abonnement Unibet Coolblue
pi_181596666
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat mag je nog laten doen door Cee met haar moodboard of zelf doen! Wij dachten aan glamping. Zie de tent in de OP. O+
Oh laat Cee hem maar inrichten, ik wil wel elke dag een ontbijtje dat gebracht wordt door Mans Zelmerlow of Kjeld Nuis O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181596679
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kies het liefst altijd (als het kan) het moment vlak vóór een beestje continue pijn heeft. Want dan heb ik het idee dat ik te laat ben, snap je wat ik bedoel? Maar dat is dus superlastig te bepalen. Bink m'n vorige hondje had geen pijn, maar stond met haar 16 jaar (op een paar weken na) steeds verdwaasd en licht zwalkend midden in de kamer, snapte er allemaal niks meer van, vond helemaal niks meer leuk, vond wandelen niet meer leuk, werd steeds magerder ondanks genoeg eten, steeds weer shaken en dan paniek omdat ze het niet begreep, was futloos en continue de weg kwijt. Echt alle plezier was uit haar leven. Maar geen pijn. Toch thuis in laten slapen door de dierenarts. Ze was oud en op en zwaar verward. Wilde haar verder aftakelen en komende pijn besparen.

Met Boor is het moeilijk uit te leggen maar als je hier een dag op de bank zou komen zitten zou je denk ik 'omg..' denken. Negentig procent van de dag ook echt de weg kwijt, hele dag keihard mauwen naar niks, steeds zomaar overal van af vallen (en dan valt ie op z'n zij of rug ipv op poten terecht komen etc).
Dus hij kan idd vast nog opgelapt en zeer waarschijnlijk doe ik dat ook gewoon weer, maar ergens houdt het wel op binnenkort denk ik. Hij blijft vallen en zichzelf dus bezeren. Zielig.

Geloof me (en dat doe je, dat weet ik :* ) ik ben zo bizar dol op m'n dieren dat ik ze nooit echt te vroeg zou in laten slapen. Kan en wil niet zonder ze. Maar ik lig ook wakker van of het voor Boor allemaal nog wel zo leuk is. Die heeft nu bijna alleen nog maar verwarring en slapen en vallen.

Ik denk dat als we met pijnstillers etc verder kunnen vanmiddag dat ik het doe, maar als er iets gebroken is of opereren enzo dan niet meer. Niet om geld, niet om iets anders maar omdat ik het Borie niet aan ga doen dat ie dan opgesloten moet in een mandje een paar weken wegens rust. Z'n nachtmerrie.
Oh dat klinkt inderdaad wel heel naar! Dan snap ik dat je op een gegeven moment zoiets hebt van 'hoelang moet dit nog doorgaan'. Het moet ook allemaal geestelijk/mentaal nog kunnen natuurlijk; geen lichamelijke pijn betekent niet altijd dat het beestje nog een fijn leven heeft.
Erg lastige situatie...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:48:53 #103
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181596681
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:23 schreef Greys het volgende:
Kijk dit was Bink.
Mijn eerste B O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+

Mijn ouders hebben nog 1 kip. De andere heeft de geest gegeven toen we in Zuid Afrika waren.

Ik ben al een week thuis en voel me niet super.

:{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:54:14 #104
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181596785
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:48 schreef sararaats het volgende:

[..]

O+

Mijn ouders hebben nog 1 kip. De andere heeft de geest gegeven toen we in Zuid Afrika waren.

Ik ben al een week thuis en voel me niet super.

:{
Vervelend van de kip :{ En beterschap, hopelijk snel weer fit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_181596971
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik wil toch nog even benadrukken dat er wmb geen Thierry compromis mogelijk is. :7
Gekleed of niet, zodra hij ook maar in de buurt van het eiland komt schop ik hem persoonlijk terug naar de Italiaanse kust.
(waar ze hem waarschijnlijk ook niet willen hebben, maar dat is dan jammer voor ze :{w )
Mee eens. Ik wil ook geen Thierry op ons Doezepwa Utopia. :{w

Kunnen we niet een soort augmented reality creëren waarbij de mensen die Thierry willen zien die mogelijkheid hebben, zonder dat hij aanwezig is? Dat Greys en andere liefhebbers een brilletje op moeten zetten en hem dan zien. :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:26:17 #106
163650 Greys
pi_181597425
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mee eens. Ik wil ook geen Thierry op ons Doezepwa Utopia. :{w

Kunnen we niet een soort augmented reality creëren waarbij de mensen die Thierry willen zien die mogelijkheid hebben, zonder dat hij aanwezig is? Dat Greys en andere liefhebbers een brilletje op moeten zetten en hem dan zien. :+
:D Ook een goed idee ja :Y

Maar ook met het Ronaldo compromis kan ik goed leven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:35:17 #107
163650 Greys
pi_181598851
Onderweg. Stoplicht.
:D :')

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181599187
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:35 schreef Greys het volgende:
Onderweg. Stoplicht.
:D :')

[ afbeelding ]
Echt een mooi beestje :)
Koel en donker bewaren
pi_181599217
Ik zit me zo te vervelen dat ik het rehearsal-topic zit terug te lezen toen Waylon voor het eerst moest.
Het is geweldig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 17:10 schreef Aoibhin het volgende:
BREAKDANCER WTH
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 17:16 schreef Greys het volgende:
He looks like a robot with spasm.

Nou hou maar op.
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:51:51 #110
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181599227
Mooie oranje kleuren! O+
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:58:31 #111
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181599388
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit me zo te vervelen dat ik het rehearsal-topic zit terug te lezen toen Waylon voor het eerst moest.
Het is geweldig.

[..]

[..]

Dat we eerst nog bang waren dat hij met een zonnebril zou optreden. Maar dat er toen Krumperts kwamen _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181599399
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:35 schreef Greys het volgende:
Onderweg. Stoplicht.
:D :')

[ afbeelding ]
Wat een leukerd! En een mooi beest; net een soort kleine tijger met al dat oranje.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181599413
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit me zo te vervelen dat ik het rehearsal-topic zit terug te lezen toen Waylon voor het eerst moest.
Het is geweldig.

[..]

[..]

Die moet ik binnenkort ook zeker nog een keer teruglezen. Laatst had ik nog topics teruggelezen uit het Trijntje-jaar. Was ook echt om te genieten. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181599463
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:58 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat we eerst nog bang waren dat hij met een zonnebril zou optreden. Maar dat er toen Krumperts kwamen _O-
Oh ja, al dat ge-emmer over die zonnebril, dat het zo'n probleem zou worden met zijn camerablikken enzo. Bleek het allemaal nog 100x erger te zijn. _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:07:42 #115
163650 Greys
pi_181599594
Boor is nu weg om een foto te maken. Ziet er niet goed uit zei ze. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181599607
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:07 schreef Greys het volgende:
Boor is nu weg om een foto te maken. Ziet er niet goed uit zei ze. :{
;( naar zeg
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:08:59 #117
163650 Greys
pi_181599625
Ik hoor hem hier brullen.
Godver. Hou op en klik die foto.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:10:12 #118
163650 Greys
pi_181599649
Ze denkt dat z'n hak gebroken is. En hij is veel te veel afgevallen ondanks 7 keer per dag eten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181599973
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:07 schreef Greys het volgende:
Boor is nu weg om een foto te maken. Ziet er niet goed uit zei ze. :{
Oh :{ :{ :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:27:54 #120
368283 ato
pi_181599988
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Iedereen is toch welkom op het Jon Ola Sandstrand aan de Good-baai to yesterday?
_O_
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:28:31 #121
368283 ato
pi_181599999
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

Uiteraard ben jij ook uitgenodigd. Sterker nog, jij hoort mede bij de organisatie.
Gelukkig :P
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:31:37 #122
368283 ato
pi_181600066
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:49 schreef Cee het volgende:

[..]

NIET VLADDI. :o
Je gaat nergens heen ato. Hierrrrr.
Onze baardmans moeten wij delen, maar wij zijn toch van de koembaja en zo :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:32:49 #123
368283 ato
pi_181600098
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:23 schreef Greys het volgende:
Kijk dit was Bink.
Mijn eerste B O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat zou je je vreselijk gevoeld hebben.
Sterkte met Boor.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:08:38 #124
163650 Greys
pi_181601037
Na drie kwartier vechten (mijn lieve Boortje, vechten :{ ) was het nog niet gelukt om een foto te maken en kwamen ze vragen of ik tegen alle regels en voorschriften zelf een loodschort aan zou willen trekken om hem zelf vast te houden voor de foto. Dat lukte gelukkig. Christus wat is zo'n ding zwaar om aan te hebben. Ook een soort loden ding om m'n nek :')

Afijn. Foto. Ze zien zo gauw geen breuk. Wel een losse botsplinter maar die had ie al een paar jaar en ze zeiden toen dat ie daar goed zat en geen kwaad kan. Alleen z'n hak is gewoon drie keer zo dik als normaal. En hij valt veel te snel af.

Prik met pijnstiller gekregen, ze gokken namelijk nu op een geblesseerde achillespees. En Metacam mee dat ik een week zelf in z'n bekje moet spuiten. Als het na een week geen grote verbetering geeft houdt het op. ;( Want ik zei kunnen we dan niet meer foto's maken etc meer naar boven van heup ofzo. Ze zei dan moet ie onder narcose en dat zou ik met Boortje echt niet meer doen. Hij is al zo slecht, lichamelijk en tussen de oren. Ze was geschrokken hoeveel hij in 9 maanden (toen ze hem helemaal doorgelicht heeft met bloedtesten etc) was afgevallen. En hij krijgt drie keer zo veel eten als normaal met zijn gewicht.

Dus duimen dat z'n poot met deze pijnstiller/ontstekingsremmer beter gaat na een week. Anders is het wrs klaar. Maar ik ga gewoon maar hopen dat het heel goed aanslaat. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:11:17 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181601109
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:08 schreef Greys het volgende:
Na drie kwartier vechten (mijn lieve Boortje, vechten :{ ) was het nog niet gelukt om een foto te maken en kwamen ze vragen of ik tegen alle regels en voorschriften zelf een loodschort aan zou willen trekken om hem zelf vast te houden voor de foto. Dat lukte gelukkig. Christus wat is zo'n ding zwaar om aan te hebben. Ook een soort loden ding om m'n nek :')

Afijn. Foto. Ze zien zo gauw geen breuk. Wel een losse botsplinter maar die had ie al een paar jaar en ze zeiden toen dat ie daar goed zat en geen kwaad kan. Alleen z'n hak is gewoon drie keer zo dik als normaal. En hij valt veel te snel af.

Prik met pijnstiller gekregen, ze gokken namelijk nu op een geblesseerde achillespees. En Metacam mee dat ik een week zelf in z'n bekje moet spuiten. Als het na een week geen grote verbetering geeft houdt het op. ;( Want ik zei kunnen we dan niet meer foto's maken etc meer naar boven van heup ofzo. Ze zei dan moet ie onder narcose en dat zou ik met Boortje echt niet meer doen. Hij is al zo slecht, lichamelijk en tussen de oren. Ze was geschrokken hoeveel hij in 9 maanden (toen ze hem helemaal doorgelicht heeft met bloedtesten etc) was afgevallen. En hij krijgt drie keer zo veel eten als normaal met zijn gewicht.

Dus duimen dat z'n poot met deze pijnstiller/ontstekingsremmer beter gaat na een week. Anders is het wrs klaar. Maar ik ga gewoon maar hopen dat het heel goed aanslaat. O+
Hopelijk slaat de behandeling aan, sterkte :*
pi_181601142
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:08 schreef Greys het volgende:
Na drie kwartier vechten (mijn lieve Boortje, vechten :{ ) was het nog niet gelukt om een foto te maken en kwamen ze vragen of ik tegen alle regels en voorschriften zelf een loodschort aan zou willen trekken om hem zelf vast te houden voor de foto. Dat lukte gelukkig. Christus wat is zo'n ding zwaar om aan te hebben. Ook een soort loden ding om m'n nek :')

Afijn. Foto. Ze zien zo gauw geen breuk. Wel een losse botsplinter maar die had ie al een paar jaar en ze zeiden toen dat ie daar goed zat en geen kwaad kan. Alleen z'n hak is gewoon drie keer zo dik als normaal. En hij valt veel te snel af.

Prik met pijnstiller gekregen, ze gokken namelijk nu op een geblesseerde achillespees. En Metacam mee dat ik een week zelf in z'n bekje moet spuiten. Als het na een week geen grote verbetering geeft houdt het op. ;( Want ik zei kunnen we dan niet meer foto's maken etc meer naar boven van heup ofzo. Ze zei dan moet ie onder narcose en dat zou ik met Boortje echt niet meer doen. Hij is al zo slecht, lichamelijk en tussen de oren. Ze was geschrokken hoeveel hij in 9 maanden (toen ze hem helemaal doorgelicht heeft met bloedtesten etc) was afgevallen. En hij krijgt drie keer zo veel eten als normaal met zijn gewicht.

Dus duimen dat z'n poot met deze pijnstiller/ontstekingsremmer beter gaat na een week. Anders is het wrs klaar. Maar ik ga gewoon maar hopen dat het heel goed aanslaat. O+
He wat een naar nieuws :{
Hopen dan maar dat de pijnstillers aanslaan. Veel sterkte voor jou en Boor! :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:12:28 #127
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181601146
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:08 schreef Greys het volgende:
Na drie kwartier vechten (mijn lieve Boortje, vechten :{ ) was het nog niet gelukt om een foto te maken en kwamen ze vragen of ik tegen alle regels en voorschriften zelf een loodschort aan zou willen trekken om hem zelf vast te houden voor de foto. Dat lukte gelukkig. Christus wat is zo'n ding zwaar om aan te hebben. Ook een soort loden ding om m'n nek :')

Afijn. Foto. Ze zien zo gauw geen breuk. Wel een losse botsplinter maar die had ie al een paar jaar en ze zeiden toen dat ie daar goed zat en geen kwaad kan. Alleen z'n hak is gewoon drie keer zo dik als normaal. En hij valt veel te snel af.

Prik met pijnstiller gekregen, ze gokken namelijk nu op een geblesseerde achillespees. En Metacam mee dat ik een week zelf in z'n bekje moet spuiten. Als het na een week geen grote verbetering geeft houdt het op. ;( Want ik zei kunnen we dan niet meer foto's maken etc meer naar boven van heup ofzo. Ze zei dan moet ie onder narcose en dat zou ik met Boortje echt niet meer doen. Hij is al zo slecht, lichamelijk en tussen de oren. Ze was geschrokken hoeveel hij in 9 maanden (toen ze hem helemaal doorgelicht heeft met bloedtesten etc) was afgevallen. En hij krijgt drie keer zo veel eten als normaal met zijn gewicht.

Dus duimen dat z'n poot met deze pijnstiller/ontstekingsremmer beter gaat na een week. Anders is het wrs klaar. Maar ik ga gewoon maar hopen dat het heel goed aanslaat. O+
Ik hoop met je mee. :*

En nog een paar extra aaien voor Boor.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:15:48 #128
163650 Greys
pi_181601231
Boor een beetje inschattend huppelt ie over een dag of drie weer prima. Dus daar ga ik nu ook maar - wellicht tegen beter weten in - vanuit. Ben benieuwd of hij die vloeibare Metacam pijnstiller ook zo lekker gaat vinden. Ze zeiden dat alle katten er dol op zijn. Maar we hebben het hier wel over Boor natuurlijk, die is niet zoals alle katten. :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:30:22 #129
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181601535
Wat een verhaal Greys, we duimen voor een snel herstel voor Boor.
Wat een plaatje trouwens O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:38:36 #130
163650 Greys
pi_181601734
Ja Boor is een knapperd O+ En lief. Hij gaf me m'n eerste kras net in vijftien jaar geloof ik, tijdens het foto's maken. Maar dat zou ik ook doen als ik hem was. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181602012
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:38 schreef Greys het volgende:
Ja Boor is een knapperd O+ En lief. Hij gaf me m'n eerste kras net in vijftien jaar geloof ik, tijdens het foto's maken. Maar dat zou ik ook doen als ik hem was. :Y
Battle scar als cadeautje.. :+
Beterschap voor de tijgert!
dag
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:53:30 #132
163650 Greys
pi_181602033
Dank voor de lieve woorden! Ik til hem nu overal naartoe vandaag en hopen dat ie morgen al iets beter loopt.

Morgen De Beste Zangers. Zie net voorstukje, als ik dat zie mag Alain Clark toch weleens naar het ESF, mits goed nummer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181602265
Mag Eleni dan premier zijn van het eiland
pi_181602715
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:53 schreef Greys het volgende:
Dank voor de lieve woorden! Ik til hem nu overal naartoe vandaag en hopen dat ie morgen al iets beter loopt.

Morgen De Beste Zangers. Zie net voorstukje, als ik dat zie mag Alain Clark toch weleens naar het ESF, mits goed nummer.
Welke Zweed kunnen we inhuren voor de productie? :+
dag
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:26:49 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181602755
Sterkte Greys! Vooral het gewichtsverlies (wat je eerder al zei), is listig bij dieren, zeker als ze wat ouder zijn. Maar hopelijk wordt hij door die pijnstillers goed aanslaan, zodat hij over een paar dagen weer de oude is :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:48:51 #136
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181610030
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

Vervelend van de kip :{ En beterschap, hopelijk snel weer fit.
Op de Kusttram bijna flauwgevallen, ikke in the middle of nowhere afgestapt hehe

Ik ben nu terug thuis en het gaat nog niet zoals het hoort.

Sterkte voor Boortje :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181611021
Ik kijk nu dit:


Volgens mij heb ik het nooit eerder volledig gezien (en dat als fan :o). Ik vind het GEWELDIG. Ook door die tekst erbij :P
Koel en donker bewaren
pi_181611413
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nu dit:


Volgens mij heb ik het nooit eerder volledig gezien (en dat als fan :o). Ik vind het GEWELDIG. Ook door die tekst erbij :P
Beste intervalact ooit _O_ _O_ _O_
De echte winnaar van dat jaar

Edit: Al is Rock 'n Roll Kids ook zeker goed
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181611591
Ken jij trouwens Celtic Woman?

Ze hebben een heel mooie show:


En het is dan wel niet met Riverdance, maar als je van dat soort Ierse muziek houdt is dit ook heel leuk :)
Koel en donker bewaren
pi_181611742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:46 schreef Guanabana het volgende:
Ken jij trouwens Celtic Woman?

Ze hebben een heel mooie show:


En het is dan wel niet met Riverdance, maar als je van dat soort Ierse muziek houdt is dit ook heel leuk :)
Celtic Woman vind ik heel leuk, al vind ik hun covers in de meeste gevallen niet beter dan de originelen (wat te "clean" gezongen allemaal), maar wel mooi gedaan en het is vooral hun shows in zijn geheel die ik enig vind; het hele sfeertje. Er was een aantal jaar geleden eens sprake van dat ik ze live zou zien, maar dat ging toen niet door.

De show die je post ken ik inderdaad. Is heel mooi!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181611812
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
was een aantal jaar geleden eens sprake van dat ik ze live zou zien, maar dat ging toen niet door.
Oh jammer!

Ja vooral deze show leek me geweldig om bij te zijn. Echt bij zo'n kasteel in de open lucht. O+

At the Ceili is mijn favo nummer trouwens, vind ik zo vrolijk en leuk :@
Koel en donker bewaren
pi_181617075
Vanaf vandaag kunnen songs meedoen aan ESC 2019 *O*
(maar het echte officiële begin van ESC 2019 is Festivali i Kenges wat over 16 weken begint)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † zaterdag 1 september 2018 @ 12:10:26 #143
368283 ato
pi_181618337
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:44 schreef Nexum het volgende:
Vanaf vandaag kunnen songs meedoen aan ESC 2019 *O*
(maar het echte officiële begin van ESC 2019 is Festivali i Kenges wat over 16 weken begint)
Wij gaan beginnen *O*
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter zaterdag 1 september 2018 @ 12:21:55 #144
87554 Cee
Welluk?
pi_181618489
Greys hoe gaat het met Boortje? Ik hoop dat ie een goede nacht heeft gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 12:28:07 #145
163650 Greys
pi_181618594
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:21 schreef Cee het volgende:
Greys hoe gaat het met Boortje? Ik hoop dat ie een goede nacht heeft gehad.
Hij ligt heerlijk op de tafel ( :X ) in de zon. Ik hou hem in de gaten als een havik dat ie er niet weer af valt. Vannacht heeft ie op de stoel geslapen, maar vanmorgen sprong ie weer zelf ( :X ) op de tafel. Hij hinkt nog flink, ik dénk wel ietsje verbetering te zien maar dat kan ook wishful zijn. Kan ook door de pijnstillers komen dat ie zich beter voelt natuurlijk. Ben benieuwd. Hij eet nog steeds als een bootwerker. O+

Ging jij vandaag nou in het asiel kijken? Ja he? Of al geweest?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 12:29:53 #146
163650 Greys
pi_181618624
Zou dit lied op het nieuwe album van Ilse over Waylon gaan? Of is dat ook wishful?

[Verse 1]
There's been a lot of miscommunication lately
A lot of wait and see and too many maybes
And I wanna believe that your faith in me is as strong as it was when we thought we'd be unbreakable
All the words we say end up distorted
From skinbreak to heartache without warning
And you don't mean it and I don't either, we get so close to being defeated by circumstance
Do we stand a chance to rise above it all
But I feel so small

[Chorus]
Lay your weapons down
And I'll take my armor off
Say what we need to say
And love before it's lost
'Cause what we have is real
And real can hurt sometimes
But just because it hurts doesn't mean that we say goodbye
So lay your weapons down
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 september 2018 @ 13:29:13 #147
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181619748
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij ligt heerlijk op de tafel ( :X ) in de zon. Ik hou hem in de gaten als een havik dat ie er niet weer af valt. Vannacht heeft ie op de stoel geslapen, maar vanmorgen sprong ie weer zelf ( :X ) op de tafel. Hij hinkt nog flink, ik dénk wel ietsje verbetering te zien maar dat kan ook wishful zijn. Kan ook door de pijnstillers komen dat ie zich beter voelt natuurlijk. Ben benieuwd. Hij eet nog steeds als een bootwerker. O+

Ging jij vandaag nou in het asiel kijken? Ja he? Of al geweest?
dat is goed nieuws ;) knuffie voor Boortje.

met mij gaat het beter.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  ESF Reporter zaterdag 1 september 2018 @ 15:30:33 #148
87554 Cee
Welluk?
pi_181621947
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij ligt heerlijk op de tafel ( :X ) in de zon. Ik hou hem in de gaten als een havik dat ie er niet weer af valt. Vannacht heeft ie op de stoel geslapen, maar vanmorgen sprong ie weer zelf ( :X ) op de tafel. Hij hinkt nog flink, ik dénk wel ietsje verbetering te zien maar dat kan ook wishful zijn. Kan ook door de pijnstillers komen dat ie zich beter voelt natuurlijk. Ben benieuwd. Hij eet nog steeds als een bootwerker. O+

Ging jij vandaag nou in het asiel kijken? Ja he? Of al geweest?
Wat fijn dat Boor zich beter lijkt te voelen! Hij moet nog minstens 30 jaar mee. O+
Ik kom net van het asiel vandaan ja! Mijn eerste asielbezoek ooit. Oh Greys wat moet ik zeggen. O+
Bij binnenkomst vertelde ik aan de balie een beetje kort mijn verhaal, hoi ik ben Cee, nooit een kat gehad maar ik wil er een adopteren en ik heb nog geen specifieke kat op het oog maar woon 5 hoog, werk fulltime, en zoek een poezenbeest waarvan jullie vinden dat die bij me past. En toen liep ik mee en mocht ik diverse hokken in waar allemaal katten waren en vertelden ze over sommige katten die ze aanraden, er waren er natuurlijk veel die té actief zijn voor een flat, of met een te grote (medische) rugzak voor een beginner als ik dus die raadden ze me af. Maar er waren twee katten die ik toch wel heel lief vond. O+ En zij mij ook. Elvis is een dikke poes van 10 jaar die heel rustig was en zich gewoon liet aaien en ook heel mooi is, en gezond. Alleen, ze is al 10, dat vind ik nog best een dingetje. Maar ze heet ELVIS, het is een teken. O+ O+ I love Elvis.
Maar, een senior, ik vond het nogal wat. Ik denk dan even ook egoïstisch en ben bang dat ik dan binnen de kortste keren met allemaal ouderdomskwaaltjes te maken heb.

Toen was er nog een andere poes die steeds kopjes bleef geven en die ook heel lief is en ze is nog maar 2/3 jaar, dus perfect. Ik vroeg hoe ze heet.

Ze heet Trijntje.
...
...

Oké anyway, ik was er puur ter oriëntatie, want vanwege drukke maand september met twee keer een lang weekend weg wil ik nog geen kat adopteren en wachten tot begin oktober (heb al een week vrij gevraagd van werk) dus de kans is groot dat Trijn en/of Elvis al weg zijn (wat ik hoop voor ze). Maar er komen wekelijks katten binnen dus wie weet. Ik ben in ieder geval blij dat ik ben gegaan en wat goed dat deze mensen er zijn, wat een schrijnende verhalen zitten er soms tussen (de katten, niet de medewerkers). Zit ook nog wel met een klein brokje in m’n keel.
  ESF Reporter zaterdag 1 september 2018 @ 15:31:47 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_181621969
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 12:29 schreef Greys het volgende:
Zou dit lied op het nieuwe album van Ilse over Waylon gaan? Of is dat ook wishful?

Toen ik het nummer hoorde vroeg ik me het zelfde af maar ik kon er niets over vinden dat het over hem zou gaan. Maar het lijkt niet onwaarschijnlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 15:37:56 #150
163650 Greys
pi_181622054
Gieren bij het Trijntje stukje :D _O-

En ja dat brokje in je keel kan ik me voorstellen, heel herkenbaar. Ik wilde na de asielacties van FOK ook alles wel meenemen.

Is Trijntje een binnenkat? Maar goed dat je sowieso even gegaan bent en hebt kunnen zien dat er hele lieve katten zitten. Soms hebben mensen (niet jij) weleens het idee dat in een asiel alleen de 'kneuzen waar iets mis mee is' zitten. Altijd goed om even te zien dat dat echt niet zo hoeft te zijn. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 15:38:37 #151
163650 Greys
pi_181622066
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Toen ik het nummer hoorde vroeg ik me het zelfde af maar ik kon er niets over vinden dat het over hem zou gaan. Maar het lijkt niet onwaarschijnlijk.
Als het zo is zal ze daar niks over zeggen denk ik. Hoop dat het ooit weer goed komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 1 september 2018 @ 15:39:58 #152
87554 Cee
Welluk?
pi_181622086
Ja, ik heb gezegd dat ze bij mij niet naar buiten kunnen (tenzij ze van 5 hoog willen pleuren) dus daar hebben ze katten op uitgezocht voor me.
pi_181622259
Greys wat fijn dat het wat beter gaat met Boor! Blijft wel eng als hij de hele tijd op de tafel gaat liggen; dan ben je toch bang dat hij er weer vanaf dondert en weer iets breekt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:30 schreef Cee het volgende:

Ze heet Trijntje.
...
...

BLOODY HELL DIT MEEN JE NIET _O- _O- _O- :')

Maar goed om te horen dat het bezoek bevallen is en dat er katten tussen zitten die ook geschikt zijn voor je woonruimte. En ik kan me inderdaad goed voorstellen dat er soms heel zielige verhalen tussen zitten. :{ Arme beestjes; hopelijk krijgen ze allemaal een fijn thuis.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 1 september 2018 @ 15:58:02 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_181622388
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_181622540
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 15:30 schreef Cee het volgende:
Ze heet Trijntje.
...
...
_O-

Doen! Denk aan alle nicknames die je haar kan toeroepen. 'Hee zweetlip!'.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 1 september 2018 @ 16:05:47 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181622555
quote:
Dat je een ambulance blokkeert, hoe haal je het in je hoofd :{ Al is in dit geval nog het meest bizarre dat er mensen keren op een snelweg en dan tegen het verkeer rijden om de weg weer af te kunnen 8)7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 16:10:48 #157
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181622677
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

_O-

Doen! Denk aan alle nicknames die je haar kan toeroepen. 'Hee zweetlip!'.
:D !


De kat loenst toch niet ook nog eens hè?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zaterdag 1 september 2018 @ 16:12:10 #158
87554 Cee
Welluk?
pi_181622697
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

_O-

Doen! Denk aan alle nicknames die je haar kan toeroepen. 'Hee zweetlip!'.
_O-
Ze maakt ook vast graag scheuren in mijn gordijnen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 16:18:27 #159
163650 Greys
pi_181622796
quote:
:r hufters
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 16:19:10 #160
163650 Greys
pi_181622811
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

_O-

Doen! Denk aan alle nicknames die je haar kan toeroepen. 'Hee zweetlip!'.
_O- _O-

En als ze je telefoon van tafel smijt roep je Whaiaiaiaiiiiii.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 16:20:51 #161
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181622841
Adlibs in het miauwen
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181622901
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:10 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

:D !

De kat loenst toch niet ook nog eens hè?
:D
Koel en donker bewaren
pi_181623011
Ik dacht eerst dat het voor eigenlijk alle katten wel beter is als ze ook naar buiten kunnen, daarom wilde ik er niet aan beginnen in een appartement. Maar ik begrijp dat er ook wel katten zijn die prima binnenkat kunnen zijn? Dat dat niet ook een béétje zielig is?

Want dan wil ik een kat ook wel overwegen.

Probleem is alleen dat mijn vriend en ik a-sociale loners zijn die geen familie/vrienden dicht genoeg in de buurt hebben wonen die voor de kat kunnen zorgen als we bijvoorbeeld een paar dagen weg zijn. :') :@
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zaterdag 1 september 2018 @ 17:32:40 #164
87554 Cee
Welluk?
pi_181624424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 16:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht eerst dat het voor eigenlijk alle katten wel beter is als ze ook naar buiten kunnen, daarom wilde ik er niet aan beginnen in een appartement. Maar ik begrijp dat er ook wel katten zijn die prima binnenkat kunnen zijn? Dat dat niet ook een béétje zielig is?

Want dan wil ik een kat ook wel overwegen.

Probleem is alleen dat mijn vriend en ik a-sociale loners zijn die geen familie/vrienden dicht genoeg in de buurt hebben wonen die voor de kat kunnen zorgen als we bijvoorbeeld een paar dagen weg zijn. :') :@
Ik had dezelfde vragen en zorgen en heb het honderd keer overwogen en gegoogled, inderdaad een kat heeft jachtinstinct en de voorkeur zal altijd uit gaan naar buiten jagen op vogeltjes en ander klein gespuis, maar vooral de oude goedzakken vinden het prima, zijn vaak uitgejaagd en hoeven echt niet zo nodig meer naar buiten. Elvis (de dikke poes) heeft volgens het asiel alle kans om naar buiten te gaan maar blijft uit eigen wil steeds binnen, en is aan mij dus ook voorgesteld als binnenkat.
Kittens kan je van begin af aan binnen houden en “weten dan niet beter” en groeien zo dus op als binnenkat. Vind ik zelf nog wel een beetje zielig, tenzij ze hun energie wel binnenshuis kwijt kunnen en dus veel ruimte hebben om te spelen en te klauteren (plankjes aan de muur, goede krabpaal, kasten etc.) en met z’n tweeën zijn.

En ook het oppasprobleem heb ik uitgezocht, m’n ouders en m’n zusje wil vast een keer of twee tijdens een lange vakantie eten komen geven en even komen spelen met de kat maar echt niet iedere dag dat ik weg ben. Er bestaan echter professionele kattenoppassen, vaak is er altijd wel eentje bij je in de buurt! Die komt dan, tegen betaling (bijv. 10 euro voor een kat, voor een uur) eten geven, kattenbak verschonen en een half uurtje met je beestje spelen. Opgelost. :7
pi_181628106
Ik zit het ESF 2011 met Nederlands commentaar weer eens te kijken. 3JS komen zo en Daniël Dekker zegt serieus 'ze hebben een topact' :') :') :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 20:30:05 #166
163650 Greys
pi_181628188
Toch maar even De Beste Zangers kijken :P

Kans is aanwezig dat het Davina of Alain het wordt dus dan maar even kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181628204
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit het ESF 2011 met Nederlands commentaar weer eens te kijken. 3JS komen zo en Daniël Dekker zegt serieus 'ze hebben een topact' :') :') :')
Ze hadden op dat moment toch ook al wel drie keer gerepeteerd. Dat is nog vaker dan bij het Muziekfeest op het Plein in Stadskanaal ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 20:31:52 #168
163650 Greys
pi_181628230
Hoofdgast Lee Towers O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 20:35:31 #169
163650 Greys
pi_181628334
*je hoort Leen zingen onder de douche*

Jan heel droog "Lee Showers".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 20:36:38 #170
163650 Greys
pi_181628359
Sodeknetters wat is die Davina plat Rotterdam. Dat had ik niet aan zien komen _O-

Gezellig he Greys zo in je eentje *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181628380
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:36 schreef Greys het volgende:
Sodeknetters wat is die Davina plat Rotterdam. Dat had ik niet aan zien komen _O-

Gezellig he Greys zo in je eentje *;
Ik hou niet zo van dat programma. Ik vind het wat teveel 'wereldje komt bijeen om veren in elkaars reet te steken'.
Maar het is zeker iets om in de gaten te houden voor de ESF kandidaat voor volgend jaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 20:40:04 #172
163650 Greys
pi_181628414
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van dat programma. Ik vind het wat teveel 'wereldje komt bijeen om veren in elkaars reet te steken'.
Maar het is zeker iets om in de gaten te houden voor de ESF kandidaat voor volgend jaar.
Ja snap zeker wel wat je bedoelt. Maar ik heb zo enorm genoten van emo Anita Meijer enzo en Tommie en Tania dat ik dat ons kent ons zelf graag voor lief neem. ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 01-09-2018 20:47:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 20:41:22 #173
163650 Greys
pi_181628442
Ik verwacht dat die Davina nog meer 'haters' op Twitter gaat krijgen dan Maan. Geen idee waarom precies, maar wat een onsympathieke uitstraling :o Terwijl ze gewoon aardig doet hoor. Ken haar verder niet, ook niet van tv ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 20:48:24 #174
163650 Greys
pi_181628559
Huilende Leen.
Aw.

Trijntje is wel even the queen hier zeg _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181628698
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:48 schreef Greys het volgende:
Huilende Leen.
Aw.

Trijntje is wel even the queen hier zeg _O_
Trijntje heeft t bij mij voor eeuwig verbruid.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 20:56:13 #176
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181628720
Op radio2 nu liveregistratie van Ilse op Tuckerville. Ook leuk. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 20:59:02 #177
163650 Greys
pi_181628774
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Trijntje heeft t bij mij voor eeuwig verbruid.
Ja, bij mij ook, qua Eurovisie.
Maar First Time Ever I Saw Your Face kwam er wel weergaloos uit net. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181628937
Ja we vergeten soms even dat ze een heul goede zangeres is. En bij It Takes Two vind ik haar ook leuk :)
Koel en donker bewaren
pi_181628941
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, bij mij ook, qua Eurovisie.
Maar First Time Ever I Saw Your Face kwam er wel weergaloos uit net. :o
Kan haar zang niet oprecht vinden.

Dit youtubesterretje mag op YouTube blijven. Van die typische maniertjes in haar zingen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:05:43 #180
163650 Greys
pi_181628944
Oh god Davina mag niet naar het ESF. Ze kan het woord 'on' niet uitspreken. Terwijl ze Walk On zingt voor Leen. Ze legt er zo'n debiel fake accentje in zodat het Walk Ojjjjjjen wordt. Het is on. ON. Hoe moeilijk kan het zijn. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:06:33 #181
163650 Greys
pi_181628970
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kan haar zang niet oprecht vinden.

Dit youtubesterretje mag op YouTube blijven. Van die typische maniertjes in haar zingen.
GMTA.

Echt, wtf was dit. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181629003
Jan ziet er ook afgeleefd uit, zeg.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:08:31 #183
163650 Greys
pi_181629027
Whoehoehoeeeeee _O-

Echt iedereen valt erover.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:10:06 #184
163650 Greys
pi_181629072
Wajk oin with hojp in youwj haaaaajt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181629105
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:08 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee _O-

Echt iedereen valt erover.

[ afbeelding ]
Maar die gemarkeerde Engelse uitspraak levert misschien wel de sympathyvote op. #ESF O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 1 september 2018 @ 21:12:12 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181629118
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:08 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee _O-

Echt iedereen valt erover.

[ afbeelding ]
Henk69 is een fokker.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:14:04 #187
163650 Greys
pi_181629164
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar die gemarkeerde Engelse uitspraak levert misschien wel de sympathyvote op. #ESF O+
Mwah, dan zou ze een sympathiek hoofd moeten hebben. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 september 2018 @ 21:15:20 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181629196
Ik zapte even naar het programma om te zien wie er eigenlijk meededen dit jaar. Maar ik ken dus bijna niemand :') Alleen Leen, Trijn en Alain. Terwijl ik meestal dat soort figuren (de rest dus) wel ergens een keer voorbij heb zien komen.

Wat Trijntje betreft, het blijft een geweldige zangeres. Maar als mens vind ik haar zo ontzettend niks, dat ik bij elk woord wat ze zegt het onvoorstelbaar onoprecht vind ik klinken. Als zij zegt dat iemand geweldig gezongen heeft, geloof ik er echt geen hol van.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 21:15:31 #189
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181629203
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:07 schreef Fascination het volgende:
Jan ziet er ook afgeleefd uit, zeg.
Wat zou het zijn? In Volendam zijn ze toch van t witte poeier?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:16:54 #190
163650 Greys
pi_181629260
Die Davina heeft echt een ijsqueen uitstraling.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:17:21 #191
163650 Greys
pi_181629275
Ik vind Alain Clark wel erg te pruimen in dit programma trouwens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181629303
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wat zou het zijn? In Volendam zijn ze toch van t witte poeier?
Denk de schade van alle zonnebankbezoekjes in z'n tienerjaren om de puisten in z'n gezicht weg te branden. :+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:18:26 #193
163650 Greys
pi_181629308
Het valt trouwens niet op dat er ergens boven een autocue hangt. Je ziet ze op Alain na allemaal de hele tijd naar boven kijken. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 september 2018 @ 21:19:01 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181629323
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van dat programma. Ik vind het wat teveel 'wereldje komt bijeen om veren in elkaars reet te steken'.
Maar het is zeker iets om in de gaten te houden voor de ESF kandidaat voor volgend jaar.
Ik ben zelf ook geen fan van het programma. Ik vind het te kneuterig, ook veel te blij en iedereen is geweldig etc. Uiteraard hoort niet alles maar negatief te moeten zijn. Maar hier kan iemand een liedje heel ok zingen, om vervolgens te overladen met lof. Om dan de volgende weer een liedje te horen zingen, en die is ook weer geweldig, iedereen tranen in de ogen etc. :O

Plus dat ik geen fan van hoe gemiddeld de muziek naar voren wordt gebracht. Het is allemaal zo saai, veilig, te suf.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:19:04 #195
163650 Greys
pi_181629327
Wie is die donkere meneer? Die normaal rapper is maar nu zingt? Zingt best aardig voor een rapper.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 september 2018 @ 21:19:30 #196
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181629344
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:16 schreef Greys het volgende:
Die Davina heeft echt een ijsqueen uitstraling.

[ afbeelding ]
Sowieso wel een raar hoofd :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:20:18 #197
163650 Greys
pi_181629368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook geen fan van het programma. Ik vind het te kneuterig, ook veel te blij en iedereen is geweldig etc. Uiteraard hoort niet alles maar negatief te moeten zijn. Maar hier kan iemand een liedje heel ok zingen, om vervolgens te overladen met lof. Om dan de volgende weer een liedje te horen zingen, en die is ook weer geweldig, iedereen tranen in de ogen etc. :O

Plus dat ik geen fan van hoe gemiddeld de muziek naar voren wordt gebracht. Het is allemaal zo saai, veilig, te suf.
Eens.

Maar soms heb ik daar tussen alle ellende en venijn enzo gewoon even behoefte aan. Aan alles lief en aardig. :D

Om er dan zelf over te gaan zitten bitchen :') :@ Normaal niet maar wel bij de Manen en Davina's. Bij de rest jubelen. Al duizend keer gekeken naar duet van Tania Kros en Tommie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 september 2018 @ 21:20:19 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_181629369
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:19 schreef Greys het volgende:
Wie is die donkere meneer? Die normaal rapper is maar nu zingt? Zingt best aardig voor een rapper.
Glen Faria. De naam leek mij wel wat te zeggen, maar na het opgezocht te hebben, bleek ik hem toch nergens van te kennen :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_181629401
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:16 schreef Greys het volgende:
Die Davina heeft echt een ijsqueen uitstraling.

[ afbeelding ]
Ik hou ook niet van mensen met zo'n harde uitstraling. Terwijl ze daar waarschijnlijk niet zoveel aan kan doen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 september 2018 @ 21:21:48 #200
163650 Greys
pi_181629406
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 21:20 schreef Redefine het volgende:

[..]

Glen Faria. De naam leek mij wel wat te zeggen, maar na het opgezocht te hebben, bleek ik hem toch nergens van te kennen :P
_O- _O-

Oh wacht! Hij heeft samen met Jan en Alain nu dat hitje over gaan slapen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')