abonnement Unibet Coolblue
pi_181588465
Ik snap werkelijk dat ophemelen van Barça niet. Sinds Guardiola daar weg is, heeft die club echt een dalende lijn ingezet waardoor ik ze zelfs niet meer tot de top 5 van Europa zou rekenen. Iniesta is weg, Messi wordt er niet jonger op, en verder ben ik niet onder de indruk van net-niet en over-the-hill voetballers als Sergi Roberto en Vidal. AS Roma liet vorig jaar al zien dat ze te pakken zijn als je veel strijd levert en kansen afmaakt.

Wat dat betreft lijkt me het bovendien alleen maar een voordeel dat je begint tegen Barça. Je kunt ze verrassen. Zelfs een gelijkspel zou al een overwinning zijn. PSV heeft tegen Atletico bewezen dat het mee kan met de absolute top op een goeie dag.
pi_181588605
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 01:31 schreef AmaninFull het volgende:
Ik snap werkelijk dat ophemelen van Barça niet. Sinds Guardiola daar weg is, heeft die club echt een dalende lijn ingezet waardoor ik ze zelfs niet meer tot de top 5 van Europa zou rekenen. Iniesta is weg, Messi wordt er niet jonger op, en verder ben ik niet onder de indruk van net-niet en over-the-hill voetballers als Sergi Roberto en Vidal. AS Roma liet vorig jaar al zien dat ze te pakken zijn als je veel strijd levert en kansen afmaakt.

Wat dat betreft lijkt me het bovendien alleen maar een voordeel dat je begint tegen Barça. Je kunt ze verrassen. Zelfs een gelijkspel zou al een overwinning zijn. PSV heeft tegen Atletico bewezen dat het mee kan met de absolute top op een goeie dag.
Ik vind het redelijk naief dat je zo hoopvol bent tegen een centrum van Umtiti en Pique met daarachter Ter Stegen en imo de beste middenvelder op zijn positue Busquets.

Ja oke, er zijn zeker clubs die dit barca niet enorm hoeven te vrezen, maar PSV is op papier gewoon kansloos uit en thuis. Dat is overigens totaal geen schande, dat is ajax ook tegen ze.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 01:58:38 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181588623
Een voordeel is dat het alleen maar mee kan vallen.
pi_181588754
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 01:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik vind het redelijk naief dat je zo hoopvol bent tegen een centrum van Umtiti en Pique met daarachter Ter Stegen en imo de beste middenvelder op zijn positue Busquets.

Ja oke, er zijn zeker clubs die dit barca niet enorm hoeven te vrezen, maar PSV is op papier gewoon kansloos uit en thuis. Dat is overigens totaal geen schande, dat is ajax ook tegen ze.
Kansloos is altijd zo overdreven.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:52:57 #155
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181590309
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 01:31 schreef AmaninFull het volgende:
Ik snap werkelijk dat ophemelen van Barça niet. Sinds Guardiola daar weg is, heeft die club echt een dalende lijn ingezet waardoor ik ze zelfs niet meer tot de top 5 van Europa zou rekenen. Iniesta is weg, Messi wordt er niet jonger op, en verder ben ik niet onder de indruk van net-niet en over-the-hill voetballers als Sergi Roberto en Vidal. AS Roma liet vorig jaar al zien dat ze te pakken zijn als je veel strijd levert en kansen afmaakt.

Wat dat betreft lijkt me het bovendien alleen maar een voordeel dat je begint tegen Barça. Je kunt ze verrassen. Zelfs een gelijkspel zou al een overwinning zijn. PSV heeft tegen Atletico bewezen dat het mee kan met de absolute top op een goeie dag.
Ik ben het met je eens dat dit Barca niet meer het Barca is van 5 jaar terug.

Maar het is nog altijd, met overtuiging, een club in de top 6 van de wereld. En PSV staat in zo'n ranglijst niet bij de eerste 30.
pi_181590357
Met Gutiérrez haalt PSV de nieuwe versie van Guardado in huis

Op de dag van zijn 105ste levensjaar gunt PSV zichzelf een mooi verjaardagscadeau. Vanmiddag presenteert de landskampioen Érick Gutiérrez als nieuwste aanwinst. De 23-jarige Mexicaan wordt in eigen land gezien als de opvolger van Andrés Guardado. En dat zal bij de fans van PSV als muziek in de oren klinken.

Guardado, die ruim een jaar geleden naar Real Betis verkaste, was drie jaar lang een vrijwel onmisbare kracht in Eindhoven. 'Guti', zoals Gutiérrez wordt genoemd, is ook linksbenig en speelt op dezelfde positie: centraal op het middenveld.

'Geweldige techniek'

"Ze zijn zeker met elkaar te vergelijken", zegt de Mexicaanse televisiepresentator Nicolás Romay. "Guti ging zelfs mee naar het WK in Rusland als stand-in van Guardado, die voor het toernooi geblesseerd raakte. De bondscoach (Juan Carlos Osorio, red.) zag hem als ideale vervanger."

"Guti heeft bovendien een geweldige techniek, en hij was al op jonge leeftijd aanvoerder bij Pachuca", gaat Romay verder. "Hij kan ook goed verdedigen en is fysiek enorm sterk. En daarin zal hij in Nederland alleen maar groeien."

Daniel Reyes, correspondent in Nederland voor de Mexicaanse sportzender Claro Sports, deelt de mening van zijn collega, maar plaatst één kanttekening bij de negenvoudig international.

"Gutiérrez is soms wat nonchalant. Een beetje zoals Gastón Pereiro bij PSV. Bij Pachuca voetbalde hij soms op halve kracht omdat hij kon vertrouwen op zijn techniek."

Boezemvriend van Lozano

CF Pachuca is de Mexicaanse club die voor de tweede keer in een jaar een belangrijke speler kwijtraakt aan PSV. Hirving 'Chucky' Lozano maakte vorig jaar al de overstap. Dat Gutiérrez nu dezelfde weg bewandelt is geen verrassing. De twee zijn boezemvrienden.

"En dan bedoel ik ook echt beste vrienden. Ze zijn als broers voor elkaar", vertelt Romay. "Guti komt niet alleen om PSV beter te maken, maar ook om Chucky in vorm te houden. Ik weet zeker dat Lozano gaat profiteren van de komst van zijn maatje."



Reyes: "Ze hadden ook altijd een geweldige klik op het veld. Guti weet precies waar Chucky loopt. Die gaan elkaar blindelings vinden bij PSV."

De twee speelden sinds hun elfde samen in de jeugdopleiding Pachuca en deelden een kamer in het clubhuis. Ze waren onafscheidelijk, totdat Lozano vorig jaar als eerste de stap naar Europa maakte.

Volgens Gutiérrez fantaseerden de twee sindsdien over een hereniging bij een andere club. Die droom komt nu dus uit. Afgelopen seizoen poseerde Guti al eens in een door zijn maatje geschonken PSV-shirt.

"Lozano is heel introvert. Vorig jaar ging hij veel om met Santiago Arias, maar die is nu vertrokken (naar Atlético Madrid, red.). Een goede vriend om hem heen maakt hem gelukkiger. PSV moet Lozano natuurlijk ook een beetje paaien, zodat hij niet vertrekt", aldus Reyes.

Ondertussen is PSV in Mexico, en ook in de Verenigde Staten, ongekend populair. Sinds de successen van spelers als Carlos Salcido, Hector Moreno en Guardado in Eindhoven, zien veel Mexicaanse talenten de club als ideale opstap naar de Europese top.

Alle duels van PSV worden live uitgezonden in het land. Met de komst van Gutiérrez zal de aandacht alleen maar groter worden, verwachten de twee journalisten.

"Toen gisteren de transfer bekend werd, ging het in Mexico helemaal los. Een tweet van PSV over zijn komst ging viral", zegt Reyes. Romay vult hem aan: "PSV is in ons land inmiddels veel populairder dan bijvoorbeeld Ajax."

https://nos.nl/artikel/22(...)uardado-in-huis.html
Land of the free. Home of the brave.
pi_181590386
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hou jij je bek nou maar eens, want jullie worden de komende twee decennia geen kampioen meer. Financieel een mijlenverre achterstand, qua selectie. Feyenoord is in niets een topclub, want dat kut legioen is er ook pas sinds de UEFA cup zege. Het is dat jullie de gunfactor hebben bij de NOS, maar anders waren jullie gewoon een AZ’tje.
Wauwwwww, zit diep
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181590404
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wauwwwww, zit diep
Ja de verwoording is een beetje cru, maar in basis natuurlijk allemaal de waarheid
pi_181590406
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:35 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat lul jij nou? Barca behoort niet eens meer tot de top 5 van Europa. Wat een ongebalanceerd elftal is dat zeg.
Deze quote Ik even. Zulks is namelijk heel vreemd om te zeggen nu ze net twee potjes competitief gespeeld hebben.
pi_181590428
quote:
"Toen gisteren de transfer bekend werd, ging het in Mexico helemaal los. Een tweet van PSV over zijn komst ging viral", zegt Reyes. Romay vult hem aan: "PSV is in ons land inmiddels veel populairder dan bijvoorbeeld Ajax."
Hier geniet ik toch wel hard van. Heel Mexico op zn kop door PSV en alles van PSV daar live uitgezonden :)
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:25:11 #161
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181590546
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Hier geniet ik toch wel hard van. Heel Mexico op zn kop door PSV en alles van PSV daar live uitgezonden :)
Kijk, Ajax heeft de grootste Nederlandse voetballers voortgebracht en mensen van deze generatie weten ook wel dat Cruijff bij Ajax speelde en dat Ajax in die tijd zeer succesvol was. Echter vervagen dat soort feiten bij de nieuwere generaties. Zo kent iedere Nederlandse topvoetballer de Braziliaanse Pelé, echter weet lang niet iedereen voor welke ploegen die heeft gespeeld. Zeker wanneer internationale successen vandaag de dag uitblijven geraakt een team wat meer op de achtergrond.
Je kunt immers niet eeuwig blijven teren op de successen uit het verleden.

Ajax heeft een hele rijke historie en dat kun je onmogelijk ontkennen. Dat zie je vandaag de dag nog terug in de transfers die Ajacieden naar het buitenland maken. Maar jonge voetballers maakt het niet meer zoveel uit of ze voor Ajax of PSV spelen. Ze zien het als een tussenstap, en dat speel je het liefst om de prijzen en Europees op het hoogste niveau. En volgens mij heeft PSV vaker groepsfase CL gespeeld dan Ajax.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:27:41 #162
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181590576
Is Scarface geobsedeerd?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:30:25 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181590607
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:27 schreef Mani89 het volgende:
Is Scarface geobsedeerd?
Dat is één van zijn problemen inderdaad.
pi_181590611
Oh, niveau Guardado. Dat valt dus allemaal wel mee. Gezien die hele hype kreeg ik een beetje het idee dat we hier de nieuwe Iniesta aan het werk zouden zien :s).

Die jongen is trouwens ook al 23 zie ik, had jonger verwacht.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2018 08:31:07 ]
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:35:29 #165
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181590677
Hopelijk voor jullie geen gevalletje Lodeiro.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:36:37 #166
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181590689
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:30 schreef Dejannn het volgende:
Oh, niveau Guardado. Dat valt dus allemaal wel mee. Gezien die hele hype kreeg ik een beetje het idee dat we hier de nieuwe Iniesta aan het werk zouden zien :s).

Die jongen is trouwens ook al 23 zie ik, had jonger verwacht.
:')
We zitten constant te zeiken dat spelers te snel bij hun club weggaan en eerst maar eens belangrijk moeten worden bij de club die ze heeft opgeleid voor ze naar het buitenland gaan.

En dan is er een speler die dat daadwerkelijk doet, gaan we lopen klagen dat hij toch wel erg oud is en krijg je opmerkingen in de categorie 'als hij op die leeftijd nog in Mexico zit, kan het niet veel zijn.'

Ik denk dat het een hele verstandige jongen is, die ver gaat komen.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:38:34 #167
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181590718
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:35 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk voor jullie geen gevalletje Lodeiro.
Je kunt zo veel namen hangen aan spelers die mislukt zijn en hopen dat het niet zo'n gevalletje is.

Een Lodeirotje is het sowieso niet, want hij is al minimaal net zo lang in beeld bij PSV als Lozano was. Ik geloof dat Brands al 3 jaar met hem bezig was.

Hij wordt niet gekocht om Lozano binnen boord te houden. Het is geen impuls aankoop, dat was Lodeiro natuurlijk wel.
pi_181590735
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:')
We zitten constant te zeiken dat spelers te snel bij hun club weggaan en eerst maar eens belangrijk moeten worden bij de club die ze heeft opgeleid voor ze naar het buitenland gaan.

En dan is er een speler die dat daadwerkelijk doet, gaan we lopen klagen dat hij toch wel erg oud is en krijg je opmerkingen in de categorie 'als hij op die leeftijd nog in Mexico zit, kan het niet veel zijn.'

Ik denk dat het een hele verstandige jongen is, die ver gaat komen.
Ik had enkel verwacht dat hij jonger zou zijn. Verstandig of niet heb ik het niet eens over.
pi_181590845
Geen idee of het een rol kan spelen, maar als PSV thuis moet tegen Tottenham hebben die een paar dagen later in de competitie een kraker met City op de agenda staan, en voor het thuisduel tegen Barça hebben zij net drie dagen eerder uit bij Atletico gespeeld. Kans is dus misschien aanwezig, mocht Barça zich dan al hebben geplaatst dat er wat spelers rust krijgen.
pi_181590957
3de worden in deze poule zou echt een absolute topprestatie zijn.

Die berichten op alle voetbalsites slaan m.b.t. Guti slaan trouwens echt compleet door :') Man man man. Die jongen komt binnen met een verwachtingspatroon alsof we Pogba hebben gekocht ofzo. Een betere versie van Guardado, potentie tot absolute wereldtop, kon op 50% voetballen in Mexico omdat hij zo ongelofelijk goed is.

Misschien moeten we eerst even afwachten hoe goed hij werkelijk is :P?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:59:39 #171
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181590962
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik had enkel verwacht dat hij jonger zou zijn. Verstandig of niet heb ik het niet eens over.
Excuus, maar je was niet de enige die in die categorie een opmerking plaatste de afgelopen dagen.

Overigens was Lozano ook al 22(?) toen hij naar PSV kwam, die Mexicanen hebben ook wel vaak een enorme babyface. Of ze zien er op hun 15 al uit alsof ze 68 zijn.
pi_181590973
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Excuus, maar je was niet de enige die in die categorie een opmerking plaatste de afgelopen dagen.

Overigens was Lozano ook al 22(?) toen hij naar PSV kwam, die Mexicanen hebben ook wel vaak een enorme babyface. Of ze zien er op hun 15 al uit alsof ze 68 zijn.
Sowieso moet iedereen opbokken met dat gezeur over leeftijd. Ga a.u.b. niet mee doen met die Ajax hype om alleen maar 16 jarigen in je basis 11 te willen hebben. 22/23 is een prima leeftijd, dan ben je vaak qua karakter ook al wat stabieler dan wanneer je een knulletje van 17 uit de salsa dip naar NL trekt.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:01:15 #173
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181590975
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
3de worden in deze poule zou echt een absolute topprestatie zijn.

Die berichten op alle voetbalsites slaan m.b.t. Guti slaan trouwens echt compleet door :') Man man man. Die jongen komt binnen met een verwachtingspatroon alsof we Pogba hebben gekocht ofzo. Een betere versie van Guardado, potentie tot absolute wereldtop, kon op 50% voetballen in Mexico omdat hij zo ongelofelijk goed is.

Misschien moeten we eerst even afwachten hoe goed hij werkelijk is :P?
Precies. Als hij echt zo goed was, had hij op zijn 23e niet meer in Mexico gezeten!

Nee, maar zonder gekheid, het zal allemaal wel meevallen. Ongetwijfeld kan hij wel wat, maar het blijft altijd de vraag hoe zo'n jongen in het Europese voetbal mee gaat kunnen.
pi_181591615
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sowieso moet iedereen opbokken met dat gezeur over leeftijd. Ga a.u.b. niet mee doen met die Ajax hype om alleen maar 16 jarigen in je basis 11 te willen hebben. 22/23 is een prima leeftijd, dan ben je vaak qua karakter ook al wat stabieler dan wanneer je een knulletje van 17 uit de salsa dip naar NL trekt.
Wij hebben de jongste selectie in de CL. Daarna Ajax. Vooroordelen worden weer bevestigt.
pi_181591685
Kan iemand eigenlijk vertellen of Gutiérrez een beetje goed is? Iemand die hem heeft zien spelen, misschien? In Nederland komt de Mexicaanse competitie niet vaak op tv, dus wellicht iemand die in het buitenland woont, als die er zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')