abonnement Unibet Coolblue
pi_181659180
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is zoals ik het uitleg. En om de zoveel tijd is het raak.
Okay, ik zie het dan niet omdat ik neit weet op wie je doelt denk ik
pi_181659190
ik heb haast het idee dat dat persoon een kloon of zo is van "he who is gone". Kan dat, dat je een ban hebt en onder een andere naam verder gaat? Of is daar een soort systeem voor om dat te voorkomen.

Heb het allemaal niet meegekregen (was even aan het bijpraten met iemand over de groep irl mensen die ik niet meer spreek). Maar Bluezz is toch niet G. 2 verschillende mensen met 2 volwassen meningen die niet perse gelijk hoeven te zijn. En als je al mot hebt met G (lijkt me al lastig) hoef je nog geen mot te hebben met B (ook lastig)
We have far more in common than that which devides us..
pi_181659288
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:
En als je al mot hebt met G (lijkt me al lastig)
Nou, niet overdrijven. Dat is niet echt lastig. :D Die kan gewoon een lompe hork zijn. Voor de rest wel met je eens overigens, hoe iemand op Bluezz neer kan kijken snap ik echt niet. O+ Maar ik denk dat ik verder een stukje geschiedenis mis. Want ik dacht eigenlijk dat die " :') " alleen over ICQ en alles ging. Lekker ouderwets. :D
pi_181659318
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Iedereen nog in bed, wats deze? Mijn ochtendvermaak wat doe je ;(
:W
Ik zat 8:30 in college. Nu klaar: altijd leuke meevaller als het eerder afgelopen is dan geroosterd stond (zou eigenlijk tot 12:15 duren).
Niet dat ik nu vrij heb, maar alsnog :')
pi_181659347
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou, niet overdrijven. Dat is niet echt lastig. :D Die kan gewoon een lompe hork zijn. Voor de rest wel met je eens overigens, hoe iemand op Bluezz neer kan kijken snap ik echt niet. O+ Maar ik denk dat ik verder een stukje geschiedenis mis. Want ik dacht eigenlijk dat die " :') " alleen over ICQ en alles ging. Lekker ouderwets. :D
Maar dat lees ik altijd (misschien verkeerd) als "tongue in cheek". Een beetje poeren, maar nooit onder de gordel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181659354
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:W
Ik zat 8:30 in college. Nu klaar: altijd leuke meevaller als het eerder afgelopen is dan geroosterd stond (zou eigenlijk tot 12:15 duren).
Niet dat ik nu vrij heb, maar alsnog :')
Ik vond dat juist altijd verschrikkelijk. Tenzij ik naar huis kon natuurlijk, maar al die colleges die altijd veel korter waren. Nutteloze uren weer wachten.
pi_181659361
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou, niet overdrijven. Dat is niet echt lastig. :D Die kan gewoon een lompe hork zijn. Voor de rest wel met je eens overigens, hoe iemand op Bluezz neer kan kijken snap ik echt niet. O+ Maar ik denk dat ik verder een stukje geschiedenis mis. Want ik dacht eigenlijk dat die " :') " alleen over ICQ en alles ging. Lekker ouderwets. :D
volgens mij reageert dat "mens" op iedereen zo gewoon omdat je zo kan reageren en staat dat helemaal is van alles en iedereen en is het niet in het ene topic is het wel in het andere..... kortom ik zie het verband niet
pi_181659468
Klaar mee hoor. Laat maar verder, ik heb er een paar op ignore gezet.
iljagort twitterde op maandag 03-09-2018 om 09:16:02 Een nieuwe week, een nieuw begin. Goede voornemens: beren op de weg, maak er korte metten mee. https://t.co/t0Z7jMazYo reageer retweet
pi_181659521
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vond dat juist altijd verschrikkelijk. Tenzij ik naar huis kon natuurlijk, maar al die colleges die altijd veel korter waren. Nutteloze uren weer wachten.
Ik ga nu gewoon naar stage, daar kan ik wanneer ik wil aan de slag. Ik heb een voortgangsbespreking om 16:00, dus alleen maar handig dat ik er een extra uur werk in kan steken. :)
Dat is het voordeel van vakken volgen tijdens stage. Het nadeel is dat alle andere mensen nu vrij hebben, en ik eeuwig dingen te doen heb :')
  Official ESF Kreviewer maandag 3 september 2018 @ 11:39:12 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181659686
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:47 schreef Myraela het volgende:
Oh, gaat het over online daten? O+ Ik was daar altijd enorm slecht in, tenminste als het om datingssites of iets ging. Meteen die focus op of je elkaar wel of niet leuk zou vinden, meh. Eigenlijk kwam ik daar nooit tot het punt om ook echt af te spreken omdat ik mensen alweer had afgekeurd om één of andere belachelijke reden.

Vriend komt wel van FOK!, sloeg over op een meeting.
Zo heb ik Barreltje ook ontmoet.
pi_181660024
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 23:50 schreef Smallish het volgende:
Goed, ik kijk best regelmatig op Fok, reageer niet zoveel. Vanavond wel. Weet nu weer waarom ik liever lurk dan reageer. Dit meld ik even in dit fijne topic (meen ik!). Dat nare gedoe soms. Beetje vriendelijk zijn voor elkaar mensen! Hoe moeilijk kan het zijn. :*
Gewoon gezellig posten in CUL joh. En niet meer zo reageren op trolls, dan heb je er het minst last van ;)
Spoilers!
pi_181660033
Legitimeren in de supermarkt want 'je had ook 19 kunnen zijn' en de Twente-website die mij bij de ticketing een Dhr. vindt en dat kan ik niet wijzigen.

#identiteitscrisis
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181660069
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 06:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag start ik met stage :)
Veel succes iedereen vandaag
Hoi, welkom, succes :W
Spoilers!
pi_181660234
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Legitimeren in de supermarkt want 'je had ook 19 kunnen zijn' en de Twente-website die mij bij de ticketing een Dhr. vindt en dat kan ik niet wijzigen.

#identiteitscrisis
Dat eerste is tof :Y
pi_181660245
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 11:58 schreef Lonaa het volgende:
Legitimeren in de supermarkt want 'je had ook 19 kunnen zijn' en de Twente-website die mij bij de ticketing een Dhr. vindt en dat kan ik niet wijzigen.

#identiteitscrisis
#chickwithadick
pi_181660256
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat eerste is tof :Y
Ook wel een klein beetje vermoeiend hoor, soms. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181660265
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:06 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

#chickwithadick
One of the guys
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181660266
Uitgeplamuurd voor vandaag
pi_181660330
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
Uitgeplamuurd voor vandaag
Irritant als je steeds maar kleine beetjes kunt doen. Droogtijden zijn inderdaad f-ing annoying.
Spoilers!
pi_181660354
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Irritant als je steeds maar kleine beetjes kunt doen. Droogtijden zijn inderdaad f-ing annoying.
Ja Naja kan nig schuren en lakken.. maar schuren naast natte grondverf.. en lak liever alles in 1x, bespaart weer rollertjes..

(Te Lui Om ze uit te spoelen)
pi_181660381
Ohja zo nog even de kliko vullen..
pi_181660413
Pro-tip: De elstars van de Lidl zijn lekker. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181660458
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:11 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ja Naja kan nig schuren en lakken.. maar schuren naast natte grondverf.. en lak liever alles in 1x, bespaart weer rollertjes..

(Te Lui Om ze uit te spoelen)
Rollers en kwasten in plasticfolie (voor in de keuken dus) ^O^
Spoilers!
  maandag 3 september 2018 @ 12:23:47 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181660567
10 oktober afstudeerpraatje

*O* *O*

(doodeng)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181660572
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dit. Zelfs op de fiets plakkerig en broeierig.

Nu weer scriptieschrijf.
brr.
Ik vind het maar koud.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')