abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 09:17:43 #226
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181698770
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:13 schreef Fir3fly het volgende:
Even de hamvraag, is er enige kans dat het hele gebeuren niet door gaat en die kerel niet confirmed wordt?
Nee. Of er zou ineens bekend moeten worden dat-ie z'n moeder vermoord zou hebben. En zelfs dan schat ik de kans nog op 99%. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 5 september 2018 @ 09:28:14 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181698968
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:17 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee. Of er zou ineens bekend moeten worden dat-ie z'n moeder vermoord zou hebben. En zelfs dan schat ik de kans nog op 99%. :+
Dus dit hele gedoe is zinloos...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 09:32:50 #228
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181699044
quote:
18s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dus dit hele gedoe is zinloos...
Uiteindelijk is het vooral voor de bühne. Kavanaugh is historisch impopulair en de Democraten willen laten zien dat ze zich tot het uiterste verzetten tegen iemand die de komende 30 jaar een beslissende rol kan hebben in het Hooggerechtshof.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_181699100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, Jim Hoft is de bron van de foto. En al dat andere kun je niet uit die foto opmaken. Hell, ik wil zelfs best geloven dat dat is wat gaande is, want betaald protest is al jaren een ding in Amerika, maar als Jim Hoft en deze foto je enige bron is, heb ik daar geen flikker aan.
Ik ken die hele Jim Hoft niet. Niet mijn bron iig.

quote:
En over die handgebaren, het is letterlijk één user geweest die dat geloofde en de rest deed het direct af als onzin. Maar dat heb je niet teruggelezen, dat weten we allebei.
Het ging mij bij die handgebaren vooral om Seth Abramson. Iemand die hier vaker aan bod komt en op handen wordt gedragen.
Hij is niet meer dan een linkse alex jones die ook overal conspiracies en homofiele kikkers ziet.
  woensdag 5 september 2018 @ 09:38:43 #230
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181699152
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:32 schreef Mike het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het vooral voor de bühne. Kavanaugh is historisch impopulair en de Democraten willen laten zien dat ze zich tot het uiterste verzetten tegen iemand die de komende 30 jaar een beslissende rol kan hebben in het Hooggerechtshof.
Misschien omdat hij al eens eerder loog tegen het congres? Dat is bij de GOP een staat van verdienste die waarborg geeft voor een solide politieke of juridische carriére.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181699203
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:35 schreef Refragmental het volgende:
Hij is niet meer dan een linkse alex jones die ook overal conspiracies en homofiele kikkers ziet.
Lekker makkelijk, dit. Probeer het eens inhoudelijk uit te leggen in plaats van iets te roepen. Welke dingen die hij zegt, dus buiten zijn rare 4chan-tweet, kloppen volgens jou om welke redenen niet. Even specifieker.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181699235
quote:
18s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:28 schreef Fir3fly het volgende:
Dus dit hele gedoe is zinloos...


Volgens mij zijn er drie republikeinen die je, maar dan wel met heel veel goede wil, nog onder de 'swing votes' zou kunnen rekenen: Collins, Murkowski en Flake.

Flake lijkt echter voornamelijk een uitgesproken Trump-hater te zijn, maar vervolgens wel netjes volgens party lines te stemmen - iets van 90% geloof ik. Maar goed, die zal in ieder geval wat kritische vragen voor de bühne gaan stellen ten aanzien van de reikwijdte van de macht van de president. En daar zal ongetwijfeld een netjes ingestudeerd antwoord op komen.

Collins lijkt met name op het abortuspunt te twijfelen, maar heeft daar een goed gesprek met Kavanaugh over gehad afgelopen week. En vindt hem technisch ook een goede kandidaat.

Murkowski lijkt wel echt nog te twijfelen. Maar aan 1 vote hebben de Democraten ook niets, want zelfs als dan alle Democraten en Independents tegenstemmen is het een tie en brengt Pence de deciding vote uit.

Plus dat vanuit de andere kant er nog dreiging is van Democraten uit Trump-staten. Die houden vooralsnog de kaken op elkaar.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_181699434
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:35 schreef Refragmental het volgende:

[
Het ging mij bij die handgebaren vooral om Seth Abramson. Iemand die hier vaker aan bod komt en op handen wordt gedragen.
Hij is niet meer dan een linkse alex jones die ook overal conspiracies en homofiele kikkers ziet.
Vreemde vergelijking voor iemand die zich net zo vast beet in de pizzagate als Alex Jones (of is dat toevallig ook niet 1 van je bronnen :') )

En in tegenstelling tot AJ heeft Abramson toch best vaak gelijk gekregen
  woensdag 5 september 2018 @ 10:23:46 #234
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181699859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:43 schreef nostra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mij zijn er drie republikeinen die je, maar dan wel met heel veel goede wil, nog onder de 'swing votes' zou kunnen rekenen: Collins, Murkowski en Flake.

Flake lijkt echter voornamelijk een uitgesproken Trump-hater te zijn, maar vervolgens wel netjes volgens party lines te stemmen - iets van 90% geloof ik. Maar goed, die zal in ieder geval wat kritische vragen voor de bühne gaan stellen ten aanzien van de reikwijdte van de macht van de president. En daar zal ongetwijfeld een netjes ingestudeerd antwoord op komen.

Collins lijkt met name op het abortuspunt te twijfelen, maar heeft daar een goed gesprek met Kavanaugh over gehad afgelopen week. En vindt hem technisch ook een goede kandidaat.

Murkowski lijkt wel echt nog te twijfelen. Maar aan 1 vote hebben de Democraten ook niets, want zelfs als dan alle Democraten en Independents tegenstemmen is het een tie en brengt Pence de deciding vote uit.

Plus dat vanuit de andere kant er nog dreiging is van Democraten uit Trump-staten. Die houden vooralsnog de kaken op elkaar.
Vooralsnog is er nog geen vervanger van McCain. Dus totdat die er is, zou het daarmee 49-50 worden.
pi_181699886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Vooralsnog is er nog geen vervanger van McCain. Dus totdat die er is, zou het daarmee 49-50 worden.
Kyl toch?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 5 september 2018 @ 10:26:04 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181699902
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:25 schreef nostra het volgende:

[..]

Kyl toch?
Oh, dat nieuws had ik even gemist. Je hebt zo te zien idd gelijk.
pi_181699905
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het ging mij bij die handgebaren vooral om Seth Abramson. Iemand die hier vaker aan bod komt en op handen wordt gedragen.
Hij is niet meer dan een linkse alex jones die ook overal conspiracies en homofiele kikkers ziet.
Wat ook gewoon weer een selectieve lezing van dit topic is. De helft van de mensen beklaagt zich hier over de sensationalistische Twitterdraadjes van die man. Misschien iets minder tegen windmolens vechten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 5 september 2018 @ 10:26:24 #238
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181699915
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:25 schreef nostra het volgende:

[..]

Kyl toch?
Tijdelijk denk ik.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 september 2018 @ 10:28:36 #239
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181699966
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat ook gewoon weer een selectieve lezing van dit topic is. De helft van de mensen beklaagt zich hier over de sensationalistische Twitterdraadjes van die man. Misschien iets minder tegen windmolens vechten.
Je moet je idd concentreren op de activiteiten van Trump, en niet op zijn Twitter rants.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 10:41:38 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181700194
Avenatti zegt -terecht- dat de volgende Dem kandidaat het SC naar 11 rechters moet uitbreiden. Wegens de GOP actie naar Garland. Wegens deze haastklus...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 5 september 2018 @ 10:47:22 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181700288
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:41 schreef Ulx het volgende:
Avenatti zegt -terecht- dat de volgende Dem kandidaat het SC naar 11 rechters moet uitbreiden. Wegens de GOP actie naar Garland. Wegens deze haastklus...
Het risico wat je dan loopt is dat het daaropvolgende GOP congress het weer verder uitbreidt naar 13 oid, waarmee het steeds verder uit de hand loopt. Niet dat de democrats het zomaar over hun kant moeten laten gaan wat McConnell&co hebben geflikt, maar deze move is wel risicovol.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 10:50:54 #242
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181700344
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het risico wat je dan loopt is dat het daaropvolgende GOP congress het weer verder uitbreidt naar 13 oid, waarmee het steeds verder uit de hand loopt. Niet dat de democrats het zomaar over hun kant moeten laten gaan wat McConnell&co hebben geflikt, maar deze move is wel risicovol.
Dat kan. Ik zou het trouwens direct naar 15 uitbreiden en vervolgens de regels aanpassen zodat het daarna niet meer zo makkelijk kan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 5 september 2018 @ 12:10:56 #243
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181701786
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:41 schreef Ulx het volgende:
Avenatti zegt -terecht- dat de volgende Dem kandidaat het SC naar 11 rechters moet uitbreiden. Wegens de GOP actie naar Garland. Wegens deze haastklus...
Dit is natuurlijk ook geen oplossing. Het lijkt mij een beetje symboolpolitiek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 12:20:10 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181701943
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:10 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook geen oplossing. Het lijkt mij een beetje symboolpolitiek.
De komende dertig jaar een stel rechters daar die standaard alles wat een Dem POTUS door het Congres weet te krijgen gaan afschieten -want daarom doet de GOP dit- schiet ook niet op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181702392
Als de Dems slim zijn gebruiken ze het kleine beetje leverage dat ze hebben om in te zetten op depolitisering van het rechtssysteem. Daar is uiteindelijk iedereen bij gebaat.
pi_181702406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

De komende dertig jaar een stel rechters daar die standaard alles wat een Dem POTUS door het Congres weet te krijgen gaan afschieten -want daarom doet de GOP dit- schiet ook niet op.
Je kan het Hof wel gaan uitbreiden maar dan doet de volgende Republikeinse president net zo makkelijk hetzelfde.
  woensdag 5 september 2018 @ 12:48:39 #247
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_181702407
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 10:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het risico wat je dan loopt is dat het daaropvolgende GOP congress het weer verder uitbreidt naar 13 oid, waarmee het steeds verder uit de hand loopt. Niet dat de democrats het zomaar over hun kant moeten laten gaan wat McConnell&co hebben geflikt, maar deze move is wel risicovol.
Tegelijkertijd is dit wel het presidentschap waar alle normen worden doorbroken, dan kan deze ook wel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_181702443
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 09:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ken die hele Jim Hoft niet. Niet mijn bron iig.

[..]

Het ging mij bij die handgebaren vooral om Seth Abramson. Iemand die hier vaker aan bod komt en op handen wordt gedragen.
Hij is niet meer dan een linkse alex jones die ook overal conspiracies en homofiele kikkers ziet.
Jezus, nog een keer in Jip en Janneke taal dan. Hoft heeft de foto de wereld in geslingerd. Hij is de bron. Dat jij hem van een andere bron hebt, is mogelijk, maar hij komt bij Hoft vandaan. Hij is oprichter van The Gateway Pundit. TGP is een ver-rechtse conspiracy publicatie.

Je moet dus een keuze gaan maken. Je kunt niet klagen over Seths conspiracy geneuzel (en dat was het) in dezelfde post waarin je een bekende conspiracy-preacher als bron gebruikt.
  woensdag 5 september 2018 @ 12:52:25 #249
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181702489
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jezus, nog een keer in Jip en Janneke taal dan. Hoft heeft de foto de wereld in geslingerd. Hij is de bron. Dat jij hem van een andere bron hebt, is mogelijk, maar hij komt bij Hoft vandaan. Hij is oprichter van The Gateway Pundit. TGP is een ver-rechtse conspiracy publicatie.

Je moet dus een keuze gaan maken. Je kunt niet klagen over Seths conspiracy geneuzel (en dat was het) in dezelfde post waarin je een bekende conspiracy-preacher als bron gebruikt.
:D :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 5 september 2018 @ 12:52:39 #250
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181702495
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jezus, nog een keer in Jip en Janneke taal dan. Hoft heeft de foto de wereld in geslingerd. Hij is de bron. Dat jij hem van een andere bron hebt, is mogelijk, maar hij komt bij Hoft vandaan. Hij is oprichter van The Gateway Pundit. TGP is een ver-rechtse conspiracy publicatie.

Je moet dus een keuze gaan maken. Je kunt niet klagen over Seths conspiracy geneuzel (en dat was het) in dezelfde post waarin je een bekende conspiracy-preacher als bron gebruikt.
Ik denk dat je zult merken dat hij dat wel kan en dat het op één of andere manier dan toch jouw schuld is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')