abonnement Unibet Coolblue
pi_181698247
Het is me wat, daar in politiek Den Haag. Eerst een gevalletje seks op de voorzittersstoel en nu onder de lakens met Pechtold. Gaat Den Haag nog wel over politiek, of is het een grote paringsclub?

bron:
https://www.telegraaf.nl/(...)relatie-met-pechtold

Raadslid D66 stapt op na relatie met Pechtold

Het Meppelse gemeenteraadslid Anne Lok (36) heeft haar lidmaatschap van D66 opgezegd en stapt per direct uit de gemeenteraad van de Drentse plaats met 33.500 inwoners.
Anne Lok schrijft in haar ontslagbrief dat de relatie op een voor haar pijnlijke wijze is geëindigd.

Dat bevestigt fractievoorzitter Jeannet Bos.

Anne Lok werd vorig jaar herkend als de vriendin van de net van zijn vrouw Froukje gescheiden partijleider Alexander Pechtold (53). Aan de liefdesrelatie met Pechtold kwam inmiddels weinig zachtzinnig een einde en Loks vertrek uit de partij en de gemeenteraad heeft volgens Anne Lok alleen maar daarmee te maken.

Woensdag doet zij in Weekblad PRIVÉ uitgebreid haar verhaal over haar relatie met de D66-voorman.

Dit blad kreeg ook inzage in haar ontslagbrief aan de burgemeester van Meppel: „Zoals u ongetwijfeld weet heb ik een affectieve relatie met de leider van mijn partij, Alexander Pechtold, gehad. Eveneens zult u er kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is geëindigd. (…) Het is te voorzien dat ik binnenkort niet meer met geloofwaardigheid kan functioneren als raadslid en om die reden dien ik dan ook hierbij met onmiddellijke ingang mijn ontslag in.”

Alexander Pechtold heeft te kennen gegeven niet op persoonlijke kwesties te willen reageren.



Ik zou haar doen.


Ik ook
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181698439
Zou raken. Die Alexander toch.
U MAD?
pi_181698527
quote:
Eveneens zult u er kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is geëindigd. (…)
Nee, vertel.
I´m back.
  Redactie Frontpage woensdag 5 september 2018 @ 08:58:34 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181698536
Mevrouw gaat haar gal spuwen in de prive :') In plaats van dit soort dingen even face to face uit te spreken... Lafjes weer.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage woensdag 5 september 2018 @ 08:59:16 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181698544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, vertel.
Dat lees je binnenkort vast in het open riool dat de prive heet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181698551
Heerlijk, voel een #metoo aankomen voor Pechtold. ^O^
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 09:01:21 #7
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181698564
Ze viel vast voor zijn penthouse
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_181698568
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:59 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat lees je binnenkort vast in het open riool dat de prive heet.
Ik ga de Privé niet lezen, dude. Ze zegt "eveneens zult u er kennis van hebben gekregen dat..." Kennelijk is er een publiek geheim over?
I´m back.
pi_181698581


Ze had al 5 kinderen (!). :o
pi_181698597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:02 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]

Ze had al 5 kinderen (!). :o
Whut? 5 kinderen? Dat meen je niet?

Ik zie trouwens dat dit de interpretatie van GS is, aangevuld met de interpretatie van Privé?
I´m back.
pi_181698610
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:03 schreef Ryan3 het volgende:
Whut? 5 kinderen? Dat meen je niet?

Ik zie trouwens dat dit de interpretatie van GS is?
https://meppel.d66.nl/mensen/anne-lok/
pi_181698619
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:04 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Staat in dat Privé artikel. :o
Ik zie het ja.
I´m back.
pi_181698637
Nou ja, gek verhaal, denk idd dat dit ene privé-kwestie is.
I´m back.
  woensdag 5 september 2018 @ 09:08:39 #14
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_181698656
Wtf ziet een vrouw in zo'n lelijke kwal?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_181698672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zie het ja.
Staat niet bij van hoeveel vaders :')
pi_181698675
Wellicht meer voor sho maar de Story maakte het nog wat sappiger

quote:
Mysterie

Dat vaders tussen haakjes staat, komt omdat er al langere tijd een even opzienbarend als hardnekkig gerucht de ronde doet dat de D66-leider de vader zou zijn van Anne’s meisjestweeling (namen bekend bij Story), die op vrijdag 15 december jongstleden – een dag voor Alexanders 52ste verjaardag – één jaar oud werden. Maar ook over het vaderschap van Anne’s oudere zoon en twee dochtertjes hangt een waas van mysterie. Politieke mysterie zelfs: zo zou Pechtolds minnares, die in het onderwijs werkt en zich namens D66 verkiesbaar heeft gesteld voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in Meppel, vóór haar huidige relatie iets gehad hebben met... een PvdA-topman! Volgens een Story-bron had Anne een relatie met een man die een hoge functie had binnen die partij: ‘Ze lijkt zichzelf wel op te trekken aan machtige mannen!’
https://www.story.nl/arti(...)s-op-machtige-mannen
pi_181698692
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:10 schreef Chewie het volgende:
Wellicht meer voor sho maar de Story maakte het nog wat sappiger

[..]

https://www.story.nl/arti(...)s-op-machtige-mannen
:').
I´m back.
pi_181698711
Zo te lezen verdienen die twee elkaar wel...
pi_181699179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:30 schreef Sigaartje het volgende:
Gaat Den Haag nog wel over politiek, of is het een grote paringsclub?
Over heel Den Haag wil ik niet spreken, maar D66 is een grote machtsbeluste inteeltclub, die alles doet voor zelfgewin. Pechtold weet dit weer goed te praten en niemand die hem iets doet, omdat iedereen daar in de stront zit en niemand wilt dat de beerput daar opengaat.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181699538
Anne is best een sletje als ik het zo lees :@
Lekker man! Lekker die benen omhoog _O_
U MAD?
pi_181699603
Ik zou haar keihard doen.
pi_181699770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:08 schreef Handleiding het volgende:
Ik zou haar keihard doen.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 10:20:52 #23
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181699807
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:08 schreef Handleiding het volgende:
Ik zou haar keihard doen.
Ik niet. D66, dus verpest de sfeer tijdens de daad waarschijnlijk met onophoudelijk gezeur
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_181699876
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:20 schreef Plompzakker het volgende:

Ik niet. D66, dus verpest de sfeer tijdens de daad waarschijnlijk met onophoudelijk gezeur
:D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 10:24:36 ]
pi_181699978
De politiek is net een speeltuin, en in de speeltuin wordt gewipt! (bron. Leen Huizer)

Het is wel een mooie vrouw...
pi_181700362
Ook mooi om dan je gram te halen in de Privé :')

Blijft allemaal overigens niet heel handig hoe Pechtold toch keer op keer met zijn privéleven in de pers blijft komen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181700465
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:19 schreef Aurelius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekker man, worst in de gang gooien dit dat
U MAD?
pi_181701329
Niveautje dit, hoor. :')
pi_181701715
In haar ontslagbrief aan de burgemeester van Meppel haalt voormalig raadslid Anne Lok (36) ongemeen hard uit naar haar ex-geliefde Alexander Pechtold (53), fractievoorzitter van D66. Zij beschuldigt hem van misbruik en wangedrag.

In de brief, die dinsdagavond aan de burgemeester Richard Korteland van Meppel, is gestuurd, legt Lok uit waarom zij per direct ontslag neemt als raadslid van D66. Zij had bijna vier jaar een relatie met Pechtold. ,,Zoals u ongetwijfeld weet vanuit de populaire weekbladen had ik een affectieve relatie met de leider van mijn partij, Alexander Pechtold”, schrijft de 36-jarige Meppelse. ,,Eveneens zult u er langs die weg kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is beëindigd.”

Karaktermoord
,,Inmiddels is het zover dat het erop lijkt dat meneer Pechtold, in reactie op die publicaties, dreigt karaktermoord op mij te plegen om mij als labiel en gestoord weg te zetten.” Lok stelt dat Pechtold via zijn advocaat heeft laten weten dat zij zal worden vervolgd als zij zich publiekelijk negatief uitlaat over de D66-voorman en hun relatie. ,,Er hangt mij boven het hoofd dat hij mij, als ik mij tegen deze publiciteit wil verweren door zijn misbruik, wangedrag en opportunisme aan te tonen, zal vervolgen voor het schenden van het briefgeheim of iets dergelijks.”

Besmeurd
Lok concludeert daardoor te voorzien dat zij binnenkort zozeer besmeurd zal zijn dat zij niet meer met geloofwaardigheid kan functioneren als raadslid voor D66 in Meppel. ,,Om die reden dien ik dan ook hierbij met pijn in mijn hart met onmiddellijke ingang mijn ontslag in. Ik wil voor zijn dat ik terug moet treden, en wens met opgeheven hoofd uit uw raad te vertrekken. Overigens hecht ik eraan te zeggen dat ik niet wezenloos zal laten gebeuren wat er allemaal dreigt; ik zal mij verweren tegen wil en dank, want daar hebben mijn kinderen en mijn andere naasten, en ikzelf ook, recht op.”

De Meppelse kreeg in 2014 een relatie met Pechtold, die toen nog gehuwd was. Deze zomer maakte hij een einde aan de relatie. Lok is al jaren politiek actief voor D66. Na de laatste gemeenteraadsverkiezingen werd zij duo-raadslid in de de raad van Meppel. Eerder kwam zij met voorkeursstemmen voor D66 in de gemeenteraad van Steenwijkerland. Zij woonde toen nog in Giethoorn. Lok, moeder van vijf kinderen, is afdelingsleider van een scholengemeenschap in Heerenveen. Zij wil op dit moment geen nadere toelichting geven op haar ontslag als duo-raadslid in Meppel.

Pechtold herkent zich absoluut niet in het geschetste beeld
Een woordvoerder van de Tweede Kamer fractie van D66 in Den Haag laat weten dat de partij kennis heeft genomen van het opstappen van Anne Lok als duo-raadslid. ,,Alexander Pechtold herkent zich absoluut niet in het geschetste beeld.”

http://www.dvhn.nl/drenth(...)ebreuk-23510844.html
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181701727
Dan is die tweeling van Pechtold?
Wie wil er nu met zo'n smerig mannetje :r
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181701747
De reden dat Hatchi vertrok komt ook wel een keer boven water en ik weet haast zeker dat Pechtold er ook iets mee te doen heeft
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181701880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:07 schreef maryen65 het volgende:
Wie wil er nu met zo'n smerig mannetje
Anne Lok :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181701890
Alleen maar goed voor D66 als Pechtold opgehoepeld is
pi_181701917
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Niveautje dit, hoor. :')
Heb je al die twee pareltjes gezien over hoe vrouwen zogenaamd voor populistisch rechts zwijmelen, waarbij de TS in het geval van de Duitse studie volledig aan de reden van deze vrouwen voorbij gaat. :')

POL / Duitse studie: vrouwen in toenemende mate aangetrokken tot rechts
POL / Rechtse mensen aantrekkelijker en intelligenter dan linkse mensen
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181701960
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:18 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Heb je al die twee pareltjes gezien over hoe vrouwen zogenaamd voor populistisch rechts zwijmelen, waarbij de TS in het geval van de Duitse studie volledig aan de reden van deze vrouwen voorbij gaat. :')

POL / Duitse studie: vrouwen in toenemende mate aangetrokken tot rechts
POL / Rechtse mensen aantrekkelijker en intelligenter dan linkse mensen
Nee hoor, het gaat om sociale redenen maar onderaan staat ook islamofobie en xenofobie. Lees het stuk nog eens.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181701994
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee hoor, het gaat om sociale redenen maar onderaan staat ook islamofobie en xenofobie. Lees het stuk nog eens.
Maar dat was uiteindelijk niet de reden om erop te stemmen, die had met de belofte voor goede sociale voorzieningen te maken.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181702023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen maar goed voor D66 als Pechtold opgehoepeld is
Ja idd
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181702317
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:07 schreef maryen65 het volgende:
Dan is die tweeling van Pechtold?
Wie wil er nu met zo'n smerig mannetje :r
Waarschijnlijk uit financiële zekerheid en carrière maken.
pi_181702338
"Anne Lok schrijft in haar ontslagbrief dat de relatie op een voor haar pijnlijke wijze is geëindigd."

SM-bunker in dat flatje van hem waar Anne genoeg van had?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181702637
Het zijn net mensen. En nu?
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 14:01:45 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181703847
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:00 schreef Sloggi het volgende:
Het zijn net mensen. En nu?
:X straks lekt ook nog uit dat Rutte wel eens seks heeft....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_181705778
Einde carrière Pechtold?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181705851
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:40 schreef superniger het volgende:
Einde carrière Pechtold?
Mensen die een ander aanzetten/dwingen tot moord, ja, dat is wel een lastig verhaal om dan in de TK te blijven zitten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:59:22 #44
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181706238
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:X straks lekt ook nog uit dat Rutte wel eens seks heeft....
Onwaarschijnlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181706496
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:06 schreef maryen65 het volgende:
In haar ontslagbrief aan de burgemeester van Meppel haalt voormalig raadslid Anne Lok (36) ongemeen hard uit naar haar ex-geliefde Alexander Pechtold (53), fractievoorzitter van D66. Zij beschuldigt hem van misbruik en wangedrag.

In de brief, die dinsdagavond aan de burgemeester Richard Korteland van Meppel, is gestuurd, legt Lok uit waarom zij per direct ontslag neemt als raadslid van D66. Zij had bijna vier jaar een relatie met Pechtold. ,,Zoals u ongetwijfeld weet vanuit de populaire weekbladen had ik een affectieve relatie met de leider van mijn partij, Alexander Pechtold”, schrijft de 36-jarige Meppelse. ,,Eveneens zult u er langs die weg kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is beëindigd.”

Karaktermoord
,,Inmiddels is het zover dat het erop lijkt dat meneer Pechtold, in reactie op die publicaties, dreigt karaktermoord op mij te plegen om mij als labiel en gestoord weg te zetten.” Lok stelt dat Pechtold via zijn advocaat heeft laten weten dat zij zal worden vervolgd als zij zich publiekelijk negatief uitlaat over de D66-voorman en hun relatie. ,,Er hangt mij boven het hoofd dat hij mij, als ik mij tegen deze publiciteit wil verweren door zijn misbruik, wangedrag en opportunisme aan te tonen, zal vervolgen voor het schenden van het briefgeheim of iets dergelijks.”

Besmeurd
Lok concludeert daardoor te voorzien dat zij binnenkort zozeer besmeurd zal zijn dat zij niet meer met geloofwaardigheid kan functioneren als raadslid voor D66 in Meppel. ,,Om die reden dien ik dan ook hierbij met pijn in mijn hart met onmiddellijke ingang mijn ontslag in. Ik wil voor zijn dat ik terug moet treden, en wens met opgeheven hoofd uit uw raad te vertrekken. Overigens hecht ik eraan te zeggen dat ik niet wezenloos zal laten gebeuren wat er allemaal dreigt; ik zal mij verweren tegen wil en dank, want daar hebben mijn kinderen en mijn andere naasten, en ikzelf ook, recht op.”

De Meppelse kreeg in 2014 een relatie met Pechtold, die toen nog gehuwd was. Deze zomer maakte hij een einde aan de relatie. Lok is al jaren politiek actief voor D66. Na de laatste gemeenteraadsverkiezingen werd zij duo-raadslid in de de raad van Meppel. Eerder kwam zij met voorkeursstemmen voor D66 in de gemeenteraad van Steenwijkerland. Zij woonde toen nog in Giethoorn. Lok, moeder van vijf kinderen, is afdelingsleider van een scholengemeenschap in Heerenveen. Zij wil op dit moment geen nadere toelichting geven op haar ontslag als duo-raadslid in Meppel.

Pechtold herkent zich absoluut niet in het geschetste beeld
Een woordvoerder van de Tweede Kamer fractie van D66 in Den Haag laat weten dat de partij kennis heeft genomen van het opstappen van Anne Lok als duo-raadslid. ,,Alexander Pechtold herkent zich absoluut niet in het geschetste beeld.”

http://www.dvhn.nl/drenth(...)ebreuk-23510844.html
Er zullen er altijd wel twee schuld hebben aan een breuk, maar dit klinkt toch wel als een wraakactie van mevrouw omdat ze aan de dijk is gezet....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 5 september 2018 @ 16:12:52 #46
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181706558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Er zullen er altijd wel twee schuld hebben aan een breuk, maar dit klinkt toch wel als een wraakactie van mevrouw omdat ze aan de dijk is gezet....
Teleurgestelde golddiggers zijn de ergste.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181706587
quote:
Inmiddels is het zover dat het erop lijkt dat meneer Pechtold, in reactie op die publicaties, dreigt karaktermoord op mij te plegen om mij als labiel en gestoord weg te zetten.
Gelukkig wordt dat beeld van labiel en gestoord genuanceerd door een voorgeschiedenis van je man en kinderen verlaten voor Pechtold, vervolgens nog een keer met je ex in bed duiken en een tweeling krijgen zonder dat duidelijk is wie de vader is en daar ook geen DNA test voor laten doen want voor jou is het wel duidelijk. En daarna wederom zwanger raken en je dan gedwongen voelen om abortus te laten plegen. En on top of that nog even zelf je verhaal te doen in de prive..
  woensdag 5 september 2018 @ 16:16:46 #48
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181706631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:14 schreef roninho het volgende:

[..]

Gelukkig wordt dat beeld van labiel en gestoord genuanceerd door een voorgeschiedenis van je man en kinderen verlaten voor Pechtold, vervolgens nog een keer met je ex in bed duiken en een tweeling krijgen zonder dat duidelijk is wie de vader is en daar ook geen DNA test voor laten doen want voor jou is het wel duidelijk. En daarna wederom zwanger raken en je dan gedwongen voelen om abortus te laten plegen. En on top of that nog even zelf je verhaal te doen in de prive..
Achteraf zal Pechtold wel flinke spijt hebben met deze nogal aparte dame in zee te zijn gegaan..

Soms moet je je geslachtsdeel niet volgen maar je hersenen gebruiken :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181706822
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:14 schreef roninho het volgende:

[..]

Gelukkig wordt dat beeld van labiel en gestoord genuanceerd door een voorgeschiedenis van je man en kinderen verlaten voor Pechtold, vervolgens nog een keer met je ex in bed duiken en een tweeling krijgen zonder dat duidelijk is wie de vader is en daar ook geen DNA test voor laten doen want voor jou is het wel duidelijk. En daarna wederom zwanger raken en je dan gedwongen voelen om abortus te laten plegen. En on top of that nog even zelf je verhaal te doen in de prive..
Dit dus _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181708878
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:40 schreef superniger het volgende:
Einde carrière Pechtold?
Zal er denk ik van af hangen of de MSM het oppikt. Genoeg vraagtekens.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:15:25 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181709155
Volgende keer een condoom gebruiken Alexander.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:23:00 #52
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181709356
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:15 schreef Hexagon het volgende:
Volgende keer een condoom gebruiken Alexander.
Als de muren van zijn penthouse ogen hadden..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:40:00 #53
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181709830
Uitgebreid in RTL boulevard nu. Shit is hitting the fan :o
Dit is gewoon raar :l
pi_181710022
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Uitgebreid in RTL boulevard nu. Shit is hitting the fan :o
Die vrouw is wel echt op ramkoers in ieder geval, het lijkt me wel echt een gekke tante trouwens om nu zo de publiciteit te zoeken... Je kunt hier als Pechtold toch helemaal niks mee aanvangen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181710052
Ik zou haar keihard doen
Ik zwaai naar dieren.
pi_181710057
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die vrouw is wel echt op ramkoers in ieder geval, het lijkt me wel echt een gekke tante trouwens om nu zo de publiciteit te zoeken... Je kunt hier als Pechtold toch helemaal niks mee aanvangen
Ben ik mee eens. En dan ga je juist praten met een roddelblad. Lijkt me niet verstandig....
Gewoon laten rusten. (Lijkt op een wraakactie, ik ken dat gevoel na een uitgemaakte relatie, maar hou je in)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:48:37 #57
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181710076
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:47 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen
Hopelijk mét voorbehoedsmiddelen :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181710202
Indien het waar is en als Pechtold aan wil blijven, dan hoop ik dat CDA of CU het kabinet op gaat blazen. Degene die dat doet heeft mijn stem.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:54:17 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181710236
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Indien het waar is en als Pechtold aan wil blijven, dan hoop ik dat CDA of CU het kabinet op gaat blazen. Degene die dat doet heeft mijn stem.
Han ten Broeke is voor minder opgestapt, iig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181710301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ben ik mee eens. En dan ga je juist praten met een roddelblad. Lijkt me niet verstandig....
Gewoon laten rusten. (Lijkt op een wraakactie, ik ken dat gevoel na een uitgemaakte relatie, maar hou je in)
Ik las ergens dat ze ontkent mee te hebben gewerkt aan de roddelbladen, echter bevestigt ze wel dat het verhaal klopt.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 5 september 2018 @ 18:57:12 #61
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181710323
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Indien het waar is en als Pechtold aan wil blijven, dan hoop ik dat CDA of CU het kabinet op gaat blazen. Degene die dat doet heeft mijn stem.
Lijkt me niet dat ze dat zouden doen voor een privekwestie? Zoiets moet meer uit de politicus zelf komen
Dit is gewoon raar :l
  woensdag 5 september 2018 @ 18:57:25 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181710330
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:47 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen
Don't stick your dick in crazy
pi_181710351
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik las ergens dat ze ontkent mee te hebben gewerkt aan de roddelbladen, echter bevestigt ze wel dat het verhaal klopt.
Tja, ik lees de Prive niet en ik heb echt geen zin om aan te sluiten in de supermarkt bij die huisvrouwen die met open mond bij het tijdschriftenvak in de Story's zitten te lezen zonder er ook maar over te denken om dat ding te kopen. (Wat me erg verbaast)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181710387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Han ten Broeke is voor minder opgestapt, iig.
Dit inderdaad. Bijzonder dat Pechtold overal mee weg komt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_181710393
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:54 schreef Perrin het volgende:

[..]

Han ten Broeke is voor minder opgestapt, iig.
En dat weten we helemaal niet, daar is de kwestie via advocaten uitgevochten en geldt er een geheimhoudingsclausule.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:59:39 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181710394
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Indien het waar is en als Pechtold aan wil blijven, dan hoop ik dat CDA of CU het kabinet op gaat blazen. Degene die dat doet heeft mijn stem.
Een kabinet opblazen omdat een politicus die daar geeneens in zit een rommelig priveleven heeft :')
pi_181710413
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Bijzonder dat Pechtold overal mee weg komt.
Afwachten he, afwachten
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181710441
Als ze een #metoo-tje had gedaan, dan was Alexander binnenkort weg geweest.
pi_181710446
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:00 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Afwachten he, afwachten
Die relatie maakt niet uit. Dat appartement wel.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:01:58 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181710468
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Bijzonder dat Pechtold overal mee weg komt.
Het maakt zn aanzien als persoon er niet beter op. Maar hij heeft geen strafbare feiten gepleegd hier.
pi_181710486
En ik maar denken datie hommo was. Met z'n Canadese geldschieter....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:08:27 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181710652
Maar ik verwacht dat Pechtold sowieso voor het eind van de kabinetstermijn stopt. Hij heeft zn tijd gehad en er zijn ook wel opvolgerskandidaten. Daar zal dit niet echt een doorslaggevende rol in spelen maar is wel een extra argument.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:13:47 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181710820
De houdbaarheidsdatum is eigenlijk al overschreden idd, los van dit gedoe. Verder is ie wel een beetje de Rob Oudkerk van D66 geworden met al zijn penisescapades :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181710863
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een kabinet opblazen omdat een politicus die daar geeneens in zit een rommelig priveleven heeft :')
Het is Pechtold die aan de touwtjes zit. Ik ben helemaal klaar met die poppenspeler.

Überhaupt D66 in een kabinet is al verschrikkelijk en daarom was het voor mij een reden om tegen de formering van dit kabinet te zijn.

Als het waar is en D66 zet die gast niet aan de kant, dan zegt dat voor mij genoeg over de cultuur die heerst binnen D66.
pi_181710909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:08 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik verwacht dat Pechtold sowieso voor het eind van de kabinetstermijn stopt. Hij heeft zn tijd gehad en er zijn ook wel opvolgerskandidaten. Daar zal dit niet echt een doorslaggevende rol in spelen maar is wel een extra argument.
Ik denk ook dat hij aan het afbouwen is, anders had hij wel voor een ministerspost gekozen. Denk ik.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:18:45 #76
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181710976
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:15 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Als het waar is en D66 zet die gast niet aan de kant, dan zegt dat voor mij genoeg over de cultuur die heerst binnen D66.
Het is algemeen bekend dat die iets meer drank, drugs & rock 'n roll is dan andere partijen..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:20:26 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181711017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:15 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Het is Pechtold die aan de touwtjes zit. Ik ben helemaal klaar met die poppenspeler.

Überhaupt D66 in een kabinet is al verschrikkelijk en daarom was het voor mij een reden om tegen de formering van dit kabinet te zijn.

Als het waar is en D66 zet die gast niet aan de kant, dan zegt dat voor mij genoeg over de cultuur die heerst binnen D66.
Ja weer een gevallen kabinet en politieke instabiliteit omdat een lid van het parlement buiten de deur neukt. Dan heb je je prioriteiten wel op orde. :')
  woensdag 5 september 2018 @ 19:22:05 #78
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181711050
Ik hoorde Alexander vannochtend op de radio nog zeggen dat Blok nog een aardige leercurve voor de boeg heeft. Die kerel voelt zich zo zwaar verheven boven alles en iedereen. Het wordt echt de hoogste tijd dat die ezel plat op zijn bek gaat.
pi_181711065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:16 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij aan het afbouwen is, anders had hij wel voor een ministerspost gekozen. Denk ik.
Yup, hij had heel graag premier willen worden en dat zat er heel even in toen D66 zo hoog stond in de peilingen, maar ik geloof niet dat hij deze termijn nog volmaakt als partijleider...

Denk alleen niet dat hij nu heel snel opstapt, om die madam niet het gevoel te geven dat ze gewonnen heeft :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 5 september 2018 @ 19:24:12 #80
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181711091
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:22 schreef ShaoliN het volgende:
Ik hoorde Alexander vannochtend op de radio nog zeggen dat Blok nog een aardige leercurve voor de boeg heeft. Die kerel voelt zich zo zwaar verheven boven alles en iedereen. Het wordt echt de hoogste tijd dat die ezel plat op zijn bek gaat.
Beetje curieus wel om voor de bühne telkens zo te moraliseren en vervolgens zelf van je privéleven zo'n uitgebreid potje te maken. Iets met balk en splinter.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181711117
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup, hij had heel graag premier willen worden en dat zat er heel even in toen D66 zo hoog stond in de peilingen, maar ik geloof niet dat hij deze termijn nog volmaakt als partijleider...

Denk alleen niet dat hij nu heel snel opstapt, om die madam niet het gevoel te geven dat ze gewonnen heeft :+
Ik denk dat hij in het achterhoofd houdt dat hij daarna voor iets anders gevraagd wordt. Misschien weer voor een burgemeesterschap of Commissaris van de Koning voor Gelderland of zo,
zou zo maar kunnen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:25:59 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181711130
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:16 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij aan het afbouwen is, anders had hij wel voor een ministerspost gekozen. Denk ik.
Ik denk eerder dat hij nog wat lastige dossiers door het parlement wil krijgen en zn opvolger een schone lei geven.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:26:57 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181711146
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Beetje curieus wel om voor de bühne telkens zo te moraliseren en vervolgens zelf van je privéleven zo'n uitgebreid potje te maken. Iets met balk en splinter.
Politiek en privé mag je best onderscheiden.
Dat penthouse is een klein kutflatje en een rebound na een scheiding is ook niet heel abnormaal.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 september 2018 @ 19:27:06 #84
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181711149
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Beetje curieus wel om voor de bühne telkens zo te moraliseren en vervolgens zelf van je privéleven zo'n uitgebreid potje te maken. Iets met balk en splinter.
Ja precies. En dan tijdens persmomenten eisen dat over dergelijke onderwerpen geen vragen gesteld mogen worden. Zo’n omhooggevallen asbak. Hoe harder hij op zijn bek gaat, hoe beter.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:28:26 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181711181
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Politiek en privé mag je best onderscheiden.
Dat penthouse is een klein kutflatje en een rebound na een scheiding is ook niet heel abnormaal.
Hij had beter een pornoster kunnen neuken en daarna zn advocaat haar een flinke zak geld laten geven.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:29:05 #86
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181711193
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Politiek en privé mag je best onderscheiden.
Dat penthouse is een klein kutflatje en een rebound na een scheiding is ook niet heel abnormaal.
Klein kutflatje in een dubieuse belasting constructie.. En zo’n affairre binnen je partij me deze nasleep is als gezicht van een politieke partij natuurlijk ook niet erg handig.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 19:29:21 #87
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181711201
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Politiek en privé mag je best onderscheiden.
Dat penthouse is een klein kutflatje en een rebound na een scheiding is ook niet heel abnormaal.
ze hebben vier jaar lang een affaire gehad. Zo lang is hij toch nog niet gescheiden?

Weten we ook meteen waarom hij dat kutflatje voor nodig had
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 19:30:07 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181711225
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:27 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja precies. En dan tijdens persmomenten eisen dat over dergelijke onderwerpen geen vragen gesteld mogen worden. Zo’n omhooggevallen asbak. Hoe harder hij op zijn bek gaat, hoe beter.
Ik proef enige vooringenomenheid.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 september 2018 @ 19:30:15 #89
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181711231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hij had beter een pornoster kunnen neuken en daarna zn advocaat haar een flinke zak geld laten geven.
Vraag hem eens hoe hij over die kwestie denkt.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:33:02 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181711295
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ze hebben vier jaar lang een affaire gehad. Zo lang is hij toch nog niet gescheiden?

Weten we ook meteen waarom hij dat kutflatje voor nodig had
Want om vreemd te gaan heb je een flatje nodig? En als je privé/relatietechnisch een scheve schaats rijdt ben je per definitie in alles onbetrouwbaar/niet integer?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 september 2018 @ 19:33:25 #91
165633 eriksd
The grand facade...
pi_181711312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Indien het waar is en als Pechtold aan wil blijven, dan hoop ik dat CDA of CU het kabinet op gaat blazen. Degene die dat doet heeft mijn stem.
Is geen regeringsaangelegenheid dus zou nergens op slaan.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 19:36:25 #92
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181711374
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want om vreemd te gaan heb je een flatje nodig? En als je privé/relatietechnisch een scheve schaats rijdt ben je per definitie in alles onbetrouwbaar/niet integer?
je kunt moeilijk je neukertje meenemen naar het bed waar moeder de vrouw in ligt te slapen

Niet per definitie nee, maar het spreekt nu ook weer niet in je voordeel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181711405
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:33 schreef eriksd het volgende:

[..]

Is geen regeringsaangelegenheid dus zou nergens op slaan.
Het zou nog steeds prachtig zijn. En die partij zou mijn stem dan hebben.
pi_181711466
Het is sowieso erg apart dat zij ervan overtuigd is dat ze zwartgemaakt zal gaan worden en daarom opstapt, terwijl juist Pechtold sinds hij in de politiek zit nauwelijks iets over zijn privesituaties los laat...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181711479
Heeft ze toch mooi Pechtold het gras voor de voeten weggemaaid wat betreft zijn labiele en gestoorde ex.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:40:52 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181711489
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

je kunt moeilijk je neukertje meenemen naar het bed waar moeder de vrouw in ligt te slapen

Niet per definitie nee, maar het spreekt nu ook weer niet in je voordeel
Mensen hebben echt geen apart flatje in eigendom nodig om vreemd te gaan of een affaire te hebben..

Spreekt niet in je voordeel? Dat geldt dan voor ontzettend veel mensen he? Besef je dat? Je wil degenen die ooit wel eens vreemd zijn gegaan echt de kost niet geven...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 september 2018 @ 19:41:03 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181711490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:37 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Het zou nog steeds prachtig zijn. En die partij zou mijn stem dan hebben.
Politiek is geen voetbal ofzo
  woensdag 5 september 2018 @ 19:42:45 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181711547
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:37 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Het zou nog steeds prachtig zijn. En die partij zou mijn stem dan hebben.
Als jij zo kortzichtig bent.. Staat je vrij te stemmen op wie (mits op de Kieslijst aanwezig dan) je wil.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 19:45:19 #99
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181711636
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mensen hebben echt geen apart flatje in eigendom nodig om vreemd te gaan of een affaire te hebben..

Spreekt niet in je voordeel? Dat geldt dan voor ontzettend veel mensen he? Besef je dat? Je wil degenen die ooit wel eens vreemd zijn gegaan echt de kost niet geven...
dat zeg ik ook helemaal niet. Het komt wel handig uit

Ontzettend veel mensen zijn dan ook onbetrouwbaar. Prima hoor, maar de heer Pechtold probeert nogal eens de moral high ground te claimen. Het siert hem niet echt dat nu blijkt dat hij jarenlang degene die het dichtst bij hem staan bedrogen heeft. Besef je dat?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 5 september 2018 @ 19:48:33 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181711731
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:14 schreef roninho het volgende:

[..]

Gelukkig wordt dat beeld van labiel en gestoord genuanceerd door een voorgeschiedenis van je man en kinderen verlaten voor Pechtold, vervolgens nog een keer met je ex in bed duiken en een tweeling krijgen zonder dat duidelijk is wie de vader is en daar ook geen DNA test voor laten doen want voor jou is het wel duidelijk. En daarna wederom zwanger raken en je dan gedwongen voelen om abortus te laten plegen. En on top of that nog even zelf je verhaal te doen in de prive..
Hoeveel geld heb je hiervoor gekregen van de D’66 propaganda machine?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181711738
Ieder mens heeft recht op zijn priveleven, maar dit soort verhalen laten toch zien wat voor personen er in de politiek rondlopen. Het lijkt wel een wereldje op zich.
En dan heb ik het nog niet eens over de dividendbelasting. Dat vind ik al een heel naar onderwerp.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 19:52:59 #102
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181711858
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoeveel geld heb je hiervoor gekregen van de D’66 propaganda machine?
maar als iemand een land waar een cokedealende massamoordenaar president is een failed state noemt schuimen de bekken hier
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181711990
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als jij zo kortzichtig bent.. Staat je vrij te stemmen op wie (mits op de Kieslijst aanwezig dan) je wil.
Liever kortzichtig dan iets met D66 van doen te hebben.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:01:50 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181712087
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dat zeg ik ook helemaal niet. Het komt wel handig uit

Ontzettend veel mensen zijn dan ook onbetrouwbaar. Prima hoor, maar de heer Pechtold probeert nogal eens de moral high ground te claimen. Het siert hem niet echt dat nu blijkt dat hij jarenlang degene die het dichtst bij hem staan bedrogen heeft. Besef je dat?
Uiteraard. Helaas zijn er velen echter. Van hen beweren we (als we al weten dat ze de katjes in het donker knepen) echter ook niet dat ze DUS niet geschikt zijn voor hun werk cq hun werk DUS niet naar behoren en integer kunnen uitvoeren.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 september 2018 @ 20:03:15 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181712137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:57 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Liever kortzichtig dan iets met D66 van doen te hebben.
Dat was al duidelijk, maar dank voor de bevestiging.
Je doet niet eens een poging eea onbevooroordeeld te bekijken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 september 2018 @ 20:03:44 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181712152
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

maar als iemand een land waar een cokedealende massamoordenaar president is een failed state noemt schuimen de bekken hier
Ik hoop inmiddels dat ze een parodie zijn. Ik vrees van niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 5 september 2018 @ 20:05:35 #107
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_181712205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:14 schreef roninho het volgende:

[..]

Gelukkig wordt dat beeld van labiel en gestoord genuanceerd door een voorgeschiedenis van je man en kinderen verlaten voor Pechtold, vervolgens nog een keer met je ex in bed duiken en een tweeling krijgen zonder dat duidelijk is wie de vader is en daar ook geen DNA test voor laten doen want voor jou is het wel duidelijk. En daarna wederom zwanger raken en je dan gedwongen voelen om abortus te laten plegen. En on top of that nog even zelf je verhaal te doen in de prive..
Pechtold zit ook op Fok!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_181712251
D66 begint steeds meer op een swingersclub te lijken.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:09:11 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181712310
Waar kun je je eigenlijk opgeven voor een online propagandamachine?
Wil ook wel wat centen verdienen met trollen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181712335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar kun je je eigenlijk opgeven voor een online propagandamachine?
Wil ook wel wat centen verdienen met trollen.
Daar heeft de EU allerlei dubieuze clubjes voor zoals EUvsDisinfo.
pi_181712430
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat was al duidelijk, maar dank voor de bevestiging.
Je doet niet eens een poging eea onbevooroordeeld te bekijken.
Ach als het over Pechtold of D66 gaat ben ik hartstikke bevooroordeeld. Maar goed dat is niet op één dag gebeurd. En tot nu toe hebben ze nog niks gedaan om dat beeld te doen kantelen, dag in dag uit, jaar in jaar uit.
pi_181712490
D66. Kees Vee met zijn Russsiche stagiair en Pechtold die jongere partijleden aanduwt en een drugsprobleem heeft.

Ondertussen maar met dat vingertje wijzen (wie weet waar dat allemaal in gezeten heeft? :') )

Snel weg met Pechtold en dan is het ook einde verhaal voor D66. Immers draait die partij volledig om hun fuhrer inmiddels. :')
pi_181712577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:18 schreef Nintex het volgende:
D66. Kees Vee met zijn Russsiche stagiair en Pechtold die jongere partijleden aanduwt en een drugsprobleem heeft.

Ondertussen maar met dat vingertje wijzen (wie weet waar dat allemaal in gezeten heeft? :') )

Snel weg met Pechtold en dan is het ook einde verhaal voor D66. Immers draait die partij volledig om hun fuhrer inmiddels. :')
Hoe draait ie precies om hun fuhrer dan?
Dit, dus.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:26:31 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181712656
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:18 schreef Nintex het volgende:
D66. Kees Vee met zijn Russsiche stagiair en Pechtold die jongere partijleden aanduwt en een drugsprobleem heeft.

Ondertussen maar met dat vingertje wijzen (wie weet waar dat allemaal in gezeten heeft? :') )

Snel weg met Pechtold en dan is het ook einde verhaal voor D66. Immers draait die partij volledig om hun fuhrer inmiddels. :')
Ja jij nog maar geld geven aan je oranje fuhrer zodat hij nog wat zwijggeld aan pornosterren kan overmaken.
pi_181712667
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoe draait ie precies om hun fuhrer dan?
Pechtold heeft vakkundig al zijn rivalen (zoals Boris van der Ham) eruit gewerkt, zodat hij en zijn corrupte soyboys over zijn gebleven.



Waar staat D66 tegenwoordig voor? Windmolens, pillen en dubieuze relaties. :')
pi_181712673
  woensdag 5 september 2018 @ 20:28:39 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181712708
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja jij nog maar geld geven aan je oranje fuhrer zodat hij nog wat zwijggeld aan pornosterren kan overmaken.
En dit is een mod.
De absolute staat van fok.

Doek deze boel maar op. Licht uit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181712712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Pechtold heeft vakkundig al zijn rivalen (zoals Boris van der Ham) eruit gewerkt, zodat hij en zijn corrupte soyboys over zijn gebleven.

Hoe heeft hij dat gedaan dan?
Dit, dus.
pi_181712753
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En dit is een mod.
De absolute staat van fok.

Doek deze boel maar op. Licht uit.
Door dik en dun je team steunen. Ik snap het wel.
Respect :7
  woensdag 5 september 2018 @ 20:32:16 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181712801
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En dit is een mod.
De absolute staat van fok.

Doek deze boel maar op. Licht uit.
Welnee, iemand die pussygrabbende leiders die pornosterren zwijggeld geven hier loopt te bewierroken moet hier natuurlijk gewoon zijn potsierlijke kaken op elkaar houden.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:33:45 #121
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181712850
Eindelijk eens wat meer aandacht voor de regio vanuit Den Haag. 8-)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_181712857
Ach
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Welnee, iemand die pussygrabbende leiders die pornosterren zwijggeld geven hier loopt te bewierroken moet hier natuurlijk gewoon zijn potsierlijke kaken op elkaar houden.
Denk dat iedereen zelf de Trump-supporters hem op bepaalde vlak een malloot vinden.

Echter doet Alexander P. wel altijd hoogst moralistisch in de Tweede Kamer.
pi_181712921
Pechtold's turbulent relatieleven is een storm in een glas water. Buiten wat extra oplagen voor de privé, is het politiek niet interessant genoeg om daar iets mee te doen. Het gaat ten slotte niet over zijn integriteit als politicus en bovendien verwacht ik dat Pechtold binnen enige tijd gaat stoppen met de Haagse politiek. Toen RTL commotie wilde veroorzaken door een item te presenteren over Wilders die Kim Holland en de Donald Duck volgt op zijn privétwitter account, had dat ook geen gevolgen. Na een dag was iedereen erover uit gepraat en dat is maar goed ook, want politiek gaat het helemaal nergens over.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181712972
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Bijzonder dat Pechtold overal mee weg komt.
Mwah, vind het denk ik toch niet helemaal vergelijkbaar. Tuurlijk zie ik Pechtold ook het liefste gaan (gladde aal :r ) , maar ik vind deze situatie toch wel een tikkie anders dan bij Ten Broeke.

Ten Broeke:
- 'relatie' via het werk
- seksueel overschrijdende handelingen

Pechtold:
- privézaak tussen twee mensen, toevallig beiden politici
- privézaak tussen twee mensen, toevallig beiden politici

What's next? Een Kamerlid dat z'n vrouw uitscheldt: opstappen? Tuurlijk is het niet kies, maar in welke relatie is wel honderd procent smetteloos? Als een Kamerlid zijn/haar partner mishandelt, zou dat dan ook een reden tot opstappen zijn? (Dat is trouwens een oprechte vraag. Ik heb daar het antwoord niet op).

En ik kan me voorstellen dat je als politicus zeer kwetsbaar bent, zeker met dit soort zaken, en dat je probeert mensen de mond te snoeren. Zeker als het een privékwestie betreft.

Ik denk dat het laatste ook de voornaamste reden is dat Rutte geen relatie heeft: het maakt hem (te) kwetsbaar. Voor je het weet gooit een vrouw de kont tegen de krib en gooit ze alle vuile was op straat. Lekker dan.
Somebody that I used to know
  woensdag 5 september 2018 @ 20:39:42 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181713025
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

Door dik en dun je team steunen. Ik snap het wel.
Respect :7
Het is wel pijnlijk.
Er wordt iets gezegd over de grote leider, en gelijk als een kleuter iets terugroepen over Trump.
Sad.

Maar goed, krijg toch de indruk dat het management van POL en NWS afwil. Begrijpelijk ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 5 september 2018 @ 20:41:53 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181713086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:36 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Pechtold's turbulent relatieleven is een storm in een glas water. Buiten wat extra oplagen voor de privé, is het politiek niet interessant genoeg om daar iets mee te doen. Het gaat ten slotte niet over zijn integriteit als politicus en bovendien verwacht ik dat Pechtold binnen enige tijd gaat stoppen met de Haagse politiek. Toen RTL commotie wilde veroorzaken door een item te presenteren over Wilders die Kim Holland en de Donald Duck volgt op zijn privétwitter account, had dat ook geen gevolgen. Na een dag was iedereen erover uit gepraat en dat is maar goed ook, want politiek gaat het helemaal nergens over.
Ik denk dat het wel enigzins schadelijk is voor zn aanzien. Pechtold had altijd wel het image van de brave burgerman uit de villawijk die ondanks zn meeslepende baan een herkenbaar gezinsleven had. Dat ligt wel aan diggelen zo.

Maargoed, in schat dat hij de volgende zomer vertrekt. Dan is er geen reden meer om aan te blijven voor hem.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:42:55 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181713115
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is wel pijnlijk.
Er wordt iets gezegd over de grote leider, en gelijk als een kleuter iets terugroepen over Trump.
Sad.

Maar goed, krijg toch de indruk dat het management van POL en NWS afwil. Begrijpelijk ook.
Het gaat er vooral om wie het zegt
pi_181713162
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
What's next? Een Kamerlid dat z'n vrouw uitscheldt: opstappen? Tuurlijk is het niet kies, maar in welke relatie is wel honderd procent smetteloos? Als een Kamerlid zijn/haar partner mishandelt, zou dat dan ook een reden tot opstappen zijn? (Dat is trouwens een oprechte vraag. Ik heb daar het antwoord niet op).
Camiel Eurlings zegt hallo. Ofja hij was geen politicus meer. Maar moest wel kappen bij NOC NSF vanwege dit gebeuren.

quote:
En ik kan me voorstellen dat je als politicus zeer kwetsbaar bent, zeker met dit soort zaken, en dat je probeert mensen de mond te snoeren. Zeker als het een privékwestie betreft.

Ik denk dat het laatste ook de voornaamste reden is dat Rutte geen relatie heeft: het maakt hem (te) kwetsbaar. Voor je het weet gooit een vrouw de kont tegen de krib en gooit ze alle vuile was op straat. Lekker dan.
Rutte is overduidelijk aseksueel. Wordt niet warm van een aubergine of pruim.
pi_181713208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel enigzins schadelijk is voor zn aanzien. Pechtold had altijd wel het image van de brave burgerman uit de villawijk die ondanks zn meeslepende baan een herkenbaar gezinsleven had. Dat ligt wel aan diggelen zo.

Maargoed, in schat dat hij de volgende zomer vertrekt. Dan is er geen reden meer om aan te blijven voor hem.
Ik heb al duidelijk mijn bias getoond.

Maar eerlijk ik kan niet zeggen dat Pechtold zo'n goed imago heeft. Ben geen SP'er maar denk dat mensen dit eerder over Roemer zouden zeggen. En anders wel over Staaij.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:46:47 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181713212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:44 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Camiel Eurlings zegt hallo. Ofja hij was geen politicus meer. Maar moest wel kappen bij NOC NSF vanwege dit gebeuren.
Oh, heeft Pechtold haar mishandeld?

En Eurlings ging nog geeneens vreemd
pi_181713229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Oh, heeft Pechtold haar mishandeld?

En Eurlings ging nog geeneens vreemd
Lees eens nog een keer.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:49:14 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181713287
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:46 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Ik heb al duidelijk mijn bias getoond.

Maar eerlijk ik kan niet zeggen dat Pechtold zo'n goed imago heeft. Ben geen SP'er maar denk dat mensen dit eerder over Roemer zouden zeggen. En anders wel over Staaij.
Hij had jarenlang een uitstekend imago anders had hij het niet zo lang volgehouden. Pas het laatste jaar bladdert het af
pi_181713289
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:02 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]

Ze had al 5 kinderen (!). :o
Het is gewoon een heule sexuele vrouw.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:50:50 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181713330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:47 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Lees eens nog een keer.
Je hebt het over "dit gebeuren"

Camiel mishandelt zijn vriendin. Pechtold neukt buiten de deur.

Welke van de twee doet iets strafbaars?
pi_181713399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je hebt het over "dit gebeuren"

Camiel mishandelt zijn vriendin. Pechtold neukt buiten de deur.

Welke van de twee doet iets strafbaars?
Begrijpend lezen knecht.

Postbus100 heeft het erover of een politicus moet aftreden na mishandeling. En dan begin ik over Eurlings, die weliswaar dal geen politicus meer is, maar wel zijn functie bij NOC NSF moet neerleggen.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:56:31 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181713477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:53 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Begrijpend lezen knecht.

Postbus100 heeft het erover of een politicus moet aftreden na mishandeling. En dan begin ik over Eurlings, die weliswaar dal geen politicus meer is, maar wel zijn functie bij NOC NSF moet neerleggen.
Ah oke, mishandeling is zeker een reden om je biezen te pakken.
pi_181713582
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:44 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Camiel Eurlings zegt hallo. Ofja hij was geen politicus meer. Maar moest wel kappen bij NOC NSF vanwege dit gebeuren.

Oja. Maar dan nog. Daar was ook wel meer aan de hand. Zie bijvoorbeeld de column van Thijs Zonneveld in het AD

quote:
Eurlings heeft zijn eigen graf gegraven. Door zijn ex-vriendin te mishandelen, maar misschien nog wel meer door de manier waarop hij er vervolgens mee om ging. Eerst loog hij simpelweg dat hij haar had geslagen, daarna zweeg hij erover in alle talen. Toen hij, onder druk van het NOC*NSF en de media, gevraagd werd om wél transparant over zijn verleden te zijn volgde een serie van miskleunen. Hij liet zijn advocaat een persverklaring in de rondte sturen onder het mom van een biecht die geen biecht was. Hij gaf een interview in het NRC Handelsblad met excuses die geen excuses waren. Hij verdraaide feiten, hij speelde woordspelletjes en hij schoof (een deel van) de schuld af op zijn ex-vriendin. In zijn woorden was geen spijt, geen zelfreflectie of moreel besef te lezen, maar vooral zelfmedelijden. Het waren armetierige pogingen om zijn baantje te redden.
https://www.ad.nl/sport/c(...)te-wijten~a6360d0c9/
Somebody that I used to know
pi_181713676
Ik zie die kroonprins van het CDA nog jankend op dat congres staan.

Man man man wat een schijnvertoning. :')
  woensdag 5 september 2018 @ 21:08:11 #139
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181713790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

Achteraf zal Pechtold wel flinke spijt hebben met deze nogal aparte dame in zee te zijn gegaan..

Soms moet je je geslachtsdeel niet volgen maar je hersenen gebruiken :P
Don’t stick your dick in crazy toch.

Ik heb het vermoeden dat mevrouw gepikeerd is dat ze gedumpt is. Als politiek figuur moet je dan blijkbaar vrezen voor publicaties in rioolblaadjes, want daar weten die vrouwen feilloos de weg naartoe te vinden.

Wie zegt dat die mevrouw geen gaatjes in condooms heeft geprikt waarop Pechthold futieus abortus eiste?
With love :*
  woensdag 5 september 2018 @ 21:25:17 #140
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181714259
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:08 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Don’t stick your dick in crazy toch.

Ik heb het vermoeden dat mevrouw gepikeerd is dat ze gedumpt is. Als politiek figuur moet je dan blijkbaar vrezen voor publicaties in rioolblaadjes, want daar weten die vrouwen feilloos de weg naartoe te vinden.

Wie zegt dat die mevrouw geen gaatjes in condooms heeft geprikt waarop Pechthold futieus abortus eiste?
Tsja, het blijft speculeren he
Dit is gewoon raar :l
pi_181714294
Wel apart ja.

Ik bedoel: ik snap dat ze opstapt om de meute voor te zijn. Maar zij zwengelt de discussie aan door uit de school te klappen bij Privé. Het opstappen had niet gehoeven als zij niks had gezegd.

Dus waarom naar Privé (en zo je baan op het spel zetten)? :?

Edit: oh, wacht, ze zegt dat ze er niet aan heeft meegewerkt, ook al wordt de indruk wel gewekt. Bron: https://www.destentor.nl/(...)t&utm_medium=twitter
Somebody that I used to know
pi_181714525
--

[ Bericht 99% gewijzigd door Postbus100 op 05-09-2018 21:33:21 ]
Somebody that I used to know
pi_181715268
Ongeacht wat er allemaal van waar is , voor D66 lijkt het mij beter dat hij een keer plaats gaat maken voor iemand anders.

Sympathie voor die man is bij veel kiezers inmiddels wel verdwenen lijkt me.
  woensdag 5 september 2018 @ 22:03:04 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181715302
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:01 schreef Breekfast het volgende:
Ongeacht wat er allemaal van waar is , voor D66 lijkt het mij beter dat hij een keer plaats gaat maken voor iemand anders.

Sympathie voor die man is bij veel kiezers inmiddels wel verdwenen lijkt me.
Dat zal ook wel binnen nu en een jaar het geval zijn denk ik
pi_181715384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:01 schreef Breekfast het volgende:
Ongeacht wat er allemaal van waar is , voor D66 lijkt het mij beter dat hij een keer plaats gaat maken voor iemand anders.

Sympathie voor die man is bij veel kiezers inmiddels wel verdwenen lijkt me.
Dat lijkt mij ook! Maar ik ben geen D'66-stemmer, dus mijn mening telt niet zo zwaar.
Maar dan nog, vroeger vond ik die man best wel scherp en politiek handig, maar nu vind ik het dus een gladde aal. Beetje sleets geworden.
Somebody that I used to know
pi_181715644
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
D66 begint steeds meer op een swingersclub te lijken.
Vandaar dat wetsvoorstel dat kinderen meer dan 2 ouders kunnen hebben. _O-
pi_181715658
Anne Lok is vanavond trouwens bij RTL Late Night.
pi_181715669
RTLLateNight twitterde op woensdag 05-09-2018 om 22:06:13 Anne Lok heeft afscheid genomen als D66-raadslid in Meppel. Lok heeft een relatie gehad met D66-leider Alexander Pechtold. In de afscheidsbrief aan de burgemeester, die publiekelijk is geworden, licht ze haar besluit toe. In Late Night haar verhaal.https://t.co/0y5rV8Nmm8 #RTLLN https://t.co/INUSI1ucPh reageer retweet
  woensdag 5 september 2018 @ 22:23:15 #149
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181715862
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Welnee, iemand die pussygrabbende leiders die pornosterren zwijggeld geven hier loopt te bewierroken moet hier natuurlijk gewoon zijn potsierlijke kaken op elkaar houden.
Ja idd dat is belangrijker in dit topic dan het leidend voorwerp die denkt iedereen de les te moeten lezen maar ondertussen Trump een amateur laat lijken als het gaat om verwerpelijk gedrag.
  woensdag 5 september 2018 @ 22:23:30 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181715868
Corruptie, vreemdgaan, tot abortus dwingen en dan, kom, er vandoor!

Wat een totale amoele klootzak is het ook. En de media zwijgen als het graf.

Hopelijk blijft hij nog lang aan als partijleider en dleurthij D’66 mee het graf in.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181715971
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Anne Lok is vanavond trouwens bij RTL Late Night.
Verder wil ze niet in de publiciteit :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181716152
Tijd voor Twan Huys om te shinen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181716160
Knallen maar Twan _O_
SOONY
  woensdag 5 september 2018 @ 22:40:59 #154
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181716368
Ze draait er wel flink omheen
Dit is gewoon raar :l
pi_181716522
quote:
D66 wil onderzoek naar #MeToo in politiek: We kunnen niet achterblijven

Regeringspartij D66 wil een onderzoek starten naar seksuele intimidatie in het parlement en bij de rijksoverheid. Volgens D66-Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma heeft de hele MeToo-discussie aangetoond dat veel vrouwen zich onveilig voelen op de werkvloer. ,,Dan moet de overheid als grootste werkgever het voortouw nemen en werknemers vragen of zij zich veilig voelen,’’ zegt hij.
Onderzoek naar seksuele intimidatie binnen de D66 gelederen zou inderdaad heel erg verstandig zijn met een narcistische vrouwenmisbruiker aan het roer.
pi_181716605
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze draait er wel flink omheen
Maar wat de Prive schrijft is onzin/overdreven begreep ik?
pi_181716620


Wat??
  woensdag 5 september 2018 @ 22:52:29 #158
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181716706
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar wat de Prive schrijft is onzin/overdreven begreep ik?
In grote lijnen waar, maar ze wou het niet op deze manier de wereld in helpen
Dit is gewoon raar :l
  woensdag 5 september 2018 @ 22:53:09 #159
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181716726
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:49 schreef Black_Baron het volgende:
[ afbeelding ]

Wat??
SM?
Dit is gewoon raar :l
pi_181716737
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

In grote lijnen waar, maar ze wou het niet op deze manier de wereld in helpen
Viel er een beetje laat in, straks maar even terugkijken.
pi_181716747
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:33 schreef DKUp het volgende:
Knallen maar Twan _O_
Het was een erg zwak gesprek. Die vrouw zit volgens mij geestelijk niet helemaal lekker en daarom durfde Twan niet door te bijten...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 5 september 2018 @ 22:53:51 #162
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181716749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Viel er een beetje laat in, straks maar even terugkijken.
Weet niet of ze dat hier ook gezegd heeft, maar heeft ze iig ergens anders verteld vandaag (RTL Boulevard)
Dit is gewoon raar :l
pi_181716758
“Alexander Pechtold (56) zet dag nadat zijn minnares Anne (36) abortuspil slikt haar aan de kant”
http://hollywoodhuizen.nl(...)tter_impression=true

Als dit klopt. Dan begrijp ik dat er een stukje kapot gemaakt is bij haar. Jezus.
pi_181716771
Even een crosspost: Ik denk dat zij zelf wel degelijk dit interview heeft gegeven uit wraakzucht, maar dat het verhaal in werkelijkheid heel anders in elkaar steekt en geen bewijzen heeft voor de beschuldigingen, waarschijnlijk omdat ze er dan ook niet zijn... daarom trekt ze nu ineens toch de kaart dat ze het privé wil houden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181716810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:54 schreef Black_Baron het volgende:
“Alexander Pechtold (56) zet dag nadat zijn minnares Anne (36) abortuspil slikt haar aan de kant”
http://hollywoodhuizen.nl(...)tter_impression=true
Behoorlijk zieke praktijken en dat is dan de man die Baudet een 'vrouwenhater' durft te noemen omdat hij ooit iets vrouwonvriendelijks in een roman heeft geschreven.
pi_181716826
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Behoorlijk zieke praktijken en dat is dan de man die Baudet een 'vrouwenhater' durft te noemen omdat hij ooit iets vrouwonvriendelijks in een roman heeft geschreven.
Wat ongelooflijk smerig. Die Pechtold.
pi_181717433
Ik neem aan dat er binnen D66 ook wel de nodige onvrede is intussen
٩๏̯͡๏)۶
pi_181718704
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het was een erg zwak gesprek. Die vrouw zit volgens mij geestelijk niet helemaal lekker en daarom durfde Twan niet door te bijten...
Ik denk dat als hij ook maar zachtjes had gebeten zij gebroken zou zijn.

Snap het dus wel.

Ze had er overigens in die staat niet moeten zitten. Er was niets meer van over. Ik denk dat ze er zelf ook wel spijt van heeft.

En Pechtold kan het beste zijn biezen pakken. Dit verhaal kleeft nu aan hem. En hij stond er al vrij dubieus op.
pi_181718748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:49 schreef Black_Baron het volgende:
[ afbeelding ]

Wat??
Ik denk dat hij van een eik een treurwilg is geworden zonder pillen.

Maar met pillen schiet hij er toch maar 3 in. ;)
pi_181719609
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Uiteraard. Helaas zijn er velen echter. Van hen beweren we (als we al weten dat ze de katjes in het donker knepen) echter ook niet dat ze DUS niet geschikt zijn voor hun werk cq hun werk DUS niet naar behoren en integer kunnen uitvoeren.
Als 'betrouwbaarheid / integriteit' een functievereiste is (wat het voor een volksvertegenwoordiger wel degelijk is, iig vele malen meer dan voor een bouwvakker) dan zou ik inderdaad bij al die andere mensen ook twijfels zetten bij hun geschiktheid.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181719616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:15 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Ach als het over Pechtold of D66 gaat ben ik hartstikke bevooroordeeld. Maar goed dat is niet op één dag gebeurd. En tot nu toe hebben ze nog niks gedaan om dat beeld te doen kantelen, dag in dag uit, jaar in jaar uit.
Grappig, nu moet ik weer aan dat topic over kindermisbruik in de RK-kerk denken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181719632
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik neem aan dat er binnen D66 ook wel de nodige onvrede is intussen
die was er al
pi_181719706
Het geweten van deugend Nederland. _O- :|W Je had het niet verwacht. :')
pi_181719728
Eerlijk gezegd had ik dit zelfs niet verwacht. Ik had hem ingeschat als een onbetrouwbare leugenachtige narcistische egoïstische democratie-hatende strontvlieg. Bij nader inzien zat ik ernaast. -O- Blijkbaar had ik hem te hoog ingeschat. Excuses aan alle strontvliegen.
pi_181719731
En dan zijn er hier nog mensen die hem verdedigen. Madness. :|W
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2018 @ 03:42:08 #176
88815 The_Emotion
98.3
pi_181719738
Ik vind Pechtold in de politiek al een narcistische engnek, dat hij privé ook zo is verbaast me dan ook niet zo veel.

Maar toch heb ik het idee dat zijn vuile was zomaar even buiten gehangen wordt omdat mevrouw Lok het even moeilijk heeft.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_181719742
Zou dit nog gevolgen hebben?
pi_181719940
Voor de Christen-unie is dit wel een heel bittere pil om te slikken en ze hebben al zoveel bittere pillen moeten slikken. In het begin van de formatie behandelde Pechtold de Christenunie als melaatsen. Pas toen Alex, de moreel-superieurste leider van ons sterrenstelsel , geen andere uitweg zag om de macht te grijpen verleende hij, met pijn in zijn buik, de Christenunie audiëntie. Vervolgens moest de Christenunie een oceaan aan water bij de wijn doen om met een chritsen-hatende, Israelhatende, orgaanrovende, bejaarden-eliminerende partij als D66 samen te werken. En nu blijkt dat de onfeilbare leider van D66, die de Christenunie zo ontzettend minacht, niet allen zijn vrouw verlaten heeft maar ook nog eens zijn nieuwe vriendin onderdruk zette om een abortuspil in te nemen waarna hij haar ook weer de volgende dag bij het afval zette.

Probeer dat als Christenunie maar eens aan je achterban goed te praten. :D
pi_181720067
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een kabinet opblazen omdat een politicus die daar geeneens in zit een rommelig priveleven heeft :')
Wat zijn jouw prioriteiten eigenlijk? Ik heb jou de laatste jaren je over allerlei dingen zien opwinden als het over populistische meningen ging. Ik kreeg bijna de indruk dat je die dingen meende maar het valt me op dat elke keer als je grote leider draait, jij met hem mee draait.
pi_181720070
Geen wonder dat dit land kapot is. Misschien verdient dit land het ook wel om kapot te gaan. Als zo'n smerige, onbetrouwbare, anti-democratische slijmvlieg als Pechtold zo'n machtspositie op kan bouwen en zo massaal bejubeld wordt in dit land dan is er iets goed mis. :r
pi_181720083
Deze man is toch op geen enkel dossier meer geloofwaardig? Waar kan hij ons, minderwaardig voetvolk, nog de les over lezen?
pi_181720085
Over vrouwenrechten? Terwijl hij zijn scharreltje onder druk zette een gifpil in haar vagina te schuiven om zijn reputatie te redden en vervolgens haar de volgende dag bij het afval zette?
pi_181720112
Oh ja. Wat was Pechtold verontwaardigd dat de PVV in het EP samen wilde werken met de rechts-extremistische partijen. Wat was Pechtold verontwaardigd dat Baudet het over homeopathische verdunning had. Het derde rijk was nabij. Terwijl Baudet het alleen maar had over verdunning van cultuur had Blok het over genetische afwijkingen. Nou, als het eerste als nazistisch is dan zijn die uitspraken van Blok nazistisch in het kwadraat, dunkt me. Logische conclusie voor Pechtold: ik steun mijn minister van Buitenlandse Zaken. :')

Op dat dossier is hij dus ook al ongeloofwaardig.
pi_181720123
Wat zijn nog meer kroonjuwelen van D66? Onderwijs? :{ Dat schijnt ook niet zo goed te gaan ondanks de jarenlange bemoeienis van D66.
  donderdag 6 september 2018 @ 06:52:47 #186
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181720279
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Het geweten van deugend Nederland. _O- :|W Je had het niet verwacht. :')
die deugers zijn de ergsten. Altijd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 6 september 2018 @ 07:45:45 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181720626
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:23 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja idd dat is belangrijker in dit topic dan het leidend voorwerp die denkt iedereen de les te moeten lezen maar ondertussen Trump een amateur laat lijken als het gaat om verwerpelijk gedrag.
Dat is zeker belangrijk richting users die hier een ander menen te moeten veroordelen op verwerpelijk gedrag dat ze bij hun eigen helden hier goedpraten.
  donderdag 6 september 2018 @ 07:48:43 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181720660
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 04:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat zijn jouw prioriteiten eigenlijk? Ik heb jou de laatste jaren je over allerlei dingen zien opwinden als het over populistische meningen ging. Ik kreeg bijna de indruk dat je die dingen meende maar het valt me op dat elke keer als je grote leider draait, jij met hem mee draait.
Mijn prioriteiten liggen inderdaad wat meer bij een stabiel bestuur en kabinetten die niet opgeblazen worden om GTST-praktijken bij een kamerlid.

Verder is het populisme natuurlijk gewoon kut en zelfs als Willem Holleeder het populisme zou aanvallen heeft hij gelijk.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:01:54 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181720749
Maargoed, AP heeft er wel een puinhoop van zn priveleven gemaakt zo te zien. Dit kan een schoolvoorbeeld zijn van waarom je een condoom moet gebruiken, Hoewel hij ws toch al op weg was naar stoppen is dit wel een extra reden om er mee op te schieten.

Wel een beetje jammer dat ie zo roemloos aan zn politieke einde zal komen zo. Ook al heeft hij het er naar gemaakt zo. Ik denk ook dat het een stuk moeilijker zal zijn een prestigieuze baan hierna te gaan vinden.
pi_181721147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:14 schreef roninho het volgende:

[..]

Gelukkig wordt dat beeld van labiel en gestoord genuanceerd door een voorgeschiedenis van je man en kinderen verlaten voor Pechtold, vervolgens nog een keer met je ex in bed duiken en een tweeling krijgen zonder dat duidelijk is wie de vader is en daar ook geen DNA test voor laten doen want voor jou is het wel duidelijk. En daarna wederom zwanger raken en je dan gedwongen voelen om abortus te laten plegen. En on top of that nog even zelf je verhaal te doen in de prive..
Dit idd, ik had nog nooit van haar gehoord maar ze komt behoorlijk labiel over.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_181721328
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2018 02:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Grappig, nu moet ik weer aan dat topic over kindermisbruik in de RK-kerk denken.
Hoezo? Heb ik daar iets anders gezegd? Nee, dus haal die glimlach maar weer weg. Leiders met zo'n soort praktijken mogen van mij altijd het veld ruimen. Of het nu door bij mij gehate D66 is of anderen.

[ Bericht 4% gewijzigd door TserrofEnoch op 06-09-2018 09:07:26 ]
pi_181722039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, AP heeft er wel een puinhoop van zn priveleven gemaakt zo te zien. Dit kan een schoolvoorbeeld zijn van waarom je een condoom moet gebruiken, Hoewel hij ws toch al op weg was naar stoppen is dit wel een extra reden om er mee op te schieten.

Wel een beetje jammer dat ie zo roemloos aan zn politieke einde zal komen zo. Ook al heeft hij het er naar gemaakt zo. Ik denk ook dat het een stuk moeilijker zal zijn een prestigieuze baan hierna te gaan vinden.
Hij heeft 4 jaar een relatie met haar gehad. Hoezo moet je dan een condoom gebruiken?

Grote probleem wat hier speelt is dat net als bij Han ten Broeke beschuldigingen geuit worden, die ongeacht of ze waar zijn of niet slecht afstralen op hem en daarmee ook de partij. En hij was al flink beschadigd. Er is maar één verstandige optie en dat is dat hij netjes aftreedt om zijn privé shit op te gaan ruimen, in plaats van die shit mee te nemen naar zijn werk.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:45:24 #193
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181722091
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij heeft 4 jaar een relatie met haar gehad. Hoezo moet je dan een condoom gebruiken?

Omdat ie niet wil dat ze zwanger wordt? Of dat ie een SOA oploopt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181722296
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Omdat ie niet wil dat ze zwanger wordt? Of dat ie een SOA oploopt.
Er zijn meer voorbehoedsmiddelen.

Soa, ja... het is niet zo dat ze beiden de gehele tijd monogaam zijn geweest, maar even uitgaande van dat met die ex een enkele keer is geweest en Alexje zijn vrouw niet of nauwelijks mee aanraakte, is er toch wel een parallel met een normale langdurige monogame relatie. Nou, dan is het risico op een soa nihil.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:15:56 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181722566
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij heeft 4 jaar een relatie met haar gehad. Hoezo moet je dan een condoom gebruiken?

Als je zeker wilt weten dat je geen koters verwekt bij iemand waarbij je dat niet wilt dan is dat wel verstandig. Zeker gezien het afbreukrisico voor zn positie.

Ik zie het maffe mens er wel voor aan erover te liegen dat ze zelf beschermd was.
pi_181722775
Wel opvallend dat de roddelbladen zich op het wangedrag van Pechtold storten. Er bestaat een traditie in de media van zwijgen over het privéleven van politici (op een willekeurig Randstedelijk feestje hoor je meer dan via RTL Boulevard). Wat is er veranderd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:30:02 #197
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181722826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wel opvallend dat de roddelbladen zich op het wangedrag van Pechtold storten. Er bestaat een traditie in de media van zwijgen over het privéleven van politici (op een willekeurig Randstedelijk feestje hoor je meer dan via RTL Boulevard). Wat is er veranderd?
Ik denk die brief van haar?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181722851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik denk die brief van haar?
Is haar verhaal niet dat het met een telefoontje van een roddelblad begon? Mijn indruk is dat ze die brief heeft geschreven nadat ze wist dat de publicatie eraan ging komen en er trammelant zou ontstaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181722920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Is haar verhaal niet dat het met een telefoontje van een roddelblad begon? Mijn indruk is dat ze die brief heeft geschreven nadat ze wist dat de publicatie eraan ging komen en er trammelant zou ontstaan.
Ja, die brief aan de gemeenteraad is idd eerder gepubliceerd in de media dan het artikeltje in Privé, daarom vroeg ik ook meteen in reactie #3 nav van deze opmerking in die brief:

quote:
Eveneens zult u er kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is geëindigd. (…)
Nee, vertel?
I´m back.
pi_181723035
NUnl twitterde op donderdag 06-09-2018 om 08:27:04 'Partijleiding D66 wil opheldering van Pechtold over verbroken relatie': https://t.co/UukZJ3dwpr reageer retweet
Zolang die privé-kwesties niet van invloed zijn op zijn handelen en Pechtold kan dat duidelijk maken, dan heeft de partij er weinig mee te maken verder, lijkt me. Toch?
Enfin zo denkt men er dus ook over binnen D66.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 06-09-2018 10:49:15 ]
I´m back.
pi_181723052
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die brief aan de gemeenteraad is idd eerder gepubliceerd in de media dan het artikeltje in Privé, daarom vroeg ik ook meteen in reactie #3 nav van deze opmerking in die brief:

[..]

Nee, vertel?
Er is wat geknipt in die brief. Daarin staat: "Zoals u ongetwijfeld weet vanuit de populaire weekbladen had ik een affectieve relatie met de leider van mijn partij, Alexander Pechtold. Eveneens zult u er langs die weg kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is beëindigd." (Bron)

Maar goed, het maakt voor mij de tijdlijn niet helderder. Ik weet niet precies wat er wanneer in de roddelbladen is verschenen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181723089
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er is wat geknipt in die brief. Daarin staat: "Zoals u ongetwijfeld weet vanuit de populaire weekbladen had ik een affectieve relatie met de leider van mijn partij, Alexander Pechtold. Eveneens zult u er langs die weg kennis van hebben gekregen dat die relatie op een voor mij zeer pijnlijke wijze is beëindigd." (Bron)

Maar goed, het maakt voor mij de tijdlijn niet helderder. Ik weet niet precies wat er wanneer in de roddelbladen is verschenen.
Wrs tegelijkertijd ongeveer naar buiten gekomen, gisterochtend, schat ik in, nu ik het herlees. Iig maakt de brief gewag van een aantal zaken die als bekend worden verondersteld, maar die niet in de publieke ruimte bekend waren op dat moment (door die populaire weekbladen, overigens weet ik niet of Privé populair is btw). Dat kwam dus pas met dat artikeltje van Privé.
I´m back.
pi_181723114
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:43 schreef Ryan3 het volgende:
NUnl twitterde op donderdag 06-09-2018 om 08:27:04 'Partijleiding D66 wil opheldering van Pechtold over verbroken relatie': https://t.co/UukZJ3dwpr reageer retweet
Zolang die privé-kwesties niet van invloed zijn op zijn handelen en Pechtold kan dat duidelijk maken, dan heeft de partij er weinig mee te maken verder, lijkt me. Toch?
Nou ja, wat pijnlijk is is dat zij werkzaam is voor dezelfde partij, dat er sprake is van een machtsverhouding waarin zij het onderspit meent te delven en dat zij opstapt omdat zij zich besmeurd voelt. Dan kun je je afvragen waarom Pechtold buiten schot zou moeten blijven, zeker als hij achter de schermen bezig is om haar en haar achterban onder druk te zetten teneinde zijn carrière te redden. Fraai is het niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181723131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als je zeker wilt weten dat je geen koters verwekt bij iemand waarbij je dat niet wilt dan is dat wel verstandig. Zeker gezien het afbreukrisico voor zn positie.

Ik zie het maffe mens er wel voor aan erover te liegen dat ze zelf beschermd was.
Misschien dat ik het hem niet verwijt omdat ik ook geen seconde twijfel als de ander zegt ‘ik ben beschermd’.

En af en toe voel je bescherming tegen ongewenste zwangerschap zitten. Nou, dan breng ik het helemaal niet ter sprake hoor.

Ik zie het afbreukrisico an sich niet overigens. So what dat je een buitenechtelijke relatie hebt. Als die zwanger wordt en je hopt snel over, dan is dat snel genoeg oud nieuws. Vaak kun je de overstap al regelen voordat de zwangerschap uitlekt. Nobody cares (of je moet toevallig bij een partij zitten die in den here is).

Wat ik in het topic over HtB schreef: als buiten de deur neuken een reden is om op te stappen als tweede kamerlid, dan kunnen er morgen wel heel veel lege plekken zijn.
pi_181723144
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou ja, wat pijnlijk is is dat zij werkzaam is voor dezelfde partij, dat er sprake is van een machtsverhouding waarin zij het onderspit meent te delven en dat zij opstapt omdat zij zich besmeurd voelt. Dan kun je je afvragen waarom Pechtold buiten schot zou moeten blijven, zeker als hij achter de schermen bezig is om haar en haar achterban onder druk te zetten teneinde zijn carrière te redden. Fraai is het niet.
Ja, kan ook een gevalletje van de bekende quote van Will Shakespeare zijn, enige uitleg kan hij misschien wel verschaffen en dat dan duidelijk zien te maken of niet.
I´m back.
pi_181723151
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:43 schreef Ryan3 het volgende:
NUnl twitterde op donderdag 06-09-2018 om 08:27:04 'Partijleiding D66 wil opheldering van Pechtold over verbroken relatie': https://t.co/UukZJ3dwpr reageer retweet
Zolang die privé-kwesties niet van invloed zijn op zijn handelen en Pechtold kan dat duidelijk maken, dan heeft de partij er weinig mee te maken verder, lijkt me. Toch?
Enfin zo denkt men er dus ook over binnen D66.
Privékwesties die de partij kunnen schaden zijn ook van invloed.
pi_181723164
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs tegelijkertijd ongeveer naar buiten gekomen, gisterochtend, schat ik in, nu ik het herlees. Iig maakt de brief gewag van een aantal zaken die als bekend worden verondersteld, maar die niet in de publieke ruimte bekend waren op dat moment (door die populaire weekbladen, overigens weet ik niet of Privé populair is btw). Dat kwam dus pas met dat artikeltje van Privé.
Er was al een eerder artikel hierover. Story volgens mij.
pi_181723322
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er was al een eerder artikel hierover. Story volgens mij.
Nog een eerder artikel?
I´m back.
pi_181723399
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog een eerder artikel?
Dit maakt denk ik meer duidelijk:

De relatie is al maanden geleden verbroken. Waarom heb je nu ontslag genomen als raadslid en je lidmaatschap van D66 opgezegd?

,, Ik moest het nu doen voor mijn kinderen en mijn ouders, omdat ik wist dat er een groot verhaal aan zat te komen. Een verhaal in de Telegraaf en de Privé, waar ik overigens niet aan meegewerkt heb. Die indruk wordt wel gewekt, maar dat is beslist niet zo. Ik vind het ook heel erg dat er foto’s van mijn kinderen bij staan. Het verhaal klopt overigens wel. Er staat alleen niets nieuws in. In De Story stond in juni een soortgelijk stuk.”


Bron
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181723412
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nog een eerder artikel?
Ja. Van alweer enige weken terug.

Ik zou zeggen: ga naar de kapper, wellicht dat het nog in de stapel ligt. ;)
pi_181723537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dit maakt denk ik meer duidelijk:

De relatie is al maanden geleden verbroken. Waarom heb je nu ontslag genomen als raadslid en je lidmaatschap van D66 opgezegd?

,, Ik moest het nu doen voor mijn kinderen en mijn ouders, omdat ik wist dat er een groot verhaal aan zat te komen. Een verhaal in de Telegraaf en de Privé, waar ik overigens niet aan meegewerkt heb. Die indruk wordt wel gewekt, maar dat is beslist niet zo. Ik vind het ook heel erg dat er foto’s van mijn kinderen bij staan. Het verhaal klopt overigens wel. Er staat alleen niets nieuws in. In De Story stond in juni een soortgelijk stuk.”


Bron
Ah okee, dat heb ik niet gelezen, las alleen die brief aan de gemeenteraad.
Maar ik heb nu net ergens, in dat andere topic in NWS, gelezen dat in juni Pechtold idd had medegedeeld via een bepaalde publicatie dat de relatie met Lok over was idd.
Echter Lok zal er toch ook van uit moeten gaan dat niet iedereen nauwgezet de publicaties van hetzij de Telegraaf hetzij de Privé bijhoudt.

Maar als dat artikel al een minder fraai tot niet al te rooskleurig beeld schetste van die relatie c.q. van Pechtolds handelen, waarom was men dan al niet eerder als een meute hongerige hyena's op Pechtold afgesprongen?
I´m back.
pi_181723548
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja. Van alweer enige weken terug.

Ik zou zeggen: ga naar de kapper, wellicht dat het nog in de stapel ligt. ;)
Ja, lol, daar lees ik idd af en toe de Privé (doorbladerend). Twee weken geleden nog geweest.
I´m back.
pi_181723655
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ah okee, dat heb ik niet gelezen, las alleen die brief aan de gemeenteraad.
Maar ik heb nu net ergens, in dat andere topic in NWS, gelezen dat in juni Pechtold idd had medegedeeld via een bepaalde publicatie dat de relatie met Lok over was idd.
Echter Lok zal er toch ook van uit moeten gaan dat niet iedereen nauwgezet de publicaties van hetzij de Telegraaf hetzij de Privé bijhoudt.

Maar als dat artikel al een minder fraai tot niet al te rooskleurig beeld schetste van die relatie c.q. van Pechtolds handelen, waarom was men dan al niet eerder als een meute hongerige hyena's op Pechtold afgesprongen?
Ik denk dat de story niet met haar heeft gesproken en dan mis je zaken als dwingen tot abortus, nare man zijn, erectiepillen, enz.

Dan is het meer dat hij haar 4 jaar heeft geneukt en de tweeling misschien het gevolg is van zijn buitenechtelijke affaire.
pi_181723691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:08 schreef Ryan3 het volgende:

Maar als dat artikel al een minder fraai tot niet al te rooskleurig beeld schetste van die relatie c.q. van Pechtolds handelen, waarom was men dan al niet eerder als een meute hongerige hyena's op Pechtold afgesprongen?
Ja, dat blijft iets merkwaardigs. Mijn idee is dat de mensen om Lok en Pechtold heen allang wisten wat er aan de hand was en daarover met elkaar werd gesproken op de werkvloer. Op dat moment heeft het onderlinge gebabbel nog de status van interne roddel, zoals er wel meer roddels zijn. Er is een ongeschreven regel dat je niet in het openbaar praat over het privéleven van een politicus, dus dat gebeurt dan niet.

Waarom is dat nu veranderd? Dat vraag ik me ook af. Misschien is het omdat er een tweede publicatie kwam of omdat dat verhaal werd gepresenteerd als 'het verhaal van Lok zelf'. Wellicht had men het idee dat de omerta al gebroken was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181723740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, dat blijft iets merkwaardigs. Mijn idee is dat de mensen om Lok en Pechtold heen allang wisten wat er aan de hand was en daarover met elkaar werd gesproken op de werkvloer. Op dat moment heeft het onderlinge gebabbel nog de status van interne roddel, zoals er wel meer roddels zijn. Er is een ongeschreven regel dat je niet in het openbaar praat over het privéleven van een politicus, dus dat gebeurt dan niet.

Waarom is dat nu veranderd? Dat vraag ik me ook af. Misschien is het omdat er een tweede publicatie kwam of omdat dat verhaal werd gepresenteerd als 'het verhaal van Lok zelf'. Wellicht had men het idee dat de omerta al gebroken was.
Zelfde verhaal als met HtB. Al lang in de wandelgangen bekend, maar dan is er een riooljournalist die het riool open gaat trekken.

Bij D66 schrikken ze niet zo van rioollucht kennelijk.
pi_181723769
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zelfde verhaal als met HtB. Al lang in de wandelgangen bekend, maar dan is er een riooljournalist die het riool open gaat trekken.

Bij D66 schrikken ze niet zo van rioollucht kennelijk.
Dat is wel iets nieuws, heb ik het idee, in ieder geval vanuit de mainstream pers. Of zie ik dat verkeerd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181723859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is wel iets nieuws, heb ik het idee, in ieder geval vanuit de mainstream pers. Of zie ik dat verkeerd?
Nou, laat ik het zo zeggen, ik kan mij voorstellen dat er in Den Haag de afgelopen week wat mensen onrustiger zijn geworden. ;)

Al moet het duidelijk wel om meer gaan dan alleen wat rondneuken. Maar die zijn er nog wel meer hoor. Niet iedere relatie is gezegend met een soepel einde.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:24:38 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181723919
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien dat ik het hem niet verwijt omdat ik ook geen seconde twijfel als de ander zegt ‘ik ben beschermd’.

En af en toe voel je bescherming tegen ongewenste zwangerschap zitten. Nou, dan breng ik het helemaal niet ter sprake hoor.

Ik zie het afbreukrisico an sich niet overigens. So what dat je een buitenechtelijke relatie hebt. Als die zwanger wordt en je hopt snel over, dan is dat snel genoeg oud nieuws. Vaak kun je de overstap al regelen voordat de zwangerschap uitlekt. Nobody cares (of je moet toevallig bij een partij zitten die in den here is).

Wat ik in het topic over HtB schreef: als buiten de deur neuken een reden is om op te stappen als tweede kamerlid, dan kunnen er morgen wel heel veel lege plekken zijn.
Dat ie buiten de deur neukt niet. Dat gedoe over zwangerschap vind ik wat kwalijker als het waar is.

Maargoed ik ben nooit vreemdgegaan en heb eigenlijk enkel zonder condoom gedaan met vrouwen waar ik al een tijdje bij was ,en waarbij ik ook het idee had dat mocht ze ongepland zwanger raken, ik ook met het houden van zo'n kind kan leven.
pi_181723921
Een stuk uit de Volkskrant (2002) waaruit blijkt dat het feit dat er een tweede keer over wordt gepubliceerd er ook toe doet (dat maakt het meer een 'hardnekkig gerucht'):

Ten tijde van de Lewinksy-affaire in de VS ontstond op de redactie van HP/De Tijd de behoefte om over buitenechtelijke affaires in de Nederlandse politiek te schrijven. Als politiek redacteur nam (en neem) ik het onder parlementair journalisten gangbare standpunt in, dat er alleen over privézaken van politici moet worden geschreven als dat politiek relevant is. Uiteraard bij fraude, maar ook bij belangenverstrengeling (Lubbers, Peper), en als een politicus privé apert in strijd handelt met wat hij publiek verkondigt.

Daar nam men geen genoegen mee, en een andere redacteur schreef het verhaal, waarin enkele sappige roddels werden verwerkt. Eén daarvan, het gerucht dat toenmalig Journaal-redactrice Maria Henneman een affaire met premier Ruud Lubbers zou hebben gehad, leidde tot een rechtszaak. Tot mijn verbazing en teleurstelling verloor Henneman die zaak. Motivatie van de rechter: het is geoorloofd 'algemeen bekende' geruchten te verspreiden; of ze nu waar zijn of niet.

De rechter trok daarmee een nieuwe grens, want wie het recente verhaal in Weekend leest, ziet dat het precies volgens die uitspraak is opgebouwd: er wordt melding gemaakt van een hardnekkig gerucht.


Bron
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181723944
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wel opvallend dat de roddelbladen zich op het wangedrag van Pechtold storten. Er bestaat een traditie in de media van zwijgen over het privéleven van politici (op een willekeurig Randstedelijk feestje hoor je meer dan via RTL Boulevard). Wat is er veranderd?
Dat is veranderd dankzij die hele #metoo hype en daar heeft D66 zelf aan bijgedragen. Het is daarom extra mooi dat het door progressief links gecreëerde gedrocht nu in Pechtold's eigen gezicht explodeert.
pi_181723998
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat is veranderd dankzij die hele #metoo hype en daar heeft D66 zelf aan bijgedragen. Het is daarom extra mooi dat het door progressief links gecreëerde gedrocht nu in Pechtold's eigen gezicht explodeert.
Lees het stuk hiervoor. Dit is al eerder in gang gezet. Ik denk dat #metoo hier wel een nieuwe dimensie aan geeft omdat het gaat om een man met macht die een jongere, vrouwelijke medewerker van zijn partij onder druk zet. Dat ligt momenteel gevoelig, om het zacht uit te drukken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181724064
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat ie buiten de deur neukt niet. Dat gedoe over zwangerschap vind ik wat kwalijker als het waar is.

Maargoed ik ben nooit vreemdgegaan en heb eigenlijk enkel zonder condoom gedaan met vrouwen waar ik al een tijdje bij was ,en waarbij ik ook het idee had dat mocht ze ongepland zwanger raken, ik ook met het houden van zo'n kind kan leven.
Ik geef je op een briefje dat er niets van gelogen is. Er schijnt wat steunbewijs te zijn. Grote kans dat dat nog wel boven water gaat komen, zeker als de druk opgevoerd wordt. Wat dat betreft snap ik ook niet dat Alexander gaat wrijven over de vlek.

En hoe verstandig jouw manier ook is, in de praktijk is het risico erg beperkt als je een beetje kritisch bent op wie je neukt. Of althans, dat maak ik mijzelf wijs. :)
  donderdag 6 september 2018 @ 11:32:43 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181724113
Die Lok is helemaal geen ondergeschikte overigens. AP gaat helemaal niet over de partijorganisatie en gemeenteraadsfracties.
pi_181724122
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
Een stuk uit de Volkskrant (2002) waaruit blijkt dat het feit dat er een tweede keer over wordt gepubliceerd er ook toe doet (dat maakt het meer een 'hardnekkig gerucht'):

Ten tijde van de Lewinksy-affaire in de VS ontstond op de redactie van HP/De Tijd de behoefte om over buitenechtelijke affaires in de Nederlandse politiek te schrijven. Als politiek redacteur nam (en neem) ik het onder parlementair journalisten gangbare standpunt in, dat er alleen over privézaken van politici moet worden geschreven als dat politiek relevant is. Uiteraard bij fraude, maar ook bij belangenverstrengeling (Lubbers, Peper), en als een politicus privé apert in strijd handelt met wat hij publiek verkondigt.

Daar nam men geen genoegen mee, en een andere redacteur schreef het verhaal, waarin enkele sappige roddels werden verwerkt. Eén daarvan, het gerucht dat toenmalig Journaal-redactrice Maria Henneman een affaire met premier Ruud Lubbers zou hebben gehad, leidde tot een rechtszaak. Tot mijn verbazing en teleurstelling verloor Henneman die zaak. Motivatie van de rechter: het is geoorloofd 'algemeen bekende' geruchten te verspreiden; of ze nu waar zijn of niet.

De rechter trok daarmee een nieuwe grens, want wie het recente verhaal in Weekend leest, ziet dat het precies volgens die uitspraak is opgebouwd: er wordt melding gemaakt van een hardnekkig gerucht.


Bron
Tja, nu draaide het bij Lubbers/Henneman natuurlijk over een 'alleged' buitenechtelijke relatie en bij Pechtold/Lok om een relatie (period) en Lubbers was M-P, Pechtold niet. Dat is wel een verschilletje. Verder zal er misschien geroddeld zijn over dat het niet al te best ging met die relatie of dat die alweer voorbij is, maar er zullen toch geen slaapkamerverhalen zijn door geroddeld? Maar goed.
I´m back.
pi_181724171
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Die Lok is helemaal geen ondergeschikte overigens. AP gaat helemaal niet over de partijorganisatie en gemeenteraadsfracties.
Klopt.

Maar er is wel sprake geweest van een ongezonde verhouding in die relatie. Dat ruik je zelfs hier in Brabant nog. En die ongezonde verhouding is misbruikt. Ook dat ruik je.
pi_181724172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Die Lok is helemaal geen ondergeschikte overigens. AP gaat helemaal niet over de partijorganisatie en gemeenteraadsfracties.
Als in puur formeel misschien wel: Pechtold is partijleider?
Maar wrs bestaat er niet een hiërarchische verhouding idd.
I´m back.
pi_181724190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Die Lok is helemaal geen ondergeschikte overigens. AP gaat helemaal niet over de partijorganisatie en gemeenteraadsfracties.
In strikte zin heb je gelijk, maar opvallend is wel dat Lok het zelf in haar brief heeft over "de leider van mijn partij". Zelf roept ze dat beeld dus op. En het beeld van een intimiderende machtswellusteling wordt versterkt door het noemen van dreigbrieven van juristen.

Wrang genoeg is dat misschien ook wat haar ooit in hem aantrok. Want waarom zou je in hemelsnaam met..? Nu ja, laat ik daar niet op ingaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:40:16 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181724267
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als in puur formeel misschien wel: Pechtold is partijleider?
Maar wrs bestaat er niet een hiërarchische verhouding idd.
Nee dat is een scheiding der machten. Pechtold gaat over de politieke koers in Den Haag. Gedoe met gemeenteraadsfracties is de verantwoordelijkheid van Letty Demmers.
pi_181725001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat is een scheiding der machten. Pechtold gaat over de politieke koers in Den Haag. Gedoe met gemeenteraadsfracties is de verantwoordelijkheid van Letty Demmers.
Formeel misschien niet en het maakt ook niet zo uit wat mij betreft, vgm was Lok zelf ook oud genoeg.

Maar alsnog is met Pechtold als landelijke partijleider er wel een zekere machtspositie van hem tegenover haar.
pi_181725351
Dat geleuter over machtpositie. Dit is een volwassen moeder van 5 kinderen en die roept nu dat ze gedwongen is tot een abortus. Mens niemand kan je hiertoe dwingen, je hebt hier zelf voor gekozen/dit geaccepteerd. Tenminste ik ga ervan uit dat Pechtold niet een gepensioneerde ex-DDR arts heeft ingehuurd om dit illegaal bij haar uit te voeren terwijl AP een pistool op het hoofd van dit vrouwtje heeft geplaatst.

Er zullen vast wat haken en ogen aan zitten en het verhaal zal ook vast wat genuanceerder zijn dan in de prive staat, maar het lijkt wel alsof tegenwoordig alles aan machtpositie gekoppeld wordt, en dat je daardoor zelf geen keuze kunt maken en daar ook vrijgesteld van bent.
  donderdag 6 september 2018 @ 12:58:35 #231
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181725627
Sowieso heeft ze zelf ook een machtspositie. Nu het allemaal in de media komt heeft hij een groter probleem dan een onbekend raadslid uit Meppel.
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 13:24:30 #232
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181726107
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:58 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso heeft ze zelf ook een machtspositie. Nu het allemaal in de media komt heeft hij een groter probleem dan een onbekend raadslid uit Meppel.
Dat is niet hoe D66 retoriek werkt. De blanke man is altijd schuldig.
Consequent blijven graag
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:29:26 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181726195
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:24 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Dat is niet hoe D66 retoriek werkt. De blanke man is altijd schuldig.
Consequent blijven graag
Is goed Henk
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 13:31:28 #234
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181726234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Is goed Henk
En inhoudsloze post op de man. Zo kennen we D66 weer ^O^
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:33:43 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181726276
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:31 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

En inhoudsloze post op de man. Zo kennen we D66 weer ^O^
Er valt niet anders te reageren op je domme trollposts.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:34:59 #236
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181726300
Hexagon moet zich natuurlijk in allerlei bochten wringen als D66'er om dit goed te praten, maar als die gast van de VVD al moest opstappen, dan moet Pechtold zeker meer verantwoording afleggen dan roepen: "het is privé".
Bedankt Hans.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:37:28 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181726332
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:34 schreef bascross het volgende:
Hexagon moet zich natuurlijk in allerlei bochten wringen als D66'er om dit goed te praten, maar als die gast van de VVD al moest opstappen, dan moet Pechtold zeker meer verantwoording afleggen dan roepen: "het is privé".
Ik praat het niet goed als je mn posts gelezen had.

Ik trap alleen terug naar populistische trollen die geen recht van spreken hebben
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 13:40:48 #238
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181726390
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed als je mn posts gelezen had.

Ik trap alleen terug naar populistische trollen die geen recht van spreken hebben
Populistisch, leg uit.
Geen recht van spreken, leg uit waarom.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:43:11 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181726417
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:40 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Populistisch, leg uit.
Geen recht van spreken, leg uit waarom.
Gezien deze trollen doorgaans in andere topics de meest dubieuze politici lopen te verdedigen.
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 13:45:18 #240
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181726447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gezien deze trollen doorgaans in andere topics de meest dubieuze politici lopen te verdedigen.
Aldus iemand die in dit topic een dubieuze politicus verdedigt :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_181726825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:34 schreef bascross het volgende:
Hexagon moet zich natuurlijk in allerlei bochten wringen als D66'er om dit goed te praten, maar als die gast van de VVD al moest opstappen, dan moet Pechtold zeker meer verantwoording afleggen dan roepen: "het is privé".
Sowieso is het behoorlijk hypocriet want de emo-populisten van D66 staan zelf altijd voorop om de verdachte in een #metoo kwestie op voorhand al te verketteren. Nu de eigen partijleider een notoire vrouwenmishandelaar blijkt te zijn is het ineens een privé kwestie :')
pi_181727216
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:24 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Dat is niet hoe D66 retoriek werkt. De blanke man is altijd schuldig.
Consequent blijven graag
Ach jij blijft consequent in je onzin, waar heeft D66 dat ooit verkondigt?
  donderdag 6 september 2018 @ 15:03:21 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181727691
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:45 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Aldus iemand die in dit topic een dubieuze politicus verdedigt :')
Ik verdedig niemand. ik val alleen mensen aan.
  donderdag 6 september 2018 @ 15:05:29 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181727727
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Sowieso is het behoorlijk hypocriet want de emo-populisten van D66 staan zelf altijd voorop om de verdachte in een #metoo kwestie op voorhand al te verketteren. Nu de eigen partijleider een notoire vrouwenmishandelaar blijkt te zijn is het ineens een privé kwestie :')
Zolang je geen bron hebt ben je gewoon een populistische troll
pi_181728182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:34 schreef bascross het volgende:
Hexagon moet zich natuurlijk in allerlei bochten wringen als D66'er om dit goed te praten, maar als die gast van de VVD al moest opstappen, dan moet Pechtold zeker meer verantwoording afleggen dan roepen: "het is privé".
Wat is er niet privé aan? :?
Somebody that I used to know
  donderdag 6 september 2018 @ 15:58:49 #246
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181728445
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat is er niet privé aan? :?
quote:
In zijn brief refereerde Ten Broeke maar zijdelings aan de kwestie die hem de politieke kop kostte. Vorige week werd bekend dat een medewerkster van de fractie hem in 2013 had beschuldigd van seksueel grensoverschrijdend gedrag.

Ten Broeke zei daar vorige week over dat er sprake was van een kortdurende intieme relatie, die ongelijkwaardig en fout was, maar waarbij niets onoorbaars is gebeurd. De twee hadden besloten de zaak te laten rusten, maar vorige week kwam het toch naar buiten.

https://nos.nl/artikel/22(...)de-tweede-kamer.html
Wat is hier niet privé aan? Toch moest hij vertrekken. En bovendien klinkt dit ook nog eens een stuk onschuldiger dan waar Pechtold van beticht wordt door een voormalig D66-medewerker.
Bedankt Hans.
pi_181728555
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:58 schreef bascross het volgende:

[..]


[..]

Wat is hier niet privé aan? Toch moest hij vertrekken. En bovendien klinkt dit ook nog eens een stuk onschuldiger dan waar Pechtold van beticht wordt door een voormalig D66-medewerker.
Nou, eeh, HtB had een relatie met iemand op de werkvloer en ook nog eens lager in rang (ongelijkwaardig)

AP had een relatie met een vrouw die toevallig ook raadslid was en bij D66 zat.

Vind ik echt wel van een andere orde.
Somebody that I used to know
  donderdag 6 september 2018 @ 16:06:14 #248
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181728565
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:05 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nou, eeh, HtB had een relatie met iemand op de werkvloer en ook nog eens lager in rang.

AP had een relatie met een vrouw die toevallig ook raadslid was en bij D66 zat.

Vind ik echt wel van een andere orde.
Toevallig. _O- Hoe denk je dat ze hem kent?
Bedankt Hans.
pi_181728571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:06 schreef bascross het volgende:

[..]

Toevallig. _O- Hoe denk je dat ze hem kent?
Ja, dat snap ik wel. Maar ze hebben op werkgebied niet met elkaar te maken. Zij is niet afhankelijk van hem in haar functioneren.
Somebody that I used to know
pi_181728650
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel. Maar ze hebben op werkgebied niet met elkaar te maken. Zij is niet afhankelijk van hem in haar functioneren.
Dat was ook niet echt het geval bij HtB hoor.

En dat was zonder emotioneel misbruik. En een VVDer, dus geen slappe lul. ;)

(dat vind ik nog wel het mooiste aan het verhaal :))
pi_181728664
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat was ook niet echt het geval bij HtB hoor.

En dat was zonder emotioneel misbruik. En een VVDer, dus geen slappe lul. ;)

(dat vind ik nog wel het mooiste aan het verhaal :))
Letterlijk geen slappe lul? :D _O-
Somebody that I used to know
pi_181728695
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:12 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Letterlijk geen slappe lul? :D _O-
HtB niet. Alexje moet slikken voordat zijn vrouwtje moet slikken.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:16:52 #253
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181728743
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel. Maar ze hebben op werkgebied niet met elkaar te maken. Zij is niet afhankelijk van hem in haar functioneren.
Als het een random vrouw was, dan had ik je gelijk gegeven. Het was dan nog steeds behoorlijk slechte publiciteit voor Pechtold, maar elke gek kan wel iets roepen. Het feit dat zij raadslid voor D66 was is gewoon een groter probleem, ook al hebben ze niet direct op de werkvloer met elkaar te maken. Het is ook geen excuus voor Pechtold vind ik, want als jij een relatie aangaat met iemand die ook nauw betrokken is bij D66 loop je gewoon extra risico. Hij is slim genoeg om dat te beseffen en daarover vooraf na te denken.
Bedankt Hans.
pi_181729626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gezien deze trollen doorgaans in andere topics de meest dubieuze politici lopen te verdedigen.
Dat is een drogreden. En dat weet je best. Bovenal, helemaal niet nodig.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181730024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:16 schreef bascross het volgende:

[..]

Als het een random vrouw was, dan had ik je gelijk gegeven. Het was dan nog steeds behoorlijk slechte publiciteit voor Pechtold, maar elke gek kan wel iets roepen. Het feit dat zij raadslid voor D66 was is gewoon een groter probleem, ook al hebben ze niet direct op de werkvloer met elkaar te maken. Het is ook geen excuus voor Pechtold vind ik, want als jij een relatie aangaat met iemand die ook nauw betrokken is bij D66 loop je gewoon extra risico. Hij is slim genoeg om dat te beseffen en daarover vooraf na te denken.
Ik vind alsnog, anders dan bij HtB, dat het een irrelevante toevalligheid is dat ze bij dezelfde partij zitten. Tuurlijk kennen ze elkaar via die weg, maar het had net zo goed via de Appie kunnen zijn.
Somebody that I used to know
pi_181730327
Effe lekker weer met de jij-bakken en whataboutisms hier.
  donderdag 6 september 2018 @ 17:29:40 #257
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181730382
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:16 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik vind alsnog, anders dan bij HtB, dat het een irrelevante toevalligheid is dat ze bij dezelfde partij zitten. Tuurlijk kennen ze elkaar via die weg, maar het had net zo goed via de Appie kunnen zijn.
Het is relevant omdat zij beweert dat Pechtold ''karaktermoord'' wil plegen op haar. Als zij bij de Albert Heijn had gewerkt, dan had het niemand geboeid en stond het niet in de privé waarschijnlijk.
Bedankt Hans.
pi_181730532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:29 schreef bascross het volgende:

[..]

Het is relevant omdat zij beweert dat Pechtold ''karaktermoord'' wil plegen op haar. Als zij bij de Albert Heijn had gewerkt, dan had het niemand geboeid en stond het niet in de privé waarschijnlijk.
Was ze CEO van de weet ik veel wat geweest (in ieder geval : vooraanstaand en invloedrijk), dan had Alexander Pechtold waarschijnlijk ook karaktermoord op haar willen plegen om haar maar de mond te snoeren.

Was het de caissière van de Appie geweest, had ie dat ook willen doen, maar dan op kleine schaal.

Hij is een politicus en wil zijn hachje beschermen, want hij zit in een kwetsbare positie.

Maakt het overigens allemaal niet oké hoor, maar ik vind het nog steeds allemaal privé.
Somebody that I used to know
  donderdag 6 september 2018 @ 17:51:10 #259
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_181730898
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Was ze CEO van de weet ik veel wat geweest (in ieder geval : vooraanstaand en invloedrijk), dan had Alexander Pechtold waarschijnlijk ook karaktermoord op haar willen plegen om haar maar de mond te snoeren.

Was het de caissière van de Appie geweest, had ie dat ook willen doen, maar dan op kleine schaal.

Hij is een politicus en wil zijn hachje beschermen, want hij zit in een kwetsbare positie.

Maakt het overigens allemaal niet oké hoor, maar ik vind het nog steeds allemaal privé.
En daarom moet je als politicus die zijn baan belangrijk vindt niet overal je leuter in hangen. Een wijze les voor Pechtold, want als je zo bekend bent als hij kan dat problemen geven in je carrière. Hoe ''privé'' het ook mag zijn.
Bedankt Hans.
pi_181731184
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Was ze CEO van de weet ik veel wat geweest (in ieder geval : vooraanstaand en invloedrijk), dan had Alexander Pechtold waarschijnlijk ook karaktermoord op haar willen plegen om haar maar de mond te snoeren.

Was het de caissière van de Appie geweest, had ie dat ook willen doen, maar dan op kleine schaal.

Hij is een politicus en wil zijn hachje beschermen, want hij zit in een kwetsbare positie.

Maakt het overigens allemaal niet oké hoor, maar ik vind het nog steeds allemaal privé.
Het is gewoon heel simpel: als jij er gedrag op na wil houden wat te ver verwijderd is van brandschoon zijn, dan moet je niet op zo’n positie willen zitten.

Een beetje rondneuken hoort erbij hoor, maar zodra er gezeik van komt moet je wegwezen.
pi_181731738
Twee dingen vallen mij op:
1. Op FOK! doen veel mensen, experts als ze zijn, alsof Anne Lok al voor of tijdens haar relatie met Pechtold fragiel, verward, beschadigd was. Als voorbeeld: "don't stick your dick in crazy". Het is helemaal niet ongebruikelijk dat een vrouw van een abortus, of de andere dingen die ze Pechtold aanwrijft helemaal in de war raakt. We weten te weinig om dit soort uitspraken te doen over de mentale toestand van Anne Lok.

2. Ik moet zo denken aan Wassila Hachchi, die ook totaal van de wereld leek en op vreemde manier afscheid nam van D66/de politiek.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181731858
quote:
Reactie Buma
Ook CDA-leider Sybrand Buma vindt het onwenselijk als het privéleven van politici onderwerp wordt van publiek debat. "We gaan een grens over van publiek naar privé. Handen af van het privéleven van politici", zei Buma in het radioprogramma 1 op 1.

"De politiek is een glazen huis en het is zwaar werk, maar een publiek debat over ons privéleven moeten we onszelf niet aandoen'', vindt de fractievoorzitter van het CDA.
Even kijken met wat voor reactie Segers komt, hoop dat deze toch wel ietsje strakker van leer trekt. Jammer Sybrand, jammer.
pi_181734499
wilde ze hogerop?
wilde ze op de 2e kamerlijst?
wilde ze , ja wat wilde ze bereiken met het naar boven likken?
en toen dat niet lukte maakte ze het uit?
of iets heel anders?
tis in ieder geval een gevalletje twijfelachtig

han ten broeke moest opstappen, mag pechtholt blijven?

Poll: pechtholt moet weg
eens
oneens
kwee nie
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  donderdag 6 september 2018 @ 23:44:02 #264
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181740200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:38 schreef gtotep het volgende:
wilde ze hogerop?
wilde ze op de 2e kamerlijst?
wilde ze , ja wat wilde ze bereiken met het naar boven likken?
en toen dat niet lukte maakte ze het uit?
of iets heel anders?
tis in ieder geval een gevalletje twijfelachtig

han ten broeke moest opstappen, mag pechtholt blijven?

Poll: pechtholt moet weg
eens
oneens
kwee nie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die hele vergelijking slaat nergens op omdat we geen details hebben van Han ten Broeke (die liggen in de kluis ipv bij de prive).
Je zet zijn verhaal (ja, was wel fout, maar niets aan de hand) tegenover haar verhaal (afschuwelijk veel aan de hand, verschrikkelijk fout) en doet alsof dat 1 verhaal is ipv 2 verschillende.

Ik weet niet of pechtold kan blijven. Als hij zijn politieke macht of bevoorrechte positie wilde gebruiken om haar kapot te maken (haar carrierre beschadigen, haar persoonlijk beschadigen) dan vind ik dat hij het veld moet ruimen.
Is het zo dat zij voor de tweede keer perongelijk zwanger werd terwijl ze wist dat hij dat niet wilde en hij daar op persoonlijke basis boos over werd dan vind ik het niet nodig dat hij het veld ruimt. Een roteinde aan een relatie is wat anders dan oa politieke macht misbruiken.

Welke van de 2 het is weet ik niet, sta er 50/50 in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 07-09-2018 08:58:36 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181740373
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Die hele vergelijking slaat nergens op omdat we geen details hebben van Han ten Broeke (die liggen in de kluis ipv bij de prive).
Je zet zijn verhaal (ja, was wel fout, maar niets aan de hand) tegenover haar verhaal (afschuwelijk veel aan de hand, verschrikkelijk fout) en doet alsof dat 1 verhaal is ipv 2 verschillende.

Ik weet niet of pechtold kan blijven. Als hij zijn politieke macht of bevoorrechte positie wilde gebruiken om haar kapot te maken (haar carrierre beschadigen, haar persoonlijk beschadigen) dan vind ik dat hij het veld moet ruimen.
Is het zo dat zij voor de tweede keer perongelijk zwanger werd terwijl ze wist dat hij dat niet wilde en hij daar op persoonlijke basis boos over werd dan vind ik het niet nodig dat hij het veld ruimt. Een roteinde aan een relatie is wat anders dan oa politieke macht misbruiken.

Welke van de 2 het is weet ik niet, stallen 50/50 in.
Tsja. Ik zie haar meer pogingen doen om Pechtold kapot te maken dan andersom.
Sterker nog - ik had nog nooit van haar gehoord voordat ze met haar "zoals jullie weten...." campagne begon.
pi_181740502
Pechtold, die Baudet een vrouwenhater noemde omdat hij ooit eens iets vrouwonvriendelijks heeft geschreven in een roman, blijkt zelf een notoire vrouwenmishandelaar te zijn. Zo hypocriet zie je ze zelden. De geloofwaardigheid van Pechtold is volledig weg (zover dat al niet het geval was) en zou dus gewoon moeten opstappen.
pi_181744452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:50 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Tsja. Ik zie haar meer pogingen doen om Pechtold kapot te maken dan andersom.
Dat is nogal wiedes. Als Pechtold dat zou laten zien, zou het het einde van zijn carrière betekenen. Politici hebben geleerd om berekenend te zijn. Zij is het tegenovergestelde daarvan: ze reageert uit paniek en emotie. Ook dat is niet fraai, maar ik kan daar meer sympathie voor opbrengen dan de robots uit Den Haag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181746511
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is nogal wiedes. Als Pechtold dat zou laten zien, zou het het einde van zijn carrière betekenen. Politici hebben geleerd om berekenend te zijn. Zij is het tegenovergestelde daarvan: ze reageert uit paniek en emotie. Ook dat is niet fraai, maar ik kan daar meer sympathie voor opbrengen dan de robots uit Den Haag.
Maar zij claimt nadrukkelijk dat Pechtold haar zwart (mag je dat nog zeggen van Sylvana ?) en politiek carrieretechnisch kapot wil maken.
Ik zie daar niets van. Omgekeerd wel.
pi_181746602
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:52 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar zij claimt nadrukkelijk dat Pechtold haar zwart (mag je dat nog zeggen van Sylvana ?) en politiek carrieretechnisch kapot wil maken.
Ik zie daar niets van. Omgekeerd wel.
Jij ziet dat inderdaad niet. Maar zij beweert sms'jes te hebben ontvangen in de trant van 'Ik ga je helemaal kapotmaken als...' En Pechtold zou ook mensen in haar omgeving hebben gewaarschuwd met een aanklacht van smaad en laster te komen als ze iets uit de privésfeer bekendmaken.

We weten niet of dat waar is, maar het is maar om aan te geven dat wat jij ziet niet noodzakelijkerwijs hetzelfde is als wat er aan de hand is. Een calculerende politicus heeft wat mij betreft de schijn tegen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_181746703
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 23:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik weet niet of pechtold kan blijven. Als hij zijn politieke macht of bevoorrechte positie wilde gebruiken om haar kapot te maken (haar carrierre beschadigen, haar persoonlijk beschadigen) dan vind ik dat hij het veld moet ruimen.
Is het zo dat zij voor de tweede keer perongelijk zwanger werd terwijl ze wist dat hij dat niet wilde en hij daar op persoonlijke basis boos over werd dan vind ik het niet nodig dat hij het veld ruimt. Een roteinde aan een relatie is wat anders dan oa politieke macht misbruiken.

Welke van de 2 het is weet ik niet, sta er 50/50 in.
Goede nuance, deze deel ik wel :Y
Somebody that I used to know
pi_181746861
Is Pechtold schijnheilig?
pi_181746894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Is Pechtold schijnheilig?
Dat zijn vrijwel alle politici min of meer wel. Het is makkelijker om een moreel kompas te zijn dan die norm ook altijd halen. ;)
pi_181746956
Ik hoop voor haar dat het niet waar is met dat dwingen tot abortus. Afschuwelijk. Maar het komt helaas vaker voor.
pi_181747048
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jij ziet dat inderdaad niet. Maar zij beweert sms'jes te hebben ontvangen in de trant van 'Ik ga je helemaal kapotmaken als...' En Pechtold zou ook mensen in haar omgeving hebben gewaarschuwd met een aanklacht van smaad en laster te komen als ze iets uit de privésfeer bekendmaken.
Die SMSjes kan ze natuurlijk gewoon openbaar maken. En als ze ze al gewist heeft kan de politie ze terughalen. Dus dat zou prima bewijs zijn & idd het einde van Pechtold.

Als ze zouden bestaan.

quote:
Een calculerende politicus heeft wat mij betreft de schijn tegen.
Lekker etnisch profileren ;)
pi_181750556
Ik kan die zelfingenomen kop van Peggold niet meer zien. Die vent begint zich als een soort Berlusconi/Don Corleone van D66 te gedragen. Tijd voor een frisse wind.
pi_181765808
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mijn prioriteiten liggen inderdaad wat meer bij een stabiel bestuur en kabinetten die niet opgeblazen worden om GTST-praktijken bij een kamerlid.

Verder is het populisme natuurlijk gewoon kut en zelfs als Willem Holleeder het populisme zou aanvallen heeft hij gelijk.
Sinds wanneer heb jij een hekel aan populisme :? Een grotere populist als Pechtold bestaat niet.
pi_181765930
Ongelofelijk dit. :|W De Jehova's Getuigen zijn zelfs verbijsterd hoe het sektarische D66 met zijn volgelingen omgaat. Zelfs Isis keurt dit af. D66 wordt met de dag extremistischer.
pi_181765937
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Ongelofelijk dit. :|W De Jehova's Getuigen zijn zelfs verbijsterd hoe het sektarische D66 met zijn volgelingen omgaat. Zelfs Isis keurt dit af. D66 wordt met de dag extremistischer.
:')
pi_181766024
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 02:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
Je ziet het toch? Afvalligheid is bij D66 een capital punishment. Ook al bevredig je De Grote Leider dagelijks, ook al ben je raadslid voor DE PARTIJ. Zelfs dan ben je niet veilig. Op handen gedragen zal je worden als je je zo inzet voor de PARTIJ en voor De Grote Leider maar waag het niet uitlatingen te doen die De Grote Leider beschadigen. Dan kan gij wel een een raadslid zijn maar dan bent gij alsnog een krankzinnige hoer.
pi_181766050
Niet dat ik medelijden heb met dat mens. Er moeten wel een paar schroefjes los zitten als je als vrouw op zo'n afzichtelijk onbetrouwbaar schepsel als Pechtold valt.
pi_181766404
Op het moment dat Pechtold aftreedt, eerst dan pas zal de beerput worden geopend en zal de bodem geheel duidelijk worden.

Zakenmensen, particulieren en politieke deelnemers kunnen dan pas en zullen ook aan het woord komen en hun ervaringen over hem etaleren.

Pechtold zal derhalve niet aftreden. Nogal paradoxaal...maar zo werkt het kennelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door cempexo op 08-09-2018 06:54:55 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_181795577
quote:
Vertrouwen in Pechtold zakt verder weg

AMSTERDAM - Kiezers hebben steeds minder vertrouwen in D66-leider Alexander Pechtold, blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond. Toen hij nog in de oppositie zat, tussen 2006 en 2017, was Pechtold steeds één van de drie fractievoorzitters in wie kiezers het meeste vertrouwen hadden. Maar nu staat hij op de tiende plek.

Klaas Dijkhoff (VVD) geniet het meeste vertrouwen, gevolgd door Lilian Marijnissen (SP) en Gert-Jan Segers (ChristenUnie).

Van alle fractievoorzitters scoort Pechtold het laagst (6,1) bij zijn achterban. Vermoedelijk hebben de verhalen over zijn privéleven een rol gespeeld. Pechtold had een affaire met D66-raadslid Anne Lok (36) uit Meppel, die in Privé deze week exclusief haar kant van het verhaal vertelde. De meeste andere fractievoorzitters scoren bij hun eigen kiezers tussen de 7 en 8.

De peiling is gehouden voordat bekend werd dat de twee Armeense kinderen Lili en Howick in Nederland mogen blijven. Over die beslissing van staatssecretaris Mark Harbers (VVD, Justitie en Veiligheid) en de weg daarnaartoe was in politiek Den Haag veel te doen.

In de peilingen zakt D66 een zetel, van 12 naar 11. De VVD gaat twee zetels naar beneden en eindigt op 27. Groenlinks wint een zetel en is met 17 de tweede partij van Nederland. Gedeeld nummer drie staan Forum Democratie en PVV met elk zestien virtuele zetels.
Pechtold zal bij de volgende verkiezingen in ieder geval geen partijleider meer zijn.
  zondag 9 september 2018 @ 13:13:02 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181795700
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 13:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Pechtold zal bij de volgende verkiezingen in ieder geval geen partijleider meer zijn.
Lijkt me een gezonde ontwikkeling.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181798589
pi_181800600
dit artikel van Chris Aalberts beschrijft wel redelijk goed dat er vooralsnog niets aan de hand is

https://tpo.nl/column/aal(...)ign=sharing_standard

dat zullen sommige D66 haters erg jammer vinden maar vooralsnog ontbreekt ieder bewijs dat pechtold iets fout heeft gedaan
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_181800748
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:27 schreef DestroyerPiet het volgende:
dit artikel van Chris Aalberts beschrijft wel redelijk goed dat er vooralsnog niets aan de hand is

https://tpo.nl/column/aal(...)ign=sharing_standard

dat zullen sommige D66 haters erg jammer vinden maar vooralsnog ontbreekt ieder bewijs dat pechtold iets fout heeft gedaan
Schijnbaar zo te lezen is die Aalberts rechter en volstrekker, dus ik mag het maar klakkeloos aannemen wat deze beweren doet?
pi_181800791
En wat mij aanbelangt, prive dan ook prive berechten dan geld ook niet, de onschendbaarheid wat mij betreft.
Maar goed daar heb ik niks in te melden!
pi_181801635
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:25 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Die SMSjes kan ze natuurlijk gewoon openbaar maken. En als ze ze al gewist heeft kan de politie ze terughalen. Dus dat zou prima bewijs zijn & idd het einde van Pechtold.

Als ze zouden bestaan.

[..]

Lekker etnisch profileren ;)
De Prive heeft ze gezien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181801810
"Twan Huys" is een mooi antwoord op de vraag "hoe diep kun je als journalist zinken?".
pi_181802277
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Schijnbaar zo te lezen is die Aalberts rechter en volstrekker, dus ik mag het maar klakkeloos aannemen wat deze beweren doet?
Nee dat hoef je niet maar dan moet je het verhaal in de Privé ook niet zomaar klakkeloos aannemen want daar is geen bewijs voor geleverd
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_181806229
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:45 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Nee dat hoef je niet maar dan moet je het verhaal in de Privé ook niet zomaar klakkeloos aannemen want daar is geen bewijs voor geleverd
Nam ik het serieus dan?
Dacht het niet schreef zelfs nog als het waar is, echter Pechie zijn reactie, schreef voor mij al boekdelen! Lezen, schreef voor mij al boekdelen, ook bij deze dus weer mijn visie op het verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2018 22:18:47 ]
pi_181806773
Daarbij als men iemand op het toilet van de tweede kamer eentje bijschuiven doet?

Is het dan nog prive te noemen, is maar een vraag hoor, ook bij deze geef ik aan dat nergens van op de hoogte ben, misschien kan hem eens een reporter die vraag stellen, dan kijk ik naar zijn reactie daarop.
pi_181818015
Offtopic.

En opeens blies de wind uit een andere richting?

http://www.msn.com/nl-nl/(...)%e2%80%99/vi-BBN7YmY
pi_181818696
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:27 schreef westwoodblvd het volgende:
"Twan Huys" is een mooi antwoord op de vraag "hoe diep kun je als journalist zinken?".
Ik vond het ook een redelijk genant interview. Lok had op het einde veel moeite haar emoties in te houden, waardoor het interview nogal een beladen gesprek werd en je als kijker het gevoel kreeg dat je midden in de privésfeer tussen Lok en Pechtold was belandt.

Wat ik overigens zeer zwak van Lok vond was haar besluit om een privégesprek met journalisten van de privé aan te knopen. Je weet, zeker als politicus, dat zo'n gesprek niet binnen vier muren blijft. Nu heeft ze er spijt van dat het allemaal naar buiten was gekomen. Ik denk niet zozeer dat het haar spijt dat ze gevoelige informatie naar buiten heeft gebracht, maar meer het na-effect die haar uitspraken voor haar persoonlijk teweegbrachten.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181823328
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:25 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Wat ik overigens zeer zwak van Lok vond was haar besluit om een privégesprek met journalisten van de privé aan te knopen. Je weet, zeker als politicus, dat zo'n gesprek niet binnen vier muren blijft.
ik vind dat erg moeilijk om te geloven. ze zei ook dat ze niet gewild had dat haar kinderen op de foto's kwamen en dat ze meteen naar binnen was gegaan toen ze de fotograaf zag, maar als je de foto's bekijkt dan lijkt me dat vrij sterk en lijkt het erop dat ze aan het poseren was op sommige foto's kijkt ze zelfs direct de camera in.

https://www.ishootpeople.nl/events/anne-lok-met-haar-kinderen-1

het lijkt me eerder dat de relatie tussen pechtold en Mevrouw Lok met ruzie uit is gegaan en dat ze op deze manier probeert om haar gelijk te halen. (of om pechtold terug te pakken) ik zou er dan ook niet van staan te kijken als ze haar verhaal verkocht heeft aan de Privé

dat hoeft overigens niet te betekenen dat pechtold onschuldig is alleen het zet voor mij wel grote vraagtekens bij haar verhaal.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_181829516
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:25 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Ik vond het ook een redelijk genant interview. Lok had op het einde veel moeite haar emoties in te houden, waardoor het interview nogal een beladen gesprek werd en je als kijker het gevoel kreeg dat je midden in de privésfeer tussen Lok en Pechtold was belandt.

Wat ik overigens zeer zwak van Lok vond was haar besluit om een privégesprek met journalisten van de privé aan te knopen. Je weet, zeker als politicus, dat zo'n gesprek niet binnen vier muren blijft. Nu heeft ze er spijt van dat het allemaal naar buiten was gekomen. Ik denk niet zozeer dat het haar spijt dat ze gevoelige informatie naar buiten heeft gebracht, maar meer het na-effect die haar uitspraken voor haar persoonlijk teweegbrachten.
Uiteraard neem ik aan echter waar niks van waar is zet de prive zich schaakmat mee toch?

Wat mij betreft, had Pechie het al begaaid het wordt er alleen maar slechter van bij mij.

Al draait die nog zoveel of wie dan ook, voor mij einde oefening, nou deed deze al niet meer mee sinds het gedogen bij mij, dus!
pi_181856434


De privé pakt uit met nog meer details.
pi_181857662
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]

De privé pakt uit met nog meer details.
Wilders was ook in de seksflat van Pechtold _O_ :X
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_181858124
quote:
Op zaterdag 8 september 2018 06:49 schreef cempexo het volgende:
Op het moment dat Pechtold aftreedt, eerst dan pas zal de beerput worden geopend en zal de bodem geheel duidelijk worden.

Zakenmensen, particulieren en politieke deelnemers kunnen dan pas en zullen ook aan het woord komen en hun ervaringen over hem etaleren.

Pechtold zal derhalve niet aftreden. Nogal paradoxaal...maar zo werkt het kennelijk.
Paradoxaal :?
pi_181858188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]

De privé pakt uit met nog meer details.
Die quote over Wilders gaat volgens mij over een grappig (bedoelde) tweet van Pechtold naar Wilders. Als dat het geval is, is het wel een ernstige misrepresentatie van Privé, maar dat verbaast me niet.
pi_181858390
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wilders was ook in de seksflat van Pechtold _O_ :X
Volgens mij ging dat over een tweet dat Pechie vanuit zijn appartement zat bloten tieten kon zien, of ik ben niet goed voorgelicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')