abonnement Unibet Coolblue
pi_182898177
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik stel me kandidaat...

Maar denk niet dat Jan hier over gaat hoor... Mojo is gewoon de baas in de keuken. En PP bepaald echt niet wanneer Coldplay bekend gemaakt gaat worden of niet :P.

Coldplay moet hun tour nog bekend maken, Eminem ook nog.. nja dan had je die 3e of 4e naam nog eerder bekend kunnen maken (Mumford & Sons/Fleetwood Mac?).

Maar ben het wel met je eens dat het behoorlijk laat is als je kijkt waar je nu al kaarten van kan kopen in Juni.
Is ook zo, maar ze zijn natuurlijk altijd al rijkelijk laat met bv. de VVK. En ik heb wel het idee dat dat allemaal heilige huisjes van met name Jan zijn, omdat dat natuurlijk weer gekoppeld zit aan de persconferentie etc.

En het is gewoon niet meer van deze tijd naar mijn idee om als al je concurrenten al hun headliners al bekend hebben en de VVK is gestart om dan sporadisch met wat naampjes te komen.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer chique als je straks echt nul headliners deelt met een RW ofzo, en is die noodzaak er zeker een stuk minder, maar zeker in jaren met mindere headliners zou het denk ik goed zijn voor PP om sneller te communiceren over de verdere line-up en eerder in de VVK te gaan.
  vrijdag 2 november 2018 @ 14:22:55 #77
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_182898457
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:03 schreef VisStick het volgende:
Tsja, ondertussen lijkt me het toch wel duidelijk dat de headliners Coldplay, Fleetwood Mac en Eminem worden. Alle andere grote bands/artiesten die volgend jaar gaan touren geven ondertussen al een eigen concerten.
Er zullen vast nog grote namen zijn die gewoon nog niet aangekondigd hebben dat ze op tournee gaan.
Gewoon afwachten. :)
pi_182898530
Als ze echt die 4e dag kunnen fixen dan zou dat al een heel goede stap voorwaarts zijn. Want die eerste festival dag is altijd een hekelpunt geweest.

Die persco vind ik stiekem ook wel weer zijn charmes hebben, ook al is het misschien niet van deze tijd. Verder zou ik de VVK starten wanneer de 2e headliner bekend gemaakt is... 2 dag kaarten beschikbaar stellen, en de weekend kaarten uiteraard. Die 3e dag kan je dan als troef achter de hand houden.

Wanneer Smeets er niet meer is moet er natuurlijk wel een mooi standbeeld komen op het Pinkpop terrein van die man. Ik denk dan aan zoiets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan Jan uiteraard met het Pinkpop meisje in zijn hand.

De camping gasten moeten in ieder geval 1 avond voor het festival begint welkom zijn in Landgraaf. Zorg dat er al iets te doen is op het terrein (bij voorbeeld van die Redbull Dj wagens, niet teveel geluid maar men kan wel lekker wat doen). Gooi wat barren open, lekker extra inkomsten.

Verder mogen ze van mij de 3FM/Noord stage en tent doen verdwijnen. In plaats daarvan maken we een mainstage ala Graspop. Waar dan de Noord/3FM stage was kan je dan wat plaats maken voor kleinere tenten en stages... waar je ook dj's neer kan zetten, of bands die op de kleinere stages tot hun recht komen. En uiteraard ook een chillout.

Verder mag de line-up net wat weer mixen hebben van andere festivals, iets meer van Graspop, iets meer van Werchter, iets meer van BKS. Gewoon een goede mix neerzetten. En uiteraard een uurtje later doorgaan, waar je een Late Nite Special act neerzet (Within Temptation nog even in het donker ofzo).
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:36:29 #79
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182900023
Dit kan wel eens de laatste keer met Jan zijn.
Dat hij nog genoeg tijd krijgt om de nieuwe Jan in te werken.
pi_182952092


Nieuw logo etc.. geen 4e datum erbij (wel opvallend toch).

Zal snel wel nieuws komen gok ik.
pi_182953175
Ja, Mad Cool komt morgen om 12u met nieuws geloof ik? Zal dus wel een van de te verwachten headliners zijn die dan een tour bekend maakt?
pi_182953297
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw logo etc.. geen 4e datum erbij (wel opvallend toch).

Zal snel wel nieuws komen gok ik.
dat zullen ze niet gaan aankondigen door het logo op de site aan te passen vermoed ik ;)

Maar mochten het gewoon weer 3 dagen zijn dan is dat ook te begrijpen aangezien het op 20 meter van een woonwijk ligt en daar volgens mij altijd al genoeg trammelant mee is.
  maandag 5 november 2018 @ 10:53:19 #83
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182953398
Pinkpop moet echt tradities gaan los laten over de kaartverkoop.
Verkoop deze maand alleen weekendkaarten bijvoorbeeld.
En volgend jaar na Paradiso de dag kaarten.
pi_182953433
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:46 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat zullen ze niet gaan aankondigen door het logo op de site aan te passen vermoed ik ;)

Maar mochten het gewoon weer 3 dagen zijn dan is dat ook te begrijpen aangezien het op 20 meter van een woonwijk ligt en daar volgens mij altijd al genoeg trammelant mee is.
Misschien moeten ze ook gewoon eerst eens beginnen met 3 volle dagen, in plaats van die idiote eerste dag die pas om 15/16u op gang kan komen omdat dan ook iedereen z'n tent op moet zetten etc.
pi_182953585
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 10:56 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Misschien moeten ze ook gewoon eerst eens beginnen met 3 volle dagen, in plaats van die idiote eerste dag die pas om 15/16u op gang kan komen omdat dan ook iedereen z'n tent op moet zetten etc.
Precies dit, en de camping bezoekers gewoon een dagje eerder welkom heten.
  maandag 5 november 2018 @ 11:07:06 #86
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182953612
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Precies dit, en de camping bezoekers gewoon een dagje eerder welkom heten.
Lijkt me een goed idee om de bewoners niet tot last te zijn geen camping entertainment.
Dag eerder.
pi_182954084
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:07 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee om de bewoners niet tot last te zijn geen camping entertainment.
Dag eerder.
Die moeten eens blij zijn dat ze al jaar 50 jaar allerlei wereldartiesten in hun achtertuin hebben gehad. Zonder Pinkpop had Landgraaf een nietszeggend dorpje geweest met hooguit een skibaan.

Ik zou het wel weten hoor, als zoiets bij mij in het dorp zou plaats vinden...
pi_182954511
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Die moeten eens blij zijn dat ze al jaar 50 jaar allerlei wereldartiesten in hun achtertuin hebben gehad. Zonder Pinkpop had Landgraaf een nietszeggend dorpje geweest met hooguit een skibaan.

Ik zou het wel weten hoor, als zoiets bij mij in het dorp zou plaats vinden...
zeikerds heb je altijd natuurlijk, en die hebben meestal ook de overhand bij zulke zaken
pi_182954618
Laten we hopen op AC/DC _O_
Cuore Sportivo
pi_182955178
Ticketmaster heeft nu ook een evenement aangemaakt. Kan niet lang meer duren dus.
pi_182960607
Als het goed is komen ze morgen met Fleetwood Mac, zou dat toch ergens een rare boeking vinden hoor.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 november 2018 @ 16:55:58 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_182960705
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Als het goed is komen ze morgen met Fleetwood Mac, zou dat toch ergens een rare boeking vinden hoor.
hoezo?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_182960818
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2018 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

hoezo?
Beetje raar zonder Buckingham.

En zijn die nog groot genoeg om een heel veld te vullen? Vind het een vrij oubollige naam om eerlijk te zijn, en hebben toch ook niet de bepaalde kwaliteit status van The Cure bijvoorbeeld? Lijkt me best geinig om mee te pakken. Maar heb er meer een Bospop idee bij...
  maandag 5 november 2018 @ 17:48:18 #94
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_182961842
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Als het goed is komen ze morgen met Fleetwood Mac, zou dat toch ergens een rare boeking vinden hoor.
ik zou het een uitstekende boeking vinden eigenlijk.
  Redactie Sport maandag 5 november 2018 @ 18:55:40 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182963187
Ik zou het toch wel geinig vinden om die te zien, zelfs zonder buckingham

Hun oeuvre is groot zat
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_182963223
Buckingham is gewoon een aderlating, naast prima artiest ook een van de primaire songwriters.

Natuurlijk vervangen goede muzikanten hem, maar het is toch een beetje een Guns N' Roses zonder Slash idee. Die waren toen ook nog headliner, maar het was toch een beetje gek en trok niet het volk als met Slash
  maandag 5 november 2018 @ 19:19:16 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_182963742
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:57 schreef Cyanide- het volgende:
Buckingham is gewoon een aderlating, naast prima artiest ook een van de primaire songwriters.

Natuurlijk vervangen goede muzikanten hem, maar het is toch een beetje een Guns N' Roses zonder Slash idee. Die waren toen ook nog headliner, maar het was toch een beetje gek en trok niet het volk als met Slash
tuurlijk heeft FM met Buckingham de voorkeur, maar Neil Finn vind ik ook een uitstekende artiest. Als ik moet kiezen tussen geen FM of FM zonder Buckingham en met Finn kies ik zeker weten voor optie twee.
pi_182964281
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Als het goed is komen ze morgen met Fleetwood Mac, zou dat toch ergens een rare boeking vinden hoor.
Ik zal waarschijnlijk vooraan staan (supergroupie van Stevie Nicks), maar wat is er raar aan? Ze zijn beschikbaar in die week (want hebben ruim de tijd in hun tourschema), zijn net zo oud als Jan Smeets (zou hij weten dat Lindsey Buckingham niet meer mee doet? 😀) en past toch in het straatje van Stones, McCartney en Springsteen ...
Take on the situation, but not the torment ...
pi_182964326
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Beetje raar zonder Buckingham.

En zijn die nog groot genoeg om een heel veld te vullen? Vind het een vrij oubollige naam om eerlijk te zijn, en hebben toch ook niet de bepaalde kwaliteit status van The Cure bijvoorbeeld? Lijkt me best geinig om mee te pakken. Maar heb er meer een Bospop idee bij...
Reviews uit de VS zijn over het algemeen zeer positief, andere vibe op het toneel ... en vorige tournee's stonden ze vaak 2x in de Ziggo, 1x Antwerpen en1x Keulen ... die pak je nu in 1 keer ...
Take on the situation, but not the torment ...
  dinsdag 6 november 2018 @ 06:07:19 #100
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182971794
Fleetwood Mac sluit vijftigste editie van Pinkpop af

https://m.limburger.nl/cn(...)ditie-van-pinkpop-af
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')