abonnement Unibet Coolblue
pi_181702430
Even de mening van wat Fokkers hier weten >:)

Mijn vrouw en ik hebben een dochter van 21 jaar. Ze heeft een vriend van 28 jaar. Ze gingen proberen samen te wonen in zijn koophuis maar dat liep spaak. Teveel ruzie en een knipperlichtrelatie.

In de tijd dat ze even daar woonde/logeerde hadden ze samen 2 honden erbij genomen terwijl ik nog zei van niet doen. Je kan er niet voor zorgen. Totaal dus 3 Chihuahua's. Slecht luisteren naar advies van mij.

In ieder geval woont ze dus weer thuis met 3 honden en 2 vogels. Maar haar vriend slaapt nu 5 dagen in de week bij ons en is 7 dagen per week op visite. We krijgen als ouder hier verschrikkelijke ergernissen van. Onze dochter ruimt alleen haar slaapkamer op en meer niet. De honden moet mijn vrouw op passen als ze werkt. Mijn dochter heeft rond de 1200 euro schoon in de maand. Weigert kostgeld te betalen en weigert ook de serre te stofzuigen en te dweilen met al die hondenharen en rotzooi van die 2 vogels.

We hebben al ruzie gehad maar ze luisteren niet. Ik vind het zwaar vervelend worden dat haar vriend iedere dag bij ons is terwijl hij een eigen koophuis heeft. Mijn dochter weigert daar te slapen of paar avonden in de week daar te gaan zitten. Mijn vrouw en ik zitten niet meer lekker in ons huis.

Welke stappen kun je nu nog meer nemen? De hel laten uitbreken?
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_181702460
KLB lijkt me niet het juiste subforum.


ps het is gvd jullie huis, laat je niet zo commanderen.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 12:52:03 ]
pi_181702482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:51 schreef Handleiding het volgende:
KLB lijkt me niet het juiste subforum.
Ik klaag toch :)
Anders maar verplaatsen.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_181702518
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:51 schreef Handleiding het volgende:
KLB lijkt me niet het juiste subforum.

ps het is gvd jullie huis, laat je niet zo commanderen.
Dat is het hem juist. Ze commanderen niet maar doen het gewoon. Als we er wat van zeggen dan zijn we zeikouders en mensenschuw zegt ze dan. Gewoon geen besef hebben wat de ouders voelen.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 september 2018 @ 12:54:58 #5
22592 crew  Ole
pi_181702531
Wijs haar even aan waar de deur is. Met dieren en al er uit en nieuw slot plaatsten. :l
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_181702545
Ik zou iets van ¤500 per maand vragen voor een schoonmaakster/hondenuitlater en extra kosten.
pi_181702563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:54 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Ze commanderen niet maar doen het gewoon. Als we er wat van zeggen dan zijn we zeikouders en mensenschuw zegt ze dan. Gewoon geen besef hebben wat de ouders voelen.
vreemde relatie. Praat er gewoon over. Zoals je nu hier doet.
pi_181702566
_O-
pi_181702578
Ik schuif hem even door naar R&P :7
pi_181702584
Dieren naar het asiel brengen, inboedel van haar slaapkamer verkopen op marktplaats, sloten vervangen. Dan snapt ze de hint wel.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:01:06 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181702651
Is dit serieus? Waarom laat je zo over je heen lopen? Zet de deur open, zet haar zooi buiten met een briefje 'succes ermee' en vervang de sloten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181702696
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:56 schreef Handleiding het volgende:

[..]

vreemde relatie. Praat er gewoon over. Zoals je nu hier doet.
Al gedaan. Werkt niet. Al meerdere malen aangegeven dat we het verschrikkelijk zat worden om iedere dag haar vriend op visite te hebben en 5 dagen in de week slapen hier. Ook het verhaal over kostgeld komt er maar niet in. Ze eet mee, ze gebruikt gas, water en licht. Aangezien ze zelf een salaris heeft kan ze best zelf wat boodschapjes doen. Niet dus. Al zoveel keer gezegd dat ze de serre moet opruimen met al die beesten. Iedere dag een bende. Mijn vrouw/haar moeder heeft 2 versleten rugwervels. Die heeft continue pijn in haar kuit vanwege de zenuwbeknelling. Is in behandeling bij een kliniek. Heeft onze dochter schijt aan want dan zegt ze je lijkt wel een oude vrouw.................

Dus ik als man begin aardig te koken..........
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:07:57 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181702795
Normaal zou ik niet zo streng zijn in dit soort situaties. Kostgeld vind ik bijvoorbeeld grote onzin. Alleen een beetje bijspringen met eten hoort voldoende te zijn lijkt me.

Maar deze situatie is wel erg bizar.
Wat zeggen ze tegen jullie als je zegt dat hij naar zijn eigen huis moet gaan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181702799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:54 schreef Ole het volgende:
Wijs haar even aan waar de deur is. Met dieren en al er uit en nieuw slot plaatsten. :l
Dit idd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 september 2018 @ 13:09:36 #15
163650 Greys
pi_181702829
Maar dit is diezelfde vriend, die een koophuis heeft? Of lees ik het nou verkeerd? Dus daar konden ze niet zijn zonder ruzie maar onder jullie dak wel? En wie zit er nu in zijn koophuis dan, niemand? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 13:10:47 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181702853
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:03 schreef Draconian het volgende:

[..]

Al gedaan. Werkt niet. Al meerdere malen aangegeven dat we het verschrikkelijk zat worden om iedere dag haar vriend op visite te hebben en 5 dagen in de week slapen hier. Ook het verhaal over kostgeld komt er maar niet in. Ze eet mee, ze gebruikt gas, water en licht. Aangezien ze zelf een salaris heeft kan ze best zelf wat boodschapjes doen. Niet dus. Al zoveel keer gezegd dat ze de serre moet opruimen met al die beesten. Iedere dag een bende. Mijn vrouw/haar moeder heeft 2 versleten rugwervels. Die heeft continue pijn in haar kuit vanwege de zenuwbeknelling. Is in behandeling bij een kliniek. Heeft onze dochter schijt aan want dan zegt ze je lijkt wel een oude vrouw.................

Dus ik als man begin aardig te koken..........
Wat ik niet snap is dat jouw dochter van 21 de dienst uit maakt bij jullie thuis. Ze 'luistert gewoon niet'. Wtf is dat? Jouw huis, jouw regels, als het haar niet zint kan ze het met haar 1200 euro in de maand zelf doen.

Niet praten, dat heb je genoeg gedaan, boeltje aanpakken, en buiten flikkeren. Je laat je piepelen en ze weet dat ze ermee weg komt, daarom doet ze dat ook. Die vent van d'r kun je ook gewoon buiten zetten. Is je kind niet. Dan zal zij gaan steigeren, nou, dan kan ze er direct achteraan.

Kom op zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 5 september 2018 @ 13:11:44 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181702870
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:09 schreef Greys het volgende:
Maar dit is diezelfde vriend, die een koophuis heeft? Of lees ik het nou verkeerd? Dus daar konden ze niet zijn zonder ruzie maar onder jullie dak wel? En wie zit er nu in zijn koophuis dan, niemand? _O-
Ja bizar dit.
Dochter lijkt me geen probleem, want je hoort je kinderen altijd te steunen. Maar waarom laten ze dat aanhangsel 5-7 dagen in huis wonen, terwijl hij een eigen huis heeft? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181702873
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:03 schreef Draconian het volgende:

[..]

Al gedaan. Werkt niet. Al meerdere malen aangegeven dat we het verschrikkelijk zat worden om iedere dag haar vriend op visite te hebben en 5 dagen in de week slapen hier. Ook het verhaal over kostgeld komt er maar niet in. Ze eet mee, ze gebruikt gas, water en licht. Aangezien ze zelf een salaris heeft kan ze best zelf wat boodschapjes doen. Niet dus. Al zoveel keer gezegd dat ze de serre moet opruimen met al die beesten. Iedere dag een bende. Mijn vrouw/haar moeder heeft 2 versleten rugwervels. Die heeft continue pijn in haar kuit vanwege de zenuwbeknelling. Is in behandeling bij een kliniek. Heeft onze dochter schijt aan want dan zegt ze je lijkt wel een oude vrouw.................

Dus ik als man begin aardig te koken..........
dan stuur je dr weg.
pi_181702911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:07 schreef Harvest89 het volgende:
Normaal zou ik niet zo streng zijn in dit soort situaties. Kostgeld vind ik bijvoorbeeld grote onzin. Alleen een beetje bijspringen met eten hoort voldoende te zijn lijkt me.

Maar deze situatie is wel erg bizar.
Wat zeggen ze tegen jullie als je zegt dat hij naar zijn eigen huis moet gaan?
Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_181702916
Als eerste lijkt het me overduidelijk dat er in de eerdere opvoeding iets niet goed is gegaan. Mijn eerste ingeving: enigs kind en verwend. Daar doe je nu niks meer aan.
Het enige wat je kunt doen is om de situatie eens rustig uit te leggen op het moment dat ze alleen thuis is. Zal waarschijnlijk wel op ruzie uitdraaien maar stel gewoon een paar keiharde eisen.
“Jullie wilden 3 honden? Zorg er zelf maar voor en anders gaan ze weg”. “Hij heeft een eigen huis, je mag best thuis slapen maar schoonzoon slaapt hier maximaal 1 keer per week”. “¤200 kostgeld is heel normaal, niet betalen betekent geen eten en schone was.

Je halfzachte aanpak werkt schijnbaar niet dus tijd voor “drastische” maatregelen. Zo drastisch is het eigenlijk niet eens, gewoon heel normaal. Als je haar altijd verwend hebt of nooit fatsoenlijk hebt gecommuniceerd komt het echter wel wat drastisch over.

Even door de zure appel bijten en voor jezelf opkomen.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:14:17 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181702923
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Ze heeft jullie goed gedresseerd ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181702924
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:09 schreef Greys het volgende:
Maar dit is diezelfde vriend, die een koophuis heeft? Of lees ik het nou verkeerd? Dus daar konden ze niet zijn zonder ruzie maar onder jullie dak wel? En wie zit er nu in zijn koophuis dan, niemand? _O-
Zelfde vriend ja. Er zit niemand in dat huis nee. Alleen weekends slaap hij daar. Vrijdagnacht en zaterdagnacht.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 september 2018 @ 13:14:47 #23
163650 Greys
pi_181702934
Ja kom op zeg, als ze de hele week bij jullie samen kunnen zijn dan kunnen ze dat ook in zijn eigen huis. Huppekee, kiezen of delen.
Dus je vertelt je dochter dat zij altijd welkom is want ze is je kind en je houdt van haar, maar haar vriend kan ze bezoeken in ZIJN huis. En geef haar gewoon geen eten tot ze meebetaalt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181702955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Jezus man, je bent de ouder in deze relatie. Accepteer dat ze over jullie de baas is, of grijp in, en gooi op zijn minst hem eruit (idealiter allebei).

Ze is 21, niet 12.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 13:16:01 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181702962
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Ahh, de 21-jarige-versie van emotionele manipulatie. Je wil teveel praten en begrip tonen en terug krijgen.

Ze is 21. Ze is niet mentaal 21, zo lijkt het. Jouw huis, jouw regels. Kun je opvolgen, en anders zoek je het maar ergens anders, en dat moet je dan opvolgen met actie, want als je dat niet doet zijn dat alleen maar loze woorden.

Ik praat niet meer dan weet je dat :') Prima meid, ga je dat lekker in zijn huis doen, of onder een brug, of waar dan ook, maar niet hier. En dat niet zeggen, maar gewoon dr zooi buiten zetten. Ze bindt echt wel in.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181702981
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
ze lijkt wel 13 ofzo ;(
pi_181702984
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Ze heeft het goed voor elkaar ^O^

Als je ook maar iets van ballen hebt, gooi je hem de deur uit en als zij begint te miepen, haar er achteraan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181703030
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:14 schreef Greys het volgende:
Ja kom op zeg, als ze de hele week bij jullie samen kunnen zijn dan kunnen ze dat ook in zijn eigen huis. Huppekee, kiezen of delen.
Dus je vertelt je dochter dat zij altijd welkom is want ze is je kind en je houdt van haar, maar haar vriend kan ze bezoeken in ZIJN huis. En geef haar gewoon geen eten tot ze meebetaalt.
Dit wilde ik toevallig vanaf vandaag gaan doen. Geen eten meer voor haar. Mijn schoonzoon zal ik straks ook even inlichten dat hij niet meer welkom is om te slapen. 1 a 2x per week misschien. Niet meer.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:19:06 #29
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181703036
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Oke, wat een lieve dochter...

Waar je als eerste voor moet zorgen is dat die mafketel naar zijn eigen huis gaat en ook daar blijft. Als dochter daar een probleem mee heeft dan gaat ze maar even daarheen.

Maak gewoon aan je dochter duidelijk dat ze welkom is, maar dat die vriend weg moet.
Als vriend eenmaal weg is, kun je rustig met dochter in gesprek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181703045
Waarom laten jullie als ouders zoveel over je heen lopen?

Je mag best wel wat eisen, en als ze er geen gehoor aan geven, mag je met de gevolgen komen.

Waarom vermijden jullie een conflict met haar, waarom nemen jullie geen maatregelen, waarom staan jullie dit allemaal toe?
pi_181703063
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:18 schreef Draconian het volgende:
Mijn schoonzoon zal ik straks ook even inlichten dat hij niet meer welkom is om te slapen. 1 a 2x per week misschien. Niet meer.
Jezelf onderuit halen in 2 zinnen. _O-
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 september 2018 @ 13:20:21 #32
163650 Greys
pi_181703074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Je bent geen hotel. Gewoon op vriendelijke maar vastberaden toon tegen die vriend/vent zeggen dat hij naar z'n eigen huis moet en dat zij hem daar kan bezoeken. En als hij echt moeilijk gaat doen en weigert dan bel je de politie of ze hem even kunnen komen helpen vertrekken. Het is JOUW huis. Het is JOUW vrouw die haar eigen huis uit vlucht om rust te hebben. Echt, hup, doe iets.
En je dochter leg je even fijntjes uit dat zij altijd welkom is maar dat je geen hotel bent. Dus bijdragen of anders lekker naar hem gaan. "Je mag nu kiezen". Punt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 september 2018 @ 13:20:46 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181703082
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:18 schreef Draconian het volgende:
Mijn schoonzoon zal ik straks ook even inlichten dat hij niet meer welkom is om te slapen. 1 a 2x per week misschien. Niet meer.
Wat dacht je van 0x?
Hoogstens 1x om de zoveel weken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Redactie Frontpage woensdag 5 september 2018 @ 13:20:56 #34
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181703086
Als dit mijn dochter was had ik haar al lang buiten gezet en de sloten vervangen. Het moet niet gekker worden. Dit is ook geen puberaal gedrag meer - daarvoor is ze te oud - het lijkt meer op manipulatief gedrag van een verwend zuur mens.

Jij bent de baas in je huis, niet je dochter. Wanneer er zo respectloos naar ouders gedaan wordt zoekt ze het zelf maar uit met haar 1200 euro per maand, optyfen. Ik betaalde altijd een flink percentage van mijn inkomen aan kostgeld toen ik nog thuis woonde (was maar een jaar). Dat is niet anders dan fatsoenlijk richting de mensen die jaren lang bakken met geld aan mij hebben uitgegeven.

En dan begin ik nog niet eens over die bloedzuiger van een vriend van haar. Die zou je gewoon niet meer binnen moeten laten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181703094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:18 schreef Draconian het volgende:
1 a 2x per week misschien.
Ik weet niet hoe je dit irl aanpakt maar met zo’n vage grens is “misschien 1 á 2 keer per week” al gauw 3 á 4 keer per week.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 september 2018 @ 13:22:03 #36
163650 Greys
pi_181703106
Arme hondjes :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181703108
Gewoon vanavond tijdens het eten zeggen dat dit de laatste keer is dat jullie voor haar hebben gekookt en dat ze voortaan haar eigen was moet doen. Haar vogels moeten op haar kamer wonen. Haar vriend is 1 of 2 nachten in de week welkom en op zondag willen jullie graag weten op welke nachten hij komende week blijft slapen. Je kunt haar inschrijfformulieren voor de woningbouwvereniging geven.
Spoilers!
pi_181703133
Ook even het televisiesignaal naar haar kamer afkoppelen en het wifi-wachtwoord wijzigen en niet aan haar geven.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181703153
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:22 schreef Greys het volgende:
Arme hondjes :{
Ja -O- Waarschijnlijk van de broodfok en in huis gehaald door een of ander verwend wijf dat niks met ze doet, weet niet wie nou eigenlijk het échte baasje is, niet gewenst ;(
Tap tap tap
pi_181703172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja -O- Waarschijnlijk van de broodfok en in huis gehaald door een of ander verwend wijf dat niks met ze doet, weet niet wie nou eigenlijk het échte baasje is, niet gewenst ;(
Zou ze ze wel uitlaten of moeten pa en ma dit ook doen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181703184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zou ze ze wel uitlaten of moeten pa en ma dit ook doen?
Denk dat pa en ma dat wel doen.
Tap tap tap
pi_181703190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zou ze ze wel uitlaten of moeten pa en ma dit ook doen?
Wat is jouw eerste ingeving? :D
  woensdag 5 september 2018 @ 13:27:34 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181703197
Wil wel even zeggen dat ik kostgeld echt belachelijk vind.
Alleen af en toe bijspringen met boodschappen vind ik meer dan genoeg.
Als je moeilijk gaat doen omdat je bloedeigen kind bij je inwoont dan had je maar niet aan kinderen moeten beginnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 13:28:20 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181703212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
Wil wel even zeggen dat ik kostgeld echt belachelijk vind.
Alleen af en toe bijspringen met boodschappen vind ik meer dan genoeg.
Als je moeilijk gaat doen omdat je bloedeigen kind bij je inwoont dan had je maar niet aan kinderen moeten beginnen.
Eens. Tenzij het freeloaden wordt. En daar lijkt hier toch wel sprake van te zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181703215
Ik zie pa en ma nog wel verhuizen naar het koophuis dat nu leeg staat eigenlijk. Waarna zij huur moeten betalen aan dochterlief+schoonzoon.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:28:38 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181703219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja -O- Waarschijnlijk van de broodfok en in huis gehaald door een of ander verwend wijf dat niks met ze doet, weet niet wie nou eigenlijk het échte baasje is, niet gewenst ;(
Gelukkig zijn het Chihuahua's en geen Staffords,
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181703224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Waarom nou weer over de app? :{ Spreek haar er gewoon face to face op aan. Het is je kind gvd.

En gewoon die gozer eruit schoppen, die gaat maar in zijn eigen huis zitten. Wil zij toch met hem in een bed liggen dan gaat ze daar maar naartoe. Niwt zo ingewikkeld toch :?
A mind with a heart of it's own
  woensdag 5 september 2018 @ 13:29:40 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181703237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Eens. Tenzij het freeloaden wordt. En daar lijkt hier toch wel sprake van te zijn.
Ja klopt wel. Respect door dochterlief naar TS is erg ver te zoeken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181703247
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
Wil wel even zeggen dat ik kostgeld echt belachelijk vind.
Alleen af en toe bijspringen met boodschappen vind ik meer dan genoeg.
Als je moeilijk gaat doen omdat je bloedeigen kind bij je inwoont dan had je maar niet aan kinderen moeten beginnen.
Kostgeld is een duidelijke afspraak voor “af en toe” bijspringen. Zie het probleem niet zo.
pi_181703251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja klopt wel. Respect door dochterlief naar TS is erg ver te zoeken.
Hadden ze wat beter hun best moeten doen tijdens de opvoeding van dat verwende stuk vreten.
pi_181703255
Al met haar vriend gesproken ? hoe reageert hij hier op
pi_181703262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat jouw dochter van 21 de dienst uit maakt bij jullie thuis. Ze 'luistert gewoon niet'. Wtf is dat? Jouw huis, jouw regels, als het haar niet zint kan ze het met haar 1200 euro in de maand zelf doen.

Niet praten, dat heb je genoeg gedaan, boeltje aanpakken, en buiten flikkeren. Je laat je piepelen en ze weet dat ze ermee weg komt, daarom doet ze dat ook. Die vent van d'r kun je ook gewoon buiten zetten. Is je kind niet. Dan zal zij gaan steigeren, nou, dan kan ze er direct achteraan.

Kom op zeg.
Dit ja, ondankbaar nest.
Prik een einddatum anders, een maand lijkt me zeer genereus voor je de hele santekraam verkoopt om de kosten te dekken.
Leg die lamlul van een schoonzoon uit dat jullie privacy nodig hebben en dat hij tenzij hij haar shit wil komen betalen en opruimen zichzelf elders moet gaan vermaken. Is dat te ver buiten zijn empathische belevingswereld, sluit dan een pact met die knul dat het tijd wordt voor progressie en dat hij niet zo over zich heen moet laten lopen. Niet alleen moet hij lekker thuis gaan zitten zodat zij ook eens wat moeite terug doet voor hem, misschien moet hij ook maar eens naar andere meiskes gaan kijken die wel klaar zijn voor een leven als volwassene.
Eens zien of mejuffrouw dat een beetje wakker kan schudden naast die verhuisdeadline, want hij is misschien niet de moeite waard om haar best voor te doen, maar wel de makkelijkste backup qua wonen.
pi_181703263
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn het Chihuahua's en geen Staffords,
Dan was het wel wat spannender geweest.
Tap tap tap
pi_181703269
Als je zo over je heen laat lopen verdien je het ook gewoon natuurlijk... Tering hey.
Ja doei.
pi_181703270
Als jullie de honden uit moeten laten, zou ik ze naar het asiel brengen. Zeg tegen je dochter dat ze een week de tijd heeft om te bewijzen dat die beesten 3 keer per dag naar buiten gaan en dat ze er mee naar een hondencursus gaat.
Spoilers!
  woensdag 5 september 2018 @ 13:32:32 #56
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_181703282
Dit moet toch een troll zijn, welke ouder laat zo over zich heen lopen _O-
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_181703283
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hadden ze wat beter hun best moeten doen tijdens de opvoeding van dat verwende stuk vreten.
Ik ben ook een verwend prinsjes, maar dit komt niet eens in me op _O-

Jezus, elke dag zo'n vent over de vloer, nooit even alleen kunnen zijn in je eigen huis, altijd rekening met die blagen houden met eten. Leuk als het kinderen/tieners zijn, maar daarna is het klaar, en al helemaal als ze nog kerels meenemen _O- Ze mag zich aan jullie regels houden en anders hoepelen ze maar op naar zijn huis.
Tap tap tap
pi_181703285
Wat slik je allemaal in:

- Ze heeft 3 honden en 2 vogels. Ze regelt geen oppas voor haar honden voor wanneer ze werkt, dat mag je vrouw voor haar doen. Ze ruimt verder de rotzooi van haar dieren niet op.

- Haar vriend heeft een eigen huis, maar is 7 dagen bij jullie op bezoek, waarbij hij 5 dagen bij jullie blijft slapen. Dat terwijl hij een eigen huis heeft.

- Je dochter betaalt niet mee. Geen kostgeld, maar ook niet meebetalen aan boodschappen.

- Ze helpt niet mee in huis, met bijvoorbeeld de schoonmaak.





En hoe spreek je haar aan op dit gedrag?

VIA FUCKING WHATSAPP.

...

En dan krijg je ook nog een grote bek terug ook.





Ik snap niet zo waarom je de situatie met haar bespreekt. Ze weet het dondersgoed, ze doet het omdat ze het kan doen, omdat jullie het toelaten. Je moet het niet bespreken, maar mededelen.

Luisteren, of oprotten.
Meebetalen en meehelpen, of oprotten.



En ja, desnoods laat je de hel uitbreken, maar je zorgt er maar voor dat je als ouder de respect krijgt die je verdient en dat er naar je wordt geluisterd in je eigen huis.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 13:32:54 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181703286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit ja, ondankbaar nest.
Prik een einddatum anders, een maand lijkt me zeer genereus voor je de hele santekraam verkoopt om de kosten te dekken.
Leg die lamlul van een schoonzoon uit dat jullie privacy nodig hebben en dat hij tenzij hij haar shit wil komen betalen en opruimen zichzelf elders moet gaan vermaken. Is dat te ver buiten zijn empathische belevingswereld, sluit dan een pact met die knul dat het tijd wordt voor progressie en dat hij niet zo over zich heen moet laten lopen. Niet alleen moet hij lekker thuis gaan zitten zodat zij ook eens wat moeite terug doet voor hem, misschien moet hij ook maar eens naar andere meiskes gaan kijken die wel klaar zijn voor een leven als volwassene.
Eens zien of mejuffrouw dat een beetje wakker kan schudden naast die verhuisdeadline, want hij is misschien niet de moeite waard om haar best voor te doen, maar wel de makkelijkste backup qua wonen.
En als die vriend daar ook 7 dagen per week is, eet ie daar dan ook mee? en wie betaalt dat dan? Ook TS en zijn vrouw? Terwijl hij een eigen huis en inkomen heeft?

Die gozer was er bij mij uitgevlogen :D Niks mee praten. Nee, opflikkeren, ga maar naar huis, klaar met je freeloaden, optiefen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Spellchecker woensdag 5 september 2018 @ 13:33:17 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181703295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:54 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Ze commanderen niet maar doen het gewoon. Als we er wat van zeggen dan zijn we zeikouders en mensenschuw zegt ze dan. Gewoon geen besef hebben wat de ouders voelen.
Zet je huis te koop *)
pi_181703302
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En als die vriend daar ook 7 dagen per week is, eet ie daar dan ook mee? en wie betaalt dat dan? Ook TS en zijn vrouw? Terwijl hij een eigen huis en inkomen heeft?

Die gozer was er bij mij uitgevlogen :D Niks mee praten. Nee, opflikkeren, ga maar naar huis, klaar met je freeloaden, optiefen.
Hij blijft ook slapen, dus er zal ook wel worden meegegeten en zal z'n was ook worden gedaan?
Tap tap tap
pi_181703318
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:54 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Ze commanderen niet maar doen het gewoon. Als we er wat van zeggen dan zijn we zeikouders en mensenschuw zegt ze dan. Gewoon geen besef hebben wat de ouders voelen.
Nou, dan zijn jullie lekker zeikouders. Zij is een zeikwijf. Jullie zijn veel te lief voor haar. Prima als ze kwaad wordt, mooi dan. Het is alsof jullie de confrontatie niet aandurven. Mijn moeder is net zo. Er werd ook nooit gecommuniceerd over zulke dingen, maar op een gegeven moment barst de bom :D
Tap tap tap
pi_181703319
God, wat een eensgezindheid op FOK!. Dat ben ik helemaal niet gewend :o
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:35:13 #64
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181703320
Wat een raar verhaal
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181703328
Wellicht een idee om de schoonzoon de toegang te ontzeggen, kijken hoe zij daar op reageert..dan moet zij wel.
pi_181703381
Over die vriend: Je moet hem gewoon de toegang tot je huis weigeren.
Je dochter is geen eigenaar van jullie huis. Dat zijn jullie. Dus je moet direct met hem praten dat hij niet welkom is. En leg uit dat als alles gekalmeerd is er duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden. Maar dat hij nu niet welkom is in jouw huis.

Je dochter zal ontploffen. Maar draait wel weer bij.
pi_181703402
Wat een tering mongoool trouwens dat zo'n kerel van 28 een beetje permanent bij de schoonouders wil gaan zitten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_181703459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Niet praten poe hee, wat een straf. Na niet opruimen en niet betalen is dat wel echt reuzekwetsend boehoehoe.

Het is haar kennelijk niet duidelijk dat jullie "gezeik" een direct gevolg is van haar wangedrag. Beetje laat om dat aan te gaan leren, maar je zal het toch moeten proberen.

Natuurlijk kan je meer dan zeiken, maar dat doe je dan ook pas als zij ook meer doet dan een lazy little bitch uitvreter te zijn. Zolang jij niet bijdraagt in dit huishouden, zal ik zeiken. Zolang jij niet bijdraagt in de kosten, krijg je niets meer te eten van ons. Zolang jij weigert om op te ruimen, heb je geen gebruik meer van serviesgoed en wasmachine. Zolang jij geen rekening houdt met ons en vooral je overbelastte moeder, krijg je dat omgekeerd ook niet meer en is je vriend niet onze logé meer.

Als ze een hotel wil, dan moet ze net als ieder ander daar gewoon voor dokken.
pi_181703482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een tering mongoool trouwens dat zo'n kerel van 28 een beetje permanent bij de schoonouders wil gaan zitten.
Inderdaad. En dan vooral schijt hebben aan onze regels.
Deze reactie is ook keiharde waarheid:
Dit is ook geen puberaal gedrag meer - daarvoor is ze te oud - het lijkt meer op manipulatief gedrag van een verwend zuur mens.

Zeer manipulatief gedrag. Nou, dat wordt een gezellig weekje nu :D
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_181703490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een tering mongoool trouwens dat zo'n kerel van 28 een beetje permanent bij de schoonouders wil gaan zitten.
Sowieso dat hij het toelaat dat ze 3 van die kuttenlikkertjes in huis neemt.

Maar ik denk dat we allemaal wel een beeld hebben wat voor type mensen dochter en schoonzoon zijn :+
pi_181703495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En als die vriend daar ook 7 dagen per week is, eet ie daar dan ook mee? en wie betaalt dat dan? Ook TS en zijn vrouw? Terwijl hij een eigen huis en inkomen heeft?

Die gozer was er bij mij uitgevlogen :D Niks mee praten. Nee, opflikkeren, ga maar naar huis, klaar met je freeloaden, optiefen.
Ja, dat je op je 28e daar geen idee van hebt of wil hebben is kwalijk ja. Maar ze dat verder zelf uit laten zoeken is ook een vorm van volwassen moeten worden. En hij is wel de makkelijkste backup cq motivatie om haar te laten moven, dus zolang zij dat belangrijker vindt dan haar moeders welzijn :X :r
pi_181703520
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Draconian het volgende:

[..]

Inderdaad. En dan vooral schijt hebben aan onze regels.
Deze reactie is ook keiharde waarheid:
Dit is ook geen puberaal gedrag meer - daarvoor is ze te oud - het lijkt meer op manipulatief gedrag van een verwend zuur mens.

Zeer manipulatief gedrag. Nou, dat wordt een gezellig weekje nu :D
En wat ga je concreet doen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181703552
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Draconian het volgende:

[..]

Inderdaad. En dan vooral schijt hebben aan onze regels.
Deze reactie is ook keiharde waarheid:
Dit is ook geen puberaal gedrag meer - daarvoor is ze te oud - het lijkt meer op manipulatief gedrag van een verwend zuur mens.

Zeer manipulatief gedrag. Nou, dat wordt een gezellig weekje nu :D
Ze is niet eens zuur, ze heeft het allemaal kennelijk precies zoals ze het hebben wil :') Afgezien van jullie futiele gezeik :')
pi_181703564
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Draconian het volgende:

[..]

Inderdaad. En dan vooral schijt hebben aan onze regels.
Deze reactie is ook keiharde waarheid:
Dit is ook geen puberaal gedrag meer - daarvoor is ze te oud - het lijkt meer op manipulatief gedrag van een verwend zuur mens.

Zeer manipulatief gedrag. Nou, dat wordt een gezellig weekje nu :D
Niet in discussie gaan, jij bent de baas, schoonzoon heeft niks te brokkelen.Kun je zo de toegang ontzeggen, hoe meer woorden je maakt, hoe meer voer ze krijgen om manipulatief gedrag te vertonen
pi_181703577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En wat ga je concreet doen?
Stap 1 is eerst opnieuw de waarschuwing geven met de consequenties als gevolg.
Stap 2 is de gevolgen ook uitvoeren want stap 1 heeft ze schijt aan.

Dus ik maak geen eten meer voor haar. Schoonzoon slaapt thuis. Serre niet schoonmaken heeft als gevolg dat haar moeder haar wasgoed niet meer doet. We zijn geen hotel.
Plus dat ze respect moet tonen voor haar moeder met 2 versleten rugwervels.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:49:00 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181703591
TS, is je dochter altijd zo bot tegen jullie geweest of is dit iets van de laatste tijd?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Spellchecker woensdag 5 september 2018 @ 13:49:37 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181703608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:49 schreef Harvest89 het volgende:
TS, is je dochter altijd zo bot tegen jullie geweest of is dit iets van de laatste tijd?
Misschien versterkt door die vrijer ....
pi_181703615
Je probeert begrip te krijgen van je dochter. Nou, ik zal je nu al verklappen : dat ga je nooit krijgen. Dus kan je maar beter gewoon je grenzen stellen : dit wel, dit niet.

Wil ze dat niet, dan vertrekt ze maar.
Somebody that I used to know
pi_181703640
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:48 schreef Draconian het volgende:

[..]

Stap 1 is eerst opnieuw de waarschuwing geven met de consequenties als gevolg.
Stap 2 is de gevolgen ook uitvoeren want stap 1 heeft ze schijt aan.

Dus ik maak geen eten meer voor haar. Schoonzoon slaapt thuis. Serre niet schoonmaken heeft als gevolg dat haar moeder haar wasgoed niet meer doet. We zijn geen hotel.
Plus dat ze respect moet tonen voor haar moeder met 2 versleten rugwervels.
Pleur die schoonzoon uit JOUW huis.
Desnoods met politie. Hij is daar gewoon niet welkom.
Je zult zien zonder hem dat je dochter ook wat toegankelijker voor jullie wordt.
  Spellchecker woensdag 5 september 2018 @ 13:51:06 #80
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181703645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:48 schreef Draconian het volgende:

[..]

Stap 1 is eerst opnieuw de waarschuwing geven met de consequenties als gevolg.
Stap 2 is de gevolgen ook uitvoeren want stap 1 heeft ze schijt aan.

Dus ik maak geen eten meer voor haar. Schoonzoon slaapt thuis. Serre niet schoonmaken heeft als gevolg dat haar moeder haar wasgoed niet meer doet. We zijn geen hotel.
Plus dat ze respect moet tonen voor haar moeder met 2 versleten rugwervels.
Succes!!! En blijf ons updaten! Wij schoppen je wel weer onder je kont ;)
  woensdag 5 september 2018 @ 13:52:05 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181703675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:49 schreef maily het volgende:

[..]

Misschien versterkt door die vrijer ....
Ja precies, die haar geniepig manipuleert en dat meisje tegen haar ouders opzet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Spellchecker woensdag 5 september 2018 @ 13:52:47 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181703691
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja precies, die haar geniepig manipuleert en dat meisje tegen haar ouders opzet.
Worst case scenario is dat ze binnenkort zwanger is ... :X
pi_181703698
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:49 schreef Harvest89 het volgende:
TS, is je dochter altijd zo bot tegen jullie geweest of is dit iets van de laatste tijd?
Ik vond zelf altijd dat ze een gebruiker is. Bij mij lukte dat nooit. Meer water en vuur tijdens de opvoeding. Bij haar moeder kreeg ze veel voor elkaar. Nu zie ik dit gedrag ook terug bij haar vriend. Dat hij van alles moet doen voor haar anders wordt ze soort van boos. Soort diva.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_181703721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:48 schreef Draconian het volgende:

[..]

Stap 1 is eerst opnieuw de waarschuwing geven met de consequenties als gevolg.
Stap 2 is de gevolgen ook uitvoeren want stap 1 heeft ze schijt aan.

Dus ik maak geen eten meer voor haar. Schoonzoon slaapt thuis. Serre niet schoonmaken heeft als gevolg dat haar moeder haar wasgoed niet meer doet. We zijn geen hotel.
Plus dat ze respect moet tonen voor haar moeder met 2 versleten rugwervels.
waarom uberhaupt haar was doen :?
Ze is 21, kom op zeg laat haar dat lekker zelf doen, los van het al dan niet schoonmaken van een serre.
A mind with a heart of it's own
pi_181703725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:42 schreef Scary_Mary het volgende:
Zolang jij niet bijdraagt in dit huishouden, zal ik zeiken. Zolang jij niet bijdraagt in de kosten, krijg je niets meer te eten van ons. Zolang jij weigert om op te ruimen, heb je geen gebruik meer van serviesgoed en wasmachine. Zolang jij geen rekening houdt met ons en vooral je overbelastte moeder, krijg je dat omgekeerd ook niet meer en is je vriend niet onze logé meer.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:48 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dus ik maak geen eten meer voor haar. Schoonzoon slaapt thuis. Serre niet schoonmaken heeft als gevolg dat haar moeder haar wasgoed niet meer doet. We zijn geen hotel.
Plus dat ze respect moet tonen voor haar moeder met 2 versleten rugwervels.
Kan er niet echt de vinger op leggen, maar dit soort dingen komen mij dan weer een beetje kinderachtig/flauw over. Zo van: 'als jij ... niet doet, nou dan .... *pruillip*'.
Blijf gewoon normaal en volwassen doen (dus haar gewoon blijven behandelen als jullie dochter), maar stel wel regels/grenzen (bijvoorbeeld dat ze zelf haar honden verzorgt en dat ze anders weggaan).

[ Bericht 1% gewijzigd door Postbus100 op 05-09-2018 14:15:06 ]
Somebody that I used to know
pi_181703743
Godsamme :')

Zeg dat ze maar mooi bij d'r vriend intrekt, vogels en honden meeneemt en een keer per week welkom is om mee te eten, afgelopen met dat gedoe. Luistert ze niet dan zet je haar zelf buiten neer, gewoon bij de arm grijpen en naar buiten dirigeren en de deur achter haar dicht doen (en op slot draaien met de sleutel er in). Ze zoekt het maar uit, dat manipulatieve kreng.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181703758
Vanavond tegenover ze gaan zitten niet om te praten maar om mede te delen. Zij hebben hun mond maar even te houden.

Deel mee dat je je eigen huis terug wil. Dus vanaf nu gaan de volgende regels in.

1: schoonzoon is vanaf nu nog max. 2 dagen per week welkom. Daarbuiten mag hij naar zijn eigen huis.

2: dieren worden verzorgd door de eigenaars. Niet door jullie als ouders. Gebeurd dat niet gaan ze de deur uit per 1 oktober.

3: aangezien die dieren ook troep in jullie huis veroorzaken dmv haren e.d.wordt er geacht dat er wordt geholpen met de schoonmaak.

4: totdat er een bepaald bedrag kostgeld wordt betaald is er geen eten voor de gasten, ook de was e.d. zal niet worden gedaan.

Zijn ze het hier niet mee eens, dan zijn ze vrij om te vertrekken naar zijn huis incl de dieren en om jullie huis voortaan als bezoek te betreden. Dan kunnen jullie ze altijd per situatie aanbieden om te blijven eten of te slapen.
pi_181703803
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:56 schreef wcborstel het volgende:
1: schoonzoon is vanaf nu nog max. 2 dagen per week welkom. Daarbuiten mag hij naar zijn eigen huis.
Dochter denkt: "Ah mooi! Hij zei iets over dagen, maar niet over de nachten!" ;)

En waar hij verblijft als hij niet in TS' huis slaapt, is natuurlijk TS' probleem niet. Al slaapt hij onder een brug of bij één van zijn andere vriendinnen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:09:59 #89
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181703973
Hoe bedoel je ze weigert? Hoe kan ze weigeren? Dan pak je toch haar spullen in en pleurt ze op straat. Persoonlijk vind ik kostgeld onzin, maar dat jij het vraagt en ze weigert kan ik met mijn hoofd niet bij.
pi_181703989
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
Wil wel even zeggen dat ik kostgeld echt belachelijk vind.
Alleen af en toe bijspringen met boodschappen vind ik meer dan genoeg.
Als je moeilijk gaat doen omdat je bloedeigen kind bij je inwoont dan had je maar niet aan kinderen moeten beginnen.
Dat kan, ervan uitgaande dat je zelf een beetje normaal doet en dan zadel je je ouders iig niet op met de zorg van drie honden. En die vriend kan sowieso wel weg als ie blijkbaar een eigen huis heeft. :{
pi_181704043
Dochter: "Ja maar ik ben tog jullie kind?!?!"
Antwoord: "Je bent onze dochter, maar je bent geen kind meer."
Dochter: "Ik ben jullie dochter, jullie kunnen me niet op straat zetten!"
Antwoord: "Je bent 21 en wettelijk niet meer onze verantwoordelijkheid. Verder zetten we je niet op straat. Je kan bij Delano gaan wonen of je helpt op alle manieren mee in dit huishouden."
Dochter: "Da's oneerlijk!"
Antwoord: "Life's a bitch"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181704070
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Dochter: "Ja maar ik ben tog jullie kind?!?!"
Antwoord: "Je bent onze dochter, maar je bent geen kind meer."
Dochter: "Ik ben jullie dochter, jullie kunnen me niet op straat zetten!"
Antwoord: "Je bent 21 en wettelijk niet meer onze verantwoordelijkheid. Verder zetten we je niet op straat. Je kan bij Delano gaan wonen of je helpt op alle manieren mee in dit huishouden."
Dochter: "Da's oneerlijk!"
Antwoord: "Life's a bitch"
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181704071
Trap ze er allemaal uit?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181704091
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Dochter: "Ja maar ik ben tog jullie kind?!?!"
Antwoord: "Je bent onze dochter, maar je bent geen kind meer."
Dochter: "Ik ben jullie dochter, jullie kunnen me niet op straat zetten!"
Antwoord: "Je bent 21 en wettelijk niet meer onze verantwoordelijkheid. Verder zetten we je niet op straat. Je kan bij Delano gaan wonen of je helpt op alle manieren mee in dit huishouden."
Dochter: "Da's oneerlijk!"
Antwoord: "Life's a bitch"
Dochter: “Ik heb er niet voor gekozen, jullie wilden kinderen. Zorg er dan ook maar voor.”
pi_181704097
Is toch heel simpel, jullie huis als ze niet luistert geef je er twee weken om iets anders te zoeken of tot inkeer te komen; verder geen enkele discussie aangaan, het is een mededeling geen dialoog.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181704108
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:54 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

[..]

Kan er niet echt de vinger op leggen, maar dit soort dingen komen mij dan weer een beetje kinderachtig/flauw over. Zo van: 'als jij ... niet doet, nou dan .... *pruillip*'.
Blijf gewoon normaal en volwassen doen (dus haar gewoon blijven behandelen als jullie dochter), maar stel wel regels/grenzen (bijvoorbeeld dat ze zelf haar honden verzorgt en dat ze anders weggaan).
Het is dan ook niet lekker puh-achtig bedoelt, maar om het inzichtelijk te maken qua oorzaak en gevolg. Dat valt m.i. onder volwassen gedrag en iets wat je rustig uit kan leggen om de grenzen af te bakenen.
pi_181704111
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:16 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dochter: “Ik heb er niet voor gekozen, jullie wilden kinderen. Zorg er dan ook maar voor.”
Antwoord: "Dat hebben we 21 jaar lang gedaan. Nu is het tijd dat je op je eigen benen gaat staan."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:21:31 #98
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181704222
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:16 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dochter: “Ik heb er niet voor gekozen, jullie wilden kinderen. Zorg er dan ook maar voor.”
Antwoord: "Dan beëindig ik je leven wel, als je dat liever hebt."
pi_181704257
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:21 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Antwoord: "Dan beëindig ik je leven wel, als je dat liever hebt."
"I brought you into this world and if need be I will take you out of it."
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 5 september 2018 @ 14:25:28 #100
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181704337
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Dochter: "Ja maar ik ben tog jullie kind?!?!"
Antwoord: "Je bent onze dochter, maar je bent geen kind meer."
Dochter: "Ik ben jullie dochter, jullie kunnen me niet op straat zetten!"
Antwoord: "Je bent 21 en wettelijk niet meer onze verantwoordelijkheid. Verder zetten we je niet op straat. Je kan bij Delano gaan wonen of je helpt op alle manieren mee in dit huishouden."
Dochter: "Da's oneerlijk!"
Antwoord: "Life's a bitch"
Dus in andere woorden:
"We hebben jou ooit op deze aarde gezet omdat we dat toen leuk vonden, maar nu ben je niet schattig meer en begin je ons te irriteren en kun je voor mij part onder een brug gaan slapen. Life's a bitch."

Mooi hoor Spijkerbroek. :')

Begrijp me niet verkeerd, dochter moet wat aan haar houding gaan doen. Maar het belangrijkste lijkt me eerst dat die vriend weg moet, en dan kan TS zich daarna puur op zijn dochter focussen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181704350
Slot op de koelkast flikkeren. Geen kostgeld = geen eten, klaar. En al helemaal niet voor twee personen. Zodra ze d'r dieren geen eten/drinken/schoon hok meer geeft en jij 't moet gaan doen, op marktplaats ermee. Persoonlijk zou ik ook de sloten vervangen en zeggen dat je dochter welkom is om aan te bellen en naar binnen te komen, maar dat haar vriend weer terug naar huis mag. Ze betaalt jullie niks en laat ongewenste mensen binnen, dus ze heeft haar recht op een huissleutel wel verspeeld, lijkt me.

Als ze dan toch een keer als volwassenen wil komen praten over de situatie, staat je deur open. Dan moet je wel ook echt gaan meedenken zonder wrok, zonder verwijten. Niet daar dan nog gaan staan kibbelen.

En als je dochter dat moment niet bereikt en blijft vechten, dan lijkt het me wel klaar. Jullie zijn geen liefdadigheidsinstantie, en als ze zich niet aan jullie regels wil houden en daar niet eens normaal over kan praten, is er onder jullie dak geen plaats voor haar.

Liefde kan onvoorwaardelijk zijn, maar steun hoeft dat niet te zijn. Stel je dochter was een heroine verslaafde die maar bleef huilen om geld, had je haar dat dan ook gegeven? Soms betekent ouder zijn en houden van je kind dat je ervoor gaat staan dat je beter weet wat goed voor ze is, hoe hard ze ook protesteren.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 5 september 2018 @ 14:31:02 #102
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181704461
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

"I brought you into this world and if need be I will take you out of it."
Dat zei die dominee tegen Samuel Jackson in "Jungle Fever" toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181704494
Heb je al eens (constructief) met die vriend erover gesproken? Nog even los van je dochter zou je hem toch wel duidelijk moeten kunnen maken dat de huidige situatie onhoudbaar is en dat zijn vrijwel permanente aanwezigheid in jullie huis ongewenst is? Als je hem meekrijgt, raakt je dochter wellicht ook eerder overtuigd.

En voor de rest, laat je niet zomaar gek maken door je dochter. Uiteindelijk is het jullie huis en is je dochter volwassen en dus in staat om zelf verantwoordelijkheid te dragen.
pi_181704629
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dus in andere woorden:
"We hebben jou ooit op deze aarde gezet omdat we dat toen leuk vonden, maar nu ben je niet schattig meer en begin je ons te irriteren en kun je voor mij part onder een brug gaan slapen. Life's a bitch."

Mooi hoor Spijkerbroek. :')
In jouw woorden, die de mijne verdraaien.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181704659
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:32 schreef itchycoo het volgende:
Heb je al eens (constructief) met die vriend erover gesproken? Nog even los van je dochter zou je hem toch wel duidelijk moeten kunnen maken dat de huidige situatie onhoudbaar is? Als je hem meekrijgt, raakt je dochter wellicht ook eerder overtuigd.
Lijkt mij ook een eerste stap eigenlijk. Van een 28-jarige mag je normaal gesproken wel verwachten dat hij dit wat volwassener oppikt.

Al heb ik wel mijn bedenkingen over schoonzoon in kwestie. De gemiddelde 28-jarige is normaliter toch een stuk verder in zijn/haar persoonlijke ontwikkeling dan een 21-jarige. Het feit dat ze samen een relatie aan gaan zegt wel wat over schoonzoon.
pi_181704685
Ik vind het allemaal wel agressieve oplossingen, hoor. Slot op de koelkast, sleutels vervangen, pfff... Of dat nou de oplossingen zijn? Daarmee maak je het er voor jezelf ook niet leuker op.

Dit lijkt me inderdaad een stuk constructiever:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:32 schreef itchycoo het volgende:
Heb je al eens (constructief) met die vriend erover gesproken? Nog even los van je dochter zou je hem toch wel duidelijk moeten kunnen maken dat de huidige situatie onhoudbaar is en dat zijn vrijwel permanente aanwezigheid in jullie huis ongewenst is? Als je hem meekrijgt, raakt je dochter wellicht ook eerder overtuigd.

En voor de rest, laat je niet zomaar gek maken door je dochter. Uiteindelijk is het jullie huis en is je dochter volwassen en dus in staat om zelf verantwoordelijkheid te dragen.
Somebody that I used to know
pi_181704693
Wat een leven :') . Ik bedoel, welke 28-jarige heeft er nou in hemelsnaam zoiets van 'ja, dit is leuk, lekker bij mijn schoonouders inwonen'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181704951
Nou.....gewoon eruit gooien, jullie huis en jullie regels.
Mooie stelregel voor kinderen: voeden, opvoeden, opleiden, opzouten.
pi_181704953
Dat gezegd hebbende lijken dingen als een slot op de koelkast me dusdanig kinderachtig dat het je probleem alleen maar verergert. Het is geen studentenhuis, het is jouw huis, en in je eigen huis hoef je toch verdomme je koelkast niet van het slot te halen voor je een biertje kan pakken. Kom nou :') .

Ga gewoon met haar om de tafel zitten en leg de huisregels neer. Die kerel is voorlopig niet meer welkom, de deur staat voor haar altijd open als ze zich aan je regels houdt, als ze volledig bij jullie woont kan ze ook gaan bijdragen, de was wordt niet meer voor haar gedaan en voor die dieren gaat ze of zelf zorgen, of ze moeten eruit. Dan mag ze het daar mee eens zijn of niet, dit is hoe het is, en als ze het er niet mee eens is staat het haar volledig vrij om op zichzelf te gaan wonen of bij haar vriend in te trekken. Als ze zich niet aan de regels houdt ben je overigens genoodzaakt om haar spullen in het weekend in een karretje te laden en naar het huis van haar vriend te rijden, dan mag ze het vanaf daar uitzoeken. Dat moet je ook wel doen, loze beloftes heb je niks aan.

Het is natuurlijk lastig, want het blijft je dochter, maar ook jij hebt recht op woongenot en als jullie dochter dat dusdanig verstoord dat er niet mee te leven is dan is het toch pech voor je volwassen dochter maar zal ze gewoon in moeten schikken of weg moeten wezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181704983
Kijk eens een aflevering van Dr Phil over dit onderwerp (ja, I know, Amerikaanse commercieel rommel, maar toch):

1) Beloon haar slechte gedrag niet
2) Handel naar wat beter is voor haar op de lange termijn en handel niet vanuit je eigen schuldgevoel.

Dus: grenzen stellen (over 3 maanden het huis uit, als ze haar vriend wil zien kan het bij hem). Daar leert ze meer van dan dat van dit halfslachtige gedoe.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_181704994
Je zegt trouwens wel dat ze haar eigen kamer opruimt. Misschien kan je die honden daar dan heen verhuizen. Het zijn haar honden..
Somebody that I used to know
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 15:06:14 #112
74056 crew  ToT
pi_181705080
Als die chihuahua's een probleem zijn; gewoon muizenvallen zetten! ^O^ Okee die dingen zijn wel ontworpen voor net wat grotere diertjes dan die keffertjes, maar het zal vast wel werken! ;)
pi_181705097
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:49 schreef Draconian het volgende:
Even de mening van wat Fokkers hier weten >:)

Mijn vrouw en ik hebben een dochter van 21 jaar. Ze heeft een vriend van 28 jaar. Ze gingen proberen samen te wonen in zijn koophuis maar dat liep spaak. Teveel ruzie en een knipperlichtrelatie.

In de tijd dat ze even daar woonde/logeerde hadden ze samen 2 honden erbij genomen terwijl ik nog zei van niet doen. Je kan er niet voor zorgen. Totaal dus 3 Chihuahua's. Slecht luisteren naar advies van mij.

In ieder geval woont ze dus weer thuis met 3 honden en 2 vogels. Maar haar vriend slaapt nu 5 dagen in de week bij ons en is 7 dagen per week op visite. We krijgen als ouder hier verschrikkelijke ergernissen van. Onze dochter ruimt alleen haar slaapkamer op en meer niet. De honden moet mijn vrouw op passen als ze werkt. Mijn dochter heeft rond de 1200 euro schoon in de maand. Weigert kostgeld te betalen en weigert ook de serre te stofzuigen en te dweilen met al die hondenharen en rotzooi van die 2 vogels.

We hebben al ruzie gehad maar ze luisteren niet. Ik vind het zwaar vervelend worden dat haar vriend iedere dag bij ons is terwijl hij een eigen koophuis heeft. Mijn dochter weigert daar te slapen of paar avonden in de week daar te gaan zitten. Mijn vrouw en ik zitten niet meer lekker in ons huis.

Welke stappen kun je nu nog meer nemen? De hel laten uitbreken?
Dit gedrag zal niet uit de lucht zijn komen vallen, wel? Je moet gewoon jouw grenzen bepalen. Ik zou denken dat ze oud genoeg is om op zichzelf te gaan wonen. Maar als je haar toch wil tolereren: honden naar die vriend (of asiel, in ieder geval niet bij jullie), kostgeld betalen en gewoon meehelpen met schoonmaken. Zo niet, alsnog opbokken. En het aantal overnachtingen kun je ook beperken.

Zal ze pissig worden? Vast. Gevolg van in het verleden niet genoeg grenzen stellen vermoed ik.

Alternatief is over je heen laten lopen. Wellicht is dat een keuze uit het verleden geweest. Zou ik mee ophouden.
pi_181705114
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
Dat gezegd hebbende lijken dingen als een slot op de koelkast me dusdanig kinderachtig dat het je probleem alleen maar verergert. Het is geen studentenhuis, het is jouw huis, en in je eigen huis hoef je toch verdomme je koelkast niet van het slot te halen voor je een biertje kan pakken. Kom nou :') .

Ga gewoon met haar om de tafel zitten en leg de huisregels neer. Die kerel is voorlopig niet meer welkom, de deur staat voor haar altijd open als ze zich aan je regels houdt, als ze volledig bij jullie woont kan ze ook gaan bijdragen, de was wordt niet meer voor haar gedaan en voor die dieren gaat ze of zelf zorgen, of ze moeten eruit. Dan mag ze het daar mee eens zijn of niet, dit is hoe het is, en als ze het er niet mee eens is staat het haar volledig vrij om op zichzelf te gaan wonen of bij haar vriend in te trekken. Als ze zich niet aan de regels houdt ben je overigens genoodzaakt om haar spullen in het weekend in een karretje te laden en naar het huis van haar vriend te rijden, dan mag ze het vanaf daar uitzoeken. Dat moet je ook wel doen, loze beloftes heb je niks aan.

Het is natuurlijk lastig, want het blijft je dochter, maar ook jij hebt recht op woongenot en als jullie dochter dat dusdanig verstoord dat er niet mee te leven is dan is het toch pech voor je volwassen dochter maar zal ze gewoon in moeten schikken of weg moeten wezen.
En hoe ga je handhaven? Vriend is nu ook al niet welkom en zit toch op de bank. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_181705148
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En hoe ga je handhaven? Vriend is nu ook al niet welkom en zit toch op de bank. ;)
Gewoon, tegen hem zeggen dat hij niet welkom is. Hij is 28, ik mag toch aannemen dat hij dan zegt 'oke, dan ga ik naar mijn eigen woning die ik gekocht heb'.

Ik ga er niet direct van uit dat het zo'n proleet is dat hij zegt 'krijg de tering ik neuk je dochter en ik ga op je bank zitten zoveel ik wil'. En zo ja, dan bel je de politie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181705199
Trappen jullie hier nog steeds in? :D Fake
pi_181705250
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:12 schreef videonatic het volgende:
Trappen jullie hier nog steeds in? :D Fake
Wel een verhaal wat al lang speelt dan .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Sorry, wil wel serieus blijven. Het is je dochter en je geeft om haar. En je ziet ook dat ze niet al te slimme keuzes maakt. En daar wil je haar het liefst voor behoeden, maar dat kan natuurlijk niet. Maar steunen kan wel. Maar natuurlijk niet ten koste van jezelf. Dus ik denk toch maar wel wat grenzen stellen. Het een (grenzen) hoeft het ander (liefde, steun) niet uit te sluiten.
Somebody that I used to know
pi_181705258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:12 schreef videonatic het volgende:
Trappen jullie hier nog steeds in? :D Fake
Nou nee. Maar veel tips zijn hier handig.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_181705301
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:15 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wel een verhaal wat al lang speelt dan .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit maakt het alleen maar dat het er nog dikker bovenop zit. Ook hoe er met alle tips wordt omgegaan. Don't feed the troll mensen.
pi_181705314
Wel gelachen om dat vorige topic.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181705334
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:17 schreef videonatic het volgende:

[..]

Dit maakt het alleen maar dat het er nog dikker bovenop zit. Ook hoe er met alle tips wordt omgegaan. Don't feed the troll mensen.
Waarom reageer je hier überhaupt als je denkt dat het nep is? Tot nu toe ben jij de troll.....
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_181705335
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:18 schreef Ludachrist het volgende:
Wel gelachen om dat vorige topic.
Inderdaad. Pareltje.
pi_181705432
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:15 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wel een verhaal wat al lang speelt dan .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Sorry, wil wel serieus blijven. Het is je dochter en je geeft om haar. En je ziet ook dat ze niet al te slimme keuzes maakt. En daar wil je haar het liefst voor behoeden, maar dat kan natuurlijk niet. Maar steunen kan wel. Maar natuurlijk niet ten koste van jezelf. Dus ik denk toch maar wel wat grenzen stellen. Het een (grenzen) hoeft het ander (liefde, steun) niet uit te sluiten.
Wordt ook wel druk in huis met schoonzoon, dochter, huisdieren, mama met kapotte ruggenwervels en een puberzoon met overgewicht en foute vriendjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:25:37 #124
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181705459
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:12 schreef videonatic het volgende:
Trappen jullie hier nog steeds in? :D Fake
Ik heb onderhand ook het vermoeden dat dit topic fake is.
Dit zou ook ongeveer een soort topic zijn wat ik op het Viva forum zou neergooien. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181705471
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wordt ook wel druk in huis met schoonzoon, dochter, huisdieren, mama met kapotte ruggenwervels en een puberzoon met overgewicht en foute vriendjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Alleen daarom al moet je dit soort dingen posten onder een kloonaccount. Je hele doopceel wordt hier gelicht op Fok! (en ik doe eraan mee :@ )
Somebody that I used to know
  woensdag 5 september 2018 @ 15:27:23 #126
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181705487
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:15 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wel een verhaal wat al lang speelt dan .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Sorry, wil wel serieus blijven. Het is je dochter en je geeft om haar. En je ziet ook dat ze niet al te slimme keuzes maakt. En daar wil je haar het liefst voor behoeden, maar dat kan natuurlijk niet. Maar steunen kan wel. Maar natuurlijk niet ten koste van jezelf. Dus ik denk toch maar wel wat grenzen stellen. Het een (grenzen) hoeft het ander (liefde, steun) niet uit te sluiten.
Fascinerend dat je een relatie met je dochter hebt waarin ze je wel over haar seksleven vertelt, maar geen rekening wil houden met je woonwensen. Het eerste is wel positief in mijn optiek, maar in combinatie met het tweede doet het vermoeden dat je een vriendin hebt opgevoed in plaats van een dochter.
pi_181705525
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:26 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

:o
Alleen daarom al moet je dit soort dingen posten onder een kloonaccount. Je hele doopceel wordt hier gelicht op Fok! (en ik doe eraan mee :@ )
Ben overigens wel benieuwd hoe dik de puberzoon inmiddels is
  woensdag 5 september 2018 @ 15:40:50 #128
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181705794
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:15 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wel een verhaal wat al lang speelt dan .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah daar was het. Ik wist dat ik al over haar gelezen had.
Wel mooi stel zo. Een narcist die zegt haar te bespelen en een diva met bijbehorend gedrag.
Dat zal mooi vuurwerk geven. :)

Zeg dat het uit is met het gelogeer, en dat het hotel ook niet meer gratis is. Beestenboel bewaart ze maar op haar kamer of ze gaat er voor zorgen/zelf opruimen. Als het niet voor het eind van de week genormaliseerd is gaan er nieuwe sloten op de voor en achterdeur en heeft ze het nakijken.
Zorg er wel voor dat jij en je vrouw op 1 lijn zitten hierin! Kennelijk heeft ze in het verleden achter je rug om te vaak haar zin gekregen via haar moeder. Jullie zijn zo sterk als de zwakste schakel.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181705989
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:49 schreef Draconian het volgende:
Even de mening van wat Fokkers hier weten >:)

Mijn vrouw en ik hebben een dochter van 21 jaar. Ze heeft een vriend van 28 jaar. Ze gingen proberen samen te wonen in zijn koophuis maar dat liep spaak. Teveel ruzie en een knipperlichtrelatie.

In de tijd dat ze even daar woonde/logeerde hadden ze samen 2 honden erbij genomen terwijl ik nog zei van niet doen. Je kan er niet voor zorgen. Totaal dus 3 Chihuahua's. Slecht luisteren naar advies van mij.

In ieder geval woont ze dus weer thuis met 3 honden en 2 vogels. Maar haar vriend slaapt nu 5 dagen in de week bij ons en is 7 dagen per week op visite. We krijgen als ouder hier verschrikkelijke ergernissen van. Onze dochter ruimt alleen haar slaapkamer op en meer niet. De honden moet mijn vrouw op passen als ze werkt. Mijn dochter heeft rond de 1200 euro schoon in de maand. Weigert kostgeld te betalen en weigert ook de serre te stofzuigen en te dweilen met al die hondenharen en rotzooi van die 2 vogels.

We hebben al ruzie gehad maar ze luisteren niet. Ik vind het zwaar vervelend worden dat haar vriend iedere dag bij ons is terwijl hij een eigen koophuis heeft. Mijn dochter weigert daar te slapen of paar avonden in de week daar te gaan zitten. Mijn vrouw en ik zitten niet meer lekker in ons huis.

Welke stappen kun je nu nog meer nemen? De hel laten uitbreken?
Gaat lekker daar, ik zou nog meer kinderen nemen.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:50:11 #130
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181706041
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:53 schreef Draconian het volgende:

[..]

Ik vond zelf altijd dat ze een gebruiker is. Bij mij lukte dat nooit. Meer water en vuur tijdens de opvoeding. Bij haar moeder kreeg ze veel voor elkaar. Nu zie ik dit gedrag ook terug bij haar vriend. Dat hij van alles moet doen voor haar anders wordt ze soort van boos. Soort diva.
Je zegt dit nou wel, maar als ik deze post uit dat topic trouwens lees vraag ik me trouwens af hoe week je eigen ruggegraat is:

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 10:06 schreef Draconian het volgende:

[..]

Probleem is dat we erin worden getrokken. Vannacht was het weer raak. Mijn dochter wilde gisteren praten maar hij niet. Heel de dag had hij namelijk weer visite van een junk. Deze deed hij niet de deur uit. Dus mijn dochter ging met haar hondje(Chiwawa) naar een vriendin. Hij bleef in zijn huis zitten met die junk tot in de nacht toe.

Mijn dochter wilde weer naar zijn huis omdat ze daar slaapt en haar spulletjes daar liggen. Ze kreeg de deur niet open om 02:00 in de nacht met -6. Hij had expres de sleutel aan de binnenkant erin laten zitten waardoor ze niet binnenkwam met haar sleutel. Stond ze minimaal een half uur buiten te bonken en te gillen omdat ze naar binnen wilde.

Uiteindelijk deed hij open en zei van je slaapt maar op de bank. Oprotten. Dit verhaal krijgen we nu net te horen als ouders van haar. Ik ben klaar met deze pleurishond. Hij is niet meer welkom in mijn huis. Zal moeilijk voor haar worden maar dit gaat mij te ver allemaal. Of het is snuiven of zijn narcistische trekjes.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181706106
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:27 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Fascinerend dat je een relatie met je dochter hebt waarin ze je wel over haar seksleven vertelt, maar geen rekening wil houden met je woonwensen. Het eerste is wel positief in mijn optiek, maar in combinatie met het tweede doet het vermoeden dat je een vriendin hebt opgevoed in plaats van een dochter.
Ik vind het vrij vreemd hoor, dit soort zaken met je ouders bespreken. Ik moet er sowieso niet aan denken dat mijn dochters tips gaan vragen aan hun moeder. Ik heb mijn dochters liever wat braver dan mijn ex. ;)

(ik hou sowieso mijn hart vast)
pi_181706402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:50 schreef Elpis het volgende:

[..]

Je zegt dit nou wel, maar als ik deze post uit dat topic trouwens lees vraag ik me trouwens af hoe week je eigen ruggegraat is:

[..]

Daar zit ook het probleem. Het handelen van dochterlief is het resultaat.
pi_181706708
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:06 schreef ToT het volgende:
Als die chihuahua's een probleem zijn; gewoon muizenvallen zetten! ^O^ Okee die dingen zijn wel ontworpen voor net wat grotere diertjes dan die keffertjes, maar het zal vast wel werken! ;)
Daar loopt een chihuahua doorheen.
Ik heb ook een chihuahua en weet wat voor een werk die zijn, vinnige en koppige beestjes die je echt wel moet aanpakken.
En zeer zeker niet behandelen als een tasaccesoire.
Dus TS, je dochter kan eens wat gaan doen met die veredelde cavia's anders gaan ze naar het asiel.
Kan schoonzoon er mooi achter aan.
  woensdag 5 september 2018 @ 16:24:58 #134
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181706788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
Wil wel even zeggen dat ik kostgeld echt belachelijk vind.
Alleen af en toe bijspringen met boodschappen vind ik meer dan genoeg.
Als je moeilijk gaat doen omdat je bloedeigen kind bij je inwoont dan had je maar niet aan kinderen moeten beginnen.
Niets belachelijks aan. Ze verbruikt wel meer dan alleen voedsel. Ze is volwassen, heeft een ruim inkomen, betaal maar mee. Dat zou ze ook moeten als ze op zichzelf woont. Bovendien maakt het haar bewuster wat het kost om te leven.
With the stars as her umbrella
  woensdag 5 september 2018 @ 16:28:21 #135
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181706867
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het vrij vreemd hoor, dit soort zaken met je ouders bespreken. Ik moet er sowieso niet aan denken dat mijn dochters tips gaan vragen aan hun moeder. Ik heb mijn dochters liever wat braver dan mijn ex. ;)

(ik hou sowieso mijn hart vast)
Ik vind open met je ouders kunnen praten wel een goede zaak. Ik heb dat van huis uit totaal niet, maar door de jaren heen heb ik geconcludeerd dat die openheid juist positieve effecten heeft op het gedrag van kinderen.

Aan de andere kant heb ik ook weer gemerkt dat je een groep hebt die zo gefocust is op open met hun kinderen praten, dat ze vergeten zich als autoriteit op te stellen. Dat creëert op zichzelf ook weer doorgeslagen gedrag en het lijkt me dat TS en zijn vrouw daar nu de gevolgen van voelen.
  woensdag 5 september 2018 @ 16:39:32 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181707084
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Niets belachelijks aan. Ze verbruikt wel meer dan alleen voedsel. Ze is volwassen, heeft een ruim inkomen, betaal maar mee. Dat zou ze ook moeten als ze op zichzelf woont. Bovendien maakt het haar bewuster wat het kost om te leven.
Ja.
Niet mee eens. ^O^

Maakt voor de rest ook niet uit. Dit topic lijkt me sowieso niet serieus.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181707114
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:28 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik vind open met je ouders kunnen praten wel een goede zaak. Ik heb dat van huis uit totaal niet, maar door de jaren heen heb ik geconcludeerd dat die openheid juist positieve effecten heeft op het gedrag van kinderen.

Aan de andere kant heb ik ook weer gemerkt dat je een groep hebt die zo gefocust is op open met hun kinderen praten, dat ze vergeten zich als autoriteit op te stellen. Dat creëert op zichzelf ook weer doorgeslagen gedrag en het lijkt me dat TS en zijn vrouw daar nu de gevolgen van voelen.
Ze mogen met al hun problemen bij mij komen, maar ik wens hen ook wel vrienden en vriendinnen toe waarmee ze over dit soort zaken kunnen praten. Straks komen ze bij mij tips vragen voor sexting. Ik weet niet, maar dan ga ik toch iets anders roepen dan wanneer een vriendin van mij dat vraagt. ;)

Nee, voor mij is dat iets wat je beter met leeftijdsgenoten kan bespreken en in ieder geval niet met jouw ouders.

Voor TS geldt dat als dit niet uit de grote duim komt dat hij 0,0 overwicht heeft. Daar zit een korte termijngedachte achter. Kinderen opvoeden is lastig. Niet opgevoede kinderen zijn echter een pain in the ass.
pi_181707136
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja.
Niet mee eens. ^O^

Maakt voor de rest ook niet uit. Dit topic lijkt me sowieso niet serieus.
Ik snap jouw punt, maar vanuit de geschetste situatie lijkt mij het juist wel wenselijk dat ze gaat betalen.
pi_181707307
Haha Het idee al dat mijn zoon of dochter de baas speelt in huis. Hahaha
  woensdag 5 september 2018 @ 16:53:44 #140
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181707392
Nadeel van kostgeld is wel dat ze vervolgens, als die vriend de hele dag in dat huis hangt, kan zeggen 'ik betaal toch kostgeld?' en daar zou ze dan wel enigszins gelijk in hebben.
pi_181707714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nadeel van kostgeld is wel dat ze vervolgens, als die vriend de hele dag in dat huis hangt, kan zeggen 'ik betaal toch kostgeld?' en daar zou ze dan wel enigszins gelijk in hebben.
Kostgeld is nog steeds geen reden iemand 5 van de 7 dagen per week in huis te nemen en er automatisch van uit te gaan dat die gewoon mee mag eten?
pi_181707736
Kunnen praten is heel belangrijk ja, maar op een gegeven moment ben je dat punt wel voorbij. Als je ergens te gast bent en je herhaaldelijk gevraagd wordt om dingen te doen en dat vertikt, dan is het een logisch vervolg dat er consequenties aan vast gaan zitten. Je woorden hebben zonder die consequenties gewoonweg geen waarde anders, waarvan akte.

Ik vind het nogal wat dat je als 21-jarige het gore lef hebt om zo gemakszuchtig met je beestenboel neer te mogen strijken bij je ouders en dan structureel geen poot buiten je onbetaalde kamer om te willen uitsteken. Dat je eigenlijk zegt dat je ouders maar de tering kunnen krijgen en je moeders welzijn je geen kut interesseert. Schaamteloos en respectloos gewoon.
Op je 21e ben je geen kind meer en als je zo een last hebt van het gezeik van je pa, dan zou je zelf ook weleens wat degelijk kunnen proberen te bespreken met elkaar of plannen maken om ergens heen te gaan waar het wel beter bevalt. Me dunkt dat je als ouders al in constructief gesprek bent geweest door herhaaldelijk uit te leggen dat bepaalde taken niet vanzelf gaan of gratis zijn en zelf opgepakt dienen te worden.
Ongeacht de pohi van ts die natuurlijk ook wel wat zegt en of het allemaal wel echt is, you shouldn't bite the hand that feeds you..
pi_181707763
Aangifte van huisvredebreuk?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 5 september 2018 @ 17:10:18 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181707783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:09 schreef Argento het volgende:
Aangifte van huisvredebreuk?
Politie wordt in dit topic meerdere malen als tip gegeven, maar ik vraag me af of de politie deze situatie serieus neemt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181707828
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Politie wordt in dit topic meerdere malen als tip gegeven, maar ik vraag me af of de politie deze situatie serieus neemt.
De politie bellen lijkt me in deze kwestie ook niet echt bevorderlijk.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 september 2018 @ 17:28:50 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_181708170
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:14 schreef Greys het volgende:
Ja kom op zeg, als ze de hele week bij jullie samen kunnen zijn dan kunnen ze dat ook in zijn eigen huis. Huppekee, kiezen of delen.
Dus je vertelt je dochter dat zij altijd welkom is want ze is je kind en je houdt van haar, maar haar vriend kan ze bezoeken in ZIJN huis. En geef haar gewoon geen eten tot ze meebetaalt.
ik vermoed dat het spaak loopt op het huishouden... dat doet moeder nu fijn voor ze.

TS, alleen nog maar koken voor jullie zelf, eigen was doen en honden niet meer oppassen, misschien komt de hint over...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_181708219
wat dacht je van op straat zetten ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 5 september 2018 @ 17:37:49 #148
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_181708378
Het zou je kind maar wezen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_181708404
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:53 schreef Draconian het volgende:

[..]

Ik vond zelf altijd dat ze een gebruiker is. Bij mij lukte dat nooit. Meer water en vuur tijdens de opvoeding. Bij haar moeder kreeg ze veel voor elkaar. Nu zie ik dit gedrag ook terug bij haar vriend. Dat hij van alles moet doen voor haar anders wordt ze soort van boos. Soort diva.
Eerst noemde je haar nog een sociopaat, dus kennelijk is er wel enige progressie geweest :) GC / Waarschuwing voor sociopaten

Edit oh wacht, ze zou gediagnosticeerd zijn ook en meer..

[ Bericht 2% gewijzigd door Scary_Mary op 05-09-2018 17:47:09 ]
  woensdag 5 september 2018 @ 17:55:15 #150
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181708741
TS doet zij usernaam niet echt eer aan :D


Ben benieuwd hoe het mededelen van de huisregels is gegaan.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:16:58 #151
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_181709197
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:49 schreef Draconian het volgende:
In ieder geval woont ze dus weer thuis met 3 honden en 2 vogels.
Dit begrijp ik totaal niet. Eens uit huis, blijft uit huis. Ze moet voor zichzelf zorgen. En als ze niet kunnen samenwonen, wat doet die kerel dan in jouw huis? Allebei eruit schoppen.
Ik gok dat geen van bieden ook bijdraagt in de kosten..?

-edit- ander idee, zonder hele topic doorgelezen te hebben; als jij en je vrouw nou gewoon in zijn huis gaan zitten? Dan ben je er toch uit?

-edit 2- topic ff snel doorgescrold. Vervang de sloten en trap ze eruit.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_181709338
@TS: leuk dat je denkt dat je dochter je beste vriendin is (als ik andere topics van je lees). Maar zo te zien is ze vooral een parasiet die al haar hele leven haar zin krijgt van pappa en mamma, en daarom geen idee heeft hoe het echte leven in elkaar steekt.
En, gezien je posts hier, vol ideeën en intenties maar zonder daden, ga jij haar daar ook niet mee helpen.

Man up, ga de confrontatie aan en stel eens wat echte harde eisen. Waarbij ze de pijn voelt als ze zich daar niet aan houdt. Gezien de be-lach-e-lijke situatie bij jullie thuis zijn er best wat zaken te verzinnen die niet bovenmenselijk zwaar zijn voor de gemiddelde burger, maar voor haar wel eens een eye opener kunnen zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 5 september 2018 @ 19:11:37 #153
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181710751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Kostgeld is nog steeds geen reden iemand 5 van de 7 dagen per week in huis te nemen en er automatisch van uit te gaan dat die gewoon mee mag eten?
En toch werkt het zo dat als mensen ergens voor betalen ze zich minder bezwaard voelen, 'want ik betaal er toch voor'? Bovendien is dat ook niet geheel onterecht. Als je betaalt om ergens te wonen, dan mag je ook verwachten dat je gewoon gasten mag uitnodigen. Als het bedrag niet toereikend is, dan moet je maar meer geld vragen. Dat lost TS zijn probleem echter niet op, want het probleem is juist dat zijn woongenot bedorven wordt, niet dat hij daar te weinig geld voor krijgt.
pi_181711044
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:11 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

En toch werkt het zo dat als mensen ergens voor betalen ze zich minder bezwaard voelen, 'want ik betaal er toch voor'? Bovendien is dat ook niet geheel onterecht. Als je betaalt om ergens te wonen, dan mag je ook verwachten dat je gewoon gasten mag uitnodigen. Als het bedrag niet toereikend is, dan moet je maar meer geld vragen. Dat lost TS zijn probleem echter niet op, want het probleem is juist dat zijn woongenot bedorven wordt, niet dat hij daar te weinig geld voor krijgt.
Dit. In deze situatie gaat kostgeld er alleen toe leiden dat ze haar wangedrag afkoopt en ze zonder schuldgevoel haar gedrag kan voortzetten.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:57:36 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181713499
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:21 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Dit. In deze situatie gaat kostgeld er alleen toe leiden dat ze haar wangedrag afkoopt en ze zonder schuldgevoel haar gedrag kan voortzetten.
Welk schuldgevoel?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181713601
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Welk schuldgevoel?
Touché, goed punt. Laat ik het zo zeggen, dat ik denk dat kostgeld haar huidige gedrag alleen maar meer in de hand zal werken.
pi_181713715
Het is jou huis jou regels. Ik snap echt niet dat je dat allemaal pikt.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181714298
Zie hier hoe je als ouder gefaald hebt.
pi_181716348
Word gewoon boos en gooi haar spullen kapot tegen haar slaapkamer muren aan terwijl er bloed uit je ogen spat, moet je zien hoe snel die twee parasieten oprotten naar zijn huis.
pi_181716464
Laat die honden lekker in haar slaapkamer hun behoeften doen. Zorg dat ze niets te eten heeft. Haal alle televisies en internet uit huis. Stop met haar kleding te wassen en koppel de kraan los als je zelf niet wast.

Maar iets zegt me dat je dit allemaal toch niet zal doen want het is veel te aantrekkelijk voor haar om bij jullie te wonen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 22:44:57 ]
  woensdag 5 september 2018 @ 22:50:57 #161
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_181716665
Bijzonder. Er is idd al veel eerder iets misgegaan. Jammer dat het jullie als ouders zo aan ruggengraat ontbreekt. Daar schiet niemand iets mee op. Zij lopen over jullie heen, kennen geen grenzen en jullie voelen je een voetveeg. Tijd om daar dus iets aan te doen en voor jezelf op te komen.
Ik hou niet van fraude.
pi_181717484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit gedrag zal niet uit de lucht zijn komen vallen, wel? Je moet gewoon jouw grenzen bepalen. Ik zou denken dat ze oud genoeg is om op zichzelf te gaan wonen. Maar als je haar toch wil tolereren: honden naar die vriend (of asiel, in ieder geval niet bij jullie), kostgeld betalen en gewoon meehelpen met schoonmaken. Zo niet, alsnog opbokken. En het aantal overnachtingen kun je ook beperken.

Zal ze pissig worden? Vast. Gevolg van in het verleden niet genoeg grenzen stellen vermoed ik.

Alternatief is over je heen laten lopen. Wellicht is dat een keuze uit het verleden geweest. Zou ik mee ophouden.
Je brengt het alsof TS wel weet hoet dat moet. En eerlijk gezegd twijfel ik daar sterk aan. Die meid is ook niet uit het niets geworden zoals ze is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181717570
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:15 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wel een verhaal wat al lang speelt dan .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Sorry, wil wel serieus blijven. Het is je dochter en je geeft om haar. En je ziet ook dat ze niet al te slimme keuzes maakt. En daar wil je haar het liefst voor behoeden, maar dat kan natuurlijk niet. Maar steunen kan wel. Maar natuurlijk niet ten koste van jezelf. Dus ik denk toch maar wel wat grenzen stellen. Het een (grenzen) hoeft het ander (liefde, steun) niet uit te sluiten.
Ow god, dat is deze user ja?

Ja, geef het maar op ofzo. Stuk voor stuk zwakzinnig die lui.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 6 september 2018 @ 05:02:36 #164
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181720076
Geloof dat ik zo'n grote bek van mn dochter -die ik niet heb- niet zal accepteren. Ik denk dat ik met die vriend van dr zou praten, dat je 'm niet elke dag over de vloer wilt hebben. Dochterlief zelf mag dr eigen eten gaan verzorgen. Dus rond etenstijd staat er geen bord eten voor haar klaar en wordt er niet voor haar gekookt.

Die ratjes aan tuigjes, die mag ze ook bij zich houden. Uitlaten? Doe je zelf maar en die mogen lekker in haar kamer dan de boel onderzeiken en -schijten.

Valt het balletje dan niet, mag ze het huis uit en dr eigen stekkie zoeken. Dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan :/
pi_181720304
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:07 schreef Scary_Mary het volgende:
Kunnen praten is heel belangrijk ja, maar op een gegeven moment ben je dat punt wel voorbij. Als je ergens te gast bent en je herhaaldelijk gevraagd wordt om dingen te doen en dat vertikt, dan is het een logisch vervolg dat er consequenties aan vast gaan zitten. Je woorden hebben zonder die consequenties gewoonweg geen waarde anders, waarvan akte.

Ik vind het nogal wat dat je als 21-jarige het gore lef hebt om zo gemakszuchtig met je beestenboel neer te mogen strijken bij je ouders en dan structureel geen poot buiten je onbetaalde kamer om te willen uitsteken. Dat je eigenlijk zegt dat je ouders maar de tering kunnen krijgen en je moeders welzijn je geen kut interesseert. Schaamteloos en respectloos gewoon.
Op je 21e ben je geen kind meer en als je zo een last hebt van het gezeik van je pa, dan zou je zelf ook weleens wat degelijk kunnen proberen te bespreken met elkaar of plannen maken om ergens heen te gaan waar het wel beter bevalt. Me dunkt dat je als ouders al in constructief gesprek bent geweest door herhaaldelijk uit te leggen dat bepaalde taken niet vanzelf gaan of gratis zijn en zelf opgepakt dienen te worden.
Ongeacht de pohi van ts die natuurlijk ook wel wat zegt en of het allemaal wel echt is, you shouldn't bite the hand that feeds you..
De regels zijn uitgelegd en ze heeft geweigerd. Mijn schoonzoon begon ook nog eens van het is je dochter en hij hoefde ook nooit mee te betalen bij zijn ouders blablabla. Het feit dat de honden de tuin onderpissen en poepen dagelijks maar niet opruimen werd compleet genegeerd. Dus ik heb gezegd dat hij niet meer welkom is in ons huis. Mijn dochter heeft ons overal geblokkeerd in sociale media. Bizar eigenlijk.

Dit waren de regels:

Deel mee dat je je eigen huis terug wil. Dus vanaf nu gaan de volgende regels in.

• Schoonzoon is vanaf nu nog max. 2 dagen per week welkom. Daarbuiten mag hij naar zijn eigen huis. Als je samen wilt zijn kan dat in zijn huis.
• Aangezien die dieren ook troep in ons huis veroorzaken door middel van haren en dergelijke wordt er geacht dat er wordt geholpen met de schoonmaak. Zo niet dan wordt de was niet gedaan.
• Totdat er een bepaald bedrag in geld wordt betaald(paarden) is er geen avondeten.
• Zijn jullie het hier niet mee eens, dan zijn jullie vrij om te vertrekken naar schoonzoon zijn huis inclusief de dieren en om ons huis voortaan als bezoek te betreden.

Dit heeft ze geweigerd. Ik legde mijn schoonzoon nog uit van je bent hier 7 dagen per week op visite. Je slaapt hier 5 dagen in de week. Jullie wonen samen in mijn huis waardoor ik en mijn vrouw zich verdreven voelen in ons eigen huis. Terwijl jijzelf ook een koophuis hebt. Zijn antwoord was van ja maar ik kan voortaan gelijk boven gaan zitten dan heb je geen last van mij. Nu ben ik ineens niet meer welkom. En het is je dochter. Dat kun je niet maken.

Ik heb hier geen verklaring voor. Hoe achterlijk kun je zijn om het niet te begrijpen?
Afgelopen zondag ook. Ik zit in mijn tuin te genieten van de zon. Ik ruik ineens een intense urine lucht. De honden hebben tot tweemaal toe tegen mijn tuinstoel gepist. Ik zeg er wat van tegen mijn dochter en ze negeert het. Mijn vrouw moet dagelijks de tuin schoonmaken vanwege de uitwerpselen van hun honden. Dan niet te spreken dat 2 mannetjes overal tegenaan pissen in mijn tuin. De hele tuin stinkt naar urine. Dat was voor mij de druppel en ook de reden tot actie deze week.

Kostgeld vragen we niet eens trouwens. Mijn vrouw en mijn dochter hebben samen 2 paarden. Mijn vrouw houd geen centen meer over omdat de hobby gewoon te duur wordt. Mijn vrouw wilt graag de kosten delen. Onze dochter woont immers gratis bij ons met een full-time salaris. Daarbuiten doet ze geen flikker in huis maar wel gebruik maken van alle faciliteiten. Ze kan best meebetalen aan de paarden. Weigert ze.

Topic mag gesloten worden trouwens. De regels zijn uitgelegd en worden geweigerd. Dus nu worden de gevolgen toegepast. Onze dochter negeert ons nu volkomen in huis.

ps. Het proberen samen te wonen in zijn huis liep ook continue spaak tussen de twee. Dus nu dachten ze even samen te wonen in mijn huis.

[ Bericht 1% gewijzigd door Draconian op 06-09-2018 07:03:14 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  donderdag 6 september 2018 @ 07:05:40 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181720366
Wat zijn de gevolgen precies? Vriend is niet meer welkom en ze krijg geen eten? Dat is best mild.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181720455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:05 schreef Samzz het volgende:
Wat zijn de gevolgen precies? Vriend is niet meer welkom en ze krijg geen eten? Dat is best mild.
Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.

Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........

[ Bericht 6% gewijzigd door Draconian op 06-09-2018 07:24:46 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_181720483
Ik had haar allang het huis uitgeflikkerd.

Huur een opslag, flikker al haar zooi daar in, honden naar het asiel en doei.
Edit : en ze staat niet op straat, die waardeloze vriend van dr heeft gewoon een huis, kan ze prima tijdelijk verblijven.

Oh en sloten veranderen.

Het kost allemaal wat, maar deze ergenis zou ik ook heel slecht trekken dus kiezen tussen twee kwaden.

En ja het is je dochter.. maar betekent niet dat ze jouw als vader als een soort hond mag behandelen he.. er zijn grenzen in het leven ook als het op je eigen kinderen aankomt. (in ieder geval zeker in dit soort situaties in mijn mening)
pi_181720515
Ik zou helemaal stapeldol worden, zo ver had ik het niet eens laten komen, die zette ik met alle spullen en honden weer bij haar vriend met de mededeling, gezien bij ons samenwonen weer zo goed gaat is het nu tijd om weer lekker echt samen te wonen buiten ons huis.

Thuis verving ik meteen alle cilinders, allemaal nieuwe sleutel. Haar slaapkamer ging ik meteen ook voor wat anders gebruiken. Maakte er een geweldige hobbykamer van of grote kledingkast.

Hoe hard het ook is, als ze eenmaal het huis uit gaan, is er geen weg terug, dan moet al hun huis afgebrand zijn, of ze moet dusdanig gewond zijn dat ze zorg nodig bent, maar niet zodra er een scheet dwars zit en het zo lekker makkelijk is.
pi_181720536
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels.
Wat heeft het voor zin om dingen op te leggen die ze "kan weigeren"? Tuurlijk kan je haar het huis uit flikkeren. Ze heeft een vriend met een eigen woning om op terug te vallen, het is niet alsof ze een brug hoeft uit te zoeken wanneer je haar eruit gooit.

Hup, slot vervangen en al haal meuk op de stoep. Mag ze daarna gaan onderhandelen vanaf een positie van zwakte over wat ze nou van plan is met haar ouders :W

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2018 07:36:39 ]
  Forum Admin / PR donderdag 6 september 2018 @ 07:36:41 #171
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181720541
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.
Het is je goed recht om haar gewoon eruit te zetten. Die kan echt wel bij haar vriend verblijven als de nood aan de man is. En die dieren kan je vast een prima huisje voor vinden als jullie ze niet willen.

quote:
Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Meteen ingrijpen. Nieuwe sloten en verder geen duimbreedte meer toegeven. Dit soort ongein moet je helemaal niet willen.
pi_181720569
Tja het is nu een beetje raar om ineens regels te gaan stellen dat snap je zelf ook wel.
Dit gaat buiten het fatsoenlijke, dus vervelende en kinderachtige maatregelen zijn nu niet raar meer.
Je zou al haar spullen in haar kamer kunnen zetten. Kostgeld innen en als ze niet betaalt haar spullen naar de lommerd brengen. De voorraadkast op slot. Niet voor haar koken, niet de was doen. Ze mag misschien een magnetron en waterkoker op haar kamer. Haar internet natuurlijk blokkeren en de badkamer en linnenkast vrijwaren van haar spullen, die houdt ze maar in haar kamer. Met haar vent blijft ze ook maar in haar kamer.

Misschien worden het zes vervelende jaren, maar dan is ze het waarschijnlijk wel beu.
pi_181720571
Jij bent echt slappe hap TS. Van jullie ‘voorwaarden’. heeft ze totaal geen last, ze doet er zelfs een schepje bovenop door de sleutel van je zoon te jatten en jij komt niet verder dan ‘tskkk... dit kan echt niet’.

Dat klopt. En nu?

Die dame gaat echt niet vrijwillig vertrekken zolang ze droog kan slapen, kan douchen en haar veestapel ondergebracht weet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181720573
Was ze altijd al zo?
pi_181720575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 06:57 schreef Draconian het volgende:

Dit heeft ze geweigerd. Ik legde mijn schoonzoon nog uit van je bent hier 7 dagen per week op visite. Je slaapt hier 5 dagen in de week. Jullie wonen samen in mijn huis waardoor ik en mijn vrouw zich verdreven voelen in ons eigen huis. Terwijl jijzelf ook een koophuis hebt. Zijn antwoord was van ja maar ik kan voortaan gelijk boven gaan zitten dan heb je geen last van mij. Nu ben ik ineens niet meer welkom. En het is je dochter. Dat kun je niet maken.
Leuk voor hem, maar heb je hem nu de toegang tot je huis ontzegd of ga je er gewoon ruggengraatloos in mee?
pi_181720584
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.

Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Ze heeft een andere woning. Bij haar vriend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181720645
Je word geterroriseerd door je dochter. Jouw taak als man om dit op te lossen zonder dat je haar compleet verstoot.
Succes en laat even weten hoe je dat gedaan hebt.
Vakman pur sang
pi_181720689
Man man man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:02:47 #179
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181720756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.

Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Prima, dan vervang je de sloten en geef je haar geen nieuwe sleutel.
pi_181720779
Als je dochter geen fatsoen is bijgebracht en nooit 'nee' te horen heeft gekregen, dan had je dit soort taferelen wel kunnen verwachten. Geen enkel welopgevoed kind zou dit flikken.

Gooi haar het huis uit. Waar wacht je nog op? "Ja maar tis mn eigen dochter". So what? Je zet haar en d'r beesten niet op straat, die kunnen gewoon terecht in het koophuis van d'r vriend, laat ze daar maar alles onder pissen en schijten. Als het echt zo kut is daar, dan zal ze een stuk sneller een andere woning vinden. Waarom heeft ze uberhaupt 3 honden? Zeker weer een kwestie geweest van geen nee kunnen zeggen tegen dochterlief. Ik zal denk ik niet hoeven raden wie ze uitlaat.
pi_181720807
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Prima, dan vervang je de sloten en geef je haar geen nieuwe.
Dit ja, je moet het even los zien van je dochter, er is iemand in jullie leven die jullie terroriseert jouw, je vrouw en je zoon. Dat lijdt bij alledrie tot psychische en zelfs fysieke problemen. Dat kun je niet toestaan.

Flikker haar het huis uit, hoe hard het ook is, het is nog harder om drie mensen te laten lijden om haar gedrag. Zij heeft een back-up. Jullie niet.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:11:00 #182
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181720829
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Je word geterroriseerd door je dochter. Jouw taak als man om dit op te lossen zonder dat je haar compleet verstoot.
Succes en laat even weten hoe je dat gedaan hebt.
Mwoah, die dochter zou beter moeten weten maar wil gewoon niets. Denk dat TS maar gewoon aan zijn vrouw en zichzelf moet gaan denken en dat kind maar moet onterven. Als na verloop van tijd blijkt dat er wel met haar te praten valt dan kan dat nog wel terug gedraaid worden.
pi_181721238
Weet je TS... Ik vind dat je het best prima hebt gedaan. Ik snap ook wel dat je haar niet zomaar op straat wil zetten. Die andere woning is ook niet van haar, maar van haar vriend.

Nu wel voet bij stuk houden door iig die kerel niet toe te laten en de andere voorwaarden vast te houden door niet te wassen en te koken voor haar.

Dat ze zou gaan steigeren en iets flikt viel te verwachten. Ik zou haar even laten en later vandaag zo persoonlijk mogelijk contact opnemen met haar, om de weggenomen sleutel terug te nemen.

Geeft ze die niet terug... Dan idd de sloten laten vervangen. Kan ze zelf aanbellen elke keer. Dan ziet ze gelijk dat jullie het menen.
pi_181721276
Ze begrijpen het echt wel hoor. Het is alleen dat jullie nooit regels hebben opgesteld en altijd alles hebben toegestaan. Dan komt het allemaal wel heel hard binnen.

Om je woorden kracht bij te zetten kun je voor die honden en vogels alvast een ander huis zoeken.
pi_181721285
Dit hoeft niet eens een trol te zijn, ik heb dit soort shit in het echt gezien. Bij een bleef de (ex)schoonzoon gewoon over de vloer komen en pitten terwijl de relatie al lang uit was. Jaren aan een stuk. Gewoon een extra kostganger.

Ergens sta ik er ook niet echt van de kijken, als je ziet hoeveel mensen tegenwoordig hun kinderen maar half of niet opvoeden. Als ik dit bij mij ouders had gedaan, stond ik met mijn koffers lang en breed op straat.

Ja je moet je kinderen helpen, maar daar mag, zeker als ze de volwassen leeftijd hebben best wat tegenover staan. Toen ik volwassen was en een inkomen had, was kostgeld normaal en ook meehelpen in het huishouden. Toen ik op mezelf ging wonen, gingen mijn onkosten ook omhoog, dus zo een ramp was dat kostgeld nou ook niet.

Die schoonzoon was bij na een week of 2 al de klaveien opgevlogen, die honden en vogels zaten dan ook al lang en breed in het asiel. En als madam moeilijk zou doen, ging ze erachteraan. Dan mag ze weer terug komen zodra ze haar excuses geeft. Kom op het is niet leuk, maar je bent toch geen filantropische instelling?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Spellchecker donderdag 6 september 2018 @ 08:55:28 #187
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181721320
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:02 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Prima, dan vervang je de sloten en geef je haar geen nieuwe sleutel.
En laat iedereen die sleutel in zijn/haar broekzak houden.
pi_181721497
Is je dochter een borderliner? Vertoont ook veel gedragingen die passen bij een verwende en autoriteitloze opvoeding.
pi_181721524
Sloten vervangen zsm, toedeloe hee. Wat denkt die kerel wel niet. Eigen huis en dan hele week bij een ander wonen :')
pi_181721591
Oh, en was haar kleren maar eens 2 weken niet. Even kijken hoe vervelend dat is. Kan uit eigen ervaring vertellen dat het best kut is als je door je onderbroeken en sokken heen bent.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:33:19 #191
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181721896
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:
Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........

Ik vraag me af wat ze met die 2e sleutel zou willen. Geeft ze die aan vriendlief zodat hij zodra iedereen slaapt alsnog haar bed in kan stappen ofzo? :?

Anyway hoogste tijd voor een nieuw slot.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181722277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.

Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Gast, het is bizar dat jullie überhaupt haar was nog doen. Gooi haar telefoon kapot. Gooi haar laptop kapot. Verkoop haar paard. Laat zien dat je een vent bent voor jezelf en voor je vrouw.
pi_181722361
https://www.veiligwonenwi(...)39h7785fi6eovc93rpu6

Verpats die honden en koop een paar fatsoenlijke sloten.
pi_181722368
Nogmaals: knip de televisiekabel naar haar kamer door en verander het wifi-wachtwoord en geef dat niet aan haar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:28:02 #195
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_181722795
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:
Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels.
Dat is nou precies wat je wel moet doen.
quote:
Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Sloten veranderen. Vanmiddag nog.....
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_181722833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.

Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Die huisdieren hadden mooi in dat huis van die vriend moeten blijven in ieder geval.

En neem aan dat je direct de slotenmaker hebt gebeld, mooie kans om alle sloten te vervangen en de spullen van je dochter op straat te zetten. Dan heeft ze niets meer aan al die sleutels van d'r. Goed bezig!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2018 10:32:34 ]
pi_181722910
"Beste Marietje je ziet het goed: vanaf vandaag ben ik nudist". En parkeer je naakte lichaam voor de tv, benen wijd lekker laten luchten hoppa, jouw huis jouw regels. Zoek wat nieuwe, verschrikkelijk hobby's zoals de theremin bespelen en koop er een flinke versterker bij. Speel verschrikkelijke muziek uit "jouw" tijd. Doe alle dingen die kinderen niet willen zien van hun ouders. Sluit de wc deur niet etc.


Of grow some balls en gooi ze het huis uit, geef ze een ultimatum van hooguit 1 week. Verander het wifi wachtwoord, schakel de groep in de meterkast voor hun slaapkamer uit. En de meterkast op slot etc.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:41:48 #198
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_181723004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.
Dat kan je wel zeker.
Anders veranderd er niks en laat jij nog steeds over je heen lopen omdat jij geen actie onderneemt.

quote:
Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Goed excuus om nieuwe sloten te nemen en haar geen sleutel te geven.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:42:50 #199
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181723016
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:35 schreef naiipajiiau het volgende:

Of grow some balls en gooi ze het huis uit, geef ze een ultimatum van hooguit 1 week. Verander het wifi wachtwoord, schakel de groep in de meterkast voor hun slaapkamer uit. En de meterkast op slot etc.
Nou als zijn vorige avatar een foto van hem zelf was is dat geen slechte tip.
Die testikels zijn dan ongetwijfeld gekrompen door alle anabolen. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:45:17 #200
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181723056
wow
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 6 september 2018 @ 11:00:52 #201
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_181723351
De dochter gelijk het huis uit zetten is misschien (nog) een stap te ver; maar je kunt wel aangeven dat als de honden nog 1 keer pissen of schijten en dochter ruimt het niet op, dat je de honden buiten de voordeur zet.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:24:26 #202
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_181723915
Ik geloof er allemaal geen reet van, maar hoop toch op een volgende update
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_181724858
Schoonzoon op zijn verantwoordelijkheid tav je dochter aanspreken geen optie?
pi_181725076
Tja als je als ouder je kinderen geen fatsoenlijke opvoeding geeft dan kun je dit soort fratsen verwachten. En dan straks je zoon er nog achteraan. Wat een feest
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181725179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:54 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Ze commanderen niet maar doen het gewoon. Als we er wat van zeggen dan zijn we zeikouders en mensenschuw zegt ze dan. Gewoon geen besef hebben wat de ouders voelen.
Ze kan toch ook op haar zelf wonen? De oplossing is dat ze kennelijk niet bij hem wil wonen, dan kan ze dus mooi iets voor haar zelf halen. Die moet je gewoon het huis uit schoppen. Word ze zelf ook heel erg zelfstandig van.
pi_181725237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 06:57 schreef Draconian het volgende:
Ik heb hier geen verklaring voor. Hoe achterlijk kun je zijn om het niet te begrijpen?
No? GC / Waarschuwing voor sociopaten
Haar psych anders wel.
En anders haar strafblad, inclusief jeugddetentie en een behandeling in Palmhuis
Best achterlijk dat je haar dan weer in je huis toelaat en niet gewoon haar tijdelijk elders had ondergebracht, na o.a. een woningoverval en mensenhandel.

quote:
Kostgeld vragen we niet eens trouwens. Mijn vrouw en mijn dochter hebben samen 2 paarden. Mijn vrouw houd geen centen meer over omdat de hobby gewoon te duur wordt. Mijn vrouw wilt graag de kosten delen. Onze dochter woont immers gratis bij ons met een full-time salaris. Daarbuiten doet ze geen flikker in huis maar wel gebruik maken van alle faciliteiten. Ze kan best meebetalen aan de paarden. Weigert ze.
Superongewoon in de paardenwereld om een wel betalende bijrijder te zoeken ja..

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.

Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Aangetekende brief dat je haar de toegang tot de woning ontzegt en dan de sloten vervangen.

Hoe gaat het met je zoon inmiddels? Wat vindt hij van de situatie met zijn zus? Als hij nog foute vrienden heeft, dan kunnen die wellicht helpen te ontzetten?

5/7 ^O^
pi_181725310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dit wilde ik toevallig vanaf vandaag gaan doen. Geen eten meer voor haar. Mijn schoonzoon zal ik straks ook even inlichten dat hij niet meer welkom is om te slapen. 1 a 2x per week misschien. Niet meer.
Dit is wel mietjes gedrag. Hoezo misschien 2x per week? Gewoon nooit meer.
Geen wonder dat dat rare gedrag van haar zo is.
pi_181725318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

No? GC / Waarschuwing voor sociopaten
Haar psych anders wel.
En anders haar strafblad, inclusief jeugddetentie en een behandeling in Palmhuis
Best achterlijk dat je haar dan weer in je huis toelaat en niet gewoon haar tijdelijk elders had ondergebracht, na o.a. een woningoverval en mensenhandel.

[..]

Superongewoon in de paardenwereld om een wel betalende bijrijder te zoeken ja..

[..]

Aangetekende brief dat je haar de toegang tot de woning ontzegt en dan de sloten vervangen.

Hoe gaat het met je zoon inmiddels? Wat vindt hij van de situatie met zijn zus? Als hij nog foute vrienden heeft, dan kunnen die wellicht helpen te ontzetten?

5/7 ^O^
De hele familie functioneert dus niet?
pi_181725345
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:40 schreef T-D het volgende:

[..]

De hele familie functioneert dus niet?
Ik zit nog te wachten op de lemmings.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181725354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:36 schreef Scary_Mary het volgende:
mensenhandel
Vanaf hier geloof ik TS niet meer, maar ben ik wel onder de indruk van alle moeite die hij door de jaren heen in zijn troll stopt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181725369
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zit nog te wachten op de lemmings.
Maak er een dan.
pi_181725395
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zit nog te wachten op de lemmings.
Is deze dat dan al niet?

quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vanaf hier geloof ik TS niet meer, maar ben ik wel onder de indruk van alle moeite die hij door de jaren heen in zijn troll stopt.
5/7 :Y
pi_181725467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Is deze dat dan al niet?
Waarvan dan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181725526
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:59 schreef aquawoman het volgende:
Kijk eens een aflevering van Dr Phil over dit onderwerp (ja, I know, Amerikaanse commercieel rommel, maar toch):

1) Beloon haar slechte gedrag niet
2) Handel naar wat beter is voor haar op de lange termijn en handel niet vanuit je eigen schuldgevoel.

Dus: grenzen stellen (over 3 maanden het huis uit, als ze haar vriend wil zien kan het bij hem). Daar leert ze meer van dan dat van dit halfslachtige gedoe.
Dit doe ik inderdaad ook altijd met mijn kat en het helpt!
pi_181725569
Allejezus, die andere topics.
pi_181725687
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vanaf hier geloof ik TS niet meer, maar ben ik wel onder de indruk van alle moeite die hij door de jaren heen in zijn troll stopt.
Vind het ook mooi dat zijn bolle zoon er toch nog even bij betrokken wordt.
pi_181725698
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels.
Dat kan je wel. Eerst zet je die beesten naar het asiel. Vervolgens verander je de sloten. Daarnaast roep je om politie als die zoon jullie huis komt binnen vallen. Hoe moeilijk kan het zijn?

Dit is ook de reden dat ze zo doet. Er is kennelijk nooit echt een consequentie geweest in jullie manier van opvoeden. Deze genoemde slappe regels die je nu hebt ingevoerd met de daarbij behorende 'straffen' zijn ook totaal waardeloos.
pi_181726146
Als ik beide verhalen, zoon en dochter, naast elkaar leg dan zijn er toch overeenkomsten die, logisch, voort komen uit een gebrek aan opvoeding. En als ik de leeftijden zo bekijken dan is TS vrij jong vader geworden op een leeftijd dat je eigenlijk nog steeds opzoek bent naar jezelf. Zelf kan ik moeilijk voorstellen dat TS dit allemaal uit zijn duim zuigt.

TS, het is gewoon tijd om in te zien dat je opvoeding tot dusver niet erg succesvol was. Tijd voor rigoreuze daden. Met woorden als “misschien” en 1 á 2 keer laat je telkens een opening. Geef een vinger en ze nemen de hele hand, lijkt me op jouw kinderen nogal van toepassing.

Dus geen halfzachte aanpak en vragen of je dochter mee wil helpen in het huishouden. Nee gewoon keiharde eisen en daar een daad tegenoverstellen. Dus in het geval van de dieren; zij ruimt alle shit op zo niet, zijn ze morgen de deur uit. Je moet namelijk ergens een streep gaan trekken en zolang haar gebrek aan volwassenheid beloont word zal ze geen behoefte voelen om te veranderen. En als het na een tijdje echt niet blijkt te werken kun je haar altijd nog op straat zetten. Dat zal het allermoeilijkste zijn voor een ouder maar deze situatie lijkt me voor niemand prettig.
pi_181728169
Ow en vergeet niet: Kinderen zijn net pannenkoeken.

De eerste mislukt altijd.
pi_181734746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:53 schreef Draconian het volgende:

[..]

Ik vond zelf altijd dat ze een gebruiker is. Bij mij lukte dat nooit. Meer water en vuur tijdens de opvoeding. Bij haar moeder kreeg ze veel voor elkaar. Nu zie ik dit gedrag ook terug bij haar vriend. Dat hij van alles moet doen voor haar anders wordt ze soort van boos. Soort diva.
Ze moet gewoon een keer flink anaal vernederd worden! Een keer goed op haar plek gezet worden dus!
pi_181738311
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Ow en vergeet niet: Kinderen zijn net pannenkoeken.

De eerste mislukt altijd.
:o :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181738337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:35 schreef naiipajiiau het volgende:
"Beste Marietje je ziet het goed: vanaf vandaag ben ik nudist". En parkeer je naakte lichaam voor de tv, benen wijd lekker laten luchten hoppa, jouw huis jouw regels. Zoek wat nieuwe, verschrikkelijk hobby's zoals de theremin bespelen en koop er een flinke versterker bij. Speel verschrikkelijke muziek uit "jouw" tijd. Doe alle dingen die kinderen niet willen zien van hun ouders. Sluit de wc deur niet etc.

Ik vind dit wel een leuke :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181738591
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:18 schreef Draconian het volgende:

[..]

Geen eten, geen was. Ze zou snel mogelijk wat anders zoeken om te gaan wonen. Of ze dat waar kan maken betwijfel ik. Maar wat kun je nog meer doen? Je kan moeilijk je dochter van 21 jaar op straat gooien met 3 honden en 2 vogels. We kunnen wel pushen dagelijks dat ze het huis uit moet.

Update: Onze dochter heeft vanochtend de sleutel gepakt van mijn zoon zonder te vragen. Dus die kan het huis niet meer in. Totaal heeft ze nu 2 huissleutels. Van mijn vrouw en mijn zoon. Dit gaat te ver allemaal...........
Maar waarom hoek je d'r gewoon niet eens effe lekker?
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:13:01 #224
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181749108
En heb je de sloten al vervangen?
pi_181760203
Hoe is het nu
  vrijdag 7 september 2018 @ 22:08:47 #226
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181760332
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vanaf hier geloof ik TS niet meer, maar ben ik wel onder de indruk van alle moeite die hij door de jaren heen in zijn troll stopt.
Nog nooit iemand hebben verhandeld voor je 15e. :') Post hier dan niet. Alsof je nuttig advies kan geven zonder levenservaring. :')
pi_181760803
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:35 schreef naiipajiiau het volgende:
"Beste Marietje je ziet het goed: vanaf vandaag ben ik nudist". En parkeer je naakte lichaam voor de tv, benen wijd lekker laten luchten hoppa, jouw huis jouw regels. Zoek wat nieuwe, verschrikkelijk hobby's zoals de theremin bespelen en koop er een flinke versterker bij. Speel verschrikkelijke muziek uit "jouw" tijd. Doe alle dingen die kinderen niet willen zien van hun ouders. Sluit de wc deur niet etc.

Of grow some balls en gooi ze het huis uit, geef ze een ultimatum van hooguit 1 week. Verander het wifi wachtwoord, schakel de groep in de meterkast voor hun slaapkamer uit. En de meterkast op slot etc.
_O- _O-
  vrijdag 7 september 2018 @ 22:46:21 #228
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181761158
Ik denk dat de dochter het WiFi wachtwoord heeft gewijzigd heeft en dat Draconian nu niet meer kan reageren :D
  Spellchecker vrijdag 7 september 2018 @ 22:59:17 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181761435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:46 schreef Trashcanman het volgende:
Ik denk dat de dochter het WiFi wachtwoord heeft gewijzigd heeft en dat Draconian nu niet meer kan reageren :D
Heeft ze hier meegelezen? :o
pi_181768389
Je geeft aan dat je ze niet zomaar op straat kan gooien? Sorry hoor maar ze hebben toch dat huis van die vriend?

Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat er wat gaat veranderen, jullie hebben het al veel te ver katen komen en laten alleen maar over jullie heen lopen.

Enige wat ik zou aanraden is om ze letterlijk en figuurlijk het huis uit te trappen incl alle spullen in een doos in de tuin zetten. Honden naar het asiel brengen en aangeven dat ze daar opgehaald mogen worden.
Sloten vervangen en klaar ermee.

Maar zoals ik al zei zal dat waarschijnlijk toch niet gebeuren...
pi_181768451
Spullen buiten zetten en andere sloten op de deur.

Met een ultimatum uiteraard, wel zo netjes.
1 + 1 = blauw
pi_181772722
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:49 schreef Draconian het volgende:
Even de mening van wat Fokkers hier weten >:)

Mijn vrouw en ik hebben een dochter van 21 jaar. Ze heeft een vriend van 28 jaar. Ze gingen proberen samen te wonen in zijn koophuis maar dat liep spaak. Teveel ruzie en een knipperlichtrelatie.

In de tijd dat ze even daar woonde/logeerde hadden ze samen 2 honden erbij genomen terwijl ik nog zei van niet doen. Je kan er niet voor zorgen. Totaal dus 3 Chihuahua's. Slecht luisteren naar advies van mij.

In ieder geval woont ze dus weer thuis met 3 honden en 2 vogels. Maar haar vriend slaapt nu 5 dagen in de week bij ons en is 7 dagen per week op visite. We krijgen als ouder hier verschrikkelijke ergernissen van. Onze dochter ruimt alleen haar slaapkamer op en meer niet. De honden moet mijn vrouw op passen als ze werkt. Mijn dochter heeft rond de 1200 euro schoon in de maand. Weigert kostgeld te betalen en weigert ook de serre te stofzuigen en te dweilen met al die hondenharen en rotzooi van die 2 vogels.

We hebben al ruzie gehad maar ze luisteren niet. Ik vind het zwaar vervelend worden dat haar vriend iedere dag bij ons is terwijl hij een eigen koophuis heeft. Mijn dochter weigert daar te slapen of paar avonden in de week daar te gaan zitten. Mijn vrouw en ik zitten niet meer lekker in ons huis.

Welke stappen kun je nu nog meer nemen? De hel laten uitbreken?
Direct na het lezen komen er 3 woorden in me op... Opzouten, mijn huis uit!
pi_181772853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:39 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

Direct na het lezen komen er 3 woorden in me op... Opzouten, mijn huis uit!
Dat zijn er vier.
Tap tap tap
pi_181772872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:18 schreef Draconian het volgende:
Dit wilde ik toevallig vanaf vandaag gaan doen. Geen eten meer voor haar. Mijn schoonzoon zal ik straks ook even inlichten dat hij niet meer welkom is om te slapen. 1 a 2x per week misschien. Niet meer.
Kom op! Waar is je ruggengraat?!!!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:18 schreef Draconian het volgende:
1 a 2x per week misschien.
:')
pi_181772940
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat zijn er vier.
Ik was even de tel kwijt... 8)7
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:18:17 #236
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_181775099
Sjongejongejonge wat voor enorme slappe zak kun je zijn :')

Dit hebben jullie echt helemaal aan jullie zelf te danken, veel plezier met jullie dochter en schoonzoon want dit gaat niet veranderen met jullie zwakke opstelling.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_181775201
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

Kom op! Waar is je ruggengraat?!!!

[..]

:')
Misschien kan TS samen met Geert Wilders gaan zoeken naar een nieuwe?
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:31:26 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_181775418
Waarom zou een kerel van 28 met een eigen huis bij zijn schoonouders willen slapen 5 dagen in de week?

Normaal wil je daar als twintiger man niet eens vrijwillig heen, laat staan slapen, laat staan 5 dagen in de week.
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:33:21 #239
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181775446
Zelf vind ik dat als je je dochter zo hebt opgevoed dat ze alles mag, je niet plotseling van het ene extreme naar het andere extreme kan gaan. Het is niet haar schuld dat ze dan zo is, dat is van haar ouders. En dan moet ze in 1 dag plotseling helemaal wennen aan het tegenovergestelde van wat haar haar hele leven is verteld.. lijkt me ook niet gemakkelijk voor haar om eerlijk te zijn
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:44:22 #240
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181775684
Jezus trap dat wijf eruit :')

En zeg tegen die gast ook dat t een loser is en niet meer welkom is. Want zolang je dat niet doet denkt hij zo over jullie.

Het is toch jouw huis? Laat merken dan.
Man of Steal.
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:50:00 #241
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181775794
Sloten eruit, nieuwe erin, wordt even een relletje, maar soms moet je als man of the house even een puntje maken.

Als je dat niet wilt, ben je gewoon een gevulde koek en moet je stoppen met klagen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 18:02:41 #242
163650 Greys
pi_181775989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:46 schreef Trashcanman het volgende:
Ik denk dat de dochter het WiFi wachtwoord heeft gewijzigd heeft en dat Draconian nu niet meer kan reageren :D
Best kans van idd _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181776553
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:16 schreef goed_volk het volgende:

-edit- ander idee, zonder hele topic doorgelezen te hebben; als jij en je vrouw nou gewoon in zijn huis gaan zitten? Dan ben je er toch uit?
Dat kan niet, die tent staat vol met heerlijk geurende plantjes...

[ Bericht 0% gewijzigd door Diverse_Reality op 08-09-2018 18:56:49 ]
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_181871296
En hoe gaat het nu??
pi_181884152
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:43 schreef adder77 het volgende:
En hoe gaat het nu??
Daar komen we pas achter al TS weer op internet mag van zijn dochter. :')
pi_182040761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Gooi haar je huis uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182040990
Horen we niks meer van of iemand ergens bovenaan hier op deze pagina, heeft hem oprecht betrapt op dom trollen.
pi_182041598
slaapkamer volstorten met cement als ze er niet is.
pi_182042185
Je nick past trouwens niet echt bij je gebrek aan ruggengraat :')
  vrijdag 21 september 2018 @ 09:51:22 #250
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_182043017
Duidelijk geen huisbaas Bob zijn! :')
Die had zulke vuilniszakken al lang eruit getrap.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_182043264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:13 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat is dus dit weekend gebeurd weer. Mijn vrouw kreeg een flinke inzinking. Het stapelde zich maar op. Toen kwam de bom. Mijn vrouw ging de deur uit om tot rust te komen. Het was echt ruzie. We zeiden nog van nu woon je ook samen. Wat is het verschil als je weer in zijn koophuis gaat zitten?

Maar nu slaapt hij dus nog steeds hier. Alsof er niets aan de hand is. Ik typte het nog vanochtend naar mijn dochter. Ik zal even kopiëren en plakken.

Dit is van mij:
Maar hij is 7 dagen per week bij ons. Dat is teveel. Hij heeft eigen huis. Ga dan bij hem op visite in de avond paar keer per week. Ook minder slapen. Je krijgt zelf ook irritaties merkte ik al.

Dit van haar:
Heb je ook nog wat anders te zeggen dan gezeik?

Van mij:
Nee jij moet snappen dat het teveel is. Jij ziet het niet. Mama wordt ook gek ervan.

Van haar:
Ik praat niet meer dan weetje dat
Een aantal stappen om te kunnen nemen:
1. stel huisregels op die vanaf nu ingaan, zonder pardon, niet met terugwerkende kracht
2. zoek een vervangend huis voor de dieren, want jullie zorgen ervoor, de dochter niet. En jullie kunnen het niet meer aan. 1+1=2
3. ga 1 op 1 met die vriend van haar en zeg waar het op staat, zonder getouwtrek eromheen, van man tot man en laat hem weten dat het zo niet meer kan. Stel tevens kostgeld voor hem in. Kun je zien hoe snel hij niet meer bij jullie slaapt.
4. maak het haar verplicht kostgeld te betalen, 300 euro per maand kan ze makkelijk missen als ze 1200 euro netto binnen harkt. Weigert ze dit, neem dan spullen van haar af waar ze waarde aan hecht. Bestrijd kinderachtigheid met kinderachtigheid.
5. groei een ruggengraat. Ga niet inspelen op de gevoelens voor je dochter, die heeft zij in deze situatie niet. Ze denkt dat het normaal is, zo te reageren naar ouders die haar hebben grootgebracht.
6. wees vanaf nu duidelijk en concreet naar je dochter. Vat berichten kort en bondig samen, zonder inmenging van je gevoel. Projecteer de boosheid in de woordenschat, niet op haar eventuele sympathie en ethische waarden. Dit omdat zij je input afdoet als 'gezeik'. Vermijd uitroeptekens. Wees de vader, háár vader. Zonder ge-maar of ge-dinges.
7. In gesprekken: behandel haar als een tiener. Wees kordaat en gerechtvaardigd. Het is immers het huis van je vrouw en jijzelf. Niet van haar. Zij heeft geen enkel recht, alleen hetgeen wat jullie haar toebedelen.

voorbeeld (wat jij zegt is tussen aanhalingstekens)
"Voortaan, zolang je hier woont, betaal je kostgeld. Doe je dat niet, dan nemen wij je spullen af." zonder uitroeptekens, zonder meningen, zonder wat zij mogelijk zou denken in jouw visie. Is het een dreiging? Ja natuurlijk is het een dreiging. Alleen is deze dreiging gerechtvaardigd omdat het jouw huis is, jij bent de kostwinner, zij niet. Jij betaalt de rekeningen, zij niet.
"De dieren gaan het huis uit."
..etc simpele, concrete, kordate boodschappen. Zoiets als een nieuwslezer de berichten zou presenteren. Het is een feit voor jou. Doel is om het feit over te brengen, aan haar.

In het ergste geval kun je de politie bellen en zeggen dat er een indringer (de vriend) zonder toestemming in het huis bevindt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Metalfrost op 21-09-2018 10:51:28 ]
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 25 september 2018 @ 23:49:55 #252
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_182135066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:49 schreef Draconian het volgende:

Welke stappen kun je nu nog meer nemen? De hel laten uitbreken?
Dit ja. Flikker nou gauw op zeg. Het is jullie huis, ze mag het met al dr dierenvriendjes nu lekker zelf uit gaan zoeken ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_182135148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:49 schreef Draconian het volgende:

De hel laten uitbreken?
Eigenlijk wel ja, want zolang papa en mama alles doen bevalt ze dat prima.

word zakelijk. heel erg zakelijk.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_182135231
TS komt niet meer terug komend half jaar of zo
  woensdag 26 september 2018 @ 00:02:27 #255
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182135265
Ik dacht van 'he dit topic is al geweest toch?'

Maar volgens mij is de username aangepast of ben ik gek?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182135290
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 00:02 schreef mercimarci het volgende:
Ik dacht van 'he dit topic is al geweest toch?'

Maar volgens mij is de username aangepast of ben ik gek?
Uhm... jij bent gek. Geen andere UN hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 26 september 2018 @ 00:04:28 #257
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182135299
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 00:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Uhm... jij bent gek. Geen andere UN hoor.
Oke apart
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 00:06:11 #258
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182135321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
TS komt niet meer terug komend half jaar of zo
Door zn bloedeigen dochter weggepest uit zn eigen huis en nu internetloos ;)
pi_182140851
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:05 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Een aantal stappen om te kunnen nemen:
1. stel huisregels op die vanaf nu ingaan, zonder pardon, niet met terugwerkende kracht
2. zoek een vervangend huis voor de dieren, want jullie zorgen ervoor, de dochter niet. En jullie kunnen het niet meer aan. 1+1=2
3. ga 1 op 1 met die vriend van haar en zeg waar het op staat, zonder getouwtrek eromheen, van man tot man en laat hem weten dat het zo niet meer kan. Stel tevens kostgeld voor hem in. Kun je zien hoe snel hij niet meer bij jullie slaapt.
4. maak het haar verplicht kostgeld te betalen, 300 euro per maand kan ze makkelijk missen als ze 1200 euro netto binnen harkt. Weigert ze dit, neem dan spullen van haar af waar ze waarde aan hecht. Bestrijd kinderachtigheid met kinderachtigheid.
5. groei een ruggengraat. Ga niet inspelen op de gevoelens voor je dochter, die heeft zij in deze situatie niet. Ze denkt dat het normaal is, zo te reageren naar ouders die haar hebben grootgebracht.
6. wees vanaf nu duidelijk en concreet naar je dochter. Vat berichten kort en bondig samen, zonder inmenging van je gevoel. Projecteer de boosheid in de woordenschat, niet op haar eventuele sympathie en ethische waarden. Dit omdat zij je input afdoet als 'gezeik'. Vermijd uitroeptekens. Wees de vader, háár vader. Zonder ge-maar of ge-dinges.
7. In gesprekken: behandel haar als een tiener volwassen. Wees kordaat en gerechtvaardigd. Het is immers het huis van je vrouw en jijzelf. Niet van haar. Zij heeft geen enkel recht, alleen hetgeen wat jullie haar toebedelen.

Precies dit allemaal. Behalve dat je haar moet behandelen als een tiener, want punten 1-6 zijn normaal dingen die je doe om je kind klaar te maken om een zelfstandige jong volwassen persoon te zijn. Dan gaat het tegen je werken als je haar als een tiener gaat behandelen als het je uitkomt.
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_182156400
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:34 schreef otacon het volgende:

[..]

Precies dit allemaal. Behalve dat je haar moet behandelen als een tiener, want punten 1-6 zijn normaal dingen die je doe om je kind klaar te maken om een zelfstandige jong volwassen persoon te zijn. Dan gaat het tegen je werken als je haar als een tiener gaat behandelen als het je uitkomt.
Zit wat in. Bedankt voor de wijziging.
Google is your friend, abuse your friends
pi_182156631
En over een paar jaar zal ze tegen iedereen klagen dat ze zo’n slechte jeugd heeft gehad en “het huis uit is gegooid”
pi_182156702
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 00:04 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Oke apart
'bredebroeder' had zo'n soort topic, maar dan van de andere kant, zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')