abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181620139
VUREN - We hebben allemaal wel eens een teleurstellende date gehad: gesprekken die niet lekker lopen, iemand die niet op zijn foto lijkt of een onverwacht appje met de rekening bij thuiskomst... Maar halfnaakt achtergelaten worden met handboeien om en dan gevonden worden door een agent? Dat is toch wel een uitzondering te noemen. Hoewel een agent in het Gelderse dorp Vuren, die vrijdagavond precies zo’n melding binnenkreeg, wel meer gekke dingen meemaakt.



„Soms krijgen we wel heel bijzondere meldingen... In Vuren zou een man vastgebonden in de uiterwaarden liggen... Bleek dat de man na een seksdate geboeid was achtergelaten”, schrijft Bert Stronks van Politie Oost-Nederland op Twitter. Op zich niet strafbaar, maar de man had in zijn schaarse outfit nog wel drugs weten te verstoppen. Daarom is hij aangehouden en meegenomen naar het bureau. Agenten moesten wel even van handboeien wisselen. _O- _O-

Een anticlimax? Dat viel wel mee, vond de man zelf. Hij had er volgens de politie niet zo veel moeite mee om op deze manier aangetroffen te worden bij de uiterwaarden in Vuren.

De man had de kinky date op een plek waar volgens de politie regelmatig homoseksuele mannen elkaar treffen. „We krijgen er wel vaker meldingen over.”

https://www.telegraaf.nl/(...)rgelaten-na-seksdate

:|W
Zou hij ook ~O> ~O> gehad hebben :? :P
  zaterdag 1 september 2018 @ 13:55:20 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181620150
Die heeft een goeie avond gehad
#KICKOUTZP
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 1 september 2018 @ 14:01:28 #3
186611 Haags
pi_181620234
Lol
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 1 september 2018 @ 14:05:32 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_181620291
Daarom altijd zorgen dat jij degene bent die mensen vastbindt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 september 2018 @ 14:09:44 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181620353
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
VUREN - We hebben allemaal wel eens een teleurstellende date gehad: gesprekken die niet lekker lopen, iemand die niet op zijn foto lijkt of een onverwacht appje met de rekening bij thuiskomst... Maar halfnaakt achtergelaten worden met handboeien om en dan gevonden worden door een agent? Dat is toch wel een uitzondering te noemen. Hoewel een agent in het Gelderse dorp Vuren, die vrijdagavond precies zo’n melding binnenkreeg, wel meer gekke dingen meemaakt.

[ afbeelding ]

„Soms krijgen we wel heel bijzondere meldingen... In Vuren zou een man vastgebonden in de uiterwaarden liggen... Bleek dat de man na een seksdate geboeid was achtergelaten”, schrijft Bert Stronks van Politie Oost-Nederland op Twitter. Op zich niet strafbaar, maar de man had in zijn schaarse outfit nog wel drugs weten te verstoppen. Daarom is hij aangehouden en meegenomen naar het bureau. Agenten moesten wel even van handboeien wisselen. _O- _O-

Een anticlimax? Dat viel wel mee, vond de man zelf. Hij had er volgens de politie niet zo veel moeite mee om op deze manier aangetroffen te worden bij de uiterwaarden in Vuren.

De man had de kinky date op een plek waar volgens de politie regelmatig homoseksuele mannen elkaar treffen. „We krijgen er wel vaker meldingen over.”

https://www.telegraaf.nl/(...)rgelaten-na-seksdate

:|W
Zou hij ook ~O> ~O> gehad hebben :? :P
Bolletjes in zn reet? _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')