abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 september 2018 @ 22:50:46 #26
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_181653452
Pics or it didn't happen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 3 september 2018 @ 10:53:14 #27
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_181658852
Over Heino. Ik zag op de tekening dat de seinen voor vertrek maximaal Groen-Knipper kunnen tonen. Wat daar de reden van is, is mij niet duidelijk. Tegengestelde rijrichtingen gaan wel uit van 60 km/h.
  maandag 3 september 2018 @ 11:10:43 #28
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_181659118
Welk IB heeft dat ontworpen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 3 september 2018 @ 11:21:37 #29
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_181659312
Die in Amersfoort geloof ik. Grote kans dat ze het project volledig hebben uitgekleed naar het ophogen van de snelheid op de vrije baan om kosten bij de provincie te besparen en dat daarom de bestaande (in 2016) situatie van het emplacement Heino is gehandhaafd.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 september 2018 @ 11:24:58 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181659388
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Die in Amersfoort geloof ik. Grote kans dat ze het project volledig hebben uitgekleed naar het ophogen van de snelheid op de vrije baan om kosten bij de provincie te besparen en dat daarom de bestaande (in 2016) situatie van het emplacement Heino is gehandhaafd.
Vermoedelijk ja, want normaal gesproken zou spoor 2 een nieuw zijperron hebben moeten krijgen, waarna op het huidige perron een hekje was verschenen. Met wat andere aanpassingen had je van Heino een station kunnen maken waar met 100 km/h doorgereden had kunnen worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181659459
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Over Heino. Ik zag op de tekening dat de seinen voor vertrek maximaal Groen-Knipper kunnen tonen. Wat daar de reden van is, is mij niet duidelijk. Tegengestelde rijrichtingen gaan wel uit van 60 km/h.
Er zal denk ik een 40km/h wissel zijn.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  maandag 3 september 2018 @ 11:32:44 #32
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_181659555
Die wissels zijn 60 km/h en worden allebei vanuit een richting ook met maximaal die snelheid bereden.
pi_181659586
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:28 schreef WcPot het volgende:

[..]

Er zal denk ik een 40km/h wissel zijn.
Het is een stuk rechtuit.
Bier.
pi_181659800
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Het is een stuk rechtuit.
Heeft het ook niet te maken met een ATB NG baken. Dat er pas na het sein/wissel een volgend baken komt. Vanaf 11:30
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_181659824
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:45 schreef WcPot het volgende:

[..]

Heeft het ook niet te maken met een ATB NG baken. Dat er pas na het sein een volgend baken komt. Bij 11:30
Hangt van het seinbeeld af dus eah.
Bier.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 september 2018 @ 11:50:45 #36
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181659889
Gaat lekker met de werkzaamheden bij Haren. Ze wilden dit weekend drie spoordekken inschuiven, maar als ik het goed begrepen heb is er zelfs geen enkele ingeschoven ...

Het wachten is nu op thermietlassers uit Duitsland, waardoor het treinverkeer nog tot zeker 20.00 uur platligt tussen Groningen en Assen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181659973
quote:
15s.gif Op maandag 3 september 2018 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat lekker met de werkzaamheden bij Haren. Ze wilden dit weekend drie spoordekken inschuiven, maar als ik het goed begrepen heb is er zelfs geen enkele ingeschoven ...

Het wachten is nu op thermietlassers uit Duitsland, waardoor het treinverkeer nog tot zeker 20.00 uur platligt tussen Groningen en Assen
Zo lekker is dat dan baal je als uitvoerder van het project ook wel. Als het materiaal niet werkt waar ze de spoordekken mee zouden inschuiven/rijden.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 september 2018 @ 12:03:59 #38
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181660198
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:54 schreef WcPot het volgende:

[..]

Zo lekker is dat dan baal je als uitvoerder van het project ook wel. Als het materiaal niet werkt waar ze de spoordekken mee zouden inschuiven/rijden.
mja, er was bekend dat ze vanwege enkele defecte machines maar een spoordek in konden schuiven, maar dat ze zelfs dat niet redden is wel echt ernstig.

Ik neem aan dat ProRail een onderzoek instelt naar de gang van zaken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181661393
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 11:54 schreef WcPot het volgende:

[..]

Zo lekker is dat dan baal je als uitvoerder van het project ook wel. Als het materiaal niet werkt waar ze de spoordekken mee zouden inschuiven/rijden.
Meer grondtransport dan op was gerekend en meer kabels en leidingen dan gedacht..
  maandag 3 september 2018 @ 13:12:43 #40
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_181661468
Ik heb een vraagje met betrekking tot het produkt RET maandkorting 20 procent

In de voorwaarden van het produkt staat (en ik citeer)

quote:
Bij andere OV-bedrijven werkt dit reisproduct niet. Dus als u overstapt op een lijn van een
ander OV-bedrijf en u gaat daar op saldo reizen, dan betaalt u opnieuw het basistarief en een
bedrag per gereisde kilometer. Als u vervolgens op de terugweg overstapt naar de RET gaat u
niet met RET MaandKorting reizen, maar op saldo. Kortom, gebruik RET MaandKorting
uitsluitend als u alleen maar met de RET reist en niet met een ander OV-bedrijf.
Is dit dus ook van toepassing van een overstap van NS naar RET? Omdat NS natuurlijk het 'Produkt' Reizen op saldo op je OV chipkaart zet en dat sowieso 'Apart' is?
pi_181661583
2020 16 dagen geen treinen Bijlmer - Muiderpoort:
- extra stijgvoorziening Amstel
- keervoorzieningen Muiderpoort
- bovenbouwvernieuwing

Keervoorziening nodig omdat treinen naar CS gaan eindigen op Amstel tijdens verbouwing CS: https://amsterdam.notubiz.nl/document/6754494/1/09012f978255d127
  maandag 3 september 2018 @ 13:22:06 #42
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181661661
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 13:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:

Is dit dus ook van toepassing van een overstap van NS naar RET? Omdat NS natuurlijk het 'Produkt' Reizen op saldo op je OV chipkaart zet en dat sowieso 'Apart' is?
NS staat los van het tariefsysteem voor bus, tram en metro en zal dus hoogstwaarschijnlijk geen gevolgen hebben voor RET MaandKorting.

Dat je bij een overstap RET->andere vervoerder opnieuw het basistarief betaalt kan ik me nog voorstellen (de andere vervoerder 'weet' niet waarmee je gereisd hebt), maar dat andere vervoerder->RET óók betekent dat je opnieuw het basistarief betaalt is raar. Dat zou de RET w.m.b. gewoon moeten kunnen zien.
  maandag 3 september 2018 @ 13:59:21 #43
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_181662321
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 13:22 schreef James1988 het volgende:
NS staat los van het tariefsysteem voor bus, tram en metro
Begrijp mij niet verkeerd, maar door je woordkeuze 'hoogstwaarschijnlijk' ben ik het toch gaan navragen bij de RET zelf zonder verwachtingen, want meestal snappen ze toch niet wat je bedoeld.

Deze medewerker wel, en bevestigd je antwoord :P
  maandag 3 september 2018 @ 14:00:31 #44
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_181662349
Weet eigenlijk iemand waarom de NS eigenlijk een apart 'technisch' tariefsysteem heeft en de rest niet?
  maandag 3 september 2018 @ 14:00:33 #45
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181662350
Ja, ik weet het ook niet zeker. Zo vaak reis ik niet met de RET en al helemaal niet met een abonnement :P
  maandag 3 september 2018 @ 14:04:43 #46
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_181662443
Dat komt dus gewoon dat de NS Appart is freubelt.. heeft t te maken met t deggresief tariefsysteem?
  maandag 3 september 2018 @ 14:06:04 #47
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181662469
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 14:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dat komt dus gewoon dat de NS Appart is freubelt.. heeft t te maken met t deggresief tariefsysteem?
Dat klopt :)

2x 50km is bij NS duurder dan 1x 100km.
  Redactie Sport maandag 3 september 2018 @ 14:22:12 #48
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181662815
Maar ook bij andere vervoerders betaal je minder per kilometer na een x aantal kilometers. Zie dit lange topic op ovnl: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=32&t=10456
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 3 september 2018 @ 14:36:55 #49
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_181663110
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 14:22 schreef dennistd het volgende:
Maar ook bij andere vervoerders betaal je minder per kilometer na een x aantal kilometers. Zie dit lange topic op ovnl: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=32&t=10456
Maar waarom moet je voor ns dan een apart produkt hebben op je kaart?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 september 2018 @ 18:00:47 #50
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181666774
Het blijkt dat ze bij Haren toch een tunneldeel geplaatst hebben.

https://www.oogtv.nl/2018(...)dspits-geen-treinen/

Ondertussen mag ICM 4210 de boel gaan ontroesten door eens per half uur tussen Groningen en Europapark te pendelen _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')