abonnement Unibet Coolblue
pi_181796821



[ Bericht 24% gewijzigd door TillyB op 09-09-2018 14:27:09 ]
TEAM BAKSTEEN
pi_181796891
TEAM BAKSTEEN
pi_181796895
TEAM BAKSTEEN
pi_181796962
Waarom is Billy eigenlijk verhuisd naar Haarlem?
pi_181797493
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:20 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een "vreemde" foto van hem, moet ineens denken aan een jachtluipaard... Lang, gespierd en klein hoofd :@ :@
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_181797566
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:34 schreef eskil het volgende:
Waarom is Billy eigenlijk verhuisd naar Haarlem?
Zo te lezen heeft ze daar nog geen woonruimte maar zal wel zijn omdat er inmiddels meer oudutopianen in Haarlem wonen, buiten die mensen en haar moeder en zus lijkt ze verder niemand te hebben ;) Daar komen ze nooit meer vanaf als je het mij vraagt wanneer ze daar komt wonen .....hallo ik ben Billy, lees : hallo daar is BIlly (weer)



[ Bericht 3% gewijzigd door DaniqueV op 09-09-2018 15:28:43 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_181798483
quote:
Door Reactie van Eskil zag ik dat BIlly ook Haarlem bij de werkgerelateerde foto had staan

Bij steekwoorden, bureau, haarlem ,kwf op google kwam dit omhoog, de werkomgeving lijkt veel op het gifje

Zo te zien werkt ze hier?

https://www.dreamcatchorganization.com/

Bij Dreamcatch werken we hard, maar we lachen ook veel. Naast het werk is er altijd ruimte voor ontspanning tijdens een partijtje tafeltennis of tijdens de borrels en feestjes. Benieuwd hoe het is om bij Dreamcatch te werken?

[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 09-09-2018 16:41:50 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_181798569
Gj ging net 2 keer live op insta (slim, kan ie toch mensen iets laten zien en is het daarna weer weg), 2e filmpje was dat zijn ex en haar moeder aankwamen ( tokkie moeder), ze hadden ruzie en hadden het over een telefoon die nog binnen lag en een swiffer (?), gj nam ze boos mee naar binnen en zei " hier is je telefoon enz, ik wil trouwens mijn hond terug" enz enz. " die krijg je niet terug zei zij weer. " WAT een idioterie dit...ik mocht gerrit op zich wel maar ik vind hem nu officieel niet meer sporen. 8)7 8)7
pi_181798653
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:35 schreef mijntjexx het volgende:
Gj ging net 2 keer live op insta (slim, kan ie toch mensen iets laten zien en is het daarna weer weg), 2e filmpje was dat zijn ex en haar moeder aankwamen ( tokkie moeder), ze hadden ruzie en hadden het over een telefoon die nog binnen lag en een swiffer (?), gj nam ze boos mee naar binnen en zei " hier is je telefoon enz, ik wil trouwens mijn hond terug" enz enz. " die krijg je niet terug zei zij weer. " WAT een idioterie dit...ik mocht gerrit op zich wel maar ik vind hem nu officieel niet meer sporen. 8)7 8)7
:D wat een ellende zeg dat hij dit nu zo allemaal deelt, vond hem ten tijde van Utopia een leuk persoon maar hier hou ik dus ook niet van :N
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_181798883
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_181799246
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:30 schreef DaniqueV het volgende:


[..]

Door Reactie van Eskil zag ik dat BIlly ook Haarlem bij de werkgerelateerde foto had staan

Bij steekwoorden, bureau, haarlem ,kwf op google kwam dit omhoog, de werkomgeving lijkt veel op het gifje

Zo te zien werkt ze hier?

https://www.dreamcatchorganization.com/

Bij Dreamcatch werken we hard, maar we lachen ook veel. Naast het werk is er altijd ruimte voor ontspanning tijdens een partijtje tafeltennis of tijdens de borrels en feestjes. Benieuwd hoe het is om bij Dreamcatch te werken?
Oh je bent druk aan het zoeken geweest :) thanks. Is bijna eng zoals ze mensen (achter)volgt. Dacht eerst nog misschien om dichter bij Jessie te zijn.
pi_181799589



TEAM BAKSTEEN
pi_181799644
TEAM BAKSTEEN
pi_181800157
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 17:17 schreef eskil het volgende:

[..]

Oh je bent druk aan het zoeken geweest :) thanks. Is bijna eng zoals ze mensen (achter)volgt. Dacht eerst nog misschien om dichter bij Jessie te zijn.
Ik geloof dat Jessie bij zijn ouders woont? Maar waar dat precies is, kweet het niet meer :@

Weet wel dat die tattooshop ook in Haarlem zat maar hoe het daar nu precies mee zit? Boyd is er bij weg, weet dat Jessie gebruik maakte van andere gasten die daarna deden tatoeëren, daardoor kwam het naar boven dat Boyd eruit was gestapt omdat hij een bericht deed posten dat Jessie moest stoppen met zijn naam te gebruiken. Maar of Jessie die zaak nog heeft, of dat er nog wel een shop inzit, kan er nog steeds niets over vinden :N

Ja je komt niet makkelijk meer van Billy af dan. Ze is eerst gaan schreeuwen om werk en een huis in Haarlem, werk is nu schijnbaar gelukt. Mag hopen dat de oud utopianen haar niet voorlopig in huis nemen :X :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_181800163
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 17:21 schreef eskil het volgende:

[..]

Gezellig een callcenter ;)
;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zondag 9 september 2018 @ 18:19:49 #267
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_181800445
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:03 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik geloof dat Jessie bij zijn ouders woont? Maar waar dat precies is, kweet het niet meer :@

Weet wel dat die tattooshop ook in Haarlem zat maar hoe het daar nu precies mee zit? Boyd is er bij weg, weet dat Jessie gebruik maakte van andere gasten die daarna deden tatoeëren, daardoor kwam het naar boven dat Boyd eruit was gestapt omdat hij een bericht deed posten dat Jessie moest stoppen met zijn naam te gebruiken. Maar of Jessie die zaak nog heeft, of dat er nog wel een shop inzit, kan er nog steeds niets over vinden :N

Ja je komt niet makkelijk meer van Billy af dan. Ze is eerst gaan schreeuwen om werk en een huis in Haarlem, werk is nu schijnbaar gelukt. Mag hopen dat de oud utopianen haar niet voorlopig in huis nemen :X :X
Ik zat net ook te denken dat het niet goed voor de relatie Romy/Cemal zal zijn met een Billy op de lip van Romy.

Billy zit nu iig letterlijk met een plank voor haar kop met deze baan.
https://www.dreamcatchorganization.com/vacature/callagent/

[ Bericht 7% gewijzigd door Alocanda op 09-09-2018 18:24:51 ]
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_181800561
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef Alocanda het volgende:

[..]

Ik zat net ook te denken dat het niet goed voor de relatie Romy/Cemal zal zijn met een Billy op de lip van Romy.
Dat dus, daarom hoop ik dan ook dat niemand haar in huis haalt, tis net de vrouwelijke Rienk, zie er dan nog maar vanaf te komen _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_181801014
Billy werkt *O*
  zondag 9 september 2018 @ 19:27:25 #270
111260 Charmian
a little joy
pi_181801807
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 18:48 schreef -sabine- het volgende:
Billy werkt *O*
dat moet nog maar blijken
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 9 september 2018 @ 19:54:19 #271
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_181802453
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:25 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Dat dus, daarom hoop ik dan ook dat niemand haar in huis haalt, tis net de vrouwelijke Rienk, zie er dan nog maar vanaf te komen _O-
Ze hoeft niet eens in hun huis te wonen. In dezelfde stad is al erg genoeg. Je weet dat ze gaat stoken bij Romy over Do en Bas en Boyd en als het uit is met haar en Jessie zal ze haar best doen om Romy helemaal te krijgen dus gaat ze stoken over Cemal. De 'gegroeide' Billy is geen spat veranderd buiten dat ze alleen maar ouder is geworden.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_181802776
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:03 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik geloof dat Jessie bij zijn ouders woont? Maar waar dat precies is, kweet het niet meer :@

Weet wel dat die tattooshop ook in Haarlem zat maar hoe het daar nu precies mee zit? Boyd is er bij weg, weet dat Jessie gebruik maakte van andere gasten die daarna deden tatoeëren, daardoor kwam het naar boven dat Boyd eruit was gestapt omdat hij een bericht deed posten dat Jessie moest stoppen met zijn naam te gebruiken. Maar of Jessie die zaak nog heeft, of dat er nog wel een shop inzit, kan er nog steeds niets over vinden :N

Ja je komt niet makkelijk meer van Billy af dan. Ze is eerst gaan schreeuwen om werk en een huis in Haarlem, werk is nu schijnbaar gelukt. Mag hopen dat de oud utopianen haar niet voorlopig in huis nemen :X :X
Jessie zijn ouders wonen in Hoofddorp dat ligt bijna tegen Haarlem aan.
Zeker niet te hopen dat de oud utopianen haar in huis nemen. Waarschijnlijk logeert ze wel bij een van hen, kan me niet voorstellen dat ze van Zwolle af naar haar werk gaat.
pi_181802820
En gerrit heeft nu weer een live filmpje op insta wat er wel nog op staat, hij legt het even allemaal uit wat er vandaag gebeurde ( hij spoort nog steeds niet..)
pi_181803372
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:09 schreef eskil het volgende:

[..]

Jessie zijn ouders wonen in Hoofddorp dat ligt bijna tegen Haarlem aan.
Zeker niet te hopen dat de oud utopianen haar in huis nemen. Waarschijnlijk logeert ze wel bij een van hen, kan me niet voorstellen dat ze van Zwolle af naar haar werk gaat.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:54 schreef Alocanda het volgende:

[..]

Ze hoeft niet eens in hun huis te wonen. In dezelfde stad is al erg genoeg. Je weet dat ze gaat stoken bij Romy over Do en Bas en Boyd en als het uit is met haar en Jessie zal ze haar best doen om Romy helemaal te krijgen dus gaat ze stoken over Cemal. De 'gegroeide' Billy is geen spat veranderd buiten dat ze alleen maar ouder is geworden.
Heb nu al medelijden met die oude Utopianen, Jessie dus ook in de buurt van Haarlem. Als ze het zelfde gedrag laat zien wat ze in Utopia deed en uit haar eigen woorden, ook voor Utopia deed, ben ik benieuwd hoelang ze er in de buitenwereld over gaan doen om haar zat te worden. Geloof er dus niet echt meer in dat Billy nog flink kan veranderen :@ Weet dat ze van de week in de auto van haar moeder zat naar haar werk, en er is een verjaardag gevierd van haar moeder, we zullen de ontwikkelingen vast zien op Instagram ;) Eerlijk gezegd geloof ik er ook niet echt in dat er eventueel een relatie in zal zitten met Jessie, al lijkt het erop dat beide alleen elkaar hebben en de familie en een paar oudUtopianen. We gaan de ontwikkelingen afwachten *)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_181803713
Zo te zien zit ze al bij Romy? of Romy bij haar (moeder) 30 min. geleden geplaatst .......
Of het is een foto van 2 dagen geleden, zie namelijk dat Romy heerlijk is wezen stappen met Cemal, Bas, Do en Boyd. *) en volgens mij is dat schilderij en bank bij haar moeder te vinden in huis toch?



[ Bericht 9% gewijzigd door DaniqueV op 09-09-2018 20:54:29 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')