abonnement Unibet Coolblue
pi_181677432
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181677436
Gisteren heerlijk 2 uur getraind, vandaag rustdag.

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 3 speltboterhammen met smeerkaas
T: komkommer
D: pasta met doperwtenpesto, ricotta en zalm
T: toch nog eens op zoek naar dat low kcal ijs :D
pi_181678435
Zo.. gewogen..
1.5 kilo lichter... *O*
En vanmorgen naar de fysio geweest.. enkel ingetaped.. dus Evy here I come O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181679297
Mooi resultaat Barrel
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:28:37 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181679515
Die D klinkt lekker, Sarabi! :9

Barrel, good busy! *O*

Hier ook weer dansjes vanavond, zin in O+

Lijstje wordt zoiets:

O: yoghurt
L: twee sneetjes brood met surimisalade
T: speltcracker met kaas
T: meloensalade
D: falafelburgers met groenvoer en broodjes
S: Zumba
T: koekje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:42:33 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181679752
Ik ga dit topic denk ik weer even uit m'n Active list gooien, want wordt wat depressief van telkens te lezen hoeveel iedereen sport en doet en alles.
:W
(al lees ik vast nog wel her en der mee)
pi_181679835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die D klinkt lekker, Sarabi! :9

Barrel, good busy! *O*

Hier ook weer dansjes vanavond, zin in O+


Gaat voor het eerst zijn dat ik het maak dus ben benieuwd, maar wel veel zin in *O*

Jaloers op jouw dansjes :D ik mag morgen pas weer.
Have fun!
pi_181680782
Die Skyr drink is goed te nassen. :)

Gisteren voor het laatst deze week echt gesport want zaterdag zwaar tillen. :7

Vandaag:
O: 2 crackers, 1 smeerkaas, 1 rosbief met geitenkaas
L: skyr drink
T: cracker met smeerkaas
T/D/T: er is een feest, I dunno. Ik bob iig *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 4 september 2018 @ 11:57:36 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181680865
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gaat voor het eerst zijn dat ik het maak dus ben benieuwd, maar wel veel zin in *O*

Jaloers op jouw dansjes :D ik mag morgen pas weer.
Have fun!
Oe, hoor graag of het een aanrader is :7

En dank joeee!
Misschien komt er binnenkort een wekelijkse activiteit bij, want vriend en ik gaan naar een open dag van een salsa-school binnenkort en als het wat is gaan we lessen :D Heel benieuwd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181681303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe, hoor graag of het een aanrader is :7

En dank joeee!
Misschien komt er binnenkort een wekelijkse activiteit bij, want vriend en ik gaan naar een open dag van een salsa-school binnenkort en als het wat is gaan we lessen :D Heel benieuwd!
Ik laat het weten :Y

En wat gaaf! Ook leuk dat je het samen kan doen.
pi_181681366
Samen dingen doen. O+

Hier vanavond ook een pasta op de planning, moet nog even kijken wat er precies in gaat gaan. (Vanmorgen nog een vraagteken of ik alleen zou eten of niet, blijkbaar niet :P )

Beweging is in ieder geval een uurtje pilates, als het weer het toelaat wil ik ook nog kijken of ik aan een half uurtje hardlopen toekom. Afstand oefenen ditdat. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:19:51 #12
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181682111
Onwijs slecht weekend achter de rug met onder andere 12 speciaalbier, een zak chips, een pak toastjes met beleg, een zak borrelnootjes en snackfrikandelletjes.

En toch lichter dan voor het weekend. Ik snap er niks van :D
pi_181682146
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Onwijs slecht weekend achter de rug met onder andere 12 speciaalbier, een zak chips, een pak toastjes met beleg, een zak borrelnootjes en snackfrikandelletjes.

En toch lichter dan voor het weekend. Ik snap er niks van :D
Tijd om een nieuw dieetboek te gaan schrijven :D
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:28:23 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181682240
Ja, hoop dat vriend het ook wat vindt! Hij is nooit zo van het dansen (of sporten :+ ), maar wil het wel gaan proberen, ook juist omdat het wat buiten zijn comfort zone is :Y

Goed bezig ook IJsdraakje, Pilates en hardlopen! Zelfs als 1 van beide lukt is het al netjes, toch 8-) Ben je met hardlopen aan het trainen voor een specifieke afstand?

Was het allemaal 'light', Hi flyer? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181682263
Eten gaat hier goed de laatste dagen. Als het zo doorgaat val ik nog wel wat af. Ook lekker aardig wat beweging, top dus.

O. 2 boterhammen pindakaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Appel
D. ? Eten bij een vriendin
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181682264
Light speciaal bier? Dat wil ik ook wel :)
Met een beetje pech is dat 300kcal per flesje.
pi_181682455
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, hoop dat vriend het ook wat vindt! Hij is nooit zo van het dansen (of sporten :+ ), maar wil het wel gaan proberen, ook juist omdat het wat buiten zijn comfort zone is :Y

Goed bezig ook IJsdraakje, Pilates en hardlopen! Zelfs als 1 van beide lukt is het al netjes, toch 8-) Ben je met hardlopen aan het trainen voor een specifieke afstand?

Was het allemaal 'light', Hi flyer? :+
Pilates gaat sowieso door, want blije rug daarna. :Y Hardlopen is vooral even uitvogelen wat handig is qua planning, maar het is de bedoeling dat ik volgend jaar 16km moet kunnen en ik zit nu op 5km. Tijd in de week is ook maar beperkt, maar met doordeweeks een half uurtje en in het weekend een langere loop, moet dat wel goedkomen.

Alleen deze week wat vol, anders had donderdag ook wel gekund. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181682545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Onwijs slecht weekend achter de rug met onder andere 12 speciaalbier, een zak chips, een pak toastjes met beleg, een zak borrelnootjes en snackfrikandelletjes.

En toch lichter dan voor het weekend. Ik snap er niks van :D
Achja, hoeveel lichter is lichter? hebben we het over een paar honderd gram? Lichaam kan dagelijks zo tot 1 tot 2 procent van je lichaamsgewicht afwijken naar boven of beneden. Iets met zout, vocht etc.

Als ik veel alcohol heb gedronken weeg ik de volgende dag zo ook maar een kilo minder. Dan trekt dat overigens wel vrij snel weer recht als ik m'n uitgedroogde lichaam heb aangevuld met nieuw vocht, maar toch :+

En hoeveel heb je eigenlijk verbrand?

Zou er niet teveel conclusies aan hangen verder ;) Sowieso moet je wel flink je best doen om écht goed aan te komen qua vet in lichaamsgewicht, dat loopt niet zo'n vaart in een weekendje :P

Ik was overigens 2 weken terug weer teruggekomen van vakantie, en toen was ik in totaal 2,5 kg aangekomen. Paar dagen later was daar alweer 1,5 kg vanaf, terug naar m'n oude routine. Vooral heel veel vocht dus ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 4 september 2018 @ 14:31:22 #19
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181683179
Ja, alcohol tikt wel aardig aan. Er zat niks light bij...

Overigens, stom, vergeten dat ik wel heel de zaterdag gefietst heb. Dat kan ongetwijfeld dempend gewerkt hebben.

Dag tot dag gewicht vergelijken is natuurlijk ook onzin, maar wel motiverend als het kwartje een keer de goede kant op valt.

Nu -5,6 kilo sinds 9 juli. Mijn doel is 68, zeker niet minder. Ik logde net eens in bij het voedingscentrum en daar had ik in het verleden geregeld mijn gewicht ingevuld. In 2010 en 2012 woog ik 73 kilo, dus het moet lukken om daaronder te gaan.

Momenteel kijk ik tussen de werkzaamheden "Fat, sick and nearly dead". Leuke docu.


[ Bericht 17% gewijzigd door Hi_flyer op 04-09-2018 14:54:28 ]
pi_181683554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:31 schreef Hi_flyer het volgende:

Dag tot dag gewicht vergelijken is natuurlijk ook onzin, maar wel motiverend als het kwartje een keer de goede kant op valt.
Ja elke dag met elkaar vergelijken is idd niet zinnig. Het loont wel de moeite om wel gewoon elke dag te wegen, zelfde tijdstip onder dezelfde omstandigheden (net als je wakker wordt, nuchter en naar het toilet bent geweest).

Verder geen waarde hechten aan een enkele dagmeting, maar gewoon alles aan het einde vd week de metingen optellen en door 7 delen.

Elke weekgemiddelde met elkaar vergelijken en dan heb je een realistisch beeld van je vooruitgang :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181688339
Nou Oppo en Breyers gekocht.
Heb nog 500kcal over voor vanavond dus eens proberen :9
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:11:06 #22
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181688736
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181689022
Gefeliciteerd
pi_181689060
Gefeliciteerd :)
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:49:16 #25
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_181689478
Gefeliciteerd
  dinsdag 4 september 2018 @ 21:31:52 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181692170
Oh wauw, dat is een onverwachte wending! Gefeliciteerd! *O*

De postbode bracht hier vanavond een Fitbit weegschaal! *) En hij lacht heel lief naar me O+ , om vervolgens echt een afschuwelijk afgrijselijk getal te laten zien. -O- :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***
pi_181692432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wauw, dat is een onverwachte wending! Gefeliciteerd! *O*

De postbode bracht hier vanavond een Fitbit weegschaal! *) En hij lacht heel lief naar me O+ , om vervolgens echt een afschuwelijk afgrijselijk getal te laten zien. -O- :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij gaf 5 kilo meer aan dan mijn oude :(
Maar verder wel blij mee.

En slim van je man ;)
  dinsdag 4 september 2018 @ 21:50:18 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181692710
Zo erg was het hier nog niet. Of dan zou ik veel lichter moeten zijn. :D Maar dat klopt niet hoor! ;)
***
pi_181692850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Zo erg was het hier nog niet. Of dan zou ik veel lichter moeten zijn. :D Maar dat klopt niet hoor! ;)
Is ondertussen al weer 2 jaar geleden dus ik ben er wel over heen :D

Lukt het syncen al?
  dinsdag 4 september 2018 @ 21:57:13 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181692890
Ja, dat ging meteen eigenlijk goed.
***
pi_181692939
BE wat is je eerste indruk van de Fitbit weegschaal? Heb er ook naar gekeken, maar (nog) niet aangeschaft.
pi_181692950
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wauw, dat is een onverwachte wending! Gefeliciteerd! *O*

De postbode bracht hier vanavond een Fitbit weegschaal! *) En hij lacht heel lief naar me O+ , om vervolgens echt een afschuwelijk afgrijselijk getal te laten zien. -O- :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie tactiek wel. _O-

Gefeliciteerd Ceviche!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:00:35 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181692986
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 21:58 schreef coucou het volgende:
BE wat is je eerste indruk van de Fitbit weegschaal? Heb er ook naar gekeken, maar (nog) niet aangeschaft.
Ja, geinig ding. Hij geeft je gewicht en je vetpercentage :X ;( en dan synct ie meteen naar je telefoon. Dat is het. Leuk als hebbeding wel. :@
Heb nog niet uitgeplozen hoe ik dan verder aan de slag ga met doelen etc.

Het is een beetje dit:


:+
***
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:08:52 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181693170
Jeuh, idd een verrassende wending :D Gefeliciteerd Ceviche! *O* En ach je kan altijd mee blijven posten over gezond eten, da's altijd goed toch :+

BE, wat leuk van je meneer, achterliggende intenties daar gelaten :D Tudududuuu in-spec-tor Briiight Eyes, tududududuuu tuutuuuu...

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Pilates gaat sowieso door, want blije rug daarna. :Y Hardlopen is vooral even uitvogelen wat handig is qua planning, maar het is de bedoeling dat ik volgend jaar 16km moet kunnen en ik zit nu op 5km. Tijd in de week is ook maar beperkt, maar met doordeweeks een half uurtje en in het weekend een langere loop, moet dat wel goedkomen.

Alleen deze week wat vol, anders had donderdag ook wel gekund. :+
Ging het lekker? *O* 16 km is wel een eindje :o

Dansjes gingen wel weer prima, ook al was ik nog enigszins Stijve Oma van het tuinieren (lees: onkruid verwijderen) gisteren :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181693361
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuh, idd een verrassende wending :D Gefeliciteerd Ceviche! *O* En ach je kan altijd mee blijven posten over gezond eten, da's altijd goed toch :+

BE, wat leuk van je meneer, achterliggende intenties daar gelaten :D Tudududuuu in-spec-tor Briiight Eyes, tududududuuu tuutuuuu...

[..]

Ging het lekker? *O* 16 km is wel een eindje :o

Dansjes gingen wel weer prima, ook al was ik nog enigszins Stijve Oma van het tuinieren (lees: onkruid verwijderen) gisteren :')
Uiteindelijk niet meer wezen hardlopen, pilates was nogal een zware deze week. Rollovers zijn een bitch yo. :')

En ik bedacht me dat ik morgenmiddag of donderdagmiddag ook nog prima de tijd heb. Lopen heb ik toch maar twee keer per week op de planning staan. *D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181697820
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe, hoor graag of het een aanrader is :7

Mijn man en ik vonden het lekker :)
http://www.ohmyfoodness.n(...)esto-ricotta-en-zalm


Lijs voor vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
L: 2 harde speltbroodjes met oude kaas creme
T: komkommer
D: honingkip met Chinese kool en noedels
S: 2 uur danstraining
T: eventueel bak kwark

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 05-09-2018 10:45:59 (Toch 2 uur trainen :D ) ]
pi_181699967
@ceviche gefeliciteerd!!

Hier onweert het al sinds 5 uur vanmorgen. Regen, onweer en ik vind het heerlijk O+
Vanaf 5 uur liggen luisteren naar het regen tegen de ramen en een snurkende hond die geen sjoege gaf.
Net de hond weggebracht naar de oppas en toen was ik helemaal doorweekt en dan droge sokken aan is echt een feestje *O*

(als het dan wel even droog kan zijn als ik lunch ga halen want ik heb mijn droge kleding op werk aangetrokken en geen tweede set bij :P )

Oh en weekendkilo's + een beetje extra weg en ik heb weer hardgelopen en ook dat was heerlijk :)

o: Een banaan en een perzik
l: Twee boterhammen met hummus en 1 met smeerkaas en een gekookt ei
t: kwark
d: Gevulde aubergine met orzo, citroen en Parmezaanse kaas
t: stukje chocolade
pi_181700281
Ben een beetje jaloers Sauvignon wij hebben helemaal geen onweer (gehad)
En ik hou er van
pi_181700530
Ik ging net door mn enkel in een kuil. ;(
Auw ;(
Zaterdag liftwedstrijd ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181700653
En daar was de drop weer *O*
Hij komt altijd wel als je in de flow zit maar soms is het lastig wachten.
pi_181700825
Wilde vanavond eigenlijk sporten, maar flink verkouden (kaakpijn, dichte oren en de hele bende) dus weet niet of dat handig is aangezien ik zaterdag beter moet zijn ;(
  woensdag 5 september 2018 @ 11:20:32 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181700829
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging net door mn enkel in een kuil. ;(
Auw ;(
Zaterdag liftwedstrijd ;(
Huuu, doet het nog erg zeer? :X

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Uiteindelijk niet meer wezen hardlopen, pilates was nogal een zware deze week. Rollovers zijn een bitch yo. :')

En ik bedacht me dat ik morgenmiddag of donderdagmiddag ook nog prima de tijd heb. Lopen heb ik toch maar twee keer per week op de planning staan. *D
Ik heb rollovers moeten googelen, ziet er idd pittig uit!

quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn man en ik vonden het lekker :)
http://www.ohmyfoodness.n(...)esto-ricotta-en-zalm

Lijs voor vandaag:
O: griekse yoghurt met honing
L: 2 harde speltbroodjes met oude kaas creme
T: komkommer
D: honingkip met Chinese kool en noedels
S: 2 uur danstraining
T: eventueel bak kwark
Dank! Klinkt goed, gaat op het uitprobeerlijstje :9
2 uur dansjes :o Wahooow. Veel plezier! En hoera voor de drop!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181700867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Huuu, doet het nog erg zeer? :X

[..]

Ik heb rollovers moeten googelen, ziet er idd pittig uit!

[..]

Dank! Klinkt goed, gaat op het uitprobeerlijstje :9
2 uur dansjes :o Wahooow. Veel plezier! En hoera voor de drop!
Best. Koelen, hoog houden, steunverband, hopen dat het morgen mee valt.
Het trekt ook omhoog.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181700918
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging net door mn enkel in een kuil. ;(
Auw ;(
Zaterdag liftwedstrijd ;(
Fuuuu! Matige timing ook. -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:10 schreef Sarabi het volgende:
En daar was de drop weer *O*
Hij komt altijd wel als je in de flow zit maar soms is het lastig wachten.
*O*

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb rollovers moeten googelen, ziet er idd pittig uit!
Sowieso best veel pittige core-oefeningen gehad. Tijd geleden dat ik er spierpijn van had in ieder geval. _O- Vakantie is duidelijk weer voorbij, ook voor de instructeurs. :+

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:20 schreef emmyemmy2 het volgende:
Wilde vanavond eigenlijk sporten, maar flink verkouden (kaakpijn, dichte oren en de hele bende) dus weet niet of dat handig is aangezien ik zaterdag beter moet zijn ;(
Het is nog lang geen avond, misschien valt het over een paar uur wel weer mee. :) En zo niet: gewoon lekker op tijd slapen gaan. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181700938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]


[..]

Dank! Klinkt goed, gaat op het uitprobeerlijstje :9
2 uur dansjes :o Wahooow. Veel plezier! En hoera voor de drop!
Ja op woensdag is het niet alleen zelf trainen maar ook assisteren *O* erg gaaf
Zeker deze week omdat we met 2 nieuwe choreo's beginnen waar we ook mee gaan optreden
pi_181700964
Wow ook even de roll overs gegoogled.
Snap dat je spierpijn van dat soort oefeningen krijgt.
pi_181701075
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Wow ook even de roll overs gegoogled.
Snap dat je spierpijn van dat soort oefeningen krijgt.
Ik ben er stiekem ook best trots op dat 'ie me tegenwoordig ongeveer lukt zoals 'ie hoort. :@

Goed, morgen ben ik weer dik. :') M'n favoriete sportuurtje gaat niet door dankzij uit eten bij all you can eat-tapas en daar mag ik alleen gefrituurd spul van. :') _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181701513
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is nog lang geen avond, misschien valt het over een paar uur wel weer mee. :) En zo niet: gewoon lekker op tijd slapen gaan. :Y
Hoop t :) is al sinds zondag bezig, en anders lekker vroeg het bed in O+
pi_181701837
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben er stiekem ook best trots op dat 'ie me tegenwoordig ongeveer lukt zoals 'ie hoort. :@

Goed, morgen ben ik weer dik. :') M'n favoriete sportuurtje gaat niet door dankzij uit eten bij all you can eat-tapas en daar mag ik alleen gefrituurd spul van. :') _O-
Mag je ook trots op zijn :Y

Geniet van de tapas!
pi_181704443
Gefeliciteerd Ceviche!

Sterkte met je spierpijn IJsdraakje.

Ik had vanochtend afspraak op de sportschool, moet na de zomer echt weer ern schop onder mijn kont krijgen, en wil echt mn vetpercentage omlaag. Is nu 28,7. Best hoog dus.
pi_181706686
Enkel gedraagt zich redelijk na koelen, rust en hooghouden.

Wel alles opgevreten vandaag. Gematigd positieve dag dus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181709353
Avondeten was weer erg lekker :9
Het was een goed weekmenu :D
Merk ook wel als de maaltijden gewoon erg lekker zijn dat ik minder ga snaaien.
pi_181711495
Ik kom de laatste 2 weken steeds aan. Kleine beetjes, maar toch. Geen idee waarom eigenlijk. Ik eet gezond. Ben de laatste tijd wel wat meer/zwaarder gaan trainen, maar kan me niet voorstellen dat mijn lichaam daar meteen zo op reageert...
pi_181715710
Ik heb een foodbaby ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181716451
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:41 schreef Pinuts het volgende:
Ik kom de laatste 2 weken steeds aan. Kleine beetjes, maar toch. Geen idee waarom eigenlijk. Ik eet gezond. Ben de laatste tijd wel wat meer/zwaarder gaan trainen, maar kan me niet voorstellen dat mijn lichaam daar meteen zo op reageert...
2 weken is nog niet zo lang
Als het maar kleine beetjes zijn zou ik me geen zorgen maken
Gaat vanzelf weer naar beneden als je gezond bezig bent


Hier ging het trainen weer lekker.
Net thuis dus ik laat die bak kwark zitten, nu lekker slapen.
pi_181721886
Na de drop gisteren nu nog een paar honderd gram er af. Als het dit gewicht blijft tot eind deze maand ben ik al dik tevreden :D

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 harde broodjes met oude kaas salade
T: 3 sultanas
D: 2 wraps met gerookte kip + groente
T: denk nog wat crackers
pi_181722160
Het valt me nog mee hier, ondanks de baggerdagen nog steeds stabiel. Ik hoop wel echt dat het vanmiddag even droog is en ik tijd genoeg heb, want even een rondje hardlopen kan ik wel gebruiken. Veel te veel stilgezeten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181722404
Vanochtend 95.1.. *O* bijna door de eerste grens heen

Lijstje:
O: soja yoghurt met muesli en een halve kiwi
T: 2.5 kiwi
L: haloumi kikkererwten salade
T: fruit
D: gevulde kipfilet met a/r/p weet nog niet wat.. :+
S: volley training :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181722440
*O* jippie Barreltje

77.4 hier :D het gaat weer de goede kant op!

o: banaan
t: cracker met een ei, blikje nocco
d: twee boterhammen met hummus jalapeno
t: yoghurt
d: spinazie met citroen en knoflook, tofu en rijst
t: stukje chocolade
pi_181722648
Bij mij gaat het echt dikke shit :( Met eten maar met heel veel dingen eigenlijk. Zag vanochtend 72 kg op de weegschaal, slaat echt absoluut nergens op. Ik moet mijn leven wat meer in balans krijgen en dan zal het ook wel weer lukken om normaal te eten, maar ik weet even niet hoe.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 6 september 2018 @ 10:23:42 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181722705
L_T, kut is dat hč, als je de grip kwijt bent. :*

Barrel, goed joh! *O*

SQ, waar ben je? Volgens mij heb ik je al even niet gezien? :@ You ok?
***
  donderdag 6 september 2018 @ 10:23:53 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181722712
Jullie gaan lekkorrrr :D Oh snorry Tramposa :{ Je postte een beetje tegelijk met mij geloof ik! Irritant als alles chaotisch aanvoelt idd, tijd voor wat self care denk ik, rust in het hoofd creëren?

Gisteren een paar kilo verloren bij de kapper :+ Voelt altijd wel zo, zou wel mooi wezen :+ #haarbal
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181722769
LT :*

En mooie voortgang voor Barrel en Sauvignon *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181723544
ik was het ook een paar weken kwijt hoor. Ik denk dat het er ook een beetje bijhoort.
Deze week is de eerste echte week sinds juni waarbij ik niet uit de bocht vlieg.
pi_181723927
*O* lekker bezig barrel en Sauvignon
pi_181728057
Hier hetzelfde probleem: de afgelopen weken weer wat aangekomen, hopelijk zet deze tendens niet door, zit nu op 66,5 tegenover 65,0 voor de vakantie. Net na mijn vakantie wel weer wat kwijtgeraakt maar zit er nu dus weer aan... Nu ook minder tijd om te bewegen want druk op het werk en thuis waardoor ik niet meer aan alles wat ik zou willen kan toekomen.
  donderdag 6 september 2018 @ 17:07:18 #67
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_181729843
Hier wil het ook maar niet lukken om onder de 80 te komen. Al vanaf maart niet. Die 1e 27 kilo zijn ook weg, dan moeten due laatste 10-15 toch ook lukken.
pi_181730004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:09 schreef DrSauvignon het volgende:
ik was het ook een paar weken kwijt hoor. Ik denk dat het er ook een beetje bijhoort.
Deze week is de eerste echte week sinds juni waarbij ik niet uit de bocht vlieg.
Zo gaat dat hier ook, al worden die 'paar weken' geleidelijk aan wel korter. *Afklopt :+ Hier steeds allemaal werkgedoe, ik schiet er niet heel erg naast qua eten afgelopen week (maar daarvoor...), maar vooral avondeten is meer een bij elkaar geraapt zootje. Vandaag de fantastische combo van surimi sticks, een appel en een potje pasta snack waar je enkel water bij pleurt. En ondertussen traantjes inhouden ;( Vandaar ook even niet actief hier.
pi_181730364
Ow holy dat is ook echt eten om verdrietig van te worden
pi_181730919
* Lonaa sluit zich aan bij shitzooi.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 september 2018 @ 19:32:41 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_181732983
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
L_T, kut is dat hč, als je de grip kwijt bent. :*

Barrel, goed joh! *O*

SQ, waar ben je? Volgens mij heb ik je al even niet gezien? :@ You ok?
ja hoi ik ben even subtropisch aan het genieten van zon en bier en tzatziki! Ik kom me over 10 dagen weer melden als dikkerd! :W
disclaimer
  donderdag 6 september 2018 @ 19:35:47 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181733052
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja hoi ik ben even subtropisch aan het genieten van zon en bier en tzatziki! Ik kom me over 10 dagen weer melden als dikkerd! :W
Oh ja! Natuurlijk!
Have fun!!!
***
pi_181733175
Ik loop de poten uit mijn lijf en eet een stuk minder dan eerst.. ik moet haast wel super slank worden nu met deze kantoorbaan _O-

Wel snip verkouden nu :{ sla het sporten ff over..

Lijssie:
O: kwark, banaan, muesli
T: cupcakes (voorstel-koffie met de afdeling)
L: restje van gister: spinazie, bietjes, bietenhummus, paar kikkererwten en een wrap
D: gebakken aardappeltjes, stukje beenham, snijbonen en een lik mayo
T: kwark met whey en gepofte tarwe.
B: 7,5km gestapt, laagste score deze week tot nu toe :+

Eigenlijk nog iets te weinig gegeten dus misschien nog iets knabbelen.
pi_181733302
Ik doe aan zelfsabotage. Afvallen mag langzaam DUS het hoeft niet vandaag. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181733323
Ik prep steeds vaker al mijn lunches voor op kantoor. Geen zin in die troep uit de kantine.

Zo had ik vandaag als lunch meegenomen:
400 gram Japanse roerbakgroente, 50 gram meergranen rijst, 150 gram biefstuk in reepjes. Alles klaargemaakt in zwarte-bonen saus.
Was heerlijk.

En qua avondeten heb ik een weekplanning.
Bevalt me goed. Dagelijkse ritme en regelmaat.

Ook een goede prep voor 2 lunches:
Blik zwarte bonen (400 Gr)
Blik Chili bonen (400 Gr)
Rode paprika in stukjes
Uitje gesnipperd
Kappertjes
Alles door elkaar
En als laatste, zodra je het meeneemt, een handjevol verse koriander er over. En wat olijfolie.

[ Bericht 22% gewijzigd door Black_Baron op 06-09-2018 19:55:14 ]
pi_181733403
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe aan zelfsabotage. Afvallen mag langzaam DUS het hoeft niet vandaag. :7
Als je dat iedere dag denkt dan schiet het niet op nee :P
pi_181733622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als je dat iedere dag denkt dan schiet het niet op nee :P
Juist :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181733910
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Hier wil het ook maar niet lukken om onder de 80 te komen. Al vanaf maart niet. Die 1e 27 kilo zijn ook weg, dan moeten due laatste 10-15 toch ook lukken.
Dat dacht ik zestig kilo geleden ook :@

Heel conservatief van me, maar die 27 er eerst een jaar afhouden vergroot je kans op succes denk ik wel meer dan nu maar pushen op die laatste kilo’s...
Kwak
  donderdag 6 september 2018 @ 21:17:25 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181735849
Tzaziki O+ Zon O+ geniet ervan! *O*

Weekmenu's, daar moet ik ook weer aan! Dan wordt het een stuk minder snel wat slechts als avondeten :+ heb iig een nieuw kookboek (Simpel van Ottolenghi), daarvan krijg ik wel meestal kook-zin :7

Hier hele dag bloaty enzo, dus maar 1 lesje gepakt ipv dubbele. Wel stuk minder bloaty nu, hoeraaa.

Mn lijstje is wel wat saai ivm slechte planning :')

O: speltcracker met kaas
T: klein restje yoghurt
L: waldkornbol pindakaas
T: speltcracker met kaas
D: wokgroenten, kipfilet, rijst en oestersaus
S: dans workout lesje
T: glas appelsap
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181736222
Oe zwarte bonen saus :9 goed om te onthouden
pi_181736311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:27 schreef Sarabi het volgende:
Oe zwarte bonen saus :9 goed om te onthouden
Ja. 60kcals voor een heel zakje (2x lunch of diner is dat). Vind het goed te doen voor een sausje. :)

Ik hou ook echt van dat soort eten. O+

Mealprep of een echte weekplanning (of desnoods 2x per week plannen) is bij mij echt een uitkomst.
pi_181744275
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tzaziki O+ Zon O+ geniet ervan! *O*

Weekmenu's, daar moet ik ook weer aan! Dan wordt het een stuk minder snel wat slechts als avondeten :+ heb iig een nieuw kookboek (Simpel van Ottolenghi), daarvan krijg ik wel meestal kook-zin :7

Hier hele dag bloaty enzo, dus maar 1 lesje gepakt ipv dubbele. Wel stuk minder bloaty nu, hoeraaa.

Mn lijstje is wel wat saai ivm slechte planning :')

O: speltcracker met kaas
T: klein restje yoghurt
L: waldkornbol pindakaas
T: speltcracker met kaas
D: wokgroenten, kipfilet, rijst en oestersaus
S: dans workout lesje
T: glas appelsap
tof! Hoe is simpel? Dat is het enige boek wat ik niet heb van Ottolenghi omdat hij pas zo recent uit is. Ik heb er over gedacht om een gesigneerd exemplaar te bestellen maar dat vond ik ook weer zo overdreven. Ik heb vorig jaar ook al een boek van hem gewonnen met handtekening. Misschien moet ik het fangirl gehalte een beetje naar beneden schroeven :P
  vrijdag 7 september 2018 @ 08:57:56 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181744491
ghehe dr S.
Wij hebben nog niks van hem, maa zag hem laatst in de allerhande staan en nu twijfel ik..

ik heb O-ver-al spierpijn.. :o
dus de training gister was wel effectief :P
ik zit helemaal in de flow, vandaag met de fiets terug van werk fietsen ( de fiets stond hier nog) hopelijk hou ik het droog.. :X

lijstje:

O: 3 gebakken eieren
t:-
L: haloumi salade met kikkererwten
t: maiswafels met humus
B: naar huis fietsen
D: pastinaak soep met zelf gemaakte broodjes erbij ( Marley)

morgen zelf een BBQ, voornamelijk kip en spare-ribs, en een salade ofzo..
zondag een vegan/vega maaltijd in elkaar knutselen voor 4 volwassenen en 4 kinderen..
we willen een midden-oosters thema.. iemand nog tips ( de falafel gaan we iig zelf maken ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181744497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:39 schreef DrSauvignon het volgende:

tof! Hoe is simpel? Dat is het enige boek wat ik niet heb van Ottolenghi omdat hij pas zo recent uit is. Ik heb er over gedacht om een gesigneerd exemplaar te bestellen maar dat vond ik ook weer zo overdreven. Ik heb vorig jaar ook al een boek van hem gewonnen met handtekening. Misschien moet ik het fangirl gehalte een beetje naar beneden schroeven :P
Welnee! Gewoon de fangirl in je tot volle bloei laten komen *O* Altijd *) En zeker als het om Ottolenghi gaat ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181744686
Niets mis met een fangirl zijn :D


Lijst:
O: griekse yoghurt met honing
L: quiche met spinazie en zongedroogde tomaten
D: 2 wraps met gehakt en oosterse groente
T: ??? Gaan naar een festival maar ik ben de bob dus het zal wel mee vallen
  vrijdag 7 september 2018 @ 09:35:33 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181745025
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:39 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

tof! Hoe is simpel? Dat is het enige boek wat ik niet heb van Ottolenghi omdat hij pas zo recent uit is. Ik heb er over gedacht om een gesigneerd exemplaar te bestellen maar dat vond ik ook weer zo overdreven. Ik heb vorig jaar ook al een boek van hem gewonnen met handtekening. Misschien moet ik het fangirl gehalte een beetje naar beneden schroeven :P
Haha ik ben niet de enige Ottolenghi-fan dus :D Tot nu toe nog niks gemaakt van hem wat niet lekker was! En ik heb in Londen een keertje bij NOPI gegeten een paar maandjes terug en gebakjes gehaald bij zijn vestiging in Belgravia _O- Ik heb eigenlijk alleen Sweet niet, uit een soort zelfbescherming - als ik ga bakken ga ik het ook opeten :')

Ik ben nog niet zo ver in Simpel, maar tot nu toe ziet het er weer heerlijk uit. Ik heb al diverse dingen gezien om te proberen :9 Ik ben nog niet echt overtuigd van de meerwaarde van de recepten een S, I, M, P, L of E toekennen o.b.v. op welke manier ze 'Simpel' zijn, maar dat doet niks af aan de recepten zelf :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181746055
Ottolenghi :9

Vandaag:
O: boterham gebakken ei
L: falafel, sla, geitenkaas
D: biefstuk, champignons, peulljes, misschien wat rosti :9

T's in te vullen. Vandaag beetje wandelen, fietsen en rekken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181746864
ik fangirl weer gewoon verder :P
Ik heb bij Ottolenghi Islington elke dag kwijlend voor het raam gestaan. Hij heeft voor mij wel de manier waarop ik naar groente kijk en hoe ik het gebruik veranderd. Het zijn vaak wel recepten waar je veel ingrediënten voor nodig hebt.
Sweet heb ik ook maar nog niets uit gemaakt. Ik maak niet zoveel zoete dingen meer.

o: een banaan
t: cracker met smeerkaas
l: twee boterhammen. 1 met kokosbrood en 1 met worst
t: danio gember witte chocolade
d: Pitabroodje met botersla, hummus, komkommer en een vegaschnitzel
t: een handje chips en een glas rode wijn
pi_181749682
Overal waar ik lees, kom ik Ottolenghi tegen vandaag. _O-

Vanmiddag weer fijn sporten. O+ Echt veel te weinig bewogen deze week, het viel even niet te combineren met de rest van mijn planning. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181759454
Nog gefeliciteerd ceviche!
En Lonaa alvast succes morgen!

Hier eindelijk weer een lekkere week zonder echte dip. Maar zul je net zien, krijg ik die morgen :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 08:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee! Gewoon de fangirl in je tot volle bloei laten komen *O* Altijd *) En zeker als het om Ottolenghi gaat ;)
Vieze enabler :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 8 september 2018 @ 07:21:13 #91
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_181766457
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 20:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat dacht ik zestig kilo geleden ook :@

Heel conservatief van me, maar die 27 er eerst een jaar afhouden vergroot je kans op succes denk ik wel meer dan nu maar pushen op die laatste kilo’s...
Je hebt gelijk. Het is alleen zo ‘jammer’ dat ik niet meer eet, maar er nu even niks af gaat. Stabiel blijven is ook niet zo heel erg.
pi_181766598
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 07:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het is alleen zo ‘jammer’ dat ik niet meer eet, maar er nu even niks af gaat. Stabiel blijven is ook niet zo heel erg.
Eet je op dit moment dan niet te weinig? Als je op een gegeven moment te lang achter elkaar een echt té laag calorieën eet wat ver onder je onderhoud zit, dan raak je op een gegeven moment op zo'n plateau.

Dan wordt het aangeraden om weer even een tijdje op je onderhoud te gaan eten om je metabolisme een boost te geven. Kun je daarna weer in stapjes onder je onderhoud gaan eten om vervolgens weer af te vallen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181766716
Zware-til-ding-dag!

O: tosti hamkaas.
T: BCAA, caffeine, the works. Proteinebar
L: iets van de AH :P
T: reep.
D: ergens onderweg want na zware tillen dingen snel naar huis, douchen en naar het stadion.
T: dus bier.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181766719
Ok, de NOCCO peach is echt heel vies. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181766739
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Ok, de NOCCO peach is echt heel vies. :')
Ik geloof je direct. Kunstmatige perziksmaak is meh. Echte perziken zijn wel lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181766743
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof je direct. Kunstmatige perziksmaak is meh. Echte perziken zijn wel lekker.
Ik had gisteren een mooie rijpe perzik. O+

Ok, off I go. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181766751
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:43 schreef Lonaa het volgende:

Ik had gisteren een mooie rijpe perzik. O+

Ok, off I go. O+
Jujst do it ;) Succes, kanjer! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport zaterdag 8 september 2018 @ 09:02:48 #98
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181766886
64,4 kg *O* lichtste ooit *O* -8,8 kg sinds 16 februari *O* nog 2,6 kg te gaan *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zaterdag 8 september 2018 @ 09:05:52 #99
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181766935
En even een lijstje:
O: volkoren snee met paprika/courgettespread en 100gr druiven
T: banaan
L: veldsla, tabouleh, paprika en rode kidneybonen + een cracker met hummus
T: 1 jodenkoek
D: witte bonen in tomatensaus, aardappeltjes, bonenburger
S: 4000m zwemmen
T: twee blokjes hazelnoot melkchocolade
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181767848
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 september 2018 09:02 schreef DeLuna het volgende:
64,4 kg *O* lichtste ooit *O* -8,8 kg sinds 16 februari *O* nog 2,6 kg te gaan *O*
Goed bezig *O*

Festival gisteren was tof. En vanmorgen het laagste gewicht in het weekend *O*

Alleen vandaag is moeilijk plannen:
O: griekse yoghurt met honing
L: quiche met spinazie en zongedroogde tomaten
D: op een verjaardag???
T: ???
pi_181773583
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof je direct. Kunstmatige perziksmaak is meh. Echte perziken zijn wel lekker.
tropical is nog viezer

o: proteīne kwark van de aldi met een tros druiven
t: een kwart reep tony's - oeps
l: twee boterhammen met huisgemaakte huzarensalade
t: passievruchten
d: een pita met sla, komkommer, feta, hummus, kipstuckjes, limoen
en een flesje oude kriek
t: breyers chocolade

niet mijn beste lijstje maar ook zeker niet mijn slechtste voor een weekend :P

[ Bericht 14% gewijzigd door DrSauvignon op 08-09-2018 16:28:46 ]
pi_181779731
Ken alleen de peach variant maar vind het op zich wel lekker :@

Net geschrokken in de supermarkt want heb nog maar 10,- over van de 200 die ik anderhalve week geleden had gepind. Nooit echt bijgehouden hoeveel ik nou echt uitgeef aan boodschappen maar dat kan volgens mij wel minder. Ik dacht ook dat ik juist vrij rustig had gedaan de afgelopen week. :?
Vrijwel geen luxe vlees dingen en zo.

Wat geven jullie per persoon zo'n beetje uit aan boodschappen per week?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181780107
haha te veel
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:05:02 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181780183
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:02 schreef DrSauvignon het volgende:
haha te veel
+1
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:07:23 #105
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181780265
Wij hebben een gezamelijke rekening voor 4x boodschappen (100 eur per keer) + schoonmaakster+benzine..

Vaak worden er ook andere dingen van betaald zoals Ikea, bios etc... }:|
Dan houden we dus vaak wel een stukje maand aan het einde van het geld over .

[ Bericht 7% gewijzigd door Barreltje op 08-09-2018 21:18:51 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Sport zaterdag 8 september 2018 @ 21:10:11 #106
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181780347
Per persoon? 37,50 ongeveer.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181781156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:47 schreef V1z0R het volgende:
Ken alleen de peach variant maar vind het op zich wel lekker :@

Net geschrokken in de supermarkt want heb nog maar 10,- over van de 200 die ik anderhalve week geleden had gepind. Nooit echt bijgehouden hoeveel ik nou echt uitgeef aan boodschappen maar dat kan volgens mij wel minder. Ik dacht ook dat ik juist vrij rustig had gedaan de afgelopen week. :?
Vrijwel geen luxe vlees dingen en zo.

Wat geven jullie per persoon zo'n beetje uit aan boodschappen per week?
Herkenbaar.
Ik denk ong 80 euro voor mij per week.
Ik weet dat anderen het met veel minder doen. Maar als je het geld hebt, is het geen punt toch?
Als je het geld niet hebt, dan gewoon wat ‘saaier’ je inkopen doen.

Al moet ik wel opmerken dat gezondere keuzes ook vaak duurder zijn. Helaas.
Volkoren pasta is duurder.
Meergranen-rijst is duurder.
Avocado’s zijn duur.
Beetje normale kipfilet (qua dierenwelzijn) is ook niet goedkoop.
Etc.
  Redactie Sport zaterdag 8 september 2018 @ 21:50:24 #108
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181781759
Jij wij slaan ook alleen volkoren pasta in als de AH 1+1 gratis heeft. Tegen de tijd dat het op is is er wel weer een nieuwe actie. En zo doen we dat met meer dingen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181781898
Wij geven met zn vieren ongeveer 600 per maand uit in supermarkten, dus dat is inclusief non-foodboodschappen. Was eerst bijna 800, maar vorig jaar overgestapt van AH naar Lidl, en veel minder vlees gaan eten (we kopen biologisch vlees, dus dat scheelt nogal wat), en minder vaak Hello Fresh gaan bestellen. Flinke bezuiniging.
pi_181783359
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:47 schreef V1z0R het volgende:

Wat geven jullie per persoon zo'n beetje uit aan boodschappen per week?
Voor 2personen zo'n 300 a 400 euro per maand
Daar zit ook al het non food bij
pi_181784393
Is wel een enorm verschil zeg.
Misschien net als Bleie ook maar overschakelen van winkel, want ik heb Lidl letterlijk om de hoek zitten.
Ook maar eens een maand de bonnetjes bewaren en dan kijken waar er zoveel naartoe gaat.

Edit: net gekeken en zit op ~350 per maand.
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:35 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Ik denk ong 80 euro voor mij per week.
Ik weet dat anderen het met veel minder doen. Maar als je het geld hebt, is het geen punt toch?
Als je het geld niet hebt, dan gewoon wat ‘saaier’ je inkopen doen.

Al moet ik wel opmerken dat gezondere keuzes ook vaak duurder zijn. Helaas.
Volkoren pasta is duurder.
Meergranen-rijst is duurder.
Avocado’s zijn duur.
Beetje normale kipfilet (qua dierenwelzijn) is ook niet goedkoop.
Etc.
Kan het betalen maar vind het wel erg veel. :{
Ik dacht zo zonder alcohol dat het nog wel iets minder zou worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 08-09-2018 23:38:56 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181787871
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Is wel een enorm verschil zeg.
Misschien net als Bleie ook maar overschakelen van winkel, want ik heb Lidl letterlijk om de hoek zitten.
Ook maar eens een maand de bonnetjes bewaren en dan kijken waar er zoveel naartoe gaat.

Edit: net gekeken en zit op ~350 per maand.

[..]

Kan het betalen maar vind het wel erg veel. :{
Ik dacht zo zonder alcohol dat het nog wel iets minder zou worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!
Ik drink en rook af en toe. Dat zijn mijn zonden.

Maar los daarvan:
Het is (imo) helemaal niet slecht om geld uit te geven aan goede voeding. Je mag toch ook wel genieten van goed en divers eten.
Ja. Natuurlijk kan het goedkoper. Hier in de buurt zit een Aldi. En daar haal ik best wat spullen. Maar echt slagen daar is dan best wel heel basic qua eten. En dat doe ik dan ook niet.
Uiteindelijk is het gewoon een keuze: heb je het er voor over?

Overigens rekent het Nibut voor een 1-persoons huishouden 60 euro per week.
En ik moet zeggen dat ik weinig uit eten ga.
Dus ik heb zelf niet echt een probleem met wat ik uitgeef aan levensmiddelen.
Ik zou het wel zonde vinden als ik veel weg zou gooien. Maar dat doe ik ook niet.

Voeding (goede voeding) is gewoon belangrijk.
  zondag 9 september 2018 @ 01:26:46 #113
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181788741
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:47 schreef V1z0R het volgende:
Ken alleen de peach variant maar vind het op zich wel lekker :@

Net geschrokken in de supermarkt want heb nog maar 10,- over van de 200 die ik anderhalve week geleden had gepind. Nooit echt bijgehouden hoeveel ik nou echt uitgeef aan boodschappen maar dat kan volgens mij wel minder. Ik dacht ook dat ik juist vrij rustig had gedaan de afgelopen week. :?
Vrijwel geen luxe vlees dingen en zo.

Wat geven jullie per persoon zo'n beetje uit aan boodschappen per week?
~45 pp
pi_181796568
Ik reken op 500,-/maand voor 2 personen, alle boodschappen dus ook non-food. Dat lukt vaak heel aardig. Veel bio en redelijk verantwoorde producten over het algemeen. Even kijken hoe dat gaat nu we sowieso 40,-/week aan Marley Spoon kwijt zijn. Zou dan 60,- over blijven voor de rest in theorie.
Ik doe overigens alle boodschappen bij de Appie, dus kan goedkoper maar ik vind het gemak van 1 winkel waar ze alles hebben wat ik zoek en waar ik me ook nog eens prettig voel het geld wel waard ;)
pi_181796629
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:01 schreef V1z0R het volgende:
Is wel een enorm verschil zeg.
Misschien net als Bleie ook maar overschakelen van winkel, want ik heb Lidl letterlijk om de hoek zitten.
Ook maar eens een maand de bonnetjes bewaren en dan kijken waar er zoveel naartoe gaat.

Edit: net gekeken en zit op ~350 per maand.

[..]

Kan het betalen maar vind het wel erg veel. :{
Ik dacht zo zonder alcohol dat het nog wel iets minder zou worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes
Zonder alcohol zouden we ook een stuk goedkoper uit zijn....


Vandaag een echt weekenddagje qua eten. Maar het kan, dat middelt mooi de wat mindere dagen uit.
  zondag 9 september 2018 @ 17:35:39 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181799558
Good busy, V1z! *O* Voel je je er goed bij?

Ik heb geen idee hoeveel we per maand uitgeven, toen we de verdeling maakten qua vaste lasten hebben we wel een gemiddelde berekend maar da's alweer een tijdje terug. Denk ongeveer hetzelfde als Sunny..?

Salsa workshop gedaan! Solo is x10.000 makkelijker dan met partner _O- Maar we gaan lessen :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 9 september 2018 @ 17:46:29 #117
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181799807
Ik ben tevreden, ik heb mezelf op mijn luie zondag naar buiten geschopt om te gaan hardlopen. En het was fijn. O+ De planning is voorlopig om dat in het weekend te blijven doen, naast mijn andere sportmomenten.

Nu snel douchen en daarna aan de wraps. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 9 september 2018 @ 19:50:58 #118
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_181802382
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Eet je op dit moment dan niet te weinig? Als je op een gegeven moment te lang achter elkaar een echt té laag calorieën eet wat ver onder je onderhoud zit, dan raak je op een gegeven moment op zo'n plateau.

Dan wordt het aangeraden om weer even een tijdje op je onderhoud te gaan eten om je metabolisme een boost te geven. Kun je daarna weer in stapjes onder je onderhoud gaan eten om vervolgens weer af te vallen.
Daar kan ik ook eens naar kijken. Maar ik denk dat het wel meevalt met heel laag in calorieën zitten. Ik laat het even een los. Gewoon gezond eten, geen calorieën tellen, wel op gewicht blijven. Kijken of dat lukt.
pi_181802661
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik reken op 500,-/maand voor 2 personen, alle boodschappen dus ook non-food. Dat lukt vaak heel aardig. Veel bio en redelijk verantwoorde producten over het algemeen. Even kijken hoe dat gaat nu we sowieso 40,-/week aan Marley Spoon kwijt zijn. Zou dan 60,- over blijven voor de rest in theorie.
Ik doe overigens alle boodschappen bij de Appie, dus kan goedkoper maar ik vind het gemak van 1 winkel waar ze alles hebben wat ik zoek en waar ik me ook nog eens prettig voel het geld wel waard ;)
een maand heeft 5 weken bij jou?
pi_181802756
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:03 schreef MCH het volgende:

[..]

een maand heeft 5 weken bij jou?
Nee maar soms wel net iets meer dan 4 en vaak doe ik niet de boodschappen exact voor de dagen die nog in de maand vallen maar ook vast voor dagen van de volgende maand. Plus de ene maand meer voorraad dingen dan de anderen. Dus 100,- speling ;)
pi_181809111
Als ik echt alleen de basis koop bij Picnic incl non food, dan kunnen we toe met

5 wkn * 45-70 euro (ene keer meer als er voorraad of iets als kattengrit nodig is), dus gemiddeld 350 euro p/m voor drie personen.

Maar in de praktijk komt er altijd nog wel zo’n 100-150 euro bij aan extra boodschapje hier, extra dingetje daar, keertje naar de slager en de bakker, kattenvoer bij de dierenwinkel, keertje kruidvat.
Kwak
pi_181810852
Goedemorgen allemaal :)

Eten gaat hier eigenlijk goed. De afgelopen dagen heel nette lijstjes gehad. Op stage gaat het eten ook goed, al eet ik die dagen wat te weinig. Dus geen klagen hier :) En de obsessie met de weegschaal heb ik kunnen loslaten. Ik laat de weegschaal even voor wat het is :)

O. 2 boterhammen stroop en een kapje
L. 2 boterhammen kaas
D. 2 boterhammen kaas
T. Appel
Misschien in de loop van de dag nog een appel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 10 september 2018 @ 07:13:28 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181811131
80.6 *O*
pi_181811546
Mijn 'vakantie' is voorbij dus ik vind het tijd om weer normaal te doen en zulks. Naja, dat vind ik al even maar dat lukte niet zo goed. :')

Anywee, de afgelopen dagen waren qua eten kut met peren (wel lekker :') ).
Oh, en zaterdag wel 2 pr's getild,so that's nice.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 september 2018 @ 08:30:40 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181811564
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 06:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal :)

Eten gaat hier eigenlijk goed. De afgelopen dagen heel nette lijstjes gehad. Op stage gaat het eten ook goed, al eet ik die dagen wat te weinig. Dus geen klagen hier :) En de obsessie met de weegschaal heb ik kunnen loslaten. Ik laat de weegschaal even voor wat het is :)

O. 2 boterhammen stroop en een kapje
L. 2 boterhammen kaas
D. 2 boterhammen kaas
T. Appel
Misschien in de loop van de dag nog een appel
Nogal karig en eenzijdig, dit lijstje. Dat weet je toch wel?
The love you take is equal to the love you make.
pi_181812298
Goedemorgen :W

Deze week maar 1x trainen :(

Lijstje voor vandaag:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met eiersalade
S: in de tuin aan de slag
D: chili garnalen met noedels
T: bak kwark
pi_181812427
Ik was weer een spontane kilo zwaarder, maar die is volgens mij cyclusgerelateerd. :') Wel weer fijn m'n normale sportplanning deze week. :9

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Deze week maar 1x trainen :(

Lijstje voor vandaag:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met eiersalade
S: in de tuin aan de slag
D: chili garnalen met noedels
T: bak kwark
Altijd jammer als je minder kan trainen dan je wilt. -O- D klinkt wel lekker. :9

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 06:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal :)

Eten gaat hier eigenlijk goed. De afgelopen dagen heel nette lijstjes gehad. Op stage gaat het eten ook goed, al eet ik die dagen wat te weinig. Dus geen klagen hier :) En de obsessie met de weegschaal heb ik kunnen loslaten. Ik laat de weegschaal even voor wat het is :)

O. 2 boterhammen stroop en een kapje
L. 2 boterhammen kaas
D. 2 boterhammen kaas
T. Appel
Misschien in de loop van de dag nog een appel
Ik mis wel heel hard groente, zit dat de rest van de week wel in je lijstjes/planning?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 10 september 2018 @ 10:22:19 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181812875
96 *O* -O-

nouja.. het weekend was leuk dan maar..

Lijstje van vandaag :
O: soya yohgurt met muesli en 2 kiwi's
t: stukje harde kaas wat over was
L: couscoussalade met kip
t: Dudok patisserie
D: een broodje franse worst.

maar wel de bonbons meegenomen naar werk #feedthecolleagues
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181813315
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:


Salsa workshop gedaan! Solo is x10.000 makkelijker dan met partner _O- Maar we gaan lessen :D
Bijna vergeten dat ik hier nog op wou reageren
Wat leuk dat jullie samen gaan dansen *O*
pi_181813426
Kop uit zand getrokken en getal op de weegschaal in Libra gegooid. Dat wilde ik eigenlijk pas weer doen als het getal lager was dat er al stond. RIP dalende lijn ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 september 2018 @ 11:06:58 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181813615
Door naar orthopeed, dokter gokt gips, maar had zo'n geval als ik nog niet eerder gezien, dus hij weet 't niet.
pi_181813884
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

:W goedemorgen

@Lonaa sterkte

@cue wat balen zeg

Positieve dingen van afgelopen week:
-ik ben in staat om een stukje chocolade te eten en de reep weer terug te leggen in de kast
-geen snaaiweekend maar er even zwaar uit als er in

o: smoothie met banaan, komkommer, gember, frambozen en kwark. Meh maar ik zat wel vol
l: Twee boterhammen, 1 met pindakaas en 1 met sandwichspread
t: drie pruimen
d: rijst met curry en tofu
t: stukje tony's
pi_181813893
-dubbel-
pi_181813919
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Door naar orthopeed, dokter gokt gips, maar had zo'n geval als ik nog niet eerder gezien, dus hij weet 't niet.
Het zit ook echt niet mee he :(
Hopelijk kan de orthopeed er wat mee
pi_181813950
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:23 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]


Positieve dingen van afgelopen week:
-ik ben in staat om een stukje chocolade te eten en de reep weer terug te leggen in de kast
-geen snaaiweekend maar er even zwaar uit als er in

Goed bezig *O*
pi_181814242
kan het vervangen van de batterij in de weegschaal er voor zorgen dat je gewicht (volgens de weegschaal) enorm schommelt?

Ik ben na een vreetweekend 1.2 kg aangekomen. In een paar dagen was dat er geleidelijk weer vanaf. Batterij verwisseld, ruim 1 kg erbij en de volgende dag 1.2 kg eraf.

Ik heb eigenlijk nooit zulke schommelingen..
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181815079
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was weer een spontane kilo zwaarder, maar die is volgens mij cyclusgerelateerd. :') Wel weer fijn m'n normale sportplanning deze week. :9

[..]

Altijd jammer als je minder kan trainen dan je wilt. -O- D klinkt wel lekker. :9

[..]

Ik mis wel heel hard groente, zit dat de rest van de week wel in je lijstjes/planning?
Ik eet normaal een pond groente op een dag, alleen vandaag is een beetje te hectisch om te koken. Dit is een zeldzaam lijstje. Normaal kook ik op de zondag voor de maandag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181815278
Hallo afvallers. Ik ben ook bezig om wat kilo's kwijt te raken. Ik ben 1.87 lang en weeg nu 86,1 KG. Ik zou graag onder de 80 kilo willen wegen.

Ik ben de afgelopen weken op mijn voeding aan het letten door middel van een calorieën tel app. Ook ben ik 2 weken geleden begonnen met hardlopen.

Resultaat van dit alles is dat ik van 85,6 naar 86,1 KG ben gegaan. :')

Geen idee hoe dit komt, je zou toch zeggen dat je met sporten en minder eten zou moeten afvallen.

We gaan maar vrolijk verder. :)
pi_181815861
Je geeft wel wat weinig informatie. Hoeveel calorieën at je eerst voordat je begon, en hoeveel daarna? En hoe ben je tot de conclusie gekomen dat dat de juiste waarden zijn om mee af te vallen? Hoeveel weken ben je al bezig?

Hoe vaak weeg je je? 0,6 kg is niets, dat kan van de een op de andere dag net het verschil zijn nl.

Ben je wel heel consequent met het tellen van die calorieën? Elke lepel olijfolie, elk klein botertje, elk glaasje cola, het telt allemaal mee.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 10 september 2018 @ 13:32:14 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181815885
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bijna vergeten dat ik hier nog op wou reageren
Wat leuk dat jullie samen gaan dansen *O*
Jahaaa! Vanavond is de eerste echte les al :o

Blijft toch spannend :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181816171
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Je geeft wel wat weinig informatie. Hoeveel calorieën at je eerst voordat je begon, en hoeveel daarna? En hoe ben je tot de conclusie gekomen dat dat de juiste waarden zijn om mee af te vallen? Hoeveel weken ben je al bezig?

Hoe vaak weeg je je? 0,6 kg is niets, dat kan van de een op de andere dag net het verschil zijn nl.

Ben je wel heel consequent met het tellen van die calorieën? Elke lepel olijfolie, elk klein botertje, elk glaasje cola, het telt allemaal mee.

Ik at eerst rond de 2500 calorieën gemiddeld denk ik, nu eet ik 1744 calorieën op een dag. Dit doe ik volgens het advies van virtuagym, de app waar ik mijn eten mee bijhoud. Ik ben nu 2 weken bezig. Afgelopen weken 3 keer in de week hardgelopen, ben begonnen met een beginnersschema.

Ik weeg 1 keer in de week. Misschien wil ik wel te snel resultaat zien maar die 0,6 kg er bij was toch wel een tegenvaller.

Ik hou alles bij, al ben ik natuurlijk wel eens wat vergeten. Ik mag ook graag een biertje drinken, die niet altijd geregistreerd. Daar zitten toch ook een hoop calorieën in.
pi_181816235
Als alcohol geen calorieen zou bevatten was ik al lang dun geweest.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181816243
En had ik waarschijnlijk een kapotte lever gehad.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 10 september 2018 @ 14:04:35 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181816304
Owja ik ben weer pleitte, want van een eventueel dieet of stabiliteit is er momenteel toch niet te spreken bij mij :W
pi_181816393
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:56 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

Ik at eerst rond de 2500 calorieën gemiddeld denk ik, nu eet ik 1744 calorieën op een dag. Dit doe ik volgens het advies van virtuagym, de app waar ik mijn eten mee bijhoud. Ik ben nu 2 weken bezig. Afgelopen weken 3 keer in de week hardgelopen, ben begonnen met een beginnersschema.

Ik weeg 1 keer in de week. Misschien wil ik wel te snel resultaat zien maar die 0,6 kg er bij was toch wel een tegenvaller.

Ik hou alles bij, al ben ik natuurlijk wel eens wat vergeten. Ik mag ook graag een biertje drinken, die niet altijd geregistreerd. Daar zitten toch ook een hoop calorieën in.
alcohol helpt inderdaad niet echt, dus ook die zul je moeten registreren.

Ik zou wel beginnen om je vaker te gaan wegen, om écht goed inzicht te krijgen wat je lijf doet. Per dag kan je qua gewicht 1-2 % van je totale lichaamsgewicht verschillen. dat betekent in jouw geval dat dat meer dan 1,6 kg kan zijn. (ik heb die schommelingen ook weleens, zowel naar onderen als naar boven. Als je dus maar 1 keer per week weegt, en je doet dat net op een dag nadat je veel zout hebt gegeten, waardoor je extra veel vocht vasthoudt, kan dat al een verklaring zijn).

Weeg gewoon elke dag, op hetzelfde tijdstip, liefst als je net nuchter uit bed komt en je naar de wc bent geweest. Aan het einde van de week tel je alles op en deel je het door 7. Dan ga je vanaf dan elke week de gemiddelden met elkaar vergelijken en krijg je pas een goed beeld van je progressie.

En natuurlijk consequent calorieën tellen. Zou wel nog eens adviseren om eens te verdiepen in je bmr, je onderhoud, en dán pas een aantal calorieën pakken. Hele grote kans dat je véél meer mag en kan eten dan je denkt, en dan tķch gewoon afvallen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181817681
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jahaaa! Vanavond is de eerste echte les al :o

Blijft toch spannend :D
Kan ik me voorstellen :Y veel plezier in ieder geval


Net 2 uur in de tuin gewerkt. Ook wel een workout :D
pi_181818473
en een beginnersschema hardlopen is zo actief nog niet. Daar moet je nog geen wonderen van gaan verwachten. En als ik veel beweeg ben ik de volgende dag ook iets zwaarder.
of als ik chinees gegeten heb of soep :P

Soms is het in het begin een beetje uitvogelen wat voor jou werkt of niet.
  maandag 10 september 2018 @ 17:13:21 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181819556
O: twee sneetjes brood met palingworst
L: salade met tomaat/komkommer, veel kiemgroenten, pinda's, bieftstukreepjes en wasabimayo :9 en een klein glas appelsap
T: oatmeal cookie
S: dansles
D: broodje ofzo denk ik, achteraf!

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Door naar orthopeed, dokter gokt gips, maar had zo'n geval als ik nog niet eerder gezien, dus hij weet 't niet.
Yikes dat duurt ook maar he -O- Hopelijk heeft de orthopeed nuttig inzicht :*

quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 15:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen :Y veel plezier in ieder geval

Net 2 uur in de tuin gewerkt. Ook wel een workout :D
Dank joe O+ En dat is zeker een workout ja! Ik heb *altijd* spierpijn na tuinieren, waarschijnlijk omdat ik mn spieren heel anders gebruik dan, ofzo _O- Onkruid trekken, ditdat :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 10 september 2018 @ 17:31:24 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181819934
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:


Yikes dat duurt ook maar he -O- Hopelijk heeft de orthopeed nuttig inzicht :*


Tis meer dat ik niet kan sporten, dus meer stress of nouja geen ontlading.
En door geen sport ook geen ritme meer savonds en in 't weekend, kan alles eten weer wat los of vast zit en drinken in 't weekend
Oftewel de kilo's vliegen er weer aan...

En nee mentaal momenteel niet sterk genoeg om dat tegen te gaan
pi_181820014
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:


Dank joe O+ En dat is zeker een workout ja! Ik heb *altijd* spierpijn na tuinieren, waarschijnlijk omdat ik mn spieren heel anders gebruik dan, ofzo _O- Onkruid trekken, ditdat :+
Yep :D
Ben benieuwd waar ik het morgen allemaal voel

Volgens Fitbit heb ik er 600kcal mee verbrand. Zal in het echt wel wat minder zijn maar toch fijn.
  maandag 10 september 2018 @ 18:09:23 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181820731
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis meer dat ik niet kan sporten, dus meer stress of nouja geen ontlading.
En door geen sport ook geen ritme meer savonds en in 't weekend, kan alles eten weer wat los of vast zit en drinken in 't weekend
Oftewel de kilo's vliegen er weer aan...

En nee mentaal momenteel niet sterk genoeg om dat tegen te gaan
Klinkt als een vervelende vicieuze cirkel :{ Hoop dat je ook zonder het sporten je zen wat meer kan vinden binnenkort :Y

quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep :D
Ben benieuwd waar ik het morgen allemaal voel

Volgens Fitbit heb ik er 600kcal mee verbrand. Zal in het echt wel wat minder zijn maar toch fijn.
Bij mij is het altijd de achterkant van mn bovenbenen, omdat ik nooit goed door mn knieën ga bij het onkruid plukken en vooral afzet met m'n benen _O- (Misschien ook teken dat ik vaker moet tuinieren, zowel om te wennen als om de accumulatie van ongewenst groen te verminderen :+ )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181822145
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:09 schreef LuNaTiC het volgende:

En natuurlijk consequent calorieën tellen. Zou wel nog eens adviseren om eens te verdiepen in je bmr, je onderhoud, en dán pas een aantal calorieën pakken. Hele grote kans dat je véél meer mag en kan eten dan je denkt, en dan tķch gewoon afvallen.
Opzich berekend die VirtuaGym app dat dus met de info die je in moet voeren. Maar kan geen kwaad daar ook een site naast te leggen. En je doel niet te hoog stellen!
pi_181824046
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:09 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

alcohol helpt inderdaad niet echt, dus ook die zul je moeten registreren.

Ik zou wel beginnen om je vaker te gaan wegen, om écht goed inzicht te krijgen wat je lijf doet. Per dag kan je qua gewicht 1-2 % van je totale lichaamsgewicht verschillen. dat betekent in jouw geval dat dat meer dan 1,6 kg kan zijn. (ik heb die schommelingen ook weleens, zowel naar onderen als naar boven. Als je dus maar 1 keer per week weegt, en je doet dat net op een dag nadat je veel zout hebt gegeten, waardoor je extra veel vocht vasthoudt, kan dat al een verklaring zijn).

Weeg gewoon elke dag, op hetzelfde tijdstip, liefst als je net nuchter uit bed komt en je naar de wc bent geweest. Aan het einde van de week tel je alles op en deel je het door 7. Dan ga je vanaf dan elke week de gemiddelden met elkaar vergelijken en krijg je pas een goed beeld van je progressie.

En natuurlijk consequent calorieën tellen. Zou wel nog eens adviseren om eens te verdiepen in je bmr, je onderhoud, en dán pas een aantal calorieën pakken. Hele grote kans dat je véél meer mag en kan eten dan je denkt, en dan tķch gewoon afvallen.
Ja ga ik nu ook consequenter doen. Het sneetje brood per bietje is geen fabeltje kwam ik achter. :P

Bedankt voor je uitleg, zal eens vaker gaan wegen. Ja doe het wel in de ochtend nuchter nadat ik naar de wc ben geweest. Inderdaad gister wel gesport maar ook lasagne (zelf gemaakt) gehad wat volgens mij veel zout bevat.

Bmr eens bekeken en daar kwam ik op 100 calorieën meer per dag uit. Scheelt niet heel veel, zelfde gegevens ingevoerd als de app. Het enige ding is natuurlijk wat ik verbrand op een normale dag als ik niet sport. Zit er aan te denken om een sporthorloge/stappen teller te kopen. Krijg ik mooi inzicht en ook nog eens een leuke gadget
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:14 schreef DrSauvignon het volgende:
en een beginnersschema hardlopen is zo actief nog niet. Daar moet je nog geen wonderen van gaan verwachten. En als ik veel beweeg ben ik de volgende dag ook iets zwaarder.
of als ik chinees gegeten heb of soep :P

Soms is het in het begin een beetje uitvogelen wat voor jou werkt of niet.
Ik zit nu op 3 minuten wandelen 3 minuten hardlopen. Dat x 6 allebei. Niet echt spectaculair maar ben toch blij dat het lukt. Merk nu al wel wat verschil tegenover de eerste keer. Spieren herstellen ook sneller.

Ja het even bekijken wat werkt en niet. Toch moet ik zeggen dat ik er wel plezier in heb om er mee bezig te zijn.

Blijft psychologisch toch raar dat je na het sporten zwaarder bent. Beetje een mind fuck. :P
pi_181824113
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Opzich berekend die VirtuaGym app dat dus met de info die je in moet voeren. Maar kan geen kwaad daar ook een site naast te leggen. En je doel niet te hoog stellen!
Klopt inderdaad, scheelde niet veel met andere sites of rekenmethodes. Alleen hoeveel je verbrand op een dag is een dingetje.

Ik wou eigenlijk rond 1 oktober al rond de 80 zitten. Ik wil weer veel te snel volgens mij. :')
pi_181824132
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:25 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, scheelde niet veel met andere sites of rekenmethodes. Alleen hoeveel je verbrand op een dag is een dingetje.

Ik wou eigenlijk rond 1 oktober al rond de 80 zitten. Ik wil weer veel te snel volgens mij. :')
Beter minder snel maar duurzaam ;)
pi_181824469
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Beter minder snel maar duurzaam ;)
Ja klopt. Hoeft eigenlijk ook niet heel snel. Kan een paar kilo af maar mijn bmi zit gewoon nog in het normale. Wel wat aan de bovenkant maar hoe erg is dat.
  maandag 10 september 2018 @ 20:43:04 #157
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181824570
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tis meer dat ik niet kan sporten, dus meer stress of nouja geen ontlading.
Kan je geen andere vorm van sport/krachttraining doen?
  maandag 10 september 2018 @ 20:43:53 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181824598
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:43 schreef hugecooll het volgende:

Kan je geen andere vorm van sport/krachttraining doen?
Mn armen terwijl ik op de bank zit?

Maar daar haal ik niets uit, want het gaat me niet om de spierballen
  maandag 10 september 2018 @ 20:44:15 #159
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181824615
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mn armen terwijl ik op de bank zit?

Maar daar haal ik niets uit, want het gaat me niet om de spierballen
Je hebt toch alleen een defecte enkel?
+ waar gaat het je wel om dan?
  maandag 10 september 2018 @ 20:45:07 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181824643
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:44 schreef hugecooll het volgende:

Je hebt toch alleen een defecte enkel?
Klopt.
  maandag 10 september 2018 @ 20:45:58 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181824679
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:44 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je hebt toch alleen een defecte enkel?
+ waar gaat het je wel om dan?
Een uur kunnen knallen met weightlifting/powerlifting movements.
Je gedachten ergens anders hebben.
  maandag 10 september 2018 @ 20:49:42 #162
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181824782
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een uur kunnen knallen met weightlifting/powerlifting movements.
Je gedachten ergens anders hebben.
Als het je specifiek daarom gaat, dan kun je inderdaad ff niks doen. Je kunt wel bijv met je lichaamsgewicht (progressive calisthenics) (evt met extra gewicht) trainen. Voor de meeste dingen heb je je enkel niet nodig. Het houdt je (spieren) iig bezig terwijl je niet kan doen wat je wil doen.

Daarnaast heb je bij zulke oefeningen een voordeel als je minder weegt, dus als blijkt dat je het toch leuk vindt om te doen, dan zul je eerder geneigd zijn om op je eetpatroon en zo te letten
  maandag 10 september 2018 @ 20:52:26 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181824843
Voor alles is zowat ene lager gewicht leuker en handiger, maar dat is nog nooit een motivatie voor mij geweest.
En de emoties nemen 't nu gewoon over icm hernieuwde gewoontes.

Mijn wil ik gewoon ruk
pi_181825195
Cue het is ook gewoon balen. Zit er wel iets vooruitgang?
  maandag 10 september 2018 @ 21:05:15 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181825247
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Cue het is ook gewoon balen. Zit er wel iets vooruitgang?
Helemaal niets.
Wordt miss zelfs beetje erger.
Dus moet wss nog minder doen/meer rust nemen.
pi_181831971
Goedemorgen.

Spierpijn check :D


Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met eiersalade
D: curry met vis en groente
T: paar havermoutkoekjes
pi_181832320
Hier last van jicht/spit o.i.d. in ieder geval moeite met lopen...☹
Vandaag maar even rustig aandoen tijdens het lesgeven, verder na mijn lessen nog een cursus dus beweging zal niet veel zijn.

Lijstje:
O Skyr aardbeien met zelfgemaakte granola en haverzemelen
T peer
L 2 sneetjes "pain rustique" (meel gekocht in Frankrijk en in broodbakmachine gebakken) met gerookte kipfilet en komkommer
T appel, druiven uit eigen tuin
D spruitjes, stukje braadworst, aardappelen
T ?
pi_181832527
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:23 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]

Ja ga ik nu ook consequenter doen. Het sneetje brood per bietje is geen fabeltje kwam ik achter. :P

Bedankt voor je uitleg, zal eens vaker gaan wegen. Ja doe het wel in de ochtend nuchter nadat ik naar de wc ben geweest. Inderdaad gister wel gesport maar ook lasagne (zelf gemaakt) gehad wat volgens mij veel zout bevat.

Bmr eens bekeken en daar kwam ik op 100 calorieën meer per dag uit. Scheelt niet heel veel, zelfde gegevens ingevoerd als de app. Het enige ding is natuurlijk wat ik verbrand op een normale dag als ik niet sport. Zit er aan te denken om een sporthorloge/stappen teller te kopen. Krijg ik mooi inzicht en ook nog eens een leuke gadget

[..]

Ik zit nu op 3 minuten wandelen 3 minuten hardlopen. Dat x 6 allebei. Niet echt spectaculair maar ben toch blij dat het lukt. Merk nu al wel wat verschil tegenover de eerste keer. Spieren herstellen ook sneller.

Ja het even bekijken wat werkt en niet. Toch moet ik zeggen dat ik er wel plezier in heb om er mee bezig te zijn.

Blijft psychologisch toch raar dat je na het sporten zwaarder bent. Beetje een mind fuck. :P
Ahja, ik kende de app niet, maar dat betekent dus wel dat je er serieus mee bezig bent en weet wat je aan het doen bent. Dat scheelt al een hoop. Dat consequent wegen kan ook wel echt helpen.

Om maar een fictief voorbeeld te geven:

dag | week 1 | week 2
------------------------------------
ma 85.7 85.2
di 85.3 84.7
wo 85.5 85.5
do 86.1 85.3
vr 85.9 84.8
za 85.7 85.9
zo 85.3 85.0
---------------------------------
gem 85.6 85.2

Als je nou bv in week 1 op zondag zou wegen en in week 2 op zaterdag, dan zou je dus denken dat je 0,6 kg bent aangekomen. Terwijl je gemiddeld genomen 0.4 kg in een week bent afgevallen (wat een mooi resultaat is, slow but steady).

Bovenstaande zorgt er ook voor dat je niet snel in de fout gaat door te denken 'oh shit, ik ben 0,6 kg aangekomen, misschien moest ik maar eens nķg minder gaan eten', wat weer andere nadelige gevolgen heeft.

Kan je van harte een fitbit aanbevelen overigens, dat helpt echt wel met je levensstijl veranderen, zeker als er nog familie/vrienden/collega's ook zo'n ding hebben, en dat je met elkaar challenges gaat doen.

Je wilt toch dan nog ff snel die 10.000 stappen halen, of die ene collega inhalen :P Bij mij is het zo dat ik sinds ik dat ding heb, alles lopend doe (binnen een acceptabele straal van 2 a 3 km) als ik er de tijd voor heb. Lopen is eigenlijk best lekker en ik houd de fiets en auto dus alleen nog maar aan voor de langere afstanden of als ik echt haast heb.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181833647
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 21:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Helemaal niets.
Wordt miss zelfs beetje erger.
Dus moet wss nog minder doen/meer rust nemen.
Sterkte
pi_181835863
Ik heb zoveel rust in mijn hoofd nu ik niet meer weeg *O*

O. 2 boterhammen stroop
L. 2 boterhammen pindakaas
T. Appel + glas melk
D. Witlof, aardappelen en vegaworst + glas melk
T. Banaan + glas melk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181837012
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb zoveel rust in mijn hoofd nu ik niet meer weeg *O*


Fijn :)
  dinsdag 11 september 2018 @ 14:34:58 #172
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181837471
Heeft iemand tips? Ik kan die knop niet omzetten om te dieeten op de een of andere manier. En ik moet echt er aan gaan werken. Heb contact op genomen met mijn medische dietiste en dan krijg ik te horen ja je hebt het al eens gedaan dus nu kan je het ook wel weer. Daar heb ik niks aan. Ik zit nu ook in een heel ander ritme en mijn medicijnen die ik slik geven honger dus dat werkt ook niet mee..

Wat ook niet meewerkt is dat ik 3x in de week om 8 uur savonds thuis ben en in de ochtend begin. Dan heb ik een maaltijd klaar maar ga ik toch voor iets ongezonds...

Moet echt een andere mindset gaan krijgen.. :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181837525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:34 schreef LPFAN het volgende:

Moet echt een andere mindset gaan krijgen.. :{
Dat is een lastige.
Ik heb altijd het idee dat als je er echt klaar voor bent dat die knop wel om gaat.

Je gezonde maaltijden staan dan al klaar maar je kiest toch voor iets anders?
Normaal zou namelijk mijn eerste advies 'meal preppen' zijn.
  dinsdag 11 september 2018 @ 14:51:29 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181837769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:34 schreef LPFAN het volgende:
Heeft iemand tips? Ik kan die knop niet omzetten om te dieeten op de een of andere manier. En ik moet echt er aan gaan werken. Heb contact op genomen met mijn medische dietiste en dan krijg ik te horen ja je hebt het al eens gedaan dus nu kan je het ook wel weer. Daar heb ik niks aan. Ik zit nu ook in een heel ander ritme en mijn medicijnen die ik slik geven honger dus dat werkt ook niet mee..

Wat ook niet meewerkt is dat ik 3x in de week om 8 uur savonds thuis ben en in de ochtend begin. Dan heb ik een maaltijd klaar maar ga ik toch voor iets ongezonds...

Moet echt een andere mindset gaan krijgen.. :{
Hoooi! Maf dat je diëtiste geen verdere hulp kan bieden zeg :{

Wat ik mezelf (met vallen en opstaan :+ ) probeer aan te leren is dat snel / gemakkelijk / lekker niet per definitie ongezond hoeft te zijn. Ik bedoel, ik kan ook mega genieten van een lekkere salade ofzo, maar dat komt gek genoeg niet gauw in me op als ik in zo'n bui ben 8)7 Toch valt het uiteindelijk veelal niet tegen als ik toch wat gezonds pak / maak / bestel.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 11 september 2018 @ 14:58:27 #175
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181837878
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is een lastige.
Ik heb altijd het idee dat als je er echt klaar voor bent dat die knop wel om gaat.

Je gezonde maaltijden staan dan al klaar maar je kiest toch voor iets anders?
Normaal zou namelijk mijn eerste advies 'meal preppen' zijn.
Ja :Y dan heb ik nu honger en dan is het makkelijker om iets snels naar binnen te werken. Stom excuus ik weet het maar ik kan me dus die schop onder de kont niet geven en ik weet niet waarom.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:00:57 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181837920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hoooi! Maf dat je diëtiste geen verdere hulp kan bieden zeg :{

Wat ik mezelf (met vallen en opstaan :+ ) probeer aan te leren is dat snel / gemakkelijk / lekker niet per definitie ongezond hoeft te zijn. Ik bedoel, ik kan ook mega genieten van een lekkere salade ofzo, maar dat komt gek genoeg niet gauw in me op als ik in zo'n bui ben 8)7 Toch valt het uiteindelijk veelal niet tegen als ik toch wat gezonds pak / maak / bestel.
Jah ik probeer ook salades te eten enzo inderdaad! Dat ongezonde voelt ook niet lekker als ik het op heb. Baal dan me zelf.

Ik weet het allemaal wel maar die stomme knop krijg ik niet om. Tenminste niet permanent.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181837940
En hier lijstjes posten als stok achter de deur?
Misschien dat je dan niet zo snel kiest om iets anders te eten dan in de planning stond.
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:05:13 #178
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181837991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:02 schreef Sarabi het volgende:
En hier lijstjes posten als stok achter de deur?
Misschien dat je dan niet zo snel kiest om iets anders te eten dan in de planning stond.
Hmm dat is wel een goed idee inderdaad! Thanks!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:10:55 #179
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181838079
Lijstje van vandaag :

Ochtend: blikje energy met ontbijtkoek.
Lunch: 1 tosti
( dit is normaal op mijn werkdagen, dat moet ook anders)
Avond: rijstsalade met erwtjes, maīs, paprika, gerookte kipfilet reepjes en stukjes kaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:15:40 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181838180
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:10 schreef LPFAN het volgende:
Lijstje van vandaag :

Ochtend: blikje energy met ontbijtkoek.
Lunch: 1 tosti
( dit is normaal op mijn werkdagen, dat moet ook anders)
Avond: rijstsalade met erwtjes, maīs, paprika, gerookte kipfilet reepjes en stukjes kaas.
Oe, misschien handig om ontbijt en lunch ook in te plannen en dan als back-up een pak volkorencrackers met simpel beleg op je werk neer te leggen? Dan heb je altijd wat basics te eten, zelfs als je planning niet helemaal lekker uitpakt :Y

Overigens zou het misschien kunnen dat je minder lekkere trek hebt in de avond als je overdag meer / beter eet?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:16:49 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181838203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
pak volkorencrackers met simpel beleg op je werk neer te leggen?
En dan het hele pak in 1 dag wegwerken O+
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:19:29 #182
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181838266
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe, misschien handig om ontbijt en lunch ook in te plannen en dan als back-up een pak volkorencrackers met simpel beleg op je werk neer te leggen? Dan heb je altijd wat basics te eten, zelfs als je planning niet helemaal lekker uitpakt :Y

Overigens zou het misschien kunnen dat je minder lekkere trek hebt in de avond als je overdag meer / beter eet?
Dat is een goed idee inderdaad! Thanks voor de tip. En ja ik denk het wel inderdaad :Y Kan een uur na mijn avond eten altijd al wel weer eten. :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181838293
Beetje mager lijstje met weinig voedzame dingen.
Denk dat als je daar aan werkt je al minder hongergevoel gaat hebben.

Heb je geen lijstje meer van de diëtist van de vorige keer?
pi_181838330
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat is een goed idee inderdaad! Thanks voor de tip. En ja ik denk het wel inderdaad :Y Kan een uur na mijn avond eten altijd al wel weer eten. :{
Maar
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat is een goed idee inderdaad! Thanks voor de tip. En ja ik denk het wel inderdaad :Y Kan een uur na mijn avond eten altijd al wel weer eten. :{
en als je verder analyseert, wat kun je er nog meer aan doen om te vermijden dat je aan de slechte dingen gaat?

Ik weet natuurlijk niet je thuissituatie, of je bv samenwoont, en wat je partner en/of kinderen allemaal eten...

voorkomen is nog beter dan genezen denk ik dan, zorg iig dat je zo min mogelijk in huis hebt zodat je niet snel in de verleiding komt. De drempel om dan toch naar de supermarkt te gaan om ongezonde dingen te gaan kopen, is dan al een stuk hoger. (en als je die drempel dan tķch over gaat heb je denk ik een ander/erger probleem).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:23:36 #185
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181838337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:20 schreef Sarabi het volgende:
Beetje mager lijstje met weinig voedzame dingen.
Denk dat als je daar aan werkt je al minder hongergevoel gaat hebben.

Heb je geen lijstje meer van de diëtist van de vorige keer?
Zal ik eens kijken of ik dat nog heb als ik thuis ben. Volgens mij wel.

En ja ik eet te weinig inderdaad :Y moet ik ook aan gaan werken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181838388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

(en als je die drempel dan tķch over gaat heb je denk ik een ander/erger probleem).
Denk dat veel mensen in dit topic dit wel doen
Wat voor probleem heb je dan volgens jou?
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:36:30 #187
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181838540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar

[..]

en als je verder analyseert, wat kun je er nog meer aan doen om te vermijden dat je aan de slechte dingen gaat?

Ik weet natuurlijk niet je thuissituatie, of je bv samenwoont, en wat je partner en/of kinderen allemaal eten...

voorkomen is nog beter dan genezen denk ik dan, zorg iig dat je zo min mogelijk in huis hebt zodat je niet snel in de verleiding komt. De drempel om dan toch naar de supermarkt te gaan om ongezonde dingen te gaan kopen, is dan al een stuk hoger. (en als je die drempel dan tķch over gaat heb je denk ik een ander/erger probleem).
Ik woon alleen. Ik koop inderdaad slechte dingen als ik na mijn werk boodschappen doe en dat moet dan ook op :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181838548
Mijn lijstje vandaag:
O: 2 crackers met oude kaas salade
L 2 boterhammen met light creamcheese en gerookte zalm
T: Skyr drink
D: Prei-andere-groente-restjes-quiche.
T: fruit. Misschien kwark
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181838693
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Denk dat veel mensen in dit topic dit wel doen
Wat voor probleem heb je dan volgens jou?
Sorry, ik ben natuurlijk geen deskundige dus pure psychologie van de koude grond.

Ik kan me alleen indenken dat er een verschil is tussen het scenario, waarbij je gezond eten hebt in de buurt, maar toevallig ook wat slechters in de buurt en dat je dan naar het slechte grijpt. Omdat het 'makkelijk verkrijgbaar' is.

vs

Ik heb gezond eten in de buurt, maar ik ga speciaal op pad om slecht eten te halen'.

Volgens mij heb je in het tweede scenario een groter probleem op te lossen als je wil afvallen. Maar misschien geldt deze denkwijze niet voor iedereen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:52:10 #190
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181838813
Ik fiets naar mijn werk en kom langs 3 snackbars, als ik enorme honger heb is het te verleidelijk om daar wat te halen. Of gewoon ff een broodje bij de ah bijvoorbeeld.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181844146
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:11 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ahja, ik kende de app niet, maar dat betekent dus wel dat je er serieus mee bezig bent en weet wat je aan het doen bent. Dat scheelt al een hoop. Dat consequent wegen kan ook wel echt helpen.

Om maar een fictief voorbeeld te geven:

dag | week 1 | week 2
------------------------------------
ma 85.7 85.2
di 85.3 84.7
wo 85.5 85.5
do 86.1 85.3
vr 85.9 84.8
za 85.7 85.9
zo 85.3 85.0
---------------------------------
gem 85.6 85.2

Als je nou bv in week 1 op zondag zou wegen en in week 2 op zaterdag, dan zou je dus denken dat je 0,6 kg bent aangekomen. Terwijl je gemiddeld genomen 0.4 kg in een week bent afgevallen (wat een mooi resultaat is, slow but steady).

Bovenstaande zorgt er ook voor dat je niet snel in de fout gaat door te denken 'oh shit, ik ben 0,6 kg aangekomen, misschien moest ik maar eens nķg minder gaan eten', wat weer andere nadelige gevolgen heeft.

Kan je van harte een fitbit aanbevelen overigens, dat helpt echt wel met je levensstijl veranderen, zeker als er nog familie/vrienden/collega's ook zo'n ding hebben, en dat je met elkaar challenges gaat doen.

Je wilt toch dan nog ff snel die 10.000 stappen halen, of die ene collega inhalen :P Bij mij is het zo dat ik sinds ik dat ding heb, alles lopend doe (binnen een acceptabele straal van 2 a 3 km) als ik er de tijd voor heb. Lopen is eigenlijk best lekker en ik houd de fiets en auto dus alleen nog maar aan voor de langere afstanden of als ik echt haast heb.
Ik probeer er serieus mee bezig te zijn. Ben nog lerende. :P

Ik ga dat dagelijks wegen en dan het gemiddelde uitrekenen eens eens tijdje doen. Vanmorgen was er inderdaad al weer 1,1 kilo vanaf.

Ik wil inderdaad te snel en te veel. Ik probeer weinig te eten, maar kan denk ik beter andere keuzes maken in wat ik eet. Uiteindelijk gaat het om de lange termijn, weinig eten hou je ook geen maanden vol natuurlijk.

Die had ik al gezien bij de mediamarkt. Las er inderdaad veel goede dingen over. Leuk inderdaad om elkaar een beetje uit te dagen. Gewoon lopen is inderdaad wel leuk maar voor de gewone dingen pak ik toch vaak de auto door tijdgebrek of gemakzucht. Misschien dat ik dat door een stappenteller ook minder vaak ga doen.

Bedankt voor je adviezen en het meedenken. ^O^
pi_181844395
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn :)
Ik hoop dat het een positief effect ook heeft tegen de tijd dat ik er wel op ga. Of op zijn minst stabiel blijf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181845358
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:10 schreef LPFAN het volgende:
Lijstje van vandaag :

Ochtend: blikje energy met ontbijtkoek.
Lunch: 1 tosti
( dit is normaal op mijn werkdagen, dat moet ook anders)
Avond: rijstsalade met erwtjes, maīs, paprika, gerookte kipfilet reepjes en stukjes kaas.
Wat is er mis met een tosti? Is gewoon brood met ham en kaas. Normale lunch voor velen.
Het is niet opeens ongezond omdat je het warm maakt of zo.

Je ontbijt, daar zou ik wel wat aan doen.

Maar de rest is prima.
Nog wat snoepgroente tussendoor en fruit mis ik.
Verders geen opmerkingen op dit lijstje.

Mijn lijstje:
O: Magere kwark met muesli en agave siroop
L: 2 gebakken eieren met kipfilet(beleg) en oude kaas op 2 Zweedse crackers
D: Volkoren wraps met avocado, cottage cheese, spinazie en gerookte zalm.
Meteen wraps voor lunch vam morgen gemaakt met gerookte kip en avocado etc.
T: ongezouten noten. Druiven. Sinaasappel. Rest van de kwark.

Voor morgen weet ik het al:
O: Havermout met melk, appel en kaneel
L: wraps die ik vandaag gemaakt heb
D: Ik maak tomaten/groente soep met verse pasta. (Wat ook weer de lunch van de volgende dag wordt)
T: restant spinazie in salade met bonen verwerken.

[ Bericht 25% gewijzigd door Black_Baron op 11-09-2018 21:16:21 ]
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:44:35 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181846322
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik woon alleen. Ik koop inderdaad slechte dingen als ik na mijn werk boodschappen doe en dat moet dan ook op :P
Ik plan altijd een week vooruit en we halen in principe één keer per week boodschappen. Dat scheelt echt enorm.

Geen boodschappen doen na je werk en snackbars zijn dan ook verboden terrein.

Die knop moet je zelf omzetten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181846640
Pfff mensen ik heb het lastig met de lijstjes door het werken en zo.. :s) volgens mij gaat het wel redelijk allemaal maar heb gewoon niet te tijd/aandacht om te tracken en dat is een valkuil -O-
Gewicht schommelt maar zakt helaas niet momenteel. Sporten doe ik wel maar ik kan niet echt progressie maken omdat zowel bil/heup als arm nog steeds zeuren. Maar ik loop wel gemiddeld 10km per werkdag dus op zich wel voldoende beweging gelukkig. Al is al dat geloop weer niet bevorderlijk voor het herstel van mijn heup.. meh.

Lijstje van vandaag:
O: havermout, amandelmelk, cacaonibs (meh) en banaan
T: plakje cake
L: kopje champignonsoep, sandwich, salade en kaassouflé (dit en de cake was onderdeel van georganiseerde ochtend)
D: bbq plaattaart van Marley Spoon
S: rondje sportschool
T: kwark met whey en gepofte quinoa
B: totaal vandaag 17000 stapjes
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:02:55 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181846877
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:08 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Wat is er mis met een tosti? Is gewoon brood met ham en kaas. Normale lunch voor velen.
Het is niet opeens ongezond omdat je het warm maakt of zo.

Je ontbijt, daar zou ik wel wat aan doen.

Maar de rest is prima.
Nog wat snoepgroente tussendoor en fruit mis ik.
Verders geen opmerkingen op dit lijstje.

Mijn lijstje:
O: Magere kwark met muesli en agave siroop
L: 2 gebakken eieren met kipfilet(beleg) en oude kaas op 2 Zweedse crackers
D: Volkoren wraps met avocado, cottage cheese, spinazie en gerookte zalm.
Meteen wraps voor lunch vam morgen gemaakt met gerookte kip en avocado etc.
T: ongezouten noten. Druiven. Sinaasappel. Rest van de kwark.

Voor morgen weet ik het al:
O: Havermout met melk, appel en kaneel
L: wraps die ik vandaag gemaakt heb
D: Ik maak tomaten/groente soep met verse pasta. (Wat ook weer de lunch van de volgende dag wordt)
T: restant spinazie in salade met bonen verwerken.
Niks mis mee hoor :P maar bedoelde meer dat ik er maar 1 eet en dan niks meer tot aan het avondeten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik plan altijd een week vooruit en we halen in principe één keer per week boodschappen. Dat scheelt echt enorm.

Geen boodschappen doen na je werk en snackbars zijn dan ook verboden terrein.

Die knop moet je zelf omzetten.
Ja misschien toch ook maar gaan doen inderdaad. Moet ook zelf gebeuren.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:20:42 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181847401
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor :P maar bedoelde meer dat ik er maar 1 eet en dan niks meer tot aan het avondeten.

[..]

Ja misschien toch ook maar gaan doen inderdaad. Moet ook zelf gebeuren.
Het is aan jou om te doen, er gaat niet vanzelf iets veranderen.

Je weet zelf nog wel welke goede gewoonten jou de vorige keer geholpen hebben om af te vallen. Kun je die weer oppakken? En als je dan kijkt naar wat er inmiddels in je dagelijkse ritme is veranderd, wat zou je dan voor die nieuwe situatie kunnen bedenken? Wat gaat werken voor jou?

Op alles is wel iets te bedenken, gooi het gerust hier in de groep.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:41:34 #198
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181848074
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is aan jou om te doen, er gaat niet vanzelf iets veranderen.

Je weet zelf nog wel welke goede gewoonten jou de vorige keer geholpen hebben om af te vallen. Kun je die weer oppakken? En als je dan kijkt naar wat er inmiddels in je dagelijkse ritme is veranderd, wat zou je dan voor die nieuwe situatie kunnen bedenken? Wat gaat werken voor jou?

Op alles is wel iets te bedenken, gooi het gerust hier in de groep.
Het is wel lastig, toen ik vorige keer afviel dialyseerde ik nog, sportte ik 4 keer in de week en had ik alle tijd om te koken en te bedenken en dergelijke. Nu werk ik de hele dag 3 a 4 dagen in de week, mijn dagen zijn niet hetzelfde. Als ik 1 keer in de week kan sporten ben ik al blij. Probeer wel elke dag thuis wat te sporten. Mijn bazin eet zelf gigantisch ongezond en heeft daar dus veel ongezonde dingen in huis. (Ik werk in een gewoon woonhuis) De tip om zelf eten mee te nemen gaat dus al zeker werken. (Zelf wel aan gedacht ook maar vergeet het steeds) En ik moet ook denk ik tussendoortjes gaan meenemen want ik eet dus daar rond half 1 en dan pas rond 8 uur pas wat weer en daarom is het zo verleidelijk om de snackbar bijvoorbeeld in te duiken.

En ja ik moet het doen inderdaad. De reden waarvoor ik vorige keer zo fanatiek ging afvallen is er niet meer maar toch ook weer wel, dus ik moet gewoon die knop omzetten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:51:24 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181848460
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is wel lastig, toen ik vorige keer afviel dialyseerde ik nog, sportte ik 4 keer in de week en had ik alle tijd om te koken en te bedenken en dergelijke. Nu werk ik de hele dag 3 a 4 dagen in de week, mijn dagen zijn niet hetzelfde. Als ik 1 keer in de week kan sporten ben ik al blij. Probeer wel elke dag thuis wat te sporten. Mijn bazin eet zelf gigantisch ongezond en heeft daar dus veel ongezonde dingen in huis. (Ik werk in een gewoon woonhuis) De tip om zelf eten mee te nemen gaat dus al zeker werken. (Zelf wel aan gedacht ook maar vergeet het steeds) En ik moet ook denk ik tussendoortjes gaan meenemen want ik eet dus daar rond half 1 en dan pas rond 8 uur pas wat weer en daarom is het zo verleidelijk om de snackbar bijvoorbeeld in te duiken.

En ja ik moet het doen inderdaad. De reden waarvoor ik vorige keer zo fanatiek ging afvallen is er niet meer maar toch ook weer wel, dus ik moet gewoon die knop omzetten.
Zoals ik het zie, heb je twee flinke uitdagingen:

- de verleidingen van het eten op je werk weerstaan
- gerechten bedenken en daarvoor inkopen zodat je bij thuiskomst binnen zeg bijv. een kwartier met een goed bord eten op de bank kunt zitten.

Qua verleidingen weerstaan: daar heb je dus al een plan voor bedacht.

Qua gerechten bedenken: als je eenmaal een handig rijtje gerechten hebt, hoef je niet elke week weer nieuwe dingen te bedenken.

Het sporten zou ik me nog niet zo druk om maken, als je maar niet hele dagen stil zit. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik stel me zo voor dat je niet de hele dag achter een bureau zit, dus waarschijnlijk wel wat beweging krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:56:17 #200
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181848630
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoals ik het zie, heb je twee flinke uitdagingen:

- de verleidingen van het eten op je werk weerstaan
- gerechten bedenken en daarvoor inkopen zodat je bij thuiskomst binnen zeg bijv. een kwartier met een goed bord eten op de bank kunt zitten.

Qua verleidingen weerstaan: daar heb je dus al een plan voor bedacht.

Qua gerechten bedenken: als je eenmaal een handig rijtje gerechten hebt, hoef je niet elke week weer nieuwe dingen te bedenken.

Het sporten zou ik me nog niet zo druk om maken, als je maar niet hele dagen stil zit. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik stel me zo voor dat je niet de hele dag achter een bureau zit, dus waarschijnlijk wel wat beweging krijgt.
Jah inderdaad, ik ga maar eens op jacht naar recepten :P

Ik zit wel het meeste van de dag, Ik doe veel administratie. Daarom probeer ik wel als ik thuis ben wat te bewegen.

Mijn medisch maatschapplijk werkster is wel voor mij aan het kijken of er een sportprogramma bestaat voor getransplanteerden. (Daar had mijn arts het over) Dus ik ben benieuwd hoe en wat.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:02:59 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181848847
Bedankt trouwens allemaal O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181852210
Goedemorgen :W

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2 boterhammen met eiersalade
D: curry met vlees, groente en naan (recept van great british bake off gisteren :) )
S: 1 of 2 uur danstraining
T: bak kwark
pi_181853990
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good busy, V1z! *O* Voel je je er goed bij?

Ik heb geen idee hoeveel we per maand uitgeven, toen we de verdeling maakten qua vaste lasten hebben we wel een gemiddelde berekend maar da's alweer een tijdje terug. Denk ongeveer hetzelfde als Sunny..?

Salsa workshop gedaan! Solo is x10.000 makkelijker dan met partner _O- Maar we gaan lessen :D
Ja het voelt wel goed op zich, maar ik verveel me echt de tering. :')

En tof dat je M aan het dansen hebt gekregen :D _O_ Hoe ging het?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 12 september 2018 @ 10:40:24 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181854427
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja het voelt wel goed op zich, maar ik verveel me echt de tering. :')

En tof dat je M aan het dansen hebt gekregen :D _O_ Hoe ging het?
Haha ook maar dansjes gaan wagen? :+ Of andere leuke dingen uitproberen die je al een tijdje wilde doen *O*

Jaaa ik was nogal verrast toen ie ineens zei "Kies jij maar een goede dansschool" :D Het ging best aardig eigenlijk! Was enigszins verrast dat we in de eerste les al danspartners moesten rouleren - ik snapte uiteindelijk het voordeel wel, maar het was wel nog een tikje awkward :+ En ik moet mn Zumba-huppigheid een tikje afleren _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-09-2018 10:50:16 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181854552
Zo, feestperiode achter de rug dus we kunnen weer :P

O: Sneetje toast, avocado, spiegeleitje :9
S: Liften, uurtje fietsen
L: Banaan, rauwkost met feta
T: Latte karamel
D: Spring rolls met pulled beef, een lading groente, mihoen en dat soort zooi :9

Nog 200 kcal daarna over dus die nog ergens in proppen :)
pi_181854592
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Was enigszins verrast dat we in de eerste les al danspartners moesten rouleren - ik snapte uiteindelijk het voordeel wel, maar het was wel nog een tikje awkward :+ En ik moet mn Zumba-huppigheid een tikje afleren _O-
Ow wow daar zou ik wel van schrikken in de 1e les :D

En ik zie je al vrolijk huppelen
  woensdag 12 september 2018 @ 10:56:18 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181854608
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was enigszins verrast dat we in de eerste les al danspartners moesten rouleren
Bij salsa is dit standaard, omdat opzich de bedoeling is dat je met veel verschillende partners danst. En je leert er een hoop van .

Bij de argentijnse tango of bij stijldansen is dat een stuk minder. Omdat dat meestal met een (iets) vastere partner is.
pi_181855490
Dingen afleren is wel een uitdaging op zich. _O- In de paar dans-achtige lesjes die ik geprobeerd heb, voelde het verder gaan met dezelfde voet al enorm tegennatuurlijk dankzij de paar jaar stijldansen. :')

Gisteren gespijbeld van m'n sportlesje. Op zich wel zat beweging gehad dankzij een extra fietstocht met flinke wind. Weinig zin in die van vanavond, maar ongegeneerd thuis op de bank hangen kan toch niet, dus ik ga maar gewoon. :') Plus de vaste instructrice is er weer, da's op zich al leuk.
Wel nog even een groente bedenken voor vanavond, maar ik moet sowieso nog boodschappen doen vandaag.

En goed om te weten dat mijn omhoogschommel van eerder deze week inderdaad waarschijnlijk cyclusgerelateerd is. Op zich. * IJsdraakje poogt het positieve te zien
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 12 september 2018 @ 12:07:08 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181855969
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow wow daar zou ik wel van schrikken in de 1e les :D

En ik zie je al vrolijk huppelen
Haha ja het was ook rete-warm dus iedereen zweette best wel _O- "Hallo onbekend manspersoon, dit is mijn zweethoofd" :D

quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij salsa is dit standaard, omdat opzich de bedoeling is dat je met veel verschillende partners danst. En je leert er een hoop van .

Bij de argentijnse tango of bij stijldansen is dat een stuk minder. Omdat dat meestal met een (iets) vastere partner is.
Ah ja ik dacht dat we dat later af en toe eens zouden doen ofzo _O- Het was idd zeker wel leerzaam, zeker omdat een aantal meer ervaring had / ook les gaf :D

Jij hebt zelf ook gedanst? *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Dingen afleren is wel een uitdaging op zich. _O- In de paar dans-achtige lesjes die ik geprobeerd heb, voelde het verder gaan met dezelfde voet al enorm tegennatuurlijk dankzij de paar jaar stijldansen. :')

Gisteren gespijbeld van m'n sportlesje. Op zich wel zat beweging gehad dankzij een extra fietstocht met flinke wind. Weinig zin in die van vanavond, maar ongegeneerd thuis op de bank hangen kan toch niet, dus ik ga maar gewoon. :') Plus de vaste instructrice is er weer, da's op zich al leuk.
Wel nog even een groente bedenken voor vanavond, maar ik moet sowieso nog boodschappen doen vandaag.

En goed om te weten dat mijn omhoogschommel van eerder deze week inderdaad waarschijnlijk cyclusgerelateerd is. Op zich. * IJsdraakje poogt het positieve te zien
Haha ik verwacht ook dat het hupje eruit krijgen enige tijd zal kosten, ik doe al jaaaren Zumba en semi ongecontroleerd huppen is daar prima :D Nou we gaat het merken :+

Goed dat je vanavond weer gaat! *O* Ik moest vanmorgen bloedprikken dus ik doe het effe rustig aan vandaag :P

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-09-2018 12:28:08 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 12 september 2018 @ 12:09:42 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181856024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah ja ik dacht dat we dat later af en toe eens zouden doen ofzo _O- Het was idd zeker wel leerzaam, zeker omdat een aantal meer ervaring had / ook les gaf :D

Jij hebt zelf ook gedanst? *O*

Het is zeker leerzaam en leuker ook met ervaren dansers.

Yup, paar seizoenen salsa, zouk nog even gedaan, kizomba
maar ook argentijnse tango een seizoen.

en op m'n 15e natuurlijk seizoen stijldansen
pi_181856267
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is zeker leerzaam en leuker ook met ervaren dansers.

Yup, paar seizoenen salsa, zouk nog even gedaan, kizomba
maar ook argentijnse tango een seizoen.

en op m'n 15e natuurlijk seizoen stijldansen
Met m'n stijldansen pikte ik altijd de hulpheren eruit, want die konden het tenminste. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

Goed dat je vanavond weer gaat! *O* Ik moest vanmorgen bloedprikken dus ik doe het effe rustig aan vandaag :P
Mja, m'n alternatief is naar twee kerels die met hun hoofd in een game zitten kijken. Dan ga ik wel sporten. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 12 september 2018 @ 12:41:18 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181856634
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is zeker leerzaam en leuker ook met ervaren dansers.

Yup, paar seizoenen salsa, zouk nog even gedaan, kizomba
maar ook argentijnse tango een seizoen.

en op m'n 15e natuurlijk seizoen stijldansen
Wauw, tof O+
Is dat seizoen stijldansen 'natuurlijk'? :D Is niet zo heel standaard, toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:

Mja, m'n alternatief is naar twee kerels die met hun hoofd in een game zitten kijken. Dan ga ik wel sporten. _O-
Lol ja dat heb ik ook wel eens ja! Al zit mijn wederhelft meestal met z'n hoofd in een game, maar dan is ie nog redelijk aanspreekbaar. En soms doe ik gewoon mee :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 12 september 2018 @ 12:46:41 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181856739
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw, tof O+
Is dat seizoen stijldansen 'natuurlijk'? :D Is niet zo heel standaard, toch?
Naar mijn weten deden alle tieners dat in de 3e klas van de middelbare (havo/vwo).
Maar kan ook iets puur van de regio zijn, geen idee
pi_181856877
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naar mijn weten deden alle tieners dat in de 3e klas van de middelbare (havo/vwo).
Maar kan ook iets puur van de regio zijn, geen idee
Bij ons deed niemand dat.
Wel jammer eigenlijk.
  woensdag 12 september 2018 @ 12:56:57 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181856949
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij ons deed niemand dat.
Wel jammer eigenlijk.
Het dansen was leuk.
Enige mindere toen, wans dat je als vrouw verplicht was een rok aan te doen bij het afdansen.

Daar was ik helemaal op tegen, want ik en rokken gingen niet samen, dus niet afgedanst :+
pi_181857003
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wauw, tof O+
Is dat seizoen stijldansen 'natuurlijk'? :D Is niet zo heel standaard, toch?

[..]

Lol ja dat heb ik ook wel eens ja! Al zit mijn wederhelft meestal met z'n hoofd in een game, maar dan is ie nog redelijk aanspreekbaar. En soms doe ik gewoon mee :+
Nah, vanavond is het Destiny 2 met de visite. Niet mijn soort spel. :N (Plus ik heb geen extra XBox, de aard van het spel is dat de co-op online is, dus slepen ze nu met xboxen. :') )

Sowieso is een spel wat we allebei leuk vinden nogal een zoektocht, laatste wat we echt samen deden was Mario + Rabbids. Maar die missies zijn op. :+

quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naar mijn weten deden alle tieners dat in de 3e klas van de middelbare (havo/vwo).
Maar kan ook iets puur van de regio zijn, geen idee
Ik denk dat het scheelt of er een (grote) dansschool in de buurt zit, bij mij deed ook iedereen het, maar dat kwam vooral omdat het als optie "vrijdansen" gaf, aka uitgaan onder je 16e zonder gezeur van ouders. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 12 september 2018 @ 13:00:45 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181857023
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naar mijn weten deden alle tieners dat in de 3e klas van de middelbare (havo/vwo).
Maar kan ook iets puur van de regio zijn, geen idee
Mijn oudere broers nog wel (Drenthe), tegen de tijd dat ik zo oud was, was het afgeschaft (midden jaren ‘80). Ging volgens mij van school uit.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 12 september 2018 @ 13:15:52 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181857327
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naar mijn weten deden alle tieners dat in de 3e klas van de middelbare (havo/vwo).
Maar kan ook iets puur van de regio zijn, geen idee
Ohja dat was waar ik opgroeide (Lelystad) niet echt een ding geloof ik, iig niet onder de mensen in mijn vriendengroepje :P

Op zich wel goed om jong te beginnen denk ik, voor motoriek / social skillz / ritme enzo :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 12 september 2018 @ 13:19:36 #219
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181857412
Soow, wat zijn bedrijfsfeestjes slecht voor je.. ;(
pi_181857541
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het dansen was leuk.
Enige mindere toen, wans dat je als vrouw verplicht was een rok aan te doen bij het afdansen.

Daar was ik helemaal op tegen, want ik en rokken gingen niet samen, dus niet afgedanst :+
Dat is een beetje jammer.
Zie op mijn fb wel eens stijldansfotos voorbij komen met vrouwen in broeken dus misschien/hopelijk is het wat aan het veranderen?
pi_181859088
Heb een gearfit overgenomen, ben benieuwd :s)
pi_181860325
Ik zal het hier ook proberen bij te houden. Misschien zie ik nog leuke eet ideeën bij anderen. Ik ben redelijk simpel qua eten.

O: Bruin bolletje met 30+ kaas
S: Banaan
L: Broodje omelet met groenten en kaas
S: Appel
D: Pangafilet, gebakken aardappels, salade
S: 36 minuten hardlopen/wandelen
pi_181867482
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naar mijn weten deden alle tieners dat in de 3e klas van de middelbare (havo/vwo).
Maar kan ook iets puur van de regio zijn, geen idee
Hell no!!
Ik deed moshen in de 3e :P ;)
pi_181867619
Ik heb nooit op stijldansen gezeten. Ik ga ook links als ik rechts moet en andersom. Ben er dus niet geschikt voor.

Mijn weegschaal is al een tijd constant tot mijn man een nieuwe kocht met vetpercentage en BMI ed. Die gaf toch wat meer dan. BMI <21 dus nog prima.

Gisteren training gehad
100x kb squat
15x burpees
25x kb squat
15x burpees
50x kb squat
15x burpees
25x kb squat
15x burpees

In 20 min.
En nu doet een been echt zeer. Heel lang die pijn niet meer gehad fysio al gemaild maar nog geen reactie. Wil eigenlijk morgen gaan hardlopen even kijken of dat lukt
pi_181868492
@ferrari: als je been echt zoveel zeer doet, kan je dan niet beter voor iets anders kiezen dat je been niet/minder belast dan hardlopen?

Hier ging het sporten minder bagger dan gevreesd, het oude lesje zit er nog best aardig in geloof ik. :+ Morgen in principe alleen wat heen en weer fietsen, vrijdag de volgende training op de planning. *O*

Alleen even kijken wanneer ik een rondje kan hardlopen, weekend zit wat vol geloof ik. :') (zaterdag verjaardag, werken, zondag f1 en verjaardag)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181872005
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Kluun1985 op 13-09-2018 01:42:04 ]
Niet doen
pi_181873420
Vroeg wakker, Sarabi!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181873430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 06:44 schreef Isabeau het volgende:
Vroeg wakker, Sarabi!
Altijd rond deze tijd

Alleen val daarna weer in slaap ;)
pi_181873712
Zo vandaag weer een stagedag

O. 3 boterhammen pindakaas
L. 2 boterhammen stroop
D. Aardappelen. Witlof en Behaburger

Op stage heb ik eigenlijk geen tijd om te eten. Dus daarom en stevig ontbijt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 13 september 2018 @ 07:33:18 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_181873742
Is 3 boterhammen een stevig ontbijt? :D

Hier is de laatste vakantiedag begonnen. Ben erg benieuwd wat al die baklava heeft aangericht :')
Ik ga vandaag uiteraard extra veel baklava eten, want hierna eet ik het héél lang niet meer :P
disclaimer
pi_181873764
Ik vind 06:43 niet vroeg. Ik ben dan ook al op. Druk weekend dus sporten lukt dan niet helaas.

Sq geniet van je laatste vakantiedag.
  donderdag 13 september 2018 @ 08:49:18 #233
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181874405
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:33 schreef Stormqueen het volgende:
Is 3 boterhammen een stevig ontbijt? :D
met kipfilet waarschijnlijk niet. Met pindakaas waarschijnlijk wel

:Y)
pi_181874574
Dun *O*

Nee, grapje.Gewoon iets minder dik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181874732
3 boterhammen zou ik in de ochtend niet wegkrijgen
Maar sowieso niet zo'n boterhamfan
  donderdag 13 september 2018 @ 09:24:07 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_181874841
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

met kipfilet waarschijnlijk niet. Met pindakaas waarschijnlijk wel

:Y)
duimendikke pindakaas :9

Mijn ontbijt bestond uit lokale griekse schapenyoghurt met tijmhoning. En nu ga ik een stukje van mijn verjaardagstaart van gisteren eten. Karamel-nutella-roomtaart, hoogstpersoonlijk geselecteerd door mijn dochter :') O+
disclaimer
pi_181874880
Ohh je was jarig! Nog gefeliciteerd!
Kwak
  donderdag 13 september 2018 @ 09:29:08 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_181874901
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:27 schreef kwakz0r het volgende:
Ohh je was jarig! Nog gefeliciteerd!
tnx!




Raad de kcals. Ik zet in op 500 :')
disclaimer
  donderdag 13 september 2018 @ 09:53:02 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181875140
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tnx!


[ afbeelding ]

Raad de kcals. Ik zet in op 500 :')
Omg :9 Geniet ervan! En nog van je laatste stukje vakantie :D En nog gefeliciteeeeerd *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181875179
Ja die mousse is wel luchtig dus 500 komt wel in de buurt denk ik ja. Maar goed, loopt toch minder hard op dan baklava 🤣
Kwak
pi_181875181
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tnx!


[ afbeelding ]

Raad de kcals. Ik zet in op 500 :')
:D

Gefeliciteerd nog *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 10:04:50 #242
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_181875311
Nog gefeliciteerd SQ!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_181875341
Ziet er lekker uit hoor die taart.

Ik mag binnenkort weer aan de eenhoorntaart ik wil daar de kcal niet van weten.
pi_181875762
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:55 schreef kwakz0r het volgende:
Ja die mousse is wel luchtig dus 500 komt wel in de buurt denk ik ja. Maar goed, loopt toch minder hard op dan baklava 🤣
Oooooooh baklava O+ O+
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 13 september 2018 @ 11:14:57 #245
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181876180
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

duimendikke pindakaas :9

Mijn ontbijt bestond uit lokale griekse schapenyoghurt met tijmhoning. En nu ga ik een stukje van mijn verjaardagstaart van gisteren eten. Karamel-nutella-roomtaart, hoogstpersoonlijk geselecteerd door mijn dochter :') O+
nog gefeliciteerd hč *O*
pi_181876456
Die taart :9
pi_181876534
Hoi!!

Applausje voor iedereen die weer wat afgevallen is.

Cue, wat balen dat t met je enkel zo rot loopt joh :*

SQ hier ook nog een keer gefeliciteerd! Goeie terugreis gewenst alvast.

Hier heb ik het weer opgepakt. Was 4 kilo aangekomen de laatste weken, maar er is ook alweer 2 vanaf. Komt goed.
Ik heb een nieuwe hobby... Paaldansen!
Oh jongens wat heerlijk om te doen, maar oohh die blauwe plekken -O-
Spierpijn all over the place, dagenlang.
Vanavond weer! *O*
pi_181876618
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:39 schreef Missladybug het volgende:
Hoi!!

Applausje voor iedereen die weer wat afgevallen is.

Cue, wat balen dat t met je enkel zo rot loopt joh :*

SQ hier ook nog een keer gefeliciteerd! Goeie terugreis gewenst alvast.

Hier heb ik het weer opgepakt. Was 4 kilo aangekomen de laatste weken, maar er is ook alweer 2 vanaf. Komt goed.
Ik heb een nieuwe hobby... Paaldansen!
Oh jongens wat heerlijk om te doen, maar oohh die blauwe plekken -O-
Spierpijn all over the place, dagenlang.
Vanavond weer! *O*
Klopt het dat bij paaldansen de paal ronddraait, en niet de persoon? :P
pi_181876670
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:45 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Klopt het dat bij paaldansen de paal ronddraait, en niet de persoon? :P
Haha ja! Was voor mij ook een eyeopener.
Je hebt twee verschillende palen. Eentje die draait en eentje die niet draait.
Je doet op elke paal verschillende kunstjes zeg maar.
Het is overigens totaal niet sexy. Ik hang dan volledig krampachtig vastgeklampt aan dat ding. Op zn kop. Om me vervolgens naar beneden te laten glijden en heel oncharmant eraf te lazeren. Op een dik kussen, dat wel.
pi_181876685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:49 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Haha ja! Was voor mij ook een eyeopener.
Je hebt twee verschillende palen. Eentje die draait en eentje die niet draait.
Je doet op elke paal verschillende kunstjes zeg maar.
Het is overigens totaal niet sexy. Ik hang dan volledig krampachtig vastgeklampt aan dat ding. Op zn kop. Om me vervolgens naar beneden te laten glijden en heel oncharmant eraf te lazeren. Op een dik kussen, dat wel.
:o Ik voel me belazerd, dacht al die tijd dat ze zelf ronddraaiden
:D Ik zie het al helemaal voor me :D Nee, niks voor mij
pi_181876699
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:49 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Haha ja! Was voor mij ook een eyeopener.
Je hebt twee verschillende palen. Eentje die draait en eentje die niet draait.
Je doet op elke paal verschillende kunstjes zeg maar.
Het is overigens totaal niet sexy. Ik hang dan volledig krampachtig vastgeklampt aan dat ding. Op zn kop. Om me vervolgens naar beneden te laten glijden en heel oncharmant eraf te lazeren. Op een dik kussen, dat wel.
Dat verklaart wel het een en ander. _O- Ik vroeg me al af hoe ze dat deden zonder enorme schuurplekken te ontwikkelen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181876880
Gefeliciteerd SQ..

Ah dus die palen draaien rond.. Ik dacht ook al dat dat echt pijn moest doen zo'n schurende paal. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181876956
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:39 schreef Missladybug het volgende:
Hoi!!

Applausje voor iedereen die weer wat afgevallen is.

Cue, wat balen dat t met je enkel zo rot loopt joh :*

SQ hier ook nog een keer gefeliciteerd! Goeie terugreis gewenst alvast.

Hier heb ik het weer opgepakt. Was 4 kilo aangekomen de laatste weken, maar er is ook alweer 2 vanaf. Komt goed.
Ik heb een nieuwe hobby... Paaldansen!
Oh jongens wat heerlijk om te doen, maar oohh die blauwe plekken -O-
Spierpijn all over the place, dagenlang.
Vanavond weer! *O*
Gaaf!
Zal inderdaad veel blauwe plekken geven.

Nog gefeliciteerd SQ
pi_181877654
Feli SQ!

Ik ga zaterdag ook all-inclusive naar baklava-land.. gelukkig vind ik baklava te zoet of te droog dus dat eet ik niet..
Maar kleine bordjes nemen dan valt de plus na de vakantie vast mee..

2 daagjes Parijs leverden -0.2 op.. |:(
En dan had ik echt geen goede lijstjes..

Verder gaat het nog steeds erg ruk met mn enkel dus vrij weinig beweging.. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181877667
Gheheh paaldanspraat en dan een advertentie van defensie er onder over de vliegertest.... :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181877705
Nog gefeliciteerd SQ!
Ik ga vanmiddag voor het eerst langs bij de sportschool, heb een abonnement gewonnen 😁 en kan gaan kijken wat me leuk lijkt. Ben benieuwd of er iets leuks bijzit... Normaal ben ik iemand die liever gewoon in de buitenlucht wandelt of fietst maar iets voor de buikspieren is misschien wel een interessante optie (daar zit nog teveel vet naar mijn zin).
  donderdag 13 september 2018 @ 12:57:20 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181877804
Oe leuk, coucou! Veel plezier, hopelijk hebben ze een geschikt aanbod :Y

Barrel, nog beterschaap met de enkel!

Ik ben zo ook een lang weekendje weg, ik verwacht vrijdag veel lopen en za + zo veel zitten (workshop :+ ).

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat verklaart wel het een en ander. _O- Ik vroeg me al af hoe ze dat deden zonder enorme schuurplekken te ontwikkelen. :')
Precies dat ja :D Zo leer je nog eens wat :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181877806
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:52 schreef coucou het volgende:
Nog gefeliciteerd SQ!
Ik ga vanmiddag voor het eerst langs bij de sportschool, heb een abonnement gewonnen 😁 en kan gaan kijken wat me leuk lijkt. Ben benieuwd of er iets leuks bijzit... Normaal ben ik iemand die liever gewoon in de buitenlucht wandelt of fietst maar iets voor de buikspieren is misschien wel een interessante optie (daar zit nog teveel vet naar mijn zin).
Handig wel. :D

Wel even een heads up: vet wegkrijgen op een specifieke plaats, lukt alleen met liposuctie helaasch. ;) Buikspieren trainen is wel fijn, want sterke core is heel nuttig, maar het helpt dus vooral in het opzicht dat je er calorieën mee verbrandt die misschien het vet op je buik gebruiken. :P

Zelf ben ik in de sportschool vooral fan van lesjes. Niet echt nadenken, maar gewoon uitvoeren wat een ander voor je bedacht heeft. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 september 2018 @ 13:04:48 #259
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181877919
Hier moet je extra per maand betalen voor groepslessen, mijn moeder betaald het voor mij dus dat wordt het hem helaas niet. Als ik het zelf kan gaan betalen wil ik dat wel gaan doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181877999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:04 schreef LPFAN het volgende:
Hier moet je extra per maand betalen voor groepslessen, mijn moeder betaald het voor mij dus dat wordt het hem helaas niet. Als ik het zelf kan gaan betalen wil ik dat wel gaan doen.
Is bij de mijne ook zo inderdaad. Toen ik het afsloot er wel meteen bijgedaan, want het verschil was zodanig klein dat ik de gok wel aandurfde. Maar dat moet allemaal maar net kunnen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 september 2018 @ 13:11:35 #261
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_181878027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Is bij de mijne ook zo inderdaad. Toen ik het afsloot er wel meteen bijgedaan, want het verschil was zodanig klein dat ik de gok wel aandurfde. Maar dat moet allemaal maar net kunnen. :Y
Ja inderdaad. Hier is het 5 euro extra.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_181878478
Ik heb een studentenabonnement van 18 euro pm waarbij ik in verschillende steden kan fitnessen, zwemmen, squashen en groepslessen kan volgen O+
pi_181878606
Hieperdepiep SQ!

Ik heb gister een recept gemaakt uit het boek Jeruzalem van Ottolenghi en dat was echt heel erg lekker dus ik deel hem graag met jullie:
Mejadra
Het is een gerecht met gefrituurde uien, rijst en linzen. Het was zelfs zo lekker dat ik de eerste portie uien zo heb weggegeten zonder schaamte en daarna twee keer heb opgeschept 8-)

o: banaan
t: 4 drop - van die dropstaven met rode strepen o|O
l: Drie boterhammen - 2 met smeerkaas en 1 met jam
t: 4 pruimen
d: weer een ottolenghi recept, ditmaal uit Plenty: Black pepper tofu met rijst en groente
t: danio kaneelbroodjeskwark
pi_181878962
Mijn schoonzusje doet ook paaldansen als sport / polefitness en daar hebben ze vlgs mij geen draaiende palen :?
Kwak
pi_181879119
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn schoonzusje doet ook paaldansen als sport / polefitness en daar hebben ze vlgs mij geen draaiende palen :?
Ik leer dat het per variant verschilt hoe goed verschillende truukjes erop gaan en dat beginners meestal op een statische starten (want balans). Toch nog de schuurplekken dus. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181879256
Oh paaldansen lijkt mij echt zo moeilijk
Coucou hopelijk hebben ze een leuk aanbod voor je.

Ik wil mijn abo eigenlijk naar onbeperkt zetten als hij afloopt. Abo is hier best duur als ik het zo lees.
pi_181879448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh paaldansen lijkt mij echt zo moeilijk
Coucou hopelijk hebben ze een leuk aanbod voor je.

Ik wil mijn abo eigenlijk naar onbeperkt zetten als hij afloopt. Abo is hier best duur als ik het zo lees.
Het is ook net wat er allemaal bij je sportschool wordt aangeboden en waar je zit, m'n huidige sportschool is nogal kneuterig, maar de begeleiding is goed, lui zijn vriendelijk en het is dichtbij. M'n andere opties zijn een healthcenter met zwembad (ā ¤60 per maand) of een basic fit. Dus met m'n ¤34 zit ik mooi in het midden. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181880128
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is ook net wat er allemaal bij je sportschool wordt aangeboden en waar je zit, m'n huidige sportschool is nogal kneuterig, maar de begeleiding is goed, lui zijn vriendelijk en het is dichtbij. M'n andere opties zijn een healthcenter met zwembad (ā ¤60 per maand) of een basic fit. Dus met m'n ¤34 zit ik mooi in het midden. _O-
Dorp dus keuze uit 2 sporscholen. De ander is met zwembad dus veel duurder.
pi_181880249
Lijstje:
O: Magere yoghurt met havermoutmuesli en bosbessen
L: Drie boterhammen, twee met kip en een met biefstukworst
D: Slaschuitjes met kipreepjes, mango, bloemkoolrijst en cashewnoten
S: Paaldansen
T: Flinke bak skyr met fruit, en wellicht nog wat cashewnoten.
pi_181880251
Sportschool waar ik zat is met zwembad maar weer een tientje per maand omhoog gegaan. Ik denk dat ik alleen weer een zwem abonnement af ga sluiten nu ik toch hier blijf
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181881620
Lijstje voor vandaag:

O: Banaan, latte
L: Linzen avocadosalade, latte
B: 1.5 uur wandelen
D: Nasi
T: Kersenbiertje en knoflook olijven :9 :9
  donderdag 13 september 2018 @ 19:42:11 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_181885126
Ik ben wel benieuwd geworden naar die Otto Lenghi ;)

Ik ga voor de hilariteit eens een vakantielijstje delen.

O: schapenyoghurt met honing, koffie met suiker
T: karamel-nutella-roomtaart
L: pita kipgyros :')
T: cappuccino fredo
D: dolmades, feta saganaki en brood met tzatziki. Moussaka. Wat zwaardvis. 1 grote en 1 kleine ΑΛΦΑ. 1 kleffe borrel.
T: 2 grote ΑΛΦΑ. Waarschijnlijk wat baklava.
:')
disclaimer
pi_181885582
klinkt heerlijk!
  donderdag 13 september 2018 @ 20:02:29 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181885632
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel benieuwd geworden naar die Otto Lenghi ;)

Ik ga voor de hilariteit eens een vakantielijstje delen.

O: schapenyoghurt met honing, koffie met suiker
T: karamel-nutella-roomtaart
L: pita kipgyros :')
T: cappuccino fredo
D: dolmades, feta saganaki en brood met tzatziki. Moussaka. Wat zwaardvis. 1 grote en 1 kleine ΑΛΦΑ. 1 kleffe borrel.
T: 2 grote ΑΛΦΑ. Waarschijnlijk wat baklava.
:')
Wanneer ga je wegen? Dan zet ik dat vast in mijn agenda.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181889306
Een kleffe borrel? Hoe?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 14 september 2018 @ 06:12:47 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_181893781
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Een kleffe borrel? Hoe?
het was zo'n plakkerig, zoet drankje. Beetje klef :P
disclaimer
pi_181894240
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:

Coucou hopelijk hebben ze een leuk aanbod voor je.


Omdat ik eigenlijk alleen beweeg (wandelen en fietsen), maar nog niet echt sport, heeft men me aangeraden om met de Milon cirkel te beginnen en dan kan ik het uit gaan breiden. Ook de mogelijkheid gekregen om groepslessen te volgen waaronder core training. Het zag er wel aanlokkelijk uit dus volgende week donderdag ga ik beginnen 😏
  vrijdag 14 september 2018 @ 07:33:59 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181894368
Wauw die Milon popt wel ineens overal op de laatste tijd :D of is dat al langer en heb ik het nu pas door :+

Hoop dat het gaat bevallen, coucou!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181894459
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 07:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw die Milon popt wel ineens overal op de laatste tijd :D of is dat al langer en heb ik het nu pas door :+

Hoop dat het gaat bevallen, coucou!
Ik heb er echt nog nooit van gehoord, dat Milon. Is dat weer de nieuwste sport hype?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181894636
Milon zou ik ook moeten op zoeken.....
Maar kom ook nooit in de sportschool


Lijstje voor vandaag:
O: Griekse yoghurt met honing
L: vega quiche met geitenkaas, spinazie en zongedroogde tomaten
T: havermoutreep
D: nasi goreng met wat sate
T: 2 speciaal biertjes
pi_181894654
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 07:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw die Milon popt wel ineens overal op de laatste tijd :D of is dat al langer en heb ik het nu pas door :+

Hoop dat het gaat bevallen, coucou!
Ik ken het sinds een jaar ofzo. Best populair op mijn sportschool wel. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181894676
Waarom zit je in een rondje elkaar allemaal aan te kijken?
Ik zou me maar ongemakkelijk voelen :D
pi_181894702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:05 schreef Sarabi het volgende:
Waarom zit je in een rondje elkaar allemaal aan te kijken?
Ik zou me maar ongemakkelijk voelen :D
Omdat je twee rondjes doet, alles cirkel. :Y

En ik denk dat het het niet nadenken plus veel meetmomenten is wat mensen aanspreekt, en het is maar een half uurtje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181894705
Ik ken best veel mensen (60+ers) die al aardig lang Milon doen. Kennelijk ook goed langere tijd vol te houden.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:20:51 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181895242
Even plaatje grgoogled. Is gewoon circuit training zoals het altijd werd genoemd. Nu hebben ze de apparaten enkel in een cirkel gezet :')
pi_181895891
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Even plaatje grgoogled. Is gewoon circuit training zoals het altijd werd genoemd. Nu hebben ze de apparaten enkel in een cirkel gezet :')
Het ziet er wel supershiny uit, dat wel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181896826
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Even plaatje grgoogled. Is gewoon circuit training zoals het altijd werd genoemd. Nu hebben ze de apparaten enkel in een cirkel gezet :')
werkelijk :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 september 2018 @ 11:16:57 #288
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181896847
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Even plaatje grgoogled. Is gewoon circuit training zoals het altijd werd genoemd. Nu hebben ze de apparaten enkel in een cirkel gezet :')
Ik heb de site bekeken en het zijn kennelijk wel andere apparaten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181896892
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb de site bekeken en het zijn kennelijk wel andere apparaten.
Jep. Geen gewichten, maar weerstanden.

Maar, zoals ik zei, het grootste voordeel is dat je alleen je pasje in zo'n ding hoeft te stoppen, het apparaat zet zichzelf dan goed, inclusief wat je moet doen die training. (Er zit blijkbaar een verschil in intensiteit ook in, de ene dag ga je zwaarder, de andere is dan meer een terug naar comfortabel-training)

Denk wel dat het ideaal is voor mensen die de normale apparaten intimiderend vinden. Het ding is in ieder geval altijd wel bezet. Prima wel, heb ik elders gewoon de ruimte. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 14 september 2018 @ 11:28:01 #290
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181896942
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb de site bekeken en het zijn kennelijk wel andere apparaten.
Ja da's circuittraining. Datje zeg maar niet drie setje van oefening 1 doet en dan drie van oefening 2 maar dat je na je setje van oefening 1 doorgaat naar 2 en dan 3 en na je laatste oefening kom je dan weer terug bij 1 en begint die cirkel weer opnieuw. Alleen doorgaans staan je oefeningen dus niet ook letterlijk in een cirkel :P

Of bedoel je 'andere' anders?
pi_181896955
Ja, ik ga wel gewoon zware dingen optillen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181897111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]


Maar, zoals ik zei, het grootste voordeel is dat je alleen je pasje in zo'n ding hoeft te stoppen, het apparaat zet zichzelf dan goed, inclusief wat je moet doen die training. (Er zit blijkbaar een verschil in intensiteit ook in, de ene dag ga je zwaarder, de andere is dan meer een terug naar comfortabel-training)


Ah handig
Kan me voorstellen dat dat fijn is voor sommige mensen
  vrijdag 14 september 2018 @ 11:48:19 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181897322
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:28 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja da's circuittraining. Datje zeg maar niet drie setje van oefening 1 doet en dan drie van oefening 2 maar dat je na je setje van oefening 1 doorgaat naar 2 en dan 3 en na je laatste oefening kom je dan weer terug bij 1 en begint die cirkel weer opnieuw. Alleen doorgaans staan je oefeningen dus niet ook letterlijk in een cirkel :P

Of bedoel je 'andere' anders?
Ik bedoel wat IJsdraakje beschrijft boven je. Dat snel persoonlijk in te stellen. Dat lijkt me wel een voordeel/voorwaarde om zo’n 35-minutencircuit effectief te maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181897335
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah handig
Kan me voorstellen dat dat fijn is voor sommige mensen
Ja, daarom "verdedig" ik het ook een beetje, tuurlijk kan je al die oefeningen ook zelf doen, maar als dit als effect heeft dat de drempel zodanig laag ligt dat diehard bankhangers toch *iets* doen aan beweging, juich ik het alleen maar toe. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181897377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, daarom "verdedig" ik het ook een beetje, tuurlijk kan je al die oefeningen ook zelf doen, maar als dit als effect heeft dat de drempel zodanig laag ligt dat diehard bankhangers toch *iets* doen aan beweging, juich ik het alleen maar toe. :)
Ja er wordt al snel lacherig over gedaan, zeker in dit topic lijkt me dat niet handig.
Is alleen maar toe te juichen als mensen bewegen en/of sporten.
  vrijdag 14 september 2018 @ 11:52:39 #296
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_181897424
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik bedoel wat IJsdraakje beschrijft boven je. Dat snel persoonlijk in te stellen. Dat lijkt me wel een voordeel/voorwaarde om zo’n 35-minutencircuit effectief te maken.
da's wel handig idd
pi_181897443
Ieder gewoon z'n eigen vorm van beweging, alle beetjes helpen. *O*

Of dat nu wandelen, dansen, zwemmen of powerliften is. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181897474
Ik heb trouwens 2 nieuwe bandjes voor de fitbit besteld (bij Ali) *O* Leuk om te kunnen wisselen
pi_181898126
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 07:18 schreef coucou het volgende:

[..]

Omdat ik eigenlijk alleen beweeg (wandelen en fietsen), maar nog niet echt sport, heeft men me aangeraden om met de Milon cirkel te beginnen en dan kan ik het uit gaan breiden. Ook de mogelijkheid gekregen om groepslessen te volgen waaronder core training. Het zag er wel aanlokkelijk uit dus volgende week donderdag ga ik beginnen 😏
Veel plezier dat Milon is wel in opkomst.
pi_181898265
Is dat Milon alleen voor beginners of ook voor mensen die al langer gewichten liften?
pi_181898318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 12:42 schreef Black_Baron het volgende:
Is dat Milon alleen voor beginners of ook voor mensen die al langer gewichten liften?
Ik heb geen idee hoe groot die weerstand gezet kan worden, maar los daarvan moet je het gewoon zien als een vrij statisch circuitje (want de machines zijn een vaste waarde) met wat kracht en wat cardio. Dus als je je lifts wil trainen, kan je denk ik beter gewoon die lifts gaan doen, maar wellicht is het voor erbij geinig. Kwestie van proberen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')