abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 september 2018 @ 18:42:30 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181646881
En terecht!!! Stoere bois die keihard gangstah muziek afspelen zijn schijt irritant.

Video
AnnaMSterling twitterde op vrijdag 31-08-2018 om 06:59:38 They're attempting to throw him onto the street. You can see it clearly here. He's just a kid. This is not okay. https://t.co/BGT3kado26 reageer retweet
quote:
Twee mannen proberen zwarte twintiger hardhandig uit tram te gooien omdat hij “te luid muziek speelde”



In een viraal filmpje op sociale media is te zien hoe de 21-jarige Dexter Lotz vrijdagavond bijna van de Muni-tram in San Francisco wordt gegooid door twee mannen wiens namen niet bekend zijn gemaakt. De jongeman zou op het tramstel muziek hebben gespeeld via zijn smartphone, en dat was niet naar de zin van de twee aanvallers.

In een eerste video houdt één van de mannen Lotz in een houdgreep, terwijl verschillende andere passagiers roepen dat hij de jongen met rust moet laten. “Zeg dat hij moet stoppen”, reageert de aanvaller. Op andere beelden zijn er twee mannen te zien die de jongen hardhandig door de deur van het tramstel naar buiten proberen te werken, terwijl de jongen luid schreeuwt en zich wanhopig vast probeert te houden aan het deurframe.

De filmpjes werden via Twitter de wereld ingestuurd door journalist Anna Sterling. “Deze twee mannen hebben net geprobeerd om deze knul van de Muni-tram te gooien omdat hij te luid muziek speelde. Hij kon gemakkelijk geraakt worden door het verkeer. Dit is niet oké”, schrijft ze erbij. De beelden zorgden voor behoorlijk wat ophef op sociale media.

Smartphone naar buiten gegooid
In een later interview legt Lotz zelf uit dat hij inderdaad muziek speelde via de speaker van zijn smartphone, toen hij geconfronteerd werd door een man met een hoed en een baard. De man zou hem al eerder hebben aangestaard, volgens Lotz omdat de muziek te luid stond. Uiteindelijk kwam het tot een discussie en viel de man aan. Even daarna begon Lotz ook terug te vechten, nadat hij naar eigen zeggen verschillende keren bijna het bewustzijn verloor. “Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Dingen werden zwart, ik kon niets zien”, vertelde hij in een interview met Mic.

Later kreeg de aanvaller nog hulp van een tweede passagier en probeerden ze samen de jongeman naar buiten te werken. Wanneer de tram stopte aan een latere halte, gooiden ze zijn skateboard en zijn smartphone, een Samsung Galaxy S9, naar buiten. De halte erop is Lotz uiteindelijk zelf afgestapt om zijn bezittingen te gaan zoeken.

Politie
De politie kwam ter plaatse na het incident en is bezig met een onderzoek. Zowel Lotz als zijn aanvaller hebben besloten om geen klacht neer te leggen. “Ik wil me daar niet mee bezighouden”, verklaart Lotz. “Hoewel dit vrij erg was, ben ik zulke interacties met mensen zoals hem gewoon.” De derde man is nog niet geïdentificeerd.

https://www.hln.be/nieuws(...)ek-speelde~a0cc185c/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 2 september 2018 @ 18:46:56 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_181646953
Godverdomme. Dit is toch wel een van mijn grootste ergernissen in het moderne tijdperk. Oordopjes. Gebruik ze.

Mensen uit een rijdende tram gooien is overigens niet ok. Stilstaand kan wel.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2018 @ 18:47:27 #3
231686 budvar
budvar
pi_181646965
En terecht, zo fucking asociaal om muziek af te spelen met je telefoon (nog maar te zwijgen over het kuttige blikgeluid) in het openbaar.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_181646986
Die gast moet zich gewoon aan de sociale norm houden met zijn harde muziek in de tram. Zulke jochies zie ik hier ook wel eens.

Goed dat er is ingegrepen.
pi_181647119
Meestal worden de klagers in elkaar geslagen, redelijke uitkomst dit.
pi_181647133
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:47 schreef budvar het volgende:
En terecht, zo fucking asociaal om muziek af te spelen met je telefoon (nog maar te zwijgen over het kuttige blikgeluid) in het openbaar.
Idd. De kwaliteit van de muziek is via oordopjes/koptelefoon veel beter, dus ze doen het niet omdat ze muziek willen luisteren.
Waarom doen ze het dan wel? Nou, om anderen stoer te laten horen naar welke muziek ze luisteren. En dat terwijl niemand van de andere reizigers daar ooit op zit te wachten.
Echt, ontzettend kansloos, dat soort figuren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181647148
Murica :')
  zondag 2 september 2018 @ 18:57:59 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181647182
Waarom is dit nieuws in nederland?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181647183
Genot.
  zondag 2 september 2018 @ 19:11:08 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181647486
'just a kid'

21 jaar :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181647535
Zal het wel verdiend hebben.
  zondag 2 september 2018 @ 19:14:06 #12
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181647541
Ja fysiek geweld + iemands eigendommen (proberen) te vernielen omdat hij te harde muziek afspeelt is inderdaad echt super cool! :'(
Krekker is de bom!
pi_181647599
quote:
gooiden ze zijn skateboard en zijn smartphone, een Samsung Galaxy S9, naar buiten.
Dit soort triviale info. :') Mag je wel iemands foon naar buiten mieteren als het een S8 is?
pi_181647622
Je zou ook eerst kunnen vragen of de muziek wat zachter kan natuurlijk...
pi_181647625
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dit soort triviale info. :') Mag je wel iemands foon naar buiten mieteren als het een S8 is?
Een Samsung sowieso want die dingen exploderen sneller dan een pallie tiener die net de moskee verlaat.
  zondag 2 september 2018 @ 19:29:55 #16
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181647849
Als je zo asociaal bent om je muziek over je speakers in de tram te spelen en het kennelijk ook niet uit wil zetten als iemand laat merken er last van te hebben, verdien je het mijns inziens om uit de tram geflikkerd te worden.
Dan moet je niet achteraf gaan huilen maar gewoon normaal doen. Dan gaan anderen ook niet over de schreef.

Hij ziet er overigens niet echt zwart uit..
  zondag 2 september 2018 @ 19:30:36 #17
286575 Roces18
Chef de party
pi_181647864
die reacties op twitter ook van die sjw warriors :')

die tram staat gewoon stil en zeggen ze aanklagen voor attempted murder _O- _O-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  † In Memoriam † zondag 2 september 2018 @ 19:32:04 #18
231686 budvar
budvar
pi_181647903
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je zou ook eerst kunnen vragen of de muziek wat zachter kan natuurlijk...
Als je zo asociaal bent om muziek in het openbaar af te spelen trek je je ook niks aan van zo'n vraag natuurlijk.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  zondag 2 september 2018 @ 19:35:20 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181647987
Betere titel:
Twee mannen doen poging om aso uit tram te gooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 2 september 2018 @ 19:40:53 #20
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181648129
Om watvoor muziek ging het want dat scheelt dan ook nog wel natuurlijk?
pi_181648138
Die 'en terecht' reacties hier... :')

Ja, muziek luid afspelen is asociaal, maar iemand uit de trein gooien is nog asocialer. Levensgevaarlijk zelfs.
pi_181648196
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:41 schreef theunderdog het volgende:
Die 'en terecht' reacties hier... :')

Ja, muziek luid afspelen is asociaal, maar iemand uit de trein gooien is nog asocialer. Levensgevaarlijk zelfs.
We hebben net geleerd dat een atoombom een gepaste reactie is op een cartoonwedstrijd.
Iemand uit de metro gooien vanwege asogedrag is dat dan zeker.
pi_181648246
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:14 schreef KreKkeR het volgende:
Ja fysiek geweld + iemands eigendommen (proberen) te vernielen omdat hij te harde muziek afspeelt is inderdaad echt super cool! :'(
Mensen die op speakers muziek draaien in het ov mogen wel wat meer verliezen dan hun telefoon.
pi_181649921
Erg asociaal om hard in een omgeving als een tram je muziek af te spelen en andere passagiers hiermee overlast te bezorgen. Tja en dan kom je eens de verkeerde tegen en wordt je als asociaal rotjoch op je nummer gezet.
pi_181650071
Als je het echt allemaal zo erg vindt waarom maak je dan een Twitter filmpje? Zijn views belangrijker dan het leven van een 21 jaar oud kind?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')