abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 september 2018 @ 01:27:42 #101
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181765350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 00:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mee eens. Ik heb toen bij Trijntje nog gedacht "ach, de Trijn werkte gewoon niet mee en de Oostenrijkse regisseurs communiceerden niet goed; misser, kan gebeuren". Douwe had nog wel een leuke staging, al was er weinig "wow" aan. Dit jaar was het helemaal niks; niet alleen de krumpers, maar het camerawerk en de belichting voelde ook niet goed.
Hij deed ook de cameravoering voor België 2016: dat was ook wel aardig gedaan, al was daar vooral de choreografie leuk die niet door hem werd gedaan. Spanje 2017 viel niet heel veel van te maken, maar was ook niet bijzonder verder.

Ik wil niet zeggen dat Pannekoek een waardeloze regisseur is, want overall presteert hij nog best oké als je kijkt naar jaarlijks meerdere stagings. Maar de ophemeling is i.m.o. nu al lang niet meer terecht.
Pannekoek is inderdaad ook geen slechte regisseur. Daarvoor heeft hij zich al genoeg bewezen op andere vlakken. En het is ook weer niet zo dat al zijn producties op het festival ontzettend slecht zijn. Maar het aantal wat niet geslaagd is, overstijgt bij hem wel het aantal wat wel geslaagd is. Afgelopen jaar deed hij ook nog België (slechte productie) en Zwitserland (rommelige productie, voegde niets toe).

Het probleem bij hem is eigenlijk vooral dat hij geen zelfkritiek heeft en nogal een bord voor zijn kop. Getuige het interview met ham na afloop van de eerste halve finale met België. Bij alles druipt het er vanaf dat hij een beetje teveel in zichzelf is gaan geloven.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 8 september 2018 @ 01:43:37 #102
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181765550
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:37 schreef Greys het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:12 schreef Greys het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:18 schreef Redefine het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 8 september 2018 @ 01:46:45 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181765567
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 8 september 2018 @ 01:54:58 #104
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181765643
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 01:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_181765659
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
  zaterdag 8 september 2018 @ 01:58:13 #106
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181765667
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 01:57 schreef Peter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 08:01:55 #107
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181766540
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181766708
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 08:44:25 #109
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181766752
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 11:03:38 #110
163650 Greys
pi_181768549
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je ziet er 10 jaar jonger uit dan je bent, dus maak je over die leeftijd niet druk. ;)

Het is lastig oordelen zo zonder jou als vergelijking erbij, maar deze teint is misschien wat "grauwig" voor wat ik me herinner dat jouw huidtype een beetje is. Een lichtere kleur, of zo overlopend van donker boven en licht naar de puntjes kan bij jou zeker mooi staan, maar dan zou ik voor een wat warmere blondere teint kiezen in plaats van dit zilverblonde.

Die slag is wel heel mooi! Alleen hoe is jouw haarstructuur een beetje? Bij sommige soorten haar (bij mij bijvoorbeeld :') ) kan ik krullen wat ik wil, maar binnen een half uur is alles weer steil. Probeer bij zo'n plaatje ook een beetje door die mooie slag heen te kijken en na te denken of je het eventueel met "slappe slierten" ook nog mooi vindt (en nogmaals, ik weet niet precies hoe jouw haar werkt, misschien heb je wel nooit slappe slierten).
Hele goede punten, dankjewel O+
En dank je voor compliment!

Maar goede tips want zeker slappe sliertdagen ook idd, vooral als het net gewassen is. En ik ben een luie donder wat haar en make-up betreft (ik kan het ook gewoon allemaal niet zo goed :') ) dus elke dag stylen zal er idd niet in zitten. Geen idee hoe zoiets er uitziet zonder slag, ik ga straks eens zoeken!

Ik wil iig af van het oranjige dat het nu is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181769105
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je ziet er 10 jaar jonger uit dan je bent, dus maak je over die leeftijd niet druk. ;)

Het is lastig oordelen zo zonder jou als vergelijking erbij, maar deze teint is misschien wat "grauwig" voor wat ik me herinner dat jouw huidtype een beetje is. Een lichtere kleur, of zo overlopend van donker boven en licht naar de puntjes kan bij jou zeker mooi staan, maar dan zou ik voor een wat warmere blondere teint kiezen in plaats van dit zilverblonde.

Die slag is wel heel mooi! Alleen hoe is jouw haarstructuur een beetje? Bij sommige soorten haar (bij mij bijvoorbeeld :') ) kan ik krullen wat ik wil, maar binnen een half uur is alles weer steil. Probeer bij zo'n plaatje ook een beetje door die mooie slag heen te kijken en na te denken of je het eventueel met "slappe slierten" ook nog mooi vindt (en nogmaals, ik weet niet precies hoe jouw haar werkt, misschien heb je wel nooit slappe slierten).
Helemaal eens.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 11:54:55 #112
163650 Greys
pi_181769147
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Helemaal eens.
Ja maar wat dan wél? :P

Ik ben al jaren niet bij een kapper geweest, ik kan bij elk kapsel wel tig dingen bedenken waarom het kut zou zijn eigenlijk. Daarom ga ik nooit.

Misschien moet ik maar gewoon weer niet gaan. _O-

Ik ben zo bang dat dat terecht genoemde 'warmere blond' dus veel te veel gaat lijken op wat ik nu heb. En dan ben ik straks 150 eu armer om het geverfd te hebben in een kleur en dat niemand dan verschil ziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181769155
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar wat dan wél? :P

Ik ben al jaren niet bij een kapper geweest, ik kan bij elk kapsel wel tig dingen bedenken waarom het kut zou zijn eigenlijk. Daarom ga ik nooit.

Misschien moet ik maar gewoon weer niet gaan. _O-
Ja geen idee :P Ik ben geen kapper.

Ik heb zelf nogal dramatisch haar, wees blij dat jij het lang kan laten groeien :P
Koel en donker bewaren
pi_181769353
Maar als je af wil van het oranjige, kun je het dan bijv niet een tint donkerblond verven, meer richting bruin? Aangezien het nu toch herfst en winter wordt, vind ik dan altijd wel leuk.

Geen idee hoor, misschien vind je dat lelijk of staat het je niet :P

Maar ik hou zelf niet zo van (te) blond. Vooral niet bij 30+ ofzo. Wordt snel een beetje.... ordinair ofzo. Ik had ooit een superslimme leuke collega, maar ze had haar haar veel te blond geverfd, waardoor ze dus een beetje een ordi uitstraling kreeg wat ze totaal niet was.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:12:52 #115
163650 Greys
pi_181769366
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:55 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja geen idee :P Ik ben geen kapper.

Ik heb zelf nogal dramatisch haar, wees blij dat jij het lang kan laten groeien :P
Wat gebeurt er met jouw haar als je het laat groeien?

Of of mijn lang nou een succes is.. m'n bazin roept al jaren dat kort me altijd veel beter stond. En onlangs iemand op FB 'met kort haar was je veel knapper'. Oh oké, dus eigenlijk zeggen jullie dat ik er nu niet uitzie, bedankt, made my day :') Ze vergeten volgens mij dat m'n hoofd daar twintig jaar jonger was, lekker oneerlijk vergelijken dan qua 'knap'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181769399
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat gebeurt er met jouw haar als je het laat groeien?

Of of mijn lang nou een succes is.. m'n bazin roept al jaren dat kort me altijd veel beter stond. En onlangs iemand op FB 'met kort haar was je veel knapper'. Oh oké, dus eigenlijk zeggen jullie dat ik er nu niet uitzie, bedankt, made my day :') Ze vergeten volgens mij dat m'n hoofd daar twintig jaar jonger was, lekker oneerlijk vergelijken dan qua 'knap'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn haar is heel fijn van zichzelf. Heb op zich niet weinig haar, maar wel heel dun. En ik heb ook nog soort-van-krullen-die-niet-echt-meewerken-als-krullen. En dat wordt gewoon een pluizige bende die er altijd uitziet alsof ik in de wind heb gelopen ofzo.

Ach mijn haar is al mijn hele leven een bron van ergernis :P Ik heb geen bad hair day, maar een bad hair life ;)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:16:34 #117
163650 Greys
pi_181769403
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:11 schreef Guanabana het volgende:
Maar als je af wil van het oranjige, kun je het dan bijv niet een tint donkerblond verven, meer richting bruin? Aangezien het nu toch herfst en winter wordt, vind ik dan altijd wel leuk.

Geen idee hoor, misschien vind je dat lelijk of staat het je niet :P

Maar ik hou zelf niet zo van (te) blond. Vooral niet bij 30+ ofzo. Wordt snel een beetje.... ordinair ofzo. Ik had ooit een superslimme leuke collega, maar ze had haar haar veel te blond geverfd, waardoor ze dus een beetje een ordi uitstraling kreeg wat ze totaal niet was.
Ik heb het best lang donker gehad maar als ik die foto's nu terugkijk krijg ik daar wel echt een heel harde kop van. Vind mezelf er veel vriendelijker en zachter uitzien met wat lichter haar. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181769425
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb het best lang donker gehad maar als ik die foto's nu terugkijk krijg ik daar wel echt een heel harde kop van. Vind mezelf er veel vriendelijker en zachter uitzien met wat lichter haar. :@
Maar hoeft niet zo donker als op die foto. Kan ook zoiets:



En dan met wat blonde highligts erin.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:19:56 #119
163650 Greys
pi_181769435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar hoeft niet zo donker als op die foto. Kan ook zoiets:

[ afbeelding ]

En dan met wat blonde highligts erin.
Hm, dit is ook mooi en niet oranje idd. Thanks. Even opslaan. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181769481
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar hoeft niet zo donker als op die foto. Kan ook zoiets:

[ afbeelding ]

En dan met wat blonde highligts erin.
dit lijkt me heel mooi staan bij je Greys :Y
dag
pi_181769496
En nog ff niet een kort pittig kapsel svp, wacht daarvoor maar tot na de overgang.. als je Libelle en Margriet gaat lezen. O-)
dag
pi_181769500
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar hoeft niet zo donker als op die foto. Kan ook zoiets:

[ afbeelding ]

En dan met wat blonde highligts erin.
Ja, zo'n kleur bedoelde ik een beetje! Is wat warmer qua kleur dan de foto die Greys eerder postte.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 8 september 2018 @ 12:31:08 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181769579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:25 schreef Peter het volgende:
En nog ff niet een kort pittig kapsel svp, wacht daarvoor maar tot na de overgang.. als je Libelle en Margriet gaat lezen. O-)
Inderdaad. Korte, pittige kapsels :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:31:30 #124
163650 Greys
pi_181769584
Oké oke nu komen we ergens *O* O+

Ik ben gewoon zo'n doos die ALS ze dan eens naar de kapper gaat dat mensen het dan daarna ook wel echt moeten kunnen zien zeg maar _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:32:55 #125
163650 Greys
pi_181769604
En ik ben blij met de kort pittig meningen. :D Ik vond het twintig jaar geleden zoals op die foto wel even leuk maar kreeg er altijd weer spijt van als ik het weer had afgeknipt. Maar de FB opmerking laatst deed me echt ff twijfelen of dat lange dan soms heel stom staat. Hoera voor soms plotse onzekerheid :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181769611
En dan zou ik het ook een beetje in lagen en korter doen. Dat wat het speelser wordt.

(Geen idee precies hoe lang je haar nu is hoor, is geen kritiek :D)
Koel en donker bewaren
  zaterdag 8 september 2018 @ 12:34:23 #127
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181769621
In het 5de leerjaar had ik mijn haar heel kort dat mensen me verwarden met een jongetje hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181769622
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:32 schreef Greys het volgende:
En ik ben blij met de kort pittig meningen. :D Ik vond het twintig jaar geleden zoals op die foto wel even leuk maar kreeg er altijd weer spijt van als ik het weer had afgeknipt. Maar de FB opmerking laatst deed me echt ff twijfelen of dat lange dan soms heel stom staat. Hoera voor soms plotse onzekerheid :')
Ach, mensen vinden altijd wel iets.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:36:53 #129
163650 Greys
pi_181769653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:33 schreef Guanabana het volgende:
En dan zou ik het ook een beetje in lagen en korter doen. Dat wat het speelser wordt.

(Geen idee precies hoe lang je haar nu is hoor, is geen kritiek :D)
Nee fijn juist, meedenken! :*
Ik dacht ook aan iets korter, sowieso de halfdooie onderkant eraf, paar cm in elk geval. En laagjes vind ik ook leuk maar altijd beetje eng want als het dan een sliertendag is dan zie je dat zo, of niet? :@

Zal ff foto van nu zoeken, moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 12:37:37 #130
368283 ato
pi_181769664
Wat Guanabana adviseerde, zou je goed staan Greys.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:47:00 #131
163650 Greys
pi_181769802
Foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 12:50:03 #132
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181769858
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:37 schreef ato het volgende:
Wat Guanabana adviseerde, zou je goed staan Greys.
Ditte.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181769865
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:47 schreef Greys het volgende:
Foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan zou ik het zowel wat donkerder als wat korter doen. Ik denk dat als het wat korter is je waarschijnlijk ook uberhaupt minder sliertendagen hebt.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:50:24 #134
163650 Greys
pi_181769866
Oh en dit was nog donkerder én sliertendag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 12:52:55 #135
163650 Greys
pi_181769900
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:50 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja dan zou ik het zowel wat donkerder als wat korter doen. Ik denk dat als het wat korter is je waarschijnlijk ook uberhaupt minder sliertendagen hebt.
Ja dat denk ik ook! Ben alleen weer bang dat ze er dan weer veel te veel af knippen maar daar moet ik dan maar ff goed op letten.

Oh en wat ik wel zeker weet is dat ik het laat Olaplexen tijdens het kleuren. Dan gaat het er sowieso al een stuk gezonder uitzien _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181769913
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook! Ben alleen weer bang dat ze er dan weer veel te veel af knippen maar daar moet ik dan maar ff goed op letten.

Ach, groeit wel weer aan :P

Zelf ben ik eigenlijk altijd meer teleurgesteld als er te weinig af is, want dat vind ik dan zonde van mijn geld.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 13:04:44 #137
163650 Greys
pi_181770101
Godver, ik vond via Google images een plaatje van een lengte/stijl die ik misschien wel wil en die staat op de site 'hairstyles over 40' :') :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:59:26 #138
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181771199
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:47 schreef Greys het volgende:
Foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent mooi hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  ESF Reporter zaterdag 8 september 2018 @ 14:23:37 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_181771637
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 12:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar hoeft niet zo donker als op die foto. Kan ook zoiets:

[ afbeelding ]

En dan met wat blonde highligts erin.
Dit zou jou volgens mij echt heel mooi staan Greys, beter dan het voorbeeld dat je gaf, dat is denk ik voor jou te contrastrijk. Je hebt een vrij expressief gezicht en dan mag het haar wat milder, wat zachter zijn zodat je koppie daarin goed naar voren komt en een beetje slag erin verwerken is een extra finishing touch.
Nu hoor ik je denken Cee je bent toch geen Leco Zadelhoff nee dat klopt, ik lul maar wat maar dit is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen. /rijdenderechter

*O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 14:30:14 #140
163650 Greys
pi_181771745
_O- O+

De Ceelook!

Nee maar ik vind dus zelf ook dat ik een veel te harde kop heb voor donker haar. Jij zegt het een stuk milder maar dat vind ik dus zelf ook. Maar dat m'n eerste wensvoorbeeld te contrastrijk was - ook al is het niet donker - zag ik niet maar nu idd wel door jullie _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 14:33:15 #141
368283 ato
pi_181771785
Enfin zien wij Greys de volgende keer met platina haar en met uitscheiding _O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 14:37:54 #142
163650 Greys
pi_181771872
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:33 schreef ato het volgende:
Enfin zien wij Greys de volgende keer met platina haar en met uitscheiding _O-
Ik hoop niet dat je me ooit met uitscheiding gaat zien :@

(hardop gieren hier nu hoor _O- )

(je bedoelt uitgroei denk ik, hoop ik, hahaha)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181772010
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:33 schreef ato het volgende:
Enfin zien wij Greys de volgende keer met platina haar en met uitscheiding _O-
Greys aan de race, dat sla ik even over als je het niet erg vindt. :X _O-
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 14:57:27 #144
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181772153
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:04 schreef Greys het volgende:
Godver, ik vond via Google images een plaatje van een lengte/stijl die ik misschien wel wil en die staat op de site 'hairstyles over 40' :') :') _O-
:D ! lekker confronterend weeer. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 14:59:21 #145
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181772179
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je me ooit met uitscheiding gaat zien :@

(hardop gieren hier nu hoor _O- )

(je bedoelt uitgroei denk ik, hoop ik, hahaha)
Als je gaat gieren komt ato's idee toch nog wel dichtbij. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 15:22:47 #146
163650 Greys
pi_181772513
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

:D ! lekker confronterend weeer. _O-
Dat wordt een extra gin tonic morgen bij Henk om m'n verdriet weg te drinken. Of misschien wordt het tijd om op sherry over te stappen :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181773186
Oja jullie hebben morgen de meet *O*
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 16:17:33 #148
368283 ato
pi_181773514
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je me ooit met uitscheiding gaat zien :@

(hardop gieren hier nu hoor _O- )

(je bedoelt uitgroei denk ik, hoop ik, hahaha)
Oh ja uitgroei, ik kan zo heerlijk iets uitkramen.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2018 @ 16:18:12 #149
368283 ato
pi_181773535
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:59 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Als je gaat gieren komt ato's idee toch nog wel dichtbij. _O-
_O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 september 2018 @ 16:44:23 #150
163650 Greys
pi_181774296
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:01 schreef Guanabana het volgende:
Oja jullie hebben morgen de meet *O*
Zin in *O*

Als je je bedenkt gil je maar! En anders een volgende keer. Of wanneer je het wilt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')