abonnement Unibet Coolblue
pi_181694458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:30 schreef wimderon het volgende:
faustocoppi60 twitterde op donderdag 23-08-2018 om 14:34:32 By the way, apparently Jakub Mareczko signed for CCC-BMC too. (source @tuttobiciweb_it ) reageer retweet
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Cristian Muñoz naar UAE.
pi_181694498
Hoe reëel zou het zijn dat Woutje nog voor Djumbo gaat rijden volgend jaar?
pi_181694625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:06 schreef Tommeke het volgende:
Hoe reëel zou het zijn dat Woutje nog voor Djumbo gaat rijden volgend jaar?
Ik schat die kans toch best vrij hoog in. Wout wil absoluut niet rijden voor Roompot zo lijkt het. Maar ik weet niet hoe makkelijk hij onder zijn contract kan komen en of LottoNL bereid is om wat extra te betalen om hem nu al binnen te halen
  Moderator dinsdag 4 september 2018 @ 23:22:34 #4
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181694810
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:06 schreef Tommeke het volgende:
Hoe reëel zou het zijn dat Woutje nog voor Djumbo gaat rijden volgend jaar?
Het vervelende van de situatie is natuurlijk dat de toekomst van Roompot-Crelan volledig lijkt af te hangen van Wout. Nuyens en Zijlaard en co gaan dus geen centimeter toegeven. Hoeveel interviews van Wout ook in de media verschijnen, de vingers gaan in de oortjes en ze gaan proberen te overleven tot begin 2019, waarna hij wel zal moeten rijden voor de ploeg.

Bij een normaal bedrijf zou je een werknemer die het niet meer naar z'n zin heeft laten gaan, maar in de sport werkt dat toch weer net even wat anders. Denk dat Wout wel wat argumenten heeft, maar dan moet je er een zaak van gaan maken en dat zal uiteindelijk ook wel niet de bedoeling zijn. Dus kan het waarschijnlijk alleen opgelost worden door te stoppen met zeuren of door de familie Van Eerd met een gele vrachtwagen vol geld op pad te sturen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport woensdag 5 september 2018 @ 05:16:31 #5
451829 crew  H.Vviv
pi_181697051
Robert Power volgens de Telegraaf naar Sunweb
pi_181698869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 05:16 schreef H.Vviv het volgende:
Robert Power volgens de Telegraaf naar Sunweb
Zou geen verkeerde aanwinst zijn gezien de mogelijkheden. Aardig potentieel.
  woensdag 5 september 2018 @ 09:34:32 #7
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181699075
Ik vind het een enorme Vervaeke transfer, die zouden ze er bij Sunweb ook wel even bovenop helpen. Zo'n gozer die bij de beloften bijzonder goede dingen deed, maar bij de profs, om wat voor reden dan ook, zelden dat niveau nog haalt. In het geval van Power een of andere zeldzame beenmergziekte. Ook weer behoorlijk ons-kent-ons trouwens.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181699215
Tja, is de vijver zo klein vanwege moraliteit, beperkte financiële mogelijkheden of allebei?
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 11:05:45 #9
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181700590
Het past wel bij het godcomplex van Spekenbrink dat hij denkt figuren als Vervaeke en Power wél aan de praat te krijgen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181700620
Riwal gaat van Continental naar ProContinental en de eerste 6 renners hebben intussen een ProContinental-contract getekend. Het gaat om:

Troels Vinther (zat al bij Riwal)
Jonas Aaen Jorgensen (zat al bij Riwal)
Rasmus Bøgh Wallin (ColoQuick)
Emil Vinjebo (ColoQuick)
Torkil Veyhe (Team Virtu Cycling)
Rasmus Quaade (BHS - Almeborg-Bornholm)
  woensdag 5 september 2018 @ 11:34:32 #11
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181701073
quote:
Greg Van Avermaet en zijn nieuwe fusieploeg rond BMC en CCC rijden volgend jaar op fietsen van Giant, als vervanger van zijn huidige BMC-fietsen.
De Taiwanese fietsconstructeur was sinds 2014 de fietssponsor van de Sunweb-ploeg en behaalde grote successen met Tom Dumoulin. Nu volgt het fietsmerk dus Sunweb-renners Simon Geschke en Laurens ten Dam naar de nieuwe ploeg rond Van Avermaet en onze landgenoten Guillaume Van Keirsbulck, Gijs Van Hoecke, Nathan Van Hooydonck en Serge Pauwels.

Van Avermaets huidige fietsconstructeur BMC wordt in 2019 fietssponsor van Dimension Data. Om de cirkel rond te maken, zal Team Sunweb rijden op fietsen van Cervelo, de huidige leverancier van Dimension Data.

Nog is de dans van de fietsconstructeurs niet voorbij, want AG2R-La Mondiale moet op zoek naar een nieuwe fietssponsor. Na een samenwerking van twee jaar wil constructeur Factor immers andere oorden opzoeken. Het fietsmerk wil zich profileren als een high-end fietsenmerk en is niet tevreden met hoe de Franse ploeg met hun fietsen omgaat. Of het naar een andere ploeg trekt, is nog onduidelijk. Maar Oliver Naesen en Stijn Vandenbergh weten dus nog niet op welke fietsen ze in 2019 zullen koersen.
pi_181701384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:42 schreef showtimer het volgende:
Tja, is de vijver zo klein vanwege moraliteit, beperkte financiële mogelijkheden of allebei?
Die moraliteit is voor een groot deel toch ook gewoon natte vingerwerk?
pi_181701498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die moraliteit is voor een groot deel toch ook gewoon natte vingerwerk?
Als je Nicholas Roche een contract aanbiedt lijkt mij dit genoeg bewijs hiervoor ja
Jack does it in real time...
pi_181701916
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het past wel bij het godcomplex van Spekenbrink dat hij denkt figuren als Vervaeke en Power wél aan de praat te krijgen.
Kan ie misschien Herklotz ook nog proberen binnenhalen.
  woensdag 5 september 2018 @ 12:18:41 #15
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181701919
Robert Power is een mooie jongen, een sterke jongen. Ik vind het het geen verkeerde transfer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_181701934
Herklotz is trouwens compleet einde verhaal. Die gaat echt nooit meer koersen.
pi_181701941
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Robert Power is een mooie jongen, een sterke jongen. Ik vind het het geen verkeerde transfer.
Dat zeker. Ik had hem weliswaar liever bij een andere ploeg gezien.
pi_181702019
Power zou nog best zijn potentie waar kunnen maken, voordeel van de twijfel wat mij betreft en op zich geen slechte aankoop.
Demain, on roule
pi_181704584
Komst van Roche en Power bevestigd. Misschien niet de gedroomde kandidaten, maar ze kunnen beiden zeker van waarde zijn.
pi_181706760
Villalobos naar EF, dat hem eerst nog een half jaartje bij Aevolo laat koersen.

Hij had ook een aanbieding van LottoNL-Jumbo.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 16:29:27 #21
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181706883
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:23 schreef wimderon het volgende:
Villalobos naar EF, dat hem eerst nog een half jaartje bij Aevolo laat koersen.

Hij had ook een aanbieding van LottoNL-Jumbo.
Dat is goed gescout van de mannen van Jumbo.

De samenwerking van Vaughters met Aevolo zal het verschil hebben gemaakt. Niet echt blij mee, Villalobos verdient een betere ploeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181706988
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat is goed gescout van de mannen van Jumbo.
Youri heeft een mailtje gestuurd.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 16:37:03 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181707032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:35 schreef showtimer het volgende:

[..]

Youri heeft een mailtje gestuurd.
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze hem in Utah voor het eerst hebben gezien en toen meteen onder de indruk waren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181708826
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het lijkt me waarschijnlijker dat ze hem in Utah voor het eerst hebben gezien en toen meteen onder de indruk waren.
Volgens Jumbo stond hij wel op hun radar maar hebben ze hem nooit een aanbieding gedaan. Luis is dus niet z'n eerlijke jongen.
pi_181708853
https://nos.nl/video/2249(...)ie-we-al-hebben.html

Sprekenbrink gooit (de kaak van) Majka onder de bus.

quote:
Na Roche, Power en drie al eerder aangekondigde neoprofs versterkten nog minimaal drie renners de ploeg: twee aanwinsten en één belofte uit de opleidingsploeg. Daarover zegt Spekenbrink: "Je hebt ook hardrijders nodig voor de klassiekers en voor in de sprinttrein."
https://nos.nl/artikel/22(...)-tourwinst-gaan.html
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 18:04:44 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181708914
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:00 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Volgens Jumbo stond hij wel op hun radar maar hebben ze hem nooit een aanbieding gedaan. Luis is dus niet z'n eerlijke jongen.
Natuurlijk hebben ze hem wel een aanbieding gedaan, wat voor reden heeft hij om daarover te liegen? Jumbo probeert gewoon gezichtsverlies te voorkomen, want het afleggen tegen Vaughters is vrij genant.

Gemiste kans voor Jumbo in ieder geval, deze jongen gaat heel erg groot worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181708961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze hem wel een aanbieding gedaan, wat voor reden heeft hij om daarover te liegen? Jumbo probeert gewoon gezichtsverlies te voorkomen, want het afleggen tegen Vaughters is vrij genant.

Gemiste kans voor Jumbo in ieder geval, deze jongen gaat heel erg groot worden.
In dat geval zal ik die jongen altijd aan jou linken. Leuk toch?
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 18:07:37 #28
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181708977
quote:
Dominee Spekenbrink met z'n zeepsophoofd heeft weer eens niets te melden dus.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 18:08:31 #29
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181709001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

In dat geval zal ik die jongen altijd aan jou linken. Leuk toch?
Als iedereen zich te pas en te onpas ontdekker van een renner mag noemen wil ik wel graag te boek staan als de ontdekker van Vilallobos.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 5 september 2018 @ 18:10:25 #30
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181709059
Ik ga ontdekker van Miguel Angel Lopez, Egan Bernal en Ivan Sosa in mijn bio zetten.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181709132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga ontdekker van Miguel Angel Lopez, Egan Bernal en Ivan Sosa in mijn bio zetten.
Vergeet Restrepo niet!
pi_181709419
quote:
Also Wilco gewoon op z'n fiets blijft zitten, is hij ook nuttiger/beter dan Majka me dunkt.
pi_181709575
Wie claimt Evenepoel? :D
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 18:33:31 #34
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181709637
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
Wie claimt Evenepoel? :D
Rondewim.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181711367
Ik ben de ontdekker van Artur Gajek
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 5 september 2018 @ 20:15:50 #36
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181712437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:19 schreef Columbiafan het volgende:
Herklotz is trouwens compleet einde verhaal. Die gaat echt nooit meer koersen.
Is die dan zo diep gezonken? Ik volg het wegwielrennen slechts met een half oog, maar het waas toch een goede junior en belofte renner dacht ik. En een meer dan aardige crosser.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 20:27:58 #37
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181712693
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:15 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Is die dan zo diep gezonken? Ik volg het wegwielrennen slechts met een half oog, maar het waas toch een goede junior en belofte renner dacht ik. En een meer dan aardige crosser.
Heeft het bij de profs nooit waar kunnen maken en is momenteel uit de running door de ziekte van Lyme.

Zit bij een kleine Spaanse ploeg en daar loopt zijn contract af, dus dat is inderdaad einde verhaal.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 5 september 2018 @ 22:24:17 #38
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181715890
Domingos gaat terug naar Caja, jawel.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:20:20 #39
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181720912
quote:
Wout van Aert zit morgen samen met Nick Nuyens. Van Aert liet na de bekendmaking van de fusie tussen zijn huidig team Veranda’s Willems-Crelan en het Nederlandse Roompot weten dat hij niet voor dat team wil rijden. Hij ligt volgend seizoen nog onder contract vooraleer hij in 2020 de overstap maakt naar LottoNL-Jumbo. Hij kan eerder vertrekken, maar moet dan een fameuze afkoopsom betalen, die zou overeenkomen met een jaarloon.
Van Aert neemt het Nuyens kwalijk dat hij nooit werd geconsulteerd en dat hij nu een wegseizoen moet afwerken in een nieuwe omgeving. Intussen is Van Aert het veldritseizoen aan het voorbereiden. Zondag is er nog zijn fandag in Lille, maar op 16 september rijdt hij de Brico Cross in Geraardsbergen. Twee dagen later vertrekt hij naar de VS om er de twee Wereldbekercrossen te betwisten.
Een koel gesprek.
pi_181723703
Lotto_Soudal twitterde op donderdag 06-09-2018 om 11:13:58 LOTTO SOUDAL WELCOMES TALENTS IVERSEN AND HAGEN!💬 @ByrielRasmus: “This season I was able to break through…”💬 Carl Fredrik Hagen: “4 years ago, I never would’ve dreamt to join a a team like Lotto Soudal!” 📝 Read more about the team's new assets! https://t.co/rS29guDdpT https://t.co/rRDTeRFmX3 reageer retweet
Die Byriel kan er helemaal geen fuck van _O-
  donderdag 6 september 2018 @ 11:20:52 #41
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181723809
De dag dat ploegen stoppen met het aantrekken van lachwekkende Noren van het altijd vervelende Joker kan niet snel genoeg komen. Joker heeft een paar dagen geleden overigens Wærenskjold bevestigd, dat wordt ook weer ellendig. Massaal pieken naar Alsace.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 11:23:29 #42
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181723890
Iversen heeft wel veel wedstrijden gewonnen in het Italiaanse amateurcircuit, dus hij zal wel iets kunnen. Al is het inderdaad geen logische transfer.

Kan ook niet begrijpen waarom je een 26-jarige Noor zou halen die buiten Noorwegen amper iets heeft laten zien. August Jensen zegt hallo. Geld zal wel op zijn. Of sponsorbelangen zoals een tijdje terug met Vegard Breen. Maar zelfs dan zijn er betere alternatieven zou je zeggen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181725852
Dumoulin
Kelderman
Oomen
Roche
Power
Kragh Anderson
Arndt
Matthews

Mijn inziens kunnen ze met deze ploeg de tour wel winnen.
Echter moeten ze dan wel allemaal fit aan de start komen.
if you ain't cheating you ain't trying
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 13:22:35 #44
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181726076
Power heeft nog nooit een grote ronde gereden en Roche komt al jaren niet vooruit, dus buiten het feit dat ze nooit allemaal fit zullen zijn lijkt het me om te beginnen al wisjfoel sinking.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181726467
quote:
donderdag 06 september 2018
STIJN STEELS TWEE JAAR LANGER BIJ SNIPER CYCLING

Stijn Steels rijdt ook de komende twee seizoenen voor Sniper Cycling. De 29-jarige renner tekende een nieuwe verbintenis dat hem voor twee extra seizoenen aan ons team bindt. “We zijn zeer verheugd dat we hem langer bij ons kunnen houden”, aldus teammanager Nick Nuyens.

Stijn Steels maakte begin 2018 de overstap naar Sniper Cycling. Met zijn ervaring, koerskennis en -inzicht bewees hij al gauw zijn meerwaarde voor de ploeg en werd hij een vaste waarde in het team. “Zijn parcourskennis in de voorjaarsklassiekers zijn positieve en professionele ingesteldheid en zijn gretige manier van koersen maakt hem van onschatbare waarde in een team”, vult teammanager Nick Nuyens aan. “We zijn dan ook zeer blij dat we hem langer kunnen houden.”

In het voorjaar, maar ook in de voorbije rondes en het zomerprogramma van Veranda’s Willems – Crelan reed Steels doorgaans in dienst van een kopman of had hij de rol van wegkapitein. Die taak ligt hem als gegoten, zo verduidelijkt hij zelf. “Het afgelopen jaar heb ik hier een rol gevonden die me op het lijf is geschreven. Die rol vervul ik ook de komende jaren met plezier in het team.”

“Ik heb me dit jaar ook echt goed geamuseerd in de ploeg. Ik doe dat overigens graag, mij wegcijferen voor de ploeg. Ondankbaar vind ik dat niet. Ik haal er meer voldoening uit om voor iemand te rijden die meer kans maakt om te winnen dan zelf voor een achtste plaats of zo te rijden. De komende twee jaar zal ik dat dan ook alvast met veel plezier blijven doen.”
Dus in feite neemt Sniper Cycling de ploeg Roompot over? Anders maar een vage bureaucratische constructie dat Nuyens nu nog contracten laat tekenen onder die naam. Nick heeft er sowieso wel vertrouwen door zelfs de mindere goden al twee jaar te geven.
pi_181732140
Rare situatie.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:49:14 #47
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181732167
Incompetentie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_181733083
quote:
'Marianne Vos wordt kopvrouw nieuwe vrouwenploeg CCC'
Marianne Vos zal volgend jaar het speerpunt worden van de nieuw op te richten vrouwenploeg van CCC. Dat maakte sportief directeur en ex-renner Piotr Wadecki vandaag bekend.

Wadecki openbaarde het nieuws in het programma Wjechało van de Poolse sportradiozender Weszło FM. De vrouwenploeg zal dezelfde naam en shirts dragen als het mannenteam. "Het vrouwenwielrennen ontwikkelt zich razendsnel. Daarom hebben we besloten nu in te stappen."

Naast Vos zijn er nog geen rensters geweten voor 2019. Wel meldde Wadecki dat er binnen de formatie plek is voor enkele Poolse rensters. Binnenkort verwacht de Poolse ploegbaas meer namen naar buiten te kunnen brengen. Mogelijke namen zouden Anna Plichta en Kasia Niewiadoma kunnen zijn. Met beide rensters reed Vos in het verleden al samen.

Wat het nieuws betekent voor de toekomst van WaowDeals Pro Cycling is nog onduidelijk.

De 31-jarige Marianne Vos is bezig aan een succesvol seizoen. Zo won de tweevoudig Olympisch kampioene recent de Ladies Tour of Norway, Crescent Vårgårda, de BeNe Ladies Tour en een rit in de Giro Rosa. Ze richt zich nu op het nakende veldritseizoen.

CCC zal zeker niet de eerste ploeg zijn die naast een mannenploeg ook indruk wil maken in het vrouwenpeloton. De ploeg volgt het voorbeeld van onder meer Sunweb, Lotto-Soudal en Trek. Bij CCC, dat volgend jaar het stokje van BMC overneemt, zal Vos onder meer collega worden van Greg Van Avermaet, die één van de speerpunten van de mannenformatie is.
  donderdag 6 september 2018 @ 19:46:23 #49
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_181733272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dus in feite neemt Sniper Cycling de ploeg Roompot over? Anders maar een vage bureaucratische constructie dat Nuyens nu nog contracten laat tekenen onder die naam. Nick heeft er sowieso wel vertrouwen door zelfs de mindere goden al twee jaar te geven.
Als 't omgekeerd was, dan verviel het contract met Van Aert toch? Sniper moest absoluut blijven bestaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_181733743
quote:
99s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als 't omgekeerd was, dan verviel het contract met Van Aert toch? Sniper moest absoluut blijven bestaan.
Daar heb je een goed punt.
pi_181733912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dus in feite neemt Sniper Cycling de ploeg Roompot over? Anders maar een vage bureaucratische constructie dat Nuyens nu nog contracten laat tekenen onder die naam. Nick heeft er sowieso wel vertrouwen door zelfs de mindere goden al twee jaar te geven.
Zou zelfs kunnen dat het geeneens overname is, maar dat huidige Roompot gewoon ophoud te bestaan en sponsor van Sniper Cycling wordt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 6 september 2018 @ 20:23:22 #52
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181734156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dus in feite neemt Sniper Cycling de ploeg Roompot over? Anders maar een vage bureaucratische constructie dat Nuyens nu nog contracten laat tekenen onder die naam. Nick heeft er sowieso wel vertrouwen door zelfs de mindere goden al twee jaar te geven.
Allemaal strategie van Nuyens. Die is niet dom zoals de Van Aert adepten willen laten doen geloven. Geef zo'n nono met koersinzicht een 2 jaars contract voor 35K per jaar en je staat weer een streep vóór bij de UCI wanneer je Van Aert niet wil laten gaan. Want ook wanneer Woutje beseft dat het niet anders kan dan vijfeneenhalve ton Euro's (450K salaris plus de toegezegde verhoging voor 2019 van een ton) uit z'n zak te moeten trekken, is het nog lang geen gelopen race voor Van Aert. Werkgever Sniper Cycling blijft gewoon bestaan, op diens licentie rijden en Roompot wordt sponsor. Wat er op die truien komt te staan is dan niet echt belangrijk. Wout kan wel een grote broek aantrekken, maar het zou me hoogst verbazen wanneer die volgend seizoen niet meer in dienst van Sniper is. Morgen horen we wellicht meer als WVA bij den Nick op appél moet komen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_181734532
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:12 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Zou zelfs kunnen dat het geeneens overname is, maar dat huidige Roompot gewoon ophoud te bestaan en sponsor van Sniper Cycling wordt.
Scherp, zou wellicht ook verklaren hoe makkelijk het 2+2 sponsorcontract is ingewisseld voor de 1+1 variant. Alleen snap ik de rol van Zijlaard (of het gebrek daaraan) dan niet. Deze uitkomst zou je eerder verwachten als Nuyens rechtstreeks met de mensen van sponsor Roompot is gaan zitten.
pi_181736480
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Blijft dus de WaowDeals ploeg maar dan met een andere hoofdsponsor:

CCC nieuwe hoofdsponsor van wielerploeg Vos
pi_181736504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Scherp, zou wellicht ook verklaren hoe makkelijk het 2+2 sponsorcontract is ingewisseld voor de 1+1 variant. Alleen snap ik de rol van Zijlaard (of het gebrek daaraan) dan niet. Deze uitkomst zou je eerder verwachten als Nuyens rechtstreeks met de mensen van sponsor Roompot is gaan zitten.
Komt aardig wanhopig over van Zijlaard.
pi_181737451
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Scherp, zou wellicht ook verklaren hoe makkelijk het 2+2 sponsorcontract is ingewisseld voor de 1+1 variant. Alleen snap ik de rol van Zijlaard (of het gebrek daaraan) dan niet. Deze uitkomst zou je eerder verwachten als Nuyens rechtstreeks met de mensen van sponsor Roompot is gaan zitten.
Nouja, is meer op papier, feitelijk is het natuurijk wel een fusie. Een berg opportunisme van beide kanten.

Dan toch liever een filosofie a la Sunweb.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181743794
Taco van der Hoorn definitief naar Jumbo volgens de Telegraaf.

Bij Roompot zouden ze een beetje mad zijn dat hij niet bij hun blijft aangezien ze hem zijn blijven steunen na zijn hersenschudding.
  vrijdag 7 september 2018 @ 07:14:40 #58
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_181743799
Crelan heeft ondertussen laten weten dat, indien Van Aert zou vertrekken, zij waarschijnlijk ook meteen hun sponsoring stopzetten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_181743885
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Crelan heeft ondertussen laten weten dat, indien Van Aert zou vertrekken, zij waarschijnlijk ook meteen hun sponsoring stopzetten.
Dit is ook wel een interessant stukje uit dat artikel:

'Crelan verbindt zijn lot aan dat van het goudhaantje en wil hem ook blijven sponsoren. De bank wil de koers blijven sponsoren, maar dan wel in een team met Vlaamse inslag en talent. Een wielerploeg zonder Van Aert en onder Nederlandse vlag past niet in dit plaatje. Crelan sloot ook nooit uit dat het vanaf 2020 mee in zee zou kunnen stappen als sponsor bij Jumbo, het toekomstige team van Van Aert.'
pi_181744317
Boivin verlengd bij ICA
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181745232
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:14 schreef Pistolero het volgende:
Taco van der Hoorn definitief naar Jumbo volgens de Telegraaf.

Bij Roompot zouden ze een beetje mad zijn dat hij niet bij hun blijft aangezien ze hem zijn blijven steunen na zijn hersenschudding.
Ze wilden toch het Topsport Vlaanderen van Nederland worden. Dan is dit je hele doelstelling, jammer dat ze niet bij de basis willen blijven.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181745998
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 07:14 schreef Pistolero het volgende:
Bij Roompot zouden ze een beetje mad zijn dat hij niet bij hun blijft aangezien ze hem zijn blijven steunen na zijn hersenschudding.
Bron?
pi_181746354
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:25 schreef showtimer het volgende:
Bron?
Gewoon uit het oorspronkelijke bericht van de Telegraaf:
quote:
Bij Roompot reageren ze teleurgesteld op het vertrek van Van der Hoorn. Het team heeft hem het hele seizoen gesteund toen hij geen wedstrijden kon rijden en heeft altijd vertrouwen in hem uitgesproken. Dat hij meteen na zijn eerste succes overstapt naar Jumbo is voor de teamleiding wrang.
https://www.telegraaf.nl/sport/2527274/van-der-hoorn-naar-jumbo
pi_181746467
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Gewoon uit het oorspronkelijke bericht van de Telegraaf:

[..]

https://www.telegraaf.nl/sport/2527274/van-der-hoorn-naar-jumbo
Oh, die laatste alinea staat niet in de papieren editie.
pi_181748709
De soap gaat door. _O-
pi_181748809
quote:
Versterking! En het liefst gisteren

Columnist Thijs Zonneveld over het transferbeleid van Team Sunweb, de ploeg van Tom Dumoulin. 'Sunweb vist, samen met een paar andere ploegen, in hetzelfde, kleine vijvertje.'

Het was net voetbal. Er moest een rechtsbuiten worden gekocht. En een aanvallende middenvelder. En eigenlijk ook nog een linksback, het liefst eentje die vijf keer per wedstrijd de achterlijn van de tegenstander haalt. Maakt niet uit wat het kost, wie het is of waar-ie vandaan komt. Versterking moest er komen. Niet morgen, maar vandaag. Of nog beter: gisteren.

De Tour de France was nog niet afgelopen of half Nederland had al een mening over het transferbeleid van Team Sunweb. Dumoulin moet de Tour winnen, en daarvoor heeft hij een betere ploeg nodig. Knechten, veel knechten. Als hij maar genoeg knechten heeft, dan wint hij namelijk de Tour – sommige mensen lijken te vergeten dat je als kopman zelf ook nog moet trappen.

Eerst maar eens de vraag óf de ploeg van Dumoulin niet goed genoeg is. Dat valt wel mee, volgens mij. In theorie kan Sunweb voor de Tour van 2019 een ploeg opstellen waar je als kopman een moord voor zou doen. Als je Wilco Kelderman, Sam ­Oomen, Søren Kragh ­Andersen en Michael ­Matthews mee krijgt, dan kun je moeilijk klagen over te weinig steun. De crux ligt niet bij het tekort aan steun voor Dumoulin, maar in de vraag of Kelderman en Oomen wel de aangewezen renners zijn om zich weg te cijferen voor iemand anders. In plaats van op kop te rijden voor Dumoulin in de Tour, zouden ze hun seizoen ook volledig kunnen bouwen rond de Giro of de Vuelta. Zeker Kelderman heeft al bewezen dat hij mee kan doen voor het podium in een grote ronde. En welke renners krijgt híj mee om hem te ondersteunen?

Deze week werd bekend dat Sunweb twee klimmers heeft aangetrokken voor meer vuurkracht in het gebergte: Nicolas Roche en Robert Power. In potentie goede renners, al blijft het afwachten of het er bij Roche (34) ooit nog uitkomt en bij Power (23) ooit zal uitkomen. Wie grotere namen dan dat verwachtte: dikke pech. Sunweb vist, samen met een paar andere ploegen, in hetzelfde, kleine vijvertje. Dat is een direct gevolg van de visie van de ploeg. Renners die ooit in verband zijn gebracht met doping worden niet gehaald. Net als Russen, Spanjaarden, Colombianen en renners die zich niet willen committeren aan de zes miljoen protocollen die Sunweb voor elk mogelijk denkbare scenario heeft klaarliggen.

Wellicht hadden ze bij Sunweb eerder kunnen beginnen. Het heeft er alle schijn van dat ze zich relatief laat op de transfermarkt hebben begeven. Maar dan nog. Wie hadden ze kunnen halen? Bauke Mollema? Die wil, logischerwijs, voor eigen kans rijden. Wout Poels? Heeft nog een contract (en verdient meer dan een miljoen per jaar).

Uiteindelijk ís het ook net als bij voetbal. Een nieuwe rechtsbuiten? Ja, graag.

Maar waar haal je er eentje die ook in je ploeg past?
pi_181753784
Is Zonnegod voor Sunwep?
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 september 2018 @ 16:56:42 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181753949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:58 schreef wimderon het volgende:
Wellicht hadden ze bij Sunweb eerder kunnen beginnen. Het heeft er alle schijn van dat ze zich relatief laat op de transfermarkt hebben begeven.
quote:
Wellicht hadden ze bij Sunweb eerder kunnen beginnen. Het heeft er alle schijn van dat ze zich relatief laat op de transfermarkt hebben begeven.
Zowaar een kritisch zinnetje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_181757237
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:49 schreef DeeBee het volgende:
Is Zonnegod voor Sunwep?
Lijkt er wel op. Heeft ook alle racedata (Giro en Tour) van Tom/ Sunweb gekregen. Na de Vuelta gaat hij er heel stuk over schrijven. Als teaser kon hij al wel weggeven dat de vermogens van Tom in de Giro stukken hoger lagen dan in de Tour. Dat ondanks dat hij magerder stond.
  Moderator vrijdag 7 september 2018 @ 19:33:23 #70
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181757259
Thijs Walsh zit vuistdiep in Sunweb.

'journalist'
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181757571
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:31 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Lijkt er wel op. Heeft ook alle racedata (Giro en Tour) van Tom/ Sunweb gekregen. Na de Vuelta gaat hij er heel stuk over schrijven. Als teaser kon hij al wel weggeven dat de vermogens van Tom in de Giro stukken hoger lagen dan in de Tour. Dat ondanks dat hij magerder stond.
Absoluut vermogen of ook w / kg?
pi_181766161
quote:
Roompot zet alles op alles voor Van Aert: “We zijn bereid al zijn wensen in te willigen”

Michael Zijlaard en Erik Breukink van wielerploeg Roompot hebben gisteren Wout van Aert met een charmeoffensief proberen te overtuigen om volgend seizoen toch voor het fusieteam van Nick Nuyens te kiezen. Of dat geholpen heeft, zal eerstdaags blijken.

Wout van Aert en zijn manager Jef Van den Bosch zaten gisteren aan tafel met Nick Nuyens en Chris Compagnie om te praten over de toekomst. Van Aert had na de aangekondigde fusie tussen de ploeg van Nuyens en het Nederlandse Roompot gezegd niet meer voor het team te willen rijden. Van Nederlandse zijde waren ook manager Michael Zijlaard en ploegleider Erik Breukink aanwezig. “We hebben Wout constructief uitgelegd dat Roompot graag met hem willen werken”, zegt Michael Zijlaard. “We zijn superenthousiast en hebben hem onze plannen uitgelegd. Hij krijgt ook inspraak in de keuze van onze renners en zijn bereid al zijn wensen, indien mogelijk, in te willigen. Wout is een kanjer en wij willen graag met hem werken.”

Maar Van Aert heeft het gehad met Nick Nuyens. “Die ruzie is een oud zeer en daar wensen wij ons niet over uit te spreken. We hebben de vergadering dan ook verlaten zodat zij er daar met elkaar nog eens konden over praten”, aldus Zijlaard.

“Wout heeft naar ons geluisterd”, zegt Nuyens. “Ik heb ook gezegd dat we een sterker team zullen hebben dan dit jaar, dat we hem goed gaan omkaderen en dat we nog professioneler gaan werken. De bal ligt nu in zijn kamp, het is aan hem om zijn contract te honoreren. Dat is geen vodje papier, hij heeft toen met zijn volle verstand voor ons gekozen.”

Zondag fandag

Wout van Aert zelf wou niet communiceren gisteren en ­bespreekt nu zijn toekomst met zijn entourage. Hebben Zijlaard en Breukink hem met hun charmeoffensief kunnen overtuigen en is hij bereid de vete met Nuyens te stoppen? Of beslist hij toch om zijn contract af te kopen en vervroegd de overgang te maken naar LottoNL-Jumbo, het team waar hij vanaf 1 januari 2020 deel zal uit­maken? Dan zal hij daar wel een zware financiële tol voor moeten betalen.

Zondag houdt Van Aert een fandag in Lille. De steun van de fans zal de drievoudige wereldkampioen veldrijden deugd doen, om dan volgende week zondag in Geraardsbergen zijn cross-seizoen te starten. Tegen dan zal er ongetwijfeld meer duidelijkheid zijn.
pi_181766393
WvA vindt morgen een paardenkop in z'n bed
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181766415
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 06:38 schreef Steven184 het volgende:
WvA vindt morgen een paardenkop in z'n bed
Zo lelijk is z’n vrouw nu ook weer niet, toch?
  zaterdag 8 september 2018 @ 11:04:16 #75
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181768562
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 06:38 schreef Steven184 het volgende:
WvA vindt morgen een paardenkop in z'n bed
Wout is aant bellen met zijn raadsman denk ik.
pi_181770151
quote:
EX-MANAGER IVAN DE SCHAMPHELAERE: “ROOMPOT BESEFT NIET WAAR HET AAN BEGINT”

De Vlaamse krant Het Laatste Nieuws quote vandaag Nick Nuyens over het al dan niet vertrekken van Wout van Aert: “Een contract is geen vodje papier”, zegt Nuyens. Ivan De Schampelaere, manager van Veranda’s Willems vóór de komst van Crelan en Nuyens, verslikte zich in zijn koffie. “Ik vraag me af of ze bij Roompot weten waar ze aan beginnen..” Exclusief voor Wielerflits doet de Belg zijn relaas.

Even terug in de tijd. In 2013 en 2014 is Veranda’s Willems een bescheiden Continentaal team, met de Waal Gaëtan Bille als meest bekende naam. Meer dan vier UCI-zeges boekt de ploeg niet. Tot het in 2015 plots een stuk beter loopt, met 14 UCI-zeges, met Dimitri Claeys en diezelfde Bille als vaandeldragers. Maar het teammanagement is ambitieus.

Interesse in sponsor, niet in team

De Schamphelaere werd in september 2014 manager van het team en gaat professioneler werken. “Veranda’s Willems werd een ploeg met een compleet wetenschappelijk onderbouwde structuur. En ik mikte op het ProContinentale niveau. Helaas hadden we daar de financiële middelen niet voor. Maar ik had opgevangen dat ook Nick Nuyens aan een project aan het werken was. Waarop ik hem in het najaar van 2015 – na de GP Jef Scherens in Leuven – aansprak met de vraag of hij oren had naar een samenwerking. Hij zou me een mail sturen. Die kwam er ook snel, maar wel met de duidelijke opmerking van hem: ‘Ivan, we willen luisteren, maar besef wel dat we eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in jullie project, maar alleen in jullie sponsor (Veranda’s Willems, red). Daar hadden wij echter geen oren naar, want we vonden dat we zelf een goede structuur op poten hadden gezet en op de juiste manier aan het werken waren.”

Dus bleef Veranda’s Willems Continentaal. Maar met het aantrekken van onder meer snelle man Timothy Dupont beleefde het in 2016 pas echt een succesjaar met niet minder dan 24 UCI-zeges. Meer dan de helft daarvan werden behaald door de West-Vlaamse sprinter. “In juli van dat jaar – tijdens de verkenning van Dwars door het Hageland – stapte Nick Nuyens plots op me af”, gaat De Schamphelaere verder. “Hij verontschuldigde zich voor zijn mail van een jaar eerder. ‘Eigenlijk zijn jullie toch niet slecht bezig. Laten we praten over een eventuele fusie en alsnog ProContinentaal worden. Ik heb een grote sponsor én een toprenner, jullie een team.’ We mochten op dat moment echter nog niet weten over wie het ging. Niet abnormaal in die fase van de gesprekken.”

“Maar de onderhandelingen liepen vlot”, bekent De Schamphelaere. “Vrij snel was er een deal en zouden we ProContinentaal worden. Alleen eiste Nuyens dat hij teammanager werd, omdat zijn sponsor – wat achteraf Crelan bleek te zijn – dubbel zoveel investeerde in de ploeg als Veranda’s Willems. Ik zou operationeel manager zijn. Weliswaar met een overeenkomst dat ik minstens zo lang aan boord kon blijven als Veranda’s Willems geldschieter bleef: twee jaar, met een optie voor een derde. Daar kon ik me in vinden en ik nam verlof zonder wedde. Ik was -en ben ondertussen opnieuw- onderwijzer.”

“Plots eiste Nuyens bijna 40 procent meer van Veranda’s Willems”

En toen begon stilaan de grote ommekeer, vertelt De Schamphelaere met een krop in de keel. “Eerste feit: tijdens het WK in Qatar, waar we de ploegentijdrit reden, kreeg ik plots telefoon van Nuyens dat de inbreng van Veranda’s Willems met bijna 40 procent verhoogd moest worden. Anders zou de deal ‘ontploffen’. Dat terwijl Nuyens ondertussen wel al een aantal renners -waaronder Dupont- onder contract had gelegd. Dus was er voor Luc Willems (eigenaar van Veranda’s Willems) gewoon geen weg terug. Het was een eerste teken aan de wand. Later veranderde hij zonder ons medeweten het statuut van het team van vzw (vereniging zonder winstbejag) naar bvba (vennootschap met beperkte aansprakelijkheid, red), waardoor mijn aantal dienstjaren vervielen. Een doordacht manoeuvre, bleek maanden later.”

“Eens alles getekend, begon de hel echt”, verwoordt De Schamphelaere het. “Ik was op papier operationeel manager, maar ik was daar absoluut niet gewenst. Om maar een voorbeeld te geven, ik mocht zelf mijn Ikea-bureau ineen knutselen, terwijl het personeel dat voor de rest van het management deed. Op oudejaarsavond was ik volgwagens aan het bestickeren. Mijn logistieke benadering richting onze eerste rittenkoers (de Ruta del Sol, red) heb ik zeven keer moeten herwerken, terwijl dat de voorbije jaren allemaal goed was verlopen. Pure pesterijen, eigenlijk. Nog geen maand later werd ik opgedragen om in plaats van operationeel manager ploegleider te worden -ik had namelijk die cursus gevolgd. Tot – na de ellende met de fietsen en veel andere problemen – Michiel Elijzen werd aangekondigd als nieuwe ploegleider en mijn rol helemaal was uitgespeeld.”

Financieel tekort

“Het straffe van het verhaal: in mei 2017 ben ik Nick gaan vertellen dat ik de aanvraag moest vernieuwen om mijn onbetaald verlof te verlengen. ‘Natuurlijk’, zei hij. ‘Doe maar.’ Alleen… Exact een maand later kreeg ik mijn ontslag. Reden: een reorganisatie. Zoveel is een contract voor Nuyens dus waard. 28 juni was niet toevallig de dag waarop ik moest opkrassen. De Belgische wetgeving zegt immers dat een contract met bepaalde duur dat ontbonden wordt voor het ingaan van de zevende maand overgaat in een contract van onbepaalde duur, waardoor ze mij maar vier weken moesten uitbetalen.”

“De échte reden van mijn ontslag? Een audit had toen al uitgewezen dat het team met een financieel tekort van een paar honderdduizenden euro’s kampte. Die balans moest opnieuw wat in evenwicht geraken en daarvoor moest veel wijken. Zelfs ik, die nochtans een sluitend contract had. Meneer Willems heeft nog geprobeerd mij aan boord te houden, maar dat is niet gelukt. Vandaar ook dat de optie van het derde jaar Veranda’s Willems als sponsor niet wordt gelicht. Meer zelfs, Luc Willems zal je in het wielrennen niet meer terugzien. Voor hem is een woord wel een woord.”

Waarschuwing

De Schampelaere vertelt nog verhalen. Zoals dat van een profrenner die door Nuyens onder tafel werd betaald om op die manier zijn contract te verbreken. “Ik doe dit verhaal niet uit wraakgevoelens”, vertelt De Schamphelaere. “Ik ben maar een paar maanden werkloos geweest en ben er ondertussen opnieuw bovenop. Ook mentaal. Maar laat dit toch een waarschuwing zijn naar de mensen van Roompot, want dit is een zeer herkenbare situatie. Ook nu moet een financieel gat opgevuld worden. En in het persbericht was al te lezen dat ook hier Nuyens de ‘paying agent’ in het team wordt. Een ProContinentaal team kan maar één paying agent hebben. Concreet: ook nu is het Nuyens die de rekeningen beheert. Ik houd mijn hart vast.”

“Ik hoop echt dat met Roompot niet gebeurt wat met Veranda’s Willems is gebeurd. Want Luc Willems trekt op 31 december de stekker definitief uit het wielrennen. Immens ontgoocheld… Het is me ondertussen duidelijk dat Roompot zijn ziel verkocht aan een renner die niet wil blijven.”
Dit wordt echt met de dag leuker.
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 13:08:15 #77
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181770186
Nick Nuyens is een enorme lul.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 september 2018 @ 14:18:00 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181771562
Als de fusie lukt en ze gaan rijden klapt volgend jaar alsnog alles :') wat een vooruitzicht :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_181771618
Dit wordt een heerlijke maffiaoorlog.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181771700
Wat een schitterend verhaal. Wie met Nuyens gaat werken is knettergek
pi_181771740
_O-
pi_181785388
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:18 schreef rubbereend het volgende:
Als de fusie lukt en ze gaan rijden klapt volgend jaar alsnog alles :') wat een vooruitzicht :')
Ja, dat is toch vet kortzichtig. Ik vind het vooralsnog een heerlijke soap c_/
pi_181794166
quote:
Robert Wagner lijkt op weg naar Fortuneo-Samsic.

Onlangs werd bekend dat de 35-jarige Duitser LottoNL-Jumbo na zeven seizoenen zal verlaten. Bij de Franse ProContinentale formatie zou hij zijn één jaar oudere landgenoot André Greipel tegenkomen, die na acht seizoenen vertrekt bij Lotto Soudal. Dat meldt Het Nieuwsblad.

Wagner rijdt sinds 2013 in dienst van Belkin, dat daarna LottoNL-Jumbo werd. 2018 werd het eerste jaar dat hij in geen enkele grote ronde van start ging.

Wagner en Greipel reden al één keer eerder – kort – samen in dezelfde ploeg. Wagner voegde zich in 2005 namelijk als stagiar bij Team Wiesenhof, toen Greipel daar ook actief was.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 9 september 2018 @ 12:00:38 #84
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181794282
Goed nieuws voor Greipel dat hij de sprintprofessor aan z’n zijde krijgt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181796059
De altijd sympathieke Nick Nuyens
Jack does it in real time...
pi_181798207
Thomas Gerraint blijft nog 3 jaar bij Sky
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_181813691
Bohli naar de Emiraten

pi_181816480
BMCProTeam twitterde op maandag 10-09-2018 om 14:13:29 🔊 TRANSFER ANNOUNCEMENT 🔊Exciting news! We will welcome our first 🇵🇹rider in 2019 when Amaro Antunes joins Continuum Sports!Read what Amaro and General Manager Jim Ochowicz had to say 👉 https://t.co/zzD1DxQp0oWelcome, Amaro! https://t.co/xx7q89FJTK reageer retweet
pi_181818456
TrekSegafredo twitterde op maandag 10-09-2018 om 16:05:19 💥Team News!! 💥We are pleased to announce that @jarlinsonpantan has renewed his contract and will be in pinstripes for 2 more years!!! https://t.co/0zcLDP6jhQ reageer retweet
  maandag 10 september 2018 @ 16:30:08 #90
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181818780
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:13 schreef showtimer het volgende:
TrekSegafredo twitterde op maandag 10-09-2018 om 16:05:19 💥Team News!! 💥We are pleased to announce that @jarlinsonpantan has renewed his contract and will be in pinstripes for 2 more years!!! https://t.co/0zcLDP6jhQ reageer retweet
Hebben ze gisteren collectief zitten zuipen of zo?
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 10 september 2018 @ 16:31:35 #91
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_181818806
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:13 schreef showtimer het volgende:
TrekSegafredo twitterde op maandag 10-09-2018 om 16:05:19 💥Team News!! 💥We are pleased to announce that @jarlinsonpantan has renewed his contract and will be in pinstripes for 2 more years!!! https://t.co/0zcLDP6jhQ reageer retweet
Goed om te weten dat je in de wielerwereld nog niet wordt afgerekend op je prestaties.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:35:13 #92
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181818878
Pantano is vast een gezellige sympathieke jongen en hij zal waarschijnlijk vooral mogen blijven als blindengeleidehond van Sosa.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 16:46:45 #93
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181819101
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:13 schreef showtimer het volgende:
TrekSegafredo twitterde op maandag 10-09-2018 om 16:05:19 💥Team News!! 💥We are pleased to announce that @jarlinsonpantan has renewed his contract and will be in pinstripes for 2 more years!!! https://t.co/0zcLDP6jhQ reageer retweet
  maandag 10 september 2018 @ 17:14:19 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181819572
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:13 schreef showtimer het volgende:
TrekSegafredo twitterde op maandag 10-09-2018 om 16:05:19 💥Team News!! 💥We are pleased to announce that @jarlinsonpantan has renewed his contract and will be in pinstripes for 2 more years!!! https://t.co/0zcLDP6jhQ reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_181834018
Ventoso naar CCC
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181834261
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:21 schreef Steven184 het volgende:
Ventoso naar CCC
Wisniowski en Bernas overigens ook die kant op
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181834304
Wat een treurige bende bij CCC
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:27:47 #98
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181844472
Vacek heeft zijn transfer naar Axeon gisteren bevestigd, tekent tot 2021. Echter zou het me niet verbazen als hij daar al na een jaar weg is, lijkt me uiterst geschikt voor Team Pat. Als mijn Tsjechisch me niet in de steek laat geeft hij ook forfait voor de tijdrit in Innsbruck en zet hij alles op de wegrit.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181853021
cirogazzetta twitterde op woensdag 12-09-2018 om 08:46:46 according to @Gazzetta_it sources @Giacomonizzolo will leave @TrekSegafredo at the end of the year and will join @TeamDiData reageer retweet
Wat gaan ze daar doen joh _O-
pi_181853177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:50 schreef TheArt het volgende:
cirogazzetta twitterde op woensdag 12-09-2018 om 08:46:46 according to @Gazzetta_it sources @Giacomonizzolo will leave @TrekSegafredo at the end of the year and will join @TeamDiData reageer retweet
Wat gaan ze daar doen joh _O-
Trek gaat Cav halen, dat kan niet anders.

(volgens Gazetta kan hij naar Bahrein)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181853214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:50 schreef TheArt het volgende:
cirogazzetta twitterde op woensdag 12-09-2018 om 08:46:46 according to @Gazzetta_it sources @Giacomonizzolo will leave @TrekSegafredo at the end of the year and will join @TeamDiData reageer retweet
Wat gaan ze daar doen joh _O-
Echt geen flauw idee. Die moeten wel een zak geld hebben gekregen. Anders kan ik het niet verklaren dat er zoveel goede renners naar de met afstand zwakste WorldTour-ploeg vertrekken.
pi_181853346
Boy van Poppel weg bij Trek.
Demain, on roule
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 september 2018 @ 09:32:59 #103
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_181853569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:16 schreef Mykonos het volgende:
Boy van Poppel weg bij Trek.
Op naar Jumbo.
pi_181853715
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Op naar Jumbo.
Eerder Sunweb dan, aangezien Danny volgens mij liever niet meer in dezelfde ploeg als zijn broer fietst :D

Of gewoon gezellig mee naar DiData.
pi_181853795
Hij kan beter naar Veranda-Roompot of zo
pi_181853863
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:43 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Eerder Sunweb dan, aangezien Danny volgens mij liever niet meer in dezelfde ploeg als zijn broer fietst :D

Of gewoon gezellig mee naar DiData.
Denk dat hij dan eerder Nizzolo volgt ja
pi_181854300
Speciaal voor Columbiafan: Twee nieuwe Duitse CTs: Radteam Herrmann & P&S Thuringen

http://www.radsport-news.com/sport/sportnews_111751.htm
https://www.thueringer-al(...)teigt-auf-1111514236
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181855713
TeamSunweb twitterde op woensdag 12-09-2018 om 11:53:40 Welcome to the team @pedersencasp! Good to have you on board 🙌🏽 🎙 "I've been wanting to become a part of this team for years, so it's truly a dream come true for me."🇩🇰#WelcomeCasper👉🏽@pedersencasp 🔗https://t.co/TzQBjIRh9P #KeepChallenging https://t.co/FRrg2b6JZC reageer retweet
pi_181855929
Huge talent

~Mikkel Condé v2.0
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:11:42 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181856065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:50 schreef TheArt het volgende:
cirogazzetta twitterde op woensdag 12-09-2018 om 08:46:46 according to @Gazzetta_it sources @Giacomonizzolo will leave @TrekSegafredo at the end of the year and will join @TeamDiData reageer retweet
Wat gaan ze daar doen joh _O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:13:47 #111
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181856116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:55 schreef TargaFlorio het volgende:
TeamSunweb twitterde op woensdag 12-09-2018 om 11:53:40 Welcome to the team @pedersencasp! Good to have you on board 🙌🏽 🎙 "I've been wanting to become a part of this team for years, so it's truly a dream come true for me."🇩🇰#WelcomeCasper👉🏽@pedersencasp 🔗https://t.co/TzQBjIRh9P #KeepChallenging https://t.co/FRrg2b6JZC reageer retweet
Middelmatig talentje. Werd voordat hij naar Aqua Blue ging nogal gehypet, maar bakte er daar echt niets van. Tevens geen klimmer, dus ONZE Tom heeft er ook weer weinig aan.

Maarja goed, als je het van renners moet hebben die ineens op de markt komen omdat hun ploeg stopt geeft dat wel aan hoe slecht je de zaakjes op orde had.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181856425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Maarja goed, als je het van renners moet hebben die ineens op de markt komen omdat hun ploeg stopt geeft dat wel aan hoe slecht je de zaakjes op orde had.
Dat is inderdaad wel een teken aan de wand. :X
  woensdag 12 september 2018 @ 12:37:21 #113
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181856549
Belangrijker is dit:

TeamSunweb twitterde op woensdag 12-09-2018 om 11:50:20 After a stellar debut with #DevoTeamSunweb, @MarcHirschi steps up to the WorldTour with us from 2019!🎙"I have dreamed of being a pro cyclist for so long - this is my childhood dream coming true."🇨🇭#WelcomeMarc👉🏽@MarcHirschi 🔗https://t.co/TzQBjIRh9P #KeepChallenging https://t.co/Lfj7h324wU reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181857453
Als je bij AquaBlue gaat shoppen had je beter Warbasse kunnen halen, daar had Dumoulin meer aan gehad.
Demain, on roule
pi_181865779
Vital Concept wordt volgend jaar Vital Concept-B&B Hotels.
pi_181875535
Molano zou naar de Emiraten gaan.
pi_181876604
Dunbar naar Sky
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181876652
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:45 schreef Steven184 het volgende:
Dunbar naar Sky
Per direct.
pi_181876705
Aberasturi naar Caja
pi_181877250
quote:
Wat brengt de toekomst van Jan Bakelants? Nog geen nieuwe ploeg, en geen kans meer om zich te tonen

Vijf jaar geleden was hij nog winnaar van de GP de Wallonie, maar gisteren moest Jan Bakelants (32) passen toen Jasper Stuyven op de Citadel van Namen zijn duivels ontbond. De renner moet weg bij AG2R en heeft daardoor amper 30 koersdagen op de teller. Niet ideaal om zich in de gunst van een nieuwe ploeg te fietsen.

Helemaal kapot kwam hij over de finish gisteren in de GP van Wallonië, na een sterke prestatie. Een jaar geleden was het nog maar de vraag of Jan Bakelants ooit nog op een fiets zou zitten. In de Ronde van Lombardije kwam hij, net als Laurens De Plus, zwaar ten val in een afdaling en brak twee ruggenwervels en zeven ribben. Na een zware revalidatie kwam hij pas eind maart weer in competitie. Met de verbeten wil om weer zijn oude, vertrouwde niveau te halen. “Maar dat beperkte aantal koersdagen maakt het niet makkelijker”, zegt Bakelants. “Het scheelt niet veel om top te zijn, hoor. Vandaar dat ik nu in de Vuelta had moeten zitten. In zo’n grote ronde had ik die laatste extra procenten kunnen dichtrijden. Ik heb al bewezen dat ik met weinig competitie snel mijn niveau kan halen. Zoals in de Tour in 2013. We weten wat er daar gebeurd is (hij won de tweede rit op weg naar Ajaccio en veroverde de gele trui, nvdr.). Ook daarna reed ik een sterk seizoen. Mijn waarden tonen ook aan dat ik nog lang niet versleten ben en het niveau van voor mijn val kan halen. Dus is het zuur dat ik niet naar de Vuelta mocht, zeker ook met het oog op volgend seizoen.”

Zeker niet naar Lombardije

Want Bakelants is op zoek naar een nieuwe ploeg. Zijn afscheid na vier jaar AG2R-La Mondiale is bitter. De ploeg kiest enerzijds voor een klassieke ploeg rond kopman Oliver Naesen en anderzijds voor een rondeploeg rond Romain Bardet. Bakelants valt daar wat tussen. “Ik wil volgend jaar rijden voor een ploeg in de World Tour. Dat is mijn niveau”, zegt Bakelants. Katusha-Alpecin wordt genoemd en ook het CCC van Greg Van Avermaet. Maar de Kempenaar wil op zijn 32ste nog een mooi contract. Misschien wel zijn laatste. Vandaar dat een po­diumplaats op de Citadel hem deugd had gedaan. Want nieuwe kansen volgen er wellicht niet meer. “Het zou kunnen dat dit mijn laatste koers was dit seizoen”, zegt Bakelants. “De Ronde van Lombardije? Die wil ik niet rijden als die Muur van Sormano niet uit het parcours wordt gehaald. Ieder jaar vallen daar renners, de organisatoren willen dat precies.” En de voorafgaande Ronde van Piemonte, die hij won in 2015, rijdt AG2R niet. “Milaan-Turijn wel, maar daar heb ik dan weer niks te zoeken.”
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 september 2018 @ 12:36:49 #121
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_181877412
quote:
Lotto Soudal heeft Brian van Goethem toegevoegd aan zijn team voor de komende twee seizoenen. De 27-jarige Nederlander maakt de overstap van Team Roompot-Nederlandse Loterij
https://sporza.be/nl/2018/09/13/van-goethem-naar-lotto-soudal/
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 12:43:41 #122
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181877530
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:52 schreef showtimer het volgende:
Aberasturi naar Caja
Daar snap ik dus echt helemaal niets van. Caja wil ook al Lobato, zijn ze van plan om daar volgend jaar met vier man tegelijk te gaan sprinten ofzo?

Sjon kan beter bij Murias blijven, daar is hij tenminste de enige sprinter.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181877867
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Daar snap ik dus echt helemaal niets van. Caja wil ook al Lobato, zijn ze van plan om daar volgend jaar met vier man tegelijk te gaan sprinten ofzo?

Sjon kan beter bij Murias blijven, daar is hij tenminste de enige sprinter.
http://www.noticiasdealav(...)as-por-el-caja-rural

Meer zekerheid, meer centen? Murias brengt het proconti kunnen blijven zelfs als groot nieuws.
pi_181878227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Daar snap ik dus echt helemaal niets van. Caja wil ook al Lobato, zijn ze van plan om daar volgend jaar met vier man tegelijk te gaan sprinten ofzo?

Sjon kan beter bij Murias blijven, daar is hij tenminste de enige sprinter.
#wantytactics
Jack does it in real time...
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 13:27:55 #125
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181878277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:01 schreef showtimer het volgende:

[..]

http://www.noticiasdealav(...)as-por-el-caja-rural

Meer zekerheid, meer centen? Murias brengt het proconti kunnen blijven zelfs als groot nieuws.
Murias is dan ook maar een klein bedrijf. De twee andere grote sponsoren, Orbea en de Baskische overheid, zien naar verluidt meer in het project van Landa. De continuïteit van de ploeg van Odriozola staat dus wel op de tocht. In ieder geval actief in 2019, maar daarna hangt alles af van de ambitie van Landa. Als hij dan met zijn ploeg een stap hogerop wil zetten valt meteen het fundament onder Murias weg.

Maar dat is wel pas van latere zorg. Op de kortere termijn lijkt het me niet zo'n handige stap van Aberasturi, al is een tweejarig contract voor zo'n renner natuurlijk wel mooi meegenomen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181878283
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jan zal vast wel ergens oppoppen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 13 september 2018 @ 13:52:12 #127
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_181878648
Ik vind Bakelmans wel een leuke renner voor CCCCCCCC.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:21:43 #128
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181880233
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Per direct.
Wat niet eens mag. Dunbar wordt de 31ste renner van maximaal 30.

Cookson heeft goed zijn best gedaan om de UCI echt overal corrupt ten faveure van het Britse wielrennen te maken.
pi_181880265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:21 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat niet eens mag. Dunbar wordt de 31ste renner van maximaal 30.

Cookson heeft goed zijn best gedaan om de UCI echt overal corrupt ten faveure van het Britse wielrennen te maken.
Intxausti telt natuurlijk niet mee
  donderdag 13 september 2018 @ 15:31:53 #130
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181880442
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Intxausti telt natuurlijk niet mee
Is zijn contract ontbonden dan?
pi_181880455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:31 schreef Zelva het volgende:

[..]

Is zijn contract ontbonden dan?
Hij is MIA
  donderdag 13 september 2018 @ 15:35:00 #132
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181880520
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hij is MIA
:')

Ze hebben 31 renners op de loonlijst staan nu. Mag niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181880529
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:35 schreef Zelva het volgende:

[..]

:')

Ze hebben 31 renners op de loonlijst staan nu. Mag niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans dat ze Dunbar als trainee hebben aangemeld, dan mag het wel.

Gaat niet op, hij heeft al voor PCT gereden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 13 september 2018 @ 15:40:13 #134
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181880620
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:35 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Kans dat ze Dunbar als trainee hebben aangemeld, dan mag het wel.
Nee, niet volgens de regels. Die moet je vóór 1 augustus hebben aangemeld en mogen niet eerder voor een WT- of ProConti-team hebben gereden.
pi_181880626
UlrichChevalley twitterde op donderdag 13-09-2018 om 15:38:45 @thijszonneveld Thijs, enig idee waarom Sky met de toevoeging van Dunbar 31 rijders + 2 trainees mag hebben (persbericht zegt dat het is goedgekeurd door UCI), terwijl de UCI regels daar geen ruimte voor lijkt te geven? https://t.co/JiQlqOD5Ql reageer retweet
Wie van jullie is dit
  donderdag 13 september 2018 @ 15:40:51 #136
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181880635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:35 schreef Zelva het volgende:

[..]

:')

Ze hebben 31 renners op de loonlijst staan nu. Mag niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond je ook zo te springen toen Astana in 2011 vier stagiairs in plaats van de maximaal toegestane drie stagiairs in het team had?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181880668
quote:
Ik neem aan dat Brian gewoon contributie gaat betalen?
pi_181880828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:35 schreef Zelva het volgende:

[..]

:')

Ze hebben 31 renners op de loonlijst staan nu. Mag niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet je helemaal niet, als een David Lopez wordt doorgeschoven naar de ploegleiding is er niets aan de hand.
  donderdag 13 september 2018 @ 16:15:29 #139
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181881223
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet, als een David Lopez wordt doorgeschoven naar de ploegleiding is er niets aan de hand.
Of misschien zijn Thomas en Froome wel ontslagen. Je weet het niet hè.
pi_181881297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:15 schreef Zelva het volgende:

[..]

Of misschien zijn Thomas en Froome wel ontslagen. Je weet het niet hè.
Wat zeur je dan?
  donderdag 13 september 2018 @ 16:19:15 #141
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181881315
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:18 schreef showtimer het volgende:

[..]

Wat zeur je dan?
Zelva ziet al gauw ergens een complot in als het op Sky aankomt.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181882244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 19:54 schreef wimderon het volgende:
Vital Concept wordt volgend jaar Vital Concept-B&B Hotels.
B&B Hotels, verwarrende bedrijfsnaam wel.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 17:44:56 #143
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181882881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:18 schreef showtimer het volgende:

[..]

Wat zeur je dan?
Zei jij trouwens niet dat ze bij Bahrain geen mensen meer gingen aantrekken? Ze hebben anders toch nog maar mooi een plaatsje gevonden voor Andrea Garosio of all places.

Blijft toch een merkwaardige sport, dat wielrennen. Tussen de vertrekkende renners zitten er toch wel een paar met aanzienlijk meer talent dan deze jongen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181883013
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zei jij trouwens niet dat ze bij Bahrain geen mensen meer gingen aantrekken? Ze hebben anders toch nog maar mooi een plaatsje gevonden voor Andrea Garosio of all places.

Blijft toch een merkwaardige sport, dat wielrennen. Tussen de vertrekkende renners zitten er toch wel een paar met aanzienlijk meer talent dan deze jongen.
Dat zei Copeland, maar Afrikanen zijn dus niet zo betrouwbaar. Of kruiwagen Slongo heeft te veel invloed daar.
pi_181884107
AG2RLMCyclisme twitterde op donderdag 13-09-2018 om 18:36:50 ⚠Après son #NoGoTour @larrywarbasse est arrivé à La Motte-Servolex. Il signe un contrat d'1 an avec les Terre-et-Ciel 🇺🇸 Bienvenue Larry⚠After his #NoGoTour @larrywarbasse has stopped in La Motte-Servolex. He has signed a one-year contract with the team 🇺🇸 Welcome Larry! https://t.co/az9ShaGZQB reageer retweet
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 18:52:03 #146
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181884259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:43 schreef showtimer het volgende:
AG2RLMCyclisme twitterde op donderdag 13-09-2018 om 18:36:50 ⚠Après son #NoGoTour @larrywarbasse est arrivé à La Motte-Servolex. Il signe un contrat d'1 an avec les Terre-et-Ciel 🇺🇸 Bienvenue Larry⚠After his #NoGoTour @larrywarbasse has stopped in La Motte-Servolex. He has signed a one-year contract with the team 🇺🇸 Welcome Larry! https://t.co/az9ShaGZQB reageer retweet
Eerst Bouchard en nu Warbassie, zit Lavenu aan de crystal meth ofzo?

En dan Bakelmans laten gaan. Tijd voor een opstand.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181886271
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:23 schreef TheArt het volgende:
Molano zou naar de Emiraten gaan.
Nu bevestigd
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181886292
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Eerst Bouchard en nu Warbassie, zit Lavenu aan de crystal meth ofzo?

En dan Bakelmans laten gaan. Tijd voor een opstand.
Vind het juist wel typische renner voor AG2R
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 september 2018 @ 22:30:58 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_181889612
Van Dijk gaat overigens van de Sunwebsekte naar de nieuwe ploeg van Trek.
pi_181889663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:43 schreef showtimer het volgende:
AG2RLMCyclisme twitterde op donderdag 13-09-2018 om 18:36:50 ⚠Après son #NoGoTour @larrywarbasse est arrivé à La Motte-Servolex. Il signe un contrat d'1 an avec les Terre-et-Ciel 🇺🇸 Bienvenue Larry⚠After his #NoGoTour @larrywarbasse has stopped in La Motte-Servolex. He has signed a one-year contract with the team 🇺🇸 Welcome Larry! https://t.co/az9ShaGZQB reageer retweet
De altijd irritante Lerrie Warbes ;(

Nou ja, beter dit dan dat hij naar een PCT gaat om in Amerika overal vooraan te fietsen
pi_181894055
Miles Scotson zou naar Groupama FDJ gaan.
pi_181898599
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Daar snap ik dus echt helemaal niets van. Caja wil ook al Lobato, zijn ze van plan om daar volgend jaar met vier man tegelijk te gaan sprinten ofzo?

Sjon kan beter bij Murias blijven, daar is hij tenminste de enige sprinter.
Lobato blijft bij Nippo
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 14:04:38 #153
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181899400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:08 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Lobato blijft bij Nippo
Dan gaat dit niet op.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 14:31:30 #154
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181899789
Brandão gaat terug naar Efapel. 15.gif
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 14 september 2018 @ 15:20:01 #155
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181900562
Vervloesem en Mayrhofer naar de opleidingsploeg van Sunweb.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181912839
Sergio Henao naar UAE.

  zaterdag 15 september 2018 @ 20:40:15 #157
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181926102
Checho een contract voor twee jaar. Drankorgel Matxin.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181927410
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Drankorgel Matxin.
Todo el mundo lo quiere tanto, behalve Koffieplanter.
  zaterdag 15 september 2018 @ 21:38:58 #159
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181927576
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:32 schreef showtimer het volgende:

[..]

Todo el mundo lo quiere tanto, behalve Koffieplanter.
Wat is dit voor emo-tv dan? Ik ben in grote lijnen groot fan van Matxin, maar je gaat deze transfer en dit contract toch niet verdedigen of goedpraten mag ik hopen? Checho komt bij Sky al nauwelijks vooruit meer dit jaar, laat staan de volgende twee bij Lampre.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181927939
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wat is dit voor emo-tv dan? Ik ben in grote lijnen groot fan van Matxin, maar je gaat deze transfer en dit contract toch niet verdedigen of goedpraten mag ik hopen? Checho komt bij Sky al nauwelijks vooruit meer dit jaar, laat staan de volgende twee bij Lampre.
Hoe weet je dat Matxin verantwoordelijk is? Als dit geld eigenlijk bestemd was voor Betancur durf ik het nog goed te praten ook. :@
pi_181940367
Périchon naar Cofidis
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 16 september 2018 @ 19:20:59 #162
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181947545
Hectorretje komt met het verhaal dat Sosa mogelijk alsnog naar Sky gaat, in plaats van Trek. Hij is onlangs van agent veranderd: Paolo Alberatti naar Giuseppe Acquadro, die ook zaakwaarnemer is van ontelbare andere Colombianen. In ieder geval, Acquadro zou nu bezig zijn met Sosa naar Sky te brengen, iets dat mogelijk is omdat het contract met Trek nog niet is getekend door Sosa zelf.

Of er zit een aparte wending aan te komen, of Acquadro probeert nog wat extra centen binnen te harken. Ik denk zelf het laatste, maar soit.

[ Bericht 23% gewijzigd door Koffieplanter op 16-09-2018 19:32:10 ]
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181958604
quote:
quote:
Lefevere tekent de toekomst voor Mas als volgt: "De volgende stap is om in 2019 de Giro én de Vuelta te doen. Met de ambitie om een klassement te rijden. Hoe we hem gaan omringen? Na het WK zit ik met hem samen om dat te bespreken. Neen, ik heb niet plots een zak geld om volk aan te trekken, maar in Colombia rijden nog duizend coureurs rond. Ik heb contacten die me een paar goeie namen kunnen doorgeven."
  maandag 17 september 2018 @ 10:37:57 #164
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181959234
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 10:09 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

In welke vijver is hij van plan te gaan vissen? Het lijkt me niet echt logisch om de jonge Mas te gaan omringen met nog jongere Colombianen. Echter, 95% van de top van het circuit is allemaal ruim boven de 30 en/of heeft nog nooit resultaat gereden in Europa. Zou aan de helft ook m'n vingers niet willen branden. Ik kan dus eigenlijk maar één voor de hand liggende naam bedenken en dat is Caicedo, maar dan gaat hij wel heel slagvaardig moeten zijn met Astana en Movistar die er ook mee bezig zijn.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181960112
Lotto_Soudal twitterde op maandag 17-09-2018 om 11:17:19 ✍️ ADAM BLYTHE RETURNS TO LOTTO SOUDAL! ✍️ @AdamBlythe89 will join Lotto Soudal again in 2019 💪.💬 Blythe: “Besides my role in Ewan’s lead-out, @Lotto_Soudal can also count on my support in the Classics..."📝Read more: https://t.co/Rnapy6Mrob https://t.co/38mBG1qQAs reageer retweet
pi_181961343
BMCProTeam twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:00:43 🔊 TRANSFER ANNOUNCEMENT 🔊We are delighted to welcome 🇪🇸 rider @victordelaparte to Continuum Sports in 2019!Read what Víctor and General Manager Jim Ochowicz had to say about the move 👉 https://t.co/Y2OWCUyanAWelcome, Víctor! 📷@ChrisAuldPhoto https://t.co/6IJoNoguRU reageer retweet
pi_181962241
Zouden ze buiten Greg ook nog een renner halen die ergens kopman kan worden?
pi_181962739
teamjltcondor twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:47:27 Dear supporters, we are sad to announce that JLT Condor will conclude at the end of 2018.Thank you for your support over the years. https://t.co/kCs7dRda1E https://t.co/jyFtnYYpya reageer retweet
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181962844
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:35 schreef Marcoss het volgende:
Zouden ze buiten Greg ook nog een renner halen die ergens kopman kan worden?
Het is echt heel karig allemaal. Het zal van Greg moeten komen, verder hebben ze Mareczko en Sajnok, maar die lijken me te licht voor sprints op het hoogste niveau. En dan moeten ze het hebben van aanvallen met De Marchi, Geschke en Pauwels, wat je misschien 1 of 2 zeges in een seizoen oplevert. Als de renners die nog komen niet beter zijn, eindigen ze onderaan de WT-ranking volgend jaar.
Demain, on roule
pi_181963983
quote:
Could McLaren sponsorship at Bahrain-Merida edge Mark Cavendish towards team?

Dimension Data sprinter said to be torn between teams

Bahrain-Merida and Mark Cavendish could unite for 2019 with a one-year deal between the WorldTour team and the former world champion in the process of negotiation.

Over the last few weeks Cavendish and his representatives have been discussing possible moves to several teams. The sprinter is out of contract at Dimension Data at the end of the season, and while Cyclingnews understands that the rider was scheduled to have final talks with his current team last week, a deal has not yet been agreed.

The relationship between Cavendish and Dimension Data boss, Doug Ryder, has deteriorated in the last few months, though a face-to-face meeting between the pair last week has apparently improved the situation, according to one source. Members of the Dimension Data set-up are keen to keep the veteran sprinter on board but a contract has yet to be offered. The team have already made several rider signings, investing heavily in Michael Valgren and Roman Kreuziger.

While the situation at Dimension Data remains unresolved a potential move to Bahrain Merida has been put together with McLaren acting as a key component. The negotiations are complex and involve several parties, and this has been anything but a typical transfer discussion.

The Bahrain holding group, known as Mumtalakat, holds a majority share in the McLaren Group and was created by the state in 2000 as a holding company for state-owned businesses. Cavendish has ties with the car company that stretch back to his time at HTC-Highroad when he rode Specialized bikes that were co-designed by McLaren.

The Bahrain-Merida team are owned by Sheikh Nasser bin Hamad Al Khalifa, a member of the Bahrain Royal family, who has ties directly with Mumtalakat. Cyclignews understands that McLaren would effectively come on board as a major sponsor in the next two years, with Cavendish joining in 2019. The Bahrain-Merida team would not comment but Cyclingnews has learnt that the team is willing to take Cavendish for a year if it helps push the McLaren sponsorship deal over the line.

"The McLaren element is extremely delicate because of the parties involved,” a source close to the developing story told Cyclingnews. "But there are talks of McLaren coming on board as a sponsor and Cavendish joining as part of that on a one-year deal, with Bernhard Eisel also part of the package."

There is no news as to whether Mark Renshaw, a longstanding lead-out man for Cavendish, is also moving to Bahrain-Merida but Cyclingnews understands that he has already re-signed at Dimension Data. Unrelated to this is the fact that Dimension Data are set to announce the signing of Giacomo Nizzolo from Trek Segafredo.

This news was reported by La Gazzetta dello Sport last week, and the Italian is said to be excited by the prospect of riding with Cavendish should he decide to stay at Dimension Data.

A separate source told Cyclingnews that riders within Bahrain-Merida were notified in August that Cavendish could join the team. Cyclingnews has also learned that Cavendish directly approached several Bahrain-Merida riders in order to assure them that his possible presence would not be an issue.

Bahrain-Merida currently have Sonny Colbrelli on their books and while the Italian is not a pure sprinter like Cavendish, the team has already recruited Phil Bauhaus from Team Sunweb. Bauhaus is young, and is still developing, but the Bahrain-Merida team would still need to manage both sprinters' expectations if Cavendish did arrive.

Riders still on the market have reportedly been told that Bahrain-Merida have been full for several weeks, but this line has only been taken because of an assumption that both Cavendish and Eisel will join. Both Cavendish and Brent Copeland at Bahrain-Merida refrained from commenting on the story but both parties were made aware that a story was being put together. Doug Ryder was also unavailable for comment.

The issue of Cavendish's health has yet to be resolved. The sprinter was diagnosed with Epstein Barr virus for a second time earlier this month. He took to social media to announce the news but in a short video filmed without any of his Dimension Data attire on.

The crux of Cavendish's future seems to be down to his relationship with Ryder. The ties between the two men were strained earlier in the year and matters were not helped by the fact that Cavendish publicly criticized the team's bikes on several occasions, while at the same time praising Specialized's sprint bikes.

In recent weeks there has been an attempt by elements within Dimension Data to try to mend the relationship between Ryder and Cavendish, and the rider is apparently, according to one source, aware that the African team is probably his best sporting option, should a contract be proposed.

It could therefore come down to money and whether Dimension Data can put together a financial package that convinces Cavendish to stay. What's certain is that Cavendish is the highest profile rider left on the transfer market and his future is still uncertain.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 september 2018 @ 19:28:06 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181968265
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Het is echt heel karig allemaal. Het zal van Greg moeten komen, verder hebben ze Mareczko en Sajnok, maar die lijken me te licht voor sprints op het hoogste niveau. En dan moeten ze het hebben van aanvallen met De Marchi, Geschke en Pauwels, wat je misschien 1 of 2 zeges in een seizoen oplevert. Als de renners die nog komen niet beter zijn, eindigen ze onderaan de WT-ranking volgend jaar.
als ze echt zo;n groot budget hebben zou het dus weleens kunnen zijn dat ze dus volgend jaar hun slag moeten slaan en echt op alles wat kan winnen en vrij komt gaan bieden :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 september 2018 @ 21:05:40 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181970433
Is er inmiddels al duidelijkheid rond de fusie van Roompot en WvA?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_181974306
Korsaeth is trouwens weg bij Astana en met pensioen gegaan
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 00:29:36 #174
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181975005
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:38 schreef showtimer het volgende:
BMCProTeam twitterde op maandag 17-09-2018 om 12:00:43 🔊 TRANSFER ANNOUNCEMENT 🔊We are delighted to welcome 🇪🇸 rider @victordelaparte to Continuum Sports in 2019!Read what Víctor and General Manager Jim Ochowicz had to say about the move 👉 https://t.co/Y2OWCUyanAWelcome, Víctor! 📷@ChrisAuldPhoto https://t.co/6IJoNoguRU reageer retweet
Victor, ouwe drugsdealer. _O_

Dat die gast nog een mooie carrière heeft uitgebouwd zal me altijd blijven verbazen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181975661
quote:
Wout van Aert verbreekt met onmiddellijke ingang contract met team Nick Nuyens

De kogel is door de kerk: Wout van Aert heeft éénzijdig het contract met Sniper Cycling verbroken. Dat is de structuur achter Veranda’s Willems - Crelan, het team van ploegmanager Nick Nuyens. Hiermee lijkt de weg naar zijn nieuwe werkgever Jumbo helemaal open te liggen.

Het was het team van Nick Nuyens zelf dat iets voor één uur vannacht met het nieuws naar buiten kwam.

“Wout van Aert heeft maandagavond 17 september 2018 eenzijdig zijn contract met Sniper Cycling verbroken. Dit ondanks het feit dat het teammanagement de voorbije week de situatie nog trachtte te deblokkeren, onder andere in de vorm van een verbeterd contractvoorstel voor 2019. Van Aert is niet ingegaan op dat voorstel en heeft ervoor gekozen eenzijdig zijn contract te verbreken met onmiddellijke ingang. Het teammanagement betreurt die beslissing. De kwestie wordt verder opgevolgd door onze raadslieden. Wij wensen verder geen commentaar te geven. Wij wensen evenwel - zoals reeds herhaaldelijk aangegeven - te verduidelijken dat wij in 2019 in elk geval als ProContinentaal team actief zullen zijn.”

Dat Van Aert zijn contract met onmiddellijke ingang verbreekt, betekent vermoedelijk dat de Kempenaar zijn eerstvolgende wedstrijden - de wereldbekers in de Verenigde Staten - niet meer zal afwerken in het truitje van Crelan - Charles. Of hij nu al meteen op de kar van (LottoNL-)Jumbo springt, zal eerstdaags moeten blijken.

Wie betaalt dit?

Het is alleszins een beslissing die Van Aert geld zal kosten. De renner had immers nog een contract tot eind 2019. De wereldkampioen zal een schadeloosstelling moeten betalen, vermoedelijk één jaarloon en dan spreken we toch al snel over een bedrag van om en bij het half miljoen euro. Of Van Aert dit privé ophoest, of hij hierbij ‘financiële’ steun zal krijgen van Jumbo, is ook nog niet duidelijk. Er werd gezegd dat Jumbo een financieel potje had klaarstaan om Van Aert al vroeger in te lijven maar of daar ook ruimte was voor het betalen van een ‘afkoopsom’, is niet geweten.

En er zijn nog meer vragen: het is helemaal niet duidelijk of de fusie tussen Roompot en Sniper Cycling nu nog zal doorgaan. Teammanager Nick Nuyens was na het afhaken van Veranda’s Willems op zoek gegaan naar nieuwe financiële bronnen en had die gevonden in een fusie met het Nederlandse Roompot. In hoeverre Wout Van Aert daarin een doorslaggevende factor is geweest, zal ook eerstdaags moeten blijken.
  Forum Admin / PR dinsdag 18 september 2018 @ 02:03:16 #176
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_181975695
Doei fusie. Doei Nick.
pi_181975741
Kan ook nog dat Crelan WvA steunt, mee gaat als subsponsor naar Jumbo en ze het zo financieel rond maken. Dan staat Nick Nuyens helemaal met lege handen. Ben geen fan van Wout, maar hulde dat hij niet met zich laat sollen en voor zijn sportieve toekomst kiest.

Hoe zijn de crossfietsen van Bianchi? :9
  dinsdag 18 september 2018 @ 02:41:18 #178
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_181975810
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 02:12 schreef Faraday01 het volgende:
Kan ook nog dat Crelan WvA steunt, mee gaat als subsponsor naar Jumbo en ze het zo financieel rond maken. Dan staat Nick Nuyens helemaal met lege handen. Ben geen fan van Wout, maar hulde dat hij niet met zich laat sollen en voor zijn sportieve toekomst kiest.

Hoe zijn de crossfietsen van Bianchi? :9
Ik begin Wout eigenlijk steeds meer te waarderen. Intelligente renner, weet wat ie wil, heeft een duidelijke mening en laat niet zomaar over zich heen lopen. Als je die ophemeling van hem even wegdenkt is ie best te pruimen, in tegenstelling tot een Eveneschroei.
pi_181976081
Het nieuws waar je op kan wachten, dit gaat nog een (juridisch) staartje krijgen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181976367
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:10 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Het is echt heel karig allemaal. Het zal van Greg moeten komen, verder hebben ze Mareczko en Sajnok, maar die lijken me te licht voor sprints op het hoogste niveau. En dan moeten ze het hebben van aanvallen met De Marchi, Geschke en Pauwels, wat je misschien 1 of 2 zeges in een seizoen oplevert. Als de renners die nog komen niet beter zijn, eindigen ze onderaan de WT-ranking volgend jaar.
Maar Greg heeft al een jaar niks meer gewonnen zo ongeveer... Buiten z'n wonderseizoen is het nou ook weer niet zo bijzonder sindsdien... Maar die hele CCC-ploeg is wel lollerniveau, maar hetzelfde kan gezegd worden over DiData. Als je die ploegen zo ziet is het niet eens een gek idee om de World Tour kleiner te maken...

Roompotje ook wel lekker genaaid nu, geen kopman over. :D _O-
Jack does it in real time...
pi_181977049
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 05:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Maar Greg heeft al een jaar niks meer gewonnen zo ongeveer... Buiten z'n wonderseizoen is het nou ook weer niet zo bijzonder sindsdien... Maar die hele CCC-ploeg is wel lollerniveau, maar hetzelfde kan gezegd worden over DiData. Als je die ploegen zo ziet is het niet eens een gek idee om de World Tour kleiner te maken...

Roompotje ook wel lekker genaaid nu, geen kopman over. :D _O-
Ze hebben vooral zichzelf genaaid. Echt iedereen zag dit aankomen, behalve Nuyens en Roompot zelf. _O-

Later vandaag komt ook nog de eerste column van Wout op Wielerflits, hij heeft het allemaal mooi geregisseerd.
pi_181977354
Denifl is de volgende die naar BMC/CCC gaat, volgens Het Nieuwsblad.
  dinsdag 18 september 2018 @ 07:39:56 #183
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181977403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 04:47 schreef Steven184 het volgende:
Het nieuws waar je op kan wachten, dit gaat nog een (juridisch) staartje krijgen
Dat wordt een zure appel voor WvA maar die kan hij maar beter snel doorbijten. Dit was de juiste beslissing. Hopelijk doet Jumbo even de beurs open om het leed wat te verzachten.
pi_181977676
Einde carrière Hayman na Tour Down Under volgend jaar.

[ Bericht 31% gewijzigd door TheArt op 18-09-2018 08:08:53 ]
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 18 september 2018 @ 08:08:34 #185
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_181977762
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 06:51 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Later vandaag komt ook nog de eerste column van Wout op Wielerflits, hij heeft het allemaal mooi geregisseerd.
Om daar natuurlijk bekend te maken dat ie dus meteen al naar Jumbo gaat.
pi_181977900
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:08 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Om daar natuurlijk bekend te maken dat ie dus meteen al naar Jumbo gaat.
of dat Crelan zijn persoonlijke sponsor wordt tijdens het veldritseizoen en daarna naar Jumbo. Want Crelan is het te doen om exposure tijdens de cross.

Helemaal kers op de taart van deze soap zou zijn als Crelan vandaag ook bekend maakt te stoppen als sponsor bij Nuyens
  dinsdag 18 september 2018 @ 08:18:02 #187
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181977931
RoompotGod.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_181978108
Erg jammer dat dit de altijd sympathieke Nick Nuyens moet overkomen!
Jack does it in real time...
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:46:05 #189
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_181979086
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:33 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer dat dit de altijd sympathieke Nick Nuyens moet overkomen!
De laatste zes tweets van Yannick beginnen allemaal met 'Erg jammer' of 'Erg teleurstellend' :') Hij doet het er om.
  dinsdag 18 september 2018 @ 10:04:14 #190
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_181979347
Australische Lanakenaar Hayman stopt met wielrennen - http://www.1limburg.nl/l/73532 #1Limburg
Net efkes anges
pi_181979596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als je alleen een jaarsalaris moet aftikken, waarom wordt dat dan niet veel vaker gedaan?

Erg dom gespeeld dit allemaal. In principe was die fusie prima voor Wout, bij Roompot zouden ze goede knechten hebben voor het Vlaamse werk (of vertrekken die allemaal?). Ben benieuwd hoe dit uitpakt, maar hij zal deze move goed voorbereid hebben neem ik aan.
pi_181979618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 02:41 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Ik begin Wout eigenlijk steeds meer te waarderen. Intelligente renner, weet wat ie wil, heeft een duidelijke mening en laat niet zomaar over zich heen lopen. Als je die ophemeling van hem even wegdenkt is ie best te pruimen, in tegenstelling tot een Eveneschroei.
Het Lotto-Jumbo effect. Eind 2020 zijn we allemaal fan. SEP was ooit ook een goeie jongen.
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 10:32:12 #193
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181979716
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 07:36 schreef TheArt het volgende:
Denifl is de volgende die naar BMC/CCC gaat, volgens Het Nieuwsblad.
Onvoorstelbaar. :')

Net als je dacht dat het niet nog armoediger kon.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 10:33:55 #194
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181979748
Voor Jumbo te hopen dat ze het contract met Van Aert wat beter hebben dichtgetimmerd. Onbetrouwbare jongen.

Wel mooi dat we kunnen zwaaien naar Roompot en Nuyens, zoveel onkunde bij elkaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181980185
Ook wel mooi dat ze dachten dat een verbeterd contract voor 2019 alles ging oplossen
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181980260
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als je alleen een jaarsalaris moet aftikken, waarom wordt dat dan niet veel vaker gedaan?

Erg dom gespeeld dit allemaal. In principe was die fusie prima voor Wout, bij Roompot zouden ze goede knechten hebben voor het Vlaamse werk (of vertrekken die allemaal?). Ben benieuwd hoe dit uitpakt, maar hij zal deze move goed voorbereid hebben neem ik aan.
Van Roompot zijn sowieso alle contracten ontbonden. Ligthart had doorlopend contract, maar afgekocht om naar Niki te gaan. Van het Schip had ook doorlopend contract, zal wel naar de fusieploeg gaan, Asselman mocht blijven. Tacogod gaat naar Jumbo. Wipprt, Vermeltfoort en Gerts moesten weg. Nog geen duidelijkheid over Martijn Budding, Sjoerd van Ginneken, Robbert de Greef, Elmar Reinders, Oscar Riesebeek, Nick van der Lijke, Jeroen Meijers, Etienne van Empel en Pieter Weeping.

En Boom had contractvoorstel afgewezen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181980428
RoomGod zet het op een zuipen vanavond, na zoveel tegenslag
Jack does it in real time...
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:28:22 #198
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181980526
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Van Roompot zijn sowieso alle contracten ontbonden. Ligthart had doorlopend contract, maar afgekocht om naar Niki te gaan. Van het Schip had ook doorlopend contract, zal wel naar de fusieploeg gaan, Asselman mocht blijven. Tacogod gaat naar Jumbo. Wipprt, Vermeltfoort en Gerts moesten weg. Nog geen duidelijkheid over Martijn Budding, Sjoerd van Ginneken, Robbert de Greef, Elmar Reinders, Oscar Riesebeek, Nick van der Lijke, Jeroen Meijers, Etienne van Empel en Pieter Weeping.

En Boom had contractvoorstel afgewezen.
BoomGod gaat nu een verbeterd aanbod krijgen en mag kopman spelen in het voorjaar. Dat wordt genieten.
pi_181980954
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:28 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

BoomGod gaat nu een verbeterd aanbod krijgen en mag kopman spelen in het voorjaar. Dat wordt genieten.
Als ze inderdaad geld overhouden door deze deal natuurlijk ;)
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:03:26 #200
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181981114
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Als ze inderdaad geld overhouden door deze deal natuurlijk ;)
Boom zal richting de start van het seizoen zich hopelijk ook wel realiseren dat hij eerder richting een Stamsnijder- dan een Sagansalaris moet kijken.
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:56:44 #201
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181982241
quote:
Advocaat van Wout van Aert: “Ernstig incident maakt verdere samenwerking onmogelijk”

Wout van Aert heeft zijn contract bij Sniper Cycling – het bedrijf achter Veranda’s Willems-Crelan – met onmiddellijke ingang verbroken en doet dat op basis van ‘dringende reden’. Volgens zijn raadsman Walter Van Steenbrugge heeft zich afgelopen weekend een “ernstig incident voorgedaan, dat elke verdere samenwerking onmogelijk maakt.”
Over de aard van het incident wil Van Steenbrugge niks kwijt: “We hebben dat uiteraard beschreven in de brief aan Sniper, maar gaan die discussie niet voeren in de pers. Het gaat om een zwaarwichtig feit. Mocht dit zich voordoen in een normale ‘werkgever-werknemer’ relatie dan zouden de vakbonden geschokt reageren. Het gaat ook om een culminatiepunt van eerdere tekortkomingen. Het vertrouwen tussen met het management is compleet zoek.”

De verklaringen van Van Steenbrugge zijn uiteraard juridische stellingname. Door zijn contract te verbreken op basis van dringende reden wil van Aert voorkomen dat hij een verbrekingsvergoeding (in dit geval wellicht 15 maanden loon) moet betalen. “Het is afwachten of het management van Sniper de dringende reden aanvaardt”, aldus Van Steenbrugge. “Zoniet zal een arbeidsrechtbank een uitspraak moeten doen.”

De advocaat is ervan overtuigd dat hij daar de ‘dringende reden’ hard zal kunnen maken. “Ik ga geen uitspraak doen in de plaats van de rechter, maar het gaat om zwaarwichtige feiten. Een werknemer heeft het recht op een full commitment van zijn werkgever en dat is hier niet het geval.”

Van Aert verloor afgelopen weekend niet voor het eerst een cross door materiaalpech. Hij reed in de Brico-cross in Geraardsbergen ruim aan de leiding toen zijn versnellingsapparaat afbrak bij een val. Het lijkt niet onmogelijk dat het kamp van Aert de aanhoudende materiaalproblemen als ‘dringende reden’ wil inroepen.
Een ernstig incident, ik ben benieuwd.
pi_181982296
Soap genot :9~
Jack does it in real time...
pi_181982339
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Een ernstig incident, ik ben benieuwd.
Ik ook
Zal wel meevallen aangezien vriend Wout al langer onder het contract vandaan wil komen.
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 13:24:09 #204
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181982964
Juridisch gekonkel, altijd leuk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181983213
Ja onbetrouwbaar materiaal wat gevaarlijk is voor de renner.

Of ze zijn na de race op de vuist gegaan, dat zou wel mooi zijn.
pi_181983335
Op je bek gaan en iets afbreken kan iedereen overkomen toch?

Het is wel een heerlijke soap c_/
pi_181983410
Nick is natuurlijk met Wout z'n vrouw naar bed geweest
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_181983766
quote:
Wat er precies gebeurd is, wil de advocaat niet kwijt in de media. Wel dit: “Er was geen enkele mogelijkheid om nog samen te werken. Wout is een bijzonder loyaal persoon, maar sinds dit weekend is het vertrouwen weg”, aldus de advocaat. “Door een zware feitelijk gebeurtenis waren we genoodzaakt om de werkgever een aangetekend schrijven te bezorgen. Daarin verklaren we om dringende reden eenzijdig een eind aan de werkovereenkomst te maken.”

“Onze verwachting is dat de tegenpartij met het opzeggen van de verbintenis akkoord zal gaan. Zoniet, dan komt de zaak voor de arbeidsrechter”, aldus Van Steenbrugge. “Er zijn serieuze tekortkomingen geweest van de werkgever. De redenen die we in het aangetekend schrijven hebben aangehaald wegen zwaar genoeg door om die te accepteren. Mocht het tot de arbeidsrechtbank komen, dan kunnen de feitelijkheden wel aangehaald worden als argument, maar voorlopig verkiezen we deze discussie dus niet in de media te voeren.”

Volgens Van Steenbrugge is het dus niet zeker of van Aert zijn contract zal moeten afkopen. Als Sniper Cycling akkoord gaat met Van Aerts contractbreuk, dan kan de wereldkampioen veldrijden onder zijn opstapclausule uit. Die stipuleert dat Van Aert bij een normale gang van zaken één jaar loon moet ophoesten. Omwille van de “zware gebeurtenis” dit weekend zou het kunnen dat Van Aert dat half miljoen euro niet moet betalen.

Rest nog de vraag hoe de renner de komende weken en maanden in competitie zal verschijnen. Van Aert zit nu eigenlijk zonder ploeg, maar ook daar is een oplossing voor volgens meester Van Steenbrugge. “De UCI is ingelicht over de situatie. De bedoeling is dat Wout vanaf nu als onafhankelijk renner aan de start van zijn wedstrijden verschijnt.”

Of dat betekent dat hij in 2019 - één jaar vroeger dan gepland - al voor Jumbo kan rijden, wil Van Steenbrugge niet gezegd hebben. “Er zit voor alle duidelijkheid geen plan achter deze eenzijdige contractbreuk. We willen de zaken na de gebeurtenissen van dit weekend netjes en fatsoenlijk afhandelen. Daarna zien we wel wat de toekomst brengt.”
pi_181983818
Popcorn.gif
pi_181983854
Valt me wel tegen dat hij zich door zo’n ransmakaak als Walter Vansteenbrugghe laat verdedigen. Echt een van de meest walgelijke sujetten aan de Vlaamse balie.
  dinsdag 18 september 2018 @ 14:03:12 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181983873
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:01 schreef The_Undertone het volgende:
Valt me wel tegen dat hij zich door zo’n ransmakaak als Walter Vansteenbrugghe laat verdedigen. Echt een van de meest walgelijke sujetten aan de Vlaamse balie.
Het is wel duidelijk dat Wout een breuk wil forceren. Als het niet linksom is dan wel rechtsom. Dan zoek je ook mensen erbij die goed zijn in dat soort werk.
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 14:06:40 #212
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181983927
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:01 schreef The_Undertone het volgende:
Valt me wel tegen dat hij zich door zo’n ransmakaak als Walter Vansteenbrugghe laat verdedigen. Echt een van de meest walgelijke sujetten aan de Vlaamse balie.
Past dan toch uitstekend bij Wout? Die jongen laat zich nu al maanden stelselmatig van zijn slechtste kant zien.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181984853
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:01 schreef The_Undertone het volgende:
Valt me wel tegen dat hij zich door zo’n ransmakaak als Walter Vansteenbrugghe laat verdedigen. Echt een van de meest walgelijke sujetten aan de Vlaamse balie.
Idd. Waarom niet Mr. Johnny?
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:04:18 #214
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181985235
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Hectorretje komt met het verhaal dat Sosa mogelijk alsnog naar Sky gaat, in plaats van Trek. Hij is onlangs van agent veranderd: Paolo Alberatti naar Giuseppe Acquadro, die ook zaakwaarnemer is van ontelbare andere Colombianen. In ieder geval, Acquadro zou nu bezig zijn met Sosa naar Sky te brengen, iets dat mogelijk is omdat het contract met Trek nog niet is getekend door Sosa zelf.

Of er zit een aparte wending aan te komen, of Acquadro probeert nog wat extra centen binnen te harken. Ik denk zelf het laatste, maar soit.
quote:
Although Trek-Segafredo announced in August that they had signed talented young Colombian rider Ivan Sosa on a two-year deal, the rider's new agent has insisted that he is still on the market and talking to several teams, including Trek-Segafredo and Team Sky.

Acquadro confirmed to Cyclingnews that reports of Sosa's uncertain future were true but that a deal could be announced in the next five days.

"It's not signed," Acquadro told Cyclingnews. "There was a misunderstanding before I was working with the rider but I am now looking after his interests. We are talking to Trek and other teams."

According to reports in Colombia and Europe, Sosa's previous agent signed a letter of intent for the rider to join Trek-Segafredo after the UCI's transfer deadline on August 1. However, with Acquadro insisting that a full contract had not been signed between the rider and the American team, the door is potentially open for rival teams to swoop in and sign the talented 20-year-old. He has won the Adriatica Ionica Race, the Vuelta a Burgos and a stage at the Tour de L’Avenir this season. Sosa is due to lead the Colombian under-23 team at the Innsbruck road World Championships.

Acquadro already has riders at Team Sky, including Bernal, with reports already circulating that the British team had already picked up Sosa. Acquadro denies that an agreement had been reached.

Trek-Segafredo were unavailable for comment but believe there is a contract in place. The US-registered WorldTour team is expected to make an official statement later.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 15:05:45 #215
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181985281
Acquadro is een patjepeeër.

Misschien dat hij ook de belangen van Van Aert kan gaan behartigen, lijkt me een ideale match.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_181985913
Inmiddels is de fusie tussen Roompot en Sniper Cycling ook onzeker

https://www.ad.nl/wielren(...)k-van-aert~a934855d/
pi_181986296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:31 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels is de fusie tussen Roompot en Sniper Cycling ook onzeker

https://www.ad.nl/wielren(...)k-van-aert~a934855d/
Interessanste quote

quote:
,,Het is voor mij nu wel zeker dat Van Aert volgend jaar niet in onze ploeg zit”, reageert Roompot-directeur Michael Zijlaard
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:56:48 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181986328
Dom van Zijlaard en co wat mij betreft. Ze hadden het prima voor elkaar met een 2+2 contract met Roompot
pi_181986342
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:53 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Interessanste quote

[..]

Het enige waar het nu nog om gaat is de vraag of/hoe veel geld Wout moet gaan betalen.
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 15:58:06 #220
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_181986346
Zijlaard zit inmiddels aan zijn vijfde Westmalle.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 18 september 2018 @ 16:20:24 #221
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181986706
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijlaard zit inmiddels aan zijn vijfde Westmalle.
He lekker nu heb ik er ook trek in.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 18 september 2018 @ 16:27:41 #222
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_181986806
TrekSegafredo twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 16:23:20 Please join us in welcoming to the team our latest signing: @giuliocicco1! He joins from Italian UCI Pro Continental team Bardiani CSF. https://t.co/cp5dDduo11 reageer retweet
Ciccone naar Trek.
pi_181987005
Nick NuyensGod...niet een, maar twee ploegen om zeep helpen. Lekker gewerkt, pik. _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Past dan toch uitstekend bij Wout? Die jongen laat zich nu al maanden stelselmatig van zijn slechtste kant zien.
Dat is gewoon nog wat roid rage, laat gaan.
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 september 2018 @ 17:04:35 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181987420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dom van Zijlaard en co wat mij betreft. Ze hadden het prima voor elkaar met een 2+2 contract met Roompot
bovendien lijkt het me dat het Roompot contract gebaseerd is op de fusie en het perspectief daarbij. Nu dat niet doorgaat kan dat contract met Roompot misschien ook nog wel sneuvelen.

Kan me voorstellen dat ze bij Roompot dit gezeik zat zijn en er ook vanaf willen. Ze kunnen met hun geld beter instappen als subsponsor ergens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:11:20 #225
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_181987578
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:57 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Het enige waar het nu nog om gaat is de vraag of/hoe veel geld Wout moet gaan betalen.
Van Aert de Elite Zonder Contract gaat volgens mijn glazen bol niets betalen. Lijkt me een vies spelletje te worden. Versele de baas van Crelan koopt dat contract af en kan dan zo op een goedkope manier onder zijn sponsorverplichtingen uit. Eerst nog ff proberen om er zonder vergoeding van af te komen lijkt het. Het zou wel een stunt zijn wanneer er vanavond op O’Hare airport een bailiff klaar staat om het eigendom van Crelan te confisceren. _O-
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_181987748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bovendien lijkt het me dat het Roompot contract gebaseerd is op de fusie en het perspectief daarbij. Nu dat niet doorgaat kan dat contract met Roompot misschien ook nog wel sneuvelen.

Kan me voorstellen dat ze bij Roompot dit gezeik zat zijn en er ook vanaf willen. Ze kunnen met hun geld beter instappen als subsponsor ergens
Subsponsor bij Djumbo misschien?
Jack does it in real time...
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:23:38 #227
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181987824
Crelan wil graag op het truitje van Woutje. Ze hebben altijd Nys gesponsord en dat beviel goed. Daarom misschien dat ze cosponsor willen worden van Djumbo.
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:31:29 #228
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181987974
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:57 schreef Marcoss het volgende:
een zware feitelijk gebeurtenis
Ik moet zeggen dat ik het ook nog reëel vind dat er, i.t.t. wat er hier wordt geroepen, er echt iets heeft plaatsgevonden wat direct aanleiding geweest is tot ontbinding van het contract. Heel professioneel geeft geeft van Steenbrugge geen soelaas naar de details. Blijkbaar hebben ze hier wel een zaak, anders zou deze stap niet gezet zijn imo.
pi_181988253
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het ook nog reëel vind dat er, i.t.t. wat er hier wordt geroepen, er echt iets heeft plaatsgevonden wat direct aanleiding geweest is tot ontbinding van het contract. Heel professioneel geeft geeft van Steenbrugge geen soelaas naar de details. Blijkbaar hebben ze hier wel een zaak, anders zou deze stap niet gezet zijn imo.
we weten het gewoon nog niet, kan ook zo zijn dat het een enorme show is om minder te betalen bij schikking. Vermoed dat ze wel al afspraken met Crelan gemaakt hebben waardoor Nuyens met de rug tegen de muur komt. Crelan kan natuurlijk per direct opzeggen nu als je de berichten mag geloven. Als ze Nick nog een lifeline voor 2019 geven mits ze Wout laten gaat, is de vraag of Nuyens veel te kiezen heeft.
pi_181988415
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het ook nog reëel vind dat er, i.t.t. wat er hier wordt geroepen, er echt iets heeft plaatsgevonden wat direct aanleiding geweest is tot ontbinding van het contract. Heel professioneel geeft geeft van Steenbrugge geen soelaas naar de details. Blijkbaar hebben ze hier wel een zaak, anders zou deze stap niet gezet zijn imo.
Idd. Die materiaalpech lijkt me niet iets waar een vakbond geschokt over zou reageren. Daar is echt wel meer voorgevallen in de onderhandelingen of communicatie over de nieuwe (positie van Van Aert in de) ploeg.

Maar we zullen het wel zien. Logisch dat de advocaat daar nu niet meer over zegt.
in a crowd you lose humanity
pi_181988932
Corendon is ook eindelijk begonnen met het bouwen van hun PCT team: Lasse Norman Hansen komt voor 2 jaar

http://sport.tv2.dk/cykli(...)il-belgisk-cykelhold
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 september 2018 @ 18:54:20 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_181989308
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:20 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Subsponsor bij Djumbo misschien?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
Crelan wil graag op het truitje van Woutje. Ze hebben altijd Nys gesponsord en dat beviel goed. Daarom misschien dat ze cosponsor willen worden van Djumbo.
ik zou dit geen gekke gedachte vinden. Voor Roompot zouden ze in een stabiele organisatie instappen ipv een zootje ongeregeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:45:01 #233
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181990679
Norman Hansen is zowaar een versterking voor Mathieu.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 18 september 2018 @ 21:01:54 #234
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_181992934
https://www.nieuwsblad.be(...)campaign=twitterfeed
quote:
Dit is het “ernstige incident” waardoor Van Aert contractbreuk pleegde bij zijn team

Een “ernstig incident”, dat was de reden waarom Wout van Aert plots contractbreuk pleegde bij zijn team Sniper Cycling. Nog niet eens vierentwintig uur na de contractbreuk van Van Aert lijkt echter al uit te lekken waar het om gaat: teammanager Nick Nuyens had verschillende mensen in het team proberen dwingen een belastende verklaring op papier te zetten tegen hun kopman. Dat weet VTM Nieuws.

Nick Nuyens oefende als teammanager druk uit op mensen in het team om een verklaring op papier te zetten die belastend zou zijn voor Wout van Aert. Ziedaar het “zwaarwichtige feit” waar Walter Van Steenbrugge, de advocaat van Van Aert, het over heeft. Nuyens probeerde al bewijzen te verzamelen met het oog op een latere rechtszaak tegen Van Aert.

Toen Van Aert daar lucht van kreeg, liet hij zijn contract onmiddellijk verbreken op basis van “dringende reden”. Op die manier hoopt hij te moeten voorkomen dat hij een verbrekingsvergoeding (in dit geval wellicht 15 maanden loon) moet betalen. “Het is afwachten of het management van Sniper de dringende reden aanvaardt”, aldus Van Steenbrugge. “Zoniet zal een arbeidsrechtbank een uitspraak moeten doen.”

Een eventuele uitspraak van de arbeidsrechtbank kan maanden op zich laten wachten maar in afwachting kan Van Aert volgens Van Steenbrugge de twee volgende Wereldbekermanches afwerken als onafhankelijk renner. Daarin zal de wereldkampioen met wat heet een “witte trui” rondrijden en op een eigen fiets: dus zonder sponsors of materiaal van zijn ex-ploeg.
pi_181993128
quote:
Nick kan fluiten naar zijn centen op deze manier.
pi_181994254
Nuyens :') _O-
pi_181994400
Wat een soap. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dom van Zijlaard en co wat mij betreft. Ze hadden het prima voor elkaar met een 2+2 contract met Roompot
Ik snap het ook niet. Als Van Aert nou een meerjarig contract had gehad dan had ik het nog enigszins kunnen begrijpen.
pi_181994412
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:04 schreef rubbereend het volgende:

Kan me voorstellen dat ze bij Roompot dit gezeik zat zijn en er ook vanaf willen. Ze kunnen met hun geld beter instappen als subsponsor ergens
Jumbo-Roompot
pi_181999256
Dries De Bondt van Veranda's Willems naar Wanty.
pi_181999758
BMCProTeam twitterde op woensdag 19-09-2018 om 09:00:01 🔊 TRANSFER ANNOUNCEMENT 🔊We are excited to welcome @lukaswisniowski to Continuum Sports in 2019! Łukasz joins the growing number of 🇵🇱 riders in our roster.Read what Łukasz and General Manager Jim Ochowicz had to say 👉 https://t.co/2oKPvGOvmmWelcome, Łukasz! https://t.co/j3s8I41dcM reageer retweet
pi_181999780
Wat een ongelofelijke middelmaat weer. Er is natuurlijk nauwelijks nog wat leuks vrij. Lekker met Krek wellicht een koersje winnen in voorjaar en hopen op ritzeges van Mareczko in Langkawi of Hainan...
  woensdag 19 september 2018 @ 09:40:20 #243
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_182000237
Nuyens zou een realtiy-programma moeten krijgen op MTV. Stupiditeit trekt veel kijkers daar.
  woensdag 19 september 2018 @ 10:12:08 #245
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182000782
quote:
Tot zover de carriere van De Schach. Vanaf nu alles voor een 11e plek in de Giro.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182000872
Das deutsche Dreigestirn Ackermann, Buchmann und Schachmann

Genot. Lekker gewerkt Ralph.
pi_182000991
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:19 schreef showtimer het volgende:
Das deutsche Dreigestirn Ackermann, Buchmann und Schachmann

Genot. Lekker gewerkt Ralph.
pi_182001054
MitcheltonSCOTT twitterde op woensdag 19-09-2018 om 10:29:04 NEWS: “It’s really amazing to be given the opportunity to turn professional with one of the best teams in the world like Mitchelton-SCOTT.” 🇮🇹U23 road & TT champion @edoardo_affini signs with MTS for 2-years: https://t.co/csI2wbxEEv https://t.co/wk7eLArbf1 reageer retweet
pi_182002175
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dan gaat dit niet op.
Volgende staat al klaar.

quote:
In cerca di nuovi spazi e soprattutto di nuove sfide con le quali misurarsi, Matteo Malucelli lascerà il prossimo anno la Androni Sidermec per approdare alla Caja Rural RGA. Il romagnolo, classe 1993, sarà il veocista principe del team spagnolo.
pi_182005824
Sterke Stijn naar Corendon en dus in dienst van Mathieu volgend jaar.
  Moderator woensdag 19 september 2018 @ 14:21:14 #251
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_182005933
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

Volgende staat al klaar.

[..]

Regelt Mani daar de transfers ofzo?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_182005934
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:15 schreef TheArt het volgende:
Sterke Stijn naar Corendon en dus in dienst van Mathieu volgend jaar.
Even zonder gekheid: wel bijzonder dat hij dit in zijn veertigste levensjaar nog doet. Zeker met het aardige palmares wat hij heeft. Dan ben je een echte liefhebber.
pi_182006262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:15 schreef TheArt het volgende:
Sterke Stijn naar Corendon en dus in dienst van Mathieu volgend jaar.
Prima versterking voor Circus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 september 2018 @ 16:18:38 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182008162
quote:
als dit klopt dan rijdt WvA volgend jaar bij Jumbo, met dit hoeft er echt geen afkoopsom betaald te worden.

Ben benieuwd hoever Nuyens dit wil laten komen. OF hij gaat voor alles of niets om nog iets van de fusie overeind te houden of hij neemt zijn verlies, laat WvA gaan zonder problemen en trekt zich terug. En dan kunnen ze bij Roompot kijken wat ze nog met de puinhopen gaan doen :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_182008321
Tuft naar Rally
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_182008438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Prima versterking voor Circus.
Stijn is al een jaar of 2 heel erg slecht.
  woensdag 19 september 2018 @ 17:04:44 #257
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_182008944
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_182009039
quote:
Leuk dat je nu ook columns bent gaan schrijven!
Jack does it in real time...
  woensdag 19 september 2018 @ 17:43:45 #259
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182009548
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

Volgende staat al klaar.

[..]

Uitstekende transfer voor Kagga. Wat Malucelli met deze transfer moet geen idee, veel concurrentie heeft hij niet bij Androni.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182010251
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Prima versterking voor Circus.
Behalve dat Stijntje al enkele jaren achteruit rijdt en zo'n 10 kilo te zwaar staat ja.
pi_182011317
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:10 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Leuk dat je nu ook columns bent gaan schrijven!
:D _O-
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 20 september 2018 @ 07:38:20 #262
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_182020289
Tuft naar Rally Cycling.
pi_182020527
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 07:38 schreef Pino112 het volgende:
Tuft naar Rally Cycling.
Zie 7 posts hierboven ;)
pi_182021157
Die Tuft is 4 jaar geleden al gestopt, maar dat weet hij zelf nog niet
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 20 september 2018 @ 09:43:18 #265
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_182021618
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 08:02 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Zie 7 posts hierboven ;)
Ik had teruggescrolld maar niet zover.
  donderdag 20 september 2018 @ 11:57:18 #266
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182024068
quote:
Brailsford appears to have given up on signing either or both Yateses, focusing instead on tying up the young Colombian Egan Bernal on the longest and perhaps most lucrative contract in the sport’s history – five years and apparently worth £12m.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182024302
Volgens de RTBF zien we Capecchi, Cavagna en Vakoc volgend jaar ook niet terug bij de Wolfpack.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:19:32 #268
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182024403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:57 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Brailsford zal bang zijn geweest dat Movistar hem ging wegkapen?
  donderdag 20 september 2018 @ 12:22:01 #269
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182024442
Ik zou Colombianen niet langer dan 3 jaar vastleggen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:25:33 #270
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182024525
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Brailsford zal bang zijn geweest dat Movistar hem ging wegkapen?
Alsof Movistar daar budget voor heeft.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:47:40 #271
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182024898
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:25 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Alsof Movistar daar budget voor heeft.
Henao ging ook al weg, dus bij Movistar zal hij imo zich meer thuisvoelen?
pi_182024965
Maes blijft 2 jaar langer bij Lotto
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 20 september 2018 @ 12:53:18 #273
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182025011
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Henao ging ook al weg, dus bij Movistar zal hij imo zich meer thuisvoelen?
Volgens mij voelt hij zich daar uitstekend bij Xabier Artetxe met het clubje Spanjaarden en zijn luitenant Geoghegan Hart. Daarnaast, Henao ging weg na zeven jaar en zijn minste volledige seizoen. Brailsford heeft het al maanden over inkrimpen, dus wie zegt dat Sky überhaupt een nieuwe aanbieding heeft gedaan of mee wilde gaan met het geld van de Emiraten?
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 20 september 2018 @ 12:59:14 #274
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182025135
Ja iedere renner zegt dat hij zich thuisvoelt bij Team Sky, maar dat is vanwege de volle zak met geld die op de rekening wordt bijgeschreven.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:52:14 #275
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_182026175
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou Colombianen niet langer dan 3 jaar vastleggen.
En dat is al erg lang.
Naja, Henao hebben ze ook 6 jaar laten fietsen daar, dus het zal ze wel bevallen zijn.
pi_182030661
Sunweb praat met Boom :')
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 17:39:24 #277
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182030707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:37 schreef Tommeke het volgende:
Sunweb praat met Boom :')
Really? :') :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182030871
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:37 schreef Tommeke het volgende:
Sunweb praat met Boom :')
wut?
  donderdag 20 september 2018 @ 17:54:29 #280
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182031080
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:37 schreef Tommeke het volgende:
Sunweb praat met Boom :')
:D
pi_182031130
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:37 schreef Tommeke het volgende:
Sunweb praat met Boom :')
dat is de verkeerde vijver _O-
pi_182031175
quote:
De formatie van Iwan Spekenbrink weegt bij elke potentiële versterking tot achter de komma af of hij wel in de ploeg past. Boom heeft een verleden bij het omstreden Astana (...)
Godverdomme _O-

En Johannes Fröhlinger reed bij Gerolsteiner tijdens de hoogtijdagen van Kohl, Rebellin, De Bonis en co., maar dit geheel terzijde.
  donderdag 20 september 2018 @ 18:01:02 #283
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182031194
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:37 schreef Tommeke het volgende:
Sunweb praat met Boom :')
:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182031222
Wat een armoede. :')
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 18:03:16 #285
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_182031224
Iwan Sprookjesbos :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 20 september 2018 @ 18:09:21 #286
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_182031323
Strik er omheen en weg ermee. Op naar Sunweb.
  donderdag 20 september 2018 @ 18:14:13 #287
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182031398
Vind het zo'n gek idee nog niet.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 20 september 2018 @ 18:17:28 #288
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_182031489
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Vind het zo'n gek idee nog niet.
Dat is waar.
Hij kan wel werken op vlakke ritten voor TOM.
pi_182031533
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat is waar.
Hij kan wel werken op vlakke ritten voor TOM.
Lars is alleen heel vaak slecht en absoluut een individualist, niet aan beginnen.
  donderdag 20 september 2018 @ 18:19:56 #290
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182031557
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Vind het zo'n gek idee nog niet.
Als ze Rampsnijder dan lozen vind ik het ook een prima idee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 20 september 2018 @ 18:21:24 #291
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_182031593
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat is waar.
Hij kan wel werken op vlakke ritten voor TOM.
Stel, ze geven hem een prestatiecontract van 1+1 of zo. Wat zou daar mis mee zijn? Het is duidelijk dat Boom meer talent heeft dan de gemiddelde Jaan Kirispuu. Laat maar zien wat je waard bent. Low risk, high reward. Zeker in dit stadium van de markt een buitenkans.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_182031816
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Stel, ze geven hem een prestatiecontract van 1+1 of zo. Wat zou daar mis mee zijn? Het is duidelijk dat Boom meer talent heeft dan de gemiddelde Jaan Kirispuu. Laat maar zien wat je waard bent. Low risk, high reward. Zeker in dit stadium van de markt een buitenkans.
het risico is dat Lars een stoorzender wordt in je ploeg
  Redactie Sport donderdag 20 september 2018 @ 18:51:41 #293
451829 crew  H.Vviv
pi_182032169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Stel, ze geven hem een prestatiecontract van 1+1 of zo. Wat zou daar mis mee zijn? Het is duidelijk dat Boom meer talent heeft dan de gemiddelde Jaan Kirispuu. Laat maar zien wat je waard bent. Low risk, high reward. Zeker in dit stadium van de markt een buitenkans.
Een prestatiecontract zorgt wel voor het gevaar dat je meer voor je zelf gaat rijden dan voor het team
  donderdag 20 september 2018 @ 18:54:16 #294
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_182032232
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Stel, ze geven hem een prestatiecontract van 1+1 of zo. Wat zou daar mis mee zijn? Het is duidelijk dat Boom meer talent heeft dan de gemiddelde Jaan Kirispuu. Laat maar zien wat je waard bent. Low risk, high reward. Zeker in dit stadium van de markt een buitenkans.
Toch heeft Kirsipuu een mooier palmares.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2018 @ 19:19:36 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182032732
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:51 schreef H.Vviv het volgende:

[..]

Een prestatiecontract zorgt wel voor het gevaar dat je meer voor je zelf gaat rijden dan voor het team
ligt eraan hoe je het inricht.

Maar het kan het gokje waard zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_182032737
Boom :D

Boom kan op het vlakke best nuttig zijn, zeker een goede Boom. Ik vind hem alleen niet bij de ploeg passen.

Komt ook een beetje over alsof Sunweb echt wanhopig op zoek is naar renners.
  Forum Admin / PR donderdag 20 september 2018 @ 19:20:39 #297
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_182032751
Boom _O-
Als die naar Sunweb gaat kan je me opvegen hoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2018 @ 19:28:52 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182032853
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:

Komt ook een beetje over alsof Sunweb echt wanhopig op zoek is naar renners.
dat idee heb ik al enige tijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 19:46:09 #299
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182033103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:37 schreef Tommeke het volgende:
Sunweb praat met Boom :')
pi_182033156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat idee heb ik al enige tijd
Dit is nogmaals de bevestiging. ;)
pi_182036821
Kijk ze nu eens lachen, 5 jaar geleden werd ik hier weggehoond als ik een kritische noot over Boom plaatste.
- verwijderd door admin -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')