Kennelijk: https://racingnews365.nl/(...)ceerd-en-verliest-p6quote:Op zondag 2 september 2018 22:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rijd kmag met een andere vloer of wat?
Wel bijzonder aangezien een van hun verweren is dat ze gezien de tijd geen ander onderdeel konden maken...quote:Op zondag 2 september 2018 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk: https://racingnews365.nl/(...)ceerd-en-verliest-p6
Dit lijkt mij eerder aan de ordequote:Op zondag 2 september 2018 22:01 schreef sasquatsch het volgende:
Er is ook volgens mij alleen protest tegen Grosjean ingediend en die is gecontroleerd.
Er is alleen protest ingediend tegen de wagen van GRO lees ik net in het artikel dat ik posttequote:Op zondag 2 september 2018 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel bijzonder aangezien een van hun verweren is dat ze gezien de tijd geen ander onderdeel konden maken...
Kloptquote:Op zondag 2 september 2018 22:01 schreef sasquatsch het volgende:
Er is ook volgens mij alleen protest tegen Grosjean ingediend en die is gecontroleerd.
De koppeling zeggen ze.quote:Op zondag 2 september 2018 22:10 schreef Gehrman het volgende:
Was er al bekend wel onderdeel er bij Ricciardo kapot ging?
De koppeling volgens Renault.quote:Op zondag 2 september 2018 22:10 schreef Gehrman het volgende:
Was er al bekend wel onderdeel er bij Ricciardo kapot ging?
Volgens Horner waarschijnlijk ook: https://www.autosport.com(...)ricciardo-retirementquote:
Zoals een van de reageerders op de tweet ook al opmerkt lijken ze op Monza (in tegenstelling tot veel andere circuits) 2 fast lane banen in de pit te hebben i.p.v. 1. Vettel loopt wel een beetje uit zijn baan maar als beide coureurs hun eigen baan volgen dan lijkt het me niet unsafe.quote:Op zondag 2 september 2018 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Thanks ! Ja zou gewoon een penalty moeten zijn als je het zo ziet lijkt me.
Vettel snijdt gewoon af en Ericsson moet van het gas af. Dat is niet "een beetje van zijn baan". Bovendien zijn er geen 2 lanen de baan op dus wie krijgt er dan voorrang?quote:Op zondag 2 september 2018 22:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals een van de reageerders op de tweet ook al opmerkt lijken ze op Monza (in tegenstelling tot veel andere circuits) 2 fast lane banen in de pit te hebben i.p.v. 1. Vettel loopt wel een beetje uit zijn baan maar als beide coureurs hun eigen baan volgen dan lijkt het me niet unsafe.
Geen idee. Maar mijn punt is in ieder geval dat de aanwezigheid van die twee banen misschien de reden ervan is dat er geen straf is uitgedeeld.quote:Op zondag 2 september 2018 22:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vettel snijdt gewoon af en Ericsson moet van het gas af. Dat is niet "een beetje van zijn baan". Bovendien zijn er geen 2 lanen de baan op dus wie krijgt er dan voorrang?
Waar komt die rook dan vandaan? Of werkt het hydraulisch met een soort olie?quote:Op zondag 2 september 2018 22:17 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Volgens Horner waarschijnlijk ook: https://www.autosport.com(...)ricciardo-retirement
Die ook dan jaquote:Op zondag 2 september 2018 22:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
En Racing Point
Die krijgen door de DQ 4 punten erbij en halen Toro Rosso dus in.
Hmm weet ook niet precies hoe dat zit. Dit is het enige wat ik erover kan vinden in de Sporting regulations:quote:Op zondag 2 september 2018 22:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals een van de reageerders op de tweet ook al opmerkt lijken ze op Monza (in tegenstelling tot veel andere circuits) 2 fast lane banen in de pit te hebben i.p.v. 1. Vettel loopt wel een beetje uit zijn baan maar als beide coureurs hun eigen baan volgen dan lijkt het me niet unsafe.
Niets over 2 fast lanes dus. Artikel 36.2 en 41 gaan over auto's die vanuit de pitlane starten en over rode vlag situaties.quote:28.4 The pit lane will be divided into two lanes, the lane closest to the pit wall will be designated
the "fast lane" and may be no more than 3.5 metres wide, the lane closest to the garages will
be designated the "inner lane".
Other than when cars are at the end of the pit lane under Articles 36.2 and 41, the inner lane
is the only area where any work can be carried out on a car. However, no work may be carried
out in the fast lane if it is likely to hinder other cars attempting to leave the pit lane.
Bottas mag wel een snellere auto hebben, hij was niet de sneller dan Verstappen. Degene die het snelste voorbij de finish is, is toch de snelste?quote:Op zondag 2 september 2018 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bottas was wel degelijk sneller, maar Verstappen wist hem heel lang heel goed achter zich te houden. Er wordt natuurlijk veel geklaagd over de huidige auto's die inhalen moeilijk maken, maar in zo'n race als vandaag maakt Verstappen daar wel volop gebruik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |