abonnement Unibet Coolblue
pi_181590517
quote:
De levensverwachting stijgt minder hard dan we dachten. De strenge winter, griepgolf en hete zomer van dit jaar hebben voor een hoger dan verwacht sterftecijfer gezorgd. Geluk bij een ongeluk: daardoor hoeft de AOW-leeftijd in 2024 ook niet omhoog.
https://www.telegraaf.nl/(...)-hogere-aow-leeftijd

Hiep hoi *O* :')
Beetje vreemde redenatie overigens. Je mag toch verwachten dat deze combinatie van factoren eenmalig is.
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:22:12 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_181590522
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)-hogere-aow-leeftijd

Hiep hoi *O* :')
Beetje vreemde redenatie overigens. Je mag toch verwachten dat deze combinatie van factoren eenmalig is.
Denk je? Wen maar alvast aan deze hete zomers.
pi_181590533
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Denk je? Wen maar alvast aan deze hete zomers.
Maar komt er dan ook elk jaar een strenge winter en een griepgolf? Lijkt me niet. En daarbij verwacht ik dat vooral de griepgolf (in de winter) verantwoordelijk is.
in a crowd you lose humanity
pi_181590586
Wat een gelul allemaal, alsof die oudjes afpeigeren door de griep......'t is allemaal kanker of hart aanvallen en dat komt niet door het weer!

Ze willen gewoon niet toegeven dat het verhogen van de AOW leeftijd een grote misser is op alle fronten!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181590609
Elk jaar zomers 25-35 graden
en winters 5 tot -10 komt u maar.
pi_181590616
Als jongeren vroegtijdig overlijden, waar halen ze dan het geld vandaan om de mensen te betalen welke de AOW-leeftijd halen?
pi_181590727
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:31 schreef torentje het volgende:
Als jongeren vroegtijdig overlijden, waar halen ze dan het geld vandaan om de mensen te betalen welke de AOW-leeftijd halen?
van de gelukzoekers die massaal hier zijn natuurlijk.


als die gaan werken :p
en trouwens, ouderen gaan de pijp uit door hitte en griep zoals ik begreep uit het artikel
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:47:08 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181591581
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:28 schreef ietjefietje het volgende:
Wat een gelul allemaal, alsof die oudjes afpeigeren door de griep......'t is allemaal kanker of hart aanvallen en dat komt niet door het weer!

Ze willen gewoon niet toegeven dat het verhogen van de AOW leeftijd een grote misser is op alle fronten!
Dit heeft je dikke duim jou verteld?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')