abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 augustus 2018 @ 23:52:12 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_181587479
quote:
Wat krijg je als Willibrord Frequin, Peter Faber, Gerard Cox en Barrie Stevens samen met Olcay Gulsen een roadtrip laat maken door Azië? Dan krijg je het gloednieuwe programma Beter Laat Dan Nooit dat vanaf 4 september te zien is op RTL4.

Beter Laat Dan Nooit
In Beter Laat Dan Nooit maken vier televisiepersoonlijkheden op leeftijd – Willibrord Frequin (76), Peter Faber (74), Gerard Cox (78) en Barrie Stevens (74) samen met sidekick Olcay Gulsen een bijzondere roadtrip door Zuidoost-Azië. Acht weken lang werden hun wekelijkse avonturen door Japan, Vietnam, Thailand en Sri Lanka, gevolgd.

Hilarische hoogtepunten
En zoals je al kon verwachten van deze mannen, kent de reis vele hilarische hoogtepunten. Zo houden ze onder andere een levensechte Mario Kart race door de straten van Tokyo, bezoeken ze het grootste Hindoe festival van Sri Lanka en volgen ze bokslessen in Bangkok. Maar we zien ook een andere kant van de mannen die trouwens samen al meer dan 175 jaar op tv te zien zijn.

Olcay Gulsen
De reeks is gebaseerd op het Koreaanse programma Grandpas Over Flowers. Op zender NBC was later nog de remake Better Late Than Never te zien.

Overigens was het de bedoeling dat Jamai Loman de serie zou presenteren, maar nadat hij wegens gezondheidsproblemen moest afhaken, nam Olcay Gulsen het over. Naar eigen zeggen had ze enorm veel plezier met de mannen:

‘Op reis met vier eigenwijze mannen van deze leeftijd is totaal anders dan wat ik gewend ben, maar ik heb enorm veel plezier gehad. De mannen nemen absoluut geen blad voor de mond en bespreken alles wat op hun pad komt tijdens de reis. Dit levert zowel grappige als ontroerende momenten op. Ik zou het zo weer doen!’
Vanaf 4 september op RTL4.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_181596525
Lijkt mij best leuk. Zeker met Frequin.
Wel jammer dat Jamai het niet kon doen. Heb niet zoveel met Olcay.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:28:38 #3
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181597470
"De reeks is gebaseerd op het Koreaanse programma Grandpas Over Flowers.'

Noord of zuid?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 4 september 2018 @ 20:33:53 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_181690453
Nu dus.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 5 september 2018 @ 10:27:23 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_181703128
Ik vond die programma's met ouwe BN'ers gezamenlijk in dat huis eigenlijk leuker - ik weet niet meer hoe dat heette. Met Mimi Kok O+ (helaas overleden) en anderen. Minder effectbejag, en ook wat diepgang wat betreft (vergankelijkheid van) roem en überhaupt ouder worden en hoe je dat al dan niet accepeteert.
Vond ook de serie in Indonesië wel leuk in dat opzicht (met Sandra Reemer ;( )

Dit programma hangt me iets te veel aan elkaar van toeristische gedoetjes. Vind het, buiten Barry om, ook maar een stel paljassen eigenlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 5 september 2018 @ 15:18:35 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_181705313
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond die programma's met ouwe BN'ers gezamenlijk in dat huis eigenlijk leuker - ik weet niet meer hoe dat heette. Met Mimi Kok O+ (helaas overleden) en anderen. Minder effectbejag, en ook wat diepgang wat betreft (vergankelijkheid van) roem en überhaupt ouder worden en hoe je dat al dan niet accepeteert.
Vond ook de serie in Indonesië wel leuk in dat opzicht (met Sandra Reemer ;( )

Dit programma hangt me iets te veel aan elkaar van toeristische gedoetjes. Vind het, buiten Barry om, ook maar een stel paljassen eigenlijk.
Dat was bij omroep Max te zien. Was ook een leuk programma.
  woensdag 5 september 2018 @ 15:40:44 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_181705790
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_181707004
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:41 schreef vencodark het volgende:
Lijkt mij best leuk. Zeker met Frequin.
Wel jammer dat Jamai het niet kon doen. Heb niet zoveel met Olcay.
Ik ben juist blij dat Olcay dit doet. Zij kan zich beter staande houden bij deze mannen.
pi_181707505
Leuk programma.. Olcay doet dit goed..
pi_181708001
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat Olcay dit doet. Zij kan zich beter staande houden bij deze mannen.
Geen idee. Denk wel dat je een andere chemie hebt met een leuke, jonge vrouw en 3 heteromannen (en 1 homo) dan met alleen mannen waarvan je ook 2 homo’s hebt.
Het seksuele aspect (gewoon onschuldige grappen over het andere geslacht) maakt toch verschil, denk ik.
Zeker met zulke oude snoepers als Faber en Frequin. :P
pi_191176200
Katja mag het volgende seizoen doen. Dacht eigenlijk meer aan gerrie.
speak only if it improves the silence.
pi_191176392
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:59 schreef TjjWester het volgende:
Katja mag het volgende seizoen doen. Dacht eigenlijk meer aan gerrie.
Juk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')