Kan niks terugkijken, al dagen niet. Schijtziggo .quote:Ziggo kampt sinds zondag met een storing. Hierdoor kunnen klanten geen Fox Sports-dagpas bestellen en werkt de service die het mogelijk maakt programma's terug te kijken of op te nemen niet.
Dat meldt de provider aan NU.nl.
Daarnaast is de video on demand-dienst van de provider buiten gebruik. De storing nam de gehele zondag en nu ook de maandag in beslag. Het is niet duidelijk hoelang de storing gaat duren.
Volgens een woordvoerder van Ziggo werd op maandag nog een probleem bekend: proberen klanten de Horizon-box te resetten, dan werkt in sommige gevallen de tv-dienst niet meer.
De problemen worden veroorzaakt door een stroomstoring in een datacenter van Ziggo. De provider probeerde via omwegen de dienst weer snel online te krijgen, maar dat lukte niet. "Inmiddels is er een team experts ter plaatse om een oplossing te zoeken", aldus de woordvoerder.
Klantenservice is ook getroffen
De storingschecker van de klantenservice van Ziggo viel in de nacht van zaterdag op zondag al uit door de problemen. Met de storingschecker kunnen klanten van het bedrijf op basis van hun postcode en huisnummer controleren of in hun wijk een storing is met internet, tv of vaste telefonie van Ziggo is.
De klantenservice zelf is daarnaast moeilijk te bereiken door de storingsproblemen. Hierdoor kunnen klanten moeilijk contact leggen als zij de problemen ondervinden.
Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
2 dagen vind jij geen reden tot klagen? Ben je niet wijs ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:
[..]
Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.
En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit..
superweb was waardelozerquote:Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
Wat heeft een Schutter Lange Afstand met Ziggo te maken?quote:Op dinsdag 4 september 2018 04:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA.
Service Level Agreement.quote:Op dinsdag 4 september 2018 07:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat heeft een Schutter Lange Afstand met Ziggo te maken?
Ah. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige gedupeerden Ziggo wel kunnen schietenquote:
Geldt voor gedupeerden van ieder bedrijf toch?quote:Op dinsdag 4 september 2018 07:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige gedupeerden Ziggo wel kunnen schieten
Moeilijk hè, lezen..quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:
[..]
Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.
En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
hier begon het vrijdag al, met haperingen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:14 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij is die storing van terugkijken al langer dan 2 dagen.
Kan twee dingen betekenen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:04 schreef Treinhomo het volgende:
Al achttien jaar zeer tevreden over Ziggo/@home.
De storingen waar ik iets van gemerkt heb zijn op één hand te tellen.
Die ervaring heb ik echt niet, kan me niet herinneren wanneer Ziggo voor de laatste keer echte storing gehad heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan twee dingen betekenen.
Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.
Terwijl je je wel blauw betaald.
- Ik werk niet bij Ziggo.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:
Kan twee dingen betekenen.
Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.
Terwijl je je wel blauw betaald.
Dit, hier in de stad zitten zoveel boxen bij elkaar. Die stoorden ook lange tijd, al is het de laatste jaren veel beter.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ooit eens mijn signaal laten doormeten door de monteur. Blijkt dat mijn straat ergens achteraan hangt in het lokale verdeelkastje en dus grotere kans heeft op storingen. Internet is over het algemeen redelijk, maar tv en radio wil nog wel eens te lijden hebben. De horizonbox geeft ook aan dat de sterkte van het signaal heel zwak is.
Maar dat ik geen sterke signaalontvangst heb, wil niet zeggen dat mijn collega of familie in een andere stad dezelfde problemen met Ziggo hebben. Het heeft dus weinig zin in dit topic te gaan bakkeleien of Ziggo nu wel of geen goed probleem aflevert aangezien dit sterk afhankelijk is van de lokale omstandigheden.
Dit. Providers zijn aan het prijsvechten om een euro goedkoper te zijn dan de concurrent en ondertussen daalt de kwaliteit. Niemand die zich afvraagt wat de oplostermijn van een storing is totdat het puntje bij paaltje komt. 2 weken wachten? Dat is toch geen service! Ik stap naar de consumentenbond! Ondertussen wel 2 weken zonder diensten, geheel conform SLA waar gesproken wordt over 'best effort'quote:Op dinsdag 4 september 2018 04:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA.
Werk niet bij Ziggo en ben normale tijden thuis; weinig tot geen problemen met Ziggo. Ben van Casema naar Ziggo gegaan, werd eigenlijk alleen maar beter. Zelfs toen UPC Ziggo heeft overgenomen, geen noemenswaardige issues.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:
Kan twee dingen betekenen.
Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
+1quote:
Sinds UPC Ziggo is geworden eigenlijk nooit meer.quote:Op dinsdag 4 september 2018 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand überhaupt wel eens last van die ci module?
Zal wel een klein aantal medewerkers op een enorm aantal klanten hebben gezetenquote:Op dinsdag 4 september 2018 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
+1
Tig keer achter elkaar proberen in te bellen wat telkens maar weer niet lukte.
Lang geleden wel.
Hoe kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Werk niet bij Ziggo en ben normale tijden thuis; weinig tot geen problemen met Ziggo. Ben van Casema naar Ziggo gegaan, werd eigenlijk alleen maar beter. Zelfs toen UPC Ziggo heeft overgenomen, geen noemenswaardige issues.
Jij zit zeker nog op het UPC-netwerk?
Dit klopt als een bus.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Dan moet je melden dat die kapot is en krijg je direct een nieuwe opgestuurd die het wel goed doet en geen geluid maakt.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Als je inderdaad in voormalig UPC-gebied zit, dan zit je zo goed als zeker nog op hetzelfde netwerk. Ik weet dat er plannen zijn voor vernieuwing, maar weet niet hoe snel dat gaat..quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:13 schreef Red_85 het volgende:
Hoe kan ik dat zien?
Waar ik woon heeft wel altijd upc gebied geweest. Dat was helemaal zielig.
In iets minder sterke bewoordingen, ben ik het daar wel mee eens. Voordeel is wel, dat je er een eitje op kunt bakken.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Ziggo bellen en omruilen voor een CI+ modulequote:Op dinsdag 4 september 2018 10:48 schreef Rockefellow het volgende:
Ik was altijd zeer tevreden over Ziggo totdat ik de Humax van ze ging gebruiken.
Wat een poeptrage baggerzooi.
En niet te vergeten een ontzettende stroomverbruiker. Was blij toen ik die terug kon sturen, wat een onding.quote:Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ziggo bellen en omruilen voor een CI+ module
Dan moet je even een nieuwe bestellen, daarmee kun je in elk geval wel movies en series XL bekijken. De nieuwe zijn gewoon interactiefquote:Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.
Het is aardig meegedacht maar de oplossing die ik graag zie wil/kan/mag Ziggo niet leveren. Ziggo levert daarnaast ongewenste baggerproducten waardoor ik hier met veel voldoening aangeef hoe kut het allemaal is.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan moet je even een nieuwe bestellen, daarmee kun je in elk geval wel movies en series XL bekijken. De nieuwe zijn gewoon interactief
Je hebt toch casten of schermreproductie?quote:Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.
Dat is precies wat ik ook verwachtte en waardoor ik die klote Humax als alternatief kreeg aangeboden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt toch casten of schermreproductie?
Heb vorig jaar een nieuwe tv gekocht en kan nu via mijn telefoon, op hetzelfde wifi netwerk, alles afspelen op mijn tv. Moet ook kunnen met windows10 of een android tablet.
Wie sicko?quote:Op dinsdag 4 september 2018 15:44 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ze maken het onmogelijk om specifieke content te casten.
* Criticaster meldtquote:Op woensdag 5 september 2018 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af waar die criticasters dan hun internet afnemen. Buiten Ziggo en KPN is er niet veel beters hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |