Geen idee, ik heb dit nog nooit zelf geregeld.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet je niet nog online inchecken? Met je ticketnummer waarbij je stoelen tegen betaling mag uitzoeken?
Tja. Dubbeltje op eerste rang en daar maakt Ryanair gebruik van. Geld betalen zodat je naast elkaar kan zitten. Straks kost zelf meegebracht eten ook geld. Maar ja, keuze is vaak ruim. Twee tientjes meer en je vliegt met KLM waar je gratis cola en stroopwafel krijgt...quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:45 schreef DeeBee het volgende:
Poverty vluchten boeken en dan telkens klagen over niet bij elkaar zitten etc. etc.
Dat zijn toch geen vragen over vliegen, maar basiskennis...
Met je ticketnummer moet je nog inchecken: online of op het vliegveld. Doe je het online, dan kan je daarna je boarding pass downloaden en printen of in een app laten zien. Via een eventuele app kan je ook het inchecken doen. Check je in op het vliegveld, dan krijg je daar je boarding pass. Daarmee kan je verder.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:06 schreef dimmak het volgende:
Ik heb 2 vragen eigenlijk waarmee ik hoop dat jullie mij kunnen helpen voordat ik de klantenservice benader.
1. Ik heb een mail waarin staat dat dit het mijn reisdocument is. In de mail staan de elektronische ticketnummers. Ik heb echter geen e-tickets in mijn bijlage staan zoals ik dat normaal gesproken gewend bent. Hoe werkt dit verder? Kan ik door het laten zien van mijn e-mail aan boord?
2. Ik keek in de KLM app of ik misschien al stoelen kon uitzoeken. Nu blijkt dat ik per stoel nog 20 euro p.p. bovenop mijn ticket van 800 p.p. moet betalen. Is dit normaal? En is het noodzakelijk dat ik stoelen uit zoek?
Duidelijk, dus als ik in de KLM app een stoel ga kiezen, zal mijn boardingpass hoogstwaarschijnlijk ook zichtbaar worden?quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met je ticketnummer moet je nog inchecken: online of op het vliegveld. Doe je het online, dan kan je daarna je boarding pass downloaden en printen of in een app laten zien. Via een eventuele app kan je ook het inchecken doen. Check je in op het vliegveld, dan krijg je daar je boarding pass. Daarmee kan je verder.
Bijbetalen voor stoelkeuze kan zeker, ook als je ticket aan de prijs is. Zoek je geen stoel uit dan krijg je een van de overgebleven stoelen, maar heb je dus geen inspraak in welke stoel dat is.
United had laatst ook stroopwafelsquote:Op dinsdag 4 september 2018 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja. Dubbeltje op eerste rang en daar maakt Ryanair gebruik van. Geld betalen zodat je naast elkaar kan zitten. Straks kost zelf meegebracht eten ook geld. Maar ja, keuze is vaak ruim. Twee tientjes meer en je vliegt met KLM waar je gratis cola en stroopwafel krijgt...
quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:45 schreef DeeBee het volgende:
Poverty vluchten boeken en dan telkens klagen over niet bij elkaar zitten etc. etc.
Dat zijn toch geen vragen over vliegen, maar basiskennis...
Ik moet bij KLM juist betalen om naast elkaar te zitten. Dus geen poverty vlucht. Ik had juist bij KLM geboekt om dit te vermijden, maar moet ik alsnog betalen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja. Dubbeltje op eerste rang en daar maakt Ryanair gebruik van. Geld betalen zodat je naast elkaar kan zitten. Straks kost zelf meegebracht eten ook geld. Maar ja, keuze is vaak ruim. Twee tientjes meer en je vliegt met KLM waar je gratis cola en stroopwafel krijgt...
Opzich is het wel klachtwaardig dat er maatschappijen als ryanair en easyjet bestaan. Maar goed alle waar naar zijn geld.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:45 schreef DeeBee het volgende:
Poverty vluchten boeken en dan telkens klagen over niet bij elkaar zitten etc. etc.
Niet direct waarschijnlijk. Als je vlucht pas over een maand gaat krijg je nog geen boarding pass, dat is pas na het inchecken. Vertrekt je vlucht morgen dan kan het wel direct na elkaar.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Duidelijk, dus als ik in de KLM app een stoel ga kiezen, zal mijn boardingpass hoogstwaarschijnlijk ook zichtbaar worden?
Race to the Bottom genot.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Ik moet bij KLM juist betalen om naast elkaar te zitten. Dus geen poverty vlucht. Ik had juist bij KLM geboekt om dit te vermijden, maar moet ik alsnog betalen.
Ok, nou ik heb stoelen uitgezocht en vastgelegd, dus dan wacht ik het wel af. Bedankt voor je hulp.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet direct waarschijnlijk. Als je vlucht pas over een maand gaat krijg je nog geen boarding pass, dat is pas na het inchecken. Vertrekt je vlucht morgen dan kan het wel direct na elkaar.
Lekker danquote:Op dinsdag 4 september 2018 13:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Race to the Bottom genot.
Bij british airways betaal je zelfs voor je stoel keuze als je duizenden pond neerlegt voor business als je geen status hebt.
Afgelopen november was ik wel teleurgesteld toen ik bij BA op mijn vlucht naar Londen geen gratis drankje kreeg . Wist niet dat ze die eruit hadden gegooidquote:Op dinsdag 4 september 2018 13:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Race to the Bottom genot.
Bij british airways betaal je zelfs voor je stoel keuze als je duizenden pond neerlegt voor business als je geen status hebt.
Als je bij British Airways business vliegt ben je sowieso zelf schuld. Gewoon 8 stoelen naast elkaar in Business... er zijn maatschappijen waarbij ik liever eco plus zou boekenquote:Op dinsdag 4 september 2018 13:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Race to the Bottom genot.
Bij british airways betaal je zelfs voor je stoel keuze als je duizenden pond neerlegt voor business als je geen status hebt.
Over het algemeen lukt dat met KLM wel ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:36 schreef Yreal het volgende:
Bij klm is het bij de checkin kosteloos om normale stoelen te kiezen. Als je er gewoon op het moment bij bent dat ie opent heb je plek naast elkaar.
BA gaat het ondanks deze maatregelen niet redden, men is van premium carrier aan het proberen een low cost carrier te worden met net niet low cost prijzen, maar wel een low cost indeling en service. Ik snap dat dit het beleid is van de holding, maar verstandig lijkt he tme niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Als je bij British Airways business vliegt ben je sowieso zelf schuld. Gewoon 8 stoelen naast elkaar in Business... er zijn maatschappijen waarbij ik liever eco plus zou boeken
Guilty!quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Als je bij British Airways business vliegt ben je sowieso zelf schuld. Gewoon 8 stoelen naast elkaar in Business... er zijn maatschappijen waarbij ik liever eco plus zou boeken
Zoals welke?quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Als je bij British Airways business vliegt ben je sowieso zelf schuld. Gewoon 8 stoelen naast elkaar in Business... er zijn maatschappijen waarbij ik liever eco plus zou boeken
De meerwaarde van BA zit hem natuurlijk nog altijd in de vliegvelden (binnen de M25 scheelt me gewoon een hoop tijd) en vliegtijden, hoewel easyjet redelijk aan de weg timmert op LGW.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:36 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
BA gaat het ondanks deze maatregelen niet redden, men is van premium carrier aan het proberen een low cost carrier te worden met net niet low cost prijzen, maar wel een low cost indeling en service. Ik snap dat dit het beleid is van de holding, maar verstandig lijkt he tme niet.
Het no service concept voor reguliere prijs overkomt een nietsvermoedende passagier één keer, maar de volgende keer niet.
BA is vaak wel de goedkoopste tegenover de andere 'reguliere' lijndienstmaatschappijen, maar de kans dat ik vrijwillig in een toestel van Iberia/BA/Vueling stap is nihil.... BA heeft geen toegevoegde waarde ten opzichte van een Easyjet, Ryanair of Wizz Air....
Concorde is voor first class, dat is bij BA vergelijkbaar met een goede business class. De lounge zal ongetwijfeld goed zijn. De normale first lounge is dat iig al.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:12 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
De meerwaarde van BA zit hem natuurlijk nog altijd in de vliegvelden (binnen de M25 scheelt me gewoon een hoop tijd) en vliegtijden, hoewel easyjet redelijk aan de weg timmert op LGW.
Plus concorde room.
Concorde pass, dus altijd met oneworld.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:20 schreef XL het volgende:
Concorde is voor first class, dat is bij BA vergelijkbaar met een goede business class. De lounge zal ongetwijfeld goed zijn. De normale first lounge is dat iig al.
De goedkope vluchten van BA naar LGW kosten ook niet heel veel meer dan bij easyJet. Maar ja, je krijgt dan niet meer service... alleen wat punten. Als je een keer per jaar een tripje naar Londen doet heb je niet heel veel reden om met BA te gaan, tenzij je heel graag op LHR of City wil vliegenquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:36 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
BA heeft geen toegevoegde waarde ten opzichte van een Easyjet, Ryanair of Wizz Air....
Ik kan geen prijzen vinden van LHR naar SIN met Air New Zealand.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:20 schreef XL het volgende:
[..]
Concorde is voor first class, dat is bij BA vergelijkbaar met een goede business class. De lounge zal ongetwijfeld goed zijn. De normale first lounge is dat iig al.
Air New Zealand is in premium economy beter dan BA in business. Kleinere cabine, betere stoelen, betere service. Vliegen die nog van LHR naar SIN?
Ah, bij BA kun je het verdienen met punten. Ik heb mijn status elders in de alliance. Dan zal die lounge ook wel overlopen zijn. Wel een gepaste oplossing, als compensatie voor de beroerde on board experience iets duurdere champagne in de lounge.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:22 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Concorde pass, dus altijd met oneworld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |