abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:06:00 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181606393
Ik kijk nu weer een keertje scary movie 1 t/m 5. Misschien wel 10 jaar geleden dat ik het heb gezien. Vind het helemaal geweldig. Echt erg leuk. Nu bij deel 4.

Ik vraag me alleen iets af vanuit een psychologisch standpunt. Je ziet bij films soms ook hele lelijke mensen die ook in zo'n positie gezet worden in de film dat ze lelijk en dom zijn. Deze vrouw is lelijk en bij iedereen is door aliens hun kleding afgebrand. Bij haar niet. De president is daar ontzettend blij mee.







Eigenlijk is dit wel vernederend. Het is grappig voor anderen, net zoals pesters het grappig vinden om iemand te pesten, maar hier gebeurt het en wordt het door miljoenen mensen gezien. Is dit eigenlijk moreel wel verantwoord? Bedoel we onthouden kinderen van seksscenes maar dit soort scenes zijn door iedereen te zien en wordt om gelachen.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181606708
Dit is inderdaad vernederend. En dat is nou net de grap.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:21:44 #3
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181606861
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit is inderdaad vernederend. En dat is nou net de grap.
Ja bedankt Einstein, dat zei ik ook al
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:31:53 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181607179
Zou je het dan willen verbieden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181607201
Het is komedie..
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:35:13 #6
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181607303
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef madam-april het volgende:
Het is komedie..
En dat verandert het omdat? Als pesters en volgers iets als comedie zien is het dan ook goed? Bedoel denk er maar even goed over na
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:36:02 #7
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181607333
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Zou je het dan willen verbieden?
Ow nee hoor ik dat zeker niet. Ik vind dit soort dingen geweldig. Maar juist dat ik het geweldig vindt omdat ze iemand belachelijk maken zet me gelukkig nog wel aan het denken, vandaar gewoon de vraag in dit topic. En dat dan iemand gaat zeggen dat het comedie is dus kan is wat ik had verwacht, maar niet echt een antwoord op mijn vraag.. op die manier kan je alles goedpraten door te stellen dat het grappig is
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181607737
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:06 schreef mercimarci het volgende:
Ik kijk nu weer een keertje scary movie 1 t/m 5. Misschien wel 10 jaar geleden dat ik het heb gezien. Vind het helemaal geweldig. Echt erg leuk. Nu bij deel 4.

Ik vraag me alleen iets af vanuit een psychologisch standpunt. Je ziet bij films soms ook hele lelijke mensen die ook in zo'n positie gezet worden in de film dat ze lelijk en dom zijn. Deze vrouw is lelijk en bij iedereen is door aliens hun kleding afgebrand. Bij haar niet. De president is daar ontzettend blij mee.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eigenlijk is dit wel vernederend. Het is grappig voor anderen, net zoals pesters het grappig vinden om iemand te pesten, maar hier gebeurt het en wordt het door miljoenen mensen gezien. Is dit eigenlijk moreel wel verantwoord? Bedoel we onthouden kinderen van seksscenes maar dit soort scenes zijn door iedereen te zien en wordt om gelachen.
_O-
pi_181607761
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef mercimarci het volgende:

[..]

En dat verandert het omdat? Als pesters en volgers iets als comedie zien is het dan ook goed? Bedoel denk er maar even goed over na
Omdat het in het absurde wordt getrokken en die manier van doen/denken juist belachelijk wordt gemaakt.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:01:58 #10
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181610423
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:47 schreef madam-april het volgende:

[..]

Omdat het in het absurde wordt getrokken en die manier van doen/denken juist belachelijk wordt gemaakt.
Ja maar zij is lelijk en er word gewoon gezegd dat ze lelijk is indirect maar nogal duidelijk. Maar als ik dus iemand lelijk vind en hem of haar daarop belachelijk wil maken dan moet ik het dus gewoon overtrekken en dan is het oke
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:05:17 #11
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181610529
Bedoel als jij lelijk bent en ik reageer zo en iedereen kon het zien dan zou je het dus goed vinden begrijp ik, leuk zelfs (want het wordt in het absurde getrokken en alles wat je verder zei)
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181610553
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja maar zij is lelijk en er word gewoon gezegd dat ze lelijk is indirect maar nogal duidelijk. Maar als ik dus iemand lelijk vind en hem of haar daarop belachelijk wil maken dan moet ik het dus gewoon overtrekken en dan is het oke
Volgens mij begrijp je satire niet helemaal..
pi_181611352
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:01 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja maar zij is lelijk en er word gewoon gezegd dat ze lelijk is indirect maar nogal duidelijk. Maar als ik dus iemand lelijk vind en hem of haar daarop belachelijk wil maken dan moet ik het dus gewoon overtrekken en dan is het oke
Denk niet dat het dan nog grappig is.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:38:34 #14
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181611376
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je satire niet helemaal..
Tjah je mag denken te begrijpen wat je meent te begrijpen, noem het satire, is het met satire dus leuk om iemand belachelijk te maken. Waarom dan niet in andere situaties die anderen ook als satire kunnen zien.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:39:03 #15
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181611391
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Denk niet dat het dan nog grappig is.
Nee ik weet wel zeker van niet daarom reageert ze daar ook niet op
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181611492
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:39 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nee ik weet wel zeker van niet daarom reageert ze daar ook niet op
Ik bedoel als jij zo gaat reageren.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:45:10 #17
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181611547
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:43 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik bedoel als jij zo gaat reageren.
Ja dat begrijp ik.. dat is het idee.. dat de ene reactie in de ene situatie wel grappig is maar in de andere situatie niet..
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:46:57 #18
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181611588
Oke blijkbaar is het nodig om extra te verduidelijken, als iemand jou uitscheld, belachelijk maakt of wat dan ook en het ziet als satire dan is het oke volgens jullie. Want wat jullie als satire zien is gewoon een subjectief iets, dat begrijpen jullie. Dus als ik jou lelijk noem en maar doe alsof het grappig is dan is het oke, dat is de kern tot nu toe :D
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181611641
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:46 schreef mercimarci het volgende:
Oke blijkbaar is het nodig om extra te verduidelijken, als iemand jou uitscheld, belachelijk maakt of wat dan ook en het ziet als satire dan is het oke volgens jullie. Want wat jullie als satire zien is gewoon een subjectief iets, dat begrijpen jullie. Dus als ik jou lelijk noem en maar doe alsof het grappig is dan is het oke, dat is de kern tot nu toe :D
Als ik iets satire noem is dat wat anders dan de algemene consensus over een comedy.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:54:59 #20
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181611788
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als ik iets satire noem is dat wat anders dan de algemene consensus over een comedy.
Ja dat klopt
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181612705
Tja het is maar waar je je druk over kunt maken. Zij heeft het script echt wel gelezen voordat ze heeft besloten om mee te doen aan deze film. Ik denk dat ze het zelf ook grappig vindt. Of het haar in ieder geval weinig kan boeien.

We worden te kleinzerig met z'n allen.

Jij wil dus zeggen dat niemand meer lelijk genoemd mag worden?
pi_181660453
Ik vind het wel interessant dat er een soort verschuiving lijkt te zijn in wat is acceptabel en wat niet. Als je nu een film uitbrengt waarin iemand zo denigrerend neergezet wordt dan gaan allemaal mensen over de shit.

Op zich is het goed dat we met z'n allen ons wat meer bewust worden van hoe we anderen neerzetten/stereotyperen en wat de impact daarvan kan zijn. Aan de andere kant moet een scherpe grap hier en daar gewoon kunnen, ook al vinden sommigen dat misschien niet leuk.
  maandag 3 september 2018 @ 12:25:44 #23
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_181660616
Ik ga naar huis.
pi_181660639
Creepy shit, ik ben van de week ook aan een rewatch Scary Movie begonnen.
  maandag 3 september 2018 @ 12:30:50 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181660695
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef mercimarci het volgende:

[..]

En dat verandert het omdat? Als pesters en volgers iets als comedie zien is het dan ook goed? Bedoel denk er maar even goed over na
Ze krijgen er ook voor betaalt. Ze gaan er dus akkoord mee.
Niks aan de hand, hoeven geen Kamervragen over komen en nee je bent nu niet in ene een bekende Nederlander omdat je weer zoiets zeikerigs hebt aangekaart :)

doei :W
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_181660786
Lekker overal de scherpe randjes van afvijlen...

: (
pi_181661275
*scheet*

There goes that duck again 😂

Over die grap van TS, daar kan ik nog steeds smakelijk om lachen.
pi_181661288
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef mercimarci het volgende:

[..]

En dat verandert het omdat? Als pesters en volgers iets als comedie zien is het dan ook goed? Bedoel denk er maar even goed over na
Waarom zie je dit als pesten?
  maandag 3 september 2018 @ 13:17:20 #29
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181661571
Het hele punt van scary movie is toch juist dat ze filmtropes belachelijk maken? Je kunt het dus juist zien als een kritische blik naar serieuze films in het genre.
  maandag 3 september 2018 @ 15:03:31 #30
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181663686
Daar kreeg ze toch gewoon voor betaald?
Man of Steal.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:14:57 #31
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182151053
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 15:03 schreef SuperNeger het volgende:
Daar kreeg ze toch gewoon voor betaald?
Meiden in de prostitutie krijgen ook betaald. Toch zit iets van 30-50% tegen hun wil erin. Dat je ergens voor betaald krijgt zegt niks, zeker niet of je de consequenties kan overzien
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 20:17:03 #32
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182151103
Hopen dat TS nooit een roast ziet...
And so is the past
  woensdag 26 september 2018 @ 20:19:09 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182151149
Ik vind fart jokes en adam sandler films ook een vernedering

maarja sommige mensen kunnen erom lachen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 26 september 2018 @ 20:20:42 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182151175
rip leslie nielsen tho _O_ wat een baas

tijd voor een rewatch van scary movie 4, al zo lang niet gezien :p.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182151331


_O_
pi_182161313
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:06 schreef mercimarci het volgende:
Ik kijk nu weer een keertje scary movie 1 t/m 5. Misschien wel 10 jaar geleden dat ik het heb gezien. Vind het helemaal geweldig. Echt erg leuk. Nu bij deel 4.

Ik vraag me alleen iets af vanuit een psychologisch standpunt. Je ziet bij films soms ook hele lelijke mensen die ook in zo'n positie gezet worden in de film dat ze lelijk en dom zijn. Deze vrouw is lelijk en bij iedereen is door aliens hun kleding afgebrand. Bij haar niet. De president is daar ontzettend blij mee.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eigenlijk is dit wel vernederend. Het is grappig voor anderen, net zoals pesters het grappig vinden om iemand te pesten, maar hier gebeurt het en wordt het door miljoenen mensen gezien. Is dit eigenlijk moreel wel verantwoord? Bedoel we onthouden kinderen van seksscenes maar dit soort scenes zijn door iedereen te zien en wordt om gelachen.
Wat ben jij gaan smoke om over zo iets na te gaan denken :') :') :')

Kan ik een gram afnemen :7 ?
With all due respect. F*ck you, Sir!
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 13:05:41 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182162471
Het grappige is dat hier dus om gelachen wordt maar als ze een blonde hunk in de nieuwe gohstbusters echt ontzettend dom laten zijn vind iedereen het belachelijk. Terwijl de blonde bimbo vollgedig geaccepteerd is.

Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die de nieuwe ghostbusters wel leuk vond :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 27 september 2018 @ 15:33:53 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182165368
quote:
2s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Het grappige is dat hier dus om gelachen wordt maar als ze een blonde hunk in de nieuwe gohstbusters echt ontzettend dom laten zijn vind iedereen het belachelijk. Terwijl de blonde bimbo vollgedig geaccepteerd is.

Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die de nieuwe ghostbusters wel leuk vond :P
Dat weet ik wel zeker. Bagger film ten top. Verschrikkelijk script, belachelijke ghostbusters en het is echt van het niveau 10-12 jarigen.

Chris Pine speelt nog de leukste rol in heel die film.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 27 september 2018 @ 18:20:33 #39
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182168341
quote:
18s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hopen dat TS nooit een roast ziet...
Dat hoop ik sowieso voor iedereen. Vooral niet die circlejerks vol 'sterren' die niet eens comedians zijn. :r
  donderdag 27 september 2018 @ 19:43:14 #40
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182169809
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:20 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat hoop ik sowieso voor iedereen. Vooral niet die circlejerks vol 'sterren' die niet eens comedians zijn. :r
God echt he, op tv zap ik weleens 'ridiculousness' voorbij. Wat een bagger is dat ook echt omfg.

Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')