abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181911643
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ziggo Sport is echt waardeloos. Het maakt me gewoon woedend. In plaats van Spurs-Liverpool uit te zenden worden Formule 1 cafe en F1 kwalificatie uitgezonden. Als het een niets zeggende wedstrijd was zou ik het kunnen begrijpen maar dit is gewoon waanzin.
Iedereen heeft dit weekend alle kanalen Hans
pi_181912600
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ziggo Sport is echt waardeloos. Het maakt me gewoon woedend. In plaats van Spurs-Liverpool uit te zenden worden Formule 1 cafe en F1 kwalificatie uitgezonden. Als het een niets zeggende wedstrijd was zou ik het kunnen begrijpen maar dit is gewoon waanzin.
Dat is gewoon hoe het gaat bij Ziggo Sport. Kan je wel over lopen klagen maar heeft geen nut want zo gaat het dus altijd als er F1 is.

En inderdaad, dit weekend heb je alle kanalen.
pi_181915017
De onwetendheid van de post is vrij lachwekkend. Als er iets is dat zeeën kijkers trekt voor Ziggo is het wel de Formule 1. Kijk naar de extra kanalen (on board camera etc) en features die ze eromheen organiseren met Doornbos en Coronel. Vrijdagavond hebben ze ook een vast praatprogramma dat in de smaak valt.

Daarbij is er ook nog eens een weekend met gratis kijken. Lees je gewoon eens in voor je systematische onzin gaat lopen zwetsen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Masterminded op 15-09-2018 08:42:49 ]
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 08:47:54 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181915266
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:32 schreef Masterminded het volgende:
De onwetendheid van de post is vrij lachwekkend. Als er iets is dat zeeën kijkers trekt voor Ziggo is het wel de Formule 1. Kijk naar de extra kanalen (on board camera etc) en features die ze eromheen organiseren met Doornbos en Coronel. Vrijdagavond hebben ze ook een vast praatprogramma dat in de smaak valt.

Daarbij is er ook nog eens een weekend met gratis kijken. Lees je gewoon eens in voor je systematische onzin gaat lopen zwetsen.

Zeg 't 'm Stijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 15 september 2018 @ 08:52:52 #45
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_181915340
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:32 schreef Masterminded het volgende:
De onwetendheid van de post is vrij lachwekkend. Als er iets is dat zeeën kijkers trekt voor Ziggo is het wel de Formule 1. Kijk naar de extra kanalen (on board camera etc) en features die ze eromheen organiseren met Doornbos en Coronel. Vrijdagavond hebben ze ook een vast praatprogramma dat in de smaak valt.

Daarbij is er ook nog eens een weekend met gratis kijken. Lees je gewoon eens in voor je systematische onzin gaat lopen zwetsen.

Holy shit.
pi_181915346
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ziggo Sport is echt waardeloos. Het maakt me gewoon woedend. In plaats van Spurs-Liverpool uit te zenden worden Formule 1 cafe en F1 kwalificatie uitgezonden. Als het een niets zeggende wedstrijd was zou ik het kunnen begrijpen maar dit is gewoon waanzin.


:?
pi_181915400
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:32 schreef Masterminded het volgende:
De onwetendheid van de post is vrij lachwekkend. Als er iets is dat zeeën kijkers trekt voor Ziggo is het wel de Formule 1. Kijk naar de extra kanalen (on board camera etc) en features die ze eromheen organiseren met Doornbos en Coronel. Vrijdagavond hebben ze ook een vast praatprogramma dat in de smaak valt.

Daarbij is er ook nog eens een weekend met gratis kijken. Lees je gewoon eens in voor je systematische onzin gaat lopen zwetsen.

Zogenaamd Liverpoolfan maar te skeer om Ziggo sport abo te nemen, misschien moet hij woedend op zichzelf zijn dat ie een vieze zwerver is.
pi_181916900
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zogenaamd Liverpoolfan maar te skeer om Ziggo sport abo te nemen, misschien moet hij woedend op zichzelf zijn dat ie een vieze zwerver is.
Ik ga niet een abo nemen voor een club waarvan ik regelmatig wedstrijden mis.

Ik heb al eerder gezegd dat het logisch is dat Formule 1 de voorkeur krijgt boven voetbal. Echter vind ik het onbegrijpelijk wanneer een kwalificatie op een nieuwe baan zonder historisch achtergrond(niet zoals Monza, Spa, Monaco etc) de prioriteit krijg boven een top wedstrijd. Veel mensen missen de kwalificatie, zoals ik, of schakelen pas in om Q3 te kijken(laatste deel van de kwalificatie) Ziggo had dus makkelijk kunnen inschakelen wanneer de wedstrijd afgelopen was geweest. Dat Ziggo extra kanalen heeft dit weekend interesseert me geen reet want Formule 1 zal nu altijd de prioriteit krijgen boven top voetbal.
pi_181916958
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik ga niet een abo nemen voor een club waarvan ik regelmatig wedstrijden mis.

Ik heb al eerder gezegd dat het logisch is dat Formule 1 de voorkeur krijgt boven voetbal. Echter vind ik het onbegrijpelijk wanneer een kwalificatie op een nieuwe baan zonder historisch achtergrond(niet zoals Monza, Spa, Monaco etc) de prioriteit krijg boven een top wedstrijd. Veel mensen missen de kwalificatie, zoals ik, of schakelen pas in om Q3 te kijken(laatste deel van de kwalificatie) Ziggo had dus makkelijk kunnen inschakelen wanneer de wedstrijd afgelopen was geweest. Dat Ziggo extra kanalen heeft dit weekend interesseert me geen reet want Formule 1 zal nu altijd de prioriteit krijgen boven top voetbal.
Ga toch weg. Er is elke week wel een ‘topmatch’. Daarnaast kijken er (veel) meer mensen als F1 uitgezonden wordt dan naar deze match dus logische commerciële keus. F1 is paradepaardje van ziggo.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181917016
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ga toch weg. Er is elke week wel een ‘topmatch’. Daarnaast kijken er (veel) meer mensen als F1 uitgezonden wordt dan naar deze match dus logische commerciële keus. F1 is paradepaardje van ziggo.
En daarbij is Ziggo Sport, het open kanaal, gewoon een promotiekanaal om toch mensen stiekem het full abonnement af te laten sluiten voor meer mogelijkheden. Je moet allang blij zijn met de sportevenementen die worden aangeboden daar.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181917237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik ga niet een abo nemen voor een club waarvan ik regelmatig wedstrijden mis.

Ik heb al eerder gezegd dat het logisch is dat Formule 1 de voorkeur krijgt boven voetbal. Echter vind ik het onbegrijpelijk wanneer een kwalificatie op een nieuwe baan zonder historisch achtergrond(niet zoals Monza, Spa, Monaco etc) de prioriteit krijg boven een top wedstrijd. Veel mensen missen de kwalificatie, zoals ik, of schakelen pas in om Q3 te kijken(laatste deel van de kwalificatie) Ziggo had dus makkelijk kunnen inschakelen wanneer de wedstrijd afgelopen was geweest. Dat Ziggo extra kanalen heeft dit weekend interesseert me geen reet want Formule 1 zal nu altijd de prioriteit krijgen boven top voetbal.
Oké, Button fan.
pi_181917572
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik ga niet een abo nemen voor een club waarvan ik regelmatig wedstrijden mis.

Ik heb al eerder gezegd dat het logisch is dat Formule 1 de voorkeur krijgt boven voetbal. Echter vind ik het onbegrijpelijk wanneer een kwalificatie op een nieuwe baan zonder historisch achtergrond(niet zoals Monza, Spa, Monaco etc) de prioriteit krijg boven een top wedstrijd. Veel mensen missen de kwalificatie, zoals ik, of schakelen pas in om Q3 te kijken(laatste deel van de kwalificatie) Ziggo had dus makkelijk kunnen inschakelen wanneer de wedstrijd afgelopen was geweest. Dat Ziggo extra kanalen heeft dit weekend interesseert me geen reet want Formule 1 zal nu altijd de prioriteit krijgen boven top voetbal.
In vroeger tijden kon je op zaterdagmiddag niet meer of minder dan Oeroeg van Hella Haasse lezen, en toen had je dit soort discussies ook niet.
pi_181917748
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:04 schreef O_o_ het volgende:

[..]

In vroeger tijden kon je op zaterdagmiddag niet meer of minder dan Oeroeg van Hella Haasse lezen, en toen had je dit soort discussies ook niet.
BefbekjeGod
Oh.
pi_181917750
Achja ik heb paar weken geleden abbo genomen op Ziggo Sport Totaal en het Internationaal gedeelte van FOX opgezegd. Geen spijt van. Hoef ik nooit iets te missen door F1 :)

En ik kijk genoeg, dus het is het geld gewoon waard.
pi_181917757
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:22 schreef Wicky15 het volgende:
Achja ik heb paar weken geleden abbo genomen op Ziggo Sport Totaal en het Internationaal gedeelte van FOX opgezegd. Geen spijt van. Hoef ik nooit iets te missen door F1 :)
Ik heb gewoon alle kanalen van ZiggyGoden dankzij mijn Vodafone abonnement _O_

Kan ik tenminste komende tijden ook meer CL duels kijken.
Oh.
pi_181917764
Benieuwd of die Fabinho eens mag spelen trouwens.
Oh.
pi_181917787
Alisson, Alexander-Arnold, Gomez, Van Dijk, Robertson, Wijnaldum, Naby Keita, Milner, Salah, Firmino, Mane.

Keita speelt in ieder geval gelukkig weer in plaats van Henderson.
pi_181917795
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon alle kanalen van ZiggyGoden dankzij mijn Vodafone abonnement _O_

Kan ik tenminste komende tijden ook meer CL duels kijken.
Zoiets had ik gehoord ja, hoe veel betaal je dan? Die van Ziggo zei iets van 9 euro ofzo.

Mijn abbo loopt binnenkort af, misschien interessant.
pi_181917828
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of die Fabinho eens mag spelen trouwens.
JamesPearceEcho twitterde op vrijdag 14-09-2018 om 11:43:38 Klopp on Fabinho: "We had similar questions about Robbo and Oxlade. Fabinho is full of energy and desire. It's not nice to tell him he's not involved but he's come from another league with a different system, it takes time. The plan was and still is that he will make us better." reageer retweet
Ga daar maar niet van uit, voorlopig. Zit wel op de bank (lol).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2018 12:30:58 ]
pi_181917863
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:26 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Zoiets had ik gehoord ja, hoe veel betaal je dan? Die van Ziggo zei iets van 9 euro ofzo.

Mijn abbo loopt binnenkort af, misschien interessant.
Niks extra's bij een bepaald abonnement. _O_
Oh.
pi_181917868
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:29 schreef Bolasie het volgende:

[..]

JamesPearceEcho twitterde op vrijdag 14-09-2018 om 11:43:38 Klopp on Fabinho: "We had similar questions about Robbo and Oxlade. Fabinho is full of energy and desire. It's not nice to tell him he's not involved but he's come from another league with a different system, it takes time. The plan was and still is that he will make us better." reageer retweet
Ga daar maar niet van uit, voorlopig. Zit wel op de bank (lol).
Bijzonder dat hij hem dan niet vaker laat meespelen om te wennen.
Oh.
pi_181917876
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks extra's bij een bepaald abonnement. _O_
Leg me het uit dan :D
pi_181917906
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:33 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Leg me het uit dan :D
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Hier staat alles wat je moet weten.
Oh.
pi_181917999
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Hier staat alles wat je moet weten.
Thanks, eens die abbo's bekijken straks.
  zaterdag 15 september 2018 @ 12:46:30 #65
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181918046
Lekker voetbal middagje zometeen
pi_181918540
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik ga niet een abo nemen voor een club waarvan ik regelmatig wedstrijden mis.

Ik heb al eerder gezegd dat het logisch is dat Formule 1 de voorkeur krijgt boven voetbal. Echter vind ik het onbegrijpelijk wanneer een kwalificatie op een nieuwe baan zonder historisch achtergrond(niet zoals Monza, Spa, Monaco etc) de prioriteit krijg boven een top wedstrijd. Veel mensen missen de kwalificatie, zoals ik, of schakelen pas in om Q3 te kijken(laatste deel van de kwalificatie) Ziggo had dus makkelijk kunnen inschakelen wanneer de wedstrijd afgelopen was geweest. Dat Ziggo extra kanalen heeft dit weekend interesseert me geen reet want Formule 1 zal nu altijd de prioriteit krijgen boven top voetbal.
Moet je maar betalen, 15eu

Tis wat, dat is net 1 pizza bij new york
pi_181918565
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moet je maar betalen, 15eu

Tis wat, dat is net 1 pizza bij new york
Pizza's halen bij dat soort fastfoodfranchises :')
Oh.
pi_181918573
KeïtaGod _O_
Oh.
pi_181918587
Wat een verschrikkelijk tenue heeft Spurs toch.
pi_181918590
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:29 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een verschrikkelijk tenue heeft Spurs toch.
Eens.

Gradienteffectjes :')
Oh.
pi_181918605
KOEKOEK
Oh.
pi_181918606
Klote.
  zaterdag 15 september 2018 @ 13:31:17 #73
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_181918609
lol buitenspel
pi_181918610
Oh jammer
Oh.
pi_181918618
:o
Oh.
pi_181918621
Gaat Alisson vandaag weer blunderen?
pi_181918627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:32 schreef Wicky15 het volgende:
Gaat Alisson vandaag weer blunderen?
Dat zou zomaar kunnen.
Oh.
pi_181918639
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:32 schreef Wicky15 het volgende:
Gaat Alisson vandaag weer blunderen?
Omdat hij één keer de mist in ging?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181918640
Dan is het toch gewoon hinderlijk buitenspel?
Oh.
pi_181918641
Nja, gewoon terecht afgekeurd lijkt me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')