abonnement Unibet Coolblue
pi_181649029
Mijn tante zegt dat ik de verzekering van mijn auto zelf moet betalen. Dit gaat haar niks aan want ze is helemaal niet de gene die het betaald. Om de paar keer dat ik haar zie kaart ze het steeds aan. Zelf tieft ze rond in zo’n kleine auto en ze kan het niet hebben dat ik in een dikke wagen rond cruise. Dit kan je toch niet van je eigen tante verwachten? Als het nou gaat om die zure pikken op de weg die het niet kunnen hebben dat een jonge jongen in een dikke bak rond cruist kan ik wel enigszins begrijpen gezien de cultuur die er heerst. Met dat soort gasten heb ik ook een formule voor maar van je eigen tante? Mijn neefjes etc zijn wel chill. Meeste van hen rijden ook in mooie auto’s dus verder zijn er geen rotte appels. Dit is toch niet te geloven?
pi_181649052
Ze vindt je een parasiet
pi_181649077
Zeg dat het jaloerse kreng dr bek moet houwe! Je werkt er immers hard genoeg voor.
pi_181649127
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze vindt je een parasiet
Ik heb nooit geld van gevraagd of gekregen. :')
  zondag 2 september 2018 @ 20:16:33 #5
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181649138
Ts rijdt in een botsauto die hij gejat heeft van de kermis :')
#KICKOUTZP
pi_181649157
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 20:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb nooit geld van gevraagd of gekregen. :')
Je noemt het 'mijn' auto

En je betaalt niet zelf de verzekering, die krijg je van je ouders.

Dus ja
pi_181649257
Dus eigenlijk loop je altijd interessant te doen met een auto maar betaal je hem niet zelf. Dat is wel ultieme triestheid.
pi_181649340
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je noemt het 'mijn' auto

En je betaalt niet zelf de verzekering, die krijg je van je ouders.

Dus ja
Auto staat op mijn naam. #Dismissed.
pi_181649361
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 20:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Auto staat op mijn naam. #Dismissed.
En dan nog beweren dat je helemaal niets krijgt :') Je krijgt je verzekering vergoed door je ouders.

Je tante heeft gelijk.

Case closed
pi_181649483
Als ik jou was zou ik wat meer naar je tante luisteren in plaats van te vertrouwen op je eigen geweten.
pi_181649484
Toon eens wat respect voor je tante, mal.


Waarom mag zij geen mening hebben? En wie zegt dat die mening niet is uit goede bedoeling, in plaats van uit jaloezie wat jij denkt.

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2018 20:30:42 ]
pi_181649671
de vraag is:

wie betaalt er dan wel voor de verzekering?

betaalt zij het? dan snap ik het
sjon deere
pi_181649781
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:38 schreef chirotractor het volgende:
de vraag is:

wie betaalt er dan wel voor de verzekering?

betaalt zij het? dan snap ik het
ze betaalt niks.
pi_181649887
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:20 schreef wcborstel het volgende:
Dus eigenlijk loop je altijd interessant te doen met een auto maar betaal je hem niet zelf. Dat is wel ultieme triestheid.
  zondag 2 september 2018 @ 21:05:04 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181650363
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 20:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Auto staat op mijn naam. #Dismissed.
grow some balls, en ga zelf je verzekeringspremie op je naam zetten en betalen.
Je claimt dat je van niemand geld 'krijgt', maar dat krijg je wél, indirect van degene die dom genoeg is om jouw pimpmobiel op zijn/haar naam te verzekeren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 september 2018 @ 21:05:47 #16
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181650385
Zelf zou ik haar na x keer melden dat ze er wel over op mag houden omdat het het niet fijner maakt om langs te komen. En als een persoon irritant blijft doen dan haar steeds minder en minder zien. Andere mensen hebben er niks mee nodig hoe jij je leven hebt geregeld, als je wat profijt hebt omdat andere mensen dingen betalen dan is dat best. Gezeur daarover kan je 1 of 2 keer verwachten maar daarna mag het ook wel genoeg zijn naar mijn idee
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 2 september 2018 @ 21:07:14 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181650425
Is je tante de broer of zus van degene die wel de verzekering betaalt?
pi_181650960
wat voor dikke bak heb je ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 2 september 2018 @ 21:36:04 #19
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181651423
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2018 21:23 schreef Joene het volgende:
wat voor dikke bak heb je ?
Fiat Multipla. Die ie dus niet zelf betaalt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 2 september 2018 @ 21:37:23 #20
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181651461
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 21:36 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Fiat Multipla. Die ie dus niet zelf betaalt.
:')
#KICKOUTZP
  Moderator zondag 2 september 2018 @ 22:15:45 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181652548
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2018 21:23 schreef Joene het volgende:
wat voor dikke bak heb je ?
Een 1 serie :') met wel een, zo heeft hij zelf eens gepost, 2.0 motor!
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 2 september 2018 @ 22:20:18 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181652698
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een 1 serie :') met wel een, zo heeft hij zelf eens gepost, 2.0 motor!
Ah, zo’n 45km per uurkarretje.
pi_181653476
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 20:43 schreef Atak het volgende:

[..]

ze betaalt niks.
gewoon grote bek trug geven
sjon deere
  Moderator zondag 2 september 2018 @ 23:04:45 #24
441859 crew  Lenny77
pi_181653677
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Een 1 serie :') met wel een, zo heeft hij zelf eens gepost, 2.0 motor!
Die hij gekregen heeft..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 2 september 2018 @ 23:05:08 #25
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_181653686
Dit topic _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_181653815
In feite loop je te teren op je ouders. Moeder's jongetje toch.
pi_181653863
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 23:12 schreef Deckard het volgende:
In feite loop je te teren op je ouders. Moeder's jongetje toch.
Krijg jij nooit cadeautjes? Zielig.
pi_181656791
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 23:14 schreef Atak het volgende:

[..]

Krijg jij nooit cadeautjes? Zielig.
Het feit dat je dit als een 'cadeautje' ziet, zegt al genoeg hoe slecht je het waardeert.
  maandag 3 september 2018 @ 08:52:55 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181657272
Zijn tante en zijn moeder zijn dezelfde vrouw! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 3 september 2018 @ 08:59:22 #30
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_181657318
Gewoon zelf gaan betalen en dan bouw je ook nog no-claim op... een man laat iemand anders niet zijn verzekering betalen want is onafhankelijk en jongetje dat een te dure auto oor zijn inkomen rijdt wel...
pi_181657371
Perse in een dikke auto willen rijden, maar de rekening bij iemand anders leggen.

#Turkbefunny
pi_181657623
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:20 schreef wcborstel het volgende:
Dus eigenlijk loop je altijd interessant te doen met een auto maar betaal je hem niet zelf. Dat is wel ultieme triestheid.
Hoeft niet, soms is het voordeliger om de auto op naam van 1 van je ouders te hebben.
Deden mijn ouders vroeger ook, puur vanwege de schadevrije jaren.
Na een aantal jaar werd de auto op mijn naam gezet en betaalde ik zelf, dat scheelde toch best wat.
Dus om het nou triestheid te noemen...
  maandag 3 september 2018 @ 09:45:53 #33
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181657866
TS is verwend :')
Man of Steal.
pi_181658279
1] Waarschijnlijk gedraag je je in het echte leven ook zoals hier op het forum, en heb je constant de behoefte om anderen te laten weten dat je een "dikke bak" rijdt. Mocht je dat ook in de buurt van je tante geflikt hebben, dan heeft ze genoeg van je tofdoenerij en wijst ze je terecht op het niet betalen van de verzekering.

2] Dat ze in een kleine auto rijdt en volgens jou niet kan hebben dat je zo'n auto rijdt, betekent niet dat haar kritiek onterecht is. Vooral als zij de verzekering van haar auto wel zelf betaalt.

3] Waarom je je neven erbij betrekt, snap ik niet. Betalen zij wel hun eigen verzekering? Dan houdt het al helemaal op.

4] Je bent een hele stoere gozer hier op het forum. Als je het gedrag van je tante zo erg vindt, mag je ook je bek tegen haar opentrekken (op een nette manier). Aangeven dat je haar opmerkingen niet op prijs stelt en dat ze ermee moet kappen. En aangeven dat als ze zo doorgaat, je haar (nog) minder zal zien.

Want er zijn slechts twee oplossingen mogelijk voor jou:
- Of je betaalt de verzekering zelf, dan houdt ze op.
- Of je ziet je tante niet meer, dan heb je het gezeik ook niet meer.

5] Het is verstandig om zo snel mogelijk zelf je verzekering te betalen, zodat je je eigen schadevrije jaren opbouwt. Heb je er in de toekomst alleen maar profijt van.

TL;DR: je bent geïrriteerd omdat haar kritiek terecht is, en jij er verder niets tegen kan zeggen of doen.
pi_181658361
Stoer doen met je dikke bak die een ander voor je betaalt :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181658505
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 10:15 schreef zarGon het volgende:
5] Het is verstandig om zo snel mogelijk zelf je verzekering te betalen, zodat je je eigen schadevrije jaren opbouwt. Heb je er in de toekomst alleen maar profijt van.
Die kan je ook gewoon opbouwen als iemand anders betaalt, natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181658523
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2018 10:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die kan je ook gewoon opbouwen als iemand anders betaalt, natuurlijk.
Nou nee. Daar zitten wel wat haken en ogen aan. Het is niet zo gepiept. De verzekeraars staan daar niet zo positief over. Dus meneer Atak gaat later als hij het zelf moet gaan betalen de volle mep betalen. Tenzij hij zo lang wacht tot zijn ouders overleden zijn en hij tot die tijd geregistreerd staat als regelmatige bestuurder.
pi_181658631
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nou nee. Daar zitten wel wat haken en ogen aan. Het is niet zo gepiept. De verzekeraars staan daar niet zo positief over. Dus meneer Atak gaat later als hij het zelf moet gaan betalen de volle mep betalen. Tenzij hij zo lang wacht tot zijn ouders overleden zijn en hij tot die tijd geregistreerd staat als regelmatige bestuurder.
Nee hoor. Je zet gewoon die polis op jouw naam, met jou als regelmatig bestuurder, en de nota stuur je door naar je ouders. Klaar. Het zal de verzekeraar verder totaal worst zijn wie de premie daadwerkelijk betaalt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181658656
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2018 10:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee hoor. Je zet gewoon die polis op jouw naam, met jou als regelmatig bestuurder, en de nota stuur je door naar je ouders. Klaar. Het zal de verzekeraar verder totaal worst zijn wie de premie daadwerkelijk betaalt.
Als zijn ouders bereid zijn om een hogere premie te betalen ja. Want nu betalen zijn ouders peanuts omdat zij waarschijnlijk hoop schadevrije jaren hebben opgebouwd.
pi_181658674
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als zijn ouders bereid zijn om een hogere premie te betalen ja. Want nu betalen zijn ouders peanuts omdat zij waarschijnlijk hoop schadevrije jaren hebben opgebouwd.
Ja, als jij zelf nergens op die polis vermeld staat bouw je logischerwijs niks op. Dat klopt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181658751
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2018 10:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, als jij zelf nergens op die polis vermeld staat bouw je logischerwijs niks op. Dat klopt.
Ik snap sowieso niet hoe het precies zit in geval van Atak.

Hij zegt dat de auto op zijn naam staat. Voor zover ik weet, moet de eigenaar van een auto de auto verzekeren. Dat zou dus betekenen dat de verzekering op zijn naam moet staan, en dus dat degene die de rekening betaalt, sowieso al een hoger premiebedrag betaalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 10:47:29 ]
pi_181658879
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet hoe het precies zit in geval van Atak.

Hij zegt dat de auto op zijn naam staat. Voor zover ik weet, moet de eigenaar van een auto de auto verzekeren. Dat zou dus betekenen dat de verzekering op zijn naam moet staan, en dus dat degene die de rekening betaalt, sowieso al een hoger premiebedrag betaalt.
Hoeft niet per se, thuiswonende kinderen hebben bijvoorbeeld vaak een autoverzekering die op naam van hun ouders staat. Wel zaak dat je doorgeeft dat een van die kinderen in de auto rijdt zodat de verzekeraar de juiste premie rekent, maar buiten dat is het niet zo'n probleem.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181658961
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 10:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoeft niet per se, thuiswonende kinderen hebben bijvoorbeeld vaak een autoverzekering die op naam van hun ouders staat. Wel zaak dat je doorgeeft dat een van die kinderen in de auto rijdt zodat de verzekeraar de juiste premie rekent, maar buiten dat is het niet zo'n probleem.
Hm...

quote:
Auto op naam van kind

Als je zoon of dochter de eigenaar van de auto is (de auto staat op naam van het kind) is het niet mogelijk om als ouder deze auto te verzekeren. Want alleen de eigenaar van de auto kan de auto verzekeren. Dus als de auto op naam staat van je zoon of dochter, kan alleen hij of zij zelf de auto verzekeren.
Bron: https://weblog.independer(...)erzekeren-voor-kind/.
quote:
Autoverzekering op ouders naam vaak niet mogelijk

Staat het kenteken van de auto op je eigen naam, dan mag je bij de meeste verzekeraars de auto niet op naam van je ouders verzekeren. De autoverzekering moet namelijk altijd op naam staan van de eigenaar van de auto of diens partner.
Bron: https://www.geld.nl/autov(...)ering-op-naam-ouders.
TS:
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 20:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Auto staat op mijn naam. #Dismissed.


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2018 11:00:11 ]
pi_181659006
Mjah, maar ze kunnen de verzekering wel voor hem betalen natuurlijk.
-nee-
pi_181659033
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hm...

[..]

[..]

TS:

[..]

Klopt niet wat daar staat. Het is gewoon mogelijk, bij vrijwel alle verzekeraars, zolang je ook maar doorgeeft dat de bestuurder van de auto een jongere is. Dan kunnen ze namelijk wel de premietoeslag rekenen en zelf de schadevrije jaren opbouwen.

Als je vervolgens één polis hebt lopen is het logisch om die ook op je eigen naam te zetten. Als er ergens een heel pakket loopt is het dan weer voordeliger om de polis formeel op naam van de pakkethouder te hebben, dan krijg je ook pakketkorting.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181659866
Of zijn ouders storten gewoon het bedrag terug.

Even los van wat iedereen van TS vindt. Als zijn ouders het willen betalen is dat gewoon dikke prima toch?
pi_181660045
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:49 schreef Bananenpap het volgende:
Of zijn ouders storten gewoon het bedrag terug.

Even los van wat iedereen van TS vindt. Als zijn ouders het willen betalen is dat gewoon dikke prima toch?
Het probleem is dat je dan allerlei soorten opmerkingen kan krijgen... En daar moet je maar om kunnen gaan, maar dat lukt niet iedereen, zoals je ziet.
pi_181660080
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het probleem is dat je dan allerlei soorten opmerkingen kan krijgen... En daar moet je maar om kunnen gaan, maar dat lukt niet iedereen, zoals je ziet.
Dus het ligt niet aan de mensen die die opmerkingen maken?
pi_181660372
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:49 schreef Bananenpap het volgende:
Of zijn ouders storten gewoon het bedrag terug.

Even los van wat iedereen van TS vindt. Als zijn ouders het willen betalen is dat gewoon dikke prima toch?
Is geen probleem hoor. Maar TS stelt dat hij absoluut geen geld krijgt. Wat hij indirect wel krijgt.
  maandag 3 september 2018 @ 12:24:11 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181660575
Had TS in KLB niet genoeg respect reacties gehad vanwege zijn 'dikke bak' dus doet het hier maar even dunnetjes over?

Gvd wat aan clown :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181660582
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:24 schreef Ersa het volgende:

[..]

Hoeft niet, soms is het voordeliger om de auto op naam van 1 van je ouders te hebben.
Deden mijn ouders vroeger ook, puur vanwege de schadevrije jaren.
Na een aantal jaar werd de auto op mijn naam gezet en betaalde ik zelf, dat scheelde toch best wat.
Dus om het nou triestheid te noemen...
Als de verzekering op naam van de ouders staat, kan je ook zelf betalen. Stoer doen met 'jouw' dikke auto zoals TS hier in vrijwel al zijn topics doet, maar hem zelf niet (volledig) betalen is en blijft gewoon triest. Vooral als je dan roept dat de rest jaloers naar je kijkt omdat je zo jong bent en dan al zo'n auto kan rijden.
pi_181660777
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:24 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Als de verzekering op naam van de ouders staat, kan je ook zelf betalen. Stoer doen met 'jouw' dikke auto zoals TS hier in vrijwel al zijn topics doet, maar hem zelf niet (volledig) betalen is en blijft gewoon triest. Vooral als je dan roept dat de rest jaloers naar je kijkt omdat je zo jong bent en dan al zo'n auto kan rijden.
Ja in dit geval klopt het dan.
Ik reed maar een oud bakje dat me van A naar B bracht.
Ach ja, TS komt er nog wel achter hoe duur die bakken zijn qua verzekering en belasting, want die betalen zijn ouders nu ook, en dan piept ie wel anders.
pi_181661021
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dus het ligt niet aan de mensen die die opmerkingen maken?
Tja, zo vreemd is het niet om opmerkingen te krijgen waneneer je tof doet over *iets* dat je hebt bereikt, maar vervolgens blijkt dat je het toch niet helemaal zelf doet...

Wat dit allemaal nog intrigerender maakt is dat de TS niet inhoudelijk reageert op de opmerkingen van z'n tante. Wat hij wel doet, is aanvallen en uitmaken voor jaloers. En natuurlijk aangeven dat ze er geen fuck over te zeggen heeft. Maar... dat helpt niet, want alsnog topic geopend, want wat tante gezegd heeft doet z'n ego pijn.
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 12:50:39 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181661098
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tja, zo vreemd is het niet om opmerkingen te krijgen waneneer je tof doet over *iets* dat je hebt bereikt, maar vervolgens blijkt dat je het toch niet helemaal zelf doet...

Wat dit allemaal nog intrigerender maakt is dat de TS niet inhoudelijk reageert op de opmerkingen van z'n tante. Wat hij wel doet, is aanvallen en uitmaken voor jaloers. En natuurlijk aangeven dat ze er geen fuck over te zeggen heeft. Maar... dat helpt niet, want alsnog topic geopend, want wat tante gezegd heeft doet z'n ego pijn.
Of het is gewoon een excuusje om weer een topicje te kunnen openen en een beetje te trollen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 3 september 2018 @ 13:36:50 #55
74056 crew  ToT
pi_181661894
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Stoer doen met je dikke bak die een ander voor je betaalt :')
Dit ja! :')

En het zou me niks verbazen als TS gewoon een kantoorbaantje heeft waarvan hij het onderhoud en de verzekering zijn 2e handse Seat Ibiza gewoon zelf betaalt.
pi_181667781
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2018 10:15 schreef zarGon het volgende:

Want er zijn slechts twee oplossingen mogelijk voor jou:
- Of je betaalt de verzekering zelf, dan houdt ze op.
- Of je ziet je tante niet meer, dan heb je het gezeik ook niet meer.


Of jij stopt met een wijsneus te wezen.
Wie zegt dat ik haar opzoek?? Ik zie haar bij andere familie.
pi_181667827
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 08:59 schreef romazoba het volgende:
Gewoon zelf gaan betalen en dan bouw je ook nog no-claim op... een man laat iemand anders niet zijn verzekering betalen want is onafhankelijk en jongetje dat een te dure auto oor zijn inkomen rijdt wel...
Ik bouw wel schade vrije jaren op.
pi_181667890
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:49 schreef Bananenpap het volgende:

Even los van wat iedereen van TS vindt. Als zijn ouders het willen betalen is dat gewoon dikke prima toch?

Snap sowieso niet waar andere mensen zich mee bemoeien. Alsof het geld uit hun eigen zak komt. Typisch Nederlands dat ze iedereen naar beneden proberen te trekken.
  maandag 3 september 2018 @ 19:00:16 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181668046
In welk universum is een 120i eigenlijk een 'dikke bak' :?

Een 1 serie is per definitie een halve BMW, dat kun je nog een soort van goed maken met het 135i badge achterop, maar het blijft een raar ding zonder kofferbak.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181668600
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 18:53 schreef Atak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Snap sowieso niet waar andere mensen zich mee bemoeien. Alsof het geld uit hun eigen zak komt. Typisch Nederlands dat ze iedereen naar beneden proberen te trekken.
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 20:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb nooit geld van gevraagd of gekregen. :')
Haha is goed jongen. Dikke bak moet jij weten maar je arrogantie is niet terecht omdat je er geen cent voor betaald hebt. Dan heb ik stukken meer respect voor mensen die in een bakje van 2k rijden maar wel alles zelf bekostigen incl wegenbelasting en verzekering.
pi_181668978
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 18:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waar andere mensen zich mee bemoeien.
Doe je tof met je auto in de buurt van je familie?
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 19:56:21 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181669456
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
In welk universum is een 120i eigenlijk een 'dikke bak' :?

Een 1 serie is per definitie een halve BMW, dat kun je nog een soort van goed maken met het 135i badge achterop, maar het blijft een raar ding zonder kofferbak.
Het is geen 120i, het is een 118i, uit 2015 volgens zijn zeggen. Namelijk, hier:

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:53 schreef Atak het volgende:

[..]

118i. 170pk. Bouwjaar 2015.
Wat dan een M-Sport zou zijn:

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 23:19 schreef Atak het volgende:

[..]

M sport high executive.
Echter, in een ander topic heeft hij gepost dat dat ding een 2.0 motor heeft.

Namelijk, hier:

quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2018 21:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is een 2.0.
De 118i uit 2015 heeft echter geen 2.0 motor (ook niet in M-Sport uitvoering met 170pk), maar een 1.6. De tijd dat de 1-serie nog een 2.0 had in een 118i stamt uit de tijd van het 1e model BMW 1-serie volgens mij, maar dié werd in 2015 al lang niet meer gebouwd.

Voor iemand die zó geilt op zijn autootje zou je verwachten dat 'ie dat verschil toch wel zou weten? Tenzij er ook een 118i is die wél een 2.0 motor heeft, maar die kan ik vooralsnog niet vinden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181670341
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is geen 120i, het is een 118i, uit 2015 volgens zijn zeggen. Namelijk, hier:

[..]

Wat dan een M-Sport zou zijn:

[..]

Echter, in een ander topic heeft hij gepost dat dat ding een 2.0 motor heeft.

Namelijk, hier:

[..]

De 118i uit 2015 heeft echter geen 2.0 motor (ook niet in M-Sport uitvoering met 170pk), maar een 1.6. De tijd dat de 1-serie nog een 2.0 had in een 118i stamt uit de tijd van het 1e model BMW 1-serie volgens mij, maar dié werd in 2015 al lang niet meer gebouwd.

Voor iemand die zó geilt op zijn autootje zou je verwachten dat 'ie dat verschil toch wel zou weten? Tenzij er ook een 118i is die wél een 2.0 motor heeft, maar die kan ik vooralsnog niet vinden.
Ik was altijd in de veronderstelling dat de laatste 2 cijfers de motorinhoud aangaven en dus 118=1.8 120=2.0.

Wat slecht eigenlijk :D
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 20:43:16 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181670363
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2018 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik was altijd in de veronderstelling dat de laatste 2 cijfers de motorinhoud aangaven en dus 118=1.8 120=2.0.

Wat slecht eigenlijk :D
Ja, ik snap dat dus ook niet helemaal, maar als je gaat zoeken naar de 118i uit 2015 dan staat er overal dat die 1598cc inhoud hebben, wat dus een 1.6 is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181670449
Backfire....
Whatever...
pi_181677727
*pakt popcorn...
pi_181682373
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 18:53 schreef Atak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Snap sowieso niet waar andere mensen zich mee bemoeien. Alsof het geld uit hun eigen zak komt. Typisch Nederlands dat ze iedereen naar beneden proberen te trekken.
Je vraagt om meningen en als die worden gegeven dan is dat bemoeien behalve als de reacties in jouw straatje passen? Dus eigenlijk vraag je om bevestiging...
pi_181691744
Aha, weer zo'n fantastisch backfire topic over het gebakje van Atak _O_

Moet je nog steeds tanken in Duitsland zodat je in ieder geval wel de brandstof kunt betalen?
pi_181693871
Ik ben het eigenlijk wel eens met je tante. Oké, ze moet zich er niet mee bemoeien, maar het is toch veel leuker om je eigen boontjes te doppen?

Liever een eigen Fiat dan een door je ouders betaalde BMW. Maar dat zal wel een generatie verschil zijn ofzo.
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:43:42 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181693981
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:38 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met je tante. Oké, ze moet zich er niet mee bemoeien, maar het is toch veel leuker om je eigen boontjes te doppen?

Liever een eigen Fiat dan een door je ouders betaalde BMW. Maar dat zal wel een generatie verschil zijn ofzo ;(

Pff, enig idee hoeveel mensen er een veel te dure leasebak hebben om de buren de ogen uit te steken?

Dit is sort off hetzelfde; pochen met geld wat niet van jou is, of iig een vervoersmiddel wat je zelf niet kunt betalen eigenlijk. Een auto aanschaffen is niet zo moeilijk.....
Een auto is nog steeds een status-verhogend iets, dus als je een kleine plasser of je hoofd niet mee hebt, zit er maar één ding op O-) Ik heb zelf een micropenis en ben een dubbelganger van quasimodo, dus ik kan het weten :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181694036
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pff, enig idee hoeveel mensen er een veel te dure leasebak hebben om de buren de ogen uit te steken?

Dit is sort off hetzelfde; pochen met geld wat niet van jou is, of iig een vervoersmiddel wat je zelf niet kunt betalen eigenlijk. Een auto aanschaffen is niet zo moeilijk.....
Ik vind een leaseauto wel een wezenlijk verschil met ouders die bijdragen in de kosten.

Links of rechtsom maakt die leaseauto ook onderdeel uit van het salaris.
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:47:30 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181694071
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:46 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik vind een leaseauto wel een wezenlijk verschil met ouders die bijdragen in de kosten.

Links of rechtsom maakt die leaseauto ook onderdeel uit van het salaris.
Financial lease, wel eens van gehoord? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181694396
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Financial lease, wel eens van gehoord? ;)
Je bedoelt private lease? ;)

Je kunt er eindeloos over discussiëren maar ik ben van mening dat er een verschil is tussen leasen obv eigen inkomen vs bijdrage derden (ouders bv).

In bepaalde gevallen is leasen voordeliger dan kopen, dus al heb je t geld, waarom zou je dan een dief zijn van je eigen portemonnee?

[ Bericht 8% gewijzigd door Sport_Life op 04-09-2018 23:09:05 ]
pi_181694840
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pff, enig idee hoeveel mensen er een veel te dure leasebak hebben om de buren de ogen uit te steken?
Nee, heb je cijfers hier over?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2018 23:24:26 ]
pi_181695052
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Sport_Life het volgende:

In bepaalde gevallen is leasen voordeliger dan kopen, dus al heb je t geld, waarom zou je dan een dief zijn van je eigen portemonnee?

Namen & rugnummers.
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:47:48 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181695326
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:01 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Je bedoelt private lease? ;)

Je kunt er eindeloos over discussiëren maar ik ben van mening dat er een verschil is tussen leasen obv eigen inkomen vs bijdrage derden (ouders bv).

In bepaalde gevallen is leasen voordeliger dan kopen, dus al heb je t geld, waarom zou je dan een dief zijn van je eigen portemonnee?

Ja, gewoon oldskool geld lenen voor een nieuwe auto maar dan in een nieuwerwets jasje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:48:58 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181695345
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:24 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Nee, heb je cijfers hier over?
Tijdens de laatste enquete bleek niet één van de ondervraagden dit te doen.. het idéé alleen al; ridicuul gewoon O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181697483
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tijdens de laatste enquete bleek niet één van de ondervraagden dit te doen.. het idéé alleen al; ridicuul gewoon O-)
Ik denk namelijk dan ook niet dat er zoveel mensen dat doen om naar hun buren te pronken, maar dat ze het vooral voor zichzelf willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 06:48:05 ]
pi_181697847
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, gewoon oldskool geld lenen voor een nieuwe auto maar dan in een nieuwerwets jasje.
Als jij de geldverstrekker niet kunt aantonen dat je de auto (in termijnen) kunt betalen, krijg je geen euro :).
pi_181697888
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En dan nog beweren dat je helemaal niets krijgt :') Je krijgt je verzekering vergoed door je ouders.

Je tante heeft gelijk.

Case closed
Dit :P
Redacted
  woensdag 5 september 2018 @ 17:13:11 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181707842
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 06:47 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik denk namelijk dan ook niet dat er zoveel mensen dat doen om naar hun buren te pronken, maar dat ze het vooral voor zichzelf willen.
ik denk dat aardig wat mensen het stiekem niet kunnen hebben als de buren een dikkere of nieuwere auto rijden als zij zelf.


quote:
12s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:46 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Als jij de geldverstrekker niet kunt aantonen dat je de auto (in termijnen) kunt betalen, krijg je geen euro :).
Als jij die 35 ruggen niet bij elkaar kunt sparen, moet je gewoon die nieuwe bak niet gaan rijden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181708251
Is ze lekker?
Ik zwaai naar dieren.
pi_181709377
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:13 schreef Sounddragon het volgende:

ik denk dat aardig wat mensen het stiekem niet kunnen hebben als de buren een dikkere of nieuwere auto rijden als zij zelf.

Die zullen er vast zijn, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die om die reden een private lease auto hebben.
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 18:40:53 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181709862
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:13 schreef Sounddragon het volgende:

Als jij die 35 ruggen niet bij elkaar kunt sparen, moet je gewoon die nieuwe bak niet gaan rijden.
Damn right.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181709901
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik denk dat aardig wat mensen het stiekem niet kunnen hebben als de buren een dikkere of nieuwere auto rijden als zij zelf.

[..]

Als jij die 35 ruggen niet bij elkaar kunt sparen, moet je gewoon die nieuwe bak niet gaan rijden.
Mensen welke een nieuwe auto kopen zijn achterlijk.
pi_181710321
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:42 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Mensen welke een nieuwe auto kopen zijn achterlijk.
idd :), ivm electrische wagens straks is de afschrijving van nieuwe benzine auto's veel te hoog, daarom is leasen niet eens zo verkeerd.

Wie nu een nieuwe diesel koopt loopt helemaal tegen hoge afschrijving aan.

Tenzij je 40k km per jaar rijdt. Maar dan wordt je genaaid door je werkgever.
pi_181711070
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2018 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik was altijd in de veronderstelling dat de laatste 2 cijfers de motorinhoud aangaven en dus 118=1.8 120=2.0.
Dat is altijd zo geweest tot zo'n beetje de intree van turbomotoren bij BMW, toen werd het laatste cijfertje een beetje een aanduiding van het gelijkwaardige motorvermogen bij een ongeblazen motor. Helemaal klopt het ook niet, uiteindelijk zijn het gewoon marketingtermen.

En als je 170pk uit een 1.6 blokje perst dan rij je dat ding echt binnen 200.000 kilometer helemaal naar de snot. Doe mij dat maar liever uit een vertrouwde 2-liter zespitter die makkelijk een half miljoen doorpruttelt ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 19:29:58 #88
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181711220
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is altijd zo geweest tot zo'n beetje de intree van turbomotoren bij BMW, toen werd het laatste cijfertje een beetje een aanduiding van het gelijkwaardige motorvermogen bij een ongeblazen motor. Helemaal klopt het ook niet, uiteindelijk zijn het gewoon marketingtermen.

En als je 170pk uit een 1.6 blokje perst dan rij je dat ding echt binnen 200.000 kilometer helemaal naar de snot. Doe mij dat maar liever uit een vertrouwde 2-liter zespitter die makkelijk een half miljoen doorpruttelt ;)
Nou, kijk:

quote:
BMW introduceert de 1.6 liter TwinPower Turbo motor; een viercilinder die in de 118i liefst 170 pk levert. Daarmee evenaart hij zijn voorganger 120i met de atmosferische tweeliter,
van https://autovandaag.nl/au(...)maakt-meer-vrienden/

TS claimt echter dat er een 2.0 in zijn auto ligt. Als dat laatste waar is, dan rijdt hij dus ook niet het meest recente model, maar gewoon het oude, 1e model 1-serie, maar dan is het geen auto meer uit 2015.

Iets klopt er niet aan het verhaaltje.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')