abonnement Unibet Coolblue
pi_181675318
quote:
Ziggo kampt sinds zondag met een storing. Hierdoor kunnen klanten geen Fox Sports-dagpas bestellen en werkt de service die het mogelijk maakt programma's terug te kijken of op te nemen niet.
Dat meldt de provider aan NU.nl.

Daarnaast is de video on demand-dienst van de provider buiten gebruik. De storing nam de gehele zondag en nu ook de maandag in beslag. Het is niet duidelijk hoelang de storing gaat duren.

Volgens een woordvoerder van Ziggo werd op maandag nog een probleem bekend: proberen klanten de Horizon-box te resetten, dan werkt in sommige gevallen de tv-dienst niet meer.

De problemen worden veroorzaakt door een stroomstoring in een datacenter van Ziggo. De provider probeerde via omwegen de dienst weer snel online te krijgen, maar dat lukte niet. "Inmiddels is er een team experts ter plaatse om een oplossing te zoeken", aldus de woordvoerder.

Klantenservice is ook getroffen
De storingschecker van de klantenservice van Ziggo viel in de nacht van zaterdag op zondag al uit door de problemen. Met de storingschecker kunnen klanten van het bedrijf op basis van hun postcode en huisnummer controleren of in hun wijk een storing is met internet, tv of vaste telefonie van Ziggo is.

De klantenservice zelf is daarnaast moeilijk te bereiken door de storingsproblemen. Hierdoor kunnen klanten moeilijk contact leggen als zij de problemen ondervinden.

Kan niks terugkijken, al dagen niet. Schijtziggo :r.
blablablabla
  maandag 3 september 2018 @ 23:54:02 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181675365
Ziggo is altijd klachtwaardig
#KICKOUTZP
pi_181675381
Ziggo Ajax vrienden! Oppleuren!!!!
U MAD?
pi_181675444
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
pi_181675545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.

En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 4 september 2018 @ 00:09:46 #6
408813 crew  trein2000
pi_181675558
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:

[..]

Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.

En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
2 dagen vind jij geen reden tot klagen? Ben je niet wijs ofzo?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181676693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit..
Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA. ;(
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181676719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
superweb was waardelozer
pi_181677631
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 04:45 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA. ;(
Wat heeft een Schutter Lange Afstand met Ziggo te maken?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181677675
Ziggo *O*
pi_181677690
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2018 07:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat heeft een Schutter Lange Afstand met Ziggo te maken?
Service Level Agreement.

Verder is het mij niet zo duidelijk waarom Ziggo beroerd zou zijn, anders dan het feit dat het landelijke dekking heeft en 'als' er wat op grotere schaal gebeurd dit meteen nieuwswaardig is. Prima provider.
pi_181677699
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 07:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Service Level Agreement.
Ah. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige gedupeerden Ziggo wel kunnen schieten ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 september 2018 @ 08:01:53 #14
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181677735
Wie kijkt er nou nog tv IRL?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181677830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 07:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ah. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige gedupeerden Ziggo wel kunnen schieten ;)
Geldt voor gedupeerden van ieder bedrijf toch?

Afgezien van wat kleinere bedrijven en shady varianten kan ik me tegenwoordig niet voorstellen dat er grote groepen zijn die gedupeerd worden door de grote bedrijven en dit niet binnen redelijke termijn verholpen zien.

Het was vroeger in het algemeen beroerder toen het rond de telefonische technische dienst en klantenservice nog allemaal niet uitgekristalliseert was.
pi_181677845
Volgens mij is die storing van terugkijken al langer dan 2 dagen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181678055
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 23:54 schreef wollah het volgende:
Ziggo is altijd klachtwaardig
Dat!
pi_181678280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:

[..]

Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.

En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
Moeilijk hè, lezen.. :')
pi_181678304
Al achttien jaar zeer tevreden over Ziggo/@home.
De storingen waar ik iets van gemerkt heb zijn op één hand te tellen.
pi_181678320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 08:14 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij is die storing van terugkijken al langer dan 2 dagen.
hier begon het vrijdag al, met haperingen.
Ook al sinds zaterdag geen vaste telefoonlijn.
pi_181678393
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:04 schreef Treinhomo het volgende:
Al achttien jaar zeer tevreden over Ziggo/@home.
De storingen waar ik iets van gemerkt heb zijn op één hand te tellen.
Kan twee dingen betekenen.

Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.

Terwijl je je wel blauw betaald.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:15:05 #22
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_181678416
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kan twee dingen betekenen.

Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.

Terwijl je je wel blauw betaald.
Die ervaring heb ik echt niet, kan me niet herinneren wanneer Ziggo voor de laatste keer echte storing gehad heeft.
Don't let my username fool you...
pi_181678420
quote:
Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:
Kan twee dingen betekenen.

Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.

Terwijl je je wel blauw betaald.
- Ik werk niet bij Ziggo.
- Ik ben vrij veel thuis.
- Het is 'betaalt'.
pi_181678486
Tegenwoordig woon ik ergens waar Ziggo niet levert, maar Caiway (in het begin veel problemen mee gehad, maar sinds ze een aantal jaar geleden hier glasvezel hebben aangelegd nergens meer problemen mee ^O^ ).

Maar toen ik nog wel in hun regio woonde (Nijmegen) was het nog UPC en daar heb ik zelden problemen mee gehad eigenlijk.
Mijn ouders wonen daar nog steeds en hoewel zij sinds het Ziggo is iets meer problemen hebben dan toen het nog UPC was, is het nog steeds te verwaarlozen. Tot aan de grote storing nu.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:23:40 #25
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181678510
Ik heb ooit eens mijn signaal laten doormeten door de monteur. Blijkt dat mijn straat ergens achteraan hangt in het lokale verdeelkastje en dus grotere kans heeft op storingen. Internet is over het algemeen redelijk, maar tv en radio wil nog wel eens te lijden hebben. De horizonbox geeft ook aan dat de sterkte van het signaal heel zwak is.

Maar dat ik geen sterke signaalontvangst heb, wil niet zeggen dat mijn collega of familie in een andere stad dezelfde problemen met Ziggo hebben. Het heeft dus weinig zin in dit topic te gaan bakkeleien of Ziggo nu wel of geen goed probleem aflevert aangezien dit sterk afhankelijk is van de lokale omstandigheden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181679452
Heeft iemand überhaupt wel eens last van die ci module?
pi_181679550
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ooit eens mijn signaal laten doormeten door de monteur. Blijkt dat mijn straat ergens achteraan hangt in het lokale verdeelkastje en dus grotere kans heeft op storingen. Internet is over het algemeen redelijk, maar tv en radio wil nog wel eens te lijden hebben. De horizonbox geeft ook aan dat de sterkte van het signaal heel zwak is.

Maar dat ik geen sterke signaalontvangst heb, wil niet zeggen dat mijn collega of familie in een andere stad dezelfde problemen met Ziggo hebben. Het heeft dus weinig zin in dit topic te gaan bakkeleien of Ziggo nu wel of geen goed probleem aflevert aangezien dit sterk afhankelijk is van de lokale omstandigheden.
Dit, hier in de stad zitten zoveel boxen bij elkaar. Die stoorden ook lange tijd, al is het de laatste jaren veel beter.

Enfin het is technologie en dat gaat soms fout. Ik klaag niet, Vikings staat er weer op!
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:45:49 #28
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_181679807
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 04:45 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA. ;(
Dit. Providers zijn aan het prijsvechten om een euro goedkoper te zijn dan de concurrent en ondertussen daalt de kwaliteit. Niemand die zich afvraagt wat de oplostermijn van een storing is totdat het puntje bij paaltje komt. 2 weken wachten? :o Dat is toch geen service! :( Ik stap naar de consumentenbond! :( Ondertussen wel 2 weken zonder diensten, geheel conform SLA waar gesproken wordt over 'best effort' :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_181679851
Ik was altijd zeer tevreden over Ziggo totdat ik de Humax van ze ging gebruiken.

Wat een poeptrage baggerzooi.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:33:33 #30
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181681446
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:

Kan twee dingen betekenen.

Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.

Werk niet bij Ziggo en ben normale tijden thuis; weinig tot geen problemen met Ziggo. Ben van Casema naar Ziggo gegaan, werd eigenlijk alleen maar beter. Zelfs toen UPC Ziggo heeft overgenomen, geen noemenswaardige issues.

Jij zit zeker nog op het UPC-netwerk?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181681670
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 05:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

superweb was waardelozer
+1

Tig keer achter elkaar proberen in te bellen wat telkens maar weer niet lukte.

Lang geleden wel.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181681718
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
U MAD?
pi_181681759
KPN *O*
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:53:29 #34
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_181681761
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand überhaupt wel eens last van die ci module?
Sinds UPC Ziggo is geworden eigenlijk nooit meer.
pi_181682015
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:47 schreef vosss het volgende:

[..]

+1

Tig keer achter elkaar proberen in te bellen wat telkens maar weer niet lukte.

Lang geleden wel.

:)
Zal wel een klein aantal medewerkers op een enorm aantal klanten hebben gezeten
pi_181682022
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Werk niet bij Ziggo en ben normale tijden thuis; weinig tot geen problemen met Ziggo. Ben van Casema naar Ziggo gegaan, werd eigenlijk alleen maar beter. Zelfs toen UPC Ziggo heeft overgenomen, geen noemenswaardige issues.

Jij zit zeker nog op het UPC-netwerk?
Hoe kan ik dat zien?
Waar ik woon heeft wel altijd upc gebied geweest. Dat was helemaal zielig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181682044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Dit klopt als een bus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181682078
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
Dan moet je melden dat die kapot is en krijg je direct een nieuwe opgestuurd die het wel goed doet en geen geluid maakt.
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:22:25 #39
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181682150
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:13 schreef Red_85 het volgende:

Hoe kan ik dat zien?
Waar ik woon heeft wel altijd upc gebied geweest. Dat was helemaal zielig.
Als je inderdaad in voormalig UPC-gebied zit, dan zit je zo goed als zeker nog op hetzelfde netwerk. Ik weet dat er plannen zijn voor vernieuwing, maar weet niet hoe snel dat gaat..
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:23:20 #40
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181682162
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
In iets minder sterke bewoordingen, ben ik het daar wel mee eens. Voordeel is wel, dat je er een eitje op kunt bakken. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 4 september 2018 @ 13:26:29 #41
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_181682216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:48 schreef Rockefellow het volgende:
Ik was altijd zeer tevreden over Ziggo totdat ik de Humax van ze ging gebruiken.

Wat een poeptrage baggerzooi.
Ziggo bellen en omruilen voor een CI+ module :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Die stront Horizon box erger ik me ook mateloos aan. Kut traag en fucking veel lawaai maakt dat hoerending
En niet te vergeten een ontzettende stroomverbruiker. Was blij toen ik die terug kon sturen, wat een onding.
Don't let my username fool you...
pi_181682411
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ziggo bellen en omruilen voor een CI+ module :)
Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 4 september 2018 @ 15:13:21 #43
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_181683842
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.
Dan moet je even een nieuwe bestellen, daarmee kun je in elk geval wel movies en series XL bekijken. De nieuwe zijn gewoon interactief :)
Don't let my username fool you...
pi_181684325
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:13 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dan moet je even een nieuwe bestellen, daarmee kun je in elk geval wel movies en series XL bekijken. De nieuwe zijn gewoon interactief :)
Het is aardig meegedacht maar de oplossing die ik graag zie wil/kan/mag Ziggo niet leveren. Ziggo levert daarnaast ongewenste baggerproducten waardoor ik hier met veel voldoening aangeef hoe kut het allemaal is. :Y)
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_181684387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:38 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Die gebruik ik al jaren. Ik kan daar alleen geen movies en series XL mee kijken, en streamen vanaf bijv. een iPad mag niet.
Je hebt toch casten of schermreproductie?
Heb vorig jaar een nieuwe tv gekocht en kan nu via mijn telefoon, op hetzelfde wifi netwerk, alles afspelen op mijn tv. Moet ook kunnen met windows10 of een android tablet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181684426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je hebt toch casten of schermreproductie?
Heb vorig jaar een nieuwe tv gekocht en kan nu via mijn telefoon, op hetzelfde wifi netwerk, alles afspelen op mijn tv. Moet ook kunnen met windows10 of een android tablet.
Dat is precies wat ik ook verwachtte en waardoor ik die klote Humax als alternatief kreeg aangeboden.

Ze maken het onmogelijk om specifieke content te casten.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_181684446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 15:44 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Ze maken het onmogelijk om specifieke content te casten.
Wie sicko?

He? Nooit gemerkt.. Heb alles wat ik wilde zien gewoon via schermreproductie op mijn tv kunnen afspelen. Tot nu toe dan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181685311
Ik zit bij Telfort, Telfort is fantastisch!
pi_181686343
Die schijtbox knalt er hier standaard 2x per dag uit
pi_181695506
Weet niet, maar heb nu 4 jaar Ziggo en nooit substantiele storing gehad, daarvoor met KPN en UPC een stuk meer gedonder, enige nadeel vind ik die updates die ze om 5 uur in morgen pushen waardoor dat ding staat te loeien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 september 2018 @ 15:35:54 #52
319979 Fok-it
All is well
pi_181705667
Vraag me af waar die criticasters dan hun internet afnemen. Buiten Ziggo en KPN is er niet veel beters hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 5 september 2018 @ 20:53:02 #53
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_181713380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me af waar die criticasters dan hun internet afnemen. Buiten Ziggo en KPN is er niet veel beters hoor
* Criticaster meldt 8-)

Ik zit bij Caiway. Maar uiteindelijk zijn de meeste consumentenproviders ruk qua service omdat er teveel met de prijs wordt gestunt. In 2001 betaalde ik 89 gulden (+300 gulden aansluitkosten) voor alleen internet. Daar kwam c.a. 25 gulden bovenop voor kabel-tv. @Home had toen topservice ^O^ Probeer nu maar eens zulke prijzen in euro's te hanteren. Paupers die maar een maximaal budget van ¤40 p.m. hebben (en vaakst bellen omdat hun kutcomputer vol met virussen zit) moeten ze van het internet af tiefen :r
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')