abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 september 2018 @ 16:49:05 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181665683
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:42 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat dat betreft was je opa dus een enorme kansloze en laffe randdebiel.

Toch?
Lol.
Wat wil je nu dat ik zeg?
Het was geen randdebiel, die man is een van mijn grote voorbeelden. Het was een harde man, met een sterke persoonlijkheid en ruggengraat, dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer.

En als je continue (buiten)katten in je tuin hebt die vogels wegjagen, planten slopen, vijvers leegroven, dan kun je daar wel eens schoon genoeg van krijgen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181665745
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2018 06:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gewoon binnen houden, die kutbeesten. Het verbergen van de poep lukt niet goed in mijn prachtige tuin :(
De volgende keer dat je moet schijten, gewoon bij de katteneigenaar in de voortuin gaan zitten.
pi_181665780
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lol.
Wat wil je nu dat ik zeg?
Het was geen randdebiel, die man is een van mijn grote voorbeelden. Het was een harde man, met een sterke persoonlijkheid en ruggengraat, dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer.

En als je continue (buiten)katten in je tuin hebt die vogels wegjagen, planten slopen, vijvers leegroven, dan kun je daar wel eens schoon genoeg van krijgen.
Is ook vrijetijdsbesteding, wij hadden ook van die Gore katten in de tuin. Onze buurman was fervent knutselaar, heb de meest wonderlijke uitvindingen op de tussenmuren zien staan. De beesten waren hem wel altijd te snel af...
pi_181665829
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het was een harde man

En als je continue (buiten)katten in je tuin hebt planten slopen, vijvers leegroven
Pick one :')
pi_181665831
Toch vermoed ik een kleinkind op bezoek bij opa en oma, die ff buiten ging schieten met de luchtbuks van opa.
pi_181665862
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 16:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De volgende keer dat je moet schijten, gewoon bij de katteneigenaar in de voortuin gaan zitten.
Nee, koffiedrab op plaatsen waar ze schijten werkt goed zat.
Kan ook in een plastic zak schijten, deze platstampen, invriezen en vervolgens in de zomer bij de buren door een kiertje van het raam naar binnen duwen.

Maar schieten is idd niet nodig.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_181665918
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Doe eens rustig. :')

Die vent had gewoon een enorme hekel aan katten, volgens hem was het ongedierte. En die katten zaten continue in zijn tuin, dus niet een paar keer.

Ik vind het zelf ook zielig, zou nooit zoiets doen.
Dat is wel een dingetje van katten. Op de een of andere manier gaan ze altijd in de tuinen van de grootste kattenhaters zitten. Alsof ze het aanvoelen :)
  maandag 3 september 2018 @ 18:05:57 #83
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181666908
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lol.
Wat wil je nu dat ik zeg?
Het was geen randdebiel, die man is een van mijn grote voorbeelden. Het was een harde man, met een sterke persoonlijkheid en ruggengraat, dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer.

En als je continue (buiten)katten in je tuin hebt die vogels wegjagen, planten slopen, vijvers leegroven, dan kun je daar wel eens schoon genoeg van krijgen.
Je opa was een dikke mongool
  maandag 3 september 2018 @ 18:08:17 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181666976
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 18:05 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je opa was een dikke mongool
Oke Henk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 3 september 2018 @ 19:07:11 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181668263
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lol.
Wat wil je nu dat ik zeg?
Het was geen randdebiel, die man is een van mijn grote voorbeelden. Het was een harde man, met een sterke persoonlijkheid en ruggengraat, dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer.

En als je continue (buiten)katten in je tuin hebt die vogels wegjagen, planten slopen, vijvers leegroven, dan kun je daar wel eens schoon genoeg van krijgen.
Er zijn genoeg randdebielen die harde zijn met een sterke persoonlijkheid en ruggengraat. Ik hoef de overduidelijke vergelijking niet te maken met mensen die ook graag dingen vermoorden denk ik

Als je huisdieren afschiet ben je nu eenmaal niet zuiver op de graat. Niet voor niks beginnen psychopaten bij het doden van katten. Raar dat je zo iemand verdedigd. werpt wel licht op de extremere posts van jou hand, we weten nu waar het bij jou misgegaan is
Laffe huichelaar
  maandag 3 september 2018 @ 19:17:19 #86
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181668498
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Er zijn genoeg randdebielen die harde zijn met een sterke persoonlijkheid en ruggengraat. Ik hoef de overduidelijke vergelijking niet te maken met mensen die ook graag dingen vermoorden denk ik

Als je huisdieren afschiet ben je nu eenmaal niet zuiver op de graat. Niet voor niks beginnen psychopaten bij het doden van katten. Raar dat je zo iemand verdedigd. werpt wel licht op de extremere posts van jou hand, we weten nu waar het bij jou misgegaan is
Gast we hebben het hier over een man die als hij nog zou leven nu 95 jaar zou zijn geweest. Vroeger keek men anders naar dit soort dingen. En die "huisdieren" waren buitenkatten die zijn tuin aan het verneuken waren. Daar waren ze vroeger zo mee klaar.

En je gaat dit vergelijken met mijn posts over Islam? :')

Als je goed zou hebben opgelet dan zou je moeten weten dat ik altijd op kom voor dieren. Lees de topics over de Nederlandse wolven en slachthuizen maar eens na.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181668580
Maar zou zijn opa een jongetje van 4 beschoten hebben...?

Nee mijn opa heeft vroeger op de boerderij ook een hoop katten afgeschoten, was echt een plaag. Vroegah kon je niet #animallover doen maar kreeg je gewoon keiharde klappen in de klas van de priester. Was een fucked up tijd en zeker niet beter dan nu, maar om er nu over te oordelen is wel het toppunt van arrogantie.
  maandag 3 september 2018 @ 19:34:48 #88
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181668985
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:11 schreef Kopiko het volgende:


Hopelijk heeft het niks te maken met dat KLB-topic over gillende en schreeuwende kinderen...
:')
Man of Steal.
pi_181669069
Als je een kind of kat gaat neerschieten vanwege wat herrie of een drol ben je niet goed snik.
  maandag 3 september 2018 @ 20:11:07 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181669737
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]


En je gaat dit vergelijken met mijn posts over Islam? :')


Beiden laten zien behoorlijk weinig waarde te hechten aan leven wat door jullie als hinderlijk wordt beschouwd
Laffe huichelaar
  maandag 3 september 2018 @ 20:19:38 #91
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181669848
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
Mensen met luchtbuksen verdienen het sowieso om uit de samenleving te worden verwijderd.
Want? :?
Krekker is de bom!
pi_181670209
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Lol.
Wat wil je nu dat ik zeg?
Het was geen randdebiel, die man is een van mijn grote voorbeelden. Het was een harde man, met een sterke persoonlijkheid en ruggengraat, dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer.

En als je continue (buiten)katten in je tuin hebt die vogels wegjagen, planten slopen, vijvers leegroven, dan kun je daar wel eens schoon genoeg van krijgen.
Tuurlijk, je opa zal wat andere aspecten betreft een hele fijne en lieve man geweest zijn.

En een echte "Badass"

Maar het (totaal nutteloos ook nog) met loden en / of metalen kogels beschieten van / en gaten schieten in een levend wezen dat leeft / moet leven in een omgeving met mensen, dat noem ik debiel.

Ze lijden soms dagenlang, sterven een soms gruwelijke en pijnlijke dood en / of zijn verminkt voor het leven.

Het is een bepaald soort mensen die dat graag doet en een bepaald soort mensen die dat bewondert.

Frappant is het wel dat die mensen zelf vaak helemaal smelten bij hun kanarie (in kooi) , goudvis (in kleine kom) of hun getrainde schildpad die in het terrarium rondjes draait, daarvoor gaan ze voor het vuur, daar moet alles voor wijken.

Maar die kat die in hun tuin loopt en volgens instinct een vis uit de vijver probeert / gelukt te vangen is dan geen "Badass" maar een schadelijk kutbeest dat het liefst dood moet.

Wat ik zal schreef : het is een bepaald soort mensen.

En wat het aspect (huis) dieren beschieten / kapot schieten aangaat in ieder geval "Bad" .
  maandag 3 september 2018 @ 21:06:06 #93
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_181670915
https://www.noordhollands(...)-dader-nog-spoorloos
quote:
Door luchtbuks geraakte Dex (4) uit Zwaag herstelt goed, dader nog spoorloos
De vierjarige Dex uit Zwaag, die zondagmiddag door een kogeltje uit een luchtbuks in de borst werd getroffen, maakt het naar omstandigheden redelijk. Maar in de kinderrijke buurt waar hij woont, in de nieuwe wijk Bangert en Oosterpolder, heerst angst. Kan dit morgen een ander kind gebeuren? De politie heeft nog geen spoor van de dader, maar steekt veel energie in het onderzoek. Ook om de angst weg te nemen.

,,Het is belangrijk om te weten wat hierachter zit, wat zich daar heeft afgespeeld’’, zegt politiewoordvoerder José van Dijk. ,,Dit heeft veel impact. Het had ook heel anders kunnen aflopen. We hebben al veel mensen in de buurt gesproken, camerabeelden in de omgeving opgevraagd en we krijgen tips binnen, maar het onderzoek heeft nog niet voldoende opgeleverd. We weten dan ook niet of het een opzettelijke of een onbedoelde actie is geweest. Mocht het onbedoeld zijn gebeurd, dan hopen we dat de schutter zich bij ons meldt. Niet alleen voor het jongetje of de familie, maar ook voor de buurt.’’

Kogeltje

Het kogeltje dat de kleuter trof ging door een long heen, die daardoor deels inklapte. Dex wordt ter observatie nog even op de speciale kinderafdeling van het AMC in Amsterdam gehouden, waar zijn moeder ’s nachts bij hem blijft.

Zijn vader Jimmy vertelt hoe Dex zondag rond het middaguur met een vriendje aan het fietsen was, in de straat waar hij woont, de Inlaagdijk. Toen ze even op het gras zaten om uit te rusten kreeg Dex plotseling pijn in zijn borst en werd hij benauwd. In het ziekenhuis bleek dat er een luchtbukskogeltje in zijn lichaam zat.

,,Op zich heeft hij geluk gehad’’, zegt zijn vader. ,,Ze houden hem nog even in het ziekenhuis om te kijken of er misschien nog ander letsel is. Het leek de artsen het beste het kogeltje niet te verwijderen. Op de plaats waar het zit kan dat geen kwaad. Ik heb foto’s gezien, je kunt duidelijk zien dat het een bukskogeltje is.’’

Zelf heeft hij in het verleden bij een vriend thuis ook wel eens een luchtbuks in zijn handen gehad en op een roos geschoten. ,,Toen was ik 18 of zo. Ik had nooit gedacht dat er in een luchtbuks zo’n kracht zat. Ik dacht dat zo’n kogeltje misschien wel een lichte verwonding kan veroorzaken als hij iemand treft, maar dan op de grond zou vallen. Dit is bizar.’’

Hij is blij met al het medeleven. De verwachting is dat Dex er lichamelijk weer helemaal bovenop komt. ,,Maar dan is de vraag: hoe ga je dit als ouders verwerken. Hoe ga je straks je kind weer loslaten?’’
Beterschap

Benjamin (5) stopt een kaartje in de brievenbus bij de overburen aan de Inlaagdijk, om zijn vriendje Dex (4) beterschap te wensen. Zondagmiddag, toen Dex even verderop in de borst werd geraakt door een kogeltje uit een luchtbuks, was Benjamin er toevallig niet bij. ,,Ik moest nog even mijn sandalen aantrekken’’, zegt hij.

Zijn moeder, Sanne, kreeg later op de middag van haar zoon te horen dat Dex ’een gat in zijn buik’ had. ,,Ik dacht dat het niet echt was’’, vertelt ze, terwijl ze maandag op het punt staat haar kinderen naar school te brengen. ,,Dus ik besteedde er niet veel aandacht aan. Tot we hoorden wat er was gebeurd.’’

Zo lang er niet meer duidelijk is over de toedracht, wil ze haar kinderen Benjamin en Morris - Jack is nog een baby - liefst zo veel mogelijk binnenhouden. ,,Tot we wat meer weten, of het opzet was. Ik hoop dat het per ongeluk ging, dat het een jongetje is dat niet wist wat de schade zou zijn.

Zeker een buks

Op steenworp afstand van de plek waar het gebeurde, maar dan een straat verderop, woont Esther Nannings. Zij heeft de politie gemeld dat zij vrijdag even na de middag al schoten hoorde die ’duizend procent zeker’ afkomstig waren van een luchtbuks. ,,Dat weet ik zeker, omdat mijn broer er ook een had. Het is een dof geluid, je hoort meteen dat het een buks is. Het leek wel of er vanuit een zolderraam werd geschoten, achter ons huis.

Ze wijst in de richting waar ook de plek is waar Dex werd geraakt. ,,Ik hoorde niks aan de voorkant. Alleen achter. Ik vind het doodeng. Voor hetzelfde geld lopen mijn kinderen daar. Die zijn 8, 7, 6 en 5. Ik laat ze voorlopig maar via de voordeur naar hun vriendjes gaan. En als ze willen spelen moeten ze ook maar een beetje voor blijven. Misschien is degene die dit gedaan heeft hier ook van geschrokken en doet hij het nooit meer.’’

Op Facebook, in de groep voor de wijk Bangert en Oosterpolder, melden zich meer mensen die schoten menen te hebben gehoord. Een van hen zegt in de nacht van zaterdag op zondag rond kwart over twee schoten te hebben gehoord, vier snel achter elkaar. Ze heeft de politie maandag gebeld om dit te melden.

Buks niet verboden

Voor het bezit van een vuurwapen is een wapenvergunning verplicht, maar het bezit van een luchtbuks of ander luchtdrukwapen is voor meerderjarigen niet verboden, blijkt uit informatie van het ministerie van justitie en veiligheid.Wel is het zo dat deze wapens niet op de openbare weg mogen worden gedragen, behalve ongeladen in een koffer of foudraal.

Luchtdrukwapens mogen wel worden gebruikt, bij voorbeeld voor het schieten op doelen, op eigen of andermans erf, zolang dat terrein niet toegankelijk is voor publiek.

Op de site van een van de grotere wapenverkopers, Shogun, staan 135 luchtdrukgeweren in de etalage. Van een buks zoals we die van de kermis kennen, voor nog geen 60 euro, tot zware persluchtbuksen zoals de Benjamin Bulldog (1899 euro).
  maandag 3 september 2018 @ 21:44:45 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181672012
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:36 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Tuurlijk, je opa zal wat andere aspecten betreft een hele fijne en lieve man geweest zijn.

En een echte "Badass"

Maar het (totaal nutteloos ook nog) met loden en / of metalen kogels beschieten van / en gaten schieten in een levend wezen dat leeft / moet leven in een omgeving met mensen, dat noem ik debiel.

Ze lijden soms dagenlang, sterven een soms gruwelijke en pijnlijke dood en / of zijn verminkt voor het leven.

Het is een bepaald soort mensen die dat graag doet en een bepaald soort mensen die dat bewondert.

Frappant is het wel dat die mensen zelf vaak helemaal smelten bij hun kanarie (in kooi) , goudvis (in kleine kom) of hun getrainde schildpad die in het terrarium rondjes draait, daarvoor gaan ze voor het vuur, daar moet alles voor wijken.

Maar die kat die in hun tuin loopt en volgens instinct een vis uit de vijver probeert / gelukt te vangen is dan geen "Badass" maar een schadelijk kutbeest dat het liefst dood moet.

Wat ik zal schreef : het is een bepaald soort mensen.

En wat het aspect (huis) dieren beschieten / kapot schieten aangaat in ieder geval "Bad" .
Zelden zoveel valse aannames in één post gelezen. _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 3 september 2018 @ 21:46:56 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181672105
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 20:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

weinig waarde te hechten aan leven wat door jullie als hinderlijk wordt beschouwd
Ah je hebt het nu dus puur over het gedachtegoed van de Islam?
Dat ben ik helemaal met je eens.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 4 september 2018 @ 01:12:13 #96
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181676262
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 20:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want? :?
Nee, handschoen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181676399
quote:
Heeft nog altijd niks met katten te maken dus
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 4 september 2018 @ 09:53:40 #98
408813 crew  trein2000
pi_181678863
Ik weet niet heel veel van luchtbuksen, maar mij is altijd verteld dat om iemand echt te verwonden je behoorlijk dichtbij moet staan. Ik ga daarom uit van een fout van een vriende/papa/mama/oom/wie dan ook.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_181679798
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:53 schreef trein2000 het volgende:
Ik weet niet heel veel van luchtbuksen, maar mij is altijd verteld dat om iemand echt te verwonden je behoorlijk dichtbij moet staan. Ik ga daarom uit van een fout van een vriende/papa/mama/oom/wie dan ook.
Dat hangt helemaal af van het type luchtbuks. De bekende knik luchtbuks geeft niet zoveel energie af. Er zijn tegenwoordig ook perslucht luchtbuksen die net zo krachtig zijn als vuurwapens. Daar kun je iemand makkelijk mee verwonden, ook dodelijk.

https://eenvandaag.avrotr(...)delijke-luchtbuksen/
  Spellchecker dinsdag 4 september 2018 @ 13:04:18 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181681878
Minderjarige meldt zich na incident luchtbuks in Zwaag

Een minderjarige heeft zich samen met zijn ouders gemeld bij de politie in Hoorn vanwege het incident met een luchtbuks afgelopen zondag in het Noord-Hollandse Zwaag.

Een vierjarige jongen raakte gewond nadat hij was beschoten met de luchtbuks. De jongen was 's middags met vriendjes aan het spelen op de Inlaagdijk. Ineens kreeg hij pijn in zijn borst en werd hij benauwd.

Zijn moeder ging met hem naar het ziekenhuis en daar bleek dat er een kogel van een luchtbuks in zijn borst zat. Hij liep door het projectiel een klaplong op. Zijn toestand was zondagmiddag stabiel.

De politie onderzoekt wat voor rol de verdachte heeft gespeeld en zegt nog niets over de identiteit van de verdachte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')