abonnement Unibet Coolblue
pi_181697643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen :O pfffff was weer druk in huis vannacht
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181697650
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goedemorgen :W
Heyy al bericht over je motor?
pi_181697655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Heyy al bericht over je motor?
Oh, die is allang klaar. Kostte me wel wat maar hij rijdt weer als een zonnetje O+ Lijkt wel net nieuw. Trekt goed op, stuurt prima en klinkt top. Dus de hele beurt e.d. was een goede keuze geweest.

Tuin is inmiddels ook klaar. Niet meer terug te herkennen, en nu zie ik hoeveel ruimte ik heb :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181697661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh, die is allang klaar. Kostte me wel wat maar hij rijdt weer als een zonnetje O+ Lijkt wel net nieuw. Trekt goed op, stuurt prima en klinkt top. Dus de hele beurt e.d. was een goede keuze geweest.

Tuin is inmiddels ook klaar. Niet meer terug te herkennen, en nu zie ik hoeveel ruimte ik heb :D
Fijn is dat he, het is nu nog mooi weer, nog ideaal motorweer O+ .

Oh dat is ook fijn, ik kan begin Oktober verder in de tuin. Komt mijn vriend ook even met een aanhanger om alle oude tegels weg te halen en kan er een nieuwe schutting komen. Zal blij zijn met alle privacy dan O+
pi_181697704
Voor het eerst in tien werkdagen met de bus ipv fiets naar werk, straten staan hier blank o|O

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 07:25:13 ]
pi_181697710
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:24 schreef MCH het volgende:
Voor het eerst in tien werkdagen met de bus ipv fiets naar werk, straten staan hier blank o|O
Homooo
Vakman pur sang
pi_181697715
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Fijn is dat he, het is nu nog mooi weer, nog ideaal motorweer O+ .

Oh dat is ook fijn, ik kan begin Oktober verder in de tuin. Komt mijn vriend ook even met een aanhanger om alle oude tegels weg te halen en kan er een nieuwe schutting komen. Zal blij zijn met alle privacy dan O+
Jazeker, ben er al een paar keer weer mee weggeweest. En nu kan ik tenminste fatsoenlijk de berging uit :P

Tuinset ook meteen besteld, kan ik fatsoenlijk zitten :P En oktober is niet zo gek ver weg. Nog even doorbijten :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 5 september 2018 @ 07:27:37 #33
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181697722
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:24 schreef MCH het volgende:
Voor het eerst in tien werkdagen met de bus ipv fiets naar werk, straten staan hier blank o|O
Heeft het zo lelijk gedaan bij jullie dan? :o
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181697738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jazeker, ben er al een paar keer weer mee weggeweest. En nu kan ik tenminste fatsoenlijk de berging uit :P

Tuinset ook meteen besteld, kan ik fatsoenlijk zitten :P En oktober is niet zo gek ver weg. Nog even doorbijten :D
Heb gister al iets gedaan, heb een huisje in een van de rennen gezet, bloembakken leeggegooid, veel planten zijn door al die droogte dood gegaan :'( Even mijn fiets neergezet zodat ik hem makkelijker kon pakken. Elke keer met de auto naar de winkel is beetje overdreven
pi_181697746
Tap tap tap
pi_181697748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:27 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Heeft het zo lelijk gedaan bij jullie dan? :o
Flinke stortbui
pi_181697756
quote:
CherryLips zit in een fb groepje met de leukste taalvautjes :+
pi_181697767
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:32 schreef MCH het volgende:

[..]

CherryLips zit in een fb groepje met de leukste taalvautjes :+
Ja ook, maar dit is gewoon de krant.
Tap tap tap
pi_181697769
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Heb gister al iets gedaan, heb een huisje in een van de rennen gezet, bloembakken leeggegooid, veel planten zijn door al die droogte dood gegaan :'( Even mijn fiets neergezet zodat ik hem makkelijker kon pakken. Elke keer met de auto naar de winkel is beetje overdreven
Toch ook lekker bezig geweest. En twee konijnen die je huis bewaken :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 5 september 2018 @ 07:34:28 #40
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181697770
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Flinke stortbui
Hier is niets gevallen.
Het begon in de verte rommelen, maar daar bleef het bij.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181697787
Hier lijkt het momenteel wel nacht.
pi_181697792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Toch ook lekker bezig geweest. En twee konijnen die je huis bewaken :D
Nou die hebben het vannacht heel druk gehad, weet niet wat ze aan het doen waren, maar ze renden de hele nacht heen en weer. Dan kun je wel merken dat het grote rassen zijn want hoor ze heel duidelijk.
pi_181697793
Zon en mooi hier
Vakman pur sang
pi_181697798
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou die hebben het vannacht heel druk gehad, weet niet wat ze aan het doen waren, maar ze renden de hele nacht heen en weer. Dan kun je wel merken dat het grote rassen zijn want hoor ze heel duidelijk.
Toch wel leuk, leven in de brouwerij O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181697805
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Toch wel leuk, leven in de brouwerij O+
Ja vind het wel erg gezellig, als ik op de grond zit komt Oortjes ook altijd even kijken. Net een mislukt hondje O+
pi_181697830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja vind het wel erg gezellig, als ik op de grond zit komt Oortjes ook altijd even kijken. Net een mislukt hondje O+
Hahaha :D Nieuwsgierig! Ik heb het hier uitgesteld tot volgend jaar lente. Mede door wat ik allemaal al heb uitgegeven en ik voor dit jaar klaar ben, kan ik volgend jaar op mijn gemak een hok uitzoeken en een ren laten maken :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 5 september 2018 @ 07:48:12 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181697859
Hmmm, best goed geslapen, nog steeds moe ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181697872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hahaha :D Nieuwsgierig! Ik heb het hier uitgesteld tot volgend jaar lente. Mede door wat ik allemaal al heb uitgegeven en ik voor dit jaar klaar ben, kan ik volgend jaar op mijn gemak een hok uitzoeken en een ren laten maken :)
Blijft wel leuk als er iets scharrelt en af en toe denk ik echt, oohh wat tof om weer een hond te hebben. Gewoon weer zo'n grote, maar dan bedenk ik mij ook een hond geeft veel meer verplichtingen, zoals uitlaten en je bent eigenlijk altijd gebonden aan huis.

Moet zeggen het is ook gemakkelijker om oppas te vinden voor 64 cavia's de konijnen en 2 katten dan voor 1 kangal.
pi_181697885
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Blijft wel leuk als er iets scharrelt en af en toe denk ik echt, oohh wat tof om weer een hond te hebben. Gewoon weer zo'n grote, maar dan bedenk ik mij ook een hond geeft veel meer verplichtingen, zoals uitlaten en je bent eigenlijk altijd gebonden aan huis.

Moet zeggen het is ook gemakkelijker om oppas te vinden voor 64 cavia's de konijnen en 2 katten dan voor 1 kangal.
Precies. En ergens vind ik een konijn veel knuffelbaarder O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181697922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies. En ergens vind ik een konijn veel knuffelbaarder O+
Ben benieuwd wat voor konijnen je gaat nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')