abonnement Unibet Coolblue
pi_181675318
quote:
Ziggo kampt sinds zondag met een storing. Hierdoor kunnen klanten geen Fox Sports-dagpas bestellen en werkt de service die het mogelijk maakt programma's terug te kijken of op te nemen niet.
Dat meldt de provider aan NU.nl.

Daarnaast is de video on demand-dienst van de provider buiten gebruik. De storing nam de gehele zondag en nu ook de maandag in beslag. Het is niet duidelijk hoelang de storing gaat duren.

Volgens een woordvoerder van Ziggo werd op maandag nog een probleem bekend: proberen klanten de Horizon-box te resetten, dan werkt in sommige gevallen de tv-dienst niet meer.

De problemen worden veroorzaakt door een stroomstoring in een datacenter van Ziggo. De provider probeerde via omwegen de dienst weer snel online te krijgen, maar dat lukte niet. "Inmiddels is er een team experts ter plaatse om een oplossing te zoeken", aldus de woordvoerder.

Klantenservice is ook getroffen
De storingschecker van de klantenservice van Ziggo viel in de nacht van zaterdag op zondag al uit door de problemen. Met de storingschecker kunnen klanten van het bedrijf op basis van hun postcode en huisnummer controleren of in hun wijk een storing is met internet, tv of vaste telefonie van Ziggo is.

De klantenservice zelf is daarnaast moeilijk te bereiken door de storingsproblemen. Hierdoor kunnen klanten moeilijk contact leggen als zij de problemen ondervinden.

Kan niks terugkijken, al dagen niet. Schijtziggo :r.
blablablabla
  maandag 3 september 2018 @ 23:54:02 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181675365
Ziggo is altijd klachtwaardig
#KICKOUTZP
pi_181675381
Ziggo Ajax vrienden! Oppleuren!!!!
U MAD?
pi_181675444
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
pi_181675545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.

En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 4 september 2018 @ 00:09:46 #6
408813 crew  trein2000
pi_181675558
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:

[..]

Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.

En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
2 dagen vind jij geen reden tot klagen? Ben je niet wijs ofzo?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181676693
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit..
Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA. ;(
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181676719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:00 schreef madam-april het volgende:
Ziggo is echt de meest waardeloze provider ooit.. Mijn schoonouders hebben al 2 dagen geen televisie, internet en telefoon en dat is niet voor het eerst.. en er wordt niks gedaan om het op te lossen..
superweb was waardelozer
pi_181677631
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 04:45 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Al die consumentenproviders hetzelfde liedje. Maar ja, consumenten vinden 100 miljoen megabit per seconde en een 'gratis' router belangrijker dan een SLA. ;(
Wat heeft een Schutter Lange Afstand met Ziggo te maken?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181677675
Ziggo *O*
pi_181677690
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2018 07:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat heeft een Schutter Lange Afstand met Ziggo te maken?
Service Level Agreement.

Verder is het mij niet zo duidelijk waarom Ziggo beroerd zou zijn, anders dan het feit dat het landelijke dekking heeft en 'als' er wat op grotere schaal gebeurd dit meteen nieuwswaardig is. Prima provider.
pi_181677699
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 07:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Service Level Agreement.
Ah. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige gedupeerden Ziggo wel kunnen schieten ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 september 2018 @ 08:01:53 #14
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181677735
Wie kijkt er nou nog tv IRL?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181677830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 07:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ah. Al kan ik me wel voorstellen dat sommige gedupeerden Ziggo wel kunnen schieten ;)
Geldt voor gedupeerden van ieder bedrijf toch?

Afgezien van wat kleinere bedrijven en shady varianten kan ik me tegenwoordig niet voorstellen dat er grote groepen zijn die gedupeerd worden door de grote bedrijven en dit niet binnen redelijke termijn verholpen zien.

Het was vroeger in het algemeen beroerder toen het rond de telefonische technische dienst en klantenservice nog allemaal niet uitgekristalliseert was.
pi_181677845
Volgens mij is die storing van terugkijken al langer dan 2 dagen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181678055
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 23:54 schreef wollah het volgende:
Ziggo is altijd klachtwaardig
Dat!
pi_181678280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:

[..]

Als het nu pas voor t eerst niet werkt hebben ze niets te klagen.

En waar staat dat ziggo niets doet om het op te lossen oh geweldige koningin van me.?!?!
Moeilijk hè, lezen.. :')
pi_181678304
Al achttien jaar zeer tevreden over Ziggo/@home.
De storingen waar ik iets van gemerkt heb zijn op één hand te tellen.
pi_181678320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 08:14 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij is die storing van terugkijken al langer dan 2 dagen.
hier begon het vrijdag al, met haperingen.
Ook al sinds zaterdag geen vaste telefoonlijn.
pi_181678393
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:04 schreef Treinhomo het volgende:
Al achttien jaar zeer tevreden over Ziggo/@home.
De storingen waar ik iets van gemerkt heb zijn op één hand te tellen.
Kan twee dingen betekenen.

Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.

Terwijl je je wel blauw betaald.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:15:05 #22
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_181678416
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Kan twee dingen betekenen.

Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.

Terwijl je je wel blauw betaald.
Die ervaring heb ik echt niet, kan me niet herinneren wanneer Ziggo voor de laatste keer echte storing gehad heeft.
Don't let my username fool you...
pi_181678420
quote:
Op dinsdag 4 september 2018 09:13 schreef Red_85 het volgende:
Kan twee dingen betekenen.

Je werkt bij ziggo of je bent nooit thuis.
Ze zijn alles behalve stabiel en updates of onderhoud zorgt 4/5 voor storingen, gezeur en verslechtering van de service.

Terwijl je je wel blauw betaald.
- Ik werk niet bij Ziggo.
- Ik ben vrij veel thuis.
- Het is 'betaalt'.
pi_181678486
Tegenwoordig woon ik ergens waar Ziggo niet levert, maar Caiway (in het begin veel problemen mee gehad, maar sinds ze een aantal jaar geleden hier glasvezel hebben aangelegd nergens meer problemen mee ^O^ ).

Maar toen ik nog wel in hun regio woonde (Nijmegen) was het nog UPC en daar heb ik zelden problemen mee gehad eigenlijk.
Mijn ouders wonen daar nog steeds en hoewel zij sinds het Ziggo is iets meer problemen hebben dan toen het nog UPC was, is het nog steeds te verwaarlozen. Tot aan de grote storing nu.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:23:40 #25
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181678510
Ik heb ooit eens mijn signaal laten doormeten door de monteur. Blijkt dat mijn straat ergens achteraan hangt in het lokale verdeelkastje en dus grotere kans heeft op storingen. Internet is over het algemeen redelijk, maar tv en radio wil nog wel eens te lijden hebben. De horizonbox geeft ook aan dat de sterkte van het signaal heel zwak is.

Maar dat ik geen sterke signaalontvangst heb, wil niet zeggen dat mijn collega of familie in een andere stad dezelfde problemen met Ziggo hebben. Het heeft dus weinig zin in dit topic te gaan bakkeleien of Ziggo nu wel of geen goed probleem aflevert aangezien dit sterk afhankelijk is van de lokale omstandigheden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')