abonnement Unibet Coolblue
pi_181661792
Ik ben op zoek naar een handig agenda appje om met mijn vriendin bij te houden waar de agenda's vol staan.

Hebben allebei een iPhone maar de standaard agenda app vinden we niet zo handig, duidelijk, en liefst willen we dan ook wat niet met agenda moeit.

dus
iOs
enkel agenda functie
shareable


iemand een goeie tip...
Want in de app store zien we eigenlijk het bos niet meer door de bomen.

thx

P.
  maandag 3 september 2018 @ 19:34:59 #2
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_181668993
Dat delen kan gewoon met iCloud, dus dan zoek je eigenlijk gewoon een agenda app die wat overzichtelijker is toch?

Ik gebruik zelf deze - https://readdle.com/calendars5
Vind de standaard agenda geen goed weekoverzicht hebben.
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_181669149
Ik gebruik Week Cal voor het (voor mij) handige weekoverzicht. Verder in combinatie met google calendar, privé agenda voor een ieder, een voor haar werk en de ander voor mijn werk en één gemeenschappelijke voor gezinsgerelateerde zaken. Maar had net zo goed de hierboven genoemde iCloud agenda kunnen zijn.

Week Cal pakt gewoon de data van de standaard agenda en geeft ze iets overzichtelijker weer.
pi_181669227
Gmailagenda en outlook kan je ook vrij makkelijk delen. Hoeveel functies moeten erin zitten?
pi_181669276
Een gerelateerde vraag: ik heb tot nu toe één elektronische agenda gezien waar ze gebruik maakten van een ‘onderlegger’, maar die hoorde bij een bepaald ECD. Nu heeft die onderlegger wel voordelen want zo kan de secretaresse makkelijker plannen. Als ik nu aangeef waar ik zit dat dagdeel verschijnen er dubbele afspraken.
Is er een online agenda die dit ook kan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')