abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 september 2018 @ 20:43:35 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_181670373
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:32 schreef BeamofLight het volgende:
Schoonzoon van Frank de Boer is scheidsrechter ?? Serieus? Welk nivo?
Fijn als ze op een feestje zitten en Ome Ronald de techniek-trainer van Ajax is er ook. Oh ja, morgen ADO-PSV fluiten.
Nou en joh. Hij floot een prima wedstrijd afgelopen weekend.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_181670478
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 20:32 schreef BeamofLight het volgende:
Schoonzoon van Frank de Boer is scheidsrechter ?? Serieus? Welk nivo?
Fijn als ze op een feestje zitten en Ome Ronald de techniek-trainer van Ajax is er ook. Oh ja, morgen ADO-PSV fluiten.
Verbaast me niets. Incestieuze kliek de hele piramide in Zeist. Zowel onderaan als aan de top. Iedereen kent mekaar en heeft belangen die spelen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181673845
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
Romero werd vrijdag in de rust bij Jong PSV gewisseld met klachten en staat vandaag ook alweer niet op het trainingsveld. Gaat wel erg lang duren allemaal..
Boeien. Die jongen kwakkelt een beetje met blessures, zal vast wel goedkomen. Maar als hij wel fit was, wat had v. Bommel dan moeten doen? De Jong wissel zetten? Die wordt door heel NL uitgelachen, maar is echt wel belangrijk voor ons spel. Ik denk dat je echt wel een complete spits moet zijn (en de vorm moet hebben natuurlijk) om de Jong uit de basis te spelen. Die wordt echt niet voor het eerste het beste talent gewisseld.
pi_181673866
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 20:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Verbaast me niets. Incestieuze kliek de hele piramide in Zeist. Zowel onderaan als aan de top. Iedereen kent mekaar en heeft belangen die spelen.
Dat gebeurd toch overal? Er is praktisch geen instantie/bedrijf/vereniging in de wereld waar ze niet met zogenaamde kruiwagens werken.
  maandag 3 september 2018 @ 22:50:06 #55
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181673930
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:47 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat gebeurd toch overal? Er is praktisch geen instantie/bedrijf/vereniging in de wereld waar ze niet met zogenaamde kruiwagens werken.
uiteraard, maar denk er gewoon es over na...
pi_181673960
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 22:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

uiteraard, maar denk er gewoon es over na...
Gedaan, en nu? Die jongen/man mag dus niet een dergelijke carrière ambiëren omdat hij toevallig 'pech' heeft wat betreft zijn familie? Ik vind het allemaal niet zo gek. Als hij ineens gekke dingen gaat doen in bepaalde wedstrijden dan staat hij toch binnen no time weer Twente te fluiten?
  maandag 3 september 2018 @ 22:54:45 #57
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181674035
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gedaan, en nu? Die jongen/man mag dus niet een dergelijke carrière ambiëren omdat hij toevallig 'pech' heeft wat betreft zijn familie? Ik vind het allemaal niet zo gek. Als hij ineens gekke dingen gaat doen in bepaalde wedstrijden dan staat hij toch binnen no time weer Twente te fluiten?
ik weet t ik weet t. Maar geloof me, dit gaat in de toekomst ( hoe oud issie? Welk nivo mag ie fluiten?) 100% een terugkerend onderwerp worden...
pi_181674082
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 22:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik weet t ik weet t. Maar geloof me, dit gaat in de toekomst ( hoe oud issie? Welk nivo mag ie fluiten?) 100% een terugkerend onderwerp worden...
Dat ligt een beetje aan jongens zoals jij en Scarface :P Ik voorzie vooralsnog geen problemen, zou niet weten waarom. Misschien heeft die gast stiekem wel een pesthekel aan Ajax.
  maandag 3 september 2018 @ 23:05:34 #59
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181674344
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat ligt een beetje aan jongens zoals jij en Scarface :P Ik voorzie vooralsnog geen problemen, zou niet weten waarom. Misschien heeft die gast stiekem wel een pesthekel aan Ajax.
nee dont mention me. Doordat ik t benoem loop je de kans dat psv-fokkertjes die tof willen doen je gaan Scarfacen of Calimero noemen. So be it. Heb wel een dicht-bij-t-vuur-voorbeeld voor je.
pi_181674435
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 23:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee dont mention me. Doordat ik t benoem loop je de kans dat psv-fokkertjes die tof willen doen je gaan Scarfacen of Calimero noemen. So be it. Heb wel een dicht-bij-t-vuur-voorbeeld voor je.
Uiteindelijk heb ik nog altijd liever die nieuwe scheids dan bijv. Blom :') Geen idee voor welke club Blommie is, maar PSV is 't in ieder geval niet :P
  dinsdag 4 september 2018 @ 06:41:29 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181677291
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Boeien. Die jongen kwakkelt een beetje met blessures, zal vast wel goedkomen. Maar als hij wel fit was, wat had v. Bommel dan moeten doen? De Jong wissel zetten? Die wordt door heel NL uitgelachen, maar is echt wel belangrijk voor ons spel. Ik denk dat je echt wel een complete spits moet zijn (en de vorm moet hebben natuurlijk) om de Jong uit de basis te spelen. Die wordt echt niet voor het eerste het beste talent gewisseld.
Het eerste het beste talent niet nee, maar als een club zoveel pegels voor je aftikt, ben je dan het eerste het beste talent?
Voor dat soort bedragen mag je verwachten dat zo’n speler er meteen (zonder blessures dan) staat. En hij in zijn eentje heel die KK-divisie omver voetbalt. Maar op dat niveau heeft hij het nog niet waar kunnen maken.
Het begint een beetje een soap te worden, de ware aard van blessures worden verzwegen (wegens privacy onzin) en er worden geen uitspraken gedaan door wie dan ook van de leiding van PSV over zijn niveau en ontwikkeling.
Negatief media commentaar kan het zelfvertrouwen van zo’n jongen best een deuk opleveren. Ik denk dat er daarom zo mysterieus gedaan wordt. Hij wordt in bescherming genomen denk ik. Dat is een goede zaak, maar als achterban ga je natuurlijk je vraagtekens zetten bij een aankoop van vele miljoenen Euro’s.
pi_181677942
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 06:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het eerste het beste talent niet nee, maar als een club zoveel pegels voor je aftikt, ben je dan het eerste het beste talent?
Voor dat soort bedragen mag je verwachten dat zo’n speler er meteen (zonder blessures dan) staat. En hij in zijn eentje heel die KK-divisie omver voetbalt. Maar op dat niveau heeft hij het nog niet waar kunnen maken.
Het begint een beetje een soap te worden, de ware aard van blessures worden verzwegen (wegens privacy onzin) en er worden geen uitspraken gedaan door wie dan ook van de leiding van PSV over zijn niveau en ontwikkeling.
Negatief media commentaar kan het zelfvertrouwen van zo’n jongen best een deuk opleveren. Ik denk dat er daarom zo mysterieus gedaan wordt. Hij wordt in bescherming genomen denk ik. Dat is een goede zaak, maar als achterban ga je natuurlijk je vraagtekens zetten bij een aankoop van vele miljoenen Euro’s.
Wat ik meer bedoel is dat Romero wel een behoorlijke vorm moet vasthouden om de Jong eruit te spelen. Zelfs als hij niet scoort is hij wel belangrijk voor ons. En die privacyregeling heeft PSV natuurlijk ook niet verzonnen, ze mogen geen informatie meer delen over blessures.

Ik heb zelf ook gevoetbald (jaja :P) en ook een fase gehad waar ik van de ene in de andere blessure terecht kwam. Heel frustrerend en je raakt een beetje het vertrouwen in je eigen lichaam kwijt. Ik kan me voorstellen, zeker als fullprof, dat het prettig is dat jouw (werk)omgeving vertrouwen/geloof in jouw kunnen houdt. Gewoon de tijd geven en afwachten. Laat mensen van andere clubs hem maar afschrijven, ik heb zat voorbeelden van spelers die na blessureleed ijzersterk zijn teruggekomen.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:07:44 #63
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181678336
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 06:41 schreef tja77 het volgende:
Dat is een goede zaak, maar als achterban ga je natuurlijk je vraagtekens zetten bij een aankoop van vele miljoenen Euro’s.
Spreek voor jezelf. Ik zet helemaal geen vraagtekens en al helemaal niet gerelateerd aan de aankoopprijs. Totaal irrelevant wat een speler gekost heeft, alsof duurdere spelers minder snel geblesseerd mogen raken.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:14:02 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181678399
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik zet helemaal geen vraagtekens en al helemaal niet gerelateerd aan de aankoopprijs. Totaal irrelevant wat een speler gekost heeft, alsof duurdere spelers minder snel geblesseerd mogen raken.
Je doet het nu laten lijken alsof hij nog geen minuten gemaakt heeft.
Dat heeft hij wel, en overtuigend was het allerminst.
Als de geruchten kloppen heeft die knakker tussen de 8 en 10 miljoen gekost, dan mag je toch op z'n minst verwachten dat hij zich positief kan onderscheiden in de eerste divisie.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:23:03 #65
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181678503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 08:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat ik meer bedoel is dat Romero wel een behoorlijke vorm moet vasthouden om de Jong eruit te spelen. Zelfs als hij niet scoort is hij wel belangrijk voor ons. En die privacyregeling heeft PSV natuurlijk ook niet verzonnen, ze mogen geen informatie meer delen over blessures.

Ik heb zelf ook gevoetbald (jaja :P) en ook een fase gehad waar ik van de ene in de andere blessure terecht kwam. Heel frustrerend en je raakt een beetje het vertrouwen in je eigen lichaam kwijt. Ik kan me voorstellen, zeker als fullprof, dat het prettig is dat jouw (werk)omgeving vertrouwen/geloof in jouw kunnen houdt. Gewoon de tijd geven en afwachten. Laat mensen van andere clubs hem maar afschrijven, ik heb zat voorbeelden van spelers die na blessureleed ijzersterk zijn teruggekomen.
Ik vind het op z'n zachtst gezegd zorgwekkend dat een knaap van zijn leeftijd van de ene in de andere blessure vervalt. Of het zou moeten zijn dat het elke keer dezelfde blessure is, maar PSV is al zo voorzichtig met het brengen van Romero. Hij heeft immers al 2 terugslagen gehad met zijn bovenbeenblessure. Hij staat al vanaf november 2017 aan de zijlijn.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:23:44 #66
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181678512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je doet het nu laten lijken alsof hij nog geen minuten gemaakt heeft.
Dat heeft hij wel, en overtuigend was het allerminst.
Als de geruchten kloppen heeft die knakker tussen de 8 en 10 miljoen gekost, dan mag je toch op z'n minst verwachten dat hij zich positief kan onderscheiden in de eerste divisie.
Nee hoor, helemaal niet. Dat verwacht jij misschien, omdat je er niet zo veel van wil begrijpen.

Gozer heeft die paar minuten gemaakt na meer dan een half jaar blessure. En het heeft er alle schijn van dat hij in die tijd ook gewoon helemaal niet blessurevrij was, anders was het niet zo snel weer mis gegaan.

Ik weet ook niet wat er mis is, maar het lijkt me voor iedereen zonder -30 duidelijk dat hij fysiek niet in orde is. Iedereen met een beetje verstand gaat hem dan dus ook niet beoordelen. Maar het zure volk hier weet al weer meteen dat hij er helemaal niets van kan, op basis van 3x een half uurtje met een lijf wat niet fit is.

Het kan best een miskoop blijken als hij niet meer fit wordt, of door de blessures niet vrij in zijn hoofd kan spelen. Maar dat staat allemaal totaal los van de potentie van die jongen en of hij wel of niet een talent was dat zijn aankoopbedrag op dat moment waard was.
pi_181679606
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet. Dat verwacht jij misschien, omdat je er niet zo veel van wil begrijpen.

Gozer heeft die paar minuten gemaakt na meer dan een half jaar blessure. En het heeft er alle schijn van dat hij in die tijd ook gewoon helemaal niet blessurevrij was, anders was het niet zo snel weer mis gegaan.

Ik weet ook niet wat er mis is, maar het lijkt me voor iedereen zonder -30 duidelijk dat hij fysiek niet in orde is. Iedereen met een beetje verstand gaat hem dan dus ook niet beoordelen. Maar het zure volk hier weet al weer meteen dat hij er helemaal niets van kan, op basis van 3x een half uurtje met een lijf wat niet fit is.

Het kan best een miskoop blijken als hij niet meer fit wordt, of door de blessures niet vrij in zijn hoofd kan spelen. Maar dat staat allemaal totaal los van de potentie van die jongen en of hij wel of niet een talent was dat zijn aankoopbedrag op dat moment waard was.
Eens met Badder.
pi_181679873
Ik ook.

Verder : PietdevisserGOD.

quote:
'Wat mooi dat zo'n speler hier komt voetballen'

Scout Piet de Visser van Chelsea is razend enthousiast over de komst van Érick Gutiérrez naar PSV. ,,Een topdeal."

Bij PSV reageerde iedereen vorige week razend enthousiast op de komst van Érick Gutiérrez naar Eindhoven. De club kocht voor 8 miljoen euro honderd procent van zijn transferrechten, waarbij wel is afgesproken dat zijn vorige ploeg Pachuca een deel van de winst krijgt, als hij voor een hoog bedrag wordt doorverkocht. De negenvoudig Mexicaans international moet onder meer zijn kompaan Hirving Lozano in stelling gaan brengen en op het middenveld uitgroeien tot de verbinder in het elftal.

De bijna 84-jarige scout Piet de Visser, nog altijd fulltime in dienst van Chelsea, is razend enthousiast over de transfer. ,,Een topdeal. Wat mooi dat zo’n speler hier komt voetballen", vindt de man die nog altijd over de hele wereld de voetbalvelden afstruint voor talent. ,,Gutiérrez is een technische linkspoot, een begenadigd talent. Bij Mexico onder 17 en Mexico onder 19 liet hij al regelmatig zien de top te kunnen halen."

Waarom past hij bij het voetbal van dit PSV?

,,Gutiérrez is een speler die op alle posities op het middenveld uit de voeten kan, zowel als 10, 8 en 6. Het is geen postbode, die gaat lopen met de bal. Nee, Gutiérrez heeft een steekpass tot zijn beschikking en is een echte spelmaker die overzicht heeft. Ziet hij een man vrij staan, dan gaat de bal er ook direct naar toe. Ik denk dat hij technisch beter is dan Andrés Guardado, maar fysiek nog wel minder."

De reden waarom topclubs in Europa zich niet meldden?

,,Bij Chelsea vonden we hem inderdaad te licht voor het Engelse voetbal, maar inmiddels is hij wat dat betreft wel gegroeid. Hij beweegt goed en is altijd aanspeelbaar. Ik denk dat het ook aan Pachuca ligt, dat spelers niet makkelijk laat gaan. Het is een lastige club om mee te onderhandelen, met strategieën die voor ons niet altijd te doorgronden zijn. Dat blijkt ook uit het verhaal van PSV en de zaakwaarnemer, (Mathias Bunge, red.) die ik goed ken. Ze lieten daar ineens de prijs zakken, terwijl helemaal niemand het meer verwachtte. De zaakwaarnemer vertelde me zaterdag dat Gutiérrez per se naar PSV wilde en het is fantastisch dat het PSV gelukt is. De club mag John de Jong en ook directeur Toon Gerbrands dankbaar zijn voor het slagvaardige optreden. Net als voormalig PSV-trainer Hans Westerhof weet ik vrijwel zeker dat Gutiérrez hier ook echt gaat leveren. Zijn zoon Wout heeft goed werk geleverd in Mexico en als jeugdtrainer meegeholpen om van Gutiérrez en Hirving Lozano topspelers te maken. Hun goede naam helpt PSV ook."

Wie gaat er bij PSV uit voor Gutiérrez?

,,De meeste Mexicanen passen zich hier snel aan en aangezien Gutiérrez op alle posities op het middenveld kan spelen, is dat nog moeilijk te zeggen. Zowel Jorrit Hendrix, Gastón Pereiro als Pablo Rosario hebben er een concurrent bij."

Hoe goed is dit PSV en wordt het nu nog beter?

,,Ik ben enthousiast over de speelwijze van Mark van Bommel. Het marcheert goed bij de club, met een directeur die overal op het goede moment tussen zit. Bij de huur van Marco van Ginkel belde Marcel Brands nog wel eens om bij Chelsea een duwtje te geven. Dat doe ik dan ook, of het nou helpt of niet."

  dinsdag 4 september 2018 @ 11:09:01 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181680117
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ook.

Verder : PietdevisserGOD.

[..]

de zege van Piet
pi_181680179
Zet 2019 maar vast in dat erelijstje, Piet heeft gesproken.
  dinsdag 4 september 2018 @ 11:15:12 #71
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181680196
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet. Dat verwacht jij misschien, omdat je er niet zo veel van wil begrijpen.

Gozer heeft die paar minuten gemaakt na meer dan een half jaar blessure. En het heeft er alle schijn van dat hij in die tijd ook gewoon helemaal niet blessurevrij was, anders was het niet zo snel weer mis gegaan.

Ik weet ook niet wat er mis is, maar het lijkt me voor iedereen zonder -30 duidelijk dat hij fysiek niet in orde is. Iedereen met een beetje verstand gaat hem dan dus ook niet beoordelen. Maar het zure volk hier weet al weer meteen dat hij er helemaal niets van kan, op basis van 3x een half uurtje met een lijf wat niet fit is.

Het kan best een miskoop blijken als hij niet meer fit wordt, of door de blessures niet vrij in zijn hoofd kan spelen. Maar dat staat allemaal totaal los van de potentie van die jongen en of hij wel of niet een talent was dat zijn aankoopbedrag op dat moment waard was.
Ah ja, je gaat weer op de "iemand die het anders ziet dan ik, heeft er minder kijk op of is visueel beperkt" toer.

3 Keer een half uurtje met een lijf wat niet fit is?
Als ze toch keer op keer roepen dat ze voorzichtig aan doen met hem (uit angst voor een terugslag), dan laten ze hem toch geen minuten maken wanneer hij niet fit is?
Maar jij ziet (en neemt iemand kwalijk wanneer hij het niet ziet) dat hij niet fit was, dus ze laten een niet fitte Romero lekker meevoetballen
En dan heeft hij ondertussen al zijn 3e terugslag gehad? Zijn 3e?
Voor een bovenbeen blessure zoals Romero die in januari opliep staat doorgaans 4 tot 8 weken. Dat is wat anders dan 8 maanden.

Dan kun jij hier roepen dat ik er niet veel van begrijp, maar het is PSV die in de media roept voorzichtig te zijn met Romero maar wel hem 3 keer een terugslag laat oplopen..
Dus heeft de clubleiding en fysio van PSV min 30.
  dinsdag 4 september 2018 @ 11:37:52 #72
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181680509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

En dan heeft hij ondertussen al zijn 3e terugslag gehad? Zijn 3e?
Voor een bovenbeen blessure zoals Romero die in januari opliep staat doorgaans 4 tot 8 weken. Dat is wat anders dan 8 maanden.

We hebben te maken met een arts. Wat had hij dan precies?

quote:
Dan kun jij hier roepen dat ik er niet veel van begrijp, maar het is PSV die in de media roept voorzichtig te zijn met Romero maar wel hem 3 keer een terugslag laat oplopen..
Dus heeft de clubleiding en fysio van PSV min 30.
Een lichaam is geen machine, waarvan je elk schroefje kunt bekijken en vervangen. Daar gebeuren soms onverwachte dingen mee. Iemand die fit lijkt, hoeft dat niet altijd te zijn. Iemand met een klein pijntje, kan bij serieuze inspanning een enorm probleem ontwikkelen. En wedstrijdinspanning is lastig te simuleren in trainingen. Je gaat dan net die paar procent harder en neemt net wat meer risico.

Er bestaat niet zoiets als voorspelbaarheid op dit vlak. PSV doet voorzichtig en desondanks zijn er terugslagen. Dat is zorgwekkend, maar staat totaal los van wat hij gekost heeft en zijn talent. En naar de medische staf wijzen slaat al helemaal nergens op, er is niet één club in Nederland met zo'n goede medische staf en begeleiding als PSV, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
pi_181680682
Wat een nare discussie om te volgen :')
pi_181681008
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:15 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ah ja, je gaat weer op de "iemand die het anders ziet dan ik, heeft er minder kijk op of is visueel beperkt" toer.

3 Keer een half uurtje met een lijf wat niet fit is?
Als ze toch keer op keer roepen dat ze voorzichtig aan doen met hem (uit angst voor een terugslag), dan laten ze hem toch geen minuten maken wanneer hij niet fit is?
Maar jij ziet (en neemt iemand kwalijk wanneer hij het niet ziet) dat hij niet fit was, dus ze laten een niet fitte Romero lekker meevoetballen
En dan heeft hij ondertussen al zijn 3e terugslag gehad? Zijn 3e?
Voor een bovenbeen blessure zoals Romero die in januari opliep staat doorgaans 4 tot 8 weken. Dat is wat anders dan 8 maanden.

Dan kun jij hier roepen dat ik er niet veel van begrijp, maar het is PSV die in de media roept voorzichtig te zijn met Romero maar wel hem 3 keer een terugslag laat oplopen..
Dus heeft de clubleiding en fysio van PSV min 30.
Wat is 'een bovenbeenblessure' dan? Is dat een blauwe plek of een full thickness ruptuur? Als hij een diepe scheur in zijn quadriceps had dan kan je daar prima een half jaar mee aan de kant staan hoor. Tel daarbij op dat hij op topniveau een explosieve sport bedrijft en je zit aan je 8 maanden.

Ik kan aan je reacties hierboven dan ook niet anders dan concluderen dat je geen verstand hebt van het menselijk lichaam en/of hersteltijden van bepaalde klachten. En dan laat ik het feit dat de psyche daar ook nog een rol in speelt nog buiten beschouwing. (Nieuwe omgeving, vreemd land, hoge verwachtingen en daardoor wellicht dingen gaan forceren.)
  dinsdag 4 september 2018 @ 12:08:40 #75
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181681064
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

We hebben te maken met een arts. Wat had hij dan precies?

[..]

Een lichaam is geen machine, waarvan je elk schroefje kunt bekijken en vervangen. Daar gebeuren soms onverwachte dingen mee. Iemand die fit lijkt, hoeft dat niet altijd te zijn. Iemand met een klein pijntje, kan bij serieuze inspanning een enorm probleem ontwikkelen. En wedstrijdinspanning is lastig te simuleren in trainingen. Je gaat dan net die paar procent harder en neemt net wat meer risico.

Er bestaat niet zoiets als voorspelbaarheid op dit vlak. PSV doet voorzichtig en desondanks zijn er terugslagen. Dat is zorgwekkend, maar staat totaal los van wat hij gekost heeft en zijn talent. En naar de medische staf wijzen slaat al helemaal nergens op, er is niet één club in Nederland met zo'n goede medische staf en begeleiding als PSV, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
Kap eens met die denigrerende toon.
Elke keer als er iets geplaatst wordt waar jij het niet mee eens bent, moet je een ander persoonlijk aanvallen. Speel het een keer niet op de man, en beperk je tot de feiten. Daarnaast dicht je jezelf behoorlijk veel kennis toe en doe je beweringen die je niet kunt onderbouwen en dat komt je geloofwaardigheid niet ten goede.

Romero had een gescheurde bovenbeenspier (adductorspier), de termijn die ervoor staat en de blessure heb ik niet uit mijn duim gezogen, maar is gewoon terug te vinden (TwitterRik heeft dat in de krant geschreven o.a.). Als jij het kunt weerleggen, prima! Be my guest.
Nee, ik ben geen dokter, maar ik zou mijn handen ook niet in het vuur steken voor de bewering die jij doet betreffende de medische staf van PSV.

Als PSV aangeeft voorzichtig aan te doen met een speler (die al 1 of meerdere terugslagen heeft gehad) die zou nooit optisch waarneembaar voor een leek (want dat ben jij en eenieder hier) niet topfit binnen de lijnen mogen staan. Met andere woorden als jij al kon zien dat hij niet topfit was, dan had hij nooit binnen de lijnen mogen staan. Punt. Als hij al een pijntje zou hebben, dan had hij niet mogen spelen. Dat dat 1 keer fout gaat kan gebeuren, 3 keer is van de zotte.

De vergelijking met een machine slaat ook nergens op. Ik heb nergens gezegd dat deze lappenpop een machine is. Maar zijn fysiek baart me oprecht zorgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')