abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181646120
Hallo!

Ik wil graag mijn verhaal met jullie delen en ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Help! Ik ben verliefd geworden op mijn manager (man van 45, ik 24). Hij is ontzettend charismatisch, heeft een heerlijke stem om naar te luisteren. Hij straalt rust, zelfverzekerdheid en stabiliteit uit en hij heeft hele mooie ogen. Ik heb een jaar lang mijn gevoelens niet toegelaten, maar vorige week was mijn laatste werkdag en ik merk nu aan mezelf dat ik hem eigenlijk altijd heel leuk vond.

In de laatste week werkte wij veel samen en merkte ik ook van zijn kant bepaalde spanningen. Hij geeft mij veel diepe blikken waarvan ik allemaal kriebels in mijn buik krijg. Op mijn laatste werkdag was hij erg complimenteus, ook waar onze collega's bij stonden (voelde me een beetje ongemakkelijk van de vele complimenten) en hij zei echt dat ik terug moest komen na mijn reis en dat ik hem altijd mag bellen. Hij gaf mij ook erg veel van die 3x zoenen..

Het zijn ook allemaal kleine dingetjes waarvan ik merk dat er een bepaalde spanning tussen ons is. Niet iets concreets, we hebben niet echt gezoend of gedate. Ik denk dat hij heel voorzichtig is vanwege zijn hoge positie binnen het bedrijf en ik ben ook een voorzichtig type haha. Goed om te weten: de enige vrouw in zijn leven is zijn dochtertje van 3.

Wat vinden jullie van deze situatie? Daten of niet daten? Hoe fix ik een date met zo'n voorzichtige man? Of moet ik denken dat hij het echt allemaal wel door heeft en dat hij zelf wel op mij afstapt als hij daar intresse in heeft?

-Kriebelsss-

[ Bericht 0% gewijzigd door Anna-Bella2 op 02-09-2018 18:13:00 ]
pi_181646187
Wacht even, hij heeft een dochter, is homo, je hebt nooit met hem gezoend of gedate en nu wil je zijn man daten????
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181646204
En hoe weet je dat z'n man voorzichtig is? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181646219
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2018 18:06 schreef vosss het volgende:
Wacht even, hij heeft een dochter, is homo, je hebt nooit met hem gezoend of gedate en nu wil je zijn man daten????
quote:
5s.gif Op zondag 2 september 2018 18:06 schreef vosss het volgende:
En hoe weet je dat z'n man voorzichtig is? :@
Wat heb jij gezopen ?
pi_181646248
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2018 18:06 schreef vosss het volgende:
Wacht even, hij heeft een dochter, is homo, je hebt nooit met hem gezoend of gedate en nu wil je zijn man daten????
Hoe kom je erbij dat hij homo is en dat ik "zijn man" wil daten? Ik weet niet hoe jouw brein werkt, maar misschien moet je mijn topic op een iets rustiger tempo lezen hahaha
  zondag 2 september 2018 @ 18:10:39 #6
286575 Roces18
Chef de party
pi_181646275
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2018 18:08 schreef Anna-Bella2 het volgende:
Hoe kom je erbij dat hij homo is en dat ik "zijn man" wil daten? Ik weet niet hoe jouw brein werkt, maar misschien moet je mijn topic op een iets rustiger tempo lezen hahaha
ivm voorbeeldfunctie zal hij nooit op jou afstappen, dus de bal ligt bij jou. gelukkig zijn wij mannen heel makkelijk. stuur hem een appje en vraag of je wat met hem kan afspreken.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_181646296
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2018 18:08 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat hij homo is en dat ik "zijn man" wil daten? Ik weet niet hoe jouw brein werkt, maar misschien moet je mijn topic op een iets rustiger tempo lezen hahaha
Je schrijft in de OP 'z'n man' ipv 'zo'n man'.. ;)
  zondag 2 september 2018 @ 18:12:59 #8
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181646305
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2018 18:08 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat hij homo is en dat ik "zijn man" wil daten? Ik weet niet hoe jouw brein werkt, maar misschien moet je mijn topic op een iets rustiger tempo lezen hahaha
En als jij op iets rustiger tempo typt had je er 'zo'n voorzichtige man' gemaakt. ;)

Vraag hem bij te kletsen bij een bak koffie na je reis.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181646307
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ivm voorbeeldfunctie zal hij nooit op jou afstappen, dus de bal ligt bij jou. gelukkig zijn wij mannen heel makkelijk. stuur hem een appje en vraag of je wat met hem kan afspreken.
Zo simpel is het.
Alius aliud dicit
pi_181646320
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 18:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je schrijft in de OP 'z'n man' ipv 'zo'n man'.. ;)
Duidelijk. Nu weer even on-topic? :)
pi_181646325
Nvt
Juin uit Eigen Tuin!
pi_181646358
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ivm voorbeeldfunctie zal hij nooit op jou afstappen, dus de bal ligt bij jou. gelukkig zijn wij mannen heel makkelijk. stuur hem een appje en vraag of je wat met hem kan afspreken.
Oke, spannend dit hoor! haha
Maar wel leuk. Ik geniet ook echt van die verliefde gevoelens haha :)
Hopelijk ziet ie het wel zitten!
  Forum Admin zondag 2 september 2018 @ 18:16:07 #13
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_181646359
Nu je niet meer voor hem werkt zal hij wellicht ook wat minder terughoudend zijn om met je af te spreken.
pi_181646460
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2018 18:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu je niet meer voor hem werkt zal hij wellicht ook wat minder terughoudend zijn om met je af te spreken.
Jaa inderdaad. Oke, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem bijna mee op "date" had gevraagd. Ik zei tegen hem: "We moeten nog echt even een keer een drankje doen", hij: Wij? , Ik: ja, met de afdeling.

Echt onhandig ben ik soms hahah. Als ik zijn gezicht goed las vond hij het een beetje jammer dat ik niet alleen ons bedoelde.. Achh we gaan het wel zien na mijn berichtje haha.
  zondag 2 september 2018 @ 18:22:41 #15
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181646479
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2018 18:06 schreef vosss het volgende:
Wacht even, hij heeft een dochter, is homo, je hebt nooit met hem gezoend of gedate en nu wil je zijn man daten????
wtf lul jij allemaal man :')
#KICKOUTZP
pi_181646754
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:21 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Jaa inderdaad. Oke, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem bijna mee op "date" had gevraagd. Ik zei tegen hem: "We moeten nog echt even een keer een drankje doen", hij: Wij? , Ik: ja, met de afdeling.

Echt onhandig ben ik soms hahah. Als ik zijn gezicht goed las vond hij het een beetje jammer dat ik niet alleen ons bedoelde.. Achh we gaan het wel zien na mijn berichtje haha.
Dus stuur je hem een whatsappje en vraag je of hij misschien toch een keer samen wat wilt drinken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181646774
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:21 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]
Ik zei tegen hem: "We moeten nog echt even een keer een drankje doen", hij: Wij?
Dit is idd een gemiste kans, maar ik zou zeggen dat dit wel duidelijk genoeg is voor jou om een appje te sturen :)
Weggegaan en opgerot
pi_181646956
quote:
6s.gif Op zondag 2 september 2018 18:36 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Dit is idd een gemiste kans, maar ik zou zeggen dat dit wel duidelijk genoeg is voor jou om een appje te sturen :)
Oke, ik zit aan het volgende te denken. Ik heb nog wel een afscheidsborrel met iedereen. Ik kan daarna vragen of hij een keer alleen met mij wat wilt drinken/eten. :)
pi_181646993
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2018 18:47 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Oke, ik zit aan het volgende te denken. Ik heb nog wel een afscheidsborrel met iedereen. Ik kan daarna vragen of hij een keer alleen met mij wat wilt drinken/eten. :)
Of hij blijft bij je tot na het eind van de borrel :)
pi_181647138
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2018 18:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Of hij blijft bij je tot na het eind van de borrel :)
Hihi I hope so. Ik vind het wel opvallend dat niemand over zijn leeftijd begint. Blijkbaar is dat niet zo'n issue haha
pi_181647173
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:56 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Hihi I hope so. Ik vind het wel opvallend dat niemand over zijn leeftijd begint. Blijkbaar is dat niet zo'n issue haha
Hihi nee, leeftijd is maar een getal toch haha. ;)

En volgens mij ben jij behoorlijk volwassen voor je leeftijd :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2018 18:57:56 ]
pi_181647252
Heeft ie geen vrouw?
  zondag 2 september 2018 @ 19:04:18 #23
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_181647335
Hoe lang ga je op reis?

Als je een one night stand Wil moet je voor de reis op date gaan.

Wil je echt iets van hem (en dus ook een stiefdochter kado) dan zou ik het echt laten tot na je reis!

En die leeftijd... So what.

Ik ken genoeg mensen met grote leeftijdsverschillen in relatie en die zijn stuk voor stuk erg gelukkig.

Ik scheel maar 14 jaar met mijn man en ook dat vinden mensen vaak al veel... Trek het je niet aan.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_181647379
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 18:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Hihi nee, leeftijd is maar een getal toch haha. ;)

En volgens mij ben jij behoorlijk volwassen voor je leeftijd :)
Hihi, ja ik denk dat je daar wel echt gelijk in hebt. :)
pi_181647468
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe lang ga je op reis?

Als je een one night stand Wil moet je voor de reis op date gaan.

Wil je echt iets van hem (en dus ook een stiefdochter kado) dan zou ik het echt laten tot na je reis!

En die leeftijd... So what.

Ik ken genoeg mensen met grote leeftijdsverschillen in relatie en die zijn stuk voor stuk erg gelukkig.

Ik scheel maar 14 jaar met mijn man en ook dat vinden mensen vaak al veel... Trek het je niet aan.
3 maanden.. Ja, misschien kan ik dan beter wachten. Ik doe namelijk niet aan one night stands :@ Heel leuk om te lezen dat het bij jullie werkt! Nu ben ik toch benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen :)
pi_181647476
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:00 schreef T-D het volgende:
Heeft ie geen vrouw?
Dit?
Is dat zo?
pi_181647491
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2018 18:04 schreef Anna-Bella2 het volgende:
Goed om te weten: de enige vrouw in zijn leven is zijn dochtertje van 3.
Anders had ik per direct uit mijn hoofd gezet.
pi_181647642
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:00 schreef T-D het volgende:
Heeft ie geen vrouw?
Nee, anders had ik het per direct uit mijn hoofd gezet..
pi_181647653
Mwoah, dochter van 3? Ik zou overslaan.
pi_181647659
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:19 schreef T-D het volgende:
Mwoah, dochter van 3? Ik zou overslaan.
Waarom?
  zondag 2 september 2018 @ 19:21:12 #31
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181647679
Leuk! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181647694
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:20 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Waarom?
Dochter van 3, waarschijnlijk nog niet zo heel lang weg bij de moeder, ex die zich bemoeit. Nee bedankt.
  zondag 2 september 2018 @ 19:22:55 #33
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181647715
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:21 schreef T-D het volgende:

[..]

Dochter van 3, waarschijnlijk nog niet zo heel lang weg bij de moeder, ex die zich bemoeit. Nee bedankt.
Kan ook goed gaan hoor. Niet meteen uitgaan van het negatieve.
Zou me er niet door laten tegenhouden
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181647718
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:21 schreef T-D het volgende:

[..]

Dochter van 3, waarschijnlijk nog niet zo heel lang weg bij de moeder, ex die zich bemoeit. Nee bedankt.
Wie weet is het een weduwnaar
pi_181647778
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:20 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Waarom?
Zonder de wijsneus te willen uithangen: vergis je niet in de impact van een kind van je partner waarvan jij niet de moeder bent. Die impact binnen een relatie kan erg groot zijn, is nogal afhankelijk van gedrag en insteek van de betrokkenen.

Nog veel te vroeg denk ik nu, maar wel iets voor in het achterhoofd. Ben je overigens serieus richting hem of is het wat oppervlakkig wat jou betreft?
:)
Is dat zo?
pi_181647789
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Kan ook goed gaan hoor. Niet meteen uitgaan van het negatieve.
Zou me er niet door laten tegenhouden
Jaa, geen 1 relatie is perfect en dit kan door vanalles zijn (lange afstand, exen, culturen). Ik laat me daar niet echt door tegenhouden. Een dochter is inderdaad wel om iets over na te denken, maar om eerlijk te zijn ben ik best wel een moedertype (zorgzaam, veilig). Dit geef natuurlijk geen garantie dat het goed zou lopen, maar het is in ieder geval niet iets wat mij zou afschrikken.
pi_181647816
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:26 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Jaa, geen 1 relatie is perfect en dit kan door vanalles zijn (lange afstand, exen, culturen). Ik laat me daar niet echt door tegenhouden. Een dochter is inderdaad wel om iets over na te denken, maar om eerlijk te zijn ben ik best wel een moedertype (zorgzaam, veilig). Dit geef natuurlijk geen garantie dat het goed zou lopen, maar het is in ieder geval niet iets wat mij zou afschrikken.
Eerst maar eens even kijken of hij überhaupt interesse heeft in iets serieus met jou inderdaad. Jij hebt er kennelijk wel oren naar. ;)
Is dat zo?
pi_181647848
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:26 schreef Smallish het volgende:

[..]

Zonder de wijsneus te willen uithangen: vergis je niet in de impact van een kind van je partner waarvan jij niet de moeder bent. Die impact binnen een relatie kan erg groot zijn, is nogal afhankelijk van gedrag en insteek van de betrokkenen.

Nog veel te vroeg denk ik nu, maar wel iets voor in het achterhoofd. Ben je overigens serieus richting hem of is het wat oppervlakkig wat jou betreft?
:)
Nee ik begrijp je punt heel goed. Ik hou het zeker in mijn achterhoofd. Al is het nog vroeg om te zeggen welke kant het opgaat: ik hou meer van een serieuze relatie dan iets oppervlakkigs.
pi_181647874
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:28 schreef Smallish het volgende:

[..]

Eerst maar eens even kijken of hij überhaupt interesse heeft in iets serieus met jou inderdaad. Jij hebt er kennelijk wel oren naar. ;)
Haha jaa inderdaad. :) I will keep you updated!
pi_181647984
Je gaat op reis, begrijp ik? En je hebt nog een borrel met collega's voor je vertrekt? Balletje opgooien op die borrel om samen een keer iets af te spreken en mocht daar iets uitkomen: serieus gedoe na de reis. Je bent nog jong, geniet van de reis en je vrijheid. Daarna verder zien. Mijn idee, dan hè? :) ;)
Is dat zo?
pi_181648203
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:35 schreef Smallish het volgende:
Je gaat op reis, begrijp ik? En je hebt nog een borrel met collega's voor je vertrekt? Balletje opgooien op die borrel om samen een keer iets af te spreken en mocht daar iets uitkomen: serieus gedoe na de reis. Je bent nog jong, geniet van de reis en je vrijheid. Daarna verder zien. Mijn idee, dan hè? :) ;)
Ja, ik kan het ook even laten voor wat het is en na mijn reis kijken of ik nog steeds hetzelfde voor hem voel. Dit is ook iets om over na te denken..
pi_181648383
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:21 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Jaa inderdaad. Oke, ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem bijna mee op "date" had gevraagd. Ik zei tegen hem: "We moeten nog echt even een keer een drankje doen", hij: Wij? , Ik: ja, met de afdeling.

Echt onhandig ben ik soms hahah. Als ik zijn gezicht goed las vond hij het een beetje jammer dat ik niet alleen ons bedoelde.. Achh we gaan het wel zien na mijn berichtje haha.
Ja hahaha malle meid dat je bent zeg. Jeetje zeg. Stuur hem maar een berichtje en het liefst ook een dickpic euhmmm pussypic dat zal vast je boodschap duidelijker maken. Succes jij meid!!
pi_181648423
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:26 schreef Smallish het volgende:

[..]

Zonder de wijsneus te willen uithangen: vergis je niet in de impact van een kind van je partner waarvan jij niet de moeder bent. Die impact binnen een relatie kan erg groot zijn, is nogal afhankelijk van gedrag en insteek van de betrokkenen.

Nog veel te vroeg denk ik nu, maar wel iets voor in het achterhoofd. Ben je overigens serieus richting hem of is het wat oppervlakkig wat jou betreft?
:)
Nou dit dus. Je speelt altijd de tweede viool.
pi_181648424
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:44 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Ja, ik kan het ook even laten voor wat het is en na mijn reis kijken of ik nog steeds hetzelfde voor hem voel. Dit is ook iets om over na te denken..
Ja, kan natuurlijk ook. Feit dat je hier een topic opent hierover doet wel vermoeden dat het je erg bezig houdt. Maar eerst je gedachten ordenen voordat je actie onderneemt is natuurlijk prima.
Is dat zo?
pi_181648882
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 18:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Hihi nee, leeftijd is maar een getal toch haha. ;)

En volgens mij ben jij behoorlijk volwassen voor je leeftijd :)
_O-

Godver, daar ging mijn koffie bijna.
Whatever...
pi_181649338
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:53 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ja, kan natuurlijk ook. Feit dat je hier een topic opent hierover doet wel vermoeden dat het je erg bezig houdt. Maar eerst je gedachten ordenen voordat je actie onderneemt is natuurlijk prima.
Ja, ik vind het gewoon best wel een lastige situatie. Ik had bij 1 collega en 1 vriendin advies gevraagd en ze reageerden beiden totaal anders haha. Dus ik was benieuwd hoe buitenstaanders hier tegenaa kijken. :)
pi_181649482
Volgens mij kun je het beste lekker op reis gaan en na je reis contact met hem opnemen om eens koffie te drinken. Dat kun je dan prima doen onder het mom van oriënteren op mogelijk nieuw werk na je reis; gewoon netwerken waar niks mis mee is. Dan heb je volgens mij een prima en legitieme insteek om met te ontmoeten en het geeft jou de kans om tijdens het gesprek uitgebreid over je reis te vertellen en het "per ongeluk" een vrij persoonlijk gesprek maken. Als hij het ziet zitten zal hij er wel in meegaan om het wellicht heel gezellig te maken, aangezien hij dan ook niet meer je manager is. Als ie toch zo charismatisch is zal dat wel goedkomen! :P

Zo'n benadering zou mij persoonlijk meer aanspreken dan hem recht toe recht aan uit te vragen, maar daarover zullen de meningen ongetwijfeld verschillen onder de mensen.
pi_181649514
TS, ik ben iets ouder dan jij. Vraag die volgens mij in het leven bij situaties steeds terug komt: wat heb je er voor over, wat is het je waard?

In jouw geval zou ik zeggen, probeer eerst te achterhalen of er iets serieus is tussen jullie, heeft hij wel interesse, wat zou het betekenen, iets serieus samen?

Even stap voor stap. Reizen en de keuze of je voor of na die reis stappen onderneemt. Dat is denk ik nu aan de orde.

Succes!

:) :*
Is dat zo?
pi_181649552
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:29 schreef itchycoo het volgende:
Volgens mij kun je het beste lekker op reis gaan en na je reis contact met hem opnemen om eens koffie te drinken. Dat kun je dan prima doen onder het mom van oriënteren op mogelijk nieuw werk na je reis; gewoon netwerken waar niks mis mee is. Dan heb je volgens mij een prima en legitieme insteek om met te ontmoeten en het geeft jou de kans om tijdens het gesprek uitgebreid over je reis te vertellen en het "per ongeluk" een vrij persoonlijk gesprek maken. Als hij het ziet zitten zal hij er wel in meegaan om het wellicht heel gezellig te maken, aangezien hij dan ook niet meer je manager is. Als ie toch zo charismatisch is zal dat wel goedkomen! :P

Zo'n benadering zou mij persoonlijk meer aanspreken dan hem recht toe recht aan uit te vragen, maar daarover zullen de meningen ongetwijfeld verschillen onder de mensen.
:D Ook een prima benadering, vind ik!
Is dat zo?
pi_181649734
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 19:00 schreef T-D het volgende:
Heeft ie geen vrouw?
Nee die is bij hem weggegaan nadat hij een jong grietje van kantoor uit elkaar heeft getrokken in de bezemkast.
pi_181649804
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:07 schreef Najieto het volgende:

[..]


[..]

Wat heb jij gezopen ?
Gewoon bier hoezo?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181649819
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2018 18:08 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat hij homo is en dat ik "zijn man" wil daten? Ik weet niet hoe jouw brein werkt, maar misschien moet je mijn topic op een iets rustiger tempo lezen hahaha
Misschien moet jij eens leren typen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181649833
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 18:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je schrijft in de OP 'z'n man' ipv 'zo'n man'.. ;)
Dat dus.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181649901
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 18:22 schreef wollah het volgende:

[..]

wtf lul jij allemaal man :')
Er stonden wat discrepanties in de OP waar ik, volledig terecht overigens, een opmerking over maakte. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181650109
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:29 schreef itchycoo het volgende:
Volgens mij kun je het beste lekker op reis gaan en na je reis contact met hem opnemen om eens koffie te drinken. Dat kun je dan prima doen onder het mom van oriënteren op mogelijk nieuw werk na je reis; gewoon netwerken waar niks mis mee is. Dan heb je volgens mij een prima en legitieme insteek om met te ontmoeten en het geeft jou de kans om tijdens het gesprek uitgebreid over je reis te vertellen en het "per ongeluk" een vrij persoonlijk gesprek maken. Als hij het ziet zitten zal hij er wel in meegaan om het wellicht heel gezellig te maken, aangezien hij dan ook niet meer je manager is. Als ie toch zo charismatisch is zal dat wel goedkomen! :P

Zo'n benadering zou mij persoonlijk meer aanspreken dan hem recht toe recht aan uit te vragen, maar daarover zullen de meningen ongetwijfeld verschillen onder de mensen.
Jaa dit is ook een goede tip. Dan is de hele situatie misschien minder beladen. :)
pi_181650169
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 20:31 schreef Smallish het volgende:
TS, ik ben iets ouder dan jij. Vraag die volgens mij in het leven bij situaties steeds terug komt: wat heb je er voor over, wat is het je waard?

In jouw geval zou ik zeggen, probeer eerst te achterhalen of er iets serieus is tussen jullie, heeft hij wel interesse, wat zou het betekenen, iets serieus samen?

Even stap voor stap. Reizen en de keuze of je voor of na die reis stappen onderneemt. Dat is denk ik nu aan de orde.

Succes!

:) :*
Precies, ik wil het ook niet gehaast doen. Dan wordt het tot de borrel gewoon lekker genieten van de vlinders en na mijn reis zie ik wel weer verder :) Bedankt!!
pi_181650495
quote:
3s.gif Op zondag 2 september 2018 20:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Er stonden wat discrepanties in de OP waar ik, volledig terecht overigens, een opmerking over maakte. :)
Je bent goed met taal zo te lezen. Prima, maar daar heb ik niet om gevraagd en is in deze context ook zeker niet nodig. Ik ben hier om te praten over mijn situatie en niet zozeer mijn taalfouten. Met een beetje inlevingsvermogen had je wel begrepen wat er staat. Wellicht een verbeterpuntje voor jezelf ;)
  zondag 2 september 2018 @ 21:10:58 #58
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181650522
Hou er wel rekening mee dat mensen die kinderen hebben maar geen partner meer daar altijd wel een reden voor hebben. Kan dus zo zijn dat als je wel een relatie met hem krijgt je na een tijd pas het slechtere in hem ziet wat je niet te zien kreeg als werknemer
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 2 september 2018 @ 21:13:26 #59
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181650605
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:10 schreef mercimarci het volgende:
Hou er wel rekening mee dat mensen die kinderen hebben maar geen partner meer daar altijd wel een reden voor hebben. Kan dus zo zijn dat als je wel een relatie met hem krijgt je na een tijd pas het slechtere in hem ziet wat je niet te zien kreeg als werknemer
Want dat is anders bij mensen die geen kinderen hebben? :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181650628
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:10 schreef mercimarci het volgende:
Hou er wel rekening mee dat mensen die kinderen hebben maar geen partner meer daar altijd wel een reden voor hebben. Kan dus zo zijn dat als je wel een relatie met hem krijgt je na een tijd pas het slechtere in hem ziet wat je niet te zien kreeg als werknemer
Jaa dat is zeker mogelijk. Het kan natuurlijk ook zijn dat zijn ex is vreemdgegaan. Dat is iets waar ik achter moet komen voordat het echt serieus wordt.
pi_181650676
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 21:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Want dat is anders bij mensen die geen kinderen hebben? :D
Haha jaa.. Niemand is perfect. Ik zal er achter moeten komen of zijn positieve kanten opwegen tegen zijn mindere kanten. en ik zal natuurlijk moeten kijken of ik zijn mindere kanten kan accepteren. :)
Maar dat geld voor iedere relatie
pi_181650813
klinkt leuk. veel succes
pi_181650838
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe lang ga je op reis?

Als je een one night stand Wil moet je voor de reis op date gaan.

Wil je echt iets van hem (en dus ook een stiefdochter kado) dan zou ik het echt laten tot na je reis!

Ja, dit! Gevalletje 'geduld is een schone zaak' enzo. En dan heb je ook zeker wat te vertellen waardoor je direct van start kan.

Plus dat het wel goed kan zijn om vooral je eigen ding te gaan doen en niet te afhankelijk /gretig te zijn.
Somebody that I used to know
pi_181650990
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:19 schreef Deckard het volgende:
klinkt leuk. veel succes
Dankjewel! :)
pi_181651268
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 21:20 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, dit! Gevalletje 'geduld is een schone zaak' enzo. En dan heb je ook zeker wat te vertellen waardoor je direct van start kan.

Plus dat het wel goed kan zijn om vooral je eigen ding te gaan doen en niet te afhankelijk /gretig te zijn.
Ja zeker! Ik ga gewoon genieten van de reis. Als het gevoel van beiden kanten sterk is, dan komt dat na mijn reis wel goed. Zo niet, jammer, maar dan had het zo (niet) moeten zijn. :)
pi_181651509
Ik vind het fijn dat jullie met mij hierover willen meedenken en jullie advies neem ik dan ook echt mee in mijn overwegingen. Er zijn een aantal punten waar ik nog niet (genoeg) bij stil stond en een aantal punten waar ik me minder zorgen over hoef te maken.

Mijn plan is nu om eerst van de borrel en reis te genieten en daarna kijk ik hoe de situatie dan is. Dat lijkt me op dit moment het beste.

Voor nu: slaap lekker alvast en nogmaals bedankt iedereen! :) :)
pi_181651544
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:16 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Haha jaa.. Niemand is perfect. Ik zal er achter moeten komen of zijn positieve kanten opwegen tegen zijn mindere kanten. en ik zal natuurlijk moeten kijken of ik zijn mindere kanten kan accepteren. :)
Maar dat geld voor iedere relatie
Ik zou niet teveel verwachten van een vent met een driejarig kind, hij is 3 jaar na de heftige gebeurtenis als een kindje krijgen kennelijk al weg bij de moeder, voor iets serieus zijn er genoeg leuke mannen die jonger zijn, meer mogelijkheden bieden. Een man in zijn 40er jaren met een jong kind lijkt mij niet echt top. Klinkt meer als paar keer geile neukseks en dooorrrr.
pi_181652322
Ik heb een vermoeden dat hij je als leuk tussendoortje ziet. Hij is beetje aan het kijken of je hapt en blijkbaar doe je dat.
Nu kan ie zeggen dat het na werk en op jouw initiatief was.

Ik zou niet direct uitgaan van een serieuze relatie, jullie zitten in totaal verschillende levensfases.
  zondag 2 september 2018 @ 22:12:37 #69
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181652468
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 21:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Want dat is anders bij mensen die geen kinderen hebben? :D
Uh nou ja als je je kind in de steek laat door te scheiden is dat wel anders dan dat je gewoon een ex hebt ja... Typisch weer om te denken dat je juist slim nadenkt terwijl je niet nadenkt
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181653193
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:12 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Uh nou ja als je je kind in de steek laat door te scheiden is dat wel anders dan dat je gewoon een ex hebt ja... Typisch weer om te denken dat je juist slim nadenkt terwijl je niet nadenkt
Tja, ook typisch weer allemaal aannames over die man zou ik zeggen. Voor hetzelfde geld blijkt het een hele liefdevolle man die zijn vrouw aan een ziekte is verloren of is zij ervandoor gegaan. Ja het is iets om in je achterhoofd te houden, maar nu wordt er van alles negatief over die man geroepen terwijl we alleen weten dat hij een dochtertje van drie thuis heeft zitten. :P
pi_181653332
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:12 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Uh nou ja als je je kind in de steek laat door te scheiden is dat wel anders dan dat je gewoon een ex hebt ja... Typisch weer om te denken dat je juist slim nadenkt terwijl je niet nadenkt
Hoe kom je er überhaupt bij dat hij zijn kind in de steek gelaten zou hebben? Hij ziet zijn dochter toch gewoon?
pi_181653346
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:07 schreef MisChrartin het volgende:
Ik heb een vermoeden dat hij je als leuk tussendoortje ziet. Hij is beetje aan het kijken of je hapt en blijkbaar doe je dat.
Nu kan ie zeggen dat het na werk en op jouw initiatief was.

Ik zou niet direct uitgaan van een serieuze relatie, jullie zitten in totaal verschillende levensfases.
Waar maak je dat uit op?
pi_181653375
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 21:40 schreef T-D het volgende:

[..]

Ik zou niet teveel verwachten van een vent met een driejarig kind, hij is 3 jaar na de heftige gebeurtenis als een kindje krijgen kennelijk al weg bij de moeder, voor iets serieus zijn er genoeg leuke mannen die jonger zijn, meer mogelijkheden bieden. Een man in zijn 40er jaren met een jong kind lijkt mij niet echt top. Klinkt meer als paar keer geile neukseks en dooorrrr.
Weet jij waarom hij niet meer samen is met de moeder van zijn dochter?
  zondag 2 september 2018 @ 22:47:45 #74
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181653408
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:39 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Tja, ook typisch weer allemaal aannames over die man zou ik zeggen. Voor hetzelfde geld blijkt het een hele liefdevolle man die zijn vrouw aan een ziekte is verloren of is zij ervandoor gegaan. Ja het is iets om in je achterhoofd te houden, maar nu wordt er van alles negatief over die man geroepen terwijl we alleen weten dat hij een dochtertje van drie thuis heeft zitten. :P
Ik zei niks slechts over hem. Ik zei dat ze er rekening mee houden dat het mogelijk is. Als je dat ook als negatief praten over hem ziet tjah oke..
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 2 september 2018 @ 22:49:14 #75
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181653430
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe kom je er überhaupt bij dat hij zijn kind in de steek gelaten zou hebben? Hij ziet zijn dochter toch gewoon?
Als je een kind neemt samen en daarna uit elkaar gaat dan heb je je kind al in de steek gelaten. Geen normale opvoeding zoals andere kinderen omdat je beide niet over dingen heen konden zetten. "Hij ziet zijn dochter toch gewoon" is niet gewoon.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181653448
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Weet jij waarom hij niet meer samen is met de moeder van zijn dochter?
Geen idee, daar vertelt ze niet over. Dat geeft te denken. 3 jaar en al gescheiden denk ik het mijne van. En als hij haar fulltime heeft is dat ook niet echt goed nieuws voor ts. Altijd tweederangs zijn verveelt ook.
pi_181654011
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:49 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Als je een kind neemt samen en daarna uit elkaar gaat dan heb je je kind al in de steek gelaten. Geen normale opvoeding zoals andere kinderen omdat je beide niet over dingen heen konden zetten. "Hij ziet zijn dochter toch gewoon" is niet gewoon.
Wat een oordelen zitten er in jouw post. Je neemt een kind, gaat uit elkaar en dus heb je het kind dan in de steek gelaten.

Sommige mensen kiezen ervoor te scheiden van hun partner. Dat wil niet zeggen dat ze daarmee zeggen te willen scheiden van hun kind.
Is dat zo?
  maandag 3 september 2018 @ 00:45:09 #78
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181655021
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 23:21 schreef Smallish het volgende:

[..]

Wat een oordelen zitten er in jouw post. Je neemt een kind, gaat uit elkaar en dus heb je het kind dan in de steek gelaten.

Sommige mensen kiezen ervoor te scheiden van hun partner. Dat wil niet zeggen dat ze daarmee zeggen te willen scheiden van hun kind.
Nee maar je benadeelt je kind daar wel mee terwijl sommige ouders bij elkaar blijven voor hun kind. Je leest het verkeerd net als haar en de rest wat dat betreft
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181655041
Wij gaan elkaar hier niet in begrijpen. Niet erg, wel een conclusie. 😊
Is dat zo?
  Vis een optie? maandag 3 september 2018 @ 00:55:45 #80
70532 loveli
N
pi_181655083
Hihi, haha, hihi. Weer zo'n kutkloon.
crap in = crap out
  maandag 3 september 2018 @ 01:05:31 #81
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181655133
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 00:49 schreef Smallish het volgende:
Wij gaan elkaar hier niet in begrijpen. Niet erg, wel een conclusie. 😊
Oke tjah het is niet zo moeilijk. Een kind heeft baat bij 2 ouders die samenzijn. Als je als persoon denkt om je toekomstige kind dan zorg je ervoor dat je pas kinderen maakt als je redelijk zeker weet dat je bij elkaar blijft. Doe je dat niet dan doe je je kind tekort. Lijkt me niet heel moeilijk om te begrijpen maar oke.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  maandag 3 september 2018 @ 01:09:05 #82
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181655144
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 00:55 schreef loveli het volgende:
Hihi, haha, hihi. Weer zo'n kutkloon.
? Je bent het ook niet eens met wat ik stel begrijp ik? Maar bent te kinderlijk om erop te kunnen reageren op een normale manier
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181656415
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 01:09 schreef mercimarci het volgende:

[..]

? Je bent het ook niet eens met wat ik stel begrijp ik? Maar bent te kinderlijk om erop te kunnen reageren op een normale manier
volgens mij is dit een reactie op de TS
pi_181658360
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op?
Ja wat denk je zelf? Een goed uitziende man, charismatisch en hij heeft minimaal een redelijke baan. Denk dat de viiver waarin hij kan vissen best groot is. Die zou iets serieus willen met een stagiaire die ongeveer de helft van zijn leeftijd is? En verder niets heeft wat voor een gelijkwaardige relatie nodig is?
Ja daarom denk ik tussendoortje.

Misschien dat ik het wat hard verwoord maar het leven is geen bouquetboek. Tenzij hij een jong naïef meisje wil, maar die kans acht ik niet zo groot.
pi_181659016
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:21 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja wat denk je zelf? Een goed uitziende man, charismatisch en hij heeft minimaal een redelijke baan. Denk dat de viiver waarin hij kan vissen best groot is. Die zou iets serieus willen met een stagiaire die ongeveer de helft van zijn leeftijd is? En verder niets heeft wat voor een gelijkwaardige relatie nodig is?
Ja daarom denk ik tussendoortje.

Misschien dat ik het wat hard verwoord maar het leven is geen bouquetboek. Tenzij hij een jong naïef meisje wil, maar die kans acht ik niet zo groot.
Veel te algemeen gesteld. Ik zit in een vergelijkbare situatie. Werkelijk bloedmooie meid, maar had haar in eerste instantie afgeschreven op basis van veel te jong.

En vervolgens haar leren kennen en in de praktijk is het dus totaal geen issue. Bij haar komen er vaak veel diepere en verstandige teksten uit dan bij vrouwen van mijn leeftijd. Wat ook wel moet, want anders boeit het mij totaal niet. De vonk is dus op later moment wel overgesprongen en zeker niet op basis van tussendoortje.
pi_181659084
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:12 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Uh nou ja als je je kind in de steek laat door te scheiden is dat wel anders dan dat je gewoon een ex hebt ja... Typisch weer om te denken dat je juist slim nadenkt terwijl je niet nadenkt
Je weet helemaal niet wat er speelt. Het leven is niet zo planbaar. Soms loopt iets nou eenmaal totaal anders dan je dacht.
pi_181659200
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 00:45 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nee maar je benadeelt je kind daar wel mee terwijl sommige ouders bij elkaar blijven voor hun kind. Je leest het verkeerd net als haar en de rest wat dat betreft
Mijn ouders zijn gescheiden en weer bij elkaar gekomen. Ik denk dat mijn jeugd eens tuk rustiger was geweest als ze gewoon uit elkaar waren gebleven. Ik hou van ze, maar er was enorm vaak herrie in huis. Daarom denk ik dat het voor een kind niet altijd het beste is als de ouders bij elkaar blijven.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 3 september 2018 @ 11:21:22 #88
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_181659304
Iedereen denk dat die leeftijd weinig uit zal maken, maar ik heb zo mijn twijfels. Ik weet niet of TS zelf ook kinderen wilt, en of de potentiële vader dat zelf ziet zitten. Daarnaast zal hij al 60+ zijn als jij 40 bent. Of 80+ als jij 60 bent.. Dat is wel een flink verschil.

Jouw leven, jouw keuze. Het zou de mijne niet zijn. Daarnaast zou ik zelf meer mikken op mannen van mijn eigen leeftijd.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_181659376
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
Iedereen denk dat die leeftijd weinig uit zal maken, maar ik heb zo mijn twijfels. Ik weet niet of TS zelf ook kinderen wilt, en of de potentiële vader dat zelf ziet zitten. Daarnaast zal hij al 60+ zijn als jij 40 bent. Of 80+ als jij 60 bent.. Dat is wel een flink verschil.

Jouw leven, jouw keuze. Het zou de mijne niet zijn. Daarnaast zou ik zelf meer mikken op mannen van mijn eigen leeftijd.
Een man die op zijn 45e nog interessant is voor een 25 jarige zal waarschijnlijk jong van geest en lichaam zijn. Dat zet zich doorgaans door. En hoe ouder je wordt, hoe minder het verschil een rol gaat spelen.
  maandag 3 september 2018 @ 11:29:26 #90
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_181659484
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een man die op zijn 45e nog interessant is voor een 25 jarige zal waarschijnlijk jong van geest en lichaam zijn. Dat zet zich doorgaans door. En hoe ouder je wordt, hoe minder het verschil een rol gaat spelen.
Zit absoluut wat in. Al hoop ik dat TS ons nog wel even kan laten weten wat de reden is dat de man in kwestie nu single vader is. De reden van het uit elkaar gaan kan ook belangrijk zijn.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_181659643
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 20:29 schreef itchycoo het volgende:
Volgens mij kun je het beste lekker op reis gaan en na je reis contact met hem opnemen om eens koffie te drinken. Dat kun je dan prima doen onder het mom van oriënteren op mogelijk nieuw werk na je reis; gewoon netwerken waar niks mis mee is. Dan heb je volgens mij een prima en legitieme insteek om met te ontmoeten en het geeft jou de kans om tijdens het gesprek uitgebreid over je reis te vertellen en het "per ongeluk" een vrij persoonlijk gesprek maken. Als hij het ziet zitten zal hij er wel in meegaan om het wellicht heel gezellig te maken, aangezien hij dan ook niet meer je manager is. Als ie toch zo charismatisch is zal dat wel goedkomen! :P

Zo'n benadering zou mij persoonlijk meer aanspreken dan hem recht toe recht aan uit te vragen, maar daarover zullen de meningen ongetwijfeld verschillen onder de mensen.
of je laat gewoon ff weten dat je interesse hebt...altijd die geheime agenda's en er omheen draaien...
pi_181659666
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een man die op zijn 45e nog interessant is voor een 25 jarige zal waarschijnlijk jong van geest en lichaam zijn. Dat zet zich doorgaans door. En hoe ouder je wordt, hoe minder het verschil een rol gaat spelen.
Hoe minder het verschil een rol gaat spelen? Tegen de tijd dat je lul niet meer steigert zoekt ze er gewoon een van haar eigen leeftijd denk ik eerder.
pi_181659705
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:37 schreef T-D het volgende:

[..]

Hoe minder het verschil een rol gaat spelen? Tegen de tijd dat je lul niet meer steigert zoekt ze er gewoon een van haar eigen leeftijd denk ik eerder.
Daar zijn ook pillen voor. Maar dan zijn we ook weer een jaar of 30-40 verder. De meeste relaties halen die tijdsspanne niet hoor.
pi_181659813
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar zijn ook pillen voor. Maar dan zijn we ook weer een jaar of 30-40 verder. De meeste relaties halen die tijdsspanne niet hoor.
Die pillen zijn weinig romantisch.
En ontopic, de driejarige dochter zou sowieso al de alarmbellen moeten doen rinkelen.
  maandag 3 september 2018 @ 11:48:26 #95
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181659853
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:46 schreef T-D het volgende:

[..]

Die pillen zijn weinig romantisch.
En ontopic, de driejarige dochter zou sowieso al de alarmbellen moeten doen rinkelen.
Waarom? We leven toch niet meer in de jaren 50.

Mensen gaan uit elkaar en delen alsnog dmv van bv co ouderschap de zorg voor hun kinderen. Ook vaak jonge kinderen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181659933
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom? We leven toch niet meer in de jaren 50.

Mensen gaan uit elkaar en delen alsnog dmv van bv co ouderschap de zorg voor hun kinderen. Ook vaak jonge kinderen.
Ja klopt, maar je moet ertegen kunnen en er rekening mee houden dat het niet jouw kind is maar van je partner en zijn/haar ex.
Niks ondankbaarder dan de kinderen van een ander opvoeden.
pi_181660182
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:46 schreef T-D het volgende:

[..]

Die pillen zijn weinig romantisch.
En ontopic, de driejarige dochter zou sowieso al de alarmbellen moeten doen rinkelen.
Zou het opvallen tussen alle andere pillen die je op die leeftijd allemaal slikt? ;)

Je wil niet weten hoeveel stellen er al veel eerder (zo goed als) uitgeneukt zijn. Om je nou druk te gaan maken over iets wat over 30-40 jaar mogelijk zal gebeuren.

En daar staat tegenover dat de gemiddeld 45 jarige man (zeker als die geestelijk en lichamelijk jong is) in bed beter is dan de gemiddelde leeftijdsgenoot van haar. Dus wat hij in bed zal presteren lijkt mij niet meteen in het nadeel te werken.
pi_181660193
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:52 schreef T-D het volgende:

[..]

Ja klopt, maar je moet ertegen kunnen en er rekening mee houden dat het niet jouw kind is maar van je partner en zijn/haar ex.
Niks ondankbaarder dan de kinderen van een ander opvoeden.
Vind jij.
pi_181660291
quote:
12s.gif Op maandag 3 september 2018 12:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vind jij.
Geleerd door ervaring.
pi_181660323
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zou het opvallen tussen alle andere pillen die je op die leeftijd allemaal slikt? ;)

Je wil niet weten hoeveel stellen er al veel eerder (zo goed als) uitgeneukt zijn. Om je nou druk te gaan maken over iets wat over 30-40 jaar mogelijk zal gebeuren.

En daar staat tegenover dat de gemiddeld 45 jarige man (zeker als die geestelijk en lichamelijk jong is) in bed beter is dan de gemiddelde leeftijdsgenoot van haar. Dus wat hij in bed zal presteren lijkt mij niet meteen in het nadeel te werken.
Ik ben net 40 en ik merk wel verschil met vroeger moet ik zeggen.
pi_181660350
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:09 schreef T-D het volgende:

[..]

Ik ben net 40 en ik merk wel verschil met vroeger moet ik zeggen.
Ja ik ook. Maar op welk verschil doel jij? Want ik merk verschil ten positieve.
pi_181660449
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja ik ook. Maar op welk verschil doel jij? Want ik merk verschil ten positieve.
Vroeger was alles beter.
pi_181660551
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:16 schreef T-D het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter.
Nee hoor. Tenminste, hier niet.

Er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar in zijn algemeenheid is het zo dat 40 jarigen beter in bed zijn dan 20 jarigen. Zowel vrouwen als mannen.
  maandag 3 september 2018 @ 12:34:41 #104
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181660773
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:52 schreef T-D het volgende:

[..]

Ja klopt, maar je moet ertegen kunnen en er rekening mee houden dat het niet jouw kind is maar van je partner en zijn/haar ex.
Niks ondankbaarder dan de kinderen van een ander opvoeden.
Waarom moet je dan meteen andermans kinderen opvoeden, als je wat krijgt met een man met kinderen? Blijft toch z’n eigen verantwoording?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 3 september 2018 @ 12:36:45 #105
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181660810
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee hoor. Tenminste, hier niet.

Er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar in zijn algemeenheid is het zo dat 40 jarigen beter in bed zijn dan 20 jarigen. Zowel vrouwen als mannen.
Ik ben dan nog geen 40, maar ben een stuk zelfverzekerder dan toen ik 20 was, en dat is ook te merken in bed. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181661026
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Waarom moet je dan meteen andermans kinderen opvoeden, als je wat krijgt met een man met kinderen? Blijft toch z’n eigen verantwoording?
Hoe zie je dat voor je in een serieuze relatie? Doe je dan alsof dat kind niet bestaat? Of in de weekenden of weken dat het kind er is ga jij even bij een vriendin ofzo logeren?
Want je krijgt er op een dag gewoon mee te maken.
pi_181661036
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:

Ik ben dan nog geen 40, maar ben een stuk zelfverzekerder dan toen ik 20 was, en dat is ook te merken in bed. :)
Inderdaad ook mijn ervaring hoor. Je bent zelfverzekerd, je weet beter wat je aan het doen bent, je weet beter wat je wil, enz.
pi_181661126
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee hoor. Tenminste, hier niet.

Er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar in zijn algemeenheid is het zo dat 40 jarigen beter in bed zijn dan 20 jarigen. Zowel vrouwen als mannen.
Dan kan je het dus beter bij je eigen leeftijd houden.
pi_181661130
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:47 schreef T-D het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je in een serieuze relatie? Doe je dan alsof dat kind niet bestaat? Of in de weekenden of weken dat het kind er is ga jij even bij een vriendin ofzo logeren?
Want je krijgt er op een dag gewoon mee te maken.
Je krijgt ermee te maken. Dat klopt.

Maar het is niet direct jouw verantwoordelijkheid.
pi_181661199
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:52 schreef T-D het volgende:

[..]

Dan kan je het dus beter bij je eigen leeftijd houden.
Een relatie draait om meer dan alleen seks.

Ik was er vooraf ook niet van gecharmeerd hoor, het enorme leeftijdsverschil. Maar om nu iemand die echt bij je lijkt te passen op basis van alleen leeftijd af te wijzen, dat vind ik wel heel erg kortzichtig.
  maandag 3 september 2018 @ 13:12:14 #111
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181661460
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 12:47 schreef T-D het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je in een serieuze relatie? Doe je dan alsof dat kind niet bestaat? Of in de weekenden of weken dat het kind er is ga jij even bij een vriendin ofzo logeren?
Want je krijgt er op een dag gewoon mee te maken.
Nee natuurlijk niet, maar is nogal een groot gebied tussen doen of het kind niet bestaat of meteen ‘opvoeden’.

Heb jij kinderen?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181661980
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 13:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar is nogal een groot gebied tussen doen of het kind niet bestaat of meteen ‘opvoeden’.

Heb jij kinderen?
Twee eigen kinderen en een exstiefkind.
  maandag 3 september 2018 @ 15:17:29 #113
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_181663989
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2018 19:10 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

3 maanden.. Ja, misschien kan ik dan beter wachten. Ik doe namelijk niet aan one night stands :@ Heel leuk om te lezen dat het bij jullie werkt! Nu ben ik toch benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen :)
Op dansles. Lekker ouderwets!

Met drie maanden zou ik het ook echt na je reis doen hoor!

Ls je het ook dan pas vraagt merk je meteen aan zijn reactie of het wederzijds is.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_181665502
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 11:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Veel te algemeen gesteld. Ik zit in een vergelijkbare situatie. Werkelijk bloedmooie meid, maar had haar in eerste instantie afgeschreven op basis van veel te jong.

En vervolgens haar leren kennen en in de praktijk is het dus totaal geen issue. Bij haar komen er vaak veel diepere en verstandige teksten uit dan bij vrouwen van mijn leeftijd. Wat ook wel moet, want anders boeit het mij totaal niet. De vonk is dus op later moment wel overgesprongen en zeker niet op basis van tussendoortje.
Leuk om te lezen! Ik ben het inderdaad met je eens dat MisCharartin wel erg bevooroordeld is. Hoe is het tussen jullie uiteindelijk gelopen? :)
pi_181665531
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:16 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn gescheiden en weer bij elkaar gekomen. Ik denk dat mijn jeugd eens tuk rustiger was geweest als ze gewoon uit elkaar waren gebleven. Ik hou van ze, maar er was enorm vaak herrie in huis. Daarom denk ik dat het voor een kind niet altijd het beste is als de ouders bij elkaar blijven.
Precies. Same story..
pi_181665641
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:29 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Zit absoluut wat in. Al hoop ik dat TS ons nog wel even kan laten weten wat de reden is dat de man in kwestie nu single vader is. De reden van het uit elkaar gaan kan ook belangrijk zijn.
De reden is inderdaad heel belangrijk om te weten. Hier kom ik nog op terug zodra ik meer weet haha.
pi_181665894
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 16:38 schreef Anna-Bella2 het volgende:

Leuk om te lezen! Ik ben het inderdaad met je eens dat MisCharartin wel erg bevooroordeld is. Hoe is het tussen jullie uiteindelijk gelopen? :)
Het loopt nog steeds. :)

Overigens las ik ergens het advies om te wachten tot je terug bent van jouw reis. Persoonlijk zou ik dat niet doen. Als jij vertrekt ben je uit zijn blikveld en zal hij openstaan voor andere vrouwen. IJzer moet je smeden als het heet is.
pi_181665946
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 15:17 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Op dansles. Lekker ouderwets!

Met drie maanden zou ik het ook echt na je reis doen hoor!

Ls je het ook dan pas vraagt merk je meteen aan zijn reactie of het wederzijds is.
Ahw lief! Ja ik ga na mijn reis kijken of ik dezelfde gevoelens nog steeds heb en of ze wederzijds zijn :))
pi_181665960
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 17:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het loopt nog steeds. :)

Overigens las ik ergens het advies om te wachten tot je terug bent van jouw reis. Persoonlijk zou ik dat niet doen. Als jij vertrekt ben je uit zijn blikveld en zal hij openstaan voor andere vrouwen. IJzer moet je smeden als het heet is.
Maar ja dan moet je het ook warm houden in de drie maanden dat je weg bent. Waarom niet gewoon van start als je terug bent?
Somebody that I used to know
  maandag 3 september 2018 @ 17:09:20 #120
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181665985
Proberen een relatie aan te gaan en ook er te blijven werken. Dan heb je dikke kans op salarisverhoging. 2 vliegen in 1 klap
Man of Steal.
pi_181666023
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 17:07 schreef Postbus100 het volgende:

Maar ja dan moet je het ook warm houden in de drie maanden dat je weg bent. Waarom niet gewoon van start als je terug bent?
Ik reis veel. Vanwege mijn bedrijf moet ik online beschikbaar blijven. Is eigenlijk nooit een probleem. Dus warm houden kan ook als je aan de andere kant van de wereld bent. Kan zelfs best leuk zijn hoor. ;)
pi_181666062
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 17:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik reis veel. Vanwege mijn bedrijf moet ik online beschikbaar blijven. Is eigenlijk nooit een probleem. Dus warm houden kan ook als je aan de andere kant van de wereld bent. Kan zelfs best leuk zijn hoor. ;)
Hihi jaa. Ik zie daar ook wel iets in! Maar ik hoop ook dat ik dan niet raar/wanhopig overkom ofzo.. Ik kijk eerst even hoe het op de borrel gaat :)
pi_181666083
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 17:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik reis veel. Vanwege mijn bedrijf moet ik online beschikbaar blijven. Is eigenlijk nooit een probleem. Dus warm houden kan ook als je aan de andere kant van de wereld bent. Kan zelfs best leuk zijn hoor. ;)
Nee joh, gewoon lekker gaan reizen. Niet in twee werelden willen leven. Hij wacht wel. En anders niet.
Somebody that I used to know
pi_181666140
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 17:13 schreef Anna-Bella2 het volgende:

Hihi jaa. Ik zie daar ook wel iets in! Maar ik hoop ook dat ik dan niet raar/wanhopig overkom ofzo.. Ik kijk eerst even hoe het op de borrel gaat :)
Waarom zou je wanhopig overkomen als je voor jouw reis nog met hem afspreekt en het blijkt dat er wederzijds interesse is? Zou ik mij niet te druk over maken.
pi_181666151
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 17:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon lekker gaan reizen. Niet in twee werelden willen leven. Hij wacht wel. En anders niet.
Hij wacht wel? Op die meid die aan de andere kant van de wereld zit waar hij geen idee van heeft dat ze wel meer van hem wil?

Die moet je uitleggen! :D
  maandag 3 september 2018 @ 17:29:09 #126
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_181666279
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 19:51 schreef loni55 het volgende:

[..]

Ja hahaha malle meid dat je bent zeg. Jeetje zeg. Stuur hem maar een berichtje en het liefst ook een dickpic euhmmm pussypic dat zal vast je boodschap duidelijker maken. Succes jij meid!!
Mooi samengevat 👍
Haters everywhere but I don't really care.
pi_181666503
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 17:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij wacht wel? Op die meid die aan de andere kant van de wereld zit waar hij geen idee van heeft dat ze wel meer van hem wil?

Die moet je uitleggen! :D
Meer van : hij loopt niet gelijk weg.
Somebody that I used to know
pi_181667052
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 17:46 schreef Postbus100 het volgende:

Meer van : hij loopt niet gelijk weg.
Nou ja, dat weet je niet. Hij kan toch iemand anders ontmoeten die leuk is?
pi_181668598
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 17:13 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Hihi jaa. Ik zie daar ook wel iets in! Maar ik hoop ook dat ik dan niet raar/wanhopig overkom ofzo.. Ik kijk eerst even hoe het op de borrel gaat :)
Kijken hoe de borrel verloopt lijkt me goed. En persoonlijk zou ik (subtiel) iets laten doorschemeren over de interesse die je in hem hebt. Dat kun je prima doen zonder er gelijk bovenop te duiken, maar dan heb je in ieder geval een zaadje geplant. Succes ts! 😊
pi_181668652
Momenteel date ik een 15 jaar oudere man....Voel je niks van.

Ik zie mezelf er niet oud mee worden, dat dan weer niet.
pi_181668686
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 19:24 schreef Brybry het volgende:
Momenteel date ik een 15 jaar oudere man....Voel je niks van.

Ik zie mezelf er niet oud mee worden, dat dan weer niet.
Waarom date je er dan mee?
Somebody that I used to know
  maandag 3 september 2018 @ 19:26:54 #132
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181668731
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:25 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Waarom date je er dan mee?
Voor het geld natuurlijk.
Man of Steal.
pi_181668752
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:25 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Waarom date je er dan mee?
Omdat ik een leuke tijd wil zonder een relatie
pi_181668794
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:21 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja wat denk je zelf? Een goed uitziende man, charismatisch en hij heeft minimaal een redelijke baan. Denk dat de viiver waarin hij kan vissen best groot is. Die zou iets serieus willen met een stagiaire die ongeveer de helft van zijn leeftijd is? En verder niets heeft wat voor een gelijkwaardige relatie nodig is?
Ja daarom denk ik tussendoortje.

Misschien dat ik het wat hard verwoord maar het leven is geen bouquetboek. Tenzij hij een jong naïef meisje wil, maar die kans acht ik niet zo groot.
Zit je iets dwars ofzo? De frustratie spat namelijk van je post af..

Je kent ts helemaal niet, dus hoe weet jij nou wat zij al dan niet te bieden heeft? En je kent die man niet, dus je kunt absoluut niet weten waar hij al dan niet naar op zoek is.
pi_181668915
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 00:45 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nee maar je benadeelt je kind daar wel mee terwijl sommige ouders bij elkaar blijven voor hun kind. Je leest het verkeerd net als haar en de rest wat dat betreft
Bij elkaar blijven omwille van de kinderen, is heel vaak helemaal niet het beste voor de kinderen..
pi_181669979
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zit je iets dwars ofzo? De frustratie spat namelijk van je post af..

Je kent ts helemaal niet, dus hoe weet jij nou wat zij al dan niet te bieden heeft? En je kent die man niet, dus je kunt absoluut niet weten waar hij al dan niet naar op zoek is.
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zit je iets dwars ofzo? De frustratie spat namelijk van je post af..

Je kent ts helemaal niet, dus hoe weet jij nou wat zij al dan niet te bieden heeft? En je kent die man niet, dus je kunt absoluut niet weten waar hij al dan niet naar op zoek is.
Precies.

Hierbij een update: Hij reageert niet op mijn uitnodiging voor een borrel. Ik denk dat dit wel genoeg zegt. Jammer, maar duidelijk. Tijd voor een reisje!
pi_181670270
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:27 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]


[..]

Precies.

Hierbij een update: Hij reageert niet op mijn uitnodiging voor een borrel. Ik denk dat dit wel genoeg zegt. Jammer, maar duidelijk. Tijd voor een reisje!
Wat had je gestuurd en wanneer?
pi_181670714
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 20:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat had je gestuurd en wanneer?
Vanmiddag had ik gevraagd of hij volgende week met mij en de afdeling iets zou willen drinken.

(Dit hadden we namelijk met elkaar afgesproken)
pi_181670773
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:57 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Vanmiddag had ik gevraagd of hij volgende week met mij en de afdeling iets zou willen drinken.

(Dit hadden we namelijk met elkaar afgesproken)
Dan zegt het niet per sé iets dat hij niet reageert.
pi_181670865
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 20:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan zegt het niet per sé iets dat hij niet reageert.
Nee? Ik denk altijd zodra ik genegeerd word is er niet genoeg intresse in mij..
pi_181670933
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:57 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Vanmiddag had ik gevraagd of hij volgende week met mij en de afdeling iets zou willen drinken.

(Dit hadden we namelijk met elkaar afgesproken)
Kan best dat hij later nog reageert.
pi_181671014
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 21:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Kan best dat hij later nog reageert.
Oeh. Dan houden we de spanning er nog even in haha - Ik hou jullie op de hoogte hihi :)
pi_181671169
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:57 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Vanmiddag had ik gevraagd of hij volgende week met mij en de afdeling iets zou willen drinken.

(Dit hadden we namelijk met elkaar afgesproken)
Waarom vraag je het opnieuw als hij al heeft toegezegd om te komen?
pi_181671211
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 21:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom vraag je het opnieuw als hij al heeft toegezegd om te komen?
Sowieso 'met de afdeling' iets drinken :') Terwijl het je om heel iets anders te doen is.
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 21:48:31 #146
441859 crew  Lenny77
pi_181672172
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 21:17 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Sowieso 'met de afdeling' iets drinken :') Terwijl het je om heel iets anders te doen is.
Dit..
Je had beter gestuurd dat je ook wel interesse hebt in een après-borrel in intieme kring.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 21:49:18 #147
441859 crew  Lenny77
pi_181672204
En stuur in godsnaam geen hihi en jaa met twee a's naar hem...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181672280
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 21:49 schreef Lenny77 het volgende:
En stuur in godsnaam geen hihi en jaa met twee a's naar hem...
Ik krijg anders wel een halve stibba als een chick een lange jaa en een hihi stuurt hoor?
pi_181672428
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2018 21:04 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Nee? Ik denk altijd zodra ik genegeerd word is er niet genoeg intresse in mij..
Nou ja, hij is misschien teleurgesteld dat jij hem niet 1:1 hebt uitgenodigd?
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 21:59:11 #150
441859 crew  Lenny77
pi_181672517
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2018 21:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik krijg anders wel een halve stibba als een chick een lange jaa en een hihi stuurt hoor?
:o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 3 september 2018 @ 21:59:43 #151
441859 crew  Lenny77
pi_181672544
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 21:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, hij is misschien teleurgesteld dat jij hem niet 1:1 hebt uitgenodigd?
Die mens heeft misschien nog geen tijd gehad?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181672732
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 21:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Die mens heeft misschien nog geen tijd gehad?
Kan ook.

Maar ik denk sowieso dat je sneller reageert op een 1:1 uitnodiging dan zo’n appje over met de hele afdeling wat te gaan drinken.

Ik kan mij ook voorstellen dat hij denkt ‘wat moet ik hier nou weer mee’.
pi_181672766
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 21:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, hij is misschien teleurgesteld dat jij hem niet 1:1 hebt uitgenodigd?
Ik kan ook nog een berichtje sturen: "of zullen we samen gaan?" iets in die richting haha
Ik weet het niet... vind het zowiezo wel jammer dat hij niet even reageert op mijn 1e vraag..
  Vis een optie? maandag 3 september 2018 @ 22:09:11 #154
70532 loveli
N
pi_181672847
"Of zullen we samen gaan? Hahah."

Of "hihi".
crap in = crap out
pi_181673024
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2018 19:10 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

3 maanden.. Ja, misschien kan ik dan beter wachten. Ik doe namelijk niet aan one night stands :@ Heel leuk om te lezen dat het bij jullie werkt! Nu ben ik toch benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen :)
Het is lastig om voor iemand te denken, maar ik doe het toch.

Wees erop voorbereid dat hij misschien helemaal niet zit te wachten op een stiefmoeder van zijn dochter, maar jou gewoon jong/leuk /knap vindt en derhalve geniet van de aandacht, maar verder niet meer dan dat.
Laat je overigens niet afschrikken hoor ;) maar wees ook niet erg verrast als het tegen valt. (of blijft bij de lusten..).

In hoeverre hebben jullie emotioneel een klik? Al serieuze gesprekken gevoerd? Als jij iedere zin eindigt met "hihi" of "jaa" dan vrees ik dat er niet veel in zit :).

Je komt op mij nogal.. jong /naïef over en dat werkt niet echt in je voordeel als hij werkelijk "open staat" voor een nieuwe relatie.

Een dochter van 3 is dan wel weer erg leuk :P (mijne is 1,5 :D)

[ Bericht 4% gewijzigd door Sport_Life op 03-09-2018 22:27:38 ]
pi_181673513
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:06 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Ik kan ook nog een berichtje sturen: "of zullen we samen gaan?" iets in die richting haha
Ik weet het niet... vind het zowiezo wel jammer dat hij niet even reageert op mijn 1e vraag..
Nooit in een vlek gaan wrijven.

Beter zou je hem met een smoes kunnen bellen (aan jou om iets te verzinnen wat plausibel is) en dan bv vragen of hij zin heeft om te lunchen ofzo.

Jij denkt dat hij jou wel ziet zitten. Als dat zo is, dan zal hij wel happen. Zo niet, maakt het uit, je bent er toch weg.

En als je geen smoes kan verzinnen om hem te bellen moet je wat meer rechttoe rechtaan zijn.

Bij dit soort zaken geldt toch dat je je nek uit moet steken en je kan dan afgewezen worden. Ook niet erg hoor.
pi_181673645
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2018 22:16 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Het is lastig om voor iemand te denken, maar ik doe het toch.

Wees erop voorbereid dat hij misschien helemaal niet zit te wachten op een stiefmoeder van zijn dochter, maar jou gewoon jong/leuk /knap vindt en derhalve geniet van de aandacht, maar verder niet meer dan dat.
Laat je overigens niet afschrikken hoor ;) maar wees ook niet erg verrast als het tegen valt. (of blijft bij de lusten..).

In hoeverre hebben jullie emotioneel een klik? Al serieuze gesprekken gevoerd? Als jij iedere zin eindigt met "hihi" of "jaa" dan vrees ik dat er niet veel in zit :).

Je komt op mij nogal.. jong /naïef over en dat werkt niet echt in je voordeel als hij werkelijk "open staat" voor een nieuwe relatie.

Een dochter van 3 is dan wel weer erg leuk :P (mijne is 1,5 :D)
Hmm ja, ik twijfel meer moet ik zeggen. Het zou me namelijk niet verbazen als hij gewoon de aandacht leuk vindt. Als we gesprekken voeren gaat het over werk of mijn studie (zonder hihi en jaaa dus haha), hij vraagt regelmatig om mijn mening en dan is hij het vaak met mij eens. Voor gesprekken op privé gebied is er geen ruimte/tijd geweest. Hij heeft een volle agenda.

Wat leuk dat je een dochtertje hebt en er zo van geniet! :)
pi_181673698
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 22:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nooit in een vlek gaan wrijven.

Beter zou je hem met een smoes kunnen bellen (aan jou om iets te verzinnen wat plausibel is) en dan bv vragen of hij zin heeft om te lunchen ofzo.

Jij denkt dat hij jou wel ziet zitten. Als dat zo is, dan zal hij wel happen. Zo niet, maakt het uit, je bent er toch weg.

En als je geen smoes kan verzinnen om hem te bellen moet je wat meer rechttoe rechtaan zijn.

Bij dit soort zaken geldt toch dat je je nek uit moet steken en je kan dan afgewezen worden. Ook niet erg hoor.
^^ dit dus!
pi_181673772
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:37 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Hmm ja, ik twijfel meer moet ik zeggen. Het zou me namelijk niet verbazen als hij gewoon de aandacht leuk vindt. Als we gesprekken voeren gaat het over werk of mijn studie (zonder hihi en jaaa dus haha), hij vraagt regelmatig om mijn mening en dan is hij het vaak met mij eens. Voor gesprekken op privé gebied is er geen ruimte/tijd geweest. Hij heeft een volle agenda.

Wat leuk dat je een dochtertje hebt en er zo van geniet! :)
Laat je nou niet gek maken. Jij vindt hem leuk, ga er dan voor. Anders kun je straks 3 maanden lang gaan denken ‘wat als’.

Niemand hier die het in kan schatten. Wij zijn er niet bij.
pi_181673791
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 22:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nooit in een vlek gaan wrijven.

Beter zou je hem met een smoes kunnen bellen (aan jou om iets te verzinnen wat plausibel is) en dan bv vragen of hij zin heeft om te lunchen ofzo.

Jij denkt dat hij jou wel ziet zitten. Als dat zo is, dan zal hij wel happen. Zo niet, maakt het uit, je bent er toch weg.

En als je geen smoes kan verzinnen om hem te bellen moet je wat meer rechttoe rechtaan zijn.

Bij dit soort zaken geldt toch dat je je nek uit moet steken en je kan dan afgewezen worden. Ook niet erg hoor.
Hmm ja true. Ik ben voorzichtig omdat ik na mijn reis graag weer wil werken op deze afdeling of in ieder geval in dezelfde organisatie.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2018 @ 22:44:32 #161
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_181673806
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2018 18:04 schreef Anna-Bella2 het volgende:
Goed om te weten: de enige vrouw in zijn leven is zijn dochtertje van 3.

en waar is de moeder van het meisje in dit verhaal ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_181673823
Vraag er gewoon rechtstreeks naar
In de trant van,

'eigenlijk wil ik helemaal geen drankje met de hele afdeling, eigenlijk wil ik alleen met jou een drankje doen'.

Leg uit dat je gevoelens hebt, het is geen middelbare school meer dat je uitgelachen zult worden. En je werkt niet meer samen, dus geen foute machtsverhouding.
(als je daar terug gaat en jullie daten wel, of het kaatst af, dan kan het wel erg ongemakkelijk worden)

Leeftijdsverschil vind ik prima, al vind ik met die leeftijd het eigenlijk pas oké als jij 27/28 zou zijn. Maar goed het is jouw leven.

Hij heeft ten slotte niemand in zijn leven, dat is veel belangrijker. Als dat wel het geval was, dan had ik nu een hele andere reactie achter gelaten. :p
pi_181673858
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:37 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Hmm ja, ik twijfel meer moet ik zeggen. Het zou me namelijk niet verbazen als hij gewoon de aandacht leuk vindt. Als we gesprekken voeren gaat het over werk of mijn studie (zonder hihi en jaaa dus haha), hij vraagt regelmatig om mijn mening en dan is hij het vaak met mij eens. Voor gesprekken op privé gebied is er geen ruimte/tijd geweest. Hij heeft een volle agenda.

Wat leuk dat je een dochtertje hebt en er zo van geniet! :)
Nee, ga nou niet twijfelen, dat is niet mijn intentie!!
Ga ervoor (met bovenstaande in je achterhoofd).
pi_181674245
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:43 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Hmm ja true. Ik ben voorzichtig omdat ik na mijn reis graag weer wil werken op deze afdeling of in ieder geval in dezelfde organisatie.
Dit maakt het wel weer een stuk lastiger, haha. Don’t shit where you eat. Als je graag weer op deze afdeling wilt gaan werken dan zou ik je romantische plannen met deze manager wel laten gaan. Of het wordt niks en dan ga je een ongemakkelijke tijd hebben daar. Of het wordt wel wat en jullie moeten waarschijnlijk een soort dubbelleven gaan leiden, wat ongetwijfeld ook heel ongemakkelijk wordt.

Kies één van de twee in dezen. Voor alle twee gaan is een recipe for disaster.
pi_181674345
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 23:02 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Dit maakt het wel weer een stuk lastiger, haha. Don’t shit where you eat. Als je graag weer op deze afdeling wilt gaan werken dan zou ik je romantische plannen met deze manager wel laten gaan. Of het wordt niks en dan ga je een ongemakkelijke tijd hebben daar. Of het wordt wel wat en jullie moeten waarschijnlijk een soort dubbelleven gaan leiden, wat ongetwijfeld ook heel ongemakkelijk wordt.

Kies één van de twee in dezen. Voor alle twee gaan is een recipe for disaster.
eens!!
pi_181674540
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 19:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zit je iets dwars ofzo? De frustratie spat namelijk van je post af..

Je kent ts helemaal niet, dus hoe weet jij nou wat zij al dan niet te bieden heeft? En je kent die man niet, dus je kunt absoluut niet weten waar hij al dan niet naar op zoek is.
Nee hoor gewoon realistisch. Als TS gelukkig met hem wordt, super voor haar. Maar ik lees niets waaruit zijn interesse blijkt. Dus ik ga niet zomaar mee met iemands gedachten en kijk ik naar de werkelijkheid.
Ik lees een succesvolle aantrekkelijke man, een vader. En die toevallig een 24 jarig meisje heeft leren kennen hihi.
Hij lijkt best wel gesetteld, baan, kind etc. Al een heel leven achter zich. TS is nog aan het freewheelen, gaat nog lang reizen etc.

Dan trek ik de conclusie dat ze in heel andere levensfasen zitten en dat lijkt me niet compatible. Naar elkaar aanpassen zou dan kunnen, maar aangezien hij een kind heeft kan hij niet zomaar gaan freewheelen. Dan moet TS ineens een volwassen leven gaan leiden en nu komt ze nogal jong en meisjesachtig over hihi. Ook niet zo nadenkend als ze bijvoorbeeld nog op dezelfde afdeling wil werken. Ze is nog niet zo over de lange termijn aan het nadenken.
Daarom lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit wat wordt.
Dat bedoelde ik met mn post maar ik zei het op botte manier.
pi_181675429
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 23:13 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Nee hoor gewoon realistisch. Als TS gelukkig met hem wordt, super voor haar. Maar ik lees niets waaruit zijn interesse blijkt. Dus ik ga niet zomaar mee met iemands gedachten en kijk ik naar de werkelijkheid.
Ik lees een succesvolle aantrekkelijke man, een vader. En die toevallig een 24 jarig meisje heeft leren kennen hihi.
Hij lijkt best wel gesetteld, baan, kind etc. Al een heel leven achter zich. TS is nog aan het freewheelen, gaat nog lang reizen etc.

Dan trek ik de conclusie dat ze in heel andere levensfasen zitten en dat lijkt me niet compatible. Naar elkaar aanpassen zou dan kunnen, maar aangezien hij een kind heeft kan hij niet zomaar gaan freewheelen. Dan moet TS ineens een volwassen leven gaan leiden en nu komt ze nogal jong en meisjesachtig over hihi. Ook niet zo nadenkend als ze bijvoorbeeld nog op dezelfde afdeling wil werken. Ze is nog niet zo over de lange termijn aan het nadenken.
Daarom lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat dit wat wordt.
Dat bedoelde ik met mn post maar ik zei het op botte manier.
hm ja. Hij laat niets concreets zien inderdaad. Ik denk niet dat een "hihi" of "jaa" zou zo'n goede indicator is voor mijn volwassenheid (wel voor kriebels), maar dat is een andere discussie. Jij weet verder niet hoe ik mijn leven indeel, dus ga je maar vanuit dat ik een freewheeler ben, omdat ik jong ben op "reis" ga. Ik ben volwassener voor mijn leeftijd, dat krijg ik misschien niet hier te horen, maar in real life is dat wel anders. Al zit ik zeker niet in de fase waarin hij nu zit.

Op sommige punten heb je gelijk (vooral dat botte haha) en ook even ter reactie op alle voorgaande posts: ja, mijn twijfel wordt steeds groter. Ik bedenk me vandaag dat hij met meerdere vrouwen flirterig kan zijn (dat kwam eerder niet in me op, omdat de vlinders iets te veel rondvlogen). Dit is eigenlijk wel een beetje een afknapper voor mij. Daarnaast begin ik steeds meer in te zien dat ik nog niet klaar ben om voor een jong kind van een ander te zorgen en ik vind mij carriere ook belangrijk. Dus ik begin langzaam uit de roze wolk te dalen en back to reality haha. Achja, nog een beetje nagenieten van de vlinders doe ik wel, maar verder laat ik het hierbij. Iets met genoeg vissen...
pi_181675508
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:06 schreef Anna-Bella2 het volgende:

[..]

Ik kan ook nog een berichtje sturen: "of zullen we samen gaan?" iets in die richting haha
Ik weet het niet... vind het zowiezo wel jammer dat hij niet even reageert op mijn 1e vraag..
Ik denk dat je dan meer kans hebt.
Hij is manager dus eigenlijk kan hij tijdens zo'n gezamelijke borrel ook niet echt iets beginnen.
Iedereen let natuurlijk op hem en het is ook geen gelegenheid voor een goed gesprek.
Of stel een etentje voor ergens met zijn twee.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 september 2018 @ 00:12:17 #169
364681 over_hedge
pi_181675600
Complimenten geven aan een werknemer die vertrekt. Dat doet echt elke manager bij iedereen. Zelfs als ze je liever kwijt zijn doen ze nog een aardig woordje
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')