abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181835501
Ik vind de opmerking van TS over zoveel agressieve bestuurders op de weg nogal overdreven. En dan met een nota bene geénsceneerd filmpje uit Rusland aan komen zetten is ook niet echt overtuigend.

Als je het idee hebt dat er zoveel agressieve bestuurders op de weg zitten en je kennelijk vaak in een situatie terechtkomt dat je een wapen zou willen hebben, dan moet je wellicht wat meer aan zelfreflectie gaan doen. Als je het aan de andere kant vooral regelmatig op tv voorbij ziet komen en je daarom wilt bewapenen, moet je je wellicht gaan realiseren dat dat een compilatie is die uit heeeeel veel beeldmateriaal is ontstaan en dus niet echt een representatief beeld is.

quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Een golfclub deed het in GTA wel aardig dacht ik. :+
Ja een bos bloemen ook, dus dat is geen goede indicatie :D
pi_181835682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:25 schreef itchycoo het volgende:
Ik vind de opmerking van TS over zoveel agressieve bestuurders op de weg nogal overdreven. En dan met een nota bene geénsceneerd filmpje uit Rusland aan komen zetten is ook niet echt overtuigend.

Als je het idee hebt dat er zoveel agressieve bestuurders op de weg zitten en je kennelijk vaak in een situatie terechtkomt dat je een wapen zou willen hebben, dan moet je wellicht wat meer aan zelfreflectie gaan doen. Als je het aan de andere kant vooral regelmatig op tv voorbij ziet komen en je daarom wilt bewapenen, moet je je wellicht gaan realiseren dat dat een compilatie is die uit heeeeel veel beeldmateriaal is ontstaan en dus niet echt een representatief beeld is.

[..]

Ja een bos bloemen ook, dus dat is geen goede indicatie :D
Heb ik nu voor niks een roze mega dildo achterin liggen. :+

Atenciosamente Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181836365
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:25 schreef itchycoo het volgende:
Ik vind de opmerking van TS over zoveel agressieve bestuurders op de weg nogal overdreven. En dan met een nota bene geénsceneerd filmpje uit Rusland aan komen zetten is ook niet echt overtuigend.

Als je het idee hebt dat er zoveel agressieve bestuurders op de weg zitten en je kennelijk vaak in een situatie terechtkomt dat je een wapen zou willen hebben, dan moet je wellicht wat meer aan zelfreflectie gaan doen. Als je het aan de andere kant vooral regelmatig op tv voorbij ziet komen en je daarom wilt bewapenen, moet je je wellicht gaan realiseren dat dat een compilatie is die uit heeeeel veel beeldmateriaal is ontstaan en dus niet echt een representatief beeld is.

[..]

Ja een bos bloemen ook, dus dat is geen goede indicatie :D
Ik wil TS zijn paranoia niet voeden maar ook in NL gebeurd genoeg.

Deze beste man werd onlangs nog zomaar uit het niet beschoten.
pi_181836979
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik wil TS zijn paranoia niet voeden maar ook in NL gebeurdt genoeg.

Deze beste man werd onlangs nog zomaar uit het niet beschoten.
En wat denk je dat je kunt uitvoeren met je spuitbusje verf of je honkbalknuppel als iemand met een pistool voor je staat. Daarnaast, wat is nu de kans dat zoiets gebeurt?
Gek genoeg denk ik dat ik zelf nooit in een dergelijke situatie terecht zal komen.
Don't let my username fool you...
pi_181837356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:09 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En wat denk je dat je kunt uitvoeren met je spuitbusje verf of je honkbalknuppel als iemand met een pistool voor je staat. Daarnaast, wat is nu de kans dat zoiets gebeurt?
Gek genoeg denk ik dat ik zelf nooit in een dergelijke situatie terecht zal komen.
Beter koopt TS gewoon een gepantserd voertuig inderdaad.
pi_181837850
Er gebeurt van alles in Nederland, ook schietpartijen etc. Ik snap alleen nooit zo goed dat mensen *ineens* een aanleiding zien om zich te moeten bewapenen o.i.d.

Het is van alle tijden. Net zoals dat het van alle tijden is dat mensen denken dat bepaalde nare dingen, zoals schietpartijen of agressieve automobilisten, "de laatste tijd steeds meer voorkomen". Het enige wat ik me kan bedenken is dat er steeds meer dashcams zijn en het daarmee zichtbaarder wordt, maar dat zegt niet zoveel over het aantal wacko's achter het stuur.
pi_181858412
Bijna ieder voorwerp kan als wapen dienen, en als je het voorhanden hebt met het kennelijke doel om als wapen gebruikt te worden, wordt het al snel een strafbaar feit.
Natuurlijk moet je je honkbalknuppel, handschoen en bal kunnen vervoeren, maar dan wel in je kofferbak. Geloof me maar, je mag voor het hekje komen als het gewoon binnen handbereik van de bestuurder of passagier ligt.

Uit de wet wapens en munitie:

Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij zijn bestemd om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
pi_181886269
Kraspen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:40:52 #59
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_181906443
Onderdelen vervoeren van een tafel dan, met 4 poten en sommige van die poten zijn ongeveer zo groot als een knuppel.

Maar ja, dan heb je wel altijd een tafel bij je....

Misschien is een dashcam toch de beste oplossing en je deur gesloten houden en dan later aangifte doen. Alle door de belager gedane schade kan dan later op hem verhaald worden.

Tenzij hij het raam wel inslaat, maar dan wordt het wel knokken.

Maar goed, als de dashcam alles vastgelegd heeft kun je em mooie schadeclaim voorschotelen.
pi_181906516
quote:
Welke verdediingswapens mag je hebben in de auto?
Je gaspedaal. :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181906523
Of valt dat meer onder aanvalswapens? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 16 september 2018 @ 17:52:00 #62
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181945248
Opgeschoond! De posts over kernbommen verwijderd :T
Nu graag weer ontopic ^O^ Dank u!
With the stars as her umbrella
pi_181945692
Een ruitentikker (zo'n hameruitvoering) op de bovenkant van de hand is ook pijnlijk. Of met het puntje er van bij iemand de wang openhalen.

Flaconnetje desinfectant (zo'n miniflesje) tot de rand gevuld, kan je ook iemand mee in de ogen spuiten (en de gevangenis in gaan voor zware mishandeling)

Heeft allemaal geen groot bereik, maar is 'stabiel' mee te nemen (in tegenstelling tot spuitbussen in een hete auto), en je kan met het lifehammertje er zittend in de auto mee uithalen, in tegenstelling tot langere dingen die je al snel tegen het dak slaat bij naar buiten willen slaan.
En een lifehammer zit altijd binnen handbereik (als het goed is)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_181972532
Halve meter dikke hydrauliekslang met een mooie haakse koppeling op het einde.
Je bent gewoon onderweg om ergens een nieuwe leiding op een heftruck ofzo te monteren.

En anders gewoon een ploertendoder. als je die in je deurvak legt met een poetsdoekje erover ziet niemand dat.
pi_182122588
Allemaal leuk en aardig die 'wapens' in de auto maar bedenk je goed dat als je iemand hebt die een beetje kan knokken dat diegene die ook van jou af kan pakken en daarna tegen je gebruiken. Dus of het dan nog slim is om dat soort 'legale'wapens in je auto te hebben liggen en te gebruiken...
  dinsdag 25 september 2018 @ 13:09:24 #67
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_182123103
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:27 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik wil TS zijn paranoia niet voeden maar ook in NL gebeurd genoeg.

Deze beste man werd onlangs nog zomaar uit het niet beschoten.
Wtf, ik woon niet gek ver van dat tankstation
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_182143112
Ik heb geen wapen nodig, ik BEN het wapen, na 12 jaar martial arts heb ik slechts enkele seconden nodig om iemand uit te schakelen.

Wij gebruiken oa ook een Kubotan, of wel pocketstick, dat is een klein ijzeren (of hout of kunstof, als t maar hard is) staafje dat je aan je sleutelhanger kunt doen.

Officieel is dit geen wapen, maar met de juiste training is dit zeer effectief.

pi_182143709
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:09 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En wat denk je dat je kunt uitvoeren met je spuitbusje verf of je honkbalknuppel als iemand met een pistool voor je staat. Daarnaast, wat is nu de kans dat zoiets gebeurt?
Gek genoeg denk ik dat ik zelf nooit in een dergelijke situatie terecht zal komen.
Zie deze nu pas. :D
Blakaman dingen. :D
Op dit soort moment zou je wel willen dat je zelf ook strapped bent. Er rijden genoeg shotta’s rond en je weet immers nooit in wat voor penibele situatie je terecht komt.

Goed filmpje wel.
pi_182144148
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:29 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Zie deze nu pas. :D
Blakaman dingen. :D
Op dit soort moment zou je wel willen dat je zelf ook strapped bent. Er rijden genoeg shotta’s rond en je weet immers nooit in wat voor penibele situatie je terecht komt.

Goed filmpje wel.
Heb je ook een vertaling van je post voor me :?
Don't let my username fool you...
pi_182144174
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:55 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Heb je ook een vertaling van je post voor me :?
Oh, je bent geen stratiman? Ik zie het al.

Ik gaf je een compliment voor je filmpje. Ik heb me vermaakt. Fijne middag!
pi_182144213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:58 schreef Zieke_Geest het volgende:
Ik heb geen wapen nodig, ik BEN het wapen, na 12 jaar martial arts heb ik slechts enkele seconden nodig om iemand uit te schakelen.

Wij gebruiken oa ook een Kubotan, of wel pocketstick, dat is een klein ijzeren (of hout of kunstof, als t maar hard is) staafje dat je aan je sleutelhanger kunt doen.

Officieel is dit geen wapen, maar met de juiste training is dit zeer effectief.

[ afbeelding ]
Martial arts is leuk maar 90% ervan is zinloos in een straat gevecht. BJJ en boksen/kickboksen. Als je dat goed kan mag je praatjes hebben.
  woensdag 26 september 2018 @ 15:03:37 #74
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182144324
Je mag geen verdedigingswapens hebben. Ja je mag bijvoorbeeld een honkbalknuppel of spuitverf hebben ja, maar als je dat hebt liggen met als doel jezelf te 'verdedigen' tegen een 'tegenstander' die op je af komt lopen, ben je iemand gewoon aan het mishandelen met voorbedachte rade. Bovendien, als je het niet uitvoert is het nog steeds een illegaal wapen vanwege je doel. Alleen kan dat misschien niet bewezen worden.

[ Bericht 19% gewijzigd door PiyeReloaded op 26-09-2018 15:13:39 ]
  woensdag 26 september 2018 @ 16:40:25 #75
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182146337
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:58 schreef Zieke_Geest het volgende:
Ik heb geen wapen nodig, ik BEN het wapen, na 12 jaar martial arts heb ik slechts enkele seconden nodig om iemand uit te schakelen.

Wij gebruiken oa ook een Kubotan, of wel pocketstick, dat is een klein ijzeren (of hout of kunstof, als t maar hard is) staafje dat je aan je sleutelhanger kunt doen.

Officieel is dit geen wapen, maar met de juiste training is dit zeer effectief.

[ afbeelding ]
kom 1 tegen 1 dan
Man of Steal.
pi_182163824
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:58 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Martial arts is leuk maar 90% ervan is zinloos in een straat gevecht. BJJ en boksen/kickboksen. Als je dat goed kan mag je praatjes hebben.
Ik beoefen JKD en Eskrima, Daar zit het volgende in: Wing Chun, Muay Thai, Boksen, Jiu-jitsu, Judo etc... samen gesmolten tot een complete martial art, geen sport, met de mindset van het straat gevecht. Wij trainen dus voor maximaal effect met minimale effort. Denk aan bv eye gauching, trap in het kruis, slag naar de keel etc... zeer bruut, maar effectief. Geen fancy draaitrappen en bullshido, gewoon gebruiken wat werkt. Bruce Lee had dat heel goed door.

Daarnaast trainen wij ook Eskrima, het Fillipijnse stok/mesvechten, hier zit ook een ongewapend deel in, genaamd Pangamot, dat is heel direct, snel en agressief, veel elleboogwerk, kopstoten knieeen en limb destruction.

Al met al, na 11 jaar trainen, en zelf ook les gevende inmiddels kan ik je met zekerheid zeggen dat ik mijn mannetje sta O-)
pi_182266803
TS klinkt niet als een vechter, eerder als iemand die een bangeschijtert is om te vechten en om in de gevangenis te komen. TS je moet de aggressor zichzelf laten doden, dus soldeer je punaises met gifkikkergif of paardestront aan de binnenkant van het handvat van je portier of zet je daar via de aanstekeraansluiting plus transformator 10000 volt op vanbinnenuit de auto. Zelf stap je voortaan alleen nog maar in en uit je auto via de bijrijdersdeur. Wil de agressor je chauffeursportier opentrekken om je in elkaar te gaan meppen dan is 'ie er door eigen toedoen gelijk geweest en heb jij hem nooit aangeraakt.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:03:56 #78
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182288748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 14:13 schreef Zieke_Geest het volgende:

[..]

Ik beoefen JKD en Eskrima, Daar zit het volgende in: Wing Chun, Muay Thai, Boksen, Jiu-jitsu, Judo etc... samen gesmolten tot een complete martial art, geen sport, met de mindset van het straat gevecht. Wij trainen dus voor maximaal effect met minimale effort. Denk aan bv eye gauching, trap in het kruis, slag naar de keel etc... zeer bruut, maar effectief. Geen fancy draaitrappen en bullshido, gewoon gebruiken wat werkt. Bruce Lee had dat heel goed door.

Daarnaast trainen wij ook Eskrima, het Fillipijnse stok/mesvechten, hier zit ook een ongewapend deel in, genaamd Pangamot, dat is heel direct, snel en agressief, veel elleboogwerk, kopstoten knieeen en limb destruction.

Al met al, na 11 jaar trainen, en zelf ook les gevende inmiddels kan ik je met zekerheid zeggen dat ik mijn mannetje sta O-)
Nice welk level ben je nu dan
Man of Steal.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 10:31:11 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182289211
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:48 schreef Monopoly het volgende:
Honkbalknuppel, zolang je er een honkbal en een handschoen bij hebt liggen. Voor de geloofwaardigheid een cup kopen en je advocaat doet de rest!
Mag niet binnen handbereik liggen, dan is het gewoon een wapen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182306940
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:31 schreef fathank het volgende:

[..]

Mag niet binnen handbereik liggen, dan is het gewoon een wapen.
Kofferbak is nou niet handbereik. Dan is mijn schuur in mijn achtertuin, waar mijn honkbalknuppel ligt, ook binnen handbereik.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 00:15:31 #81
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182307442
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:42 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Kofferbak is nou niet handbereik. Dan is mijn schuur in mijn achtertuin, waar mijn honkbalknuppel ligt, ook binnen handbereik.
Vanuit de kofferbak wordt het ook erg lastig om iemand die richting je portier loopt de tering te meppen. Dat is dus ook niet binnen handbereik en daarmee ook gelijk ongeschikt voor TS zijn wensen.
pi_182307842
quote:
15s.gif Op maandag 10 september 2018 12:22 schreef junkiesietze het volgende:
Ja lekker met een spuitbus uit je raampje spuiten, allemaal overspray over je auto, fijn.
Dit.

Zelfde met deo/aansteker. Mooie schroeivlek. (+raamrubbers?) :)

Maargoed, als dat voorkomt dat je helemaal lens geslagen word...

Zelfverdediging, maarja dat is weer moreel lastig icm. met voorbedachte rade een aanvalswapen klaar hebben liggen.

Maarja, met een Lifehammer, parkeerschijf en een doos tissues doe je niet zo veel tegen een kleerkast die over de rooie is. :)

(en moet je een gereedschapskist altijd achterin hebben staan dan?)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 07:07:40 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182309685
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 23:42 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Kofferbak is nou niet handbereik. Dan is mijn schuur in mijn achtertuin, waar mijn honkbalknuppel ligt, ook binnen handbereik.
Klopt. Maar dan moet je wel eerder uitgestapt zijn dan je belager om erbij te kunnen.

Op de achterbank of onder de stoel kom je er niet mee weg.

Ik heb trouwens een keer een foto gezien van een gast die een knuppel boven de deur tegen het dak had hangen. Uit het zicht van de politie mocht je een keer in een fuik rijden :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182590730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 10:03 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Nice welk level ben je nu dan
Level 3 :@ (lees: mijn eerste 6 jaar deed mijn school niks met examens, pas bij mijn 2e school werd daar actief op gefocust, had dus eerder een level 6 kunnen zijn, maar goed, level is ook maar een nr he)
pi_182592778
Als TS zoals hij in zijn post echt al wil gaan meppen/spuuten/whatever als iemand boos aan komt lopen dan gaat hij zelf opgepakt worden voor mishandeling, klinkt namelijk niet echt als zelfverdediging :D

En ik heb echt nog nooit meegemaakt ik in Nld dacht een wapen nodig te hebben :')
Voor wat foto's, kijk hier
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')