abonnement Unibet Coolblue
pi_181611842
Hallo allemaal, (als dit verkeerd staat, excuus!)
Normaal kan ik me niet zo druk maken om dit soort zaken, maar deze houdt me toch al even bezig.

Ik heb een wand klok, gewoon zo een met glaasje er voor en aan de achterkant een batterij vakje.
Nou is het zo dat de batterijen een maand of wat geleden, leeg waren.
Ik heb daarna andere batterijen er in gedaan, niet wetende of dit volle of lege waren. Gezien de klok na dat moment het niet meer gedaan heeft ging ik voor het gemak maar uit van leeg. 😔
Nu ben ik een tikkeltje lui aangelegd en heb ik nooit nieuwe batterijen er in gedaan. Al die tijd heeft de klok stil gestaan op 22:20.
Maaar sinds deze week staat de klok sochtends ineens op random tijden. Overdag doet de klok niets.. Maar snachts gaat hij blijkbaar lopen 🤷🏼‍♀️
Nu, as we speak, zie ik de klok vooruit gaan.. Daar hij de hele middag het niet gedaan heeft.

Kan iemand mij vertellen hoe dit mogelijk is? Stand van de maan? Warmte? Een autistisch spook die het niet kon uitstaan dat ik niets aan die batterijen deed?

I needs to know!
Thanks allemaal!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  zaterdag 1 september 2018 @ 00:00:58 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181611933
Het spookt in je huis. Ik zou Ghosthunters bellen
#KICKOUTZP
pi_181611959
Soms zijn de battrijen net te zwak om langs een zwaar punt heen te draaien en loopt hij eenmaal voorbij vrolijk door.
.
pi_181612012
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:01 schreef Fer het volgende:
Soms zijn de battrijen net te zwak om langs een zwaar punt heen te draaien en loopt hij eenmaal voorbij vrolijk door.
2 maanden lang te zwak en dan ineens weer good to go?
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_181612026
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:00 schreef wollah het volgende:
Het spookt in je huis. Ik zou Ghosthunters bellen
Heb afspraak voor maandag.. Nog zeker 2 dagen in angst leven 😭
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_181612593
Batterijen doen het ook beter bij warmte... (algemeen statement, waarschijnlijk niet op jouw situatie van toepassing, aangezien hij ''s nachts loopt)
Somebody that I used to know
  zaterdag 1 september 2018 @ 00:30:04 #7
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181612723
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:03 schreef liiszle het volgende:

[..]

Heb afspraak voor maandag.. Nog zeker 2 dagen in angst leven 😭
Zou maar uitkijken. Sterkte toegewenst de komende tijd
#KICKOUTZP
pi_181612891
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:30 schreef wollah het volgende:

[..]

Zou maar uitkijken. Sterkte toegewenst de komende tijd
Haha, 'tijd', goede grap... |:(
Somebody that I used to know
  zaterdag 1 september 2018 @ 00:38:30 #9
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181612933
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Haha, 'tijd', goede grap... |:(
:+
#KICKOUTZP
pi_181612988
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:25 schreef Postbus100 het volgende:
Batterijen doen het ook beter bij warmte... (algemeen statement, waarschijnlijk niet op jouw situatie van toepassing, aangezien hij ''s nachts loopt)
Haha dan hadden ze het tijdens die hitte perfect kunnen doen dus! Someone is playing mind tricks on me
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_181613102
De buurman heeft een gaatje door de muur geboord en geeft de wijzers van je klok af en toe een zwiep.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_181613142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:46 schreef spijkerbroek het volgende:
De buurman heeft een gaatje door de muur geboord en geeft de wijzers van je klok af en toe een zwiep.
_O-
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181615226
TS, heb je een voltmeter? De buren misschien? Nu ben ik wel benieuwd hoe veel spanning de batterijen leveren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_181621642
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 04:25 schreef Lyrebird het volgende:
TS, heb je een voltmeter? De buren misschien? Nu ben ik wel benieuwd hoe veel spanning de batterijen leveren.
Nope I have not.. Maar zou ik wel bij m'n vader kunnen lenen..
Want guess what, de klok hangt nu weer stil.. Hele nacht heeft ie het gedaan en ik kom vanochtend in huiskamer en. Hangt ie weer stil.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_181622165
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:14 schreef liiszle het volgende:

[..]

Nope I have not.. Maar zou ik wel bij m'n vader kunnen lenen..
Want guess what, de klok hangt nu weer stil.. Hele nacht heeft ie het gedaan en ik kom vanochtend in huiskamer en. Hangt ie weer stil.
Misschien omdat jij weer in de buurt bent? 8-)
pi_181622312
Zodra de batterij van mijn muis leeg is haal ik hem er uit en schud ik een keer en daarna doet de batterij het weer dagen. Zo kan je nog best lang met die batterij doen maar toch wordt het ooit tijd om weer eens op zoek te gaan naar een nieuwe.
It All Goes Back in the Box
pi_181700141
Misschien dat de temperatuurverschillen overdag en 's nachts zorgen voor energieoverdracht in de batterijen?
1 + 1 = blauw
  dinsdag 25 september 2018 @ 03:30:54 #18
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_182117278
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:53 schreef Aventuras het volgende:
Zodra de batterij van mijn muis leeg is haal ik hem er uit en schud ik een keer en daarna doet de batterij het weer dagen. Zo kan je nog best lang met die batterij doen maar toch wordt het ooit tijd om weer eens op zoek te gaan naar een nieuwe.
idd, in afstandsbedieningen draai ik ze altijd wat, en dan doen ze het ineens weer lange tijd. Geen idee waarom en of dit iets hiermee te maken heeft, maar apart is het.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 25 september 2018 @ 03:31:36 #19
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_182117281
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:14 schreef liiszle het volgende:

[..]

Nope I have not.. Maar zou ik wel bij m'n vader kunnen lenen..
Want guess what, de klok hangt nu weer stil.. Hele nacht heeft ie het gedaan en ik kom vanochtend in huiskamer en. Hangt ie weer stil.
Misschien moet je eens een avondklok instellen?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_182124279
T mysterie is niet opgelost..
Heb andere nieuwe batterijen er in gedaan en nu doet m'n klok niets meer haha.
I guess he dieded..
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_182124316
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:32 schreef liiszle het volgende:
T mysterie is niet opgelost..
Heb andere nieuwe batterijen er in gedaan en nu doet m'n klok niets meer haha.
I guess he dieded..
Dieded? Wat is dat voor verleden voltooid deelwoord? :D
Somebody that I used to know
pi_182124677
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 14:35 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dieded? Wat is dat voor verleden voltooid deelwoord? :D
9gag style
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=dieded
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_182124761
quote:
Weer wat geleerd.
Somebody that I used to know
pi_182126838
Never to old to learn bad languages 😜
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')