krijgen en ze daarna de hele wereld uitnodigen met alle consequenties van dien. Ik ga daar niet over liegen.
Okay, Ingrid.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181706398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:03 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mja, weet ik niet. Ik denk dat in principe bijna iedereen wel de capaciteit heeft om te integreren.
De cijfers tonen (helaas) een ander beeld.
  woensdag 5 september 2018 @ 16:07:01 #91
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181706417
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:06 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De cijfers tonen (helaas) een ander beeld.
Nee hoor, de cijfers tonen aan wie er (al) is geïntegreerd en wie niet. Ze zeggen niets over de capaciteiten om te integreren.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181706582
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:07 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee hoor, de cijfers tonen aan wie er (al) is geïntegreerd en wie niet. Ze zeggen niets over de capaciteiten om te integreren.
Het ontbreken van de capaciteit en de wil om te integreren van bepaalde mensen in dit land is een aangetoonde realiteit.

Je ogen daarvoor sluiten lijkt me geen wijs / intelligent plan.
pi_181706737
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Oef, 20% van de autochtone jeugd die met name vernielt en de openbare orde verstoort. Dat is een gigantische groep :r Dan toch liever een Marokkaan die af en toe eens een mars pikt uit de winkel dan zo'n lompe dronken Hollander die hele bushokjes de tyfus in trapt.
:')
Echt. Dit volk. Deze extreem debiele beredeneringen :')
Jullie verdienen het gewoon.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181706764
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:49 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ah wat lief zo'n jongen die af en toe een Mars pikt. De middenstand kan opgelucht ademhalen en een doosje marsen voor hen klaarzetten

En de lompe Hollanders drinken te veel, dat doen Marokkanen natuurlijk nooit want die zijn islam
Iedereen steelt toch wel eens een tasje? _O_

Aldus orakel Dven.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181706781
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:04 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Okay, Ingrid.
Helaas, hij is een Marokkaan. Je bent toch niet xenofoob of zo? RESPECTEER ZIJN CULTUUR!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 16:27:38 #96
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181706856
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:14 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Het ontbreken van de capaciteit en de wil om te integreren van bepaalde mensen in dit land is een aangetoonde realiteit.

Je ogen daarvoor sluiten lijkt me geen wijs / intelligent plan.
Mooi verzonnen, Geert.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 5 september 2018 @ 16:28:12 #97
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181706865
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Helaas, hij is een Marokkaan. Je bent toch niet xenofoob of zo? RESPECTEER ZIJN CULTUUR!
Okay, Henk.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181706892
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Okay, Henk.
Bedankt, Vlinder.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 16:51:05 #99
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181707320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Oef, 20% van de autochtone jeugd die met name vernielt en de openbare orde verstoort. Dat is een gigantische groep :r Dan toch liever een Marokkaan die af en toe eens een mars pikt uit de winkel dan zo'n lompe dronken Hollander die hele bushokjes de tyfus in trapt.
HAHAHAHAHA OH MAN _O- _O- _O- Je moet hier een sketch van maken. Prachtige alternatieve realiteit.

Tip: je wordt tot de autochtonen gerekend wanneer beide ouders in Nederland zijn geboren, ongeacht het land waar iemand zelf is geboren. Dus dat hoeven zeker geen roomblanke ''Hollanders'' te zijn.
pi_181707634
Wel mooi dat er genoemd wordt dat het voornamelijk voor meer sociale zekerheid is en alle boosrechtse figuren hier beweren dat ze buitenlanders zat zijn.
pi_181707712
Eerst massaal links stemmen en dan ineens rechts stemmen. :')

Hoe bedoel je ik wil chaos creëren. :')
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 17:09:49 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181707771
als het in POL niet kan dan kan het in NWS ook niet

zeker niet op deze manier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')