Kan niks terugkijken, al dagen niet. Schijtziggo .quote:Ziggo kampt sinds zondag met een storing. Hierdoor kunnen klanten geen Fox Sports-dagpas bestellen en werkt de service die het mogelijk maakt programma's terug te kijken of op te nemen niet.
Dat meldt de provider aan NU.nl.
Daarnaast is de video on demand-dienst van de provider buiten gebruik. De storing nam de gehele zondag en nu ook de maandag in beslag. Het is niet duidelijk hoelang de storing gaat duren.
Volgens een woordvoerder van Ziggo werd op maandag nog een probleem bekend: proberen klanten de Horizon-box te resetten, dan werkt in sommige gevallen de tv-dienst niet meer.
De problemen worden veroorzaakt door een stroomstoring in een datacenter van Ziggo. De provider probeerde via omwegen de dienst weer snel online te krijgen, maar dat lukte niet. "Inmiddels is er een team experts ter plaatse om een oplossing te zoeken", aldus de woordvoerder.
Klantenservice is ook getroffen
De storingschecker van de klantenservice van Ziggo viel in de nacht van zaterdag op zondag al uit door de problemen. Met de storingschecker kunnen klanten van het bedrijf op basis van hun postcode en huisnummer controleren of in hun wijk een storing is met internet, tv of vaste telefonie van Ziggo is.
De klantenservice zelf is daarnaast moeilijk te bereiken door de storingsproblemen. Hierdoor kunnen klanten moeilijk contact leggen als zij de problemen ondervinden.
Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
2 dagen vind jij geen reden tot klagen? Ben je niet wijs ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:
[..]
Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.
En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA.quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit..
superweb was waardelozerquote:Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
Wat heeft een Schutter Lange Afstand met Ziggo te maken?quote:Op dinsdag 4 september 2018 04:45 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA.
Service Level Agreement.quote:Op dinsdag 4 september 2018 07:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat heeft een Schutter Lange Afstand met Ziggo te maken?
Ah. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige gedupeerden Ziggo wel kunnen schietenquote:
Geldt voor gedupeerden van ieder bedrijf toch?quote:Op dinsdag 4 september 2018 07:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige gedupeerden Ziggo wel kunnen schieten
Moeilijk hè, lezen..quote:Op dinsdag 4 september 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:
[..]
Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.
En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
hier begon het vrijdag al, met haperingen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 08:14 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij is die storing van terugkijken al langer dan 2 dagen.
Kan twee dingen betekenen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:04 schreef Treinhomo het volgende:
Al achttien jaar zeer tevreden over Ziggo/@home.
De storingen waar ik iets van gemerkt heb zijn op één hand te tellen.
Die ervaring heb ik echt niet, kan me niet herinneren wanneer Ziggo voor de laatste keer echte storing gehad heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan twee dingen betekenen.
Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.
Terwijl je je wel blauw betaald.
- Ik werk niet bij Ziggo.quote:Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:
Kan twee dingen betekenen.
Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.
Terwijl je je wel blauw betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |