abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 september 2018 @ 14:30:07 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181620729
HET ZIJN DE RUSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUTIN IS EEN MOORDENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunnen mensen hier niet eens mee stoppen :')


quote:
Moeder Belgische zakenman in Rusland: “Hij stierf geen natuurlijke dood, de waarheid is in handen van Poetin”



De Belgische zakenman Bruno Charles De Cooman is woensdag in Rusland overleden en volgens zijn moeder gaat het om kwaad opzet. Volgens de Russische autoriteiten zou de man uit het raam van zijn appartement op de achtste verdieping gevallen zijn. Het Belgische federaal parket is een onderzoek gestart.

Volgens Marie-Madeleine Meunier, de moeder van De Cooman, zijn de Russen schuldig aan de dood van haar zoon. De topman van het Russische staalbedrijf NLMK ging volgens zijn moeder ’s middags nooit naar zijn appartement.

“Woensdag kreeg hij de vraag om dat wel te doen, hij had ook net naar zijn zus een bericht gestuurd dat alles goed ging. Enkele ogenblikken later ligt zijn lichaam op het gelijkvloers op de grond”, zegt zij tegen VTM Nieuws. Volgens haar was er iemand in De Cooman zijn appartement, die hem verdoofd heeft en hem door het raam heeft gegooid.

De Cooman had eerder een burn-out, maar volgens zijn moeder is zelfmoord uitgesloten. “Hij was een diep gelovig mens, hij zou zoiets nooit doen.”

Volgens de Russische autoriteiten gaat het niet om een verdacht overlijden, maar het federaal parket in ons land volgt die stelling niet en is een onderzoek gestart.



https://www.hln.be/nieuws(...)van-poetin~a7dfea03/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 1 september 2018 @ 14:31:29 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181620753
België :')
#KICKOUTZP
pi_181621088
Russen :')
  zaterdag 1 september 2018 @ 15:04:59 #4
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181621446
Een moeder beweert dat. Jij brengt het alsof de overheid het beweert. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_181621565
Ah, de Poetin-adept van FOK!. Aangezien je loyaliteit daar ligt, kun je wellicht beter naar Rusland verhuizen.

En dan niet meer terugkomen als Vladimir Cempexo. Bij voorbaat dank.
  zaterdag 1 september 2018 @ 16:52:58 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181624162
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:10 schreef Xa1pt het volgende:
Ah, de Poetin-adept van FOK!. Aangezien je loyaliteit daar ligt, kun je wellicht beter naar Rusland verhuizen.

En dan niet meer terugkomen als Vladimir Cempexo. Bij voorbaat dank.
Mahadsanidin Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181624258
Ze moeten eens tralies voor die ramen in Rusland zetten, zoveelste die naar beneden flikkert.
pi_181624991
Waarom zou Rusland die man dood willen hebben? had hij duidelijke kritiek op Putin? deed hij zaken die doelbewust negatief uitpakte voor het land ?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 september 2018 @ 18:25:16 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181625584
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:10 schreef Xa1pt het volgende:
Ah, de Poetin-adept van FOK!. Aangezien je loyaliteit daar ligt, kun je wellicht beter naar Rusland verhuizen.

En dan niet meer terugkomen als Vladimir Cempexo. Bij voorbaat dank.
Waar basseer je dat op?
Ik vind het alleen vervelend dat Rusland altijd de zwarte piet toegeschoven krijgt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 september 2018 @ 18:25:45 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181625597
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:04 schreef Klaploper het volgende:
Een moeder beweert dat. Jij brengt het alsof de overheid het beweert. :')
Lees de OP!

Volgens de Russische autoriteiten gaat het niet om een verdacht overlijden, maar het federaal parket in ons land volgt die stelling niet en is een onderzoek gestart.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181625732
Gossie, die Russen toch.
pi_181625744
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waar basseer je dat op?
Ik vind het alleen vervelend dat Rusland altijd de zwarte piet toegeschoven krijgt.
wat heeft Rusland ooit voor jou gedaan dan?
En jij bent toch ook groot fan van hun propagandakanaal RT
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 september 2018 @ 18:35:06 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181625794
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:32 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

wat heeft Rusland ooit voor jou gedaan dan?
En jij bent toch ook groot fan van hun propagandakanaal RT
Moeten ze iets voor mij doen dan?

Ja, ik ben fan van RT. En nee, het is geen propagandakanaal. Je noemt het een propagandakanaal omdat je de Russische kijk op de zaak niet mag zien van de Westerse propagandakanalen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181626731
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waar basseer je dat op?
Ik vind het alleen vervelend dat Rusland altijd de zwarte piet toegeschoven krijgt.
Op je ongeëvenaarde adoratie voor Rusland en Poetin.
  zaterdag 1 september 2018 @ 20:15:31 #16
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181627915
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2018 18:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Lees de OP!

Volgens de Russische autoriteiten gaat het niet om een verdacht overlijden, maar het federaal parket in ons land volgt die stelling niet en is een onderzoek gestart.
Oh ja. Sorry. :@
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zaterdag 1 september 2018 @ 20:40:01 #17
286575 Roces18
Chef de party
pi_181628412
In Rusland vallen er dagelijks mensen uit het raam. Klinkt erg onveilig
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_181628922
Note to self: when in Russia, stay in bungalows..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181629135
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 14:30 schreef Nikonlover het volgende:
HET ZIJN DE RUSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PUTIN IS EEN MOORDENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kunnen mensen hier niet eens mee stoppen :')

[..]

Dus jij vindt het vreemd dat iemand zegt dat het "de Russen" zijn als iemand in Rusland vermoord wordt? Bijzonder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181629257
'Belg beschuldigt Rusland van moord op zoon'

TT even aanpassen aub.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181631365
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 17:58 schreef theunderdog het volgende:
Waarom zou Rusland die man dood willen hebben? had hij duidelijke kritiek op Putin? deed hij zaken die doelbewust negatief uitpakte voor het land ?
Het is goedkoper dan een gouden handdruk en wellicht moest er een geheim goed bewaard worden. Al met al lijkt het erg waarschijnlijk dat het om een moord gaat. Zeker gezien het feit dat de man plotseling naar huis moest komen.
One man's trash, another man's treasure.
pi_181631421
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 22:54 schreef Arkai het volgende:

[..]

Het is goedkoper dan een gouden handdruk en wellicht moest er een geheim goed bewaard worden. Al met al lijkt het erg waarschijnlijk dat het om een moord gaat. Zeker gezien het feit dat de man plotseling naar huis moest komen.
Dan moet deze zakenman dus iets gedaan (willen) hebben dat negatief zou uitpakken voor Rusland.
pi_181631502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 22:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan moet deze zakenman dus iets gedaan (willen) hebben dat negatief zou uitpakken voor Rusland.
Dit kan ook vanuit het bedrijfsleven georganiseerd zijn. Dat die moeder denkt dat het met Poetin te maken heeft is misschien te ver gezocht maar dat hier een duister motief achter zit, is redelijk aannemelijk.
One man's trash, another man's treasure.
pi_181631559
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 23:02 schreef Arkai het volgende:

[..]

Dit kan ook vanuit het bedrijfsleven georganiseerd zijn. Dat die moeder denkt dat het met Poetin te maken heeft is misschien te ver gezocht maar dat hier een duister motief achter zit, is redelijk aannemelijk.
Kan, maar alles kan. Laten we niet van hollywood scenario's uitgaan
pi_181631655
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 23:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kan, maar alles kan. Laten we niet van hollywood scenario's uitgaan
Als we het hebben over een mogelijke moord gezien de verdachte omstandigheden dan is dat alles behalve een Hollywoodscenario.
One man's trash, another man's treasure.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')