abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:03:56 #151
342418 VKV
Plausibel
pi_181694455
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:36 schreef Loj het volgende:
Jee!!

Gefeliciteerd Kleurdoos!

Kom op septembermama’s! Volg nou eens ;)
Hoe gaat het bij jou? O+

En welkom Chevice! Spannend allemaal hè? Heb je het bij één test gehouden? :P

Nou Helsinki, knap hoor die 10k-15k stappen. Ik ben al trots als ik op een dag 3000 stappen zet :')

Ik werd eind van de middag gebeld dat ik morgen langs mag komen bij de gynaecoloog in het ziekenhuis voor een gesprek over de inleiding. Was nogal een verrassing aangezien ik morgen bij m'n eigen verloskundige ook een gesprek hierover gepland had staan. Die laatste gaat na een telefoontje met de verloskundige niet meer door. Dus morgen voor het eerst de gynaecoloog zien...en misschien wel al een uiterste datum prikken (lees: beter mag ik meteen blijven _O- )?
  dinsdag 4 september 2018 @ 23:34:50 #152
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181695055
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2018 23:03 schreef VKV het volgende:

[..]

Hoe gaat het bij jou? O+

En welkom Chevice! Spannend allemaal hè? Heb je het bij één test gehouden? :P

Nou Helsinki, knap hoor die 10k-15k stappen. Ik ben al trots als ik op een dag 3000 stappen zet :')

Ik werd eind van de middag gebeld dat ik morgen langs mag komen bij de gynaecoloog in het ziekenhuis voor een gesprek over de inleiding. Was nogal een verrassing aangezien ik morgen bij m'n eigen verloskundige ook een gesprek hierover gepland had staan. Die laatste gaat na een telefoontje met de verloskundige niet meer door. Dus morgen voor het eerst de gynaecoloog zien...en misschien wel al een uiterste datum prikken (lees: beter mag ik meteen blijven _O- )?
Vrijdag heb ik getest, dat was negatief. Toen zondag, maandag en vandaag weer positief getest :')
Dacht dat het wat langer zou duren voor het raak was dus ik had 8 testen liggen ofzo. En die heb ik voorlopig toch niet nodig :)

Succes morgen!
pi_181695581
Welkom ceviche! Spannende tijd nu!

Helsinki wat dóé jij op een dag dan? 10k stappen? Hoe dan? :D.

VKV oh dat zou een beetje dubbelop zijn geweest :P maar ben benieuwd wat er morgen uitkomt. Wel kort dag zo 1 dag voor je UD pas zo’n gesprek of niet? Jij mocht toch niet te ver over tijd lopen dacht ik?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  woensdag 5 september 2018 @ 00:28:09 #154
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181695743
Haha een hondje hebben helpt en ik wandel bijvoorbeeld ook om dingen op een rijtje te kunnen zetten. Ik kom echt tot rust als ik buiten in beweging ben :+. En het gaat best hard als je dan ook al vrij vroeg in de weer bent en ook laat naar bed gaat :).

VKV, succes morgen! Inderdaad best kortdag zeg. Ben benieuwd wat eruit komt (:P)
  woensdag 5 september 2018 @ 00:33:31 #155
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181695774
Ik heb trouwens sinds 2 nachten al van die monddoekjes in gebruik #teamnachtkwijlers :')! Dingen die ik straks níet ga missen...
pi_181697155
Hoi lieve mensen,

Ik ben er een paar dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben. Het was niet gepland en onverwacht.

Ik slikte de pil tot een paar dagen terug. Na een ochtend/middag met misselijkheid en na uiteindelijk te moeten overgeven, besloot ik een test te doen voor de zekerheid. Ja hoor, overduidelijk zwanger. Ook bij de 2e en 3e test bleek ik zwanger :P

Ik moest even wennen aan het idee, maar heb gisteren een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor mijn allereerste afspraak van mijn allereerste zwangerschap.

Ik heb geen idee hoe ver ik ben, aangezien ik aan de pil was en mijn cyclus dus kunstmatig was. Als het goed is, was mijn laatste menstruatie rond 20 juli.
Volgende week donderdag heb ik mijn eerste afspraak en dan gaat blijken hoe ver ik precies ben.

De zwangerschapskwaaltjes zijn inmiddels volop aanwezig. Ben misselijk, moet af en toe overgeven, ben constant moe, heb enorm veel dorst terwijl ik al veel drink en heb totaal geen eetlust. Ook heb ik af en toe last van kramp in mijn buik, dat blijkt bandenpijn te zijn.

Ik was hier niet op voorbereid en moet nu ineens veel dingen veranderen/ regelen, dus dat geeft wel een beetje stress, maar een baby is in ieder geval hartstikke welkom. Ik hoop alleen dat het gauw klaar is met die kwaaltjes :P
  woensdag 5 september 2018 @ 07:23:59 #157
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181697697
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 22:37 schreef Helsinki het volgende:
Ik word inmiddels wel oprecht gek van de poetsdrang. Het maakt me zelfs verdrietig als het niet heeeeeel schoon is? Echt irritant.
Als je heel graag wil, hè, heb ik nog wel wat voor je om te poetsen, hoor. Kun je heel wat poetsdrang kwijt O-)

Welkom Ceviche en Cavabien :W
pi_181697718
Holymoly cavabien, dat lijkt me inderdaad een grote schok. Ik begrijp dat je ondanks het ongeplande wel van plan bent om dit kind te krijgen? Ben je nu begonnen met foliumzuur?
pi_181697720
Gefeliciteerd ceviche, en Welkom! :D *O* Ik heb toevallig laatst m’n testenverzameling weer gevonden Maar man, daar heb ik echt een fortuin aan uitgegeven hoor _O-

CaVaBien, jij ook gefeliciteerd! Je verhaal is vergelijkbaar met de zwangerschap van m’n eerste. Zij is het allermooiste wat me ooit is overkomen en had het voor geen goud willen missen O+ Hopelijk landt het nieuws snel en verdwijnen je kwaaltjes dan ook :P
pi_181697745
Nog steeds vind ik het knap helsinki dat je zoveel wandelt!

Welkom cavabien! Zelfde situatie gehad hier met de 1e dus I can relate. Ben je alleen of is er een partner in beeld? Kan ik uit je verhaal niet helemaal opmaken.

Enne ik hoop voor je dat je bij de mensen hoort bij wie een gedeelte van de kwaaltjes na die eerste 12-14 weken over gaat, maar dan krijg je er op den duur toch weer andere voor terug wss, helaas :+ ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  woensdag 5 september 2018 @ 07:59:31 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181697982
Welkom nieuwe dames!! Spannend, die eerste paar weken niemandsland.

Ik mag zo naar de gyn, uitslagen van suiker, trombocyten, ijzer en schildklier bespreken.

En inmiddels hebben we een mailtje met de 'specifieke' bezorginformatie van de wasmachine: tussen 11:30 en 22:00 uur... Idd heel specifiek _O- -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181698058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:59 schreef Tink89 het volgende:
Welkom nieuwe dames!! Spannend, die eerste paar weken niemandsland.

Ik mag zo naar de gyn, uitslagen van suiker, trombocyten, ijzer en schildklier bespreken.

En inmiddels hebben we een mailtje met de 'specifieke' bezorginformatie van de wasmachine: tussen 11:30 en 22:00 uur... Idd heel specifiek _O- -O-
:')

Al is specifiek ook niet altijd heel fijn. Laatst gordijnen besteld die tussen 12:00 en 14:00 zouden komen. Om 15:15 hadden ze het tijdvak verandert naar 13:30 tot 15:39 en uiteindelijk heb ik de hele dag zitten wachten voor niets }:|
  woensdag 5 september 2018 @ 08:55:27 #163
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181698492
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 08:07 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

:')

Al is specifiek ook niet altijd heel fijn. Laatst gordijnen besteld die tussen 12:00 en 14:00 zouden komen. Om 15:15 hadden ze het tijdvak verandert naar 13:30 tot 15:39 en uiteindelijk heb ik de hele dag zitten wachten voor niets }:|
Of dat je kiest voor avondbezorging tussen 18 en 21 en je dan een briefje vindt dat je niet thuis was om 17:51 }:|
pi_181698506
Hi!

Ik kom mij ook aanmelden😁

Inmiddels ben ik al ruim 13 weken zwanger. Mijn vriend en ik zijn ontzettend blij. Wel baal ik enorm van de misselijkheid. Ben al 5 weken thuis en heb 2 keer in het ziekenhuis gelegen voor uitdroging. Het overgeven is wel iets minder geworden inmiddels, maar eten is nog erg lastig. Ben dan ook al 10 kilo afgevallen. Maar het is voor een prachtig doel.
pi_181698868
Nooo ook rot stroopwafel :') ik snap wel dat het een indicatie is en dat die postbezorgers ook niet alles op tijd kunnen brengen, maar irritant is het wel :+

Jij ook welkom en gefeliciteerd mardy! Rot van de misselijkheid zeg :{ Hopelijk houdt dat een beetje op binnenkort :*

Ik vind het de afgelopen maand ineens echt een stuk zwaarder geworden. Last van m’n rug, moet het hele weekend bijkomen van de week, m’n bekken doen nu steeds regelmatiger pijn, vreselijk veel last van maagzuur en veel hoofdpijn. Gelukkig bíjna op de helft :')
  woensdag 5 september 2018 @ 09:27:01 #166
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181698947
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:23 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Als je heel graag wil, hè, heb ik nog wel wat voor je om te poetsen, hoor. Kun je heel wat poetsdrang kwijt O-)

Welkom Ceviche en Cavabien :W
Ik ben hier nooit klaar geloof ik _O-.

Welkom @ alle nieuwe mensen hier. Hopelijk nemen de kwaaltjes af en lukt het om van jullie zwangerschappen te genieten. Een :* voor CaVaBien in het bijzonder, want dat lijkt me behoorlijk schrikken.
pi_181699799
Welkom nieuwen en hallo hartje kleurdoos! O+ *O*

Ik mis Priem. Alles ok daar in de verlofbubbel?

Ik zag een beetje op tegen coming out op het schoolplein, want hoe en wanneer vertel je dat aan de mensen waarmee je een vriendelijk praatje maakt, maar voor de rest ook niet heel warm contact hebt? Daarbij zit ik qua buik nog steeds in de zwangerofdik?-fase, dus niemand durft daar uit zichzelf over te beginnen.. Ik had besloten om het nog even aan te kijken, maar ik had even buiten mijn dochter gerekend. O+ "Ik heb het aan bijna iedereen verteld, mama!" en inderdaad: felicitaties everywhere! :D

We hadden expres gewacht met het aan de kinderen vertellen totdat de vakantie was begonnen, omdat we dacht dat zij het wel meteen aan iedereen zou vertellen en toen vond ik het nog echt te vroeg. Toen we het vertelden zei ze enkel "ok!" en ging weer verder met eten van haar ontbijt. Geen Insta-waardig moment :') Ik dacht eigenlijk dat ze het voor kennisgeving aangenomen had, maar blijkbaar vindt ze het toch bijzonder. O+
pi_181700053
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
Holymoly cavabien, dat lijkt me inderdaad een grote schok. Ik begrijp dat je ondanks het ongeplande wel van plan bent om dit kind te krijgen? Ben je nu begonnen met foliumzuur?
Bedankt dames! Fijn om hier te kunnen posten en ervaringen van andere aanstaande mama's te kunnen lezen :)

Het was inderdaad een schok Mrs. Peel, ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.
Ik kwam er zondag achter en heb maandag gelijk potjes foliumzuur en andere benodigde vitaminen gehaald (abc plus bij zwangerschap van de tuinen). Ik ben zeker van plan om dit kindje te houden :)
pi_181700200
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 07:30 schreef Feyre het volgende:
Nog steeds vind ik het knap helsinki dat je zoveel wandelt!

Welkom cavabien! Zelfde situatie gehad hier met de 1e dus I can relate. Ben je alleen of is er een partner in beeld? Kan ik uit je verhaal niet helemaal opmaken.

Enne ik hoop voor je dat je bij de mensen hoort bij wie een gedeelte van de kwaaltjes na die eerste 12-14 weken over gaat, maar dan krijg je er op den duur toch weer andere voor terug wss, helaas :+ ;).
Bedankt Feyre!
Er is gelukkig wel een vader in beeld. Voor hem is een baby ook hartstikke welkom. Hij was zelfs de eerste die zei dat we er het beste van gaan maken en dat we het moeten houden.

Het probleem is dat we niet samenwonen en dat ik uit een cultuur kom waarbij het not done is om zwanger te zijn voordat je getrouwd bent. We moeten dus op korte termijn een huwelijk plannen en ik zal moeten verhuizen. En dat allemaal het liefst voordat ik een dikke buik heb :P

Ik hoop het ook van die kwaaltjes, maar je komt er dus eigenlijk niet vanaf voordat je bent bevallen :P
pi_181701235
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 5 september 2018 @ 11:45:30 #171
269689 crew  Viv
  woensdag 5 september 2018 @ 11:50:02 #172
342418 VKV
Plausibel
pi_181701376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:09 schreef Feyre het volgende:

VKV oh dat zou een beetje dubbelop zijn geweest :P maar ben benieuwd wat er morgen uitkomt. Wel kort dag zo 1 dag voor je UD pas zo’n gesprek of niet? Jij mocht toch niet te ver over tijd lopen dacht ik?
Ik heb geen idee of dat kort dag is (het is eigenlijk 2 dagen voor UD), maar blijkbaar was het gesprek oorspronkelijk voor aanstaande maandag gepland (leuk ook, dat ik dat zelf ook wist) en dat lijkt me helemáál kort dag! Ik mag max. 1 week overtijd, dus dat is uiterlijk 14 september.

CaVaBien, schrikken lijkt me dat zeg! Maar fijn dat jullie er samen toch voor kunnen gaan! En natuurlijk gefeliciteerd en welkom!

Mardy_Bum ook welkom en gefeliciteerd! Leuk, die nieuwe aanwas, zeker met de aanstaande leegloop van dit topic :P

Herkenbaar over postbezorging en tijdvakken, vooral nu met het verlof, waar ik toch niet veel beters te doen heb dan thuis zitten en uitkijken naar pakketjes, is het echt frustrerend als er niet binnen de genoemde tijdvakken wordt bezorgd.

Limone, wat leuk dat je dochter het nieuws zo enthousiast op school heeft verteld! :D

Ik zie net een seconde geleden dat ook elamanilo er gezellig bij komt hier! Gefeliciteerd!!

Vandaag ben ik weer met een van onze katten aan het uitvechten bij wie de vliezen mogen breken :') (hij kan niet zwanger worden maar is übersolidair)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181701535
Hoi nieuwelingen !! Veel succes met wachten op eerste echo, ik vond die periode ook lang duren. Hopen dat de misselijkheid een stuk minder wordt in 2de trimester :Y hier vanaf 13w een stuk minder moe en misselijk (bij mij hielp gember thee best goed).

Ik leef nog @Limone :D paar drukke dagen achter de rug met mijn ouders die ook op bezoek waren en kermis in het dorp. Mam heeft mijn trouwjurk verknipt en er een hemeltje van gemaakt voor de wieg. Helemaal blij mee. Wou niet te veel strikjes en gedoe want het is toch een jongetje :P maar ben erg blij hoe het geworden is. O+
En hoe schattig is het enthousiasme van je dochter mnohhh :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder vandaag even een stuk rustiger aan om m’n lijf toch wat rust te geven na elke dag toch bezig te zijn geweest. Maagzuur lijkt weer een heel stuk minder en m’n buik lijkt nóg wat meer gezakt! Verder ook controle gehad hij vk en vanaf nu elke week even op controle. Alles was weer perfect :+ verlofbubbel is heerlijk. Elke dag wat wasjes en wat aftikken van het lijstje. Iets minder fok en meer in huis bezig; maar alles op relatief slakkentempo _O-

Lees wel alles mee maar reageer dus even wat minder want mobiel toch lastiger teruglezen :@
Nog steeds heel benieuwd wie de volgende van de lijst is O+ *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181701536
Ela! Gefeliciteerd! *O*

Ook welkom aan Mardy, Ceviche en CaVaBien! Met een extra :* voor CaVa voor de schrik. Wel leuk die nieuwe aanwas. O+

Over pakketjes gesproken... ik realiseerde me net dat ik de moltons voor het ledikant nog niet aangetroffen heb op zolder, en vitamine K hadden we ook nog niet in huis. Geen zin meer om de hele zolder uit te spitten, dus DHL mag hier morgen weer een pakketje komen leveren :P
pi_181701613
Ooh Ela! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')