Altijd als hij ook daadwerkelijk een fout maakt. Domme vraag.quote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef THEFXR het volgende:
Heeft max weleens een keer een fout toegegeven?
Klopt hij had een auto breedte ruimte moeten laten maar het was net te krap. Jammer maar helaas.quote:Maakt niet uit. Max had ruimte moeten laten na eerder verdedigd te hebben.
Ja, Chinaquote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef THEFXR het volgende:
Heeft max weleens een keer een fout toegegeven?
terechte vraag, niks doms AANquote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Altijd als hij ook daadwerkelijk een fout maakt. Domme vraag.
Dat doet hij altijd.quote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef THEFXR het volgende:
Heeft max weleens een keer een fout toegegeven?
Jij zit toch altijd in deze topics? Dan zou je dat moeten weten.quote:
Mooiste vond ik nog dat andere topic die er speciaal voor die trolletjes is in PTA, volledig dood was deze race, op de trollen naquote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Trolletjes hebben weer een aanleiding gevonden?
Niks teleurstellends aan. Bovenverwachting kon hij met Bottas vechten. Vooraf verwacht je een eenzame race op plek 5. Trolllolloollquote:Op zondag 2 september 2018 16:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Meepraten over (opnieuw) een teleurstellende Maxie
Dat was het excuus van Horner geloof ik. Die het daarna weer terugnam. Dat was nog een hele episode .quote:Op zondag 2 september 2018 16:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou niet altijd. Bahrein was het een power surge toch.
Hij kijkt geen F1.quote:Op zondag 2 september 2018 16:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eerste post in het F1 topic van vandaag, chapeau boertje.
Interessant. Alsof die eerste touche nu met terugwerkende kracht dus volledig de schuld van Max isquote:Op zondag 2 september 2018 16:56 schreef THEFXR het volgende:
Max zat gewoon fout, was ook niet de 1ste touch met BOT deze race
Krijg je dan korting bij de appie?quote:Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook 2 strafpunten op de licentie https://www.gpblog.com/nl(...)sing-met-bottas.html
Maar dit was geen fout naar mijn mening.quote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef THEFXR het volgende:
Heeft max weleens een keer een fout toegegeven?
Vraag mij af of die Connely er weer zit.quote:Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook 2 strafpunten op de licentie https://www.gpblog.com/nl(...)sing-met-bottas.html
Dat is wel bullshit.quote:Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook 2 strafpunten op de licentie https://www.gpblog.com/nl(...)sing-met-bottas.html
Medelijden, die rijd volgend jaar met een Re-No motor.quote:Op zondag 2 september 2018 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom kreeg Ricciardo geen straf voor die beuk op Gasly?
En veel geldquote:Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar een grote bek
Wat een belachelijk zware strafquote:Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ook 2 strafpunten op de licentie https://www.gpblog.com/nl(...)sing-met-bottas.html
Met veel moeite wou hij zijn fout in China nog wel toegeven. Verder nooit.quote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef THEFXR het volgende:
Heeft max weleens een keer een fout toegegeven?
Wauw... Gewoon wauw...quote:Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was het excuus van Horner geloof ik. Die het daarna weer terugnam. Dat was nog een hele episode .
Doornbos doet niks anders dan uit zijn nek lullen, is alleen maar bezig met verdraaien in het voordeel van zijn favorietjes Max en Lewis.quote:Op zondag 2 september 2018 16:57 schreef sasquatsch het volgende:
Doornbos lult weer uit zijn nek. Die regel bestaat niet en de witte lijn markeert de baan, niet het asfalt ernaast
Je zou het weten als je de F1 volgde. Hij geeft altijd zijn fouten toe.quote:
Normaal. Dat kregen de anderen met een tijdstraf ook.quote:
Wel altijd. Als hij zegt dat hij daar geen fout maakte, dan maakte hij daar geen fout.quote:Op zondag 2 september 2018 16:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nou niet altijd. Bahrein was het een power surge toch.
Uhm heel die show draait op Verstappen.nl en alles wat maar met hem te maken heeft. Moeten wel hun baantjes behouden hequote:Op zondag 2 september 2018 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doornbos doet niks anders dan uit zijn nek lullen, is alleen maar bezig met verdraaien in het voordeel van zijn favorietjes Max en Lewis.
Graag ja, die vent wordt ook met de race dommer in zijn vragenquote:Op zondag 2 september 2018 17:00 schreef Bastiefcg het volgende:
Kan max de volgende keer over jack heenrijden?
Melbourne spin, Monaco crash.quote:Op zondag 2 september 2018 16:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Met veel moeite wou hij zijn fout in China nog wel toegeven. Verder nooit.
Of Warwickquote:Op zondag 2 september 2018 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag mij af of die Connely er weer zit.
ja, dat zit er wel in vanaf zijn jeugd, is eigenlijk nooit zijn schuld. tel daarbij op de kritiek op de Halo, vandaar dat Max een target is.quote:Op zondag 2 september 2018 16:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Met veel moeite wou hij zijn fout in China nog wel toegeven. Verder nooit.
Neuhquote:Op zondag 2 september 2018 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vraag mij af of die Connely er weer zit.
En MAG en (PER)?quote:Op zondag 2 september 2018 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom kreeg Ricciardo geen straf voor die beuk op Gasly?
Heeft hij zijn fout toegegeven bij die spin in Melbourne? Niet die waar de motor ineens 150 pk powerboost gaf. Toch?quote:Op zondag 2 september 2018 17:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Melbourne spin, Monaco crash.
Edit: oh wacht, ik reageer op een troll .
Hij geeft zijn fouten altijd toe.quote:Op zondag 2 september 2018 16:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Met veel moeite wou hij zijn fout in China nog wel toegeven. Verder nooit.
Dat was Bahrein.quote:Op zondag 2 september 2018 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft hij zijn fout toegegeven bij die spin in Melbourne? Niet die waar de motor ineens 150 pk powerboost gaf. Toch?
mensen begrijpen nog steeds niet dat het gewoon ene commerciële overeenkomst is.quote:Op zondag 2 september 2018 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uhm heel die show draait op Verstappen.nl en alles wat maar met hem te maken heeft. Moeten wel hun baantjes behouden he
Max geeft altijd zijn fouten toe... kijk je uberhaupt wel F1?quote:Op zondag 2 september 2018 17:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat zit er wel in vanaf zijn jeugd, is eigenlijk nooit zijn schuld. tel daarbij op de kritiek op de Halo, vandaar dat Max een target is.
Nogmaals: hij geeft altijd zijn fouten toe.quote:Op zondag 2 september 2018 17:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat zit er wel in vanaf zijn jeugd, is eigenlijk nooit zijn schuld. tel daarbij op de kritiek op de Halo, vandaar dat Max een target is.
hij oefent met zijn vlogsquote:Op zondag 2 september 2018 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Rosberg begint wel het presenteren een stuk leuker te vinden en beter te doen overigens. De eerste keer was echt hilarisch slecht, maar nog even en hij is de Duitse Webber.
Die heb ik gemist. Is dat waarom Magnussen zo ver achter reed?quote:
ja hoor, langer dan je denktquote:Op zondag 2 september 2018 17:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Max geeft altijd zijn fouten toe... kijk je uberhaupt wel F1?
spreek voor je eigenquote:Op zondag 2 september 2018 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: hij geeft altijd zijn fouten toe.
Waar wordt het goed gepraat dan?quote:
Men wil graag dat hij alles toegeeft, ookal is het zijn fout niet.quote:Op zondag 2 september 2018 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: hij geeft altijd zijn fouten toe.
hij kwam iig niet in het vierkantjequote:Op zondag 2 september 2018 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max nog steeds pissed: https://www.gpblog.com/nl(...)m_content=Verstappen Red Bull Bottas
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 2 september 2018 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Men wil graag dat hij alles toegeeft, ookal is het zijn fout niet.
Ja, en de Hamiltonmarketingmachine draait ook hard. Ziggo doet nu ook de CL, heeft ook niks met sportverslaggeving te maken.quote:Op zondag 2 september 2018 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uhm heel die show draait op Verstappen.nl en alles wat maar met hem te maken heeft. Moeten wel hun baantjes behouden he
Bij straf krijgen ze altijd ook punten op de licentie.quote:Op zondag 2 september 2018 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
5 sec tijdstraf is terecht maar dan ook nog punten op zijn licentie?
Bottas probeerde een move te maken in een positie die kansloos was. Max moest wel remmen en de bocht zo aansnijden et voila botsing. Maar dan kan je de botsing tussen Ric en Gasly en de botsing tussen Vettel en Ham er ook bijpakken en bestraffen. Doe alles bestraffen of niks.
ben eens benieuwd hoeveel totaal max heeftquote:Op zondag 2 september 2018 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij straf krijgen ze altijd ook punten op de licentie.
Max is 5 min geleden al in het vierkantje geweest.quote:Op zondag 2 september 2018 17:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij kwam iig niet in het vierkantje
Das dubbel bestraffen. Hij heeft al nadeel door zijn podiumplek in te moeten leveren. Dat zou genoeg moeten zijn.quote:Op zondag 2 september 2018 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij straf krijgen ze altijd ook punten op de licentie.
5 staat er toch op dat van de FIA?quote:Op zondag 2 september 2018 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben eens benieuwd hoeveel totaal max heeft
die was wel de driver of the day vandaag wat mij betreft, goed teamwork ookquote:Op zondag 2 september 2018 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en de Hamiltonmarketingmachine draait ook hard. Ziggo doet nu ook de CL, heeft ook niks met sportverslaggeving te maken.
Staat in het stewardreport: 5quote:Op zondag 2 september 2018 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben eens benieuwd hoeveel totaal max heeft
En dan heb je de NPO zo . Eerst liep Kalf op de radio te krijsen dat het puur aan de regels lag en vanavond krijg je daar holkruiper Lammers erbij .quote:Op zondag 2 september 2018 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en de Hamiltonmarketingmachine draait ook hard. Ziggo doet nu ook de CL, heeft ook niks met sportverslaggeving te maken.
Hoezo is dit een domme fout?quote:Op zondag 2 september 2018 17:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Waar wordt het goed gepraat dan?
Ik denk dat ik namens vele Max-fans spreek dat dit echt z'n eigen domme fout was.
quote:Op zondag 2 september 2018 17:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een domme fout?
Dit is gewoon op het randje racen, waar elke liefhebber voor kijkt en dan gaat er weleens wat mis.
dit dus maar de straf was wel terecht denk ik uiteindelijkquote:Op zondag 2 september 2018 17:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een domme fout?
Dit is gewoon op het randje racen, waar elke liefhebber voor kijkt en dan gaat er weleens wat mis.
Max niet.quote:Op zondag 2 september 2018 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Coureurs hebben allemaal moeite om schuld te bekennen. Kunnen we weer doorgaan?
Zeker terecht. Alleen weer erg debiel hoe de ene aanrijding wel bestraft wordt en de andere niet.quote:Op zondag 2 september 2018 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit dus maar de straf was wel terecht denk ik uiteindelijk
Gewoon feiten.quote:Op zondag 2 september 2018 17:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha wat laat jij je weer eens kennen zeg.
#fakeNewsquote:Op zondag 2 september 2018 17:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij kwam iig niet in het vierkantje
Zat nog een strook naast toch?quote:Op zondag 2 september 2018 17:20 schreef THEFXR het volgende:
heb het nog een keer gezien BOT zat tegen het gras aan links
ja, maar jij postte andere links waar ie witheet was.quote:Op zondag 2 september 2018 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max dus gewoon in het vierkantje. Nu op Sky. Heel rustig
Jaquote:
Wel. Een groene strook. Die Bottas tijdens de kwali wel gebruikte om zo hard mogelijk door de chicane te gaan. Maar nu wilde hij even niet.quote:
twitter:GullitR twitterde op zondag 02-09-2018 om 16:37:26 Just like a smaller team is not allowed to tackle Messi or Ronaldo, Formula 1 is punishing #Verstappen. The penalty is very unfair, he drove his heart out #ItalianGP #F1 reageer retweet
Hij zegt hetzelfde als in die links hoorquote:Op zondag 2 september 2018 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, maar jij postte andere links waar ie witheet was.
Eerst op vakantiequote:Op zondag 2 september 2018 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Op naar de andere kant van de wereld over twee weken.
Als je dit zo ziet vraag je je echt af hoe Bottas die bocht had willen halen.quote:
Eens.quote:Op zondag 2 september 2018 17:28 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet vraag je je echt af hoe Bottas die bocht had willen halen.
Ik kan het teamwork wel waarderen, maar dat telt natuurlijk niet mee voor de DotD. Enerzijds was hij wel overtuigend qua banden heel houden en de inhaalactie op Raikkonen. Anderzijds is Raikkonen verslaan met deze package ook weer niet zo indrukwekkend en hij had er zelf ook gewoon af kunnen gaan aan de buitenkant bij die actie op Vettel. Dat is zelfs waarschijnlijker. Er was ook niet zoveel concurrentie voor DotD dus ik vind het wel prima.quote:Op zondag 2 september 2018 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
die was wel de driver of the day vandaag wat mij betreft, goed teamwork ook
Lammers lijkt wel verliefd, daar zou ik dan nog wel begrip voor hebben als hij niet gewoon keihard zou liegen om zijn punt te maken.quote:Op zondag 2 september 2018 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan heb je de NPO zo . Eerst liep Kalf op de radio te krijsen dat het puur aan de regels lag en vanavond krijg je daar holkruiper Lammers erbij .
Eensquote:Op zondag 2 september 2018 17:36 schreef TAV74 het volgende:
Snap niet waarom er altijd goed of fout etiketten opgeplakt moeten worden. Zowel die actie bij Vettel/Hamilton als die bij Max/Bottas horen er gewoon bij. Het is racen, het gaat op de rand en kan het ook eens fout aflopen. Je ziet het iedere race ook meerdere keren net goed aflopen. Zou ook een verdomd saaie boel worden anders. Wat mij betreft straffen ze nog steeds teveel.
Zijn er trouwens al mensen die vinden dat Ricciardo te wild doet met zijn auto
Komt omdat er wordt gestraft. En omdat er niet consequent wordt gestraft. Daar krijg je deze labels door.quote:Op zondag 2 september 2018 17:36 schreef TAV74 het volgende:
Snap niet waarom er altijd goed of fout etiketten opgeplakt moeten worden. Zowel die actie bij Vettel/Hamilton als die bij Max/Bottas horen er gewoon bij. Het is racen, het gaat op de rand en kan het ook eens fout aflopen. Je ziet het iedere race ook meerdere keren net goed aflopen. Zou ook een verdomd saaie boel worden anders. Wat mij betreft straffen ze nog steeds teveel.
Zijn er trouwens al mensen die vinden dat Ricciardo te wild doet met zijn auto
Er werden nog wel meer beuken uitgedeeld die zelfs niet eens onderzocht werden, en dan merk je dat het weer om willekeur gaat. Die hele regelgeving word op die manier totaal ongeloofwaardig.quote:Op zondag 2 september 2018 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom kreeg Ricciardo geen straf voor die beuk op Gasly?
Natuurlijk. Dat klopt.quote:Op zondag 2 september 2018 17:47 schreef Refragmental het volgende:
We moeten eigenlijk niet vergeten dat hij op P3 gevlagd is.
Behoorlijk knap op deze baan. En al heel mooi hoe hij Bottas eigenlijk de gehele race achter zich heeft weten te houden.
was ook knap. En laat tegelijk ook wel zien dat Bottas uiteindelijk een degelijke maar geen topcoureur is.quote:Op zondag 2 september 2018 17:47 schreef Refragmental het volgende:
We moeten eigenlijk niet vergeten dat hij op P3 gevlagd is.
Behoorlijk knap op deze baan. En al heel mooi hoe hij Bottas eigenlijk de gehele race achter zich heeft weten te houden.
Meestal willen de coureurs ook allebei dat het goed afloopt. Maar ja, soms heb je zo'n Bottas in Hongarije die graag de concurrent van zijn teamgenoot stuk wil rijden, of een wilde coureur die niks te verliezen heeft, dan heb je straffen wel nodig.quote:Op zondag 2 september 2018 17:36 schreef TAV74 het volgende:
Snap niet waarom er altijd goed of fout etiketten opgeplakt moeten worden. Zowel die actie bij Vettel/Hamilton als die bij Max/Bottas horen er gewoon bij. Het is racen, het gaat op de rand en kan het ook eens fout aflopen. Je ziet het iedere race ook meerdere keren net goed aflopen. Zou ook een verdomd saaie boel worden anders. Wat mij betreft straffen ze nog steeds teveel.
Max: Liet nog een autobreedte ruimtequote:
Wellicht. Maar ik vind hem dit hele seizoen al erg rustig en redelijk moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 september 2018 17:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Vettel trouwens boter op zijn hoofd, die gilde het hardst om straffen vorig jaar.
Die movement under braking regel is al weer een tijdje gechrapt. Je mag terug naar de race lijn onder het remmen maar je moet minimaal een auto breedte ruimte overlaten als er iemand naast zit.quote:Op zondag 2 september 2018 17:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Max: Liet nog een autobreedte ruimte
autobreedte van een Smart misschien.
Maar op zich wel slim van Max om die remzone schuin in te gaan en te kijken of ze dit ook movement under breaking noemen.
Vettel trouwens boter op zijn hoofd, die gilde het hardst om straffen vorig jaar.
nee, gewoon autobreedte over. En dan hoeft bottas nog niet eens helemaal op het groen wat ze tijdens de Q stuk voor stuk allemaal mee pakte.quote:Op zondag 2 september 2018 17:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Max: Liet nog een autobreedte ruimte
autobreedte van een Smart misschien.
Geheel onverwacht was het niet anders gaat Max niet de binnenkant verdedigen. Hij verwachtte wel degelijk een aanval.quote:Op zondag 2 september 2018 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
nee, gewoon autobreedte over. En dan hoeft bottas nog niet eens helemaal op het groen wat ze tojdens de Q stuk voor stuk allemaal mee pakte.
Dit was gewoon een domme actie van Bottas waar Max hem niet verwachtte en dan krijg je dit. Lewis, Alonso of Vettel had gewoon dat stukje groen mee gepakt en dan was er geen botsing geweest.
Ook zonder oranje bril vind ik dit een race incident. Coureur y wil onverwacht coureur x inhalen. Coureur x verwacht dit niet, lijnt op voor zn bocht en laat exact genoeg ruimte. Coureur y benut de beschikbare ruimte niet en botsing is het resultaat.
Dit is gewoon een race incident en niet meer dan dat en daarmee os de straf dan ook buitengewoon debiel.
Nadat hij bij Renault heeft getekend die de motor aan RB levertquote:Op zondag 2 september 2018 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
RIC: https://www.gpblog.com/nl(...)-in-de-red-bull.html
Chassis vervangen?
Overigens zei Horner dat er nog een b-spec voor hem was.
Nee, het zijn twee aparte regels.quote:Op zondag 2 september 2018 18:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die movement under braking regel is al weer een tijdje gechrapt. Je mag terug naar de race lijn onder het remmen maar je moet minimaal een auto breedte ruimte overlaten als er iemand naast zit.
Als Bottas dat strookje groen asfalt had gebruikt, was er geen touché geweest.quote:Op zondag 2 september 2018 17:56 schreef Fer het volgende:
Max: Liet nog een autobreedte ruimte
autobreedte van een Smart misschien.
Hij kwam ook van best wel ver, terwijl hij nooit meer buitenom had gekund.quote:Op zondag 2 september 2018 18:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als Bottas dat strookje groen asfalt had gebruikt, was er geen touché geweest.
Punt 1 klopt behalve dat je ook in de rem zone nog terug mag naar de race lijn en niet enkel voor de remzone.quote:Op zondag 2 september 2018 18:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, het zijn twee aparte regels.
1. Defending driver mag maar 1 beweging maken, dus slingeren mag niet. Uitzondering hierop, is dat na de verdedigende beweging, wel weer teruggegaan mag naar de racing line, maar dat er 1 autobreedte voor de aanvaller over moet blijven. Dit slaat op het stuk voor de braking zone, voordat het remmen begint.
2. No abnormal movement under breaking. Simpelweg, omdat de aanvallende rijder, in principe zo laat mogelijk remt en dus maximaal remt. Deze heeft dan geen mogelijkheid om ook nog te sturen, zelfs als er nog 1 autobreedte ruimte is.
Die actie op Vettel was een hele mooie. Jammer dat Vettel er toch weer over gaat griepen.quote:Op zondag 2 september 2018 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton dit jaar magistraal en foutloos.
Dan had Hamilton weer makkelijker ingelopen en daar wellicht voordeel van gehad met nieuwere banden.quote:Op zondag 2 september 2018 18:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Overigens had Kimi waarschijnlijk wel gewonnen, als hij niet als een dolle op Bottas was gaan jagen, maar gewoon gewacht had tot Bottas naar binnen ging.Dan had hij zijn banden gespaard en had hij Hamilton makkelijker achter zich kunnen houden.
Omdat hij de ronde er voor al een tik op z'n vingers had gehad. Dan ga je daar niet nog een keer een net iets ander randje opzoeken.quote:Op zondag 2 september 2018 17:12 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een domme fout?
Dit is gewoon op het randje racen, waar elke liefhebber voor kijkt en dan gaat er weleens wat mis.
Ricciardo met zijn divebomb op Gasly bijvoorbeeld. Die was iets te enthousiastquote:Op zondag 2 september 2018 18:55 schreef Monolith het volgende:
Die twee strafpunten zijn in mijn ogen zwaar overtrokken. Dat je VER 5 sec geeft is nog wel consistent met de rest van de beslissingen dit seizoen, maar die twee punten was gewoon overdreven. Dan waren er ook nog wel wat andere kandidaten voor een penalty dit weekend.
Volgens mij viel dat wel mee. Ik heb Vettel zich er nergens hard over horen uitspreken.quote:Op zondag 2 september 2018 18:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Die actie op Vettel was een hele mooie. Jammer dat Vettel er toch weer over gaat griepen.
Toen Bottas de pit in ging zat Hamilton minder dan een seconde achter Kimi. Hoeveel meer had hij nog in kunnen lopen?quote:Op zondag 2 september 2018 18:55 schreef daNpy het volgende:
Dan had Hamilton weer makkelijker ingelopen en daar wellicht voordeel van gehad met nieuwere banden.
Dat ging over iets heel anders, namelijk afsnijden van de bocht na een lock up. Ook iets wat Mercedessen wel mogen maar anderen nietquote:Op zondag 2 september 2018 18:58 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Omdat hij de ronde er voor al een tik op z'n vingers had gehad. Dan ga je daar niet nog een keer een net iets ander randje opzoeken.
Die tweede regel bestaat niet. In ieder geval niet in de Sporting Regulations of appendix L.quote:Op zondag 2 september 2018 18:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee, het zijn twee aparte regels.
1. Defending driver mag maar 1 beweging maken, dus slingeren mag niet. Uitzondering hierop, is dat na de verdedigende beweging, wel weer teruggegaan mag naar de racing line, maar dat er 1 autobreedte voor de aanvaller over moet blijven. Dit slaat op het stuk voor de braking zone, voordat het remmen begint.
2. No abnormal movement under breaking. Simpelweg, omdat de aanvallende rijder, in principe zo laat mogelijk remt en dus maximaal remt. Deze heeft dan geen mogelijkheid om ook nog te sturen, zelfs als er nog 1 autobreedte ruimte is.
Hij kan niet anders en komt er te vaak mee weg. De inzet is altijd andermans auto bij die gast...quote:Op zondag 2 september 2018 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ricciardo met zijn divebomb op Gasly bijvoorbeeld. Die was iets te enthousiast
Ja dat is achteraf allemaal leuk. Als Kimi bottas had ingehaald had je er niemand over gehoord.quote:Op zondag 2 september 2018 19:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Toen Bottas de pit in ging zat Hamilton minder dan een seconde achter Kimi. Hoeveel meer had hij nog in kunnen lopen?
We weten dat de Pirelli's heel snel blaarvorming kunnen krijgen als je meteen uit de pits er vol mee gaat gummen. Als Kimi gewoon Bottas was gaan volgen, dan had die blaarvorming veel later opgetreden.
Die worden altijd uitgedeeld bij een tijdstraf.quote:Op zondag 2 september 2018 18:55 schreef Monolith het volgende:
Die twee strafpunten zijn in mijn ogen zwaar overtrokken. Dat je VER 5 sec geeft is nog wel consistent met de rest van de beslissingen dit seizoen, maar die twee punten was gewoon overdreven. Dan waren er ook nog wel wat andere kandidaten voor een penalty dit weekend.
Beide gevallen was agressief verdedigen. Zinloos btw. Ik ben enorm Max fan, dus kan het hem vergeven. Maar ik had liever P4 gezien.quote:Op zondag 2 september 2018 19:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat ging over iets heel anders, namelijk afsnijden van de bocht na een lock up. Ook iets wat Mercedessen wel mogen maar anderen niet
Dat zeg ik toch ook niet? Hij geeft Hamilton de schuld.quote:Op zondag 2 september 2018 18:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat wel mee. Ik heb Vettel zich er nergens hard over horen uitspreken.
Wel, want dan hadden zijn banden het ook niet volgehouden.quote:Op zondag 2 september 2018 19:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dat is achteraf allemaal leuk. Als Kimi bottas had ingehaald had je er niemand over gehoord.
Hard racen heet zoiets. Het was cm werk. Zonder die kansloze aanval van Bottas was er ook nooit contact geweest.quote:Op zondag 2 september 2018 18:58 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Omdat hij de ronde er voor al een tik op z'n vingers had gehad. Dan ga je daar niet nog een keer een net iets ander randje opzoeken.
Men krijgt altijd ook punten Of bedoel je dat het er 1 had moeten zijn?quote:Op zondag 2 september 2018 18:55 schreef Monolith het volgende:
Die twee strafpunten zijn in mijn ogen zwaar overtrokken. Dat je VER 5 sec geeft is nog wel consistent met de rest van de beslissingen dit seizoen, maar die twee punten was gewoon overdreven. Dan waren er ook nog wel wat andere kandidaten voor een penalty dit weekend.
Ik wel. En hier gepost ook.quote:Op zondag 2 september 2018 18:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat wel mee. Ik heb Vettel zich er nergens hard over horen uitspreken.
Ik vond de vijf seconden al op het randje, dan is twee punten wel wat veel inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2018 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Men krijgt altijd ook punten Of bedoel je dat het er 1 had moeten zijn?
Precies. Nog maar eens om twijfel te voorkomen...quote:Op zondag 2 september 2018 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die tweede regel bestaat niet. In ieder geval niet in de Sporting Regulations of appendix L.
Wel staat er iets over een abnormal change of direction, maar geen enkele regel die iets zegt over remmen.
quote:b) Overtaking, according to the circumstances, may be carried out
on either the right or the left.
A driver may not deliberately leave the track without justifiable
reason.
More than one change of direction to defend a position is not
permitted.
Any driver moving back towards the racing line, having earlier
defended his position off-line, should leave at least one car
width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
However, manoeuvres liable to hinder other drivers, such as
deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or
any other abnormal change of direction, are strictly prohibited.
Any driver who appears guilty of any of the above offences will
be reported to the Stewards.
Lammers zei bij de NOS min of meer hetzelfdequote:Op zondag 2 september 2018 19:19 schreef MakkieR het volgende:
Ik vond die opmerking van Vettel best wel sterk dat F1 moet ophouden deze sport een jurysport te maken. Laten ze dat maar bij turnen doen of bij dressuur, hier wil je gewoon zien wie er als eerste over de finish komt.
pfff, maak gewoon een goede motor, sukkelsquote:Op zondag 2 september 2018 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Benieuwd wat hier uit komt en met welke argumenten: https://www.f1today.net/n(...)legaliteit-haas-auto
Daar ben ik het niet mee eens, Bottas was niet sneller dan Verstappen vandaag, hij krijgt 5 seconden cadeau, net als Vettel. Ik wil een F1 zien met zo weinig mogelijk regels, anders kun je ook wel moeilijk gaan doen over de incident Vettel/Hamilton na de eerste bocht. Verder zie je toch wel vaak dat alle oude rotten (top 5 exclusief Verstappen) gematst wordt tegenover de jonkies, de rookies en de minder belangrijke coureurs. Vettel en Hamilton kunnen vrijwel alles ongestraft doen.quote:Op zondag 2 september 2018 19:49 schreef hooibaal het volgende:
Logische straf. Daarnaast is een Mercedes natuurlijk ook gewoon sneller dan een RB, zeker op dit circuit, dus zo vreemd is de uitslag niet. Verstappen moet niet zeuren, gegokt en verloren. Volgende keer beter.
aangezien ze de pitspoezen hebben vervangen dor kinderen, gaat dat nooit gebeuren. deze F1 is een soort VVVquote:Op zondag 2 september 2018 20:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, Bottas was niet sneller dan Verstappen vandaag, hij krijgt 5 seconden cadeau, net als Vettel. Ik wil een F1 zien met zo weinig mogelijk regels, anders kun je ook wel moeilijk gaan doen over de incident Vettel/Hamilton na de eerste bocht. Verder zie je toch wel vaak dat alle oude rotten (top 5 exclusief Verstappen) gematst wordt tegenover de jonkies, de rookies en de minder belangrijke coureurs. Vettel en Hamilton kunnen vrijwel alles ongestraft doen.
Klopt, die 2e is volgens mij zoiets wat in keer is opgetekend in een technical briefing van Charly, maar nooit officieel vastgelegd door de FIA.quote:Op zondag 2 september 2018 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die tweede regel bestaat niet. In ieder geval niet in de Sporting Regulations of appendix L.
Wel staat er iets over een abnormal change of direction, maar geen enkele regel die iets zegt over remmen.
Bottas was wel degelijk sneller, maar Verstappen wist hem heel lang heel goed achter zich te houden. Er wordt natuurlijk veel geklaagd over de huidige auto's die inhalen moeilijk maken, maar in zo'n race als vandaag maakt Verstappen daar wel volop gebruik van.quote:Op zondag 2 september 2018 20:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, Bottas was niet sneller dan Verstappen vandaag, hij krijgt 5 seconden cadeau, net als Vettel. Ik wil een F1 zien met zo weinig mogelijk regels, anders kun je ook wel moeilijk gaan doen over de incident Vettel/Hamilton na de eerste bocht. Verder zie je toch wel vaak dat alle oude rotten (top 5 exclusief Verstappen) gematst wordt tegenover de jonkies, de rookies en de minder belangrijke coureurs. Vettel en Hamilton kunnen vrijwel alles ongestraft doen.
Bottas reed de 4 seconden achterstand die hij opliep bij het incident met Verstappen in 3 ronden weer weg. Dus hij was toen een stuk sneller en de rest van de race verloor hij geen tijd, zelfs niet toen hij Räikkönen moest opvangenquote:Op zondag 2 september 2018 20:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, Bottas was niet sneller dan Verstappen vandaag, hij krijgt 5 seconden cadeau, net als Vettel.
Hamilton komt Raikkonen wel voorbij, nou had Raikkonen natuurlijk mindere banden maar dat inhalen nou echt zo moeilijk is als je een snellere auto hebt denk ik niet. Bottas heeft zich weer laten kennen deze race wat mij betreft. Het begon natuurlijk al bij de start.quote:Op zondag 2 september 2018 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bottas was wel degelijk sneller, maar Verstappen wist hem heel lang heel goed achter zich te houden. Er wordt natuurlijk veel geklaagd over de huidige auto's die inhalen moeilijk maken, maar in zo'n race als vandaag maakt Verstappen daar wel volop gebruik van.
Ontstond die rook nadat Ricciardo de bocht had gemist en over die kerbs reed of was het missen van de bocht een gevolg?quote:Op zondag 2 september 2018 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)motor-te-maken-.html
Koppelingsprobleem? Met die rook?
En heel toevallig maakt RBR de koppeling zelf. Oftewel: Renault roept dat het niet aan hen ligt maar aan RBR..
Dat was de vraag dan ook niet.quote:Op zondag 2 september 2018 20:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton komt Raikkonen wel voorbij, nou had Raikkonen natuurlijk mindere banden maar dat inhalen nou echt zo moeilijk is als je een snellere auto hebt denk ik niet. Bottas heeft zich weer laten kennen deze race wat mij betreft. Het begon natuurlijk al bij de start.
Sorry meester Monolithquote:
Erbij is een, er voorbij is een totaal ander dingquote:Op zondag 2 september 2018 20:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bottas reed de 4 seconden achterstand die hij opliep bij het incident met Verstappen in 3 ronden weer weg. Dus hij was toen een stuk sneller en de rest van de race verloor hij geen tijd, zelfs niet toen hij Räikkönen moest opvangen
2 punten is standaard. Meer wordt af en toe gegeven (zoals de 3 punten bij Hulkenberg de vorige race) en 1 nauwelijks.quote:Op zondag 2 september 2018 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond de vijf seconden al op het randje, dan is twee punten wel wat veel inderdaad.
Aan de andere kant geef je ook weer twijfel aan als steward als je mild bent qua licentiepunten, dus daarom krijg je al snel dit soort gedrag.
Dan moeten ze die divebombs maar een keer gaan bestraffen, de aanvaller komt daar alleen als winnaar uit als de verdediger aan de kant gaat, anders eindigt het in tranen. Zo werkt racen niet.quote:Op zondag 2 september 2018 20:05 schreef Fer het volgende:
[..]
Klopt, die 2e is volgens mij zoiets wat in keer is opgetekend in een technical briefing van Charly, maar nooit officieel vastgelegd door de FIA.
Bijvoorbeeld zo’n divebomb van Ricciardo. Als de voorste dan besluit nog een stuurbeweging te maken, kan er wellicht nog ruimte zijn om uit te wijken, maar heeft de aanvallende auto op dat moment onvoldoende tractie (door het harde remmen) om ook die kant op te sturen.
Qua regels, ik ook. Klaar. Racen met die handel.quote:Op zondag 2 september 2018 20:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, Bottas was niet sneller dan Verstappen vandaag, hij krijgt 5 seconden cadeau, net als Vettel. Ik wil een F1 zien met zo weinig mogelijk regels, anders kun je ook wel moeilijk gaan doen over de incident Vettel/Hamilton na de eerste bocht. Verder zie je toch wel vaak dat alle oude rotten (top 5 exclusief Verstappen) gematst wordt tegenover de jonkies, de rookies en de minder belangrijke coureurs. Vettel en Hamilton kunnen vrijwel alles ongestraft doen.
Die regel over ruimte was er al veel langer. Die afspraken in Mexico gingen over bewegen in de remzone en zijn vlak na dat seizoen weer afgeschaft.quote:Op zondag 2 september 2018 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Qua regels, ik ook. Klaar. Racen met die handel.
Maar er zijn afspraken gemaakt na Mexico 2016 die er nu voor zorgen dat je ruimte moet overlaten. Die was er niet door dat Max in zijn eigen special verdedigings move hem geen ruimte liet. 2cm was voldoende.
Doornbos liet zien in de nabeschouwing dat hij het er niet mee eens was omdat er nog een stuk kunstgras lag en dat dat ook bij de baan hoorde en Bottas daar op had kunnen sturen.
Ook dat is onzin, want kunstgras is geen asfalt en ook niet binnen de lijnen.
Max heeft volgens de huidige afspraken iets te hard verdedigd.
Verder prima race, goede pace, lekker gereden, prima meegekomen en foutloos.
Binnenkort staan we toch weer een keer op de banken voor dat joch.
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:04:27 BREAKING: Grosjean's car found "not to be in compliance" with technical regulations and technical directive clarifications #F1 #ItalianGP reageer retweet
Dus toch. Deze race was al geen hele goeie voor mijn manager maar als Grosjean ook nog zijn plek verliest wordt het wel heel mager. Al iets bekend wat er dan niet goed was aan de auto ?quote:Op zondag 2 september 2018 21:15 schreef Tassendief het volgende:twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:04:27 BREAKING: Grosjean's car found "not to be in compliance" with technical regulations and technical directive clarifications #F1 #ItalianGP reageer retweet
Ja, maar dit staat in het andere topicquote:Op zondag 2 september 2018 21:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dus toch. Deze race was al geen hele goeie voor mijn manager maar als Grosjean ook nog zijn plek verliest wordt het wel heel mager. Al iets bekend wat er dan niet goed was aan de auto ?
Er staat een foto in het andere topic.quote:Op zondag 2 september 2018 21:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dus toch. Deze race was al geen hele goeie voor mijn manager maar als Grosjean ook nog zijn plek verliest wordt het wel heel mager. Al iets bekend wat er dan niet goed was aan de auto ?
Tegen Ferrari zullen ze wel geen actie ondernemen voor die unsafe release van Vettel.quote:Op zondag 2 september 2018 21:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dus toch. Deze race was al geen hele goeie voor mijn manager maar als Grosjean ook nog zijn plek verliest wordt het wel heel mager. Al iets bekend wat er dan niet goed was aan de auto ?
Moet eerlijk zeggen dat ik die release even gemist hebquote:Op zondag 2 september 2018 21:28 schreef franske19 het volgende:
[..]
Tegen Ferrari zullen ze wel geen actie ondernemen voor die unsafe release van Vettel.
https://twitter.com/OfficialMinis/status/1036322544599613441quote:Op zondag 2 september 2018 21:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik die release even gemist heb
quote:Op zondag 2 september 2018 21:36 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik die release even gemist heb
Jammer dat Ericsson inhoudt. Maarja je weet al wie er straf krijgt als er iets gebeurt....quote:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:42:42 Haas excluded from results of Italian Grand Prix because floor illegal. They have a right to appeal https://t.co/GeMGW9vfF4 reageer retweet
dit is een 100% straf eigenlijk 😱quote:Op zondag 2 september 2018 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Thanks ! Ja zou gewoon een penalty moeten zijn als je het zo ziet lijkt me.
Haas of alleen Gro?quote:Op zondag 2 september 2018 21:48 schreef Tarado het volgende:twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 02-09-2018 om 21:42:42 Haas excluded from results of Italian Grand Prix because floor illegal. They have a right to appeal https://t.co/GeMGW9vfF4 reageer retweet
Vroeg ik ook in het andere topic. Kennelijk alleen GRO.quote:
Rijd kmag met een andere vloer of wat?quote:Op zondag 2 september 2018 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vroeg ik ook in het andere topic. Kennelijk alleen GRO.
Kennelijk: https://racingnews365.nl/(...)ceerd-en-verliest-p6quote:Op zondag 2 september 2018 22:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Rijd kmag met een andere vloer of wat?
Wel bijzonder aangezien een van hun verweren is dat ze gezien de tijd geen ander onderdeel konden maken...quote:Op zondag 2 september 2018 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk: https://racingnews365.nl/(...)ceerd-en-verliest-p6
Dit lijkt mij eerder aan de ordequote:Op zondag 2 september 2018 22:01 schreef sasquatsch het volgende:
Er is ook volgens mij alleen protest tegen Grosjean ingediend en die is gecontroleerd.
Er is alleen protest ingediend tegen de wagen van GRO lees ik net in het artikel dat ik posttequote:Op zondag 2 september 2018 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel bijzonder aangezien een van hun verweren is dat ze gezien de tijd geen ander onderdeel konden maken...
Kloptquote:Op zondag 2 september 2018 22:01 schreef sasquatsch het volgende:
Er is ook volgens mij alleen protest tegen Grosjean ingediend en die is gecontroleerd.
De koppeling zeggen ze.quote:Op zondag 2 september 2018 22:10 schreef Gehrman het volgende:
Was er al bekend wel onderdeel er bij Ricciardo kapot ging?
De koppeling volgens Renault.quote:Op zondag 2 september 2018 22:10 schreef Gehrman het volgende:
Was er al bekend wel onderdeel er bij Ricciardo kapot ging?
Volgens Horner waarschijnlijk ook: https://www.autosport.com(...)ricciardo-retirementquote:
Zoals een van de reageerders op de tweet ook al opmerkt lijken ze op Monza (in tegenstelling tot veel andere circuits) 2 fast lane banen in de pit te hebben i.p.v. 1. Vettel loopt wel een beetje uit zijn baan maar als beide coureurs hun eigen baan volgen dan lijkt het me niet unsafe.quote:Op zondag 2 september 2018 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Thanks ! Ja zou gewoon een penalty moeten zijn als je het zo ziet lijkt me.
Vettel snijdt gewoon af en Ericsson moet van het gas af. Dat is niet "een beetje van zijn baan". Bovendien zijn er geen 2 lanen de baan op dus wie krijgt er dan voorrang?quote:Op zondag 2 september 2018 22:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals een van de reageerders op de tweet ook al opmerkt lijken ze op Monza (in tegenstelling tot veel andere circuits) 2 fast lane banen in de pit te hebben i.p.v. 1. Vettel loopt wel een beetje uit zijn baan maar als beide coureurs hun eigen baan volgen dan lijkt het me niet unsafe.
Geen idee. Maar mijn punt is in ieder geval dat de aanwezigheid van die twee banen misschien de reden ervan is dat er geen straf is uitgedeeld.quote:Op zondag 2 september 2018 22:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vettel snijdt gewoon af en Ericsson moet van het gas af. Dat is niet "een beetje van zijn baan". Bovendien zijn er geen 2 lanen de baan op dus wie krijgt er dan voorrang?
Waar komt die rook dan vandaan? Of werkt het hydraulisch met een soort olie?quote:Op zondag 2 september 2018 22:17 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Volgens Horner waarschijnlijk ook: https://www.autosport.com(...)ricciardo-retirement
Die ook dan jaquote:Op zondag 2 september 2018 22:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
En Racing Point
Die krijgen door de DQ 4 punten erbij en halen Toro Rosso dus in.
Hmm weet ook niet precies hoe dat zit. Dit is het enige wat ik erover kan vinden in de Sporting regulations:quote:Op zondag 2 september 2018 22:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals een van de reageerders op de tweet ook al opmerkt lijken ze op Monza (in tegenstelling tot veel andere circuits) 2 fast lane banen in de pit te hebben i.p.v. 1. Vettel loopt wel een beetje uit zijn baan maar als beide coureurs hun eigen baan volgen dan lijkt het me niet unsafe.
Niets over 2 fast lanes dus. Artikel 36.2 en 41 gaan over auto's die vanuit de pitlane starten en over rode vlag situaties.quote:28.4 The pit lane will be divided into two lanes, the lane closest to the pit wall will be designated
the "fast lane" and may be no more than 3.5 metres wide, the lane closest to the garages will
be designated the "inner lane".
Other than when cars are at the end of the pit lane under Articles 36.2 and 41, the inner lane
is the only area where any work can be carried out on a car. However, no work may be carried
out in the fast lane if it is likely to hinder other cars attempting to leave the pit lane.
Bottas mag wel een snellere auto hebben, hij was niet de sneller dan Verstappen. Degene die het snelste voorbij de finish is, is toch de snelste?quote:Op zondag 2 september 2018 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bottas was wel degelijk sneller, maar Verstappen wist hem heel lang heel goed achter zich te houden. Er wordt natuurlijk veel geklaagd over de huidige auto's die inhalen moeilijk maken, maar in zo'n race als vandaag maakt Verstappen daar wel volop gebruik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |