abonnement Unibet Coolblue
pi_181688813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tot nu toe heeft FvD dat uitstekend aangepakt. Ze zijn alleen in hun bakermat Amsterdam actief geweest en hebben daar ook goede kandidaten voor kunnen vinden.
En evenveel zetels behaald als partijen als Denk en de Partij vd Dieren ;)
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:17:21 #127
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_181688838
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 07:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bij deze zou ik zeggen: “don’t stick your dick in crazy”
Wat een irritante stem.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_181688953
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:02 schreef Hexagon het volgende:
Waarom is Thierry dan niet op zn 24e getrouwd als ie zo traditioneel is? Ik bedoel het is geen domme lelijke gast.
Het lijkt mij geen eerlijke gast omdat hij niet bij zijn eerste grote jeugdliefde gebleven is. Verstandige vrouwen zouden hem daardoor afwijzen, aangezien hij het nodig vond om zijn lid te oefenen op vele vrouwen. Maar dat trouweloosheid hebben bijna alle mooie mannen.
pi_181689087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:15 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En evenveel zetels behaald als partijen als Denk en de Partij vd Dieren ;)
Wat een hele prestatie is in de meest linkse stad van Nederland
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181689834
Goed dat homo's ook mogen trouwen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_181689873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:24 schreef torentje het volgende:

[..]

Het lijkt mij geen eerlijke gast omdat hij niet bij zijn eerste grote jeugdliefde gebleven is. Verstandige vrouwen zouden hem daardoor afwijzen, aangezien hij het nodig vond om zijn lid te oefenen op vele vrouwen. Maar dat trouweloosheid hebben bijna alle mooie mannen.
Wat voor de meeste dames geen enkele belemmering is om er even een nachtje mee door te brengen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:18:16 #132
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_181690115
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:49 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Een half jaar gelee had Thierry nog met een blonde of niet.
Een paar weken terug was het nog een homo volgens sommige hier ;(
pi_181691487
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Goed dat homo's ook mogen trouwen.
_O-
pi_181691521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Goed dat homo's ook mogen trouwen.
Zo stinkend jaloers ben je, ha!
pi_181691713
Zou hij het als latijn lover op zijn Grieks doen?
pi_181691902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 01:19 schreef vigen98 het volgende:
13 jaar leeftijdsverschil :')
Beetje weinig. Maar ieder zijn meug.
pi_181692588
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:50 schreef trein2000 het volgende:
Leuk, ken Davide een beetje, maar al jaren niet meer gesproken. Wens ze veel plezier.
Heb je haar geprikt?
pi_181695288
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:35 schreef Hexagon het volgende:

Maargoed, Thierry is natuurlijk een soort celebrity en daarbij zijn stabiele huwelijken natuurlijk minder relevant.
Tussen al het nieuws van politici die het met stagiares doen, is een politicus die een verloving aankondigd wel lekker rustig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181695406
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:50 schreef trein2000 het volgende:
Leuk, ken Davide een beetje, maar al jaren niet meer gesproken. Wens ze veel plezier.
Doet ze het ook anaal?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 5 september 2018 @ 07:11:35 #140
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_181697632
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 14:15 schreef luxerobots het volgende:
Nanninga is jarenlang columnist geweest en heeft als politicus niets bereikt.
De Amsterdamse gemeenteraad is 29 maart geïnstalleerd, van 21 juli tot afgelopen maandag was het zomerreces. Dus ik weet niet wat ze in 3 maanden tijden al zou moeten hebben bereikt als leider van een kleine oppositiepartij?
En verder volg ik de vergaderingen in dat Amsterdamse dorp helemaal niet: maar jij weet dus schijnbaar dat zij (en haar andere 2 collega's) helemaal niks heeft ingebracht in een van de raadscommissies? En in de raadsvergaderingen zegt ze nooit iets en worden haar ideeën nooit door iemand overgenomen? En bij stemmingen gebeurt er ook niks?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_181698256
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Goed dat homo's ook mogen trouwen.
Ik dacht ook serieus dat hij een homo/schuilnicht was, maar wellicht is het zijn kak gedrag dat hem zo gay doet overkomen.
pi_181698273
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:53 schreef Chadi het volgende:
Een droom minder voor de vrouwelijke stemmers.
Vrouwen vinden hem interessant/knap? Bijzonder.
  woensdag 5 september 2018 @ 08:43:50 #143
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_181698370
Mensen, Thierry is hartstikke gay. Zie de foto aan het zwembad... Coverup-actie dat is dit...
!!! Go 49-ers !!!
pi_181698483
Nee hoor, er is echt niks gays aan hem. In tegenstelling tot aan de seksloze Mark Rutte.
pi_181701950
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:11 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

De Amsterdamse gemeenteraad is 29 maart geïnstalleerd, van 21 juli tot afgelopen maandag was het zomerreces. Dus ik weet niet wat ze in 3 maanden tijden al zou moeten hebben bereikt als leider van een kleine oppositiepartij?
En verder volg ik de vergaderingen in dat Amsterdamse dorp helemaal niet: maar jij weet dus schijnbaar dat zij (en haar andere 2 collega's) helemaal niks heeft ingebracht in een van de raadscommissies? En in de raadsvergaderingen zegt ze nooit iets en worden haar ideeën nooit door iemand overgenomen? En bij stemmingen gebeurt er ook niks?
Nanninga heeft op politiek of bestuurlijk vlak niets bereikt. Ze heeft geen CV met iets noemenswaardigs erop, behalve dat ze stukjes schreef en de halfdode site Jalta opgericht heeft.

Waarom zou je zo'n beperkt persoon op één zetten in de enige gemeente waar je meedoet? Dan is het, in mijn ogen, puur een publicitaire kwestie.

[ Bericht 12% gewijzigd door luxerobots op 05-09-2018 12:47:10 ]
pi_181702452
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nanninga heeft op politiek of bestuurlijk vlak niets bereikt. Ze heeft geen CV met iets noemenswaardigs erop, behalve dat ze stukjes schreef en de halfdode site Jalta opgericht heeft.

Waarom zou je zo'n beperkt persoon op één zetten in de enige gemeente waar je meedoet? Dan is het, in mijn ogen, puur een publicitaire kwestie.

Of zoals ik eerder schreef:

[..]

Ja duh, Nanninga is amper een paar maanden politica met nog een recess en coalitievorming ertussen. Komt nog bij dat de meeste Amsterdamse partijen al voor de verkiezingen FvD hebben buitengesloten en ze een cordon sanitaire hebben gevormd rond FVD.
pi_181702684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:51 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ja duh, Nanninga is amper een paar maanden politica met nog een recess en coalitievorming ertussen. Komt nog bij dat de meeste Amsterdamse partijen al voor de verkiezingen FvD hebben buitengesloten en ze een cordon sanitaire hebben gevormd rond FVD.
Het ging mij er meer om dat ze niets heeft bereikt, ook niet in haar vorige functie.

Als je als FvD maar in één plaats meedoet, lijkt het mij logisch dat je iemand op één zet die handig is, politieke ervaring heeft en wel dingen bereikt heeft. En dus niet voor stukjesschrijver en relmediafiguur Annabel Nanninga.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:39:14 #148
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_181703387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nanninga heeft op politiek of bestuurlijk vlak niets bereikt. Ze heeft geen CV met iets noemenswaardigs erop, behalve dat ze stukjes schreef en de halfdode site Jalta opgericht heeft.

Waarom zou je zo'n beperkt persoon op één zetten in de enige gemeente waar je meedoet? Dan is het, in mijn ogen, puur een publicitaire kwestie.
Ik begrijp het niet? Dus een politicus moet dus voordat hij in de gemeenteraad komt te zitten al eens eerder ergens politieke ervaring hebben opgedaan? Maar eens moet toch de eerste keer zijn? Of worden politici zo geboren ofzo?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_181703654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:39 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet? Dus een politicus moet dus voordat hij in de gemeenteraad komt te zitten al eens eerder ergens politieke ervaring hebben opgedaan? Maar eens moet toch de eerste keer zijn? Of worden politici zo geboren ofzo?
Je zou iemand kunnen overnemen van een andere partij.

Maar los daarvan, bestuurlijke ervaring en ervaring in het bedrijfsleven laten ook zien wat je kwaliteiten zijn. Nanninga heeft alleen maar stukjes geschreven en een dooie website opgezet.

Dan kies je in mijn ogen puur iemand voor de publiciteit.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:55:54 #150
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_181703755
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je zou iemand kunnen overnemen van een andere partij.

Maar los daarvan, bestuurlijke ervaring en ervaring in het bedrijfsleven laten ook zien wat je kwaliteiten zijn. Nanninga heeft alleen maar stukjes geschreven en een dooie website opgezet.

Dan kies je in mijn ogen puur iemand voor de publiciteit.
Oh, dus nieuwe mensen mogen nooit bij een politieke partij beginnen? Je moet dan van een andere politieke partij komen :') En hoe zijn die mensen dan ooit begonnen? Worden mensen als politicus geboren?

Nanninga werkt al 20 jaar in de journalistiek, dat jij dan vindt dat ze "niks bereikt heeft" komt alleen omdat je haar opiniestukjes niet leuk vindt. Dat is wat anders.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')