abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 2 september 2018 @ 01:37:41 #201
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181634800
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 22:42 schreef Leandra het volgende:
Je merkt als bestuurder ook niet dat je achterbank leeg was toen je uit de auto gehaald werd?
Of dat het iig heel stil was achterin?

Ik kan er werkelijk niet bij, dat je op zo'n moment een selfie wel een goed idee vindt.
Als strontbezopen achter het stuur plaatsnemen een goed idee is, dan is een selfie van het ongeluk ook een prima idee.
Carpe Libertatem
  zondag 2 september 2018 @ 03:04:11 #202
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181635625
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:16 schreef TheJanitor het volgende:
Darwin doet zijn werk.
:N

Alsof je dat kan zeggen over de 15 en 16-jarige dodelijke slachtoffertjes. Je weet nagenoeg niks over ze, dus lul niet zo dom |:(
Krekker is de bom!
pi_181635642
Dit is gewoon tragisch.... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 2 september 2018 @ 12:04:38 #204
3542 Gia
User under construction
pi_181639297
Jaren geleden is iets dergelijks bij ons in de buurt gebeurd.
Groep jongens gingen wekelijks stappen. Ze reden om de beurt. De ene week Pietje, de week erop Klaasje. Maar, ze dronken allemaal. Helaas.

De bestuurder van die week was mijn buurjongen. Hij verloor de macht over het stuur. Hij is met de schrik vrijgekomen. Eén van de andere 3 werd er uitgeslingerd, overleed ter plekke. De andere 2 waren ernstig gewond.

De bestuurder en zijn familie zijn maanden belaagd met woorden als 'moordenaars'.
Terwijl voor hetzelfde geld één van de andere jongens had gereden.

In zo'n geval mag wel meetellen dat de slachtoffers willens en wetens zijn ingestapt, dus niet de hele schuld bij de bestuurder ligt.
In het geval van mijn buurjongen waren de jongeren even oud en dat vind ik dan wel weer een verschil met een 20-jarige bestuurder en 15/16-jarige passagiers.

Maar goed, een selfie maken in de ambulance is echt zo walgelijk! Daar heb ik geen woorden voor.
  Spellchecker zondag 2 september 2018 @ 17:28:03 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181645285
Verdachte (20) aangehouden voor dodelijk ongeval Anna Pauwlona
De politie heeft zondagmiddag een 20-jarige verdachte aangehouden in verband met het dodelijke verkeersongeval in Anna Paulowna in de nacht van vrijdag op zaterdag.

Bij het ongeluk kwamen drie personen om het leven.

https://twitter.com/POL_N(...)okken-bij-straatrace
pi_181646237
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 22:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

hmm, maar wel meteen een selfie gaan maken... hou toch op met dat goed praten.
Er gebeuren rare dingen met mensen die in shock zijn. Het is een lichamelijk mechanisme. Ik praat niks goed maar die bestuurder krijgt de klap echt nog wel.
Acute stress stoornis, dat kan de selfie ook verklaren. Drie vrienden zijn dood en hij leeft nog dat is nog al wat om mee te dragen.

Youtube is best naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 2 september 2018 @ 20:52:37 #207
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_181650047
quote:
Zie schets.
kd2U8Rc.jpg

Vanaf het lange rechte stuk, bocht te hard genomen, in een drift raken en bij de boom met de achterkant d'r tegenaan knallen. Dan vlieg je d'r zeker wel uit als je geen riem om hebt.
Dus volgens de schets heeft de bestuurder met hoge snelheid vanuit de Geerlingslaan, de bocht te ruim genomen en is daardoor de macht over de stuur kwijt. Ik hoorde echter weer een ander verhaal dat ze een paar keer heen en weer aan het racen waren op de Sportlaan. Ik weet ook niet of dat nou echt waar is.
'It's a boy'
  Spellchecker zondag 2 september 2018 @ 21:01:20 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181650281
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Er gebeuren rare dingen met mensen die in shock zijn. Het is een lichamelijk mechanisme. Ik praat niks goed maar die bestuurder krijgt de klap echt nog wel.
Acute stress stoornis, dat kan de selfie ook verklaren. Drie vrienden zijn dood en hij leeft nog dat is nog al wat om mee te dragen.

Youtube is best naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heeft dus iemand anders die ellende gefilmd (en later online gezet) ..... zelfs nog voor de hulpdiensten er waren .... :r
pi_181650344
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:01 schreef maily het volgende:

[..]

Hier heeft dus iemand anders die ellende gefilmd (en later online gezet) ..... zelfs nog voor de hulpdiensten er waren .... :r
Welkom in 2018.Mensen misschien nog helpen of een hand vasthouden is er niet bij Nee filmen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181650421
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:01 schreef maily het volgende:

[..]

Hier heeft dus iemand anders die ellende gefilmd (en later online gezet) ..... zelfs nog voor de hulpdiensten er waren .... :r
Maar daar gaat het niet om. Hier is duidelijk dat lippen stiften en bellen belangrijker is dan beseffen dat er iets ergs is gebeurd.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker zondag 2 september 2018 @ 21:08:29 #211
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181650448
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar daar gaat het niet om. Hier is duidelijk dat lippen stiften en bellen belangrijker is dan beseffen dat er iets ergs is gebeurd.
Ik snap wat je me duidelijk wil maken ......... te ziek voor woorden .....
pi_181650573
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:08 schreef maily het volgende:

[..]

Ik snap wat je me duidelijk wil maken ......... te ziek voor woorden .....
Nee dat snap je dus niet. Het is niet te ziek voor woorden het is een reactie.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181653083
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 21:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee dat snap je dus niet. Het is niet te ziek voor woorden het is een reactie.
Het is een wanhopige poging van het brein,om het leven normaal te houden.👍
pi_181653144
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 22:34 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Het is een wanhopige poging van het brein,om het leven normaal te houden.👍
Dat is een mooie omschrijving Dank. Onderbewust

[ Bericht 1% gewijzigd door Soury op 02-09-2018 23:18:41 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181657249
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 22:37 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is een mooie omschrijving Dank. Onderbewust
Ja, dat is een goede omschrijving.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')