Vermoedelijk ja, want normaal gesproken zou spoor 2 een nieuw zijperron hebben moeten krijgen, waarna op het huidige perron een hekje was verschenen. Met wat andere aanpassingen had je van Heino een station kunnen maken waar met 100 km/h doorgereden had kunnen worden.quote:Op maandag 3 september 2018 11:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Die in Amersfoort geloof ik. Grote kans dat ze het project volledig hebben uitgekleed naar het ophogen van de snelheid op de vrije baan om kosten bij de provincie te besparen en dat daarom de bestaande (in 2016) situatie van het emplacement Heino is gehandhaafd.
Er zal denk ik een 40km/h wissel zijn.quote:Op maandag 3 september 2018 10:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Over Heino. Ik zag op de tekening dat de seinen voor vertrek maximaal Groen-Knipper kunnen tonen. Wat daar de reden van is, is mij niet duidelijk. Tegengestelde rijrichtingen gaan wel uit van 60 km/h.
Het is een stuk rechtuit.quote:Op maandag 3 september 2018 11:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Er zal denk ik een 40km/h wissel zijn.
Heeft het ook niet te maken met een ATB NG baken. Dat er pas na het sein/wissel een volgend baken komt. Vanaf 11:30quote:
Hangt van het seinbeeld af dus eah.quote:Op maandag 3 september 2018 11:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heeft het ook niet te maken met een ATB NG baken. Dat er pas na het sein een volgend baken komt. Bij 11:30
Zo lekker is dat dan baal je als uitvoerder van het project ook wel. Als het materiaal niet werkt waar ze de spoordekken mee zouden inschuiven/rijden.quote:Op maandag 3 september 2018 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat lekker met de werkzaamheden bij Haren. Ze wilden dit weekend drie spoordekken inschuiven, maar als ik het goed begrepen heb is er zelfs geen enkele ingeschoven ...
Het wachten is nu op thermietlassers uit Duitsland, waardoor het treinverkeer nog tot zeker 20.00 uur platligt tussen Groningen en Assen
mja, er was bekend dat ze vanwege enkele defecte machines maar een spoordek in konden schuiven, maar dat ze zelfs dat niet redden is wel echt ernstig.quote:Op maandag 3 september 2018 11:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo lekker is dat dan baal je als uitvoerder van het project ook wel. Als het materiaal niet werkt waar ze de spoordekken mee zouden inschuiven/rijden.
Meer grondtransport dan op was gerekend en meer kabels en leidingen dan gedacht..quote:Op maandag 3 september 2018 11:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo lekker is dat dan baal je als uitvoerder van het project ook wel. Als het materiaal niet werkt waar ze de spoordekken mee zouden inschuiven/rijden.
Is dit dus ook van toepassing van een overstap van NS naar RET? Omdat NS natuurlijk het 'Produkt' Reizen op saldo op je OV chipkaart zet en dat sowieso 'Apart' is?quote:Bij andere OV-bedrijven werkt dit reisproduct niet. Dus als u overstapt op een lijn van een
ander OV-bedrijf en u gaat daar op saldo reizen, dan betaalt u opnieuw het basistarief en een
bedrag per gereisde kilometer. Als u vervolgens op de terugweg overstapt naar de RET gaat u
niet met RET MaandKorting reizen, maar op saldo. Kortom, gebruik RET MaandKorting
uitsluitend als u alleen maar met de RET reist en niet met een ander OV-bedrijf.
NS staat los van het tariefsysteem voor bus, tram en metro en zal dus hoogstwaarschijnlijk geen gevolgen hebben voor RET MaandKorting.quote:Op maandag 3 september 2018 13:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is dit dus ook van toepassing van een overstap van NS naar RET? Omdat NS natuurlijk het 'Produkt' Reizen op saldo op je OV chipkaart zet en dat sowieso 'Apart' is?
Begrijp mij niet verkeerd, maar door je woordkeuze 'hoogstwaarschijnlijk' ben ik het toch gaan navragen bij de RET zelf zonder verwachtingen, want meestal snappen ze toch niet wat je bedoeld.quote:Op maandag 3 september 2018 13:22 schreef James1988 het volgende:
NS staat los van het tariefsysteem voor bus, tram en metro
Dat kloptquote:Op maandag 3 september 2018 14:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dat komt dus gewoon dat de NS Appart is freubelt.. heeft t te maken met t deggresief tariefsysteem?
Maar waarom moet je voor ns dan een apart produkt hebben op je kaart?quote:Op maandag 3 september 2018 14:22 schreef dennistd het volgende:
Maar ook bij andere vervoerders betaal je minder per kilometer na een x aantal kilometers. Zie dit lange topic op ovnl: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=32&t=10456
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |