abonnement Unibet Coolblue
pi_181615264
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:32 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Geef 200e meer uit een koop een oneplus 5.
Waarom zou je dat doen als de OnePlus 6 minder kost en op alle fronten beter is?

Mensen geven weer eens totaal geen serieus antwoord, zoals meestal is met dit soort topics. Jammer dat iedereen zich altijd geroepen voelt simpelweg wat in het luchtledige te roepen zonder er langer dan een paar seconden over na te denken.

Maar serieus antwoord: ga voor de Pocophone F1 van Xiaomi. Kost je ¤329,- voor huidige flagship specs, waaronder de Snapdragon 845.

Een beter toestel ga je niet vinden voor die prijs:

- Snapdragon 845
- 6.2” 1080p IPS scherm
- 6GB RAM
- 64GB ROM + microSD slot
- 4,000 mAh accu
- 12MP/5MP dualcamera + 20MP front facing camera
- Android 8.1

Afgezien van flagship features als draadloos laden, IP certificatie en een glazen/aluminium/keramische behuizing, mis je functioneel niets in vergelijking met een toestel van ¤650+

Ik ga hem waarschijnlijk zelf ook bestellen binnenkort, terwijl ik helemaal geen nieuwe telefoon nodig heb. Maar vanwege de bizar lage prijs voor deze specs, ga ik hem waarschijnlijk gebruiken voor handheld gaming en multimedia.

[ Bericht 24% gewijzigd door Splackavellie02 op 01-09-2018 05:09:26 ]
pi_181615362
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 04:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]
Maar vanwege de bizar lage prijs voor deze specs, ga ik hem waarschijnlijk gebruiken voor handheld gaming en multimedia.
Behalve het streamen van Netflix en concurrenten in HD dan, want dat kan niet.

Anders dan dat is pocophone wel agressief geprijsd in de markt gezet. Vorige week...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181615369
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2018 05:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Behalve het streamen van Netflix en concurrenten in HD dan, want dat kan niet.

Anders dan dat is pocophone wel agressief geprijsd in de markt gezet. Vorige week...
Dat is inderdaad wel lame, zeker omdat het niet te fixen is met een custom rom. De iets duurdere Mi 8 heeft hetzelfde probleem overigens.
pi_181615733
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:32 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden altijd android telefoons gehad, maar ik bleef toch steeds tegen dingen aanlopen.. sinds ik 2 jaar geleden mijn eerste Iphone kreeg (dat was toen een 5s die ik kreeg van mijn vorige werkgever) dus die was ook al behoorlijk uit de tijd, heb ik er nooit meer aan gedacht om ooit nog voor een android phone te gaan....
hoe vaak die dingen mij in de steek hebben gelaten, en dan heb ik echt verschillende merken gehad.

Nee ik ging liever voor een Iphone van 4 jaar oud dan een nieuwe android telefoon.

maar dat is mijn mening.
Ik heb ook een iPhone 6 maar ik raad deze ook af. Bij mij kan de batterij niet de dag door en ik zit niet veel op m'n telefoon. Er zit ook al een nieuwe batterij in maar dat heeft niets geholpen. Ik heb er inmiddels een hoesje met geintregeerde powerbank omzitten.

Verder wel een fijne telefoon.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181620219
Moto g6 plus zou kunnen binnen je budget. Nokia's heb je ook in allerlei soorten, maar de modellen die ik zag hebben een vingerafdrukscanner aan de achterkant wat mij totaal niets lijkt. Zelf heb ik de Moto G5s en die kostte 140 euro, werkt perfect. Heb niet het hele topic doorgelezen maar zijn er specifieke eisen? Je geeft aan dat de camera niet belangrijk is. Maar is bijvoorbeeld de opslag van belang, de snelheid, het updatebeleid? Dat soort zaken. Over echte china-phones heb ik niet heel veel verstand omdat ik altijd toestellen in Nederland koop.
pi_181913541
2e hands oneplus, heb je nog geld over voor een hoesje, een extra laadkabel en een paar keer naar de kroeg en dan heb je een geweldige telefoon. Ik heb de oneplus3 welke 2 jaar oud is, en door mijn toedoen is de microfoon defect geraakt (tip, geen perslucht van de professionele compressor er in spuiten). Vandaag laten repareren en meteen een nieuwe batterij in gezet. Hopelijk gaat mijn OnePlus3 nog een jaartje of 3/4 mee. Ik heb er echt geen klachten over, het is een geweldig toestel. Volgende toestel word weer een OnePlus. Ik heb best wat toestellen versleten, maar dit is tot nu toe echt geweldig.

Ik zal van de rest van mijn leven geen motorola meer kopen. Ik had zakelijk een rits (geloof 50 of 70 ofzo) moto g's gekocht, die zijn na 3 maanden allemaal de vuilnisbak in gegaan. Niks meer dan troep. Apple is ook wachten op problemen en peperdure reparaties (ik ga niet meer terug).

Ik zou voor OnePlus, Oppo of Xiaomi kijken. Als je wat stevigers nodig hebt een CAT.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_181917058
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:53 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik zal van de rest van mijn leven geen motorola meer kopen. Ik had zakelijk een rits (geloof 50 of 70 ofzo) moto g's gekocht, die zijn na 3 maanden allemaal de vuilnisbak in gegaan. Niks meer dan troep.

Dat zegt denk ik meer over jou of de behoefte van diegene die ze ze willen gebruiken. Mijn moeder heeft een moto G3, ik had een G2 en heb nu een G5s. Mijn maat heeft een G2 gehad en daarna een G4. Mijn schoonzus en andere maat een G5 plus en zo kan ik nog wel even doorgaan. Niemand had er problemen mee. Zelf was ik niet enorm te spreken over de G2, instabiele software. De moto g3 van mijn ma heeft wel krappe opslag van 8 GB, maar dat is een keuze (je kon ook voor 16 gaan)

Dus ik ben nu toch wel benieuwd welke problemen jij had.
pi_181917952
Ik zat aan de Galaxy A8 te denken. Gewoon een degelijk no-nonsense toestel met een goede accu, amoled-scherm, notificatieledje, goede camera voor deze klasse. Iets meer dan ¤300 maar met de cashback actie die nu loopt krijg je ¤50 terug zag ik (ik ben mezelf ook aan het oriėnteren).
pi_181965335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:08 schreef dennissch het volgende:
egt denk ik meer over jou of de behoefte van diegene die ze ze willen gebruiken. Mijn moeder heeft een moto G3, ik had een G2 en heb nu een G5s. Mijn maat heeft een G2 gehad en daarna een G4. Mijn schoonzus en andere maat een G5 plus en zo kan ik nog wel even doorgaan. Niemand had er problemen mee. Zelf was ik niet enorm te spreken over de G2, instabiele software. De moto g3 van mijn ma heeft wel krappe opslag va
Behoefte? nee. Dit gaat niet over behoefte. Een telefoon die 3 uur met de batterij mee gaat, terwijl dat ding op je bureau ligt, is geen goede telefoon. Een telefoon die nauwelijks bluetooth en wifi verbinding kan maken, is geen goede telefoon. Een telefoon die moeite heeft om een 4G verbinding te behouden, is geen goede telefoon. Een telefoon waarvan het scherm constant artifacts krijgt, is geen goede telefoon. Dit was niet bij 1 telefoon, dit was bij bijna allemaal (volgens mij waren er 2 goed, maar die zijn ook weggegooid). Het was gewoon bagger. Het was echt troep. Ik zou het mijn ergste vijand nog niet aan doen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_181968303
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 17:00 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Behoefte? nee. Dit gaat niet over behoefte. Een telefoon die 3 uur met de batterij mee gaat, terwijl dat ding op je bureau ligt, is geen goede telefoon. Een telefoon die nauwelijks bluetooth en wifi verbinding kan maken, is geen goede telefoon. Een telefoon die moeite heeft om een 4G verbinding te behouden, is geen goede telefoon. Een telefoon waarvan het scherm constant artifacts krijgt, is geen goede telefoon. Dit was niet bij 1 telefoon, dit was bij bijna allemaal (volgens mij waren er 2 goed, maar die zijn ook weggegooid). Het was gewoon bagger. Het was echt troep. Ik zou het mijn ergste vijand nog niet aan doen.
Welke modellen waren dat van Moto eigenlijk? Een batterij die 3 uur meegaat op een bureau terwijl je niets doet is vreemd. Mijn moto g5s gaat met gemak een dag mee als ik hem ''heavy'' gebruik en als ik relatief rustig lukt 2/3 ook wel. Bij moeders G3 gaat ook lang mee op een batterijlading. Bluetooth durf ik niet te zeggen, mijn moeders Moto g3 merk je wel verschil in kwaliteit als ik muziek via bluetooth gebruik t.o.v. de G5s en de iPhone 6s (toen ik het een paar jaar terug testte)
pi_181974850
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:53 schreef Posergoth6667 het volgende:

Ik zal van de rest van mijn leven geen motorola meer kopen. Ik had zakelijk een rits (geloof 50 of 70 ofzo) moto g's gekocht, die zijn na 3 maanden allemaal de vuilnisbak in gegaan. Niks meer dan troep. Apple is ook wachten op problemen en peperdure reparaties (ik ga niet meer terug).

Wat was het exacte type of eventueel jaartal? Klinkt interessant.
pi_181986991
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:29 schreef dennissch het volgende:

[..]

Welke modellen waren dat van Moto eigenlijk? Een batterij die 3 uur meegaat op een bureau terwijl je niets doet is vreemd. Mijn moto g5s gaat met gemak een dag mee als ik hem ''heavy'' gebruik en als ik relatief rustig lukt 2/3 ook wel. Bij moeders G3 gaat ook lang mee op een batterijlading. Bluetooth durf ik niet te zeggen, mijn moeders Moto g3 merk je wel verschil in kwaliteit als ik muziek via bluetooth gebruik t.o.v. de G5s en de iPhone 6s (toen ik het een paar jaar terug testte)
Dat was de G2
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_181987254
xiaomi mi a1 64gb schijnt wel aardig te zijn.
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:03:25 #39
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181987396
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:20 schreef zarGon het volgende:

Een toestel uit 2014 zou ik keihard afraden.
Ligt er aan wat je er mee doet. Een iPhone 6 werkt qua performance nog prima. Alleen hij zal niet zo lang meer iOS updates krijgen. Vermoedelijk wordt iOS 12 de laatst beschikbare versie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181987477
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:39 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zat aan de Galaxy A8 te denken. Gewoon een degelijk no-nonsense toestel met een goede accu, amoled-scherm, notificatieledje, goede camera voor deze klasse. Iets meer dan ¤300 maar met de cashback actie die nu loopt krijg je ¤50 terug zag ik (ik ben mezelf ook aan het oriėnteren).
Voor dat geld heb je een Pocophone F1. Je gaat toch niet extra betalen voor mindere specs, puur omdat er een samsung-logo op staat?
pi_181987588
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:38 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Dat was de G2
Die had inderdaad veel problemen toen die nog Android 4.4.2 draaide. Bijvoorbeeld accu problemen. Maar die zouden theoretisch verholpen moeten zijn met de Android 5.0 update.
Dat zou een goede mobiel moeten zijn. Geen Mediattek maar Qualcomm, 4G, redelijk goede accu voor die tijd, etc.

Weird
pi_181987770
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Voor dat geld heb je een Pocophone F1. Je gaat toch niet extra betalen voor mindere specs, puur omdat er een samsung-logo op staat?
Pocophone is anders ook niet perfect hoor. Met name NFC die telkens mist in Xiaomi toestellen is erg jammer (ik heb nu een Note 5). En voor de Netflix fanaten mist fullHD.

Aan de andere kant zou ik dan eerder gaan voor Nokia of Motorola ipv Samsung, maar goed. Die Pocophone is vooral krachtig, het is maar net wat je zoekt. Ik vind hem een beetje tegenvallen als ik hem vergelijk met goedkopere Xioami modellen zoals de A1, A2, A2 Lite, Note 5, etc..
pi_181988476
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:38 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Dat was de G2
Oke de G2 heb ik ook nog een aantal maanden gehad, als reserve (ja ik weet het haha) en wat ik mij wel herinner was dat hij niet erg snel was, maar vooral vaak random vastlopers of foutmeldingen had. Met de G3 en nu G5s heb ik dit nooit zo ervaren. Die g2 heb ik aantal maanden later weer verkocht (ruim 3 jaar geleden)
pi_181989068
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Voor dat geld heb je een Pocophone F1. Je gaat toch niet extra betalen voor mindere specs, puur omdat er een samsung-logo op staat?
De Pocophone is zeker interessant maar het is de vraag hoe Xiaomi en hun software zich verder gaan ontwikkelen. Ik ben op Reddit al mensen tegengekomen die ineens ads in hun software zagen na een update. Ik kijk het nog even aan in ieder geval. En de A8 heeft ook een veel mooiere display, wel langzamer inderdaad. Het is een beetje wat je belangrijker vindt.
pi_181990861
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De Pocophone is zeker interessant maar het is de vraag hoe Xiaomi en hun software zich verder gaan ontwikkelen. Ik ben op Reddit al mensen tegengekomen die ineens ads in hun software zagen na een update. Ik kijk het nog even aan in ieder geval. En de A8 heeft ook een veel mooiere display, wel langzamer inderdaad. Het is een beetje wat je belangrijker vindt.
Klinkt logisch.

Dus waarom geldt dat niet voor mensen die om dezelfde reden een iPhone kiezen?
pi_181993404
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klinkt logisch.

Dus waarom geldt dat niet voor mensen die om dezelfde reden een iPhone kiezen?
Ik heb het toch niet over iPhone gehad?
pi_181993578
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:26 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over iPhone gehad?
Nee.
pi_181993693
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee.
Ik ben stiekem toch wel heel benieuwd naar je ervaringen met de Pocophone. Ik probeer het op Reddit ook een beetje te volgen.
pi_181995253
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:29 schreef ObzidiaN het volgende:
Het is weer tijd voor een nieuwe telefoon :)

1) tot ong 300 euro
2) mag chinees zijn
3) Hoeft geen A merk te zijn
4) mag gekke kleurtjes hebben
5) Camera is niet super belangrijk (heb mirrorless cam waar ik professioneel mee fotografeer)

Ik zie even door de bomen het bos niet meer maar als jullie toffe ideetjes hebben thanks alvast :) :)
Het is al eerder gezegd. Als het een Android mag zijn, kies voor de hoogste Snapdragon chipset.
En anders een refurbished iPhone met een flinke lading top garantie.

Er zijn genoeg cheap ass chinese android phones, maar dan zou ik toch heel erg sterk aanraden om technisch genoeg te zijn/iemand te hebben die er een normale goede android versie op kan zetten. Die dingen sterven van de vreemde software.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_181999019
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik ben stiekem toch wel heel benieuwd naar je ervaringen met de Pocophone. Ik probeer het op Reddit ook een beetje te volgen.
Ik probeer een vriend van mij naar de Pocophone te sturen als upgrade voor zijn Mi5S.

Zelf vind ik de Mi 8 interessanter. Is ¤50,- duurder en mist de MicroSD en 4,000 mAh, maar heeft mijn voorkeur door het design, bouwkwaliteit en betere scherm. En met ¤350,- voor praktisch hetzelfde toestel als een OP6 blijft het nog steeds geweldige bang for buck. Zeker omdat de Mi8 met minimale aanpassingen exact hetzelfde werkt in dagelijks gebruik als mijn iPhone, waardoor switchen tussen de twee makkelijker gaat.

Is voor de meeste mensen feitelijk een iPhone XR met veel beter scherm voor de helft van de prijs. Als ik niet gebonden was aan iOS had ik het wel geweten ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')