abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:41:48 #26
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181689302
En hoe verliep het zwaaien vanmiddag?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181690600
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:37 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zo ver is een uur nou ook weer niet toch
Als je 7 dagen in de week werkt lijkt het mij onhandig. Op die leeftijd kun je het beste je buurmeisje doen.
pi_181693801
Hey,

Ik had echt niet zoveel reacties verwacht maar voor de mensen die nog interesse hebben met een update.. (Beetje een lange update)

Ik zie haar de volgende keer ergens deze week aangezien vandaag niet goed meer uit kwam voor haar en voor mij.

Ik moet me spullen bij haar nog halen, alleen me laptop neem ik mee die ik bij haar had achter gelaten die ze van me mocht gebruiken. De rest (hoodies, shirts etc) mocht ze houden misschien als ze het ooit draagt dat het dan aan mij doet denken. Weet niet of ze het weg gaat gooien maar laten we hopen van niet haha.

Maar ik had niet 100% verteld waarom het echt uit is. Ik heb grotendeels verteld maar aangezien er zoveel reacties zijn wil ik wel meer vertellen..

Ik ben momenteel 17 zoals ik al zei. (30 maart word ik 18), en zij wordt op 11 juni 17.

Zij was mijn eerste relatie die ik ooit had, ik was nooit echt iemand die goed met meiden kon praten, het is niet dat ze het niet wilde, het was gewoon dat ik puur awkward was als het ging over praten met onbekende meiden. Als ik praat via Whatsapp of dergelijke, dan “durf” ik zoveel meer te praten en dan maak ik werkelijk gewoon kans en dat gebeurde bij haar.

En omdat ik zo awkward ben tegen meiden, was ik dat ook tegen haar beste vriendinnen en dat is zo stom van me. Ze woont een uur met openbaar vervoer van me vandaan en de reden waarom ik steeds naar haar ging ipv zij naar mij, is omdat ik gratis ov heb en ik wil haar niet laten betalen als ik gewoon kan komen. Maar ik vond haar echt leuk en focustte niet echt op een band krijgen met haar vriendinnen wat echt stom van me is. Dat was 1 van de redenen waarom het ook uit ging.

Ze had me in anderhalf jaar tijd mijn vrienden nooit in het echt ontmoet, die wonen allemaal in Utrecht terwijl ik een uur van hun vandaan woon met openbaar vervoer. Dus diegene die zei dat ik daar heen moet fietsen; Nee, dan ben ik echt 3+ uur onderweg. De reden waarom mn vriendin hun nooit zag was omdat ik niet wist dat ze dat echt graag wilde en ik ga eens in de week met hun om aangezien ze redelijk ver wonen en ik elke dag school heb en weekenden werk. Ik heb er totaal een probleem mee.

Ik heb stage van 9 tot 18 door de weeks en 15 tot 23 werk in het weekend en dat overleef ik wel haha.

Maar ik zei al dat ik redelijk slecht ben als het gaat om socializen. Het is niet zo dat ik geen vrienden heb, maar het is ook niet zo dat ik altijd bij mijn vrienden ben.

Van de 7 dagen (als ik geen stage heb), ben ik misschien 1 dag met vrienden. Voor de rest wilde ik me focussen op mijn vriendin. En elke keer als we afspraken was het gewoon bij “default” dat we met elkaar iets gingen doen buiten huis of binnen. We hadden genoeg aan elkaar laat ik het zo zeggen.

Maar ik wist dat ze me vrienden wilde zien maar dat was een tijdje geleden dat ze dat zei. En toen ze het uitmaakte zei ze dat alweer en toen dacht ik “ohja..” het blijkt dat liefde je echt blind maakt. Alleen bij mij is het anders want ik focus me alleen op mijn vriendin :/

Kortom..
ik ben erg slecht in socializen helaas. Ik wil er altijd iets aan doen en wanneer het eenmaal tijd is om dat te doen dan schiet mijn awkwardness mijn lichaam binnen.

Ze begon het ook saai te vinden door al deze dingen. En ik snap het helaas ook..

Sorry voor mijn lange verhaal maar ik ben nu zo 2faced dat ik niet weet wat ik moet doen. Ik ben zo blij overdag ik denk er wel aan, maar ik lach gewoon als iets mij blij maakt. Maar diep van binnen voel ik alsnog de pijn. Ik denk dan gewoon van “Je bent nu blij, maar at the end of the day ben je nogsteeds gebroken”

Ik voel me gewoon depressief en niet een beetje ook. Ik stel me misschien echt heel erg veel aan maar het is ook lastig aangezien ik dat nu voel.

Note:
Ik ben geen persoon die suicidical denkt of zichzelf pijn zou doen. De pijn in mijn hart is al genoeg.

Bedankt als je zoveel hebt gelezen, het was een plezier om zoveel mensen te zien die mijn breakup interessant vonden.
pi_181693935
Extra dingetje:

Vandaag wordt mn 2e nacht zonder haar. Ik heb vandaag veel over haar gepraat op stage en veel aan haar gedacht. Letterlijk alles doet me denken aan haar en dat is zo stom. Ik wil steeds met haar appen en dat is wat ik doe. Helaas reageert ze niet eht alsof ze zin heeft om te praten, gewoon een beetje kortaf helaas. Maar ik wil echt praten met haar zonder als een stalker te lijken. Als ze me negeert dan negeert ze me. Ik ga ook niet vragen waarom ze me negeert.
pi_181694174
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:41 schreef SuchKnife het volgende:
Extra dingetje:

Vandaag wordt mn 2e nacht zonder haar. Ik heb vandaag veel over haar gepraat op stage en veel aan haar gedacht. Letterlijk alles doet me denken aan haar en dat is zo stom. Ik wil steeds met haar appen en dat is wat ik doe. Helaas reageert ze niet eht alsof ze zin heeft om te praten, gewoon een beetje kortaf helaas. Maar ik wil echt praten met haar zonder als een stalker te lijken. Als ze me negeert dan negeert ze me. Ik ga ook niet vragen waarom ze me negeert.
Ja, maar ze is klaar met jou. Waarom zou je haar ook appen? Hou de eer aan jezelf.
  Spellchecker dinsdag 4 september 2018 @ 23:03:24 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181694444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:41 schreef SuchKnife het volgende:
Extra dingetje:

Vandaag wordt mn 2e nacht zonder haar. Ik heb vandaag veel over haar gepraat op stage en veel aan haar gedacht. Letterlijk alles doet me denken aan haar en dat is zo stom. Ik wil steeds met haar appen en dat is wat ik doe. Helaas reageert ze niet eht alsof ze zin heeft om te praten, gewoon een beetje kortaf helaas. Maar ik wil echt praten met haar zonder als een stalker te lijken. Als ze me negeert dan negeert ze me. Ik ga ook niet vragen waarom ze me negeert.
Blokkeer haar. Zoek een bepaalde afleiding voor elk moment dat je het moeilijk hebt. Ga koffie halen. Teken vierkantjes. Zing een liedje in gedachten. Maar app haar niet.
pi_181695446
Maar ze wilde wel vrienden blijven.. en ik ook.. ik kan haar niet opeens blokkeren, mijn gevoelens zitten nog zo vol met haar
  Spellchecker woensdag 5 september 2018 @ 00:00:45 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181695496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:57 schreef SuchKnife het volgende:
Maar ze wilde wel vrienden blijven.. en ik ook.. ik kan haar niet opeens blokkeren, mijn gevoelens zitten nog zo vol met haar
Zij wil vrienden blijven, jij wil geliefden blijven ... dit gaat niet werken.
  woensdag 5 september 2018 @ 00:08:13 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181695559
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:57 schreef SuchKnife het volgende:
Maar ze wilde wel vrienden blijven.. en ik ook.. ik kan haar niet opeens blokkeren, mijn gevoelens zitten nog zo vol met haar
Dat wil ze niet. Denk ik niet overigens. Grootste cliché wat mensen roepen als ze iemand dumpen. Als ze vrienden wou blijven had ze het niet lafjes op een afstand uitgemaakt. En jij wil ook geen vriendschap, jij wil de hoop houden dat het nog te redden valt, zolang je maar in haar leven kan blijven. Zij is kortaf omdat ze niet re direct wil zijn en hoopt dat je de hint begrijpt. Ze moet je niet meer. Dat is kut, maar accepteer dat dat haar houding is. Niet volhouden aan hoop, schiet je niks mee op. Je bent nog jong. Leer er van en laat haar achter je. Als ze echt bij die 1% hoort die vrienden wil blijven dan hoor je vanzelf van haar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181695788
Je hebt liefdesverdriet. Dat is volkomen normaal en hoort erbij en het gaat écht over. Nu voelt het klote, alsof je niet zonder haar kunt etc. Maar geloof me: dit verdwijnt. We hebben het bijna allemaal weleens meegemaakt.

Over dat sociaal awkward enzo: als jij beter bent als je schrijft, probeer dan eens Tinder of een andere online datingsite. Lekker veilig en je komt goed uit de verf. Én wat contact met andere vrouwen/meiden zal je goed doen, al heb je er nu waarschijnlijk nog helemaal geen zin in.

Sterkte, het gaat echt over en het komt helemaal goed met je!
pi_181697073
Nu ik dit lees doet het zelfs mij een beetje pijn

Sterkte ;(
pi_181697744
Aan de ene kant kan ik het niet geloven dat ze niks meer van me moet maar aan de andere kant wel..

Ik ben zo gewend dat ze mijn aandacht wilt.. Met andere meiden praten voelt gewoon net niet zo goed.

Misschien is er ooit hoop
pi_181698743
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:57 schreef SuchKnife het volgende:
Maar ze wilde wel vrienden blijven.. en ik ook.. ik kan haar niet opeens blokkeren, mijn gevoelens zitten nog zo vol met haar
Protip van iemand die twee keer zo oud is als jij: dat vrienden blijven werkt niet. Er zijn nog veel en veel meer leuke meiden in dit land. Geniet van de tijd dat je nog jong bent en een onbezorgd leven hebt, voor je het weet is het voorbij :)
Don't let my username fool you...
  woensdag 5 september 2018 @ 09:44:09 #39
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181699244
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:30 schreef SuchKnife het volgende:
Aan de ene kant kan ik het niet geloven dat ze niks meer van me moet maar aan de andere kant wel..

Ik ben zo gewend dat ze mijn aandacht wilt.. Met andere meiden praten voelt gewoon net niet zo goed.

Misschien is er ooit hoop
Nee. Zo denken maakt het alleen maar moeilijker en je houdt jezelf ermee voor de gek. Zie mn vorige post ook.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181700229
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:57 schreef SuchKnife het volgende:
Maar ze wilde wel vrienden blijven.. en ik ook.. ik kan haar niet opeens blokkeren, mijn gevoelens zitten nog zo vol met haar
Dat "laten we vrienden blijven" dat is zo'n cliché dat uit beleefdheid of zoiets gezegt wordt bij een break up. In de praktijk werkt werkt dat zo goed als nooit.
En wees nou eerlijk, je wil helemaal geen vrienden blijven. Jij wil dat het weer goedkomt.

Ik zou die T-shirts en hoodies trouwens gewoon ophalen. Is zonde.
Jij hoopt (gok ik) dat ze door het te dragen jou gaat missen, maar als ze het al bewaart gaat ze er waarschijnlijk toch niks mee doen.
Maar goed, dat moet je verder bepalen natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 05-09-2018 10:49:27 ]
pi_181700861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:30 schreef SuchKnife het volgende:
Aan de ene kant kan ik het niet geloven dat ze niks meer van me moet maar aan de andere kant wel..

Ik ben zo gewend dat ze mijn aandacht wilt.. Met andere meiden praten voelt gewoon net niet zo goed.

Misschien is er ooit hoop
Fuck hoop. Dat is gewoon uitgestelde teleurstelling.

Spullen ophalen, afscheid nemen en zo min mogelijk nog mee bezig zijn. Never gonna happen. Jullie zijn uit elkaar omdat het niet werkt.
  Spellchecker woensdag 5 september 2018 @ 11:24:07 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181700898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:30 schreef SuchKnife het volgende:
Aan de ene kant kan ik het niet geloven dat ze niks meer van me moet maar aan de andere kant wel..

Ik ben zo gewend dat ze mijn aandacht wilt.. Met andere meiden praten voelt gewoon net niet zo goed.

Misschien is er ooit hoop
Niet doen. Je doet jezelf onnodig pijn ... ook nog zonde van je energie. Focus je op haalbaar geluk.
pi_181701278
Vriendschap is misschien een basis om het contact niet te hoeven verbreken maar als je meer wil dan vriendschap (en dat wil je) kun je geen grotere kwelling over jezelf afroepen dan het voortzetten van het contact. Want dan zul je er vroeg of laat (maar altijd eerder dan je zou denken) getuige van zijn dat haar leven in ieder geval verder gaat. En dan ontmoet ze iemand. Etc etc. Wil je daar echt bij zijn als haar "goede maar inmiddels platonische vriend"?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_181701766
Kan je me even haar nummer geven? Dan zal ik haar wel overtuigen je terug te nemen.
pi_181705077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 08:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je bent 17 en zij is 16, dat had sowieso geen stand gehouden door de jaren heen.
Praktisch geen enkele "high school" liefde overleeft het.

Maw, ja het zal wel even pijn doen, maar dat gaat vanzelf weer over en je komt echt wel weer iemand tegen.
Klopt idd. Hoewel ik de uitzondering op de regel heb binnen m'n vriendengroep.

Dit jaar 10 jaar samen.
Zij is nu 25, hij 26.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_181705190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 11:45 schreef Argento het volgende:
Vriendschap is misschien een basis om het contact niet te hoeven verbreken maar als je meer wil dan vriendschap (en dat wil je) kun je geen grotere kwelling over jezelf afroepen dan het voortzetten van het contact. Want dan zul je er vroeg of laat (maar altijd eerder dan je zou denken) getuige van zijn dat haar leven in ieder geval verder gaat. En dan ontmoet ze iemand. Etc etc. Wil je daar echt bij zijn als haar "goede maar inmiddels platonische vriend"?
Moet je niet willen inderdaad.
Als ze tenminste het contact voor die tijd niet al lang heeft laten verwateren of gewoon heeft afgekapt.
pi_181705248
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

Als ze het contact voor die tijd niet al lang heeft laten verwateren of gewoon heeft afgekapt.
Met een beetje rancune kan ze ook nog lekker hem up to date houden over haar avonturen met andere jongens. Eens kijken hoe lang ts dan nog vrienden wil zijn.

Zo pijnlijk. O-)
pi_181708651
Naja ik zag haar de week ervoor nog en toen was alles nog zo echt, ik weet dat ze vanaf de dag ervoor er over nadacht want ze ging naar haar vriendin voor een second opinion omdat ze niet wist wat ze moest doen..

Ik begrijp dat jullie zeggen dat ik dr niet meer als vriend moet hebben... Maar ik kan niet zonder haar.. Ik loop nu soms rond met de gedachten van “Ik heb een vriendin” terwijl dat niet zo is. Ja is heel raar uit te leggen maar van binnen weet ik dat het uit is en dat doet me pijn. Alleen overdag geloven mijn hersenen gewoon niet dat het uit is waardoor ik steeds denk dat het niet uit is.

Nee het is niet zo dat ik dat werkelijk denk, maar mijn gevoel geeft aan alsof me hart niet gebroken is en er niets aan de hand is. En als ik echt erover nadenk dan besef ik het pas weer en weer. En ik de avond kickt alles in.

Het is zo stom. Sorry voor het zoveel herhalen van dit, maar ik weet het gewoon niet meer. Het liefst wil ik echt tegen niemand meer praten irl. Alleen maar muziek luisteren en hopen dat ze me terug appt.

Ik ben van plan om haar deze week nog te zien en haar kleine lievelings dingetjes te geven waar ze echt van hield in ruil voor mijn spullen (ik weet ik kan me spullen gwn krijgen zonder wat te geven maar ik wil haar gewoon bedanken dat er iemand met mij wilde hebben).

Ik ga niks proberen want ik weet dat ze me niet meer wilt maar ja..
pi_181708758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:50 schreef SuchKnife het volgende:
Naja ik zag haar de week ervoor nog en toen was alles nog zo echt, ik weet dat ze vanaf de dag ervoor er over nadacht want ze ging naar haar vriendin voor een second opinion omdat ze niet wist wat ze moest doen..

Ik begrijp dat jullie zeggen dat ik dr niet meer als vriend moet hebben... Maar ik kan niet zonder haar.. Ik loop nu soms rond met de gedachten van “Ik heb een vriendin” terwijl dat niet zo is. Ja is heel raar uit te leggen maar van binnen weet ik dat het uit is en dat doet me pijn. Alleen overdag geloven mijn hersenen gewoon niet dat het uit is waardoor ik steeds denk dat het niet uit is.

Nee het is niet zo dat ik dat werkelijk denk, maar mijn gevoel geeft aan alsof me hart niet gebroken is en er niets aan de hand is. En als ik echt erover nadenk dan besef ik het pas weer en weer. En ik de avond kickt alles in.

Het is zo stom. Sorry voor het zoveel herhalen van dit, maar ik weet het gewoon niet meer. Het liefst wil ik echt tegen niemand meer praten irl. Alleen maar muziek luisteren en hopen dat ze me terug appt.

Ik ben van plan om haar deze week nog te zien en haar kleine lievelings dingetjes te geven waar ze echt van hield in ruil voor mijn spullen (ik weet ik kan me spullen gwn krijgen zonder wat te geven maar ik wil haar gewoon bedanken dat er iemand met mij wilde hebben).

Ik ga niks proberen want ik weet dat ze me niet meer wilt maar ja..
Ontkenning. Fase 1. Als je boos wordt zit je in fase 2.

No, you’re not special. ;)

Het gaat gewoon even tijd kosten.
pi_181708886
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ontkenning. Fase 1. Als je boos wordt zit je in fase 2.

No, you’re not special. ;)

Het gaat gewoon even tijd kosten.
Precies, dit kennen we allemaal. Terwijl ik het las dacht ik ook meteen "volgende fase is boosheid"
...en die kickt waarschijnlijk in net nadat je je spullen terug hebt en de lievelingsdinngetjes haar niet van gedachten veranderd hebben.

Echt, we kennen dit allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')